-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
SeQ
csendes tag
válasz MacCaine #18781 üzenetére
Na akkor erre még visszatérhetünk akkor ha az a bizonyos inti eladásra kerül, igazándiból keresni intit nem fogok nem is akarok a civic a szerelem, de abba az integrába azért átülnék!
Amúgy Napfénysüti is kolléga, akinek szintén lesz hondája nemsokára! bővül a céges létszám, lassan kellene külön csinálni egy hondás parkolót.
--> Nincs múltad. A jelenben élni a legjobb út ahhoz, hogy legyen jövőd is.
-
nagyúr
válasz MacCaine #18785 üzenetére
Pont azt néztem ma hogy mennyi Hondás van a cégnél. Ahogy SeQ is mondta remélem hamarosan én is növelem a létszámot. Megnézve ma a kocsiját még inkább nőtt az elhatározásom hogy nekem egy Civic kell.
SeQ: ha Integrára váltasz okvetlenül mutasd meg, nagyon szép autó.Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
wierra
senior tag
-
!Overdose!
őstag
válasz MacCaine #20130 üzenetére
Nekem éppen ellenkező a saját tapasztalatom. Ez előző szezonban 7" széles ET35-ös felniken használtam 195-ös gumikat, a következőben 5,5" széleseken fogom. Ez a gyári szélesség és természetesen a gyári ET45. Persze a gumi is váltóméret. Gurultam vele már egy kicsit. Lényegesen komfortosabb és jobban kezelhető az egész autó. És és föld. Lehet, hogy mégsem olyan hülyék a mérnökök a gyárban?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Manitou
addikt
válasz MacCaine #20130 üzenetére
Most is egy 7 colos 15-ös ET35-ös Mim Roma felnim van.
[link]E helyett akarok egy másikat majd, de lehet az lesz, hogy marad ez, aztán csak új gumikat veszek rá.
Néztem rota-kat, az a baj, hogy 6,5-esek és így beljebb kerülne a kerék, ET-ből így vagy ET 30 kéne minimum vagy ET 25 a mostani 7 colos ET35 helyett
Integra
Szerencsére engem sem fenyeget a veszély, hogy megrendelem külföldiából.
Vagy lenne egy olyan, hogy Brig Mag 10 csak nincs 15-ben , csak mag 8-ból van 15-ös.
Ez nincs anyi mint a volk, de gondoolom hazaszállítással már ez sem érné meg.
[link][ Szerkesztve ]
-
wierra
senior tag
válasz MacCaine #20183 üzenetére
Pedig eszerint a 6,5 pont optimális
Nekem 195/45 R16 van 6,5-es felnin és semmiféle menetdinamikai gondom nincs vele.
Ízlésen meg nem vitázunk..."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
nagyúr
-
wierra
senior tag
-
VTI-Totya
tag
-
neduddki
nagyúr
válasz MacCaine #20421 üzenetére
HI!
az hogy par nap allat catia/ideas-ba berajzoltatja, kicsit valtoztat a designon, szerencsesebb esetben rallit meg egy vegeselemes embort, es megprobal optimalizalnit, majd a vegen valszt egy - csak egy picit - mas /ercsd: gyengebb/ anyagot, es megcsinalja - szerencses esetben egy bevalt - vmijjen technologiaval /ercsd hianyzik a hosszu evek know-how-ja/ es kap egy valoban szep felnit /hiszen a kiindulo is szep volt/, ami valoszinuleg utcara tobbmnt eleg, de hatarsetben mar johetnek a bugok /lasd: Hugo+boost+godor: /ami itthon nemis annyir aszelsoseges pelda valjuk be//
ennek ellenere nekm is teccenek a drag felnik, es valoban ebbol elnek ezek a cege, hogy nem mindki hajlando megfizetni az arakat, meg valjuk is be nincs is ra szukseg.
tavaj teljesn meg voltam en is bolondulva a 15os rg2-ert balli-tol, mert 160k az folotteb baracsagos volt, de bennem munkalt tobb kisordog is: vajjon tneyleg eredeti-e, mi lesz ha ellopjak?, ha elbarmoljak? /ott kaptam volna szivinfarktust/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz MacCaine #20429 üzenetére
HI!
hat mit is vartam a tutajtol:- ))) nem a drag-rol beszelek, hanem az osszes copy-rol.
van ojjan ex-karos cimboram aki pont egy kovacsolt racing felnit kopizott1 hetig egy meg nem nevezett megbizonak /az eredeti felnigyartot sem arulta le, mnongyuk meg ez is otbb volt mint amit mondhatot, amugy ezert imadko itt a vjuknal dogozni, mutl heten is ojjan fejlesztest meselt kedvenc prof-om, hogy a fulem ketteallt/
esmerosem koztt pedig eleg sokan vannak tisztessetges mernokkent az otoipar fejlesztesi es gyartasi reszen erdekes szortik szoktka elszallni toluk:- )))udv
neduddki
mod: "A Drag ezexerint nem minőség..." nem az a minoseg mint a volk/advan/bbs/etc /de nemis azt varja az ember toluk,(nem is varhassa el ha van egy ksi esze) meg nem is az az ar,/ DE ettol meg lehet egy jo kis felni mindenapokra /errol tucc Te nyilatkozni/, huzosabb korulmeneyk oze /errol nyilatkozzon egy versenyszerelo, versenymernok, etc/
csak tisztaban kell lenni a dogok mijjeten allasaval, igen nagykontosben a nevet fizeted meg, de lehet, hogy a mogott a nev mogott van is vmi
es nem csoda, hogy "hagyak" /nagyon idezojel/, mert nem versenytarsai egyamsnk, /meg amugy is mibe kerulne bizonygatni/, sot talan meg ha ugy allnak hozza akkr rekmakent is felfoghato, merr mikro szobakerul a drag/rota/etc vemjjik felnije, vki be fog szolni, hogy bizony ennek es enneka koppintasa[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
VTI-Totya
tag
válasz MacCaine #20428 üzenetére
Add el. Engem hidd el nem érint meg.
Tőlem azt veszel és azt használsz amit akarsz. Ez szerintem egyértelmű és magát értetődő.
Kopizd vissza légyszíves, hogy hol írtam olyat, hogy "nem minőség".......nem szeretem ha hozzá raknak ahhoz amit mondtam eredetileg.De ne hasonlítsd már össze egy Enkei, Volk racing vagy egyéb ilyen márkákkal mert lehet ki fognak röhögni.
De ne izgulj, én már most tudom, hogy veled nem nagyon fogok itt társalogni.
További sok jó gázgyorsítást neked.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
VTI-Totya
tag
válasz MacCaine #20434 üzenetére
Sajna én már tanultam belőle, hogy nem fognak ingyen vagy nagyon olcsón adni olyat ami tartós is.
De majd ha megyek ki a rallye-ra majd jól meg kérdezem, hogy miért nem Dragwheels-t használnak az enkei,enkei wrc, volk, compomotive felnik helyett.
De ha majd görgőztetni szeretnél egy ilyet vagy ehhez hasonlót ne csodálkozz, hogy el zavarnak és közlik, hogy ez olyan kemény, hogy nem lehet görgőzni. Enkei-t sem vállalták pedig semmi extra......csak hülye japónak a gyárija.Míg a Dragwheels-t és társait bármikor és szó nélkül át veszik és mehetsz érte jobb helyeken pár napon belül.
Még mindig nem mondtam, hogy szar felni. Annyit, hogy ha már kiadok egy fél valag pénzt akkor már inkább meg toldom egy kicsit és veszek olyat ami.....
(nem azért nem vettem meg eddig mert nem tehetném meg, hanem azért mert tudtam, hogy eladom és bubu lesz helyette. A 4gen-re nem rakok a húgomnak ilyen felni. Az ufóra meg pláne nem mert teljesen felesleges. A nissan GT még várakozó állás ponton van, hogy mi is a tervem vele. A másik nissan-unk az asszonnyal meg közös tanyajáró és munkásótó.)
Igen tudom, élőben jobb fej vagyok ezt már sokan mondták........mert ott nem kell gépelni amit nagyon nem szeretek.
Viszont elnézést mert van még más is ezzel a kis képpel és vele tévesztettelek össze a gázgyórsítós mizériával....
[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
válasz MacCaine #20446 üzenetére
A hazai utak inkább rally stílusúak a diszkrét kátyúkkal, nyomvályúkkal stb., mintsem drift pályára emlékeztető simaságúak.
Ebből kifolyólag a két eltérő felületű pályán teljesen másfajta terhelés kapnak a felnik.
Biztos jó a Drag is, nekem a szélességükkel van bajom. (értsd: sztem - nekem - közútra feleslegesen szélesek).Józan paraszti észből: puha-fos anyagú felnit lehet görgőztetni (és kell is majd), míg keményebb felnit nem tudnak görgőzni, de jellemzően nem is fog kelleni.
Szerintem Enkei...for life.
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
VTI-Totya
tag
válasz MacCaine #20446 üzenetére
Látom már meg is válaszolták.......sima aszfalton gumit füstölni akármelyik noname is jó.......sima felületen nem kap ütést semmilyen irányból.
Ez nem nagy kihívás egyik gyártónak sem........
De szerintem ezt is kiveséztük....majd élőben folytatjuk.
Úgy amúgy is emberibb.(meg végre tudok majd arcot is kötni hozzád...me most még nem)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
-
Flashback
addikt
válasz MacCaine #20666 üzenetére
Na meg szeretnék mondjuk nyaralni menni is kicsit messzebb mint a Balaton...
Elmondom mi a problémám a Civicekkel: 4gen, 5gen szépek de régik. A 6 gen a határ számomra jelenleg. 7gen nem tetszik. A 8gen nagyon klassz de az meg drága.
Accordból a 2003-astól felfelé nagyon tetszik a kaszni, de az is min 1,5M...
A többi Hondáról nem nagyon tudok nyilatkozni mivel nem volt alkalmam kipróbálni beleülni... Ezért gondoltam hogy hátha tud valaki valamilyen típust mondani.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
DeathAdder
veterán
válasz MacCaine #23103 üzenetére
Nehéz választani,
Sok fórumot olvastam, amióta beírtam a topicba, legtöbbjük japán gumira esküszik.Szeretem szelni a kanyarokat, meg gyorsulgatni, de pályára nem járok, kb márciustól november,decemberig használnám , ez alapján szeretném megtudni melyik lenne számomra a legmegfelelőbb.
Proxes T1R és Yokohama Paradaról elolszlanak a vélemények.
Gumidoki ajánlja a Yokohama AS01-et is..(#23104) !Overdose!- Értem. Épp olvasom én is, hogy csak száraz tiszta úton nyújtana többet
Hátul egy fél szezont futott Continentalok vannak, bár egyáltalán nem tartom rossz ötletnek xcbiker kolega véleményét, inkább veszek egy szettet ezt kettőt pedig eladomKérdés, hogy milyen szettben gondolkozzak
-
DeathAdder
veterán
válasz MacCaine #23107 üzenetére
Néztem a Ventus V12-t is 16-17 ezer körül láttam őket, viszont ez a link alatt Proxes T1-R -t 18.189-ért találtam szállítással együtt!
Szerintetek ez az ár valós lehet?
Írtam nekik egy mailt mindenesetre(#23108) Integra- Megvagyok győzve Mindenki a T1-R-t ajánlotta a Hondásoknak és ők is maximálisan meg vannak elégedve vele
PZero Nero-t nem találok 15" méretben -
nagyúr
-
wierra
senior tag
válasz MacCaine #23353 üzenetére
Accord vs. VTi-ről volt szó, nem másról.
ATR-t meg inkább hagyjuk is.[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik