Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Windows 11
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PR-Telecom
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- DIGI internet
- Videó stream letöltése
- YouTube
- XPEnology
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #27192 üzenetére
Áhh annyira szépek ezek a HRV-k, hogy beszarás
Gratula, és sok balesetmentest -
Integra
titán
válasz runner 125 #27197 üzenetére
nem nagyon fogsz, ez személyautó alapvetően, jó minőségű sportos abroncs kell rá. én is azt fogok venni az outlanderre jövőre, idén elkopkik az ultrafos 4 évszakos yokohama.. télre meg sottozero2 van rajta lemezfelnin. a turbo 1600kg, nem kell ide semmi extra suv gumi, fasza sportabroncs kell csak a hrv meg tuti, hogy pár száz kg-mal könnyebb eleve. 1200-1250kg körülre tippelem.
ki mit használ, passz. én mindenbe full szintetikus mobil-1 olajat öntök, leszámítva az intit meg a motort amibe 300v megy, de következő szervízkor megy az intibe is mobil-1, mert teljesen felesleges a 300v bele, motor marad egyedül 300v-vel, de azt küldöm is rendesen.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27196 üzenetére
Jahm, guminak utána akarok majd olvasni, bár tegnap már keresgéltem. Nem akarok 4 évszakost, majd veszek tél előtt lemezfelnit és arra külön télit, viszont ebben a méretben nem hozott kifejeztten nyári SUV gumit, bár h őszinte legyek, nagyon a különbségeket sem tudom. Talán kicsit masszívabb a SUV kategóriás, de passz.
Motorolaj. Melyik a legjobb ennek az 1.6-os VTEC-nek?
Te mit is használsz amúgy? Azt tudom h az Integra megvan még, de azon kívül Outlnader, vagy mid is van?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27195 üzenetére
jaaaa, bakker... na jó, aludnom kéne már....
inákbb a gyári felnire meg jó gumikra költsd a fényezésre szánt pénzt
múltkor belémparkolt egy gyökér, már nem is érdekel. semmi értelme. két fekete karc a fehér rendszámkeretemben hátul.. inkább seggére verek szilentekben a pénznek, úgyis az jön lassan.. :-/[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27193 üzenetére
Az első kettő fűthető, ott a kéziféknél a két kapcsoló (L, R)
Köszi.joamilestoné
Hmm, meglátjuk, lehet igazatok lesz, bár vidéken lesz használva, az előzőn sem volt parkolási sérülés.
Köszi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #27192 üzenetére
Használd egészséggel!
Én tuti nem fújatnám a lökösöket. Egy ideig fényeztettem én is, de már nem érdekel. Fél éven belül vagy én húzom meg, vagy valaki beleparkol....
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27192 üzenetére
jééé, csak a vezető ülés fűtött?
én tuti hagynám azt a lökős karcot, még az alapozó sem jött le, csak felszíni karc. a felnik tényleg durvák, meg értelmetlenül nagyok és csak feleslegesen ráznak. amúgy frankó[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
Köszi mindenkinek.
Mint írtam Nissan - Citroen szalon számolta be, 2 tulajdonosa volt ezideáig (2005.05. havi, legutolsó évjárat), az utolsó egy középkorú úr (rádió első két állomása a Kossuth-ra és Bartók-ra hangolva - mondjuk a felnit ettől függetlenül nem értem).
A lökhárítón lévő nyomok kb az egyedüli esztétikai hibái, meg persze az az ocsmány felni.
Első dolog volt, h felemeltettem. Véletlenül otthon hagytam a telefonom, így az aljáról sajnos nincs képem, de nagyon rendben volt. Semmi olajfolyás, és a legjobb, h nulla korrózió, pedig nem volt végigkenve vastagon rücsivel. Terepen biztosan nem futott, féltengelyeket, kardánt megrángattam, nem kotyogtak.
Ajtók alsó éle is hibátlan, a bal hátsó alsó élén látni nagyon halványan 2-3 mm-es csíkben némi "korrózióködöt", illetve van rajta 3 kavicsfelverődés, amelyek kis pontszerűen korrodáltak. A két lökhárítón látszanak húzásnyomok, de azokat újrafújatom majd gyári színkód alapján.
A pótkeréktartó környéke is full patika volt, gyári szerszámos készlet és emelő persze megvolt.
Egy kitöltött, lepecsételt 2013-ig vezetett szervizkönyvet kaptunk hozzá, elvileg vezették végig, az óra most 92.000-et mutat.
Kaptunk egy műszaki állapotfelmérő lapot is hozzá, gyári festékvastagság mindenhol, illesztések tényleg szépen futnak.
A beltér gyakorlatilag patika. Pedálok, kormány, kapcsolók, ülések éle, mind mind kopásmentes. Zörgés semmi. Meg is lepődtem, mert több beszámolóban olvastam, h hajlamosak a műanyagok bent zörögni..
Lemostam, illetve belül is kitakarítottam. Semmiféle műanyagápolót nem használtam, csak végigmentem mindenen nedvesronggyal.Az 1.6-os 125 lovas motor nem rossz, a járás piszkosul szép, halk és egyenletes, semmi csörgés, de azért na, nem húz úgy mint a 2.4 D5.
Árban végül 1.450-ben egyeztünk meg, az átírást ők állták, így névre írva 1.510-ből kijött. Szerintem korrekt vétel volt így elsőre, aztán majd az idő eldönti.Íme a képek:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jaffa75
őstag
válasz runner 125 #27187 üzenetére
grat, használd egészséggel!
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #27187 üzenetére
Grat!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27187 üzenetére
na, zsír, grat, remélem minden nagyjából patent.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
veterán
válasz runner 125 #27187 üzenetére
najólvan, remélem pöpec kis autót vettél, grat és sok balesetmentes km-t
jó takarítástLife is too short to stay stock!
-
-
Bibu
csendes tag
Sziasztok!
Most készülök vásárolni egy 1.4-es sport Civicet 2005-öst! Képek alapján és a helyi szemrevételezés alapján jó vételnek tűnik! Belül teljesen patent, az ülések mintha újak lennének, nincs kiülve, kikopva, műanyag elemek sem fényesek, jónak néz ki! A motor szépen jár, nem kopog, a váltó nem lötyög, a motor tér sincs kipucolva. Olaj folyás sehol sem látszik rajta. Német szervíz könyves, de végig vezetett. Lecsekkoltam a szervizet, tényleg létezik. Egy dolog zavar csak, hogy a leömlők hővédő lemeze lyukas. Konkrétan a közepén egy elég nagy lyuk tátong, amit tuti nem a rozsda mart szét, mert egyébként a lemez annyira nem rossz állapotú. Mikor rákérdeztem az eladótól akkor elbagatelizálta az ügyet, hogy filléres dolog, meg egyébként sincs jelentősége. Azonban engem eléggé zavar, mert magától biztosan nem lyukadt ki? Ha már a hővédő lemezt ekkora hő éri amitől kilyukad, az elég rosszul hangzik és biztos nem a normál használat során keletkezhetett? Vagy csak én aggódom túl és elképzelhető, hogy az évek alatt elhasználódott?
Azért mert te azt hiszed, hogy jobban tudod az még nem jelenti azt, hogy jobban is tudod!
-
zolynet
veterán
válasz runner 125 #27184 üzenetére
na mi újság, megvan?
utólagos engedelmeddel crx-en is kérdezősködtek eme gépjármű iránt és a képeket megosztottam,
de ha nem okés akkor kiszedetem egy adminnal (autóvásárlás topikájában)Life is too short to stay stock!
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27182 üzenetére
Jaffa75
Köszi.
_
Áh, maximalista vagyok, szeretném rendben látni.
Nyár környékén még csináltatnék rajta egy teljes üreg és alvázvédelmet, a lámpái is be vannak mattulva kicsit, bár ez típushiba, azt otthon is meg tudom oldani. De, törve nem volt, gyári a fényezés mindenhol, látszólag az illesztések is rendben vannak, szépen futnak.
1,5-be hirdetik, egy 1,4-ig jó lenne lemenni, pláne h mindent összegezve felnikkel, gumikkal, 2 lökhárító fújásával, vezérlés, fékbetét, olaj cserékkel együtt 350-et még biztosan rá kell tolnom, h 100%-os legyen.DeathAdder
3 ajtósba hátul kicsi a hely, ezt mindenhol írták, meg a magasabb felépítés miatt körülményesebb beszállni, így azt kihúztam. Egyébként a 4110mm-es hosszával az 5 ajtós sem számít nagy autónak.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #27180 üzenetére
Ejj de kéne egy ilyen 3 ajtósba
Azért alkudj az árból. Annak ellenére, hogy "megkímélt", vannak esztétikai hibái, kicsit magas az ára (bár képzelem akkor milyen állapot lehetett a többi).
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27180 üzenetére
nem tűnik rossznak, ha egy korrekt, tisztes használt autó, a lökősökkel én nem is foglalkoznék, legyen kopott, legalább nem fosol használni, úgyis tovább fog karcolódni
felni meg valóban kuka, a 16 coll is bőven elég rá...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Jaffa75
őstag
válasz runner 125 #27180 üzenetére
remélem összejön...
-
runner 125
nagyúr
Noh, a srác kiment reggel, nagyon friss még, mert le sem mosták, ki sem takarították, de nem baj, legalább látszik így a "használati állapota".
Belül teljesen korrekt, nincs kiülve, szétrúgva, szétkopva, váltószoknya sem szakadt.
A két lökkös karcait mondta a fazon telefonban is, de az nem probléma, van fényező rokon, újrafújatnám gyári színkód alapján.
Amikor említették h 17-es kerék van rajta, tudtam h valami ultragiccs proli felni. Nem kellett csalódnom, persze azt azonnal rúgnám le róla, és vennék 16-os gyárit, új gumikkal.Ha, korrekt árat sikerült kialkudni és tényleg rendben van műszakilag, akkor szerintem elhozzuk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
orbano
félisten
válasz runner 125 #27173 üzenetére
neeeeeee, ez már tényleg a mese kategória szurkolunk!
A vér nem válik VAZZE!™
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27177 üzenetére
igen, ebben az esetben csak a hirdetésnek lenne értelme, hátha valaki ráismer az autóra
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27176 üzenetére
Ezt ismerem, be is regeltem még pár hónapja. De, ez nem Honda szalon, Nissan és Citroen, a HR-V-t csak beszámoták, így pici az esélye h imseri innen valaki.
Népítéletet és a korai teszteket már elolvastam, nem véletlenül tartom most is a HR-V-t az egyik legjobb "SUV" döntésnek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27175 üzenetére
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27173 üzenetére
oks, honda fórumban próbáltad netán?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27172 üzenetére
Ahogy küld, tolok be.
Szombathelyi topikba is beírtam, h nem ismeri-e valaki a céget, egy srác írt h a barátja ott a szervizvezető. Holnap utánakérdez tőle is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27171 üzenetére
zsír, hajrá, majd muti a képeket
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27164 üzenetére
Világos, ezen részével tisztában vagyok.
Nem tehetek róla, azóta is rá vagyok kattanva a HR-V-re (naponta 3x nézek rá) és ma raktak fel egyet, ami látszólag minden elvárásomnak megfelel. Erősebbik 125 lovas VTEC, kézi váltó, 5 ajtós, ezüst szín, 4WD és korróziómentes.
Hívtam őket azonnal, fotók még nincsenek róla, mondjuk jártam már pórul így korábbi példánnyal (szoknyás HR-V), de ez a felniken kívül teljesen gyári, ráadásul ezüst is és utolsó kiadású, 2005/5 havi, plusz 35km-re van tőlem. Ilyen csak a mesében lehet.
Beszámították új autóba, Nissan - Citroen márkakereskedés árulja, noh kíváncsi leszek.
Takarítják és küld képeket róla."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
szvsz igazi élmény 300 lótól kezdődik, főleg ilyen combos súly mellett, alatta csak sportos történetek vannak, ha nem is mondja ki, érzi az ember, hogy 200-250le nem az igazi, még kisebb súly mellett sem, bőven van még hova menni feljebb. más kérdés, hogy erre is valszeg olyan szervíz intervallum lenne jellemző, mint az fq-360-400-440 mitsukra, illetve minden hegyes motorú, nagy fajlagos teljesítményű motorra. azért napi használat mellett 5k km gyorsan összejön. ok, még ha ennyiért meg is vesz valaki egy ilyen autót, bármelyiket is, van pénze szervizelni, csak az idő.. és tuti egy idő után megunja az állandó kötelező szervizeket. ilyen tekintetben a 300le az pont az arany középút a teljesítmény és a kötelező szervizelés között. viszont nem lehet elmenni szó nélkül amellett, hogy ezek az alvázak, karosszériák már bikák. nekem ez hiányzik az új autókból a legjobban.
nekem minden esetre nagyon tetszik, hogy az új sti, az s3, a45, meg az új golf r egy egész mokány, kompakt hot-hatch kategóriát épít, mert itt látom az igazi élvezetet párosulni a még megengedhető kategóriával pár éven belül. sajnos a mitsu idéntől kiesik...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-v-
addikt
válasz Integra #27165 üzenetére
az ódi újabb szintre emelte a kompakt méregzsák kategóriát. gyárilag. a3 clubsport.
a többiek meg veszekszenek a szaros köridőn a nordschleifén.. :-/Kérdés értelme is van-e (= ad-e valamit vezetési élményben, van-e fun), vagy csak egy újabb értelmetlenül erős autó ... állatul néz ki amúgy.
-
DeathAdder
veterán
-
Integra
titán
az ódi újabb szintre emelte a kompakt méregzsák kategóriát. gyárilag. a3 clubsport.
a többiek meg veszekszenek a szaros köridőn a nordschleifén.. :-/az új generációs skyactiv motorok... szvsz mocsok jól csinálja a mazda és az eladások nagyon őket igazolják
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27163 üzenetére
nyugodtan indulj ki a visszatekertből. ne km óra állást vegyél, hanem állapotot, a szemednek és a szerelőnek higgy. autó általános állapota, futóműben található gumi alkatrészek kopása, repedése, általános állapota, beltérben is a mindennapos felhasználásból fakadó kopások, elhasználódások, fényesedések etc.. a motort meg diagnosztának kell megnézni, adagólót felmérni etc.. nem új autót nézel szalonból, szóval ezt fogadd el, ne ess bele te is a csapdába amibe amúgy 99%-a az emberenek beleesik, mert bele akar
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
Köszi nektek, akkor nem húzom ki azt sem, bár 2,5 környékén nem tudom mennyire kapok nem visszatekert, tényelgesen kevesebbet futott példányt.
Ráadásul, tudomásom szerint a 2.0 benzinmotor vidéki úton 9 liter körül elvan, ami még ok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
NoLF
veterán
válasz zolynet #27157 üzenetére
Na jo megneztem, motorhaz matt, lokos hatul megpockolve, tetoablaknal pici rozsa, az ilyenek 800 fontert mennek. Motor futo kormany kiralyak, olaj es szurocsere, fek es gumicsere nemreg megvolt, ez alapbol 300 font. Szepen fut, huzas-zugas-rangatas nincs, kuplung jo, motor zenel, fek remek... Holnap deal.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #27159 üzenetére
Az egyik legmegbízhatóbb CR rendszer.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27159 üzenetére
ez a jobbik féle traktor, ráadásul az igényesebb drágább bosch adagoló rendszer van benne.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
A 2.2 i-CDTi motorok milyenek? 2005-6 körüli CR-V-k nagy része ilyen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolynet
veterán
cimborám most vett egy astra g opc-t és látta a papíron h a kereskedő mennyiért vette svájcban, a papírosra 800chf volt írva ... ja, és megsúta neki h a kereskedő h nem annyiért vette mint ami a papíron írva vagyon, baazzzzeeee, emberünk ~150-180kért vette egy opc-t, jah még egy adalék, opel kereskedésből
(én mondtam neki hogy inkábbmenjen ki és hozzon be egyet )[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
NoLF
veterán
válasz zolynet #27155 üzenetére
Meg nem szolt egyik csaj sem...
Csak megtetszett, jo allapotban van, akar hazavihetnem alkatresznek. Mondjuk d16w4, ebbol nem sok lehet otthon (yakorlatilag d16z6, de valamiert megsem - vsak facelift aerodeckbe raktak, de egyveztengelyes vtec 126 loval, ugyhogy nem vagom.) Azert sztem megnezem, 185ezer hufert nem draga joszag.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
veterán
Hmmhmm, van egy 2001es 1,6os aerodeck elado eleg fincsi allapotban 500 fontert... Hmm.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27152 üzenetére
Ok, köszi.
..sejtettem, azért Honda, vagy nem, az automata váltó így is úgy is komolyabb pénzmagot igényel, főleg egy 8-9-10 éves használtautónál, úgyhogy automatával végképp nem kell.
Aktívan keresem a HR-V-t, de egyszerűen nincs 2m körüli megkímélt, keveset futott, még kint sem.
Érthető, hiszen még ma sincs nagyon alternatívája.Egyre inkább hajlok a CR-V-re, de ott a többletfogyival számolnom kell. 9,5 literrel minimum.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27133 üzenetére
hahó,
megtudakoltam a hrv cvt váltót, csak nem tudtam írni, mert valaki felnyomott sértődöttségében és egy túlbuzgó mod kiszórt rám 1 hetet...no, a lényeg:
a cvt váltónál idővel az inditó kuplung cserés lesz, ami alaphangon 100e ft felett van, plusz egyéb alkatrészek, jó fajta gyári olaj etc, munkadíj 80e ft körül, szóval egy laza 250e ft-os kiadás kapásból...ami az árak alakulását illeti: sajnos ez ilyen, mindenhol ez van, senki sem viszi, akkor leviszi, jelentkeznek ketten, máris azonnal emel 20%-ot vissza és magyaráz, ha kérdőre vonod, hogy ez mi volt, akkor még meg is sértődik nagy pofával... :-/ cigányok ezek.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #27016 üzenetére
HI!
a cr-v-s dzomszed baracsgosanhatbaveregette a hr-v-st mert neki is elromlott egy releje igy 11 multaval:- )
mindezt megnyugtato mosojjal vette tudomasul a 9g5d tulaj /az aki szonyeet ment venni az eleshez es masi kozcsivla gyutt haza.../udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
BlacKSouL
addikt
Kinyírtam a topikot
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz barack1997 #27147 üzenetére
Mer' rosszat állítottam be
Most már elvileg láthatóAláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Szóval az a kérdés, hogy vajon mi lehet a baja a motornak? Sajnos egyedül nem tudtam felpörgetni, de úgy jól hallatszana, hogy ez a "tektektektektek" egyenletes kattogás (a szelepzaj mellett, nem összetévesztendő vele) a fordulatszámmal felerősödik. Menet közben nem tudok videót csinálni, de terhelve 2200 környékétől fölfelé elég hangos, és még a kormányon is érezni a vibrálást. Ráadásul ez nem dízel, hanem benzines Persze utastérből ez máshogy hallatszik, de ott teljesen olyan, mint a Subaru boxerhangja alacsony fordulaton. Csak ez nem boxer, és alapból nem úgy kéne szólnia..
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #27143 üzenetére
Én is, de majd a ctr mellé, vagy egy 7 gen sedan d16v1, vagy 7gen accord sport, attól függ, mit dob az élet pénzügyileg. Németország tele van streammel. Természetesen k20a3 motorral nézném.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #27141 üzenetére
Miért adja el?
Most vette, mondjuk az ezüst, amit először vett, ratyi volt rendesen.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
No hát bő egy éve együtt már, ma hoztam el a második olajcseréről amióta megvettem.
Bevallom kicsit féltem miután ITR-ről lemondtam és beruháztam egy nonFl buszra. Vásárláskor csak az lebegett előttem, hogy ez egy jó állapotban levő autó, ami tele van extrával, és bármikor kivehetem belőle azt a pénzt amennyiért vettem (ha eladom), és bármikor lehet még ITR-em is. Sok rosszat olvastam róluk, és h nem szabad Fl előttit venni, tényekkel alátámasztva.
Ehhez képest kellemesen csalódtam (kopp-kopp), a már említett hosszbordás szíj vezető görgő cseréjén kívül nem kellett meghibásodásra költenem, és nem is érzem azt, hogy kellene bármire is
Egy év alatt bő 600 ezer lett rálocsolva olyan dolgokra, ami csak a lelki nyugalmamért kellettek, hogy most ne soroljam...
Utoljára felújíttattam elöl a brembo nyergeket (optikailag), mert már amikor megvettem csúnyán retkes volt az egész, és lecseréltem a létező összes folyadékot, olajat.
Bő 5 ezer után olajfogyasztásom ~1 deci ezren, átlagfogyasztásom 11l, télen 13l. Napi szinten beküldöm a mutatót pirosig, utazásra egyáltalán nem használom, csak és kizárólag városban (azon kívül csak akkor megyek, ha nagyon állatkodni akarok).
Következő lépés jövő héten a visszapillantó tükör tartó panelek, és az ezüst középkonzol borítás VTN technológiával való karbonosítása. Előbbinek oka, hogy azt az elemet csúnyán kiszívta a nap és bűn randa így (bár még nem vagyok biztos h azt is karbon mintára akarom-e), a középkonzol borításon pedig vannak apró hibák, feltételezem abból kifolyólag, hogy valami okos jól nekiesett, amikor ki akarta venni. Gyári ezüst színben nekem nem igazán jön be a busz középműszerfala (ráadásul a bontott is belekerül 15-20e -be), szóval marad a VTN techológia
Hátsó lököst is újra szeretném fényezni, kormányt bőrözni, szóval folyamatban még a dolgok.Lapos japán autóim után szoknom kellett nagyon ezt a ganajtúróbogár alakú formavilágot. El is tartott jó ideig mire megszerettem, nemrég estem csak abba a fázisba, hogy kötődni tudok hozzá mint a saját autómhoz, és nem cserélném el bármiért.
Tavaly mondtam a srácnak aki megvette a fehér Skunk2 CTR-t, hogy azt egyszer még megveszem tőle, és megígérte, hogy én leszek az első akinek szól, ha úgy dönt megválik tőle, majd megjegyezte, hogy ez az idő valószínűleg nem fog eljönni.
Nagy meglepetésemre éppen tegnap írt rám, hogy eljött az idő, és ha nem kell hamarosan meghirdeti. Az ajánlatot gondolkodás nélkül visszautasítottam, egy dolog szól mellette és az az erősebb (és nem gyári) motor.Az utódot elképzelni nem tudom mi lehet ezután, talán egy M3-as vagy 5-ös bönci (szigorúan szívó), de csak majd nagyon-nagyon soká
Remélem sok boldog évünk lesz még -
ThorsHUN
őstag
Koszi sracok
-
Zsombe
senior tag
válasz whited #27132 üzenetére
Szia,
Nekem pont az általad említett Accord van, igaz már a ráncfelvarrott változata.
Én nem tudok típusbetegségről, bár egyik fórumtárs írta pár hónappal ezelőtt, hogy a kuplung szeret gyorsabban kopni az átlagnál.
Szerencsére nekem az eddigi 7 év és 115 ezer km alatt semmi gondom nem volt vele. Csak a kötelező szervizes dolgokat és egy hátsó fékbetétet kellett cserélnem benne.Fogyasztása autópályán 140-es tempónál 6 liter, országúton 5,5 liter, városban pedig 6,5 liter.
Nyomatékosnak szvsz nagyon nyomatékos, abszolút kellemesen autózható. Már az alapjárat közelében bőven elegendő nyomaték van a kényelmes autózáshoz. 1.600-1800 rpm körül pedig már a 340nm 90%-a rendelkezésre áll.
Igen, "sajnos" már ebben is van kettős tömegű lendkerék.
Ha kereted engedi, akkor én a ráncfelvarrott Accordot ajánlanám, mert ebben már 6 sebességes a váltó (+ szerintem szebb is az eleje ).
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #27133 üzenetére
Basszus, ezt kb. 3 hete néztem. A tulajdonosa 2,6-ért árulta, fel is hívtam, mondta h sok érdeklődő van rá, a hétvégén valószínű eladja.
Látom már a nepperünk 2,9-be fel is rakta."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz orbano #27128 üzenetére
Sajnos nem hoztam el a Vitara-t, itt beszámoltam róla.
Próbálok minden érvet, ellenérvet felsorakoztatni. Most ott tartok, ha belátható időn belül (május vége) nem találok HR-V-t, nézek CR-V-t 2.0 benzinmotorral.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
whited
addikt
üdv urak!
agyalok egy honda accord vásárlásán, 7th gen, 2004 körüli évjárat.
jártas vagyok autós dolgokban viszont honda még nem volt a kezem alatt, van valami típus betegsége?
csak dízel jöhet nálam szóban, és sedan kivitel, milyenek az itthoniak?
fogyasztása?
mennyire nyomatékos?
ebben is van már kettős tömegű lendkerék ugye?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
ThorsHUN
őstag
Udv!
Szima Zoli telefonszamot tudna valaki kuldeni priviben pls?
Thx!
-
orbano
félisten
-
zolynet
veterán
válasz Winner_hun #27126 üzenetére
csak nehogy úgy végezze mint a crz
Life is too short to stay stock!
-
Winner_hun
titán
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27124 üzenetére
jó kis vas a vitara is, drukk, hátha jó lesz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27110 üzenetére
Jahm, én sem értettem milyen indíttatásból raktak egy crossover-re kötényt.. viszont úgy néz ki le kell tennem a HR-V-ről. Találtam szerdán egy jó vételnek tűnő Vitara-t, holnap elmegyünk, ha ok megveszem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
lorcsi
veterán
a FRV-ről miylen tapasztalatok vannak?
hahu-n nem sokat látni...20 darabeladó: vadi új soundcore motion+
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #27120 üzenetére
Ha utaztál már olyan buszon, aminél a sofőr úgy próbált üzemanyagot spórolni, hogy 1500-3000 helyett 500-1200 fordulaton kínozta a motort, és úgy indult el, hogy majdnem lefulladt, na olyankor volt, hogy az oldalablakok, pláne a sík üveg a közepén simán 8-10 centis amplitúdóval beremegett. Ez ugyanilyen.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #27120 üzenetére
ez abszolút attól függ, hogy amikor odáig jutok, akkor éppen milyen autókat fognak bontani, mert csak gyári állapotú bontatlan motor és váltó érdekel. de az sem baj, ha csak az alap 300 lovas evo8 vagy evo9 lesz, nem feltétlen kell fq legyen. valszeg inkább evo8, bár az evo9-nél sem változott asszem lényegében a műszaki tartalom a futóműnél és a motor-váltó rögzítési pontoknál sem. még bőven olvasásban vagyok és információ szerzéseben, mert ha majd mennék angliába, akkor csak egyszer szeretnék menni. de ez csak terv jelenleg.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #27118 üzenetére
FQ-t akarsz beletenni? Aztaaaa Milyen dög lenne már
"ha éppen játszanék picit, tiszta ciki, milyen hangja lehet kívülről" - biztos lehetsz benne, hogy ez így van, baromira hallatszik.
Nekem pár napig volt ez a jelenség, ez idő alatt többen is megjegyezték vészjóslóan (és kárörvendően), hogy valami nagyon fura hangja van ám ennek autónak...BlacKSouL - mindig szerettem a fizikát, de ehhez most butának érzem magam Addig is elolvasom mér párszor.
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #27117 üzenetére
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #27117 üzenetére
nem, marad benne és ha netán tényleg megtudom csinálni a fék és futómű cserét és talán ugyanakkor vagy később a motor és váltó cserét is, akkor amúgy is át lesz az egész kipuff rendszer is variálva az fq rendszerére, azt is alá kell igazítani majd.
jah, iszonyú szemét kis dolgok ezek, meglehet oldani szerencsére ez még hegesztés előtti fotó, azóta végig van ponthegesztve
zoly:
sajnos itt valami tönkrement benne, mert ez idáig hibátlan volt, zajtalan 112e km-t bírt. működésben valszeg hibátlan most is, de komfort szempontjából gáz, ha éppen játszanék picit, tiszta ciki, milyen hangja lehet kívülről... más kérdés, hogy nagyon ritkán van esély rá, hogy kicsit kihúzzassam, mert hol? meg ebben a szezonban amúgy is még a 4 évszakos iszonyatosan rossz gumikkal megyek, aztán végre elkopnak...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #27115 üzenetére
Kapd le a ..csába, katkonvertert neki
Amúgy komolyan nem vágom ezt a zörej dolgot. Nálam busznál dettó ez volt (vagyis kipunál hőlemez), de hogy a rákba tud centire pontosan mindig ott egy fordulaton rezonálni? Csinálhattam üresben, hátramenet, ill. egytől hatig bármilyen sebességben pont ugyanott rezonált be
Nálam 2.100 rpm-n csinálta ezt, szóval állandóan hallanom kellett. Ezután pár hónapra rá másik ponton is elengedte, de akkor már 3.500 rpm-n volt ez a jelenség
-
Integra
titán
meghegesztettük ma a mitsun a katalizátorvédő hőlemezt ismét. mert ahol nem hegesztettük meg múltkor, most ott kezdett el rezonálni 5000-5500 rpm között, igen durván, kemény lada hang volt mondom nem igaz, most volt komplett vezérlés csere, de nincsen az a turbo süvítés hang, ahogy szokott zörejek nélkül..
próbakör. a nagy csörömpölés elmúlt, de most meg valahol, kisebb, visszafogottabb, élesebb hangon rezonál be valami.. emelőre megint, felemel, újra motor túráztatás, hőkesztyűben leömlő meg lemez szorítgatás..
kiderült, hogy a hátsó katalizátorban belül rezonál valami. hallottatok már ilyet, hogy a katalizátor belsejében ég valami el (nyílván idővel) és ezért rezonálhat be??? ezt én nem szeretném most kicserélni, inkább egy nap a tuning projekt keretében... mondjuk nem zavaró, mert tényleg csak 5200 körül jön meg, és sosem húzatom 4500 felé alapvetően, mindennapos használatban nem zavar, de azért bakker mégis zavar és a bogár elvan ültetve a fülemben sosem hallottam még ilyet, hogy belül megy tönkre ilyen formában egy katalizátor..
ricsi rám néz: vedd ki és jó lesz, nem kell az oda, van egy első katalizátorod is. visszanézek rá, már röhög[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz goldnarmz #27111 üzenetére
Hali.
Apám barátnője 1.6 ES-t vett nemrégen (volt is beszéd tárgya itt).
Némi felárat is fizettek érte, mert 90 ezer se nincs még benne óra szerint. Az ülés szét van ülve, a könyöklő ki van kopva, a pedál úgyszintén, tehát levonható a következtetés, hogy reálban alsó hangon is a duplája van benne minimum.
Gyönyörű szép állapotú ugyanilyen autókat vehetett volna jóval olcsóbban, ráadásul 1-2 évvel újabbat is, amibe 270 vagy 300+ ezer volt. Én már a hirdetés alapján is előbb választottam volna azok közül magánszemélytől.Amit végül megvett az egyébként nagyon rendben van, száraz szépen járó motor semmilyen olajfogyasztás, és semmit nem költ rá, csak hajtja.
Nála az volt az egyetlen kikötés hogy 150 ezertől véletlenül sem legyen több benne (tipikus vásárlói észjárás), nem számít hogy kevésbé volt lelakva és jobban egyben volt aminek az órája 270-et mutatott.Jogosan lehet tartani, ha nem volt az autónak karbantartója, de ha rendszeresen szervizelve volt (főleg ilyen fiatal autó), akkor az a 2-300 meg sem kottyan neki.
Az meg másik dolog, hogy egy 5 éves autóba 250 ezer minden bizonnyal sok utazással járt együttFogyasztás relatív, az 1.6 Es nála városban a 8 at is beveri biztosan (nehéz lábú sofőr, és csak városban van használva rövid távokon). A haverom 1.8-as ufófal 6l körül jár el, de ő inkább hosszabb utakra használja és ritkán lép oda neki. A fenntartástól meg ne félj, nem tdi ez
BlacKSouL felhasználó írt róla tapasztalatokat mint tulaj, tehát érdemes az ő hsz-eit visszaolvasnod
[ Szerkesztve ]
-
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
Gépműhelyekkel van valakinek pozitív / negatív tapasztalata? 12 éves Civicre motorgenerál lenne esedékes, de nem nagyon van ötletem kihez lenne érdemes vinni. Elsősorban megbízható, precíz cégre lenne szükség, aki azért nem aranyáron dolgozik...
Köszi előre is!
-
goldnarmz
aktív tag
Sziasztok! Most észlelem csak, hogy van Hondás topic is.
Már nagyon unom a jelenleg nyolc éve a tulajdonomban lévő alsó kategóriás autóm, és szeretnék váltani. Régóta szemezek a Hondákkal. Jelenleg ott tartok, hogy a Honda Civic 1.8 ES volna a befutó verda. Anno az ufó Civic volt a kedvenc, ma már úgy gondolom, nem illik a harmincakárhány éves fejemhez.
Sz'al "internetet felütöm" és látom, hogy 2 mill' körül mennek az ~5 éves példányok. Nagyjából 250 ezer km-rel.
Sokat filózom, mert a mostani autóm (amibe szinte már utálok beleülni) 5 liternél nem eszik sokkal többet, illetve a szerviz is olcsó. Honda közelében sajnos még nem is nagyon voltam, így fogalmam sincs, mennyibe kerülne egy ilyen autó fenntartása. Ráadásul a sok-sok km az órában elég hervasztó. Jelenlegi kocsimban sincs még 250 ezer.
Sz'al a lényeg:
Megér 2 mill'-t egy ilyen verda ennyi km-rel?
Illetve tudnátok adni valami felvilágosítást, mire számítsak szervíz / fogyasztás ügyben? Interneten annyi baromságot lehet olvasni, hogy hihetetlen.
Van esetleg valakinek ilyen autója a topicból?
Előre is hálás köszönetem! -
Integra
titán
válasz runner 125 #27107 üzenetére
vicces ez a körbekötényezés és nem is szép, de legalább gyári, tehát nagy baj azzal nem lehet. hol rohadt? a többi meg persze már más történet.
ahogy nolf is mondja, önmagában a rendszám nem jelent turpisságot, nekem is l-es rendszám van a 15 éves autómon, mert olyat kapott, mikor visszahoztam németországból. ezek központi adatbázisban meglévő dolgok.
jövő szerdán megyek szervizelni, akkor majd rákérdezek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NoLF
veterán
válasz runner 125 #27107 üzenetére
A rendszammizeriara csak egy pelda, nem mindig van turpissag; anyam azert cserelte le a rendszamot az auton, mert nem tetszett neki.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #27107 üzenetére
Ja semmi az a mazda mpv amire gondolok nem szóltam
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ezt nézte meg a srác, de ha tudtam volna h ilyen idióta gagyi spoilerekkel van tele, biztos nem mozdulok rá. Előbb volt fent a hirdetés, mint a képek.
Két helyen is rohad, illesztések furcsák, belseje is eléggé lehasznált, ABS lámpa világít (nepper válasza: "el tudjuk tüntetni"), motor 3x lefulladt - felejtős.
Jah és a rendszámából ítélve ez is furcsa, h ha egyszer első mo.-i forgalomba helyezésű, miért van EU-s L-es rendszáma.., nah mind1, várok, csak raknak fel 2 körül fiatalabb patikát.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27105 üzenetére
Ma egy PH!-s srác elmegy megnézni nekem, ha rendben van a héten szeretném nyélbeütni a vásárt.
Utánaolvastam már több forumon is a HR-V-nek, mindenki jókat írt róla. Ha, mégsem jön össze a mostani, akkor megköszönném."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #27104 üzenetére
jövő héten viszem a jazzt olajcserére, akkor utána tudok kérdezni cvt-nek és autónak is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #27100 üzenetére
Továbbra is tartok a komolyabb váltóhibától, nem akarok 5-6-700k-t arra költeni.
Most találtam egy korrektnek tűnőt, igaz ez 2002-es, de jónak ígérkezik, meglátjuk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
inkább fura, mert az összes többi váltó visszakapcsol, mindegy, hogy automata vagy manuál. ez meg első hetekben szokást igényel. de mint mindent, ezt is meglehet szokni. nekem nem volt vele gondom, egyszerűen csak másképp vezettem vele.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest