-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vbbb
őstag
Hali!
Autódiagnosztikai kábelt keresek MK5-ös Honda Civic 1.4 3dr 2001-es modellhez. Valakinek valami tapasztalata? Kettőt is találtam, de nem volt igazán meggyőző egyik sem.
OBDII 409 vagy az ELM 327 16pines kábelek közül melyik lehet biztosan jó hozzá?
-
vbbb
őstag
válasz !Overdose! #23003 üzenetére
Gondolom a Honda gyarbol...
-
-
vbbb
őstag
válasz Winner_hun #23009 üzenetére
Igen, néhány adatra kíváncsi volnék és elég lenne az is. Módosított adatokat nem akarok rá 'visszaflashelni'.
-
vbbb
őstag
válasz Winner_hun #23011 üzenetére
Nekem van egy ilyen (jobb kormányos) a középső konzol bal oldalán lent. Nem ebből kéne kinyerni inkább?
-
vbbb
őstag
válasz Winner_hun #23013 üzenetére
Ez a 3pin to 16pin átalakító. Szóval valószínűleg úgy van ahogy írod, hogy két helyről lehet kinyerni az adatokat...legalábbis így gondolom. Az egyik ha van műszered a másik amikor nincs? Passz
Az a baj, hogy két fajta 16pines csatlakozó is rámegy. Írtam egy boltba is, de azok se reagáltak még semmit. Kényelmesebb lenne a laptopra rádugni, nem drágák a kábelek és van amelyikhez ingyen szoftvereket is mellékelnek. De azért nem akarnám mind a két fajtát megvenni. -
vbbb
őstag
válasz Winner_hun #23015 üzenetére
Na inkább valami műszeres lehetőséget választanám ha már lehet...addig kutakodom tovább. Ha valamit találnál nyugodtan dobjál egy privátot! Köszi!
-
vbbb
őstag
Hali!
Akadt némi problémám a drágaságommal.(Civic 1.4i 90hp 2001-es háromajtós)
Amikor hideg motorral indítok akár +20C-ban rögtön felmegy az alapjárat 2200-ig majd lassan beáll ahogy melegszik a motor a normális értékre 800-ra. Ez nem túl magas érték?
A másik pedig, ha már meleg a motor és üresbe rakom akkor fordulatszám esésnél 1200-nál megáll pár másodpercre majd utána megy csak le a normális értékre. Rápumpálok egyet akkor is ezt csinálja...Van itt leírás hibakód kiolvasására, de nem nyírja ki nekem a computert?
-
vbbb
őstag
válasz MacCaine #23372 üzenetére
És a fordulatszám megakadás meleg motornál? Esetleg ez segíthet?
-
vbbb
őstag
No igen és a +20C is extrém hidegnek számít? Mert mint írtam akkor is onnan indít kapásból a fordulat és megy le szép lassan mint ha tél lenne.
-
vbbb
őstag
Felettébb érdekes. Kimentem takarítani a kocsit, arrébb álltam vele, hagytam alapjáraton. Indításkor 1500-1600rpm-en kezdett majd 1-2perc és lement 1200rpm-re majd alá egészen 700-800közé. Ez 5percen belül megtörtént. A hőfok mérő szerint feléig melegedett fel nyitott motorháznál a blokk, kb 15-20percet járattam és játszottam a gázzal. Most nem olyan látványosan 'akadt' meg fordulatszám visszaesésekor mint korábban hanem egy pillanatra 1000rpm-nél és rögtön le alapjáratra. Merem remélni, hogy most jó lesz.
Két kérdésem lenne:
-Amikor nézegettem a motort és izgattam a gázt, feltűnt, hogy elég laza a bowden végénél...ez normális?
-A másik, meg mikor kéne bekapcsolnia a hűtőventilátornak? Amikor kézzel megtudom még fogni a motort az gondolom még nem elég meleg neki. Jön a nyár, és nem akarom megforralni szerencsétlent, nem tudom működik-e egyáltalán mert kézzel nem valami könnyű 'megpördíteni'
-
vbbb
őstag
válasz !Overdose! #23386 üzenetére
Na igen, nekem is hűtőfolyadék van benne nem víz. Rövidre lesz zárva és majd úgy kiderül mi is van igazából, csak most nem volt kedvem molyolni vele ennyire.
-
vbbb
őstag
Na úgy néz ki kocsival nincs gond, érik a lambda szonda csere egyszer ha lesz rávaló.
Más:
Nem tudom visszatolni az antennámat, valami ötlet? Fújtunk rá kis vegyszert is, eredménytelenül. A kis antennát ki tudom húzni nagyobbra meg vissza, de teljesen nem megy be. bahh...
-
vbbb
őstag
válasz !Overdose! #23402 üzenetére
Nem is tudom, egyáltalán vissza kéne tudni tolni teljesen?
Esztétikailag nem zavar, csak autómosásnál le kéne szedni - vagy betolni - mert lecsupálja a masinéria. Igaz voltam már egyszer így is, de nem történ baj szerencsére.
-
vbbb
őstag
Na végre le lett tesztelve a fogyasztás 500km-es úttal.
6.5-re jött ki autópálya 120-160as átlagtepóval+autóút+cöcörgés 1-be sávkorlátozás miatt majd 2km-en keresztül és volt benne városi közlekedés is. Azt hiszem nem cserélem le egyenlőre a lambda szondát. -
vbbb
őstag
válasz DeathAdder #23464 üzenetére
Én nem kísérleteznék ilyennel. Anno próbáltam a régi Peugeot-omnál és nem sok mindent ért. Ha valami baj van az olajszivárgással akkor tömítést kell cserélni benne.
-
vbbb
őstag
válasz DeathAdder #23467 üzenetére
Lejárt az idő, amúgy meg ezt találtam neked:
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2009/07/30/hasznaljunk-e_motorolaj-adalekokat/
"Sok ilyen adalék a kenőképességet a többi tulajdonság rovására fokozza. Például a teflon- vagy kerámiatartalmú adalékok szigetelő hatású lerakódást képeznek, amivel megakadályozzák, hogy a motor leadja a hőt az olajnak. Az olajhőmérséklet alacsony lesz, közben a motoré megemelkedik, tehát az olaj máris képtelen ellátni az egyik feladatát."
-
vbbb
őstag
válasz DeathAdder #23471 üzenetére
Én is kérdeztem korábban valamit tőlük, de *asztak válaszolni.
-
vbbb
őstag
válasz DeathAdder #23473 üzenetére
Gyári olajat kell belerakni és akkor nem lesz semmi gond. Az enyémben azt hiszem a teljes szintetikust ajánlja a gyártó és én azt is rakok-raktam bele.
-
vbbb
őstag
válasz DeathAdder #23475 üzenetére
Ajánlom neked ezt a "kis" olvasmányt. Több kérdésedre is választ kaphatsz benne.
-
vbbb
őstag
Hali!
1es sebességfokozat végén váltásnál, majd kettes végénél váltásnál egy kis rántást lehet érezni. Elképzelhető, hogy a motortartó bak a hibás? Most lett kuplung cserélve, most lehet intenzívebben kigyorsítani.
-
vbbb
őstag
Na itt van, mi úgy néztük a bak lesz a hibás. Kicsit remegett a keze, de a lényeg látszik szerintem.
-
vbbb
őstag
Hali!
Mekkora lehet a legnagyobb ablaktörlő lapát ami felmegy hátra? A 20"-os nagy a 18"-os éppen elfér...legyen 16"-os?
Ami van gyári az mindig 'röcögő' hangot ad törlésnél, le akarom cserélni bosch aero blade-re. Meg elég kevés területet töröl. Valaki cserélte már nem gyári méretre hátul?
(2000-es 1.4 csapott hátú háromajtós)[ Szerkesztve ]
-
vbbb
őstag
válasz Winner_hun #24087 üzenetére
Azt megkérdezhetem, hogy milyen kocsid van és mennyibe került a végére?
-
vbbb
őstag
válasz Winner_hun #24090 üzenetére
Wazzeg ez k*va drága volt! Legalábbis az enyémhez képest.
Nekem ugyan ilyenem van amit 1éve vettem. A különbség az, hogy limitált utolsó kiadás 2000es évjárat és kb.: 315 ezerbe került - friss műszakival, 2 női tulaj előtte, új kipufogórendszerrel és pár évvel ezelőttig szervizkönyves is volt. (UK azt hozzáteszem.)
Kuplungot is azért cseréltettem rajta, mert éppen volt rávaló és nem tetszett a régi. Amúgy noname volt benne, 3-4mm a különbség a régi és az új Exedy között. Hátsó motorbakot kéne még cserélni, de lusta vagyok hozzá. Egyébként hálás jószág, szeretem vezetni.1kép
2kép
3kép
Honda Civic 3dr Hatchback Tropica Sport (2000) EJ9 D14Z2[ Szerkesztve ]
-
vbbb
őstag
válasz Winner_hun #24097 üzenetére
Elhiszem, csak lehet én régóta élek itt idegenben és azért tűnt magasnak az ára. Na meg a válság jah. Meg amúgy is skót vagyok ha ki kell adni valamire.
(#24102) orbano:
Az enyémmel hatalmas szerencsém volt, én voltam az első érdeklődő - korán reggel fent voltam és akkor töltötték fel a hirdetést - utánam majdnem 200-an jelentkeztek volna megnézni. A 2 autószerelő akiket magammal vittem az első 5 perc után mondták ezt vinne kell gyerekek, de gyorsan. Jóval többért is el tudták volna adni, lehet kellett nekik a pénz hamarjában. Ez van.
-
vbbb
őstag
válasz Winner_hun #24109 üzenetére
Nem akarok vitatkozni és igazat is adtam neked. Ha szerinted jó vételt csináltál én csak örülök neki.
A gondolkodásmódommal szerintem nincs semmi baj. Egyébként nem azt mondtam, hogy az autóm milliókat ér hanem maximum a dupláját jó esetben és lehet azt is csak Magyarországon. De részemről lezártam a témát. -
vbbb
őstag
válasz BlacKSouL #24118 üzenetére
Ha a kuplung használatot nem nézzük - - a kocsi belseje tip-top ill. minden kis semmiségért elviszi a szervizbe például. Esetleg nem hajtsa szét a motort, nincs házi sufni tuning mert nem egy huszonéves suhanc, nincs szétvágva a kalaptartó és nem szállított cementet hátul meg csirkéket mint Pistabá' vagy nem 5 személlyel járt minden reggel melóba vele?
[ Szerkesztve ]
-
vbbb
őstag
válasz Napfénysüti #24121 üzenetére
Én se így keresek autót elhiheted, csak láttam a tulajdonosi lapot. A váltó meg lett nézve a kuplung cserénél, szerencsére nincs neki baja, jól funkcionál.
Ha meg magam ellen akarok beszélni akkor abból indulok ki, hogy olcsóbb a biztosítás ha a nő nevén fut az autó még akkor is ha a második autóhasználónak a férje - barát, vőlegény - van beírva. Nálunk is így van, az asszony egyáltalán nem vezeti de az ő nevén fut minden.
(Azt most lusta vagyok megnézni, hogy Mrs vagy Ms az előtagjuk a neveiknél.)
Nem értem mi ebbe nekik a biznisz mint ha csak egy ember lenne beírva használónak...érdekes.[ Szerkesztve ]
-
vbbb
őstag
válasz Napfénysüti #24129 üzenetére
Jó neked, én nem tudom rávenni az istennek se, hogy vezessen. Átkozott jobboldali kormányos közlekedés. Na de előbb utóbb kénytelen lesz beadni a derekát.
-
vbbb
őstag
Ma végre ki lett cserélve két motortartó bak és így eltűnt végre a rángatás ami már nagyon idegesített. A balos el volt szakadva a hátsó meg ki volt nyúlva valószínűleg a nagyobb terhelésnek hála. A jobbosra azt mondták nem érdemes cserélni. Egy darabig nem akarok költeni mostanában a kicsikére.
[ Szerkesztve ]
-
vbbb
őstag
Üdv, van valami jól bevált izzómárka Hondához? Jön a rossz idő, nekem meg nincs semmi izzóm tartalékba, legalább előre kéne...
ICE BLUE (6500K) H4 55/60 Watt
Színre valami ilyet kéne produkálnia az ICE BLUE 6500k-nak...
Vagy esetleg ezt: H4 GE MEGALIGHT ULTRA UP TO 90% MORE LIGHT?
Esetleg ezek...
H4 OSRAM COOL BLUE HYPER
H4 OSRAM COOL BLUE INTENSE XENON LOOK
H4 PHILIPS BLUE VISION ULTRA +2xW5W XENON EFFECT -
vbbb
őstag
Rendben, akkor valószínűleg az lesz. Nem hazárdírozok mással. Köszi!
Másik kérdés:
A helyzetjelzőt próbáltam volna kicserélni elöl korábban(szemből a jobboldalon, angol kocsi), de nem akarta adni magát. A kezem se nagyon fért oda. Mennyire kell megbontani a lápát, hogy odaférjünk?
Csak nem olyan bonyolult, mert mi van ha menet közben kell cserélni és pont nincs nálunk a villáskulcs szettünk.
(#24326) xcbiker
Köszi! Most már a GE lesz, az lett rendelve!
[ Szerkesztve ]
-
vbbb
őstag
Megjött a GE H4!...azt nem gondoltam volna, hogy Magyarországon gyártják!
-
vbbb
őstag
A fényszóró izzókat sikerült kicserélnem, de a helyzetjelzővel nem boldogulok. Az lehúzós, csavarós vagy milyen? Kéne egy kis segítség....
-
vbbb
őstag
Hali!
Néha akad az 1-es - nehezebben veszi - főleg ha picit mozgásban van még az autó, de a kettes már sovány lenne. Ez normális? Olaj lett cserélve a váltóban korábban, amikor a kuplung is.
Sokat nem megyek a kocsival, csak rövid távon a melóba meg vissza...lehet az olaj viszkozitása nem megfelelő a hidegben?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...