Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kIsDe`
tag
Sziasztok! Egyik barátom keres megbízható diesel bmw szerelőt e36 318tds-ről lenne szó, turbó gondjai vannak Budapest és környéke kellene. Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #24195 üzenetére
Ma voltam egy masikat megnezni, teljesen veletlenul akadtam ra. Ebayen meghirdettem a sajatjaimat, 5 perc utan jott is a best offer. A csoka eladja az autojat, pont ilyen performance felnik vannak rajta, es azokat kulon arulja. Elmentem, megneztem oket. Igaz gyari fenyezesuek, nem ez a szep ferric grey coatingosak, de jo allapotban vannak, meg teljesen gyari, felujitatlanok. Par aprobb karc, es egy 4cm-es kerbinget leszamitva makulatlanok. £825-ert odaadja oket, enyemet pedig viszi £375-ert. Plusz az atrakasi koltseg felezve lesz, es mindenki happy.
Aztan talan kesobb, tavasz elejen majd en megcsinaltatom, ugyis megyek haza autoval, most a telre egyebkent is butasag lenne.
Valaki nem tudja, mennyire bonyolult kikapni az elso uleseket az autobol? Talaltam M seateket, ha a hatsokat nem is, az elsoket ki akarom cserelni. Azokban van lumbar control, es a vallat is jobban tartjak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #24193 üzenetére
BBS CH(-R), Le Mans. Nekem ezek tetszenek legjobban. Ilyesmi árban, amit azért kérnek már ezek is megvehetőek, és szinte bármilyen autón jól mutatnak.
A performance felni is szép mondjuk (nekem is ez a szürke a kedvenc felni színem), de szerintem nem annyira harmonikus.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #24191 üzenetére
Szépek, de a több küllős (BBS) még szebb talán (az is van ilyen árban).
A léceket sokkal olcsóbb, kevésbé macerás fóliázni (le se kell szedni, házilag megoldható), mint cserélni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
Lehet megis lecserelem a felniket, valamiert nagyon elkapott a gepszij megint... Ezeket neztem ki, mert a srac eleg targyalokepesnek tunik, es sokat elengedne az arbol, pluszban bevenne a mostani felnijeimet, igaz aron alul. Vannak szep felnijei, mindegyik erre a Ferric grey -re fujva. Persze kerdes a munka minosege, sajnos a mostani, amit anno csinaltattam, hagy nemi kivannivalot maga utan.
Oldalso kromcsikokkal mit erdemes csinalni, cserelni, vagy foliazni?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
koboldozat
senior tag
válasz CharlieDrop #24189 üzenetére
értem köszi
The my Best phone: SE K750i, SE C905, Nokia 808 PV White, Samsung K Zoom Black, Nokia Lumia 1020 White, Huawei P20 Pro Twilight, Huawei P30 Pro Ice Crystal blue, Honor Magic 5 Pro
-
CharlieDrop
veterán
válasz koboldozat #24188 üzenetére
10-12-t tuti
De motorfüggő
meg lábNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
koboldozat
senior tag
Üdv
Mennyi fogyaszt egy BMW e30 1.8 es 1.6-os?? Dinamikus sportos vezetéssel.The my Best phone: SE K750i, SE C905, Nokia 808 PV White, Samsung K Zoom Black, Nokia Lumia 1020 White, Huawei P20 Pro Twilight, Huawei P30 Pro Ice Crystal blue, Honor Magic 5 Pro
-
Blue@X
senior tag
Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz. BMW E46 318i N42B20 motorral (143HP), elkezdte enni az olajat (0,8-1l/1000km). Szerelő szerint motort meg kellene bontani, szelepszárszimering és egyéb alkatrész csere megoldhatja.
Amit észrevettem hogy ha hosszabb távon közlekedek vele szinte nem is eszi az olajat (500km alatt szinte nulla mm a nívó pálcán, ez két részletben 100-as folyamatos utazó tempóval), viszont ha sokszor indítgatom (napi munkába járás, kb 2-3km) akkor eszi. Egy helyben állva kisebb gázadásokra (2-3000rpm) fehér füst van (elég sok, pár másodpercig a gázelvételtől még tart, ilyenkor eszi az olajat rendesen nívó pálca szerint több mm), illetve a ventin keresztül egy kis ideig olajszagot is érezni lehet. Ilyenkor olajfolt (fél tenyérnyi) is megjelenik a kocsi alatt.
Olvasva fórumokat sok helyen írják hogy ez egy nagyon rossz konstrukció a BMW-től. Sokaknál ilyen hibát a vákuum pumpa okoz. Lehet hogy először meg kellene nézni a motort honnan is ereszti az olajat (nem szeretném egyből megbontani), azt megoldva hátha nem eszik ennyi olajat (Castrol Edge 5w40 van benne).Aki bármilyen építő jellegű tanácsot, esetleg tapasztalatot tudna megosztani annak megköszönöm. Esetleges Fejér megyei BMW szerelő elérhetőséget tudna adni (E46-ban jártas), azt is megköszönném.
[ Szerkesztve ]
-
jpeetr
aktív tag
válasz CharlieDrop #24184 üzenetére
köszönöm
akkor marad a 105 paci egyelőre.
ha meg tudom oldani, hogy ez is családban maradjon, akkor talán lesz csere erősebbre -
CharlieDrop
veterán
válasz jpeetr #24183 üzenetére
ja, 1.6-os
áhh, benéztem, akkor semmi semmi földön maradt. A szívó tuning is lehetséges, mondjuk másik vezérműtengely, lendkerékcsere, stb. stb. de fél - 1 milla a normális meló
létezett az 1.8-asból iS verzió 143 lóval, azzal lehetne kezdeni valamit...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
jpeetr
aktív tag
válasz CharlieDrop #24182 üzenetére
Mi az az iS? és hogyan? és mennyibe fáj?
Szeretem ezt az autót, nem bánnám, ha maradna. -
jpeetr
aktív tag
sziasztok!
adott egy 2001-es E46 M43 motoros. 8szelep 1596ccm.
elvileg ez gyárilag 105 lovas, vagy valami ilyesmi.
lehet ebből valahogyan többet varázsolni, vagy nem is érdemes foglalkozni ilyennel?előre is köszönöm
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #24178 üzenetére
Fordulat az stabil.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #24173 üzenetére
Csináltam ma egy saját videót. Mintha egyre csak rosszabb lenne ez. Itt a video bocsi a vvs miatt későn vettem észre hogy állítva veszem. Remélem ezt már lehet hallani. Tisztára dízel hangja lett.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Eyesis
őstag
Mikor máskor, ha nem tél előtt jön az izzóhiba...
Eyesis
-
alázógyík
addikt
válasz MPowerPH #24171 üzenetére
Szia!
Milyen tapasztalataid vannak benzines 3-as Bmw-vel?
Mennyire elfogadható/drága/nagyon drága a szervizelése? Olyan 2005/2006-os, 2000cm3-as kombit vennék, de 1átalán nem ismerem a típust, hibákat, mire kellene figyelni. Illetve melyik benzinest célszerű keresni?Bárki véleményét szívesen elolvasnám.
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Hali.
E46 318i N42. Szerintetek az mitöl van, hogy alacsony az alapjárat, és hirtelenebb gázadásra is igy megtorpan? A hangja is olyan mintha fulladna, dadogna. Itt egy VIDEO is amit találtam kb ugyan ezt csinálja itt is. De majd csinálok egy sajátot is. MAF szenzort tisztitottam.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #24168 üzenetére
En benne lennek, nem vagyok semmi jo elrontoja. Es egyebkent is, kivancsi lennek most a velemenyedre, bar ezen a szinten osszehasonlitani a regi es az uj autodat eleg igazsagtalan lenne. Na meg erdekel az autod is.
H.Ezredes: Igen, igazad volt. Igazabol nem tudtam, hogy a 335D joval erosebb fekrendszert kapott azok utan, hogy a teszteken a 330D-n sokan gyengenek talaltak a fekeket. Ezert most elkezdtem keresgelni csak sima tarcsakat, es hozza beteteket. Mivel erdemes szemezgetnem? Elsore amit kiszurtam, hogy az MTEC -nek vannak eleg jo tarcsaik, bar egyenlore sokat nem olvastam roluk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
Megyek persze,viszont egy "kicsit" északabbra élek, Londonban csak rokonság/barátok vannak, azért keveregtem arra. Most a visszaúton éjszaka érek Angliába, úgyhogy majd máskor összehozzuk. Akár rendezhetnénk egy mini bömös uk találkozót, legalább olthatnám BMW001 fejét a Hondás összehasonlításaimmal.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
Viszlát
addikt
2192 km 140 literbol, 6.4-es atlagfogyasztassal -->
Ok, az egyertelmu, hogy ezt a motort/valtot erre talaltak ki, de azert ebben volt ket londoni cimem csomagokat felvenni, meg nemetben nyomtam neki rendesen, ahol csak lehetett 200 kornyeken gurultam es a vegsebesseget is kihajtottam belole nem egyszer. Szoval ez igy alom.
BMW001: Luxemburgban 1.16 eur / 0.92 gbp / 365 huf a sima gazolaj (shell) es 1.26 a premium (en ezt tankoltam most bele).
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #24162 üzenetére
Itt meg is erositik. Annyi, hogy upgradelni kell, jobb tarcsa+betet. Maga a nyereg eleg.
Don't Tread On Me
-
Dreamcaster
senior tag
.
[ Szerkesztve ]
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
MPowerPH
félisten
Ma bementem az itteni BMW-hez, hogy utanerdeklodjek a performance fekeknek. Eleg fura akcentusa volt a csokanak, nehezkes volt megertenem, amit vartyog. Tudnak hozni, £1300, + be is szerelik ha kell, de valami vagyonert. Ellenben azt mondta, hogy nem erti, miert akarnam cserelni. Odahivott egy szervizest, aki egy lengyel csoka volt, ertheto beszeddel. Azt mondta, hogy a performance rendszer gyengebb, mint a gyari, ami az auton van, annyi, hogy palyazaskor nem melegszik el.. A Performance csomagot 330D-ig erdemes szerelni.
Szoval ez kipipalva, nezek akkor csak specko tarcsakat, meg beteteket, a nyergeket meg felujitatom. A maradekbol pedig lehet megis boltolok 313-as felniket, de csak kov. tavaszra, mielott hazamegyek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Dreamcaster
senior tag
Nekem ez a BMW -k alfaja és omegaja.
E34. Love You Forever!
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #24150 üzenetére
Ami a legnagyobb kiadas ezeknel, hogy a 2007-2008-as modelleket alapbol meghibasodasra hajlamos turbokkal szallitottak. Szoval ha valaki 2007-8-as 35i-t fontolgat es nincs bizonyitek cserere akkor erdemes kb 400K-t lealkudni (arazastol fuggoen) mert 99.9% h cserelni kell majd, eloelettol fuggetlenul.
Ha volt cserelve akkor nem valoszinu h behal (masszivabb wastegate tengellyel gyartottak az ujakat afaik)
A belsot erdemes kb 2 hetente attorolni mert meglatszik rajta minden, foleg ha sokat van teto nelkul.
Nagyon nehez megvalni tole de majd valami hasonlot par ev mulva beszerzek ha nem lesznek ertelmes elektromos alternativak (m235i vonzo nagyon).
addig meg marad egy e91 20d, bar a 4 hengeres diesel csattogos lepkenek tunik az n54 mellett
Szerintem sem lehet sok kulonbseg turbo diesel meg turbo benzin kozott fentartasban. 25d-m volt aminek az elso tulaja nagyon sokat koltott ra (pl 100K-s pumpat 4szer cserelt 2 even belul o_O) de nalam nem volt komoly gondja, talan kisebb problemak tobbszor (hutes, futes, tomitesek-csovek) szoval nehez viszonyitani.
Shadow: ha gondolod pm-ben osszehasonlithatjuk a konyvtarunkat, talan mindkettonk talalna ertelmes olvasmanyt. Bar abbol kiindulva hogy a linkelt dokumentumot sem olvastad el nem tudom mennyi ertelme lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz ignorant #24146 üzenetére
"Az arany fedezet eltorlese ota nincs semmi a fiat penzek mogott, ez koztudott teny. "
ò, anyám. inkabb tenyleg ne folytassuk. Lathatoan nagyon keveset tudsz a temarol es azt is rosszul
" miert bant egyeseket hogy en BTC-t akarok az autoert."
Dehogy bant. Tolem tenyleg egy csomag papirzsepiert is odaadhatod. Csak ne hirdesd rola hogy az penz, a rendes penz meg nem penz.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #24128 üzenetére
Az szep... Kar hogy eladod, biztosan sajnalni fogod a kesobbiekben. Belsod gyonyoru, orok best marad nekem ez a kombinacio. Nem volt nehez tisztan tartani? Csaladi auto lesz helyette? Anno mikor mentunk haza, lattam egy ilyen cabriot, leengedett tetovel, elol anyuka-apuka, hatul pedig a ket gyerkoc gyerekulesben. Volt stilusa az apukanak.
Ellenben amiket most leirsz, kicsit sziven utott. Ugye benzines autorol beszelunk, igaz turbos, raadasul nem is sok km-el. Es olyan penzosszegeket irtal ide, ami azert megingatja azt a tevhitet, hogy az 'olajkalyhak' fenntartasa joval dragabb.Nekem a km 188k. Mostani nagyszerviz folyadekok(szervo, fek, hutoviz, m.olaj) cserejevel, szurokkel, ket turbo+egr kiszereles-ellenorzes-tisztitassal, szivosor leszereles-ellenorzessel, turbocso tomitesek cserejevel, ket elso szilent cserejevel(12.500/db), kipufogon a leomlok utani rugalmas nyulvany cserejevel, klimapucolassal, futomuallitassal, ket hatso fekbetet+kopasjelzo cserejevel, DPF clear-el, plusz minden egyebbel, ami meg az inspekcio 2-be tartozik, fizettem 134k -t.(de ezen osszeg nagy resze minden egyeb modellre is rakoltendo) Pluszban jovore fotengely ekszijtarcsa(100k korul), es izzito elektronika(30k) van soron, amit mindenkeppen cserelni kell, es csakis diesel specifikus.
Ezek szerint tenyleg bukik az a turbos benzinesek megjelenesevel, hogy csak tankolni nehezebb oket, ami tobbletet a szervizeknel akar tobbszorosen is 'visszanyersz'.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FET-MEN
veterán
Nagyobb gázadásra fütyülő hang jön hátulról, ha mondjuk 5-ösbe van a hirtelen gáz akkor bemorog. Mi lenne ez? Kardáncsapágy? Diffi?
Iphone 7
-
Eyesis
őstag
Vezetett már valaki i8-ast? én igen
Eyesis
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #24145 üzenetére
Szerintem nem vagy tisztaban azzal hogy, hogy mukodik a fiat rendszer, tovabba ugy tunik hogy a bitcoinba sincs semilyen belatasod.
Az arany fedezet eltorlese ota nincs semmi a fiat penzek mogott, ez koztudott teny. Az hogy egy gazdasag milyen "unit of account"-ot hasznal pusztan technikai kerdes. Nem sok mindent jelent, a tortenelem soran kulonfele penzek jottek mentek.
Ajanlom figyelmedbe a kovetkezo irast:
http://szabo.best.vwh.net/shell.html
Reszemrol az offolast lezartam, elvegre BMW topicban vagyunk.
Nem is ertem hogy miert bant egyeseket hogy en BTC-t akarok az autoert. Ha akarnek kerhetnek megfelelo mennyisegu krumplit is
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz ignorant #24135 üzenetére
"Az eur meg $ mogott, eroszakon es "penznyomdan" kivul nincs semmi."
LOL.
Csak a vilag 3 legnagyobb gazdasagabol ketto Hagyd mar ezt a fiatozast, nem Drabiktol kell kozgazdasagtant tanulni.
A bitcoin mogott valojaban semmilyen gazdasagi teljesitmeny nincs, pusztan a hit hogy er valamit.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
ignorant
senior tag
válasz Simoncar #24143 üzenetére
Szemely szerint jelenleg nem banyaszatban gondolkodnek, vagy ha igen akkor nem profitert, csupan a halozat tamogatasaert, valami olcso low-power USB minerrel.
Hatalmas verseny alakult ki a kulonbozo banyasz cegek kozott, tovabba tobb mint 10 ev technikai elorelepesei be lettek suritve szukos 2 evbe (110nm - 28nm), amit tukroz a nehezseg ("difficulty") toretlen emelkedese.
Ha megnezed a kovetkezo oldal also reszet, lathatod a nehezseg %-os emelkedeseit. Megforditva ez annyit jelent hogy 2016 blokkonkent (kb 11 naponta) annyi %-al csokken a banyaszat utan kapott jutalmad.
https://bitcoinwisdom.com/bitcoin/difficulty
Ez a tendencia jodarabig nem fog lassulni, mivel hatalmas beruhazasokat kaptak mining cegek, es ujak is alakulnak nagy szamban.
Eddig hosszu tavon gondolkodva mindig olcsobb volt BTC-t venni direktben mint banyaszgatni.
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz Eyesis #24141 üzenetére
Senki nem mondta hogy nem volatilis.
A bitcoinnal kapcsolatos kockazatok koztudottak. Holnapra akar 0 is lehet az erteke nemhogy 1960Ft (a peldad alapjan). Aki ezzel foglalkozik ezt tudomasul kell vennie. (ugyan ugy ahogy elfogadod hogy holnap a munkadert kapott fiat penz kevesebbet fog erni.)
En tapasztaltam ahogy az arfolyam 6 dollarrol besett 2-re, 31-rol 5 kore, 266-rol 50-re, es 1100-rol 450-re. En ugy gondolom hogy egy teljesen uj fajta penzznel/technologianal teljesen normalis ez, de megertem ha valakinek tul rizikos.
Az altcoinok pusztan ertektelen klonok, 0 hasznalhatosaggal, 0 network effekttel, es sokszor ketes feltetelekkel (pre-mine, closed source, stb).
[ Szerkesztve ]
-
Eyesis
őstag
válasz ignorant #24139 üzenetére
Az a vicces, hogy még ezeken az oldalakon is látszik, hogy októberben (nem 1900-ban hanem 2013-ban, 125usd volt 1 bitcoin.. meglepő módon rá egy hónapra 1000 usd felett volt 600ra esett vissza szinte rögtön, aztán föl majd le... az utóbbi 4 hónapban biztos nyaraltak a nagy játékosok
Ha a forint 1 forinttal lépi túl a tavalyi árfolyamot, akkor már főcím, hogy minden idők leggyengébb forintja, úristen világ vége lesz... valamiért a bitcoinnál nem ennyire mérgesek a népek...
megnézném, ha megkapot a 6millád bitcoinba holnap, elutazol nyaralni, visszajössz és ér 1 milliót... biztos nem zavarna...volt valami új netes 'pénz' valami lightcoin vagy mi, meg van még pár de azok már szinte rögtön kihalnak..
[ Szerkesztve ]
Eyesis
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #24138 üzenetére
Bitstamp.net
bitcoincharts.com/markets
bitcoinity.org/markets
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #24136 üzenetére
A btc-s ugyleteimben a legnagyobb europai valto arfolyamat szoktam nezni ami jelenleg 480USD/117000huf (bitstamp)
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #24134 üzenetére
Tobb mint 3 eve hasznalom, jo embernek predikalsz.
Az h magzarisztanban nem terjedt meg el nem jelent semmit (mo mindig sereghajto volt mindenben)
Az eur meg $ mogott, eroszakon es "penznyomdan" kivul nincs semmi.
De ha mar itt tartunk akkor miert nem elsz a lehetoseggel, veszed meg a kocsit az ertektelen jatekpenzen es adod el "igazi" penzert.
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz Eyesis #24131 üzenetére
Mas valutat is manipulalhatnak ilyen teren. Soros es a font bedontese remlik peldakent?
ennyi erovel minden jatekpenz. Sot az aranyat is manipulaljak a paper goldon keresztul
persze az igaz, hogy kicsi meg a btc, ez nem vitas.
A bitcoin mogott a kozosseg es a vilag legnagyobb p2p halozata all. A bitcoint lehetetlen hamisitani es nem lehet elinflalni, tovabba teljesen transzparens.
Anonimitas: addig anonim amig nem kotod a cimeidhez az ID-d, tudsz venni szemlyesen/ forumokon keresztul is teljesen anonim modon. Tovabba vannak mixing modok a kulonlegesen paranoid usereknek.
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #24129 üzenetére
Lol, ez kevesbe jatekpenz mint huf vagy az eur
De majd idovel az atlag paraszt is rajon.
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz LuckyL #24127 üzenetére
A szervizek frissek es teljeskoruek, nem sporoltam semmin, a kov tulajnak jodarabig nem lesz gondja vele kotelezo olaj es fekcsereken kivul.
Tapasztalataim szerint nem sokan figyelnek ennek a modellnek a normalis karbantartasara (magyar markaszervizek sem), lehet h jobban nez ki a kevesebb km (ha egyaltalan valos), de azt kb azert adjak el mert az aktualis tulajnak nincs kedve 400K-ert turbot venni, kb 150K-ert carbon build upot tisztittatni, injektorokat cserelni + egyeb dolgokra kolteni.
Btc-t magyarorszagon meg keves helyen fogadjak el, de kulfoldon es nemzetkozi cegek koreben egyre nepszerubb. Oszinten szolva en jobban preferalom a btc-t mar joideje mint barmelyik fiat-ot.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz ignorant #24126 üzenetére
szép verda!
szerintem kicsit túl van árazva bár attól is függ a felsorolt szervízműveletek mikor lettek elvégezveszerk: a plusz gumik és felnik fölött átsiklottam az plusz pénz
szerk2: mit csinálnál 6 millió ft-nyi bitcoinal? persze ez ha titok akkor nem várok választ!
csak azért krédezem mert én még ott vagyok leragadva hogy elég korlátozottan költhető el[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
ignorant
senior tag
Hello mindenki
A csalad bovulese miatt elado lett az autom, gondoltam megosztom ebben a topicban, bitcoin fizetes eseten 5% kedvezmenyt adok, plusz 19" felniket, uj teligumikkal (ez csak PH-soknak jar).
Turbok, HPFP, olaj, szurok es az osszes gorgok, szijak csereje, valamint az osszes egyeb szerviz szamlakkal igazolva.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/335/bmw_335i_automata-8246684
-
Eyesis
őstag
-
Dreamcaster
senior tag
B M W
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
Dreamcaster
senior tag
válasz Shadowbull #24109 üzenetére
.
[ Szerkesztve ]
ingyen gyuras bp xi -ker -ben! gep, sulyok vannak, most kezdem, itthon!
-
pityeszka
őstag
Sziasztok.
Motormizéria. A táblázatban nincs feltüntetve a 2004/05 között gyártott 1.6 és 1.8 limo. Kis keresgélés után nekem az jött le, hogy ezeket is N46-al szerelték már. Szerintetek?
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
FET-MEN
veterán
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #24111 üzenetére
Hál istennek a szétszedés&összerakás mostmár gyerekjáték lesz
Iphone 7
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #24114 üzenetére
Tagasabb, bar 10 cm-rel szelesebb az F10, viszont az Accordban korulbele fele olyan szeles a kozepkonzol es nem szelesedik ki terdvonalban. Persze nem kenyelmetlena bomos sem, de nekem hianyzik az enyhe terpeszben ules, meg, hogy nem tudom teljesen kinyujtani a bal labam.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Snooker
senior tag
válasz Shadowbull #24109 üzenetére
Amikor először láttam ezt a fajta belsőt, nagyon nem tetszett...viszont azóta (fogalmam sincs mire fel) gyökeresen megváltozott a véleményem róla. Az ilyen sportos autókba nagyon beleillik.
-
Viszlát
addikt
válasz Shadowbull #24099 üzenetére
Pont ezt irtam, hogy nagy, de nem tagas. A vallunk valoban nem er ossze, viszont mi van a labterrel peldaul? Azt meg nem is emlitettem, hogy a brutal vastag ajtokon csak felkarnyi szeles konyoklo jutott...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #24103 üzenetére
25-ért találtam a neten újat. Bontottat ebből nem kéne venni
Iphone 7
-
Shadowbull
addikt
válasz Dreamcaster #24061 üzenetére
Ha mar Gran Coupe
a kovetkezo hosszu hetvegere szervezes alatt van egy ehhez hasonlo, csak Competition Paket-tel.
[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Simoncar #24100 üzenetére
ez egyreszt programozas kerdese, masreszt a motor fizikai kepessegeitol is fugg, azaz mennyi ido alatt tud reagalni a gazadasra. Nyilvan az M motoroknal a gazreakcio egy fontos fejlesztesi parameter. De alapbeallitasokban azok is kisse lustan reagalnak, mert a hetkoznapi kozlekedesben ez tulzott idegesseghez vezetne.
Valtoknal meg szinten fizikai okai lehetnek a keslekedesnek, de gyakran ott is lassitanak kicsit a valtason, hogy ne rangasson. Mondjuk az 8HP ugyanugy kepesvillamgyorsan valtani mint a DKG.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24105 üzenetére
Lehet még rákérdezek egy árra, de itt találtam egy cikket, koni sport lesz. Az m-est alig venni észre, kicsit keményebb csak és abban is van 2 cm ültetés, ha jól tudom.
Kárászynál is koni sport+ h&r vagy koni fsd+eibach összeállítás ajánlottak, kicsit utánajárva a második megoldás a komfortosabb, az első a keményebb.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24098 üzenetére
Nem akarom porig ültetni, igazából semennyire sem, de a keményebb gátlókat rugókkal együtt szokták berakni, nem akarok félig-meddig megoldást, ha nem lesz jó visszarakom a gyárit. Azért lenne jobb az állítható, mert télen puha is elég lenne, nyáron meg lehetne kicsit keményebb az jobb útviszonyokhoz.
Akkor bilstein, vagy koni lesz a gátló... A koni élettartam garanciával láttam, az elég nagy piros.
Idővel még powerflex szilentet szeretnék, de annyi kis vacak van, hogy kompletten cserélni az is kész vagyon.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest