Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Proxmox VE
- ASUS routerek
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Facebook és Messenger
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
válasz Xmodule #23296 üzenetére
Akkor így már értem miért cserélgeted a kocsikat, ha nem kerülne ennyibe az átírás (a kinézett 318i majdnem 90k), már én is vettem volna először egy olcsóbb, akármilyen autót, amivel addig tudnék járkálni
320i-t is bevállalnám, ha annyival olcsóbb lenne, de nem igazán az, normális példány pedig ugyancsak nincs itthon. 1.1-ért ha lenne vállalható, az még okés lenne, az árkülönbözetből évekre kifizetném a teljesítményadóját
8db van, ebből 6 van másfél alatt (najó nem 8, csak 5, mert nem akarok automatát)Ez még tetszene is, ha nem boyracer felni lenne rajta, ki tudja hogy bírja ezt a futóműve.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #23297 üzenetére
najó, nem nagyon van 20i kombi.
Igazából örülnék, ha 1.1 milláért lenne itthon ilyen, de mindenki dízelt vett.
De itthon 0db automata benzines volt a kínálat ezért lett az ami...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xmodule
őstag
válasz raczger #23285 üzenetére
Szerintem sok az 1.6M. Igaz en itt svedben lakom de az árak majdnem ugyan ugy vannak. 2. tulajtol vettem 318i sedant 2002-es evjarat 220e km-el nagyon jo kuplungal motorfeszitö cserelve volt mar az ujabbra, vonohoroggal könyöklö közepen, 4x elektromos ablak, esö erzekelö, tempomat, klima stb. ezt vettem 1.1m -ért. és itt nem kell atiratasert fizetni meg eredetvizsga stb stb. ez a végösszeg. ugyan igy 1.1m vettem utanna a 320i kombi 2003 vége (2004) -es evjarat 200e km- el 3. tulajtol ugyanugy 4x el. ablak em. tempomat, klima stb. könyöklö nincs benne közepen de azt lehet bele rakni ha kell. vonohorgos ugyanugy. annyi hogy mig a 318i hez volt 4 ujszeru nyári alufelnivel + 4 ujszeru teli alifelnivel addig a 320i nel csak 4 uj nyári van aluval. szoval telit vennem kell. de csak gumit mert felni van itthon. szoval szerintem az 1.6m sok azért a 318i -ért. még ha csak 1 tulajdonosa volt akkor is. de ez csak az en véleményem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23294 üzenetére
Sajnos reális kép nincs az áráról, mert pont ilyen, itthoni, magánszemélytől nincs, csak sedan, de az sem sok. Egyébként meg ugye az egy dolog, hogy ki mennyiért hirdeti, mert ritka, hogy annyiért el is vinnék.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23292 üzenetére
Hát az úgy elég soknak hangzik.
Haverom vett nemrég 320d-t (szintén e46, facelift előttit), elég olcsón megúszta, de mondjuk kockáztatott is (nem indult be), kintről hozta és 1m alatt maradt a vége úgy, hogy mindent megcsináltatott és már a nevén volt.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
CharlieDrop
veterán
válasz raczger #23291 üzenetére
Hát azért volt mit cseréljek, meg csináltassak.
Pl összes féket cserélni, két porlasztó, egr szelep, 4 szilent, új gumik, új lámpák előre, ezek mind 0-n voltak kb.Még van egy kis rozsda amit csiszolni kell.
Meg majd biztos lesz turbó
és kereskedésből vettem, nem magántól
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23289 üzenetére
Ok, csak lehet nekem is kell még rajta majd ezt-azt csinálni. Nos, ha te 1.3-ért vetted a dízel e46-ot akkor ez alapján szerintem mondhatom azt, hogy ezért a benzinesért kicsit sok az 1.6. Na mindegy, majd kiderül hogy jó-e az autó és hogy mennyit engednek (a feléből ).
(#23288) Stukker1987: Annyira nem nézem az életkort, állapot érdekel főleg, a km sem annyira, jó állapotban legyen a motor.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
hdman
őstag
válasz Stukker1987 #23288 üzenetére
Attól nem kell félned, ha nem utólagos barkács, és néha tisztitod az esőelvezetőket, akkor soha nem fog beázni.
Nekem 10 éves H Astrán van dupla napfénytető, beázásnak nyoma sincs, pedig télen-nyáron, hóban fagyban az udvaron áll.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
CharlieDrop
veterán
válasz raczger #23287 üzenetére
Akkor neked nem BMW kell.
Ami ennél olcsóbb ott már vmi lóg, leginkább a szilentek, fékek, dízelnél elég km, porlaszt, egr szelep, turbó, kopott gumi, stb.Az enyém sem volt véletlenül 1.3, pedig a jobbak közül való csak azóta rá lett költve pár forint, amit most nem kellene kicserélnie annak aki megvenné, ha eladnám. Itt is így számolj.
@(#23288) Stukker1987
Egy jó barátomnak 91-es e36-a volt, annak nem ázott be, de e46-jának sem ázik be...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
válasz raczger #23287 üzenetére
Napfénytetőtől félnék,beázás miatt...
Egyébként ha tényleg ennyi km-es és rendszeresen szervízelt,szerintem se drága BMW-hez képest. Persze meg kell próbálni alkudni...
Nyilván ha életkor alapján nézed akkor 2006-2008-as autót is kaphatsz,de az nem egy BMW.
El kell dönteni,mit szeretnél...Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23286 üzenetére
Hát szerintem 1.6-ot nem ér, mégiscsak 12 éves autóról beszélünk
Én 1.4-re gondoltam, annyiért megvenném, végül is kicsit hibás az extrák listája, mert nincs napfénytető. Illetve, ha vonóhorog sincs, akkor az is alku tárgyát képezi nálam, mert az viszont kelleni fog.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Szombaton megyek megnézni ezt, szerintetek mi az a max, amit még megér ez az autó, ha ténylegesen jó állapotban van?
Km-t leinformáltam, valósnak tűnik, utoljára 2012-ben volt német márkaszervízben kb 175k km-rel. Egy-két szervízbe belenézett, akivel beszéltem és nem látott semmi gázosat, szóval az előélet okésnak tűnik
Törve nem volt, rozsda elvileg nincs, csak a hátsó kerékjárati íveken kellett kicsit javítani egy kis rozsda miatt (legalábbis telefonon ezt mondták).Csak úgy szeretnék odamenni, hogy már konkrét ajánlatot is teszek a végén, ha valóban jó (nem kell mondani, vétel előtt még egy teljes átvizsgálásra elvitetem szervizbe, kompressziómérésre is)?
B tervként megnézek még egy Volvo S60-at is.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Eyesis
őstag
válasz Stukker1987 #23281 üzenetére
Ugye 2004-es 530D-m van, és van most rajta egy 17es alu felni. Erre milyen gumit kell/lehet tenni?
Most asszem 245/45-ös van rajta.Eyesis
-
Stukker1987
senior tag
válasz whitezo88 #23279 üzenetére
mert 400-500k km-el a potenciális vásárlók 90%-a sohasem venne autót,márpedig a "nagypapi kedvence autók" kivételével ennyi már akár alap lehet egy régebbi dízel e46-ban...
Már az e90/e60-as széria "keveset" futott darabjai is 200k körül járnak.
További nem visszatartó tényező az is,hogyha kiderül a turpisság,akkor is az évekig tartó bírósági procedúra elkerülése végett sokan nem tesznek feljelentést,így következmény nincs tekerés esetén. (saját példa is van rá)
Abban is legyünk realisták hogy kevés tudatos autóvásárló és fenntartó van,Fórumokon persze itt vagyunk,de a való életben rengetegen azt se tudják minek az olaj a kocsiba...innen nem nehéz megállapítani,hogy autót is teljesen laikus szemmel választanak.
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #23278 üzenetére
akkor miért kockáztatnak ennyien? bár gondolom a legtöbb vásárló még mindig nem nézi ezt, csak ami papíron van...
-
whitezo88
nagyúr
a régebbi (e46)oknál a visszatekerésnek lehet nyoma? ECU-ben, stb.
-
whitezo88
nagyúr
most nézem egyik fórumon (e39) írták hogy 40 ezer ft a futómű állítás Budapest Motorsnál.
WAT
ezért nem megyünk hivatalos BMW szervizbe, gyerekek...
1,5 éve állítattam kb 6700 ft volt 4 kerékre, 4 fejes és faszán megcsinálták. most újítottak ahogy nézem, 3d 6 objektíves infrás kutyafasza, 7400...
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
az egyik kormany valtos is szerintem. total laikuskent nekem ennyi tunt fel igy hirtelen.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz MPowerPH #23269 üzenetére
Ha 320D alatt E46 ra gondolsz olyan 2004 esek vannak fent de mint mondtam 300e km- ekkel es automatak. Nem sokkal lett volna dragabb mint amit most vettem, de persze kepröl nehez megallapitani a kocsi allapotat. Ezt nagyon tapasztalatbol mondom.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #23267 üzenetére
Mindenkeppen eloszor a vizet nezzetek meg. 1l hiany is ahhoz vezet, hogy meghulyul a vezerles. Melegedesi problematok nem volt?
Xmodule: 150 lovas 320D-k mennyibe fajtak? Esetleg a 136 lovasak, az elvileg meg jobb motor az adagolos rendszerevel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xmodule
őstag
válasz MPowerPH #23264 üzenetére
Köszi. Azert nem dizel mert ebben az arkategoriaban nem lehet normalisat talalni sajnos. Azert 3-400e km-eset meg nem akartam. Inkabb gyujtöm a penzt es majd 2-2.5m között (kp ba mint mindig) nezek valami dieselt. De majd az meg odebb van. Elöbb tervben van hogy lakasbol házba költözni akkor meg ugy is közelebb lennek a melo helyhez egyböl nem kellene ennyit utazni. Szoval most jo ez igy. Sokat agyaltam en is nagyon sokat melyik lenne a legjobb. Ez a 320i lett az arany középut. Neztem 330xi -t is de az mar sok lett volna. 318i meg jol ment meg minden de erzesre nem volt valami nagy. Itt meg azert mosolyog a szám amikor csak megyek a kocsihoz amikor vezetem az a szep hang (tudom van szebb is), de azert atlagba megall 8L alatt. Ado is kevesebb stb stb. Amugy ebben mar a km oranal fordulatszam merönel meg ott a többinel mar ilyen szep krom keret van körbe. Elözöeknel nem volt. Ez opcio? vagy megadott dátum után már igy jöttek ki? Ugy rémlik vezettem ujabbat is már mint ami nekem van es ott nem volt ilyen. Kliman is mashogy vannak a gombok mint az elözö 2002-es 318i -n.
Apropo viz: az összes megnezett E46-nal hianyzott a tartalybol hutöviz. Mindegyiknel lent volt melyen az uszo. Mitöl lehet ez? Hova tunik a viz? Kocsi alatt semmi csepegesre utalo jel. Motor olaj sem habos vagy ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #23263 üzenetére
Nekem ugyan E93 van, és nem vagyok nagy szakértője annak, hogy minek mi a neve, de a lényeg, hogy középen ahol megy a levegő a veséknél a motorhoz, ott ami van marha nagy ventillátor, az elvileg a klíma ventillátora.
Nekem csak az tűnt fel, hogy 1 éve ilyenkor nem hűtött a klíma csak nagyobb sebességnél, de ott sem volt az igazi, városban pedig semmi. Egyik nap marha nagy dugó volt budán, lámpánként 2-3 autót ha haladtam, aztán egyszer csak jelzett a kocsi, hogy forró a hűtővíz, kíméljem a kocsit, rá 5 percre pedig már vörösen mutatta és hogy azonnal állítsam le, úgyhogy lehúzódtam a parkolóba és elmentem limonádézni Vittem a közeli benzinkútról desztillált vizet, azt hiszem fél liter hiányzott belőle (5év alatt sosem ellenőriztem). A lényeg, hogy elmentem később szervízbe, és azt néztük, hogy totál be volt állva a ventillátor, kézzel sem tudtuk megpörgetni, valamiért szorult. Végül sikerült a szerelőknek valahogy megbuherálni, újonnan egyébként 150k a cucc.
Tehát hiába csak klíma ventillátor, köze van a motornak a hűtéséhez is, ezért ha netán nálad is ez lenne a ludas, jobb ha minél előbb utánajársz.
Mikor fűtök, akkor meg fordulatszámarányosan hallok süvítő hangot, de fűt! -
FET-MEN
veterán
Sziasztok! BMW E60, a fűtés/klíma ventilátora, tehát ami betolja az utastérbe, valamikor megy valamikor nem. Mi lehet az oka? Diag nem ír semmit. Van,hogy nem megy, 2-esbe pedlózok és elindul, vagy van,hogy felüt egy úthiba és elindul.
Iphone 7
-
Xmodule
őstag
Lehet kicsit félre érthető voltam. Én a BMW vel tökéletesen meg vagyok elégedve. Sőt az összessel meg voltam csak szerettem volna sőt még most is szeretnék mindig újabbat. Eddig volt rá lehetőségem hogy ezt meg tegyem kisebb plusz költséggel. Most ez a kombi ami van marad egy ideig. A többinél főleg a rozsda volt az ok amiért cserélni szerettem volna. Többi márkárbol kettő van ami egyáltalán szoba jöhetne nálam (vw, toyota). De mivel most így eléggé kezdek bele menni az e46osokba meg BMW diagnosztikat is vettem ezért maradok ennél a márkánal. Szerintem eléggé könnyen szerelhető is alkatrész árak sem veszesek (pl passatba általában drágábbak az alkatrészek 2002es). Rengeteg videó és dokumentum van a neten E46 hoz.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
raczger
őstag
válasz Xmodule #23259 üzenetére
Igen, sokkal szebb hangja van, másik bátyámnak meg 2.5-ös v6 chryslere van, annak is gyönyörű hangja van. Keresnék 320i-t is, csak hát a teljesítményadó nem túl barátságos 125kw-nál (csak egy kw-al lenne kevesebb, de örülnék ). Bár nem kizárt, ha jó áron lenne egy szép darab, még meg is venném.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Xmodule
őstag
válasz raczger #23258 üzenetére
Köszi a tippet. Ezek voltak cserélve. Igazábol szerintem a 318i N42-es motorral totál jo kis pörgös ugros kocsi. Nekem legalabb is bejött föleg a fogyasztas 1tank 63L azt hiszem, 900km. De valahogy amikor a sor6 hangjat meghallom...lehet bolond vagyok de imádom föleg ennek az M54-nek mintha még szebb lenne a hangja mit az elözö M52nek. De lehet csak bekepzelem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
raczger
őstag
válasz Xmodule #23256 üzenetére
Elég részletes beszámoló.
Nos én BMW-t lassan 2 hónapja nézek, keresek aktívan, egészen pontosan 318i 2.0 literes facelift kombit, sajnos e téren nincs nagy kínálat, 10-15 db szokott eladó lenni egyszerre. Még egyet se néztem meg, sőt még nem is vezettem, szóval még az se volt meg. Múltkor haveromét csak a parkolóba néztem meg, nem vezettem, de tetszett. (Egyszer meg vittek M3-assal, szintén e46, de hát az már nem egy kategória, hogy az alapján vonjak le következtetéseket . )
Haverom nemrég mondta, hogy a közelben van egy eladó, küldtek is képet de hát nem túl bizalomgerjesztő (mondjuk sajnos csak sedan), fél éve németből hozták, 2000-es évjárat (facelift előtti), m packet, hátsó lámpát teljesen fehérre cserélték, ültetve és ami az igazi rejtély: 318i 1.8-as motor és 140 LE. Sokat kutakodtam, de oda jutottam, lehet egy e36-os motorja van benne... Na mondom még azt a 4km-t sem éri meg, meg se nézem.
Alacsony fordulat dadogásra egy tipp, csak mert bátyámnak is volt ilyen problémája, próbálj meg esetleg gyújtáskábelt és gyertyákat cserélni, lehet bejut oda valahogy a víz vagy a pára és amiatt kimarad egy-egy hengernek a gyújtása, tesómnak is csak 2ezres fordulat alatt jött elő.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
CharlieDrop
veterán
válasz Xmodule #23256 üzenetére
Persze, ha külön adó van rá, úgy megértem.
Ha nem számítana nekem sem mennyit eszik, akkor 30i automatám lenne... de BMW-n belül legfelejebb a 16i ehet kevesebbet városban, mint a 18d és azért a nyomatékkülönbség jelentős, nagyobb költségekbe még nem futottam bele, most van papíron benne 245 ezer kmazért legközelebb szeretnék egy benzinest
Mondjuk F20 118i, 170 ló és 245Nm mint egy e36 23iNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xmodule
őstag
válasz raczger #23254 üzenetére
Én mondjuk nem ebben az árban nezegetek mint Te de en most ezt a E46 ot 1.1 ért vettem. Mondjuk fekek nyari gumik majd 100%osak egyedul ami nincs az teli garnitura. ennyi a negativum egyedul.
Amik eddig nekem voltak az utobbi 1 evben.
1.E36 320i 1999 kombi (itt amiket megneztem elötte E46 2000-es 320i nagyon lelakott volt, E36 99es automata ezt valami diszno szallitasra hasznaltak vagy valami farm kocsi volt de ezt nem irtak a hirdetesbe meglepetesem volt.) E36 ot kereskedötöl vettem igaz kicsit dragan sok volt rajta a rozsda (nincs ismerös aki megcsinalna:S) kuplung is full vege fele jart. Elsö BMW-m volt nem ertettem hozza semmit sem kb. Szerettem amugy. Szep krém szinu bör ulessel 170e km-el. Itt ereztem hogy valtani kell mert a kuplung sok lesz marmint nekem nem eri meg. Rozsda miatt. Eladtam picit buktam rajta belefert tanulopenznek.
2. E46 320i (M52TU) 2000 kombi. (amiket neztem: E46 328i sedan a kocsi kb meg volt halva teleszkop 0 rugozas hatul de ugy konkretan mintha oda lett volna hegggesztve hatso ablak lehuzva nem muködött stb. ezutan neztem egy E46 320i-t de ez valami M -es lehetett mert nagyon szep speci volt kivul belul de ez a kocsi annyit allt kint hogy mikor elvittuk tesztkörre hatul valami csattant egy nagyot azt hittem kitört a kerek de nem szerintem ott a fekkel lehett valami de nagyon veszelyes hangot adott ki gyorsan vissza is vittuk. azert kar volt mert tenyleg szep volt:S). ezt a kocsit élettarsam örökölte. picit aron alul adtam neki de csaladban maradt.itt azert mar jön a rozsda föleg a sarvedönel:S
3. E46 318i 2002 sedan. (amiket neztem: E46 318i 2004 rengetek rozsdaval szetesö felfuggesztessel, E46 320i 2004 keves km ott derult ki hogy hatso ules nuku mivel könnyu teherautonak van beregisztralva es erre meg jött a hab a tortara mikor mondtak hogy elözö tulaj hivatalos BMW markaszerviz volt mint szerviz kocsit hasznaltak ezert sem volt hatso ules. Persze durva serulesek belsö teren kivul meg rozsda sufni modon csiszolva fujva matt festekkel fenyes festesre. Kepeken meg... Na mindegy. Aztan vegul csak talaltunk egyet. Tulaj 2. gazdag környek csavonak szerintem 2. kocsi volt mint hobbi mivel ott volt egy 5ös szerias kombi is. Azt mondta most nincs meloja ezert kell a penz. Örultem mint majom a farkanak ilyen paikat kocsit reg lattam kivul belul. Persze itt is volt egy ket apro dolog (hatso rendszamtabla vilagitas egyik oldal kitörve tudom egesz elemet kell cserelni aztan szinre fujatni nem olcso) meg a picit bizonytalansag 2ezer fordulat alatt. ennek meg utanna nezek folyamatban van. Ez a kocsi is csaladban maradt pont ma adtam el.
4. Amit ma vettem E46 320i 2003 vége (2004) kombi. (amiket neztem (ma): E46 2002 320i inkabb nem kategoria. szelvedö csere kellet volna meg rozsda is volt böven. E46 2003 318i 80e km-el!! itt azert mentem el mert azt irtak kicsit egyenetlen az alapjarat meg 2e alatt bizonytalan es az elsö fekeket cserelni kell plusz kaszni kulcs karcos de nem rozsdas. Hat az egyenetlen alapjarat fura volt. Ha lassan nyomtam a gazt nem volt gond viszont ha picit gyorsabban ranyomtam akkor ledadogott a motor 1x le is allt teljesen. 2e felett nem volt semmi gond. alapjarat meg rangatta az egesz kocsit. Nem jöttem ra mi lehet a gond de mikor kerdeztem miota ilyen a kocsi azt mondtak fel eve... nem vallaltam be. ennyire azert nem vagyok szaki. igyekszem böviteni a tudasomat minden teren de ez nagy falat lett volna nekem. Aztan vegul meglett ez a 04 es kombi 320i. teljesen patika kivul belul sehol semmi rozsda. egyedul ez a szisszenes leallitas utan. De mintha a levegöt a motorba szallito csövön a kis csö meg lenne repedve. Lehet ott a gond. Kicserelem meglatjuk. Artani biztos nem art ha nem repedt az a csö. Itt a 318i sedant ugyan annyiert adtam el mint amennyiert ezt vettem.
(#23255) CharlieDrop: diesellel az a baj hogy nem merem bevallalni. remhirek keringenek minden fele ez rossz az rossz horribilis szerviz arakrol. drága is a dizel sok km is van benne ráadásul itt svedben ado is drága rá éves szinten. Uzemanyag árban sincs sok difi söt legtöbbször a dizel drágább. pedig amugy a dizelt jobban szeretem alacsony fordulat nagyobb nyomatek kerregö hang. de majd 1x egy uj. dizel automata.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23252 üzenetére
1.2 - 1.6 között voltak amiket néztem.
Hát akkor te mázlista vagy Legtöbb ismerős szintén hamar talált autót, csak nekem nem sikerül.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23252 üzenetére
Persze azt nezem mindig. Meg ugy 9-10ezer km-enkent az olajat is cserelem szurövel. Amugy E39-et azert nem mertem bevallalni mert a min 10L -es fogyi mar sok nekem, meg az automata nyugjeitöl is tartok egy kicsit. Ez a M54B22 azért el van 7,5-8L -el is. Az elözö M52TU is elment ennyivel ez meg ugye több Le meg korszerubb. Legtöbbet 100as tempoval megyek napi 120km -ert.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Xmodule #23251 üzenetére
majd az olajszintet nézd sűrűn
(#23249) raczger
Fura, mennyiért néztél, ha nem indiszkrét?
Amúgy nekem eddig minden autóm kereskedésből volt, vagy újonnan vett. Az előző e36-om is patika volt a maga nemében. Nem törött ez sem, vagy ha mégis, akkor profin csinálták meg.
De félre ne értsd, nem kardoskodni akarok amellett, hogy onnan vegyél, hanem nézd meg azt is, amit ott árulnak 3 autó nem a világ, bár őszintém megmondom,hogy ez a második BMW-m és összesen ennyit néztem meg a 2 autó vásárlás alattVolt közte egy off autóm is, na ott volt kutyagolás bőven
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xmodule
őstag
E46 M54B22 lett. Total szép rozsda meg 0.1% sincs rajta belül is patika állapotú. Rég láttam ilyet. Viszont egy érdekes jelensége van. Amikor leállítom a motor rá pár másodpercre egy olyan hangot ad ki mint a teherautó kézi feke amikor ki engedik. Szuszog egyet. Valami a vacuum vagy levegőre tippelek. Ötlet? Csináltam videót is. [VIDEO]
De amúgy a kocsi jól megy tényleg semmi fura nincs.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Stukker1987
senior tag
válasz raczger #23249 üzenetére
Nálam nem előítélet a negatív hozzáállás a kereskedőhöz,hanem tapasztalat. Igenis több olyan példát tudnék mondani,ahol tudatosan lett károsítva vagy a vásárló vagy az állam.
Legjobb beszólást telefonos érdeklődésre haveromnak mondták:
Haver: Szervízkönyve megvan,vezették rendesen?
Kereskedő: Maga most szervízkönyvet vagy autót akar vásárolni?[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23248 üzenetére
Egyiknél lett mérve kompresszió, az volt összességében olyan állapotban, hogy elvigyem szervizbe. (Egyébként eddig Mazda 6-okat néztem csak személyesen, szóval ez is olyan volt.)
Másiknál a kevés km ellenére kicsit csörömpölt a motor (kb úgy, mint az előzőnél), de nem ez volt a legnagyobb baja, hanem hogy volt törve, légzsák nyílt és ez már komolyabb ütközésről árulkodik, illetve egy balesetet elhallgattak (nem kérdeztem konkrétan rá, de kérdeztem, hogy mikor hol volt törve).
Eddig 4 hónap, 3 megtekintett autó, legtöbbről már hamar képről, vagy telefon hívás alkalmából kibukik valami olyan probléma, hogy már el sem érdemes menni.Persze, hogy előítélet, általánosságban több negatív tapasztalatot olvasok kereskedőkről, mint pozitívat.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
CharlieDrop
veterán
válasz raczger #23247 üzenetére
Na, látod, előítéletek...
Persze egy 18d automata szedán, már az M47N motoros
Mindig amondó vagyok, el kell menni és meg kell nézni.
Azért az elkopott motor kemény, mindnél néztél kompressziót meg levetted a hengerfejet? Vagy csak okádták a füstöt?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23246 üzenetére
Nem kell patika autó, de eddigi megnézett autóknál mind volt valami komolyabb baj, pl elkopott motor, vagy jó eséllyel már sérült alváz.
Na csontitól én biztos nem vennék semmitMegkérdezhetem, hogy milyen e46-od van pontosan?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
CharlieDrop
veterán
válasz raczger #23244 üzenetére
Nem tudom, mostani e46-om Csontitól van
Csak hát ugye megnézi az ember mit vesz
Patika autót meg úgy is csak újonnan lehet venni, no meg a kivételek
@(#23245) Xmodule
Nem vagyok e39 fan, de ha e kettő közül kell választani, akkor a B25. Jobb egy fokkal, mint a 2.2
Hosszú távon meg sokkal nem fog többet enni. Nem tudom mennyivel drágább, de szerintem úgy 1,5 a szorzó...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xmodule
őstag
e46 02 m54b22 manual 180k km vs e39 02 m54b25 automata 160km. e39 kicsit dragabb de van ra 6 honap gari motor hibara is. mind a kettö touring. azt tudom hogy az e39 többet eszik kb 2-3 literrel leginkabb hosszu tavokat teszek meg vele 100as tempoval. viszont a szerviz költség mennyire több az e39 nel? most itt nem az olaj meg szurö cserekre gondolok mivel gondolom az kb ugyan az. inkabb a többi kopo alkaterszekre.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23243 üzenetére
Kereskedő: általában külföldről hozott, nyerészkedni akar, elrejti a hibákat, nehezen leinformálható.
Itthon újonnan üzembe helyezettet könnyen leinformálok, ha komolyabb balesete volt, az azonnal kiderül.2.2 literessel? Igazából csak a teljesítményadó, pont 125kw-nál ugrik meg a sarc majdnem a duplájára. Eredetileg 2 litereset keresek, fogyasztás/teljesítmény szempontjából ez tűnik a legjobb választásnak.
De igazából ezen gondolkozok, hogy megnézzem, ha felhívom a kinti szervizt, akkor gondolom meg tudnák erősíteni, hogy nem lett-e valami átírva a szervizkönyvében.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Stukker1987 #23241 üzenetére
Régebbi BMW, az kicsit egyszerűbb...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Eyesis
őstag
válasz Stukker1987 #23238 üzenetére
egy jack anya egy kábellel két pin a végére, leszedni az elejét, bekötni a pineket a megfelelő helyre, fúrni egy lukat valami idomba és oda beragasztani a jack anyát, kb ennyiről szól a történet, nekem ez nagyon nagyon max 5-10ezer ft összesen...
Eyesis
-
raczger
őstag
Már egy ideje keresek e46 318i touring, 2 litereset (143 LE), de nagyon kevés van belőle, az is mind kereskedő, nyugatról hozott autó, nehéz leinformálni a múltját.
A kérdésem az lenne, mennyire gáz az 1.9-es, 118 lovas ebből? Megpakolva, meredekebb autópályán fölfelé bírná a tempót? Tehát érdemes nézegetnem a gyengébb verziót is?www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Stukker1987
senior tag
válasz Eyesis #23237 üzenetére
Aux retrofit kb 16k.
Ehhez munkadíj még legalább ennyi... és még a programozás pár ezer,ha csak ennyi az igényed.DE ha már olyan helyen vagy ahol programozni is tudnak,akkor komplett szoftverfrissítés sem ártana és akkor pár dolgot személyre is tudnak neked szabni.
A gáz az,hogy Mo-n nem sok helyen csinálják és ők sem olcsón. A fenti teljes műveletsor ~100k lenne.
Ezeket azért tudom ilyen biztosan,mert már én is kértem árajánlatot Mo egyik BMW-s körökben legismertebb szakijától és alkatrészesétől.Mondanom sem kell,hogy sokallom,de ha másra már tényleg nem kell költeni,akkor én be fogom vállalni,mert mint informatikus tudom,hogy a frissítések bizony sokat számítanak...
A telefon aljzat buherálásról sztem ne is álmodj.
Egyébként ha komplett telefon és zenei megoldás kell,akkor nézd meg a Dension 500S Bt-t. Mondanom sem kell hogy ez is drága
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Eyesis
őstag
válasz Eyesis #23233 üzenetére
Már a második CD-t írtam ki mp3-akkal, 10x-esnél lassabban nem tudtam írni, már csak arra tudok gondolni, hogy nem tudja az MP3-at
Tudtok olyat, aki nem aranyárban szereli nekem be az aux jack bemenetet?
Van benne valami gps measina vagy telefon töltő kábal kivezetés is belehergelve, ezt meg át kéne varásolni micro USB-re[ Szerkesztve ]
Eyesis
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23220 üzenetére
Néztem róla videokat YT-on. Hévégén kiszedem és megnézem. Köszi a tippet.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
ALI_G
veterán
Hi,
X3-at nézegetek és érdekelne, hogy mi mostanság a gyári rétegvastagság egy 2010-es X3-nál? -
ignorant
senior tag
válasz Stukker1987 #23230 üzenetére
Persze, megertem ha vannak problemak egy regi autoval, de a leirtak alapjan ez teljesen mas kategoria.
@eyesis: ugy mar mas a helyzet. Azt hittem, hogy nem mukodik. Ha tudsz olcso gyari alkatreszekhez jutni akkor lehet erdemes upgradelni.
[ Szerkesztve ]
-
Eyesis
őstag
válasz ignorant #23229 üzenetére
Már nincs hibakód csak az izzító doboz vagy mi, azt meg kell csinálni tél előtt.
Ez kis lcd-s, nincs benne nevigáció, és ebben a verzióban a kihangosítás csak akkor működik, ha a benne lévő telefonban van egy társkártya. Nem DVD olvasó van benne, de egy sima CD-n is elég sok mp3 elfér
és kibírom telefon nélkül .)Eyesis
-
ignorant
senior tag
válasz Eyesis #23227 üzenetére
Ismeros 2004-es e60-jaban is meghalt a bluetooth, neki az egesz kozponti egyseget kellett cserelni, ha jol emlekszem 200K korul volt.
Nincs lehetoseged megnezni a hibakodokat?
En a helyedben nem foglalkoznek ezzel az autoval, minel elobb adod el annal jobb
Ha BMW kell mindenkepp, akkor erdemes keresni egy olyat amit karbantartottak.
[ Szerkesztve ]
-
Eyesis
őstag
Van más is akinek ilyen régebbi E60-asa van, amiben van bmw telefon?
Eyesis
-
Eyesis
őstag
válasz Eyesis #23218 üzenetére
Megint megnéztem, letöröltem a Nexus 5-öt a BMW menüből, a telefonból, újra pároztattam, és nem szinkronizálja le a contactokat, ha kapok hívást, akkor nem tudom kihangosítva felvenni. Van akinek iDrive-os a kocsija?
Nekem kis lcd-s, lehet ezen szotfvert frissíteni, pl, hogy a telefonról bluetoothon jöjjön a zene?
Látom újabb nagy navis bmw-ken van ilyen...Eyesis
-
MPowerPH
félisten
válasz Xmodule #23224 üzenetére
Teljesen rendben van, foleg ha az adott termekbol van olyan, ami normalis marka. A MANN pl. az, szoval nyugodt szivvel ajanlom.
Most innen rendeltem: bestpartstore.co.uk, ami Nalatok bildelar24.com. Itt viszont kapsz Bosch-t is. Azzal pedig nem tevedhetsz.Don't Tread On Me
-
Xmodule
őstag
BMW01 neked milyen tapasztalatod van ezzel az eurocarparts.com oldallal? Egyik régebbi hsz-edben láttam hogy onnan rendeltél dolgokat. Tudom, hogy te ott kint élsz (GB), de nekem itt sved viszonylathoz kepest postaval egyutt olcsobban jött most ki levegö,olaj,pollen szürök. BMW-töl is kertem arajanlatot, legolcsobb ugy lenne hogy Insp1 kitt + egy levegö szurö de ezek még igy is több mint dupla annyiba kerulnek mint a 3 MANN szurö postaval. Ezelött is rendeltem MANN-t azt mondjak elég jo marka. Mondjuk nem tudom a BOSH jobb e vagy a MANN vagy hogy a gyári BMW szüröt ki gyártyja. Te/ti mit gondoltok? Meg van ott még más márka is de azokat nem nagyon ismerem (crossland, denso). Ja mert mikor veszek egy kocsit ezeket cserelem egyböl attol fuggetlenul hogy mikor volt benne cserelve utoljara (levegö,olaj,pollen szurö es motor olaj). Aztan a többit meg szepen lassacskan.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
tkesy
őstag
Tiszteletem a klubtagoknak!
Bár nem vagyok BMW (se autó) tulaj de lenne egy BMW-s kérdésem. Adott egy E39 528i automata váltóval + vmi spéci riasztóval és most már 0-ra merült akksival. A tulajnál (kb haver haverja a kapcsolati viszony) vannak a kulcsok, aki úgy 1,5 évvel ezelőtt megkérdezte, hogy le-e parkolhatja a ház elé a kocsit pár hétre... Azóta is ott áll, és most már nagyon "útban van" (nem tudunk normálisan közlekedni tőle) plusz már betörték a baloldalon mindkét üveget... A tulajnak hiába szólunk, vagy külföldön van, vagy "majd a következő héten elviszem" választ adja...
Szóval a kérdés az, hogy meg lehet vhogy mozdítani és odébbvinni / tolni (kb 1 utcányit) annélkül, hogy kárt tennénk benne, úgy hogy nem hívunk trélert?Előre is köszi a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
MPowerPH
félisten
En is fasza vagyok. Aradozok itt, hogy jol fekszi a kanyarokat... Basic maintenance, egyes. Meg a tel elott engedtem a gumikbol, 2.6-2.8 helyett 2.4-2.6 bar volt benne, hidegben talan igy egy csoppet jobb a tapadas. Csak aztan elfeledkeztem rola... Ma valahogy eszembe jutott, most hazafele bealltam a kutra. A ket hatso 2.2-2.3, elso 1.9-2.1. Es csodalkoztam, hogy olyan furcsa a kanyarban, es hangos az autopalyan.
Ment is bele a gyari ertek. Mintha kicsereltek volna... Ujra veszelyben a vesekovem.
Mondjuk ahhoz kepest meg jobb a fogyi, amit produkalt. Eleg nagy volt a difi az idealishoz kepest.A kereknyomas ellenorzo csak a hirtelen nyomascsokkenes alkalmaval riaszt?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eyesis
őstag
Nexus 5 telefonom van, 2004-es E60-as 530D-m, összepároztattam őket, és az iDrive-ban látom, hogy Nexus 5 a phone-ok között, de ha csöng a telefon, akkor nem tudom kihangosítva felvenni
Eyesis
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23216 üzenetére
Majd legközelebb. Most már uton van a 5w30 LL04 BMW. Az a baj hogy a kezikönyvbe nem ir semmit az olajrol csak hogy LL01 legyen minimum meg LL98 és ennyi. Viszont ez az alacsony fordulaton egyenetlen motor járás kicsit bosszant. Ma hibakodokat is neztem de semmit nem dobott. Esetleg valami ötlet mit nezzek? Ja meg a masik amikor a legkondit bekapcsolom eleg erdekes hangja van. Kb mint egy JET motornak. Es a motor fordulatatol fuggöen nö vagy csökken ez a hang erösseg. De amugy jól hüt.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
most megint olaj ugyben dilemmazok. a kezikönyvben annyit ir hogy LL (LongLife) 01 -et rakjak bele. Na most BMW-nel mar nincs ilyen csak LL04 amire azt irjak vissza fele kompatibilis viszont van belöle 0w40 es 5w30 is. Nem tudom melyiket valasszam. Lehet most telen lesz -20is itt svedben. BMW olajakat neztem amugy. 5w30 olcsobb kicsit. 230k km van a motorban. Ti mit gondoltok melyik viszkozitas a jobb?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23207 üzenetére
Eredeti BMW tárcsákat meg fékpofákat. Mondjuk kopásjelzö szenzor nem kellet volna, de benne volt a value csomagban (legolcsobb). Ablakot is beraktam a 320i -be. Nem volt nehéz egyáltalán. Volt egy nagyon jó video YT-on rola. Meg elolvastam a szerviz leiarast is. Fontos volt hogy az aksit le kellet kötni amikor a légzsákot vettem ki. Nem is gondoltam volna erre magamtol.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
szep idö volt tegnap gondoltam kicserelem a fekeket elöl. igzabol nem volt nehez de jol jött volna egy celszerszam vissza nyomni a munkahengert vagy mi a magyar neve neki. egy mezei közepes szoritoval szenvedtem. maf szenzorokat is kitisztitottam bar egyik sem volt koszos.(320i 318i). minden esetre ebben az uj kocsiban e46 2002 318i a levegö szurö valami hihetetlen buta modon van megoldva. az egesz levegö hazat ki kell venni maf szenzort le kell csavarozni. a kis kerek szurös. meg anno az e36 320i ba meg csak egy kis rekeszt kellet kihuzni. miert komplikaltak ennyire tul? pedig hely is van böven 318i nal. viszont meg mindig van az a furcsaag hogy 2000rpm alatt picit mintha rangatna szoval nem egyenletes. azt hittem maf koszos de nem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest