-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Snooker #16041 üzenetére
Nekem mindegyikre van papírom, a nélkül nem tudom vezetni, mivel én nem vagyok a cég alkalmazottja. Egyébként egy 2001-es Mondeo 2.0i, ami most jubilált, mert 403.000 km van benne, én azt használom szaladgálni. Audi apái és a társáé, de csak külföldi utakra, és hétköznapokon van használva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Snooker #16220 üzenetére
Egy alap retek kaka... Elég világos ugye... Csak 20-as jöhet szóba? Egy jobban felszereltet nézzél ki amibe legalább 4 elektromos ablak legyen...kis board a klíma is... Nem sok minden van benne... :S
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Snooker #19215 üzenetére
Hogy őszinte legyek, semennyire. Hozzá kell szokni, csak ennyi. Városban nem zavaró, autópályán szintúgy. Egyszer mentünk el kirándulni, akkor közúton mentünk. Ott ha bekapsz egy kamiont, akkor szívás. Ha van valaki az anyósülésen, akkor rá tudsz hagyatkozni, mikor előzhetsz.
De mindenhova ellehet jutni pályán, így tulajdonképpen nem hátrány a bal kormány.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
-
dragonfx
veterán
válasz Snooker #20106 üzenetére
gondlom hogy valami értelmes hangja is legyen a sok zajszigetlés után...merthát mégiscsak egy sportkocsi lenne.
én gyári audi a4en is láttam ilyet.valami légterelési szerepe van.
ja és gyári."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Snooker #20136 üzenetére
Tipikusan azért nem szokták ajánlani a dízelt (BMW001-es eszmefuttatás félretéve), mert ilyen tini korban már nem tudni, hogy mennyit futott, és mikor/mennyiért kell hozzányúlni. A fogyasztáson nem jön ki egy szervíz.
Az e36-e46-nál elég olcsón meg lehet úszni a szervizelést, jönnek a nyugati roncsok, meg az utángyártott alkatrészek.
A kicsi benzineseket azért nem ajánlják a bmw rajongók, mert annál még nem jönnek ki a tipikus bmw ismérvek (kaparás, sorhathang), de közlekedni azok is teljesen megfelelőek. Mivel nem éppen pehelysúlyban vannak (elég nagy az önsúly), ezért a fogyasztás sem minimális, de nem is horror, inkább lábfüggő.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz Snooker #20819 üzenetére
Az M3 lesz a Sedan. Ez az egesz onnan indult, hogy a paratlan szamozas volt regen a 4 ajtos (3-as, 5-os, 7-es) paros meg a 2 ajtos modelleke. (2-es, 6-os, 8-as) De 3-ra tenyleg nem kellett volna ezt ra eroltetni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Casanova*
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz Snooker #20918 üzenetére
Azt elfelejtettem leírni, hogy 3 személy +a 4. helyén kb. 1 személy súlya csomagban, csomagtartó tele.(az indulási idő az angol óra szerinti, nem állítottam át, szóval +1h)Németben végig nagyon keményen tapostam, mivel elakartam érni a 2-es kompot. 01:26-ra értem oda, úgy, hogy előtte még Gyomaendrődre mentem felvenni a 3. utast, majd bekaptam egy dugót az M5-ön. Pechemre nem indult 2-es, így addig üldögéltünk az autóban, és szépen a 4-essel átjötünk.
Persze németben is volt valami gáz, olyan 45 perc ott is elment dugózással. Forgalom is erős volt, szóval még csak egyenletesen sem tudtam haladni...de azért erőltettem, bár sajna hiába való volt. Ellenben annyi biztos, hogy chip után csökkent a fogyasztás minimálisan.Don't Tread On Me
-
-
BeZol
őstag
válasz Snooker #24049 üzenetére
A Huracan ahogy ott állt, olyan volt mint egy szép szobor, amihez nem szabad hozzányúlni, én legalábbis így éreztem. A bmw kicsit csalódás volt számomra, de tény és való, hogy ez tért el a legjobban az összes kocsitól.
Ha pedig kényelem + sportosság + cabrio, akkor tuti h a bentley a befutó. Csak a hűtőmaszkja akkora volt, hogy a többi sportautónak majdnem a tetejéig ért -
MPowerPH
félisten
válasz Snooker #34857 üzenetére
Lattam, ultem is benne. En nem vagyok elajulva, belulrol maradt F10 style, csak a muszerfalon megjelent a tablet. Alig hozott ujitast... Kulsore is megmaradt az F10 -el elinditott konzervativ vonal.
Az uj E klasse eleg magasan uti mind a G30-at, mint az A6 -ost. Tegnap elott volt szerencsem egy E350CDi -hez, nah az mar valami, foleg a regi E -hez kepest, rendesen odaertek, hogy lehoztak az S klasse osszes funkciojat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Snooker #37113 üzenetére
En meg erdekes beszelgetesebe kezdem Winklerrel, hogy ne egy kopott, full alap, TDS-bol induljon ki E39 fronton. De szerinte az alapbol kell es stb. Na nem mintha egy alap E38 jott volna be neki. Egy szo mint szaz oda jutott ki a dolog, neki az en gyari E39 M sport -om pimpelt! WTF? Nem ertettem mirol beszel...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Raspberry Pi
- Futás, futópályák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Fujifilm X
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó