-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Üdv!
Mennyire kemény egy F30-as 3-as M sport futómű? Nem az adaptív, a sima. A hozzá "való" 225/45/R18 illetve 255/40/R18 gumik vannak rajta. Kicsit félek tőle, hogy a hazai kiváló utakon kb. jobban ráz majd, mint egy sima utcai 2009-es civic :S
-
Djmarko
tag
Miért rontanak el egy ilyen gyönyörű kasznit?
-
roomi
tag
Hi. Kérdezném. 2004.12. 316i. Ma minden előjel nélkül és azóta is. Üresben jelentősen felmegy a fordulat és vissza. 1500 fölé. Mintha turáztatnám a motort. Mire gondoljak, készüljek? Köszönöm
-
Viszlát
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz
Viszlát #24491 üzenetére
Igen, tenyleg volt mar errol szo forumokon is. Nem fogjak kicserelni... maximum, ha mazlid van. Rafogjak, hogy utes BMW gyoker modon kezeli ezeket a dolgokat. Lasd a lancszakadasok. Mert kopasnak szamit az is, hogy 1xx ezer km utan az orokeletu lanc elfarad, es kukazza a motort. Minimum egy visszahivast illett volna csinalni. Audi ezeket sokkal elegansabban kezeli.
-
Viszlát
addikt
Csak, hogy jo legyen, ma reggel a 150ezres felni ugy gondolta, hogy akkor o most elreped. Nincs utesnyom, nem tortent semmi extra, szimplan a belso peremenel vegigrepedt, hellomi. Ket kulonbozo gumis allitja, hogy a bmw ki fogja nekem cserelni, rengeteg a gyenge felni, az egyikojuk idei evrol mutatta, hogy tobb mint 40 hasonlot latott.
Nesze neked nemet minoseg...
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
Lenne két kérdésem, hátha itt valaki otthon van ebben:
1. E87-en hogy lehet kicserélni a váltógombot? Rendeltem újat ebayről, elvileg a régit csak le kellene húzni erőből, de nekem nem sikerül. Így néz ki a váltó.
2. Az mitől lehet, hogy az autó nyitásakor néha nyílik a csomagtartó is? Teljesen random a dolog, nem tudtam még rájönni, hogy mitől és mikor csinálja. Nagyjából az látszik, hogy ha reggel nyitom, akkor mindig nyílik a csomagtartó automatikusan, a többi esetben pedig teljesen rapszodikus a dolog.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
MPowerPH #24485 üzenetére
Power disc-hez van valami nagy adatbázis, amiben lehet méretek szerint féktárcsákat keresni? Nekem jó pár típusból rakódik össze a futóművem/fékem, ezért saját méreteim vannak, de fogalmam sincs, van-e olyan típus aminek ezek az adataik. Jó lenne, ha rátudnék keresni a nekem szükséges paraméterekre
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #24483 üzenetére
Nem gyart az ATE ebben a meretben powerdisc-et. Szoval marad a sima, keramia pofakkal.
-
Möhe
addikt
Be lehet valahogy tanítani a riasztót hogy az ablakokat felhúzza aktiváláskor?
-
Eyesis
őstag
"Gyártási évig: 09/2005
Akkumulátor: Az akkumulátorcserét jeleznie kell a vezérlőegységnek"Ezt meg tudom én is tenni, vagy ehhez BMW szerelőt kell fogadni?
-
MPowerPH
félisten
Meg is van.
BOSCH, ATE, BREMBO, LPR, JURID
JURID rohadt draga, tobbi egy aron van.
Van meg ABE, Metzger, LPR, NK, ezek alacsony arkatosok. Melyiket?
Eyesis: Ha kitudod merni, akkor jo. Az ertekek amiket irtal, korrektek. Ha van hibas cellad, azt mar az elejen ugyis eszreveszed.
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #24444 üzenetére
Erdekes a dolog, mert egyik naprol a masikra eltunt a hang.
Az ujabb megmagyarazhatatlan dolog...
Talaltam ATE beszallitot itt UK-ban, de egy vagyon felarral. Itt a hitvany Pagid-ot nyomjak. Keresek nemet shoppot, akik ide is szallitanak. Akkor onnan megint rendelek mindent, ami a kov. szervizhez kell marcius-aprilisra.
-
Eyesis
őstag
Elvileg 110Ah-sat írnak az 530D-hez, Ti hol vennétek akksit?
Ma este megpróbálom lemérni szivargyújtóból műszerrel.Gyújtás nélkül 14 felettinek kéne lennie, ha ráteszem a gyújtást és mindent, amit lehet lekapcsolok (légkondi, lámpa) akkor 12,5 felettinek kéne lenni, ha 12,5 és 11,5 között van akkor le van merülve.
Önindítózásnál ha 10 alá esik akkor valszeg kuka, ha 9,5 alá akkor biztos, hogy kuka az akksi...
Egyetértetek?Hali
-
Cxgrav
aktív tag
válasz
CharlieDrop #24472 üzenetére
Nekem tuti kell, a francba
Kb 35k egy 100 körüli -
-
Möhe
addikt
E39-re van tesco-s ablaktörlő téli szakadás/fagyás/stb elhasználódásra? Vagy marad a gyári?
-
Xmodule
őstag
E46 hütöviz szintet jelzö kis bólya számát tudja valaki? Vagy csak egyben árulják a tartályal? Ma eltölrtem.:S A kis pálca levált attol a fehér habszerü szivacstol vagy milyen anyagbol van.
-
Eyesis
őstag
Most volt nemrég kicserélve az izzító relé.. eddig tök jó is volt..
Ma meg fogta magát és nem indult be
Rendesen be kellett tolni
Visszavittem a helyére, leállítottam és megpróbáltam melegében újra beindítani, és nem sikerült
Kattan egyet és semmi..
Mi lehet a baja? -
Eyesis
őstag
kicsit óvatoskodtam, és 6,86 lett az átlagfogyasztásom
aztán kicsit nem és 7,69 ez utóbbinál már a kocsiban is 7.5öt láttam
királyság
-
MPowerPH
félisten
válasz
Cxgrav #24455 üzenetére
Nekem anno egy BMW talalkozo alatt sikerult leirnom a hatso gumikat. Igaz nem lett szalszakadas, de tavasszal, mikor vissza akartam rakatni oket, kiderult, hogy belul vegig van holyagosodva. Semmi nem orok, hatha meg kemenyen nyuzva is van.
ATE cuccokat honnan tudok rendelni? Marciusban en is egy eleg koltseges szerviz ele nezek, fekeket mar most szeretnem letudni.(kozben eldontottem, nem veszek fene tudja honnan szarmazo tarcsakat, jo lesz a gyari, vagyis inkabb ATE, mint Bosch )
-
Cxgrav
aktív tag
válasz
CharlieDrop #24454 üzenetére
Dunlop
De már közrejátszott az is persze, hogy előtte nemtom hányszor driftelve fordult ki haver az utcákból, szóval már lehet a végét járta amúgy is a gumi. -
Cxgrav
aktív tag
válasz
erikke17 #24452 üzenetére
Szombat este begurultunk az 540i-vel egy parkolóba.
Haverom: "Na nézzük megfordul-e?!"
Padlógáz, majd szinte leírtunk egy 8-ast úgy megpördültünk.
Zsír, megfordulGurulunk ki, majd a bal hátsó keréktől valami furcsa hang szűrődik be..... ahogy gurultunk tak-tak-tak-tak. Verte valami a dobbetétet.
85% guminak szevasz, szálszakadásAz én 530dA-m meg szerelőnél van.
Felírtam 1-2 dolgot egy listára, hogy a tél előtt ellenőrizzük, hogy minden rendben van-e.
Felhívtak, hogy megnézték a listát, de:
- termosztát kuka
- vízpumpa kuka
- feszítő-vezető görgők kuka, vegyünk teljes szettet
- és még 1 pár dolog kukaKb 200k lesz a mutatvány
-
erikke17
őstag
válasz
CharlieDrop #24424 üzenetére
Kitudja mit hoz a jövő, de köszönöm az infót
Cxgrav - Azt elhiszem mit produkálhat egy olyan autó, ott már befigyel egy Eisenmann rendszer és joggal "szőrállító"
Nem az 1.2i pistikék "sportdobbal"
Fogyasztás sem rossz..
Möhe - 530d facelift utáni nagynavis, ilyet szeretnék én is
tippelem 2001-es?
Pillangószelepeket nézted? -
Möhe
addikt
Szia.
Nem, messze onnan. De köszi hogy szóltál. Amúgy voltam a cégnél akitől az árajánlatot kaptam.
Mondtam nekik,hogy a vezető melletti ablak tök szűz,semmi gyári fólia sincs rajta,hogy valami hővédőt tegyenek fel. De nem raknak rá semmit. Aztán a városban orrba szájba jönnek mennek a régi kocsik körbefekete ablakokkal. -
Möhe
addikt
Használja valaki ezt a navigáció variánst?
a kölcsönzőben: BMW Road Map Digital MK3 2014 map setCD1 DEU > 445.74 MB > Germany
CD2 GBR > 288.97 MB > Great Britain, Ireland
CD3 ITA > 429.49 MB > Italy, Greece, RSM, V
CD4 FRA-N > 371.94 MB > North France, AND, MC
CD5 FRA-S > 438.86 MB > South France, AND, MC
CD6 SPPO > 455.72 MB > Spain, Portugal, GBZ
CD7 CEU > 418.4 MB > Central Europe, A, CH, D, FL, I
CD8 BNL > 141.06 MB > BeNeLux, B, NL, LUX
CD9 SCN > 407.98 MB > Scandinavia, DK, FIN, N, S
CD10 EEU > 476.51 MB > East Europe, BG, CZ, EST, H, HR, LT, LV, PL, RO, SK, SLO
CD11 EURL > 373.26 MB > Major Roads of EuropeBMW All models MK I, MK II and MK III … -09/2002
3er (E46) - 03/2005
5er (E39) - 07/2003
7er (E65 / E66 / E38 ) - 10/2005
X3 (E83) 2001-2007
X5 (E53) 1999-2005
Z4 (E85) 2002 - 2008
Z8 (E52) 03/2000 - 07/2003 -
Viszlát
addikt
Sracok, vajon milyen fajlrendszert kepes felismerni az USB bemenet? Probaltam mar Fat32-t, ntfs-t, de nem akarja az igazsagot, meg csak hibat sem jelez, total semmi...
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #24444 üzenetére
Senki sem.
Lesz idom, akkor megnezetem, mi a bibi.
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #24442 üzenetére
Nincs. Csak fekvorendorre felmenet/lemenet van hangja. Meg a godroknel sem hallani.
-
Möhe
addikt
Puhán vált, nem akad. És igen, erős a motor a váltóhoz képest,de ha nem gyilkolja a juzer akkor nincs baj. Sőt , észrevettem magamon hogy 40-50 körül tatásan mentem a városban, ráérősen. Krúzoltam vazze
. Az előzés 60-70-ről meg egy pillanat, szeretném kihúzni vele mire megéri majd az F szériára váltani ( 7-8 év).
-
Ck.
addikt
Gratula hozzá, szép gép!
Ótómata milyen, szépen dolgozik? E39-ből én is ezt venném, ráadásul automata párt is vagyok, csak azt írták pár helyen, hogy nem erre a motor nyomatékra tervezték ezt a váltót, nem tudom ebből mi igaz. Át lett nézve alaposan gondolom. Automatával volt már tapasztalatod korábban, hogy tudd miket kell figyelni?
Jöhetne pár belső kép is. -
Möhe
addikt
válasz
erikke17 #24438 üzenetére
Köszi.
Mosás kellene neki, meg egy szépen dolgozó fényezőhöz kellene elvinni, de az majd csak tavasszal.
Kedden meg papírozon lefele, ablakfóliázás... Nem fogok unatkozni
A navit kéne frissítenem de hétvége előtt nincs időm pepecselni rajta. MK3-ra melyik navit használjátok a kölcsönzőből? -
MPowerPH
félisten
No, szaporodnak a gondok... Vezeto oldalon teljesen megadta magat a mechanizmus, ami elore tolja az ovet. Egy rugot kell kicserelni, ami apropenz lenne. BMW persze pofatlan, gyari hiba, ez nincs kulon rugo, csak a tejes kar, egyben, atszamolva 70k. Rohadt mocskok.
Tegnap felfedeztem, hogy nyoszorog a jobb eleje, mikor ramegyek a rohadt fekvorendorokre, majd lejovok roluk. Nem tudom mi lehet, allo helyzetben hiaba nyomkodom az autot, nem nyoszorog, szepen csillapit. Van elkepzeles, mi lehet a gond?
-
Möhe
addikt
Megvan a drágaszááág (e39 530DA)
~270km-t 6.7-el tettem meg vele,úgy hogy volt pár padlózás, egy kis itthoni városi gurulás, és M7 Fehérvár-Marcali szakasz 140-es tempomattal. Kattanás után még ment bele bőven induláskor és érkezéskor is,így számoltam ki. -
CharlieDrop
veterán
Halgali
Tegye már fel a kezét az, aki hallott már e90 20d esetében olajfogyási problémákról.
Nekem eddig kimaradt, de most meséltek egy ilyet nekem.Köszi
-
SpaceKombajn
aktív tag
válasz
CharlieDrop #24432 üzenetére
Semmi gond, igen, jobb is lenne, ha 170 lovas lenne.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
SpaceKombajn #24431 üzenetére
nyehh
Azt hittem az már 170 ló, mea culpa
por meg homu fejemre...
-
SpaceKombajn
aktív tag
válasz
CharlieDrop #24430 üzenetére
2005-2007 között
-
CharlieDrop
veterán
válasz
SpaceKombajn #24429 üzenetére
150 lovas 4 hengeres 20i? e90-ben?
hol?
18i 143 lóval esetleg....
-
SpaceKombajn
aktív tag
BMW E60 520i és E90 320i-ről miket lehet tudni(jó/rossz)?
Motor paramétereket tudom(6 henger 170 LE és 4 henger 150LE). -
Darko_addict
őstag
válasz
Cxgrav #24427 üzenetére
Az biztos, hogy több ilyen gyárilag erős gép kellene a forgalomba. A magyarországi közlekedés, főleg itt Alföldön elég steril. Mikor motorral vagyok, néha bepróbálkozik egy-két Swift, meg gyenge-közép kategóriás autók, de hát nincsenek tisztában a dolgokkal. Biztos tudjátok ti is, elég sok a tipikus figura az utakon... Múltkor beálltam egy sufnituningos autó mögé, szinte jelezve, hogy kalandozzunk egyet, erre mit csinált? Indexelt jobbra, intett, hogy menjek és fékezett... nyíl egyenes úton. Aztán ott vannak még a luxus autós szőkék, akik vagy 90-nel mennek, vagy totál bolondok. Szintén megemlíteném azokat, akik nincsenek tisztában azzal, hogy 150 lóerős motort 80 lóerős autóval nem lehet megszorongatni. Azt hinné az ember, hogy ha már valakinek tuninggolfja vagy csicsás Pözsója van, spiritusz is lakik a lelkében, de a többség még a 30-as táblánál is 30-cal megy, közben lazán lógatja a kezét az ablakból. Vannak még erősautótulajok között ősz üzletemberek, ők higgadtak általában, meg azok a kisebbségi tagok, akiket távolról kerülni kell. De úgy hallom a nyugati, bp-i autósok keményebbek.
Több BMW meg egyéb kakaódús autó kellene, egyetértünk?
-
Cxgrav
aktív tag
válasz
erikke17 #24423 üzenetére
Hali!
Haverom 1 hónapja vett 1996 540iA.
10l vegyes szórakozás nélkül, 13-14l ha folyamatosan kick-down-olja a gépet.
Vezettem én is, és mit ne mondjak, brutál. A hideg is kirázza az embert, ahogy beröffen a 4.4.
Az élmény, amikor még a látótávolságban sincs a gép, de már mindenki figyel, hogy mi ez a hang a levegőben.... és bizony nem sport kipufogó hangját hallani egy közeledő hondán, ahogy sok avatatlan fül felkiált és csodálkozva téved.....V8
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Darko_addict #24425 üzenetére
Szia,
a BMW automatái tök jók, e39-ben (2004-ig ötös) 30d-ben voltak problémák.
Ha benzinest akarsz 150 ló körül, akkor az ötös kiesett, ott 170 ló alatt nincs benzines.A TC cikkében 16i és 4.4 V8 a két benzines, egyik sem 150 ló
A legjobb a 30i, az 231 lótól fölfelé.
A 2003-tól gyártott e60-at fenntartani drágább, mert az alkatrészek drágábbakHármas már alkalmasabb tud lenni e46 (2005-ig) 318 143 ló, a 20i már 170 ló
Hármas benzinesből nehéz lesz automatát találni, legalább is nekem nem sikerült, ezért lett dízel...
-
Darko_addict
őstag
Sziasztok!
Német autók közül más a kedvencem, ezért a BMW-ket csak felületesen ismerem és gyorsan eltévedek a számok tengerében. Annyi a lényeg, hogy 3-as, 5-ös BMW-k között keresgélek, 2004-05-06-07 évjáratokból, benzines kivitelt.
[Ez] a cikk kicsit megijesztett, plusz meglepően sok a kintről behozott autó, így nem szeretnék mellé lőni, ha végül BMW-re esne a választás. Mik az ajánlott, bevált, problémamentes modellek ezek között? Néhány infóra lenne szükségem, hogy aztán tovább tudjak olvasni cikkeket, teszteket, értékeléseket.
Előny, de nem feltétel az automata váltó és 150 körüli lóerő. (Vannak olyan autók - nem kimondottan a BMW-nél -, amiknél köztudott, hogy az automata váltó nem lett valami jó, ezért tettem ezt hozzá.)Köszönöm srácok!
-
erikke17
őstag
Üdv, E39 540i 535i benzintemetőkről vélemény?
Olvasgattam neten 540i-vel bele lehet férni 12-13 lityibe, hiába nagy a ménes etetni kell...
4.4Literhez képest szerintem jó, a másik az a csodás hang és a bivalyerő... -
Eyesis
őstag
Tudtok olyat, aki jól és jó áron tudja nekem kicserélni a hátsó szélvédőn a gumit?
-
alázógyík
addikt
Sziasztok!
Nem tudtok véletlenül eladó 1-es v. 3-as BMW-t?
2005 v. 2006 körüli benzines érdekelne. -
Möhe
addikt
válasz
CharlieDrop #24417 üzenetére
Meg is jött az említett embertől az árajánlat (korrekt formában és gyorsan,ímélben) .
38k-ba fájna ,és kb 3 órás melót jelentene. Műbizonylatot a B oszloptól hátra eső részre adnak.
Ha meglesz a szekér, el is megyek hozzá terepszemlére. -
-
Möhe
addikt
válasz
Cxgrav #24413 üzenetére
Köszi.
Csak amit engednek, nem többet. Az első ajtó ablakára lehet nemis a legsötétebb kellene, hátulra is annyi hogy a gyerek majd azért ki is lásson. Világos a belső tér, szóval fejben össze van rakva a dolog. De a gyakorlat már biztos más lesz mert nem volt még lesötétített kocsim. Nem akarom hogy szem előtt legyen ha elöl marad valami az ülésen. -
Eyesis
őstag
válasz
Cxgrav #24407 üzenetére
Ha esetleg mást is érdekel majd. E60-nál ez annyiban más, hogy itt nem villog a lock off meg log on, hanem az első hidden locked menüben látható B-vel kezdetű kód utolsó 5 számjegyének az összegét kell bepötyögni unlock code-ba, és úgy nyílik, amennyire láttam a menü maga tök ugyanaz.
Sikerült belőni a kompenzálást, már hihetőbb értékeket számol, de le kellett nulláznom hozzá
A Serviceből resetelte ma microfiltert is, ó je már csak az olajszint szenzor van hátra, de azzal megvárom az olajcserét -
Möhe
addikt
mibe fáj az e39-nek az ablakok fóliázása? kb ennyire sötétre.
-
Cxgrav
aktív tag
válasz
Eyesis #24405 üzenetére
Akkor ha jól értem Te a fogyasztás korrekciós tényezőjét keresed.
Titkos menübe való belépés: How to access hidden menuŐszinte leszek én csak e39-ben tudom, hogy hol van, de lehet, hogy az e60 1:1-be ugyan az, így csatolom az e39 titkos menü leírását, hogy mi-mi:
-
Cxgrav
aktív tag
válasz
Eyesis #24403 üzenetére
Hali!
Nézhető változat: BMW 5 Series Service Reset
Leírás:
1. Switch the ignition on (so that the battery, Oil and Parking brake lights are displayed) and the key is ready to start the engine - but don't actually start the car.
2. Press the odometer reset button for between 5 and 10 seconds until a yellow triangle with an exclamation mark in the centre appears in the top window between the clocks (where the outside temperature / time or date normally appears) - this is the "Service" icon.
3. Release the odometer button briefly and press again straight away which brings up a picture of the Brake Fluid symbol (same as the one that the i-drive shows when you look at the Service menu).
4. If you want to reset the Brake Fluid interval for another 2 years then keep holding the odometer button until the word "RESET?" appears at the bottom of the lower window.
5. Release the button briefly and push it in again and hold for about 5 - 10 seconds until the new date appears in the bottom window. You can then switch the ignition off and the new Brake Fluid date will appear in the service menu on the i-drive screen next time you switch on.
6. If you want to reset the Oil, Microfilter or Brake Pad indicators then you will need to follow the same sequence as steps 1 and 2 above, but when you get to step 3 and the brake Fluid icon appears, just release the button and press again and the next service item will appear.
7. You can continue releasing and pressing the button until the required service item icon appears for the one you want to reset. As soon as it does then hold in the button in until the word "RESET?" appears again as in step 4 above. Once the word "RESET?" has appeared, you need to release the button briefly and hold it in again for about 5 - 10 seconds until it is replaced by the new service interval figure (as per step 5 above).
Hints & Tips
Before actually resetting anything, go through steps 1, 2 and 6 above until you are familiar (and sure) what you want to reset. Practice this a few times and note down in what order the icons appear after the initial "Service" icon appears.If you do happen to hold the button down too long against an item you don't want to reset and the "RESET?" appears, just leave the button alone for 10 seconds or so and it will not let you reset the item. (Alternatively just switch the ignition off and start again).
Sometimes if you have not released and pressed the button again quickly enough, when you hold it down again the German technical writing will appear after about 15 - 20 seconds instead of the Service item icon you were expecting. (If this happens just switch off the ignition and start again).
-
Eyesis
őstag
Sziasztok,
3400km
Service due: Have the microfilter replaced by BMW serviceEz azt akarja jelenteni, hogy még 3400km-et mehetek és aztán irgumburgumm?
Ha mégsem BMW szervíz, hanem én cserélem ki, hogy tudom megmondani Neki, hogy már kicseréltem?
cserélés -
MPowerPH
félisten
En is erosen gondolkodoba estem, mert lehet megis hazaszeretnek menni Karacsonyra.
Nem akarok uj telit venni, mert folosleges lenne 1 alkalomra, maskor ugysem hasznalnam, es 4 ev utan kuka lenne max. 15k km-el. Pluszban kell vennem lelakott 18"-os felniket, amire nem kellene felnem felrakni a holancot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen RAM-ot vegyek?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Tőzsde és gazdaság
- Hyundai, Kia topik
- További aktív témák...
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- Kenwood Kmix 750
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest