Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ignorant
senior tag
válasz Simoncar #24143 üzenetére
Szemely szerint jelenleg nem banyaszatban gondolkodnek, vagy ha igen akkor nem profitert, csupan a halozat tamogatasaert, valami olcso low-power USB minerrel.
Hatalmas verseny alakult ki a kulonbozo banyasz cegek kozott, tovabba tobb mint 10 ev technikai elorelepesei be lettek suritve szukos 2 evbe (110nm - 28nm), amit tukroz a nehezseg ("difficulty") toretlen emelkedese.
Ha megnezed a kovetkezo oldal also reszet, lathatod a nehezseg %-os emelkedeseit. Megforditva ez annyit jelent hogy 2016 blokkonkent (kb 11 naponta) annyi %-al csokken a banyaszat utan kapott jutalmad.
https://bitcoinwisdom.com/bitcoin/difficulty
Ez a tendencia jodarabig nem fog lassulni, mivel hatalmas beruhazasokat kaptak mining cegek, es ujak is alakulnak nagy szamban.
Eddig hosszu tavon gondolkodva mindig olcsobb volt BTC-t venni direktben mint banyaszgatni.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Simoncar #24100 üzenetére
ez egyreszt programozas kerdese, masreszt a motor fizikai kepessegeitol is fugg, azaz mennyi ido alatt tud reagalni a gazadasra. Nyilvan az M motoroknal a gazreakcio egy fontos fejlesztesi parameter. De alapbeallitasokban azok is kisse lustan reagalnak, mert a hetkoznapi kozlekedesben ez tulzott idegesseghez vezetne.
Valtoknal meg szinten fizikai okai lehetnek a keslekedesnek, de gyakran ott is lassitanak kicsit a valtason, hogy ne rangasson. Mondjuk az 8HP ugyanugy kepesvillamgyorsan valtani mint a DKG.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
-
BeZol
őstag
válasz Simoncar #24017 üzenetére
Honda Jazz-em volt, 1.2-es motorral, azt hajtottam 30ezer km-t, aztán 19 évesen kaptam E93 330D-t, most vagyok 25, és még mindig élek, soha egy balesetem sem volt. (165k van a kocsiban)
A Hondával ezerszer több balesetközeli élmény ért, mint a bmw-vel... Jobb tapadás, fékek, kellő tartalék előzéshez, és még törésteszten is jobb ha netán kéne.
Ha nem mész abnormálisan hülyén, akkor nem igazán érhet baj, mert megfog az elektronika. A hátsókerékhajtás okozhat meglepetéseket, de ki kell tapasztalni, mert pl. 80nál esős országúton 3asba visszapakolva a nyomvályú miatt mikor előzni akartam, hirtelen kilinncsel előre találtam magam sávváltáskor De elektronika megfogta, mint ahogy 180nál autópályán kanyar közben a kocsi széles vízátfolyást is.Ha nem okoz problémát, hogy 35d motorok csak automatával kaphatóak, akkor inkább azt válaszd, én is azt választottam volna anno, csak E93-hoz nem kapcsolták a 35d-t...
Ettől függetlenül nekem a 231 pacis 500nm-es 30d van manuális váltóval, és azt kell h mondjam, hogy bőven elég. Chipelve (269 paci 609nm) pedig 110-130ról gyorsulva 1 autónyit tud eltávolodni egy chipmentes 35d, 35i 220km/h-ig, csak utána lesz szignifikánsabb a különbség, de úgysem fog meglépni, mert képtelenség huzamosabban 220felet közlekedni Magyarországon, C63 AMG BlackEdition sem tudott otthagyni közepes forgalom mellett, és még sorolhatnám a példákat.
Olyat keress, ami 231pacis, mert ezzel a motorral semmi baj nincsen, és állapot alapján vásárolj. Én egyébként németből venném, mert ott nem annyira szarok az utak, hogy szét legyen mostanra rázódva az egész kocsi. A sok km-es autótól sem érdemes annyira megijedni, mert én pl. inkább előbb vennék egy 200ezer km-es autópályán használt bmw-t, mint egy 80ezer km-es, de városban használtat.
Bőrülés, M-paket és BMW High End Audio System kötelező!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest