Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tárhely szolgáltató választás
- Mikrotik routerek
- Proxmox VE
- Vírusirtó topic
- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- Milyen routert?
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #23794 üzenetére
Kíváncsiságból érdekel csak.
Ha jól emlékszem, akkor csak pl. 384db E93 M3-as készült le mans kék színben, de lehet h ez csak észak-amerikára vonatkozott, tényleg nem emlékszem már. Kíváncsi lennék ugyanilyen számokra kisebb motorok esetén is, ennyi -
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #23795 üzenetére
Kifutottam az idobol. Szoval... Nekem sincs gerinctamaszom, de soha nem is hasznalnam, mert a ceges autoban is mindig nullan volt. Az egyetlen bajom az ulesekkel, hogy a hatso tamla nincs ketteosztva, igy a felso resze nem igazithato a lapockamhoz. Pedig ugy az igazi, ha azt tartja valami. Anno mikor E60-at keresgeltem, csak komfort ulessel felszerelt autokat neztem meg. Eszmeletlen kenyelmes, zsenialis ulesek, meg a nyakat/fejet is sokkal jobban tartjak, mivel a fejtamla is elore jon, sot, meg oldaltartasa is van, igy nem faraszto egyenesben tartani a fejedet. Igy mar a gerinctamasznak is lenne ertelme...
Mar E39-ben is rendelheto volt, de eleg ritka, E60-ban szinten. Sokkal kenyelmesebb mint a sportules, es messze nem olyan feszes, pluszban puhabb is.Magaval azzal, ha csak E39 vagy E60-ra valtasz, sokkal nem leszel elorebb. Az alap ulesek nem tul kenyelmesek, sport sokkalta jobb, meg ha kicsivel kemenyebbek is. Szoval ha valtasz, akkor nezz apron komfort ulest, es nem lesz problemad a kenyelemmel.
mod: E39-hez eleg olcso lenne, ha talalnal bontottat.
Eyesis: Tiedben nincs meg DPF, szoval igen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eyesis
őstag
az normális ha izmosabb gyorsulásnál füstben hagyom a mögöttem menőket?
Eyesis
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #23782 üzenetére
"Maga Dr. Friedrich Nitschke úr, a BMW M Gmbh igazgatója mondta Pista füle hallatára egy buta kérdésre válaszolva, hogy az Alpina nem holmi tunincég, hanem önálló gyártó "
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #23792 üzenetére
Igazából e93 érdekelne, hogy hány db-ot gyártottak fl előtt és után is, ill. hogy melyik színből mennyit, esetleg hány nagyhifis volt, az pedig már maga lenne az kánaán, ha szűrni is lehetne, hogy a kettő együtt hány db volt
-
BeZol
őstag
Már egy ideje leállt az E9X széria gyártása, tudna valaki hivatalos adatokkal szolgálni a részletes felszereltségekről?
Részletesebb listát csak az M3asokról találtam, sima E9X-ekről nem, csupán a végleges legyártott mennyiséget. Persze engem csak E93 érdekelne -
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23788 üzenetére
Mármint bütykölés alatt olyat értek, hogy motorolaj csere, szürök, fékolaj csere, esetleg válto olaj csere ez már ugye automata eddig csak manualban cseréltem. Szóval ennyire komplikáltabb lenne? Vagy valami spéci szerszám kell hozzá? Vagy miért felejtös ennyire?
Amugy sport ülésem van, legalább is szinertem az. Ilyen oldalt bör állithato minden dimenzioba, és elöl ilyen combtartot is ki lehet huzni. Egyedul gerinc támasz nincs benne (ami legjobban kellene). De az egész ülés ilyen keskeny nekem. Szeretek kicsit terpeszkedve ülni. Nem azért mert pöffeszkedek csak mert ilyen az ülési stilusom. Ami amugy fura is hogy ilyen kis szük hely van hagyva a lábaknak elöl. Persze tudom ott a válto és azért. Vagy ti össze zárt lábakkal vezettek? Én pl a gázpedált is csak a lábujjammal nyomom szinte. A sarkam meg kb a fékkel van egy vonalba.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Ez az E46 nagyon kényelmetlen nekem. Meg igazábol mint már sokszor is mondtam a manuál váltoja sem a szivem csucske. Most azon gondolkozom, hogy inkább átpártolok az 5-ös szériahoz. Két kocsit néztem ki. Ami a legfontosabb nekem, hogy kényelmes legyen de nagyon! Napi 120km-ert vezetek minimum szóval ne fájos háttal meg derékkal másszak ki a kocsibol. Fontos még a megbizhatóság. A két kocsi azonos árban van: 2millio FT. Regadot meg ilyenekt ne számoljatok mert nincs ilyen itt svédben. Legtöbbet 80-100km/h közötti uton megyek többit varosba. Olyan 80% 20% arányban. Akkor a kocsik.
1. E61, 2006 os érvjárat, 523i N52B25 motor, 160.000km
2. E39, 2003 -as évjárat, 530i M54 30 6S3 -as motor, 130.000km.
Az ujabb modell megéri e? Mármint most az a 30ezer km különbség nem olyan sok szerintem a két kocsi között. Itt inkább a modell között van különbség. Továbbá fontos nekem, hogy pl saját magam otthon is ki tudjam cserélni az olajakat, szüröket mint ahogy eddig az E36, és E46- osokon. Szóval azért annyira hiper modern nem kell hogy csak szervizbe lehessen ilyen egyszeru dolgokat megcsinálni. A bmws szoftverom ami van az 2007 es modellekig támogatott, szoval ez sem gond. Ti mit gondoltok? Én már utánna olvasgattam itt svéd oldalakon irnak itt rosszat mint a kettöröl böven. Ezért érdekelne esetleg tapasztalat. Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
reimerm
csendes tag
Sziasztok!
Olvasgattam különböző fórumokat és több helyen előjött a castrol tda nevezetű adalék.
Van itt valakinek ezzel a termékkel tapasztalata? Van értelme vagy csak felesleges pénzkidobás?Köszönöm a válaszokat előre is!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #23777 üzenetére
Eléggé fontos lenne, hogy mire/hol használnád.
Nekem most ez a kedvencem.
Ha gumit szeretnél füstölni hétvégete, akkor minnél nagyobb motorral.
Ha napi használtaban, akkor országút/város arányában a kisebbmotor is jó lehet.
Alapvetően meg tényleg az állapotot figyeld, mert elég sokat rá lehet kötleni egy elhanyagolt példányra...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #23782 üzenetére
Értem, régebben külön motort kaptak az Alpinák, a többiről nincs infóm
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #23780 üzenetére
Az Alpina nem sokkal van egy csiptuner szintje folott, csinal nemi atepitest de inkabb abban biznak hogy nem fogjak meghajtani a jarganyt.
Abszolut nem alkalmas versenypalyas hasznalatra.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #23778 üzenetére
arra gondolsz ennyire rossz konstrukció, vagy csak arra, hogy nem pályára vannak teremtve, mint az M-ek
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
-
Djmarko
tag
Sziasztok!
BMW vásárlás előtt állok és pár hirdetést kinéztem. Ha megtennétek és megnéznétek azokat és véleményeznétek azt megköszönném. Nekem csak az a fontos, hogy jól leinformálható legyen és BENZINES!
Hirdetések:[link]Tudom, hogy sok hirdetés de nem tudok választani
Előre köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz KINKY_007 #23754 üzenetére
tudod a legtöbb autós fórumban nagy ritkán szóba kerülnek az alkatrészek is, úgy laza 90%-ban ez a táma körülbelül... ennyit a bolháról
ha már alkatrészt nem is, de egy jó kárpitost tudnátok ajánlani? ercsii vagyok, bp alatt 40 km kb, szóval nem lenne baj ha valahol a közelben lenne. a melegtől levált a jobb ajtóról a bőrkárpit, elengedett a ragasztó [link]. elvittük egy ismerőshöz, már az elején mondta, hogy nem biztos, hogy sikerül megoldania, hát nem is jött össze, mivel ugye ezt feszíteni kell folyamatosan, hogy rá tudd ragasztani, tehát nem egyszerű a dolog. szóval olyan kárpitos kellene, aki csinált már ilyet. ha esetleg valaki ismer valakit, megadhatná az elérhetőségét. köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
-
Oracle
senior tag
Hali
E46 xenonja eléggé lefelé világít, lehet ezzel valamit kezdeni, vagy valami érzékelő a ludas?
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Teejay83 #23762 üzenetére
De nehéz a felfogásod:
1: Aki olvassa a fórumot, tudja, hogy itt nincs senkinek E36 cabrioja.
2: Aki olvassa a fórumot tudja, hogy ha valaki tud, akkor válaszol neki.
3: Nem az E36-tal van bajom (sőt én is gondolkozom egy beszerzésén), hanem a hozzáállással.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Teejay83
tag
válasz KINKY_007 #23760 üzenetére
értem,tehát ha itt csak egy valakinek van E36 akkor ide már ne is írjon, ez a BMW club?? na ez szép azért ennyire ne legyünk negatívak főleg ha márkatársról van szó
DPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás-Laptop-Projektor BÉRLÉS | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #23756 üzenetére
Nem lihegés kérdése, enyémben is Castrol van, a két márkát hasonlítottam össze árban.
"ugysem varja meg senki a gyari olajcsere periodus veget. 15k km-ig pedig mindenki cserel"
Aha, persze. Mi akik figyelünk rá, de ahol megvan a hosszított szervizintervallum, azok pláne tojnak rá.
Na, meg akinél 2 hónap alatt összejön a 15K, az inkább kivárja a másik 15-t ha olyan az olaja...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Teejay83 #23758 üzenetére
Tizen-huszonéves gyerekek (kivéve pár tényleg szakembert, meg veterános), huszon-harmincéves autókkal, szőkített csajjal az anyósülésen. Sajnos elmentem egyszer egy BMW talira pár percre.
Ahol érdemben tudnak segíteni az ez a fórum, de ott sem offolják szét, mert nem válaszolnak valakinek naponta...
A srác (és te is s hőbölgés helyett) visszaolvasott volna ilyen lelkesen, ahogy a bill-t püföli tudná, hogy egy e36as van fórumtagnál, és az sem cabrio.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Teejay83
tag
válasz KINKY_007 #23754 üzenetére
akkor milyen fórum ez??
KINKY_007: nézz szét ezen a fórumon, itt vannak az igazi fanok
[ Szerkesztve ]
DPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás-Laptop-Projektor BÉRLÉS | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #23750 üzenetére
BMW-be miert nem Castrol -t raktok? Tul van am ez az olajtema lihegve... Vezeto markak kozott nagyon nincs kulonbseg, ugysem varja meg senki a gyari olajcsere periodus veget. 15k km-ig pedig mindenki cserel, diesel eseteben pedig alt kell is, ha van reszecskeszuro, mert a motor telenyomja magat gazolajjal egy ido utan, ha nem tudod mindig hosszu tavon, egyenletes tempoban hasznalni.
Megbizhato embertol kell vasarolni, ha feltek a hamisitott Castrol olajtol. Egyebkent azota lepett a Castrol is ez ugyben, ott a hologramos jeloles. Sajna ez a hordokra meg nem mukodik, ezert viszek magammal mindenhova olajat.
Egyebkent ezt a Liquid Mollyt nem is nagyon ajanljak az ujabb diesel eroforrasokhoz, ha korbenezel a forumokon. Mobil 1, vagy Castrol. BMW olajat pedig sok gyari szerviz csak akkor hasznal, ha az olcsobbat kerik. Premium ott is a Castrol.Egyebkent...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz Stukker1987 #23747 üzenetére
Ez a szívósoros téma érinti a benzineseket is? (lehet, hogy tökhülye kérdés, de 5 napja vagyok BMW tulaj)
less qq more pewpew!
-
Teejay83
tag
válasz CharlieDrop #23748 üzenetére
igen azt tudom
DPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás-Laptop-Projektor BÉRLÉS | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
CharlieDrop
veterán
válasz whitezo88 #23749 üzenetére
Hm, ez LL04 és 5W30
az 5W40 olcsóbb
Meg ne a hamisított Castrolt nézzük, amúgy mondtam, hogy annyiból van Liqui Moly
A szűrő, gyári, nyilván utángyártott olcsóbb, de rákeresve e-bayen is 10 és 18 ezer közt dob egy ilyen szűrőt
na ahhoz képest nem drágaNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #23748 üzenetére
a szenes pollenszűrő márkás feleennyi, a LM 5-40 szintén feleennyi. (a BMW LL 2 ezer valamennyi, a LM 3 ezer valamennyi.)
-
CharlieDrop
veterán
válasz Teejay83 #23746 üzenetére
E36 compact hátsó futóműve az e30-ból van
@(#23743) Polacheck
Azért ez annyira nem durva. Oké, hogy ennyiből Liquy Moly-t kapni, de ez márkaszerviz, nem olcsó fenntartani...
A többi mind normál árban van...
Jó lehet kapsz utángyártott pollenszűrőt 1500-ért is, de az olyan[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
válasz reimerm #23744 üzenetére
Gyári vagy Corteco több szaki megkérdezése riportolása alapján.
Szívósornál számításba jöhet még a ledugózás. Elég komoly üzletág lett a ledugózásból,mert a végösszeg komplett szívósornál 140k,míg a dugókészlet tömítésekkel is max 20.
Javaslom nézz utána ennek is.Nyilván van hátránya ennek a megoldásnak.Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Teejay83
tag
Sziasztok
Egy kis segítség kellene nekem,hátha tud valaki segítnei egy nagyon fontos kérdésben
E36 compact-hoz keresek sport futóművet DE a hátsó az teljesen más mint pl. a sedan vagy combinak. A kérdés az,hogy csak a lengéscsillapítók másak vagy a rugó is?
DPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás-Laptop-Projektor BÉRLÉS | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
-
reimerm
csendes tag
válasz Polacheck #23743 üzenetére
Nekem a 5er-nél a következőket csinálták meg 80k-ért:
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, kartergázszűrő, üzemanyagszűrő, új pumpa az ablakmosóhoz és a pillangószelepek ellenőrzése és kitakarítása.
Nem kevés pénz, de szimpatikusak voltak meg elég rugalmasak.
Legközelebbre azt mondták, hogy a főtengelyszíjtárcsát kell cserélni, mert már üt egy kicsit.
Nektek arról mi a tapasztalatotok?
Állítólag abból csak eredetit szabad, mert az utánagyártott gyakran rosszabb minőségű mint az amit le kell cserélni.
Meg olvastam olyat is, hogy a pillangószelepeken már dolgoztak és vastagabb tengelyt is kaptak. Ha vennék egy új szívósort akkor attól nem kellene már tartani? -
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz CharlieDrop #23742 üzenetére
Ha már olcsóság. Miután megvettem, voltam márkaszervízben pótkulcsért és gondoltam, ha már ottvagyok, kérek egy ajánlatot olajcserére. Majdnem eldobtam a hajam mikor megláttam az ajánlatot, aztán lecsekkoltam neten az alkatrészárakat és rájöttem, hogy elég magas árréssel dolgoznak.
less qq more pewpew!
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz CharlieDrop #23740 üzenetére
BP 13. ker. Nem tudom. Csinálok fotót holnap alulról is
less qq more pewpew!
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
Erre van ötletetek, hogy milyen gányolás a hátsó ablaktörlő helyén? Valami nem kompatibiliset tettek fel és vegyek egy simán kompatibiliset és fel fogom tudni tenni, vagy valami alkatrész is hiányzik innen és megszívtam?
less qq more pewpew!
-
H.Ezredes
őstag
-
CharlieDrop
veterán
válasz Stukker1987 #23734 üzenetére
gyanítom, ha eljutok oda rádöbbenek, hogy mégegyszer rá kell borítsam az autó árát
Áh, majd szép lassan
@(#23736) reimerm
Szerintem ugyanazt mondja, mint én: Nagyon jó kis motor, a szívósor problémákon kívül nincs sok baj vele, az automata váltó lehet gázosabb, mint nálam is. Illetve ha elfáradnak az injektorok (befecsik, porlasztók), meg a turbó akkor az drágább. Nem tudom, hogy annak az EGR szűrője gondozásmentes-e már.
Ja, ha nem tudsz róla, hogy volt olaj cserélve az automatában, akkor cserélj, meg szűrőt is.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
válasz H.Ezredes #23733 üzenetére
H.Ezredes-ről csak hogy a többiek is tudjanak róluk konkrét véleményt!
2005-ös E61-et 525d-t vittem hozzájuk vásárlás előtti átvizsgálásra. Rendesen megnéztek mindent,amit szétszedés nélkül meg lehet.
Pl a turbora is ránéztek,futóművet átnézték,fékek állapotát ellenőrizték és hibakódolvasás is megvoltA javítást igénylő dolgokról még ott hozzávetőleges árat adtak. Felhívták ezen kívül a figyelmem a típusbetegségekre is,amikre később figyelnem kell.
Számomra összességében pozitív volt a hozzáállásuk...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
H.Ezredes
őstag
Az N42- N46 motorok állandóan széthullanak.... Egyrészt a hengerfej másrészt a vezérmű lánc vagy megnyúlik és átugrik vagy a vezető széthullik vagy egyben az egész ebben az ében 3 ilyen motort csináltuk most jön a 4.dik.... a darabkák beesnek az olajszűrőhöz és még csapágyassá is teszi a motort.... Én utálom őket.... a dugattyú és a gyűrök olyan kokszosak mint az állat.... a képen látszik,hogy mik hiányoznak amit benégyzeteztem ott konkrétan belül is fut egy fehér műanyag rész egészen a végig ami nem látszik a képen de kompletten leszakad.... Vezérlést kell cserélni max 150E Km-ig mert utána eddig mindegyik így nézett ki...füstöl is mert a hengerfejük is egy forintot nem ér.... Szépen a képek önmagukért beszélnek...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
0
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
SLYM
veterán
sziasztok, E36 cabriora fekete bőr ajtókárpitot szeretnék venni, nem tudtok valakit akinél esetleg van eladó?
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz CharlieDrop #23727 üzenetére
Magyar lenne az igazi, de az angol is jöhet. A németnek ugyanannyi hasznát veszem, mint mondjuk a spanyolnak
Előre is köszi.
less qq more pewpew!
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz CharlieDrop #23725 üzenetére
Fellelegeztem
Van otletetek, hogy a gyari hasznalati utmutatot honnan tudnam letolteni? Regisztraltam a bmw-nel, elvileg kuldenek, de az hetekbe telik.
less qq more pewpew!
-
reimerm
csendes tag
válasz Polacheck #23721 üzenetére
Az első hónapban nekem is 9L körüli érték volt, de most már hozzászoktam és nem úgy nyomom neki városban és ez által most 6.1L-nél vagyok.
Itt Pesten én a 5er Kft-hez viszem szervizeltetni. Elég korrektek szerintem. Mindig megmondták, hogy miből érdemes a gyárit venni és miből jó az utángyártott is. -
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz CharlieDrop #23720 üzenetére
(#23720) CharlieDrop: PZ49780 az alvázszám vége, ez alapján N45B16O2 a motortípus. Örüljek, vagy kezdjem el feltörni a megtakarításaimat?
(#23719) reimerm: 116i (1,6 benzin), 120k volt benne, 7 évesen ez nem tűnik soknak. Elég jól sikerült leinfózni az előző tulajt és mivel a nyíregyházi márkaszervízben volt szervizelve, úgy tűnik, hogy nem volt tekergetve az óra és megfelelő gondokodást is kapott. Egyébként nagyon szép állapotban van, egy két helyen látszik csak a használat (kormánygumin kisebb kopás, váltógomb és indítógomb kopott kicsit), úgyhogy egyelőre jó vételnek tűnik.
less qq more pewpew!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Polacheck #23718 üzenetére
Kellene egy VIN szám, mert ha N40, vagy N42 van benne, fel lehet készülni egy kevés szívásra.
Persze, ha már N46 motoros akkor nem, vagy esetleg az előző tulaj orvosolta a problémákat.
Persze a motorkód alapján is utána lehet nézni a neten mi van benne...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz FET-MEN #23717 üzenetére
Mit hívunk minőségnek? Netes fórumon találtam minden márkáról pozitívat meg negatívat is.
1,6 Benzin, igazából egy 12 éves Yarisról váltottunk, úgyhogy egy álom. (Kivéve az eddigi fogyasztást, de talán ha jobban megszokom, az lejjebb csúszik majd a 9,5-ös átlagról)
less qq more pewpew!
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
Sziasztok,
Most váltottam BMW-re 1-es sorozat, E87, így a napokban lenne pár kérdésem várhatóan, remélem tudtok majd segíteni. Ha van esetleg valakinek hasonlója, szívesen fogadok tapasztalatokat, hogy mire érdemes odafigyelni, hasonlók. Esetleg van olyan fórum, amit érdemes látogatni?
Az első kérdésem az lenne, hogy milyen ablaktörlőket használtok? Érdemes a gyárit venni, vagy egy bosch/valeo szett is megteszi.
Thx,
Pless qq more pewpew!
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #23713 üzenetére
Szerintem 225/35.
Ez kötelező:
GyorsulásA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #23711 üzenetére
225, de elfogytak. 245 megvéve rá. Pogácsák is lesznek 2-2,5-ek, de idén nyáron már kibírja azt az 1 hónapot
Iphone 7
-
Viszlát
addikt
Egyébként nem igazán értem a BMW-t. Kiadják 2008 végén az új hetes szériát a 6 sebességes automatával (730d), majd egy évre rá az ötös széria ugyanezzel a motorral már a 8 sebességes váltót kapja, de a hetesek egészen a 2012-es faceliftig nem kapják meg az új váltót. Aztán lehet én néztem be valamit, de nagyon úgy tűnik, hogy ez a helyzet...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Xmodule #23689 üzenetére
Egyértelműen a folyamatos üzemeltetés a gazdaságosabb, ha nem automata a légkondi akkor is. Nem mellesleg ha ki-be kapcsolgatod, akkor a folyamatos hőingadozás a szervezeted számára is sokkal megterhelőbb/fárasztóbb.
(#23697) BeZol: milyen magas vagy?
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Eyesis
őstag
Szerintetek ez mitől nyikorog és mit lehet vele csinálni? A kormánymű nemrég lett cserélve, és amúgy jól kanyarítja az autót, csak nyikorog.
Eyesis
Új hozzászólás Aktív témák
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Eredeti játékok OFF topik
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest