- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Tagadja az Apple, hogy eladta volna a Siri által begyűjtött adatokat
- Nagyon nem tetszik az NVIDIA-nak Joe Biden utolsó percre tartogatott terve
- Bejelentkeztek a TikTok amerikai ágazatáért
- Ilyen még nem volt: magát büntette meg az EU az adatvédelmi törvények miatt
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eyesis
őstag
erről jut eszembe, ti hogy szoktátok az alvázat mosatni és milyen gyakran?
Eyesis
-
senior tag
válasz CharlieDrop #22798 üzenetére
Nekem a jobb elso lengokar szilent kotyog.
Csak ket uj az 13eFt-ba kerul, 2 bontott kb. 6eFt, mig csak a beljese olyan 4eFt kornyeke. Azert kerdezem, hogy mennyire lehet jo megoldas felujitani a belsejet?
-
senior tag
válasz CharlieDrop #22795 üzenetére
Az egyelore nem all rendelkezesemre.
Ezt a szilentet gondolom a hazzal egyutt erdemes cserelni, ugye? Vagy ha igerem, hogy nem szaguldozok, akkor eleg, ha csak a belsot cserelm le? Mert abbol ket darab kijon 5eFt-bol.
Amugy munkakoltseg mennyi lehet? Mennyire maceras ezt szetszedni? Kell specialista hozza, vagy barki meg tudja csinalni?
-
Manson
csendes tag
Hi,
srácok van egy pár eladó lengéscsillapítóm, amitől megválnék. Zsírúj sachs szerintetek lenne rá igény?
a 3. oszlop a darabszám...(kivéve az lesőnél mert ott a 2...) az első meg a sachs gyári száma.
012131 2 BMW E12 (5),E3 Super Touring 1968-1977
102801 BZ17X188DX 2 BMW E23(7) Super Touring 1978-1986
102209 BZH17X184DX 10 BMW 5 E34 Super Touring 1989-1995
102800 BZ17X188DX 10 BMW 7 E23 Super Touring 1978-1986
102223 BZH17X184DX 10 BMW 7 E32 1986-1994[ Szerkesztve ]
http://give-me-stuffs.com - a legjobb árakkal! Innen vedd a hardvert!
-
senior tag
válasz CharlieDrop #22793 üzenetére
Oooo, mi is az a Vin szam?
Meg kozbe rajottem, hogy lehet jobb lenne egy szerelo Pentek delelott Debrecenben. Mert Csutortokon nem tudom mikor tudok kimenni a kocsiert Nyiregyre. Meg akkor hazauton megneznem, hogy megy.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22792 üzenetére
M52B20 nem szokott széthullani. De egy ilyen út előtt, olajat és szűrőket mindenképpen cserélnék, ha a végüket járják ennyi alatt autópályán kinyírhatod... ennyit nem ér.
Addig nézek nyíregyen vmi szakit.Tudsz mondani egy VIN számot? jöhet privátba is
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
senior tag
válasz CharlieDrop #22791 üzenetére
Elvileg jovo het Csutortokon tudom elhozni a kocsit, de Pentek vagy max Szombat mennek Pestre, tehat 500km-ert belevinnek ugymond "probautnak", hogy megnezzem milyen hibai vannak. Csak jo lenne elotte valakivel atnezetni, mert nem akarom, hogy az autopalyan alljon meg alattam.
-
-
senior tag
válasz CharlieDrop #22789 üzenetére
Es mennyire lehet/erdemes igy meg hasznalni a kocsit? (tudom, hogy nem latod mennyire mozog)
Amugy ennek a nyireghazi Miklosnak nem tudja valaki az elerhetoseget? Vagy hova lehetne meg elvinni, ahol jol atvizsgalnak a kocsit?
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22788 üzenetére
Szilent, keményített 22/pár vagy ha kivárod lehet 15-ért is csináltatni, kb ennyi
de szerintem, ha mozog, akkor kormányösszekötő is lehet ott, az kicsit több.
Új akkuval mi a gáz? pár 10 ezerből megvan és azt hiszem a legkevesebb az olaj/szűrő/gyertya kombó melléNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
senior tag
Lefoglaloztuk az E46 320CI-t, jovo heten lesznek kesz a papirok.
Kivancsi vagyok, mekkora hulyeseget csinaltam. Most ugy vagyok vele, hogy lehet egy ideig meg tartjuk a masik kocsit is, hogyha tul nagy szopas lenne a BMW-vel, akkor eladhassuk.
Elvittuk egy szervizbe, csaposra feltettuk, igazabol csak ket hiba volt:
- A jobb elso futomu kicsit mozog ha megrangatjuk kezzel. Az also szilent kezd kimenni. Mennyire lehet igy kozlekedni meg? Illetve kb. mennyi lesz a javitas?- Miutan leszedtek a csaposrol a kocsit, nem akart indulni, be kellett bikazni. Remelem, hogy azert nem kell rogton egy uj akksit vennem, legalabb a nyarat kibirhatna...
Illetve meg egy aprosag: A kocsi nagyon szep allapotban van, rozsda csak egy helyen lathato: a kocsi aljan, a ket hatso kerek kozott, kozepen van egy "hid" (a difi alatt), annak az alja kicsit rozsdas. Ez gond?
En amatorkent ennyit lattam. Persze jo lett volna hivatalos szervizbe elvinni, de nem volt ra ido. Lehet majd ha megvesszuk jovo heten elvisszuk, aztan ha nagyon szar, akkor adjuk is tovabb
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #22783 üzenetére
Angliaban elek. De nyaron ha minden jol megy, 1 honapot otthon leszek. Szoval felolem rendben, nem vagyok semmi jonak az elrontoja.
Addigra a rosszalkodo jelado is meg lesz csinalva... Sajnos most keresnem kell egy masik zsenit. A volt szerelom 54 evesen elhunyt a mult heten. Most itt a kornyeken nezek megbizhato ipset, hatha talalok olyat, aki BMW specialista, es lelkiismeretesen dolgozik.(markaszervizek ezzel kilove)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Kiskokó
veterán
válasz MPowerPH #22782 üzenetére
Így van.
Neked van amúgy a 35D ?
mindig is vonzott az a motor de audis vagyok XD
Hova valósi vagy ?
Nincs kedved megnézni mit mennél ellenem ? Nagyon érdekelne az eredmény.
A6 3.0TDI ABT 270le 550nm elvileg.Sztem a quattro is sokat lefog belőle.
ja és leszögezem Nem vagyok boyracer .. de ez nagyon érdekelne.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #22778 üzenetére
Es az osszes olyan, ami Active steering -es. Mellettem a 30i-ben nemreg megadta magat(160k km). Tenyleg fantasztikus dolog, es borzalmasan kenyelmesebbe teszi a manoverezest. De nem vagyok kivancsi a vegszamlara. Neki elso korben £2000 korul mondtak(auto ara most kb. £8000 ). Nem tudom, hogy ez az alkatresz maga, vagy a teljes osszeg, munkadijjal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eyesis
őstag
válasz CharlieDrop #22780 üzenetére
megígérte a szerelő barátom, hogy lefényképezi és elküldi, de nem sikerült még Holnap rácsörgök
Eyesis
-
Eyesis
őstag
válasz Kiskokó #22778 üzenetére
na azért azt csak nem
más: m3 drift https://www.youtube.com/watch?v=iLLUwXCRE_0
Eyesis
-
Eyesis
őstag
válasz CharlieDrop #22775 üzenetére
de csak párban lehet és az 80ezer, így meg 8 és ért hozzá az ember, azt mondta csak akkor adja vissza, ha tényleg meg tudta csinálni, ha csak immel ámmal akkor nem
tudsz jó bontóst? Valami jó, amin a középső görgö nem lötyög, olyan kormánymű kéneEyesis
-
Eyesis
őstag
válasz CharlieDrop #22773 üzenetére
Este mondok
Na volt jó hír is rossz hír is. a hátsú tört rugót meg tudják javítani, de a kormánymű gyárihibás, volt is visszahívás miatta, de az akkori tulaj baszott rá... szóval az nem felújítható...Eyesis
-
ignorant
senior tag
válasz Shadowbull #22768 üzenetére
Nem mindenkinek van ujabb autoja. Akiket erint azoknak meg pont szempont hogy 150K-t vagy 7K-t kell kolteni ra.
-
Eyesis
őstag
csak neki vágtam...
ami első körben cserés az a hátsó rugó pár
első lámpa pár (Ez különösen izgalmas, mert vettem egy pár lámpatestet, 2006os E60-ast, remélem a belét át lehet tenni majd )
remélem sikerül a kormányművet felújítaniEyesis
-
Shadowbull
addikt
Szerintem ez az orvenylapka tema erosen tul van dimenzionalva, es kabe 10 eve egyebkent sem tema mar, a DPF-es motorokkal megszunt a problema.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
ignorant
senior tag
válasz Kiskokó #22765 üzenetére
25d-n es 30d kevesebb lett a fogyasztas beepites utan 1-1.5 literrel. Negativ hatas nincs (vagy nem erzekelheto).
Sok funkcioja nincs a pillango szelepnek amugy sem (ha a motor tonkretetelet nem vesszuk annak )
http://en.wikipedia.org/wiki/Swirl_flap
Zart allapotban is atenged levegot a meretebol kifolyolag.
-
Kiskokó
veterán
válasz CharlieDrop #22762 üzenetére
én is ezta verziót tudom de mind1
Ez amit fentebb linkelt valaki nem befolyásol semmit ha beépitésre kerül ? végül is valami nem gyári Új dolog kerül a rendszerbe...
mondom én laikus ként.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #22762 üzenetére
Hany embert megetethettek ezzel...(persze minden markanal van ilyen).
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #22759 üzenetére
Ha csak a pillango szelep kerdeses akkor minek kellene szivosort cserelni?
-
ignorant
senior tag
-
Kiskokó
veterán
válasz ignorant #22757 üzenetére
hát én nem tudom, tesóm autója volt, egy jó bmw szerelőhöz járt (régen a wallisnál dolgozott) jóban is voltak, ő kicserélte komplettan újra valami 80 ezer ft-volt
De lehet akkor lehuzta nem tudom mit értesz Blank-ra alatt...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Eyesis #22717 üzenetére
Mi volt az az olcsó ? Én egy ilyen autóért olyan 1.5-2 Millióig mondanám hogy olcsó volt... ha ennél több volt akkor már csak minuszba mehetsz... SZVSZ
De amúgy sok sikert hozzá! Reméljük nem lesz sok baja.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #22754 üzenetére
Én ezt az 5-öst nem venném meg...
Már csak azért se mert nem szép... se a színe.. óhne M pacek... sima kormány nem M-es amitől hányok... alu betét..
a KM- tuti +100-ezer ha nem 200...Évjárat 2006 ? Hónap ? ja nincs szóval a jól bevált trükk a 2005 év végi kocsiknál..
Ebből kifolyólag Drága!Amúgy amire figyelni kell az a pillangószelep a szívósórnál (mint nekünk is az audin porky) csak éppen a BMW-nél a pillangószelep beletud esni a motorba... nem kell folytatnom ugye? Azt kell cserélni egy ilyen autó megvételénél.
Valamelyik szíj tárcsája elől gumi"harang" al van felfüggesztve az a tárcsa szokott letörni.200ezer km felet kormánymű meghal... és persze a DPF itt is áldás.
szerk : mi 2 éve adtuk el a 2004-es 3.7millióért... de az kombi, panoráma tető, m-es belső, olyan színű bőrülés amit azóta is csak egyetlen egyszer láttam azt is félbőr volt. A fentebbi tipushibák megcsinálva.
2 garni kerékkel. tisztázott előélettel. VALÓS 220ezer KM-el[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #22748 üzenetére
Átállszz te disznó ??? ne is tagadd !!!
Szegény Domi!!
ON :
BMW-sek. 1. Ki itt a helyi BMW mágus (mint nálunk az Audis topicba Mágus)
2. F10-es 5-ösökkel mennyi tapasztalat van itt ? 530 vagy 525 (de a 6hengeres 203lovas)
Mit tudni róluk? Tipushiba stb ?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
NyalokAA
aktív tag
válasz SocketA #22745 üzenetére
Nekünk a családi kocsikat itt szokták szerelni
GYÉMÁNT AUTÓ SZERVIZ
4400 Nyíregyháza, Debreceni út 107.
Tel: 06 30 9817 555
E-mail: top4@mailbox.hu
Web: http://gyemantauto.hu/
Szervizhálózat: Auto Check Centerkorrektek Egy próbát megér van e 10 szabad percük a kocsit felemelni\ránézni.
-
Sziasztok esmét. Egy barátom talált egy számára érdekes autót. Mit kell megnézni ezen ha komoly a szándéka a srácnak?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
CharlieDrop
veterán
válasz Oracle #22746 üzenetére
Lehet szerencséd.
Én 1.3-ért vettem a 18d-t.
Kell rajta ezt-azt cserélni még, de alapjában véve egyben van
Figyelni porlasztókra (20 bonottan, 25ért felújítják), turbóra, rozsdára. Lehet még futómű, lánc, és még 1-2 zsebbenyúlós rész.
Ha van még 5 kilód nyugodtan vegyél ilyetNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
senior tag
Es Nyireghazan nem tudtok valakit, aki ranezne holnap egy kocsira? Talaltam egy jo kis 320CI-t az 1995ccm-es 150Le-s hathengeres motorral, rozsda nelkul (2000 evjarat)
Elvileg egy tulaja volt, nemet szervizkonyvel. Jo lenne tudni, hogy ez tenyleg igazi-e. Mert ha igen, akkor megvennem.
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
Fehervaron veluk nincs tapasztalatom.
Lehet erdemesebb a fehervari BMW rack-hez vinni atnezetni. Ott megnezettem par kocsit, korrektek voltak. (javitasra viszont nem vinnek oda semmit).
Az egyik autot amit megneztek kiderult kb 15 perc utan hogy torott volt es nem kertek penzt a mutatvanyert.
-
mhif
senior tag
válasz CharlieDrop #22742 üzenetére
Felhívtam a linken megadott "brigádot", elvileg sikerül majd velük összehozni egy randit
-
CharlieDrop
veterán
válasz Oracle #22739 üzenetére
Nem, én értettelek téged.
Így van, a sor nem fog lógni egyáltalán, cserélni se kell, max ha megreped, inkább évente ki kell tisztítani. Nekem most ráment egy flakon féktisztító és utána még autópályáztam, lehet a brigécol jobb lett volna
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Oracle
senior tag
válasz CharlieDrop #22738 üzenetére
A cikkben azt írják hogy a pillangók kivétele után is 200e-ként cserélni kell a szívósort, én erre írtam hogy szerintem ez hülyeség. Maga a sor nem tud lógni Félre ne érts nem kötekszem, lehet félreértettelek.
-
Oracle
senior tag
Hi
Elolvastam, fele rémhír szerintem az hogy a szívósort cserélni kell 200ekm után marhaság. Ha a pillangószelepek ki vannak szedve, annak semmi baja nem lehet max koszos lesz de simán takarítható.
Nyilván minden használatautó lutri, de vásárlás előtt elkel vinni átvizsgáltatni, és itt főként a motorra gondolok kompresszió mérés, endoszkópos vizsgálat stb. Egy ismerősöm vett tavaly egy 320d-t 360e km van benne óra szerint és semmi baja a kocsinak, tegnap szedtük ki belőle a pillangókat, mind meg volt és működtek is csak nagyon koszosak voltak de a biztonság kedvéért likvidáltuk. -
reimerm
csendes tag
Sziasztok!
Vásárlás előtt vagyok és kicsit határozatlan vagyok.
Ezt a kettőt néztem ki magamnak:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/118/bmw_118d_tokeletes_szep_allapotban-7789562
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/120/bmw_120d_automata_kitunocserelheto-7647362
A hírdetések alapján a 120D tetszik jobban felszereltségi szinten, de sajnos nincs tapasztalatom ezzel a váltóval. A másik dolog ami miatt van egy kis rossz érzésem az a fórumokon olvasott örvényszelep/pillangószelep hibalehetősége, mert ha jól tudom az a 118D-ben nincs.
Tudtok tapasztalatokat, véleményeket adni, hogy így első látásra melyik lehetne jobb vásár? Vannak tipikus hibák amikre figyelni kell?
Fogyasztásilag, ahogy néztem a spritmonitor.de-t nem jelentős a különbség vagy ez talán téves felvetés?
Ilyen km mennyiségnél milyen szervízekre kell számítani?Van Budapesten egy bevált hely ahol vásárlás előtt reálisan átvizsgálják az autót és véleményezik?
A segítséget és a válaszokat előre is köszönöm!!
-
Oracle
senior tag
Hali!
Leendő bmw tulajként még lenne pár kérdésem. 320d(E46) tudom hogy láncos a vezérlés, kell ezt valamilyen időnként cserélni? A szíjakat milyen időközönként kell cserélni?
Mindenki le akar beszélni a 2002-2003-as bmw-ről hogy nagyon szervizigényes meg drága hozzá minden stb ez mennyire igaz? Ahogy olvasgattam fórumokon meg utána néztem pár alkatrésznek semmivel nem drágább mint bármelyik másik jobb típus. Nyilván nem suzuki árban mozognak a dolgok de nem olyan vészes.
-
mhif
senior tag
Sziasztok,
Székesfehérváron megnéznék egy BMW-t a napokban, ott a városban tudnátok ajánlani szervizt ahol tisztességes állapotfelmérést csinálnak, köszönöm! Őket találtam neten, esetleg valakinek tapasztalat velük kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
-
Stukker1987
senior tag
válasz s7evcsenko #22730 üzenetére
Rá lehet szűrni autó szerint Dension honlapon,viszont minden termék bőven 100k fölött van és ebbe még nincs benne a munka.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
s7evcsenko
addikt
Amit linkeltél az nem tud kihangosítani, abból ami tudna, az 126k huf és ha jól látom nincs kijelzője, vagyis a magnó kijelzőjén kellene navigálnom, ami elég gáz...
Akkor már inkább ez, ezt viszont nem találom kompatibilitási listában...
Ám elsősorban valami kijelzős megoldást szeretnék.
Persze ha nem marad más, akkor kénytelen leszek engedni eme igényemből...
Köszi a linket!"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
Zewa
senior tag
válasz s7evcsenko #22728 üzenetére
Ez kell neked. Kormányfunkció megmarad, buherálni nem kell, minőségi magyar érdekeltségű cucc. Kesztyűtartóban jó helyen van.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
s7evcsenko
addikt
Üdv.
Van itt valakinek tapasztalata gyári magnó cserével kapcsolatban?
118d/2005 - professional
2 autó-hifis emberkénél is jártam már, és mindkettő azt mondta, hogy csak komolyabb megbontás és buherálás, magnó+erősítő cserével lehet bele másik cuccot tenni!!!
Ez igaz lehet? Ez számomra kicsit hihetetlen 2014-ben, mikor a kínaiak már mindent tudnak másolni, legyen az bármilyen csatlakozó...
Esetleg van valakinek valami javaslata, hogy hogy tudok mp3-at, esetleg usb-t használni a legegyszerűbben, úgy hogy a kormánygomb funkciók megmaradjanak?
Legvégső esetben elszánnám magam egy ilyenre, de itt ugye akkor bukom a multikormányt...
Ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata?"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
MPowerPH
félisten
Ma hazafele jovet nem a palyan jottem, hanem az Nemzeti Parkon Manchester fele... Valamiert a BMW-s tarsadalomnak fajhat a 35D jel az auto hatuljan, vagy csak nem hiszik el, mert hihetetlen modon vonzom oket. 330D sedan meg csak-csak, ertem en hogy bekostol, 330i(alig latni 1-2-ot...) szinten, bar az latasra nem ment ugy, mint a 30D.(az fustolt eleg szepen, biztosan DPF out +ilyenkor kotelezo chip ) Na de amikor egy 320D coupe kezdi jatszani a tailgatinget, akkor mar csak nevetek. Mikor meglattam, egybol raktam is vissza D-be, megvolt a napi orome.
Meg talalkoztam egy E92 M3-al is, mar a palyan. Vele kivetelesen en kotekedtem, eleg gyorsan jott mogottem... O gondolom ugyan azt gondolta, mint en a 20D-s kollegarol. Azert remenykedtem, hatha van benne limiter, es bekoszonok neki, de amikor meg 280-nal is tavolodott a messzesegbe, akkor ugy gondoltam, nem bohockodok tovabb.
Egyebkent 30 perces araszolassal az ut vegen 7l lett az atlagom, visszafele a hev belevitt a rosszba(na meg a dugo, araszolva sokat zabal az automata miatt is), es ez lett az addigi 6.2-bol .[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
mhif
senior tag
Sziasztok,
lehet kicsit naiv a kérdés, de felteszem
Sok helyen olvasom, hogy computeres hibakódolvasásnál törlik a jelentkező, meglévő hibakódokat 1-1 javítás után. Ez végleges törlést jelent? Lehet hibakódokat véglegesen törölni? Ergo egy használt autónál akár az egész korábbi "hibatörténelem" eltüntethető? -
Shadowbull
addikt
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22718 üzenetére
téves, az e36-om is rozsdamentes volt, pedig jobban rohad, mint az e46
@(#22719) Oracle:
TC-n van cikk róla.
Legnagyobb baja, hogy rettentő sok van belől, pláne ami visszatekert. A legnagyobb típushibája a szívosor pillangói. Ezután az első lengőkar szilentjei, szereti ha kimegy pályára, azt hiszem van eladó ismerőseim körében, ha nagyon érdekel[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
senior tag
válasz ignorant #22720 üzenetére
Azt mondta, hogy az alvazszam alapjan meg tudjak mondani, mert hogy Pesten, meg Debrecenben nagy szervizben lett vezetve az a szervizkonyv (a hirdetesben ezt irja: "elektronikusan BMW szakszervizben vezetett szervizkönyv is jár hozzá")
Szoval ha en is azt latom, hogy a 3 ev alatt, amiota nala van semmi nem koltott ra, akkor felejtos.
De szegeny abban sem volt biztos, hogy a gyertyak lettek-e cserelve vagy sem, valami remlett neki.Meg eleinte azt mondta, hogy kuplung es vezerles 50eKm ezerelott, tehat kb. 120nal cserelve voltak. En mondtam neki, hogy az gyanus, hogy 120nal lancot cserelnek. Akkor azt mondta, hogy "Hat akkor lehet nem azt csereltek".
Ti esetleg nem tudok valami szep elado M Packetes, kis motoros e46 kupet? Hol lehetne meg szetnezni?
-
ignorant
senior tag
válasz SocketA #22718 üzenetére
Ami viszont a rossz hir, hogy az elado semmit nem tudott mondani a szervizekrol, hogy mi lett elvegezve, mi nem. Mi lett cserelve.
Ha nem tiszta az auto eloelete nem tanacsos megvenni. kb 99.9% hogy rengeteg penzt el fog vinni.
@Eyesis: Miert nem szabadulsz meg a kocsitol?
en a bimmer.hu-t tudom ajanlani alkatreszhez amugy.
[ Szerkesztve ]
-
Oracle
senior tag
Sziasztok!
3-as kombi bmw-t szeretnék venni 2002-2003-ast 320D-t (E46) a 110kw 150Le változatot. Érdeklődnék mik a "típus hibái" mire érdemes odafigyelni, vannak e a motornak gyenge pontjai stb? Eddig motorikusan csak jókat olvastam és hallottam erről a típusról volt szerencsém kipróbálni is egyet, az nem kombi volt de nagyon megtetszett a kocsi stílusa.
-
senior tag
válasz CharlieDrop #22716 üzenetére
Ezzel en is igy vagyok, de 10-14 eves autoban (ez 14) nem nagyon hiszem, hogy talalok rozsdamenteset. Es akkor mar inkabb a sarvedo meg az ajto rohadtjon, mint az alvaz, vagy nyulvanyok.
-
Eyesis
őstag
válasz Cxgrav #22711 üzenetére
Az akksival nem volt baj, csak a pótkerék alatti vezérlő ázott be valszeg, mert nem volt szép. És a csavar eléggé rozsdás, de nedvességet nem találtam benne. Annyi volt, hogy lemosás után 1 nappal még fojt víz pl az ajtóból.. de a csomagtartó száraz volt..
Alkatrészeket merre lehet beszerezni jó áron?
Eyesis
-
CharlieDrop
veterán
-
senior tag
válasz CharlieDrop #22714 üzenetére
Csak gondoltam, hogy ezek alapjan tudtok valamit mondani, hogy erdemes lehet-e tovabb foglalkozni a kocsival, vagy ez nagy problema. Esetleg a rozsda az ajton, stb stb.
Hogy egyaltalan megeri-e szerelohoz vinni?
-
senior tag
válasz CharlieDrop #22712 üzenetére
Voltunk megnezni a kocsit:
A kinezete nekem nagyon bejon, ilyet keresek. Persze hibak vannak a fenyezesben is, meg az ulesek is kopottak, de ez nem problema.Rozsdat az elso kerekjarat mogott, az ajto aljanak volnalaban talaltam, de tenyleg csak par centi, nem veszes. Illetve az ajtok elejenek az elei kezdenek rozsdasodni. De sztem ez egy 14 eves autonal elfogadhato.
Ami viszont a rossz hir, hogy az elado semmit nem tudott mondani a szervizekrol, hogy mi lett elvegezve, mi nem. Mi lett cserelve. Elvileg alvazszam alapjan a BMW kereskedesben majd ellenorizheto.
Egy gyors kort mentunk vele, ket hibat talaltam:
- Hidegen "elektromos hangja" van a kocsinak, szerintem (es mar az eladonak a szerelo is mondta), hogy a hirdotoke lesz az. Ez nem tudom mennyire gond. A szereloje azt mondta, hogy nem kell vele foglalkozni. Szerintetek?!- Az elado bevallasa szerint folduton sziszeg az elol, tehat gondolom a lengescsillapitot cserelni kell.
Lancot milyen idokozonkent / kilometerenkent kell cserelni?
Szerk: Amikor beinditottuk, akkor hideg volt a motor. Par percig csinalta ezt a hangot, aztan szepen bemelegedett allva! Az en is Renaultom nem melegszik ilyen gyorsan allva.
Utana mar szepen jart a motor.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22710 üzenetére
Van
De nem az 1.6-os motorban, azokban ami utána jön.
De benzinesnél nem kell félni tőle, az nem dízel. Persze dízelnél sem kell félni igazábólEgyszer cserés maximum Sőt injektorok se drágák, a turbó ami vészes.
@(#22709) Eyesis:
Nem volt kicsit ripityára törve?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
senior tag
válasz CharlieDrop #22703 üzenetére
Koszi!
Meg egy fontos kerdes: Melyik motorokban van kettos tomegu? 316-318-320-ban van?
-
Eyesis
őstag
válasz CharlieDrop #22708 üzenetére
nem annyira vészes a beázás, de tény, hogy a csomagtartóban rozsdás a csavar, de pl mosatás után nem volt nedves semmi belül se ma csomagtartóban sem..
Eyesis
-
CharlieDrop
veterán
válasz Eyesis #22707 üzenetére
Hát, nem tudom, egy rosszabb 530-re simán lehet költeni milliókat.
Amúgy nem olcsó vas egyáltalán, bontva se.Bontott alkatrészt meg fehérváron Kasza Iminél lehet jó áron szerezni.
mellesleg ha egy 10 éves autó beázik, ott nagyobb baj van, részvét.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Eyesis
őstag
-
Eyesis
őstag
Sziasztok,
Hát nagyon vegyesek az érzéseim a szerelőkről, akikkel eddig találkoztam. Nagyjából mindegyik bizalomgerjesztő volt, de nagyon kerülik a konkrétumokat, és nem éppen olcsó óradíjjal számolnak.
Nekem kellene a bontott alkatrészeket begyűjteni, ők csak újat akarnak rendelgetni...
Igaziból nekem egy eléggé lepukkant bmw-m van, és szeretnem ha nem az lenne..
tudtok jó bontót? olcsó megbízható szerelőt?
pl nem épp szívesen cserélném a kettős tömegű lendkereket, csak ha tényleg nagyon nagyon nagyon kell..
keresnék vezetőoldali ajtó burkolatot,
kormány burkolatot,
ami legneccesebb, első lámpákat.. (ez újonnan horror 300e/darab)
központi vezérlőegységet (ez újonnan 58e)
nem tudom, hogy kardánt pl érdemes e bontottat venni,
leömőt sem tudom mennyire érdemes, lehet hogy kellene kormánymű is.nektek volt már, hogy beázott a kocsi? egyfelől vicc, hogy olyan helyen van a vezérlőegység, ahol konkrétan megáll a víz, ha beázik az autó, másfelől nem tudom, hogy lehetne erre rájönni ,hogy mi miatt.. pl a hátsó ablak körül elég öreg a gumi... ennek a cseréje mennyire drága?
Köszi,
GyulaEyesis
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22702 üzenetére
Automatám van, ez elmond mindent
A persely az, ami a váltási érzetet adja, nem egy malteroskanálétAmúgy a szilent nem vészes, az első lengőkarszilent ami ki szokott esni
e36-ban még volt szíjas motor, aztán leszoktak.
Van olyan 2001 utáni motor, ahol a szíjvezetőt cserélik (lehet nem így hívják sry), mert szeret visszaugrálni.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
senior tag
válasz CharlieDrop #22701 üzenetére
Azt hittem, a kisebb motorok szijasok. De akkor lancot miert csereltek 120ekm-nel? Az vagy 200-250 -et elmegy, nem?
Gondolom ez a szilent csere nem tul nagy tetel. Vagy sok van belole? A valto persely alatt mit ertesz? Ami a valtoban van, vagy a valto felfogatasat?
Amugy milyen az E46 valtoja? Mert nekem a Renault-e nem volt tul jo, ki is csereltettem, de ezt sem mondanam tokeletesnek.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #22700 üzenetére
Szíjas?
Egy BMW?
pár évtizede nem, persze hogy láncos
ja első lengőkar szilent cserére készülj, meg arra, hogy a váltó perselye ki van kopva.
Első szilenteket most kellene nekem is cserélni, de a szerelőm csak "tokkal-vonóval akarja", most kereshetek olyat, aki cserél úgy is, talán majd az öcsém szerelője
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eureka Mignon Specialita 17NX
- új Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával