-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz
H.Ezredes #75544 üzenetére
Örülök amikor felnyitom az elejét és pár kábel meg cső van ott, nem ilyen kábeldzsungel.
Le kalappal előtted, mert ügyes szerelő vagy. Szeretek ilyen viedókat nézni!
Azért rendesen retkes volt a belseje a motornak!
Jó is, hogy 100 Racinget tankolokTayRol: Szerintem itt nagyon semmi. Motor és váltó olaj csere, lehet gurulni. Szép állapot, kevés km és jó ár. Ezredes megmondja a tutit!
[ Szerkesztve ]
-
opr
nagyúr
válasz
H.Ezredes #75434 üzenetére
Bonusz, hogy most igy belegondolva eddig mindket esetben igaz volt az, hogy nem extra koltseg volt az atvizsgalas, annak ellenere - illetve pont azert, mert - tobb esetben is masik autot kellett vegul valasztani (tehat tobbszor kellett atvizsgalasi dijat fizetni), hanem konkretan mindennel egyutt erosen pluszra jottek ki vele.
Az elso esetnel el volt hallgatva, hogy a kocsi tengerparti varosbol erkezik, es mint ilyen, gyakorlatilag uj kora ota az osszes kivulrol elerheto alkatresz a nedves, sos levesben furdik, es ennek megfeleloen hiaba csak 4 eves a kocsi, szana szejjel van rohadva alul. A rohadekok persze lekapartak/rafestettek ott, ahol csak ugy korbenezve/alahajolgatva lathatod. Bevizsgalos csavo meg ezt siman egy rudra erositett tukorrel kb 10mp alatt latta, fordulhattak is kifele. A masodik kinezett kocsi viszont olyan volt, hogy azt mondta nekik a bevizsgalo arc, hogy ha ok nem veszik meg, akkor o fogja, mert ez egy uj auto, csak jol titkolja. Ez mar ~4 eve volt, tipikus uton tartasi koltsegeket kiveve nem is kellett egy centet se kolteni ra. De minket ugy atbasztak volna a szetrohadt geppel, ahogy elo van irva, annak a javitasi koltsege (ha lehetseges egyaltalan) meg a sokszorosa lett volna a bevizsgalas koltsegenek.
Masodik esetnel meg eszrevett par hibat a bevizsgalo, amit mi biztos nem vettunk volna eszre. Egyik se volt sulyos hiba, de ismet - a javitasi koltsegek a sokszorosa lettek volna a bevizsgalasi koltsegnek. Igy meg siman bele lett alkudva a vetelarba (plusz egy kicsi), szoval itt is erosen pozitivra jott ki a matek.
Nyilvan ha elsore olyan kocsihoz mennek/megyunk mindket esetben, ami hibatlan, akkor felfoghato extra koltsegkent a dolog, de a biztonsag akkor is megeri szerintem. Marmint, atvizsgalas se garantalja, hogy nem leszunk atbaccintva, csak az eselyeinket javitja erosen, meg az aljas kereskedoet csokkenti, de akkor is nagyon megeri.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz
H.Ezredes #75250 üzenetére
Ó basszus na ez el is kerülte a figyelmemet, hogy ebben is már volt 3 hengeres motor. Mondjuk hirdetés alapján ki sem derül, én is most csak ott jobboldalt az autókatalógus oldalán néztem meg.
Egyébként már a képekből is azért relatíve sok minden lejön, néhány "kevés" km-es már képről is sántít, annyira szét van kopva meg le van élve az egész beltér. -
kpepe111
csendes tag
válasz
H.Ezredes #75124 üzenetére
Bizony, köszönöm szépen.
#75128 Newlachka
Én kb 2 éve jártam egy visszahíváson a 15-16 éves E91-el, akkor ha jól emlékszem egy hűtőventi csatlakozó volt potenciálisan tűzveszélyes.
Költsége nem volt, szerintem a visszahívásoknak nem kéne, hogy legyen, csak idő... Kérdeztem, hogy megvárhatom-e, mondták, hogy nem érdemes, mert sokáig tart. Hát jó...
Délután mehettem érte, és a végén kaptam egy linket egy videóhoz, amiben végigmutogatták a kocsim minden kis sérülését, kavicsfelverődést így 310e+ km után, kívül/belül/felmelve. Na, szerintem ezért tartott sokáig az akció. -
zsolti75
senior tag
válasz
H.Ezredes #74880 üzenetére
Kiszámolták, a gariidőt ki fogja bírni.
De a tömeg visz magával mindent, fék, futómű, kasztni, feeling...
És ennek a "fejlődésnek" még nincs vége.
Egy 3-er is már alulról súrolja a 2tonnát.
Szerelő vagy tudod, mennyi túltervezés és felesleg van ezekben.
A vásárlókat ez úgysem érdekli, elég csak belelapozni akármelyik fórumba, az infotainment meg az elektronika a lényeg, hogy egyébként milyen egy autó az már édes mindegy. -
FIREBLADE78
addikt
válasz
H.Ezredes #74830 üzenetére
Ha elviszem majd hozzátok szűrő cserére,akkor ugathatnak,ha gond lesz a kocsival? F15 egyszer volt gari idő után félegyházi ersténél,online könyvbe beírtak stb. Amikor vettem az i4-et, megjegyezte az eladó hogy hozzá vigyem már szervizre az autót. Öcsém mintha utcai cigókhoz vittem volna....
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
addikt
válasz
H.Ezredes #74823 üzenetére
Ez általánosságban teljesen jogos, gondolkodtam is rajta, még itt a topikba is bedobtam, ki hogy vélekedik róla.
Én egyedül azért nem mertem máshová vinni, mert az akksi még garanciás, és ne legyen semmilyen esélye b*szakodni a márkaszerviznek, ha esetleg a későbbiekben baja lenne (pármilliós tétel is lehet).
#74824kardkovacsi: ez az áprilisi szervized hol történt? Én a Wallisnál voltam és minden tétel jelentősen drágább volt (igaz, hogy G vs. F széria, de akkor is...). A 3 vagy 4 évet amúgy nem is tudom, nem is így számolja a BMW, hanem vagy km alapon vagy időintervalum alapon. 60 ezer km-nél voltam én.
-
#48584626
törölt tag
válasz
H.Ezredes #74477 üzenetére
"Tudod ki a nem tömeggyártó ? Bugatti"
Valóban. A Bugatti luxusgyártó, annak is a teteje. A BMW prémiumgyártó.
" De abszolút tömeggyártó lett akik mindenkit ki akarnak szolgálni."
Hülyeség.
"Torz a világ. "
(ásít) aha.
" Tudom csak az eladási számok a profit a lényeg ahogy itt is hangoztatod mekkora a profit."
Bizony. Ezért gyártunk autót. Amúgy hány ÙJ BMWt is vettél eddig szalonból?
" Ott a Bugatti Tourbillon "
Remek példa. Ja, nem is, ostoba példa. A Bugatti Tourbillon egy 4 millió eurós, pár tucat példányban gyártott egyedi müalkotás. Megint fogalmad sincs miröl beszélsz.
-
#48584626
törölt tag
válasz
H.Ezredes #74466 üzenetére
"Az a baj,hogy folyamatosan híznak az autók"
Nézőpont kérdése. Az E60 4 felnőtt embernek elég szűkös. A G90 tisztességes méretű. Plusz tele van olyan extrákkal amik az E60ban nem léteztek. Ilyen a fejlődés. Akinek nem tetszik az nem veszi aztán kész.
Az E60 M5 2004ben jött ki, 20 éve. A BMW Group akkor eladott évi 1,2 millió autót, és termelt ezzel olyan 3 milliárd euró profitot.
Tavaly meg 2,5 milliót adott el, 12 milliárd euró profit mellet.Úgy hogy közben minden szar lett, világító vesék meg minden. Érted.
-
-
-
windlord
őstag
válasz
H.Ezredes #74370 üzenetére
Más a profilunk, de egy a problémánk.
Az én profilom olyan, ha hozzányúlsz onnan javítani kell mindent.
Jogszabály köt.
Hozzányúlok valamihez, vagy újat építsék, addig nem tudom átadni amíg nem hibamentes.
Itt nem a költségvonzaton van a szó ( lehet + / - - felmérés pontossága ), hanem a hibamentességen.
Nem veszi át hatóság. Basz6om -
kardkovacsi
senior tag
válasz
H.Ezredes #74370 üzenetére
Bizony, meg tudom erősíteni, hogy néha nagyon csúnyán félre tud vinni a gyári diagnosztika. Nekem a 330e-ben amikor épp halálozott el a nagyfesz akkumulátor simán bedobott egy durva váltó hibát (ami egyszerűen bug volt, nem gondoltak arra a tervezők, hogy épp betolatva a garázsba, gurulva egyszer csak elhajítja magát a nagyfesz aksi, amire indítani kéne a motort, csak épp rossz irányba megy az autó) és a BMW simán adott is árajánlatot, hogy akkor cseréljük ki
6,2M.
-
windlord
őstag
válasz
H.Ezredes #74365 üzenetére
Igazad van! De!
Fel kell hívni a user figyelmét, hogy van egyéb hiba is. Javítsam, vagy ne?
a, mindenki boldog - köszi, hogy szóltál - rendes vagy, hogy jelezted és megoldottad. Dokumentálunk.
b, köszi, de nem kell a többi hiba javítás, végezzük el kérlek, csak az ide vonatkozó feladatokat.
Szerinted nem lesz jó, user meg kéri. Papír, árajánlat kb. munkaóra és anyag. Elfogadja, de le van írva, hogy nincs garancia a boldogságra.sok helyen tök jól működik a munkalap és beárazás.
de az autószerelést kb egy szinten látom az orvoslással - egymásra mutogatásra gondolok. User meg csak néz , mint a moziban, győz pislogni ÉS fizetni.tisztelet a kivételnek!
[ Szerkesztve ]
-
abrtom87
tag
válasz
H.Ezredes #74365 üzenetére
Az a baj, hogy amiket csereltek, az egyik azt mondta teljesen jo, a masik hogy amiatt van a check engine. Pl a klimahutot 3-an is ellenoriztek, hogy jo, majd a 4. 100%-ra mondta, hogy az a hiba, mert spayvel befujt es azzal megallapitotta. Csere, hiaba! Elozo szereloknek mondtam, fogtak a fejuket. Egr es egr huto visszahivasos akcio volt, markaszervizben. Aztan az egyik szerelo kitalalta, hogy engem biztos atbsztak a markaszervizben es nem is kaptam uj alkatreszt. Mivel egr-es a hibakod, azt kell cserelni ujra megint. Maf szenzor ugyanez, a kiszerelt darab haver autojaban hibatlan. Ugye a BMW szerint teljesen rossz volt. Minden kiszerelt alkatreszrol kiderult utolag, hogy nem is volt semmi bajuk! Ezert erzem lehuzasnak. 1 szerelo volt aki mondta, hogy o ezt a hibat nem talalja, nincs erre tobb ideje, maximum mindent kicserelgetve tudna megoldani, igy inkabb vigyem el, nem kell fizetni semmit. Ez kulfoldon volt, mar ott is volt az auto, hatha.
-
kenwood
veterán
válasz
H.Ezredes #74365 üzenetére
Ok, csak ha olyan dolgot kell megjavitani,ami nem oldja meg a bejelentett hibat, akkor azt eloszor meg kell kerdezni az ugyfeltol, hogy keri-e ?
Ha hosszutavon szamol a kocsival,es megengedhet maganak egy BMW-t, akkor igent fog mondani.
Itt viszont masrol van szo.
A kocsi el lesz adva, minden olyan beavatkozas, kiadas ami nem oldja meg a check engine lampa problemat, ablakon kidobott penz, mivel a kocsi eladasi arat egy forinttal sem noveli.[ Szerkesztve ]
-
abrtom87
tag
válasz
H.Ezredes #74358 üzenetére
Igen, az a baj, hogy ezek biztos diagnózisok voltak, alkatrész cserével. Klímahűtő, turbócső, tömítések, szelepfedél, egr, egr hűtő, szelepvezérlő, pakolás, maf szenzor. Aztán egyik se sikerült, kb mindet feleslegesen cseréltettem ki egy vagyonért, mert ugyanott tartok. Nagyon elment a kedvem a BMW-től, már csak meg akarok szabadulni tőle. Másrészt csalódott is vagyok, hogy tényleg olyanoknál volt az autó, akik nagyon megbízhatóak, ehhez képest fizettem pl 50 ezret szoftverezésre is, mert tutibiztosfix, hogy azzal van a baj mert minden alkatrész jól működik.
kenwood a munkát szívesen megfizetem, ahogy látszik is mennyit elköltöttem, de nem a legjobb érzés amikor a frissen cserélt 200 ezres alkatrésszel hazafelé menet újra kivillan a hibajelzés. Persze mivel beépítésre került, visszatérítés nincs.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
H.Ezredes #74300 üzenetére
Megint egy remek munka
@#74301FIREBLADE78
Attól függ. Egy 3 literes dízel, azoknak sok cuccai megegyeznek VV Tuareg és Q7 hasonló évjáratú példányaival, annyira nem ritka.
De mondjuk egy 4.2 V8 TDi, ami csak a Porsche használt, nos ott már pörögnek a százezrek simán. És nem véletlenül a 911 a legdrágább...[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz
H.Ezredes #73859 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert nekem már csak a csapágy hiányzik a nagyszervízhez. A vezérlésszett már megvan. Ha meglenne a csapágy, csak ki kéne venni a motort és elvégezni rajta a csapágy és vezérléscserét, és új olaj/ szűrők stb. N57-es motor, lassan 201k km benne van, de az olajcsere friss, mert olyan régóta várom a csapágyat
egyéb:
Kicseréltem a rácsot krómról feketére, nekem így jobban tetszik
-
-
Harcipocok84
tag
válasz
H.Ezredes #72949 üzenetére
Köszönöm!
Ami még szintén aggaszt a kinézett autóval kapcsolatban, hogy "sajnos" Pajzs védelem van benne... Személyes meglátásom, hogy masszív szívásra jó csak. Minden nyitáskor, minden indításkor, minden motorház kinyitáskor nekem nyomogatni kell azt a távirányítót... Neten még olyat is olvasni, hogy rakás galibát okozhat, esetleg még az autót is leállíthatja. Hát ez nekem nem hiányzik.
Felhívtam a Pajzs céget, és kb. 100e Ft-ért veszik ki belőle
Elvileg új bowdent kis kell bele venni, mert az eredetit ilyenkor elvágják.
De ezt gondolom egy random autovillamosságis is el tudja távolítani, nem? -
Harcipocok84
tag
válasz
H.Ezredes #72703 üzenetére
Írtad, hogy a V8 Benzines nagyon nem ajánlott.
Ez vonatkozik egy 2008-as X5-re is? Nem értek hozzá, de azokban talán még N62 van.
Az elfogadhatóbb, vagy még mindig jobb választás nála egy 30d?
Csak halkan megjegyzem, nemigen vágom ezeket a motorkódokat, szériákat, stb.. próbálom összerakni a neten található infókból. De jól sejtem, hogy az E70 szériás X5-nél a 4.8benzines az N62, a 3.0 diezel pedig az M57 motorkódú?
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Formula-1
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Tőzsde és gazdaság
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest