-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #20664 üzenetére
üdv! milyen bömösöd van, vagy lesz?
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #20666 üzenetére
képet!
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #20672 üzenetére
idén ősz végén e46 vagy e92 335i coupe. ha jövőre minden jól alakul akkor bmw 4 335i M performance vagy m4 most csak álmodozok
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #20674 üzenetére
e46 coupe mindegy,min 320. jövőre bármi közbe jöhet sajnos! 4 éve egy nagy üzletet elbuktunk. ha az az üzlet nem bukik el, most lenne egy m3-asom,meg egy m5-ösöm.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #20677 üzenetére
hagy egye. hát a 325? 330?
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #20679 üzenetére
ja 330 a legjobb, csak jó állapotú kocsit fogjak ki. Ám e46 m3 is jöhet. de inkább e92 335i
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #20683 üzenetére
mert nagyon megy,sokat eszik.
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #20692 üzenetére
nem kizarolagos A jo autokat szeretem, fuggetlenul a gyartotol. Es a Porschek jok. Sot, kibaszott jok
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #20694 üzenetére
persze hogy elfogult vagyok.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #20712 üzenetére
Jah, vagy úgy. Ezt nem tudom... Ahova a régi autómat hordtam, oda hordóval jött a Castrol olaj, azzal nem volt baj. Most pedig olyan helyen vásárolom, ahol nem engedhetik meg azt, hogy hamisítvány legyen.
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz CharlieDrop #20733 üzenetére
Nem vágom ezeket a motorkódokat és most lusta is vagyok rá guglizni.. melyik mikor került gyártásra és melyik cm3?
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz CharlieDrop #20735 üzenetére
Pedig itt nem egyszer olvastam, hogy xy motorkód mennyivel jobb mint zy. Tehát valami alapja csak van?
-
Gebriel
veterán
válasz CharlieDrop #20737 üzenetére
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #20751 üzenetére
Mi a gyari hibajuk?
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #20777 üzenetére
Természetesen kaptam papírt is a mérésről. Fényképezem, és elküldöm, ha érdekel. Egyébként 35D.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #20780 üzenetére
Ez volt a legkisebb. Mutatta az eddigi 35D-et. 370 ló volt a maximum 760NM-el. De volt 350 lovas is. Elég vegyes volt a felhozatal, szóval én még a legkisebbet kértem/kaptam.
KINKY_007: Nem én írtam, hanem a tunerek ezt hangoztatják. Persze nem esek kétségbe, így is hajszálnyival 7l alatt vagyok, de 300 ló fölött.
Szóval Neked ez fáj. Egyszer gyere már el felénk, csak hogy lásd azt a kanyart, amit ott említettem. Továbbra sem tudsz olvasni... Próbáld meg most, keress vissza, hátha megy.
Ezt írtam:
"Ki mondta, hogy büntettem egy 1000-es sportgépet? Leírtam, hogy otthagyott, mint a szart a kanyarok után, ahol majd 100m-t vertem rá, majd az egyenesben mire én 160-ról 200-ra gyorsítottam, ő majd 280-al elment mellettem. Először tanulj meg olvasni, majd szöveget értelmezni...
Ezt írtam: "Az egyenesben úgy otthagyott, mint kutya a szivarját. Talán egy M5-el lett volna keresnivalóm.""Elég pocsék az útminőség, és 2 év alatt még többet romlott. Motorral már száguldozni sem lehet azóta, mert huplis lett az útfelület. Egy bal-jobb kanyarduó van az egyenes előtt, ami már autóval is necces volt, nemhogy motorral. Azt írtam, hogy ott szépen elhagytam, szerintem örült a csóka, ha 100-al betudta venni. Majd leírtam, hogy az egyenesben otthagyott. Soha nem írtam le, hogy megvertem egy sportmotort, egyszerű játék volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #20835 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #20835 üzenetére
Holnap inkabb elmegyek es kiprobalom az E46-os 318i-t is. Igaz egy E46-os 320i-t is probáltam még pénteken, de az a kocsi már nagyon szét lehett hajtva, legalább is szerintem. Aztán ha nem jön be az sem akkor marad a E36-os 320i. Szerintem az amugy is nagyon jó árban van. Csak azért még is csábit a 2003-as inkább. Meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #20839 üzenetére
Böven elég nekem a 20i -is. Annyira azért nem vágyom az eröre. Inkább olyan "papásan" nyugodtan szoktam autokázni. Fontos hogy ne rohadjon el mondjuk a következö 5 évben és szerelöhöz is inkabb csak olaj és szürök cseréjére kelljen vinni és, hogy átlagos legyen a fogyasztás is. Legtöbbet 80-as szakaszon autozom(naponta 100km) és igy azért jo lenne ha beleférne a 8-9-es átlagba.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #20841 üzenetére
Értem. Köszönöm. Körbe néztem de nincsen 23i itt a környéken. 5-ös széria meg már tul nagy nekem. Nincs akkora kocsira szükségem. Marad akkor az E36 320iT meg még holnap akkor meglesem a E46 318iT -t is. De szerintem végül az E36 marad. Nincs rajta úgy rozsda csak egy két ilyen hólyag kezdemény, de mivel egész jó árban adják esetleg rá szánhatok egy ilyen full csiszolás fujást is meglátjuk mennyiért van ilyesmi esetleg. De ez sem eget rengetöen fontos dolgok. 4-5 évet birjon ki nálam az olyan évi 15-20.000km-ert és már boldog leszek
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #20910 üzenetére
hátul vezérelt motor... Pajzs nem jön ki h.fej és karter levétele nélkül ill lánc befűzéséhez oljpumpa lánckereket le kell venni nagynyomású pumpa lánckerekét is láncfeszítőket szintén stb stb ha nem haragszol nem szeretném végig írni miket és mit miért kell leszedni telefonról. Nem habiból drága... Vagy tényleg azt gondolja valaki tényleg 50k s munka és Wallis is viccből kér el 800k-t más szerelők meg 600k-t?
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #20980 üzenetére
az oké hogy ne 30, de az 5w-re miért nem érdemes levinni (kivéve ha régi motor és nem szereti pl régebbi e34-ekből pár)
ha nem fogy és nem folyik, pont jó az hidegindításkor. -
Tálydi
senior tag
-
Tálydi
senior tag
-
Tálydi
senior tag
válasz CharlieDrop #21030 üzenetére
Jáá, be is akartam hozzá kéreckedni de time attack-es volt csak
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz CharlieDrop #21032 üzenetére
Az volt, bocsi a félrevezető smiley-ért.
Ó, kár, pedig nagyon jó kis időtöltés .Eeeeh, what’s up, doc?
-
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #21036 üzenetére
meg is követem magam
erre rájön némi költség még... tömítések, vezérműház
mea culpa
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Lobeu
csendes tag
válasz CharlieDrop #21052 üzenetére
Mert van egy dízel, kisfogyasztású bravom, egyetemre megyek, elköltözök az országból, 2 autó minek?
Meg örülök, ha a kis dízel tudom tankolni egyetemistaként, mikor hazajövök vele.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21090 üzenetére
Igen. De míg a régiek a városban okádták a füstöt a kislányok orra alá, addig az újak ott tiszták maradnak, majd a pályán kikormolják magukat. Autópályán meg azért nem sétálgatnak az iskolások...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21092 üzenetére
Városi használatban nem nagyon jön a ciklus, mivel sem a hőmérséklet, sem a fordulatszám, sem az egyenletesség nem megfelelő. Ezért van az, hogy állandó városi használatban a DPF egy idő után eldugul.
CO2 kijön, a korom viszont bent marad. Végigmehetsz pár km-et egy fehér zsepivel a hátulján, nem sok minden fog változni.Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21103 üzenetére
ez alapjan tenyleg nem valami meggyozo
mar 130-tol elfogy a lendulet...
[ Szerkesztve ]
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21105 üzenetére
Az automata nem lassabb mint manual ugyanolyan motor mellett (legalabbis nem eszrevehetoen)
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21107 üzenetére
Mihez kepest 1 masodperc es milyen korulmenyek kozott?
Ugyanazon az utszakaszon, ugyazon sofor mellett?
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21103 üzenetére
Arra emlékszem, hogy a hangja az gyönyörű volt. No, nem olyan öblös, mint a 40i-nek, de sor 6-hoz mérten is nagyon rendben volt. Az ok, amiért csalódtam, az maga a menetteljesítmény. Én is automatával próbálhattam, és semmi extra. Ugye a nagyobb súly+automata, meg ugye ha megnézed a speckóit, akkoriban már a 30i is ugyan ezt tudta, csak jobb menetteljesítményekkel. Jah, fogyasztás szintén nagyon sok, csak mert V8.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #21173 üzenetére
sok minden lehet. Az is lehet hogy valoban hibas volt, de a szerviz volt toketlen. az is lehet hogy nem volt semmi baja, mert ez ilyen, aki vezetett mar elozo M6-ot az tudja hogy az SMG az nem DKG. Az is lehet hogy megprobaltak megtenni neki mindent, de ez egy ilyen faszi akinek semmi sem jo.
Mindenesetre ez a baltazas nem a BMWrol allit ki negativ bizonyitvanyt, es erosen idezojelbe teszi a faszi osszes allitasat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #21175 üzenetére
az is eleg ellentmondasos sztori volt....
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #21225 üzenetére
Vszinu UK specifikus modell.
Annyit irt még a tulaj a hiba listára, h könnyen melegszik, "szerinte" termosztát cserés. Mi más lehet még?[ Szerkesztve ]
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21285 üzenetére
nagyon jó olvasni shadowbullt. sok okosságot,érdekességet ír. szerintem az E46 a legjobban sikerült széria. ezekkel van a legkevesebb baj és legolcsóbb fenntartani. neten olvasgatva,nekem ez jön le.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21287 üzenetére
tökéletes ótó nincsen. ezek nem olyan vészes hibák. javíttatásuk nem olyan drága.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21289 üzenetére
igen,de az többe van fenntartani. szar magyar utakra e39 a legjobb! nagyon strapabíró a futóműve. jól bírják a káttyúkat.
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21291 üzenetére
pl. hamann e39 gyönyörű! e46 vagy e39? szerintem állapotot nézd! amelyik a legjobb állapotba van azt vedd!
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #21285 üzenetére
ebben nem tudok neked segiteni, nem ismerem a regi autokat, sot ugy nagyjabol a hasznalt autok nyugjei-bajai sem igazan az en temam. tuti sok netes forum van ezzel kapcsolatban.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21295 üzenetére
e46 topikokba hirdessed,hogy bömöst vennél! privibe írni fognak rád. egyik bmw fan biztos eladja e46-os bmw-jét,ami gyönyörű,nagyon megkímélt állapotba van.
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21297 üzenetére
fiatalabb,jó állapotú e46-ot vegyél! jobban jársz.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21299 üzenetére
ne nevess
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #21301 üzenetére
hát ja! nem egyszerű jó kocsit találni,amilyet szeretnénk!
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21313 üzenetére
Nem, ez nem egy általános hibakódolvasó. Ez egy software csomag, ami cakk. 64gb. Ha ez nem mondja meg mi a baj, akkor ott nagy a gond, mivel a dealer is ugyan ezt használja.(persze annyi különbséggel, hogy neki mindig megvan a legújabb verzió)
Kábelem még nincs, azt kölcsönzöm egyenlőre.Az más kérdés, hogy a használatát tanulni kell, mert nem egyszerű. Ha pedig talál valamit, vannak szakmai fórumok, ahol közzéteszed, és a jártasak leírják, hol a probléma.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #21320 üzenetére
Igen, a DPF előtt van. Van egy érzékelő a turbo után, a DPF előtt, és a DPF után. Írtam a Halliwell Jones -nak ezzel kapcsolatban. Azt a választ kaptam, hogy a chiptuning, plusz a DPF regenerációs fázisa okozhatta a túl magas értéket. Az elektronika ilyenkor közbeavatkozik, hogy védje a kipufogórendszert a károsodástól.
Idő kérdése. Tegnap belőttem, hogy zárásra húzza fel az ablakokat(sajnos a tükröt ennél nem lehet, csak gombra megy), meg a hazakísérőfényt aktiváltam. Megnéztem, hogy kb. mennyi idő, mire eléri a hűtővíz az üzemi hőmérsékletet. Kb. 9 perc, +3 perc az olaj, fűtéssel. Szóval jelenlegi körülmények között a 10 perces szabály él, addig nincs rugdalás. Váltót lehet monitorozni, egy grafikonon rajzolja a progi a működését. Lehet vele játszani... Meglesz a programom az esős szabadnapokra.
Hibakódot kiolvasni pedig 3 kattintás. Elindul egy teljes diag(8 perc kb., végigzongoráz vagy 8 egységet), ami full automata. Km-re kiírja, mi volt a hiba, jelen van e, és adja a magyarázatot alul hozzá. Pont ehhez a részéhez nem kell nagy tudomány...Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
válasz CharlieDrop #21346 üzenetére
Mondjuk abbol kiindulva, hogy nem sokan vannak tisztaban, hogy hogyan mukodnek a teljesen alap, mindennaposan hasznalt dolgok korulottunk (pl.: GPS, micro, telefon, internet, stb), nem lehet hibaztatni / lenezni ezeket se.
Mindenesetre vicces.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- 3D nyomtatás
- Airsoft
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Facebook és Messenger
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt