Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Mozilla Thunderbird
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Windows 11
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
- Gmail
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Milyen routert?
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz jpeetr #56962 üzenetére
Az rávaló gumit veszel rá, azaz 5 mm-rel nagyobbat, akkor hibátlan. Azt hittem egy az egyben raknád fel. A 3mm nem gond, kb. 10-15-öt lehet játszani szabadon
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz jpeetr #56955 üzenetére
Elvileg jó, de ha megnézed a mostani felnid adatait, akkor te tudod leggyorsabban ellenőrizni.
5*120-as osztókör maradt, ET30 körül, a 17 colos felnimérethez pedig hozzáadod a abroncsmagasságot 225/45 nél a 45 mm lesz, ha ez az újnál más számot ad ki, akkor csalni fogy a sebességmutató.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
p0lip
tag
válasz jpeetr #55105 üzenetére
Ahogy Ezredes úr is írta, mivel nem dpf-es, az LL-01-et választanám. x-cess 5w40 teljesen jó. Szerintem még az x-max 0w40 sem lenne ördögtől való, főleg, ha a hideg oldali viszkozitás aggaszt. Ez is LL--01, full saps és meleg oldalon sem sokkal gyengébb, mint az x-cess.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz jpeetr #55105 üzenetére
x-clean akkor kellene ha lenne benne részecskeszűrő.
"BMW Longlife-04 engine oils were developed to guarantee an optimum service life of the diesel particulate filters and petrol particulate filters.
BMW Longlife-04 engine oils are approved worldwide for all diesel engines with and without diesel particulate filter and petrol engines with petrol particulate filters. For petrol engines without petrol particulate filter, BMW Longlife-04 engine oils are only approved for the European region including Norway, Switzerland and Liechtenstein."
Belerakhatod de x-cess a belevaló igazából ezek közül.
Hivatalosan longlife-01-től 17 ig bármit rakhatsz bele ők a "hugy" longlife-17 0W20-at ajánlják de egy turbós benzines motorba biztosan nem raknék...
Ezért mindig a hugy olaj az ajánlás mert:
Viscosity classes with a high viscosity can increase fuel consumption.De az,hogy hosszútávon a motornak mi a jó az nem érdekes csak a fogyasztás / károsanyag kibocsátás a lényeg nekik...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz jpeetr #55105 üzenetére
Az X-clean-t a DPF-es dieselek szeretik. Kedvező hatása van a DPF-re. Valamivel jobb az üzemanyag fogyasztás is, azt nem tudom, hogy a benzinnél is igaz-e. Benzines motorra mindkettő jó. Dieselre inkább az X-clean.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz jpeetr #55061 üzenetére
Én biztosan Motul x-cess 5W40-et raknék bele.
Elkészült az F11-is
Teljes vezérlés csere
Nyugvó csapágyak / hajtókar csapágyak cseréje
Hűtőkazetta takarítás
Szívósor takarítás
Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás ( diózás )
Olajszűrőház és hőcserélő tömítések cseréje
Váltó olaj és karter csere + első szimering
Motortartó / váltótartó bakok cseréje
Differenciálmű szilent / olaj cseréje
Egyéb alkatrészek cseréje
STAGE 1 ~ 265Le / 500Nm
EGR OFF ( szoftveres )►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz jpeetr #42540 üzenetére
Pedig egyáltalán nem rossz motor az, ha a láncra figyelve van. Nem kell mindent elhinni Zách Dánielnek.
Enyém most jár lassan 170 ezer km-nél, minden oké, de persze kapja is a rendszeres törődést. Le akartam cserélni jövőre vmi fiatalabbra, de komolyan már csak ez az N47 gyűlölet keltés miatt csakazértis megtartanám amíg ki nem rohad alólam az alja, hogy legyen mit az orra alá dörgölni a kedves szagújságíró(k)nak.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz jpeetr #42540 üzenetére
Mind attól függ,hogy akarsz-e költeni rá.... A használt prémium autók,hogy jók legyenek sajnos elég nag yösszeget fel tudnak emészteni. N57-nél is mint ahogy az összes típusnál vezérlést kell cserélni szívósort takarítani csapágyakat cserélni ~300E Km környékén stb stb. Mindegyik jó autó lehet ha költesz rá.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
válasz jpeetr #35778 üzenetére
Nem volt kevés nagyon azért? Ahogy nézem hahun, az eléggé az alja, még FL előttiből is van 1.9 1M körül is bőven. Köztük viszonylag fapados is.
Nem tudom én mennyiért tudom majd elpasszolni hónapok múlva. 1999/7, M43 1.9, sedan, 16os gyári style 42 felni, szövetülés szürke belsővel, cd rádió, digit klíma, oldal + függöny légzsákok, 2oldali elektr emelő, sima nem multi 4 küllős kormány, 270k km, fél éve volt motorgenerálon (tömítések, szelepellenőrzés stb), új kuplung, motor és váltóbakok cserélve. Navi, parkradar nincs. Van korrózió ajtó alatt meg itt+ott, azokat javíttatom, meg futóművet, és kisebb elektromos dolgokat kell rendbehozni. Mennyit érhet helyrepofozás után?
[ Szerkesztve ]
-
Satyricon
addikt
válasz jpeetr #35778 üzenetére
1.8-asat akarok, de ha nem találok, akkor 320i-re esik a választásom, méghozzá hathengeresre. Ha sokat eszik, akkor egyen, levan szarva! Csak műszakilag legyen rendben!
A tegnapi fekete BMW-re visszatérve: Elvittük a helyi BMW szervibe és átnézettem a kocsit csutkára! A hátulja, a két hátső sárvédő törött, a bal első sárvédő törött. Motorháztetővel is volt valami gond, az is újra lett fényezve. Az alja mondhatni egész jó, ahogy mondták a kollégák, ennél a típusnál ez ritka. Az alja nem rozsdásodik, nincs leszakadva a hátsó ülés alatt, A vezérműlánc lóg, de azt egy hónapja állították ott be, azzal 1 db-ig nem lesz gond, bár mondták, hogy érdemes cserélni. Első fék tömlők vagy mik repedezettek, ajánlatos minél előbb cserélni. A féktárcsák még elmennek, a vízhűtő kicsit szivárog, meg hátul valahol van 1 kis olajszivárgás, a bal hátsó keréknél. Azt mondták nincs túl rossz állapotban. A kilométerórát is nézték hogy valós-e, szerintük valós a 147.000 km. Lezsíroztam az anyagiakat a főnökkel, elég segítőkész volt.
A kocsit hosszútávon is kipróbáltam. Szép hangja van, gyorsulni is mondhatni nagyon jól gyorsul, jól húz, jól fekszi az utat. Bevallom, kicsit lelombozott az, hogy az autó hibáinak tudatában sem tudtam alkudni, amennyit gondoltam. A kedves eladó egy nagyon csendes ürge, szerintem emiatt is jött vele a felesége. Tuti ő hordja a nadrágot, mert mondta, hogy max 100k-t engednek az 1,4M Ft-os vételárból. Mégegyszer felsoroltam a hibáit és próbáltam alkudni, de nem mentek bele, azt mondták, hogy akkor a kocsit el se adják. Hát így jártam. Nem a 12.700 Ft bassza a csőröm, mert teszek rá! Hanem az, hogy amit elterveztem, az nem jött össze!
Azt hiszem, maradok a 320i-nél, méghozzá hathengeres verziónál...
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
MPowerPH
félisten
válasz jpeetr #35123 üzenetére
Igazabol passz. En ugy olvastam, hogy azt a navi frissitesre szokas hasznalni. Talan telefont tolteni jo, bar nem probaltam. En mindig a kozepkonzoli usb-t hasznalom.
Igazabol nem UK verzio, nincs is olyan, mert a mappok mindenhol ugyan azok, ezt hulyen irtam le. A nyelvet sem a map hozza, hanem az idrive hatarozza meg. Bar azt nem tudom, Nalad milyen nyelven beszel, az szerintem map specifikus. Szoval tok mind1, honnan veszed, az mukodni fog a naviddal.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz jpeetr #35118 üzenetére
Peldaul innen. Persze ez UK-s, de talan Mo.-n is van egy hely.(bar az EU east covereli Mo.-t) Beirod google-be, hogy BMW tuning, VISO, es azt hiszem Ok foglalkoznak ilyennel. Van naluk iDrive magyarositas is.
Letolteni barhonnan tudod, csak nem fog mukodni. Kell hozza egy kod, amit ha jol emlekszem, akkor a VIN -ed alapjan kapsz. Azzal tudod telepiteni, tehat a torrent itt mar nem fog menni.malacka87: iDrive menuben az audio beallitasoknal ha van olyan mezo, hogy prologic 7, vagy talan surround menu alatt 2 opcio, concert/theater, akkor az van benne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz jpeetr #35114 üzenetére
Kesztyutartodban van USB? Elvileg az szolgal a terkep frissitesere is. USB-re mehet a megfelelo terkep, es fel fogja ajanlani a telepitest. Neked ehhez a navihoz a Motion kezdetu terkepek kellenek. Mi a mostani terkeped pontos tipusa? Menuben megnezheto.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz jpeetr #24183 üzenetére
ja, 1.6-os
áhh, benéztem, akkor semmi semmi földön maradt. A szívó tuning is lehetséges, mondjuk másik vezérműtengely, lendkerékcsere, stb. stb. de fél - 1 milla a normális meló
létezett az 1.8-asból iS verzió 143 lóval, azzal lehetne kezdeni valamit...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest