Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ignorant
senior tag
válasz MPowerPH #24150 üzenetére
Ami a legnagyobb kiadas ezeknel, hogy a 2007-2008-as modelleket alapbol meghibasodasra hajlamos turbokkal szallitottak. Szoval ha valaki 2007-8-as 35i-t fontolgat es nincs bizonyitek cserere akkor erdemes kb 400K-t lealkudni (arazastol fuggoen) mert 99.9% h cserelni kell majd, eloelettol fuggetlenul.
Ha volt cserelve akkor nem valoszinu h behal (masszivabb wastegate tengellyel gyartottak az ujakat afaik)
A belsot erdemes kb 2 hetente attorolni mert meglatszik rajta minden, foleg ha sokat van teto nelkul.
Nagyon nehez megvalni tole de majd valami hasonlot par ev mulva beszerzek ha nem lesznek ertelmes elektromos alternativak (m235i vonzo nagyon).
addig meg marad egy e91 20d, bar a 4 hengeres diesel csattogos lepkenek tunik az n54 mellett
Szerintem sem lehet sok kulonbseg turbo diesel meg turbo benzin kozott fentartasban. 25d-m volt aminek az elso tulaja nagyon sokat koltott ra (pl 100K-s pumpat 4szer cserelt 2 even belul o_O) de nalam nem volt komoly gondja, talan kisebb problemak tobbszor (hutes, futes, tomitesek-csovek) szoval nehez viszonyitani.
Shadow: ha gondolod pm-ben osszehasonlithatjuk a konyvtarunkat, talan mindkettonk talalna ertelmes olvasmanyt. Bar abbol kiindulva hogy a linkelt dokumentumot sem olvastad el nem tudom mennyi ertelme lenne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest