Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ignorant

    senior tag

    válasz MPowerPH #24150 üzenetére

    Ami a legnagyobb kiadas ezeknel, hogy a 2007-2008-as modelleket alapbol meghibasodasra hajlamos turbokkal szallitottak. Szoval ha valaki 2007-8-as 35i-t fontolgat es nincs bizonyitek cserere akkor erdemes kb 400K-t lealkudni (arazastol fuggoen) mert 99.9% h cserelni kell majd, eloelettol fuggetlenul.

    Ha volt cserelve akkor nem valoszinu h behal (masszivabb wastegate tengellyel gyartottak az ujakat afaik)

    A belsot erdemes kb 2 hetente attorolni mert meglatszik rajta minden, foleg ha sokat van teto nelkul.

    Nagyon nehez megvalni tole :O de majd valami hasonlot par ev mulva beszerzek ha nem lesznek ertelmes elektromos alternativak (m235i vonzo nagyon).

    addig meg marad egy e91 20d, bar a 4 hengeres diesel csattogos lepkenek tunik az n54 mellett :D

    Szerintem sem lehet sok kulonbseg turbo diesel meg turbo benzin kozott fentartasban. 25d-m volt aminek az elso tulaja nagyon sokat koltott ra (pl 100K-s pumpat 4szer cserelt 2 even belul o_O) de nalam nem volt komoly gondja, talan kisebb problemak tobbszor (hutes, futes, tomitesek-csovek) szoval nehez viszonyitani.

    Shadow: ha gondolod pm-ben osszehasonlithatjuk a konyvtarunkat, talan mindkettonk talalna ertelmes olvasmanyt. Bar abbol kiindulva hogy a linkelt dokumentumot sem olvastad el nem tudom mennyi ertelme lenne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák