- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
snyper990
őstag
válasz frenk74 #134035 üzenetére
Nálunk alapvető probléma nincs a boxszal, kép, hang rendben van. Az UI olyan, amilyen, de közel sem használhatatlan.
A legnagyobb hiba a Telekom részéről szerintem a kommunikáció hiánya. Ha legalább közzétennék pl. egy blogon havonta egyszer, hogy mik a tervek egy-egy termékkel (pl. az androidos boxszal, ha már ennyi érdeklődő van), hova szeretnének eljutni velük, jelenleg milyen problémák kijavításán dolgoznak és miket csináltak meg legutóbb, már lejjebb nyugodnának a kedélyek, mert meglenne legalább a látszata, hogy 1) történik valami 2) van mögötte valami koncepció (még akkor is, ha sokszor félresikerül). Plusz ezzel lehetne ellenőrizni azt is, hogy egy többeket érintő hibáról tudnak-e és foglalkoznak-e vele
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.