- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
biznisz_man
tag
válasz szaboi6512 #134400 üzenetére
Be léptem a router beállításokba, utána amit küldtél linket, ugyan az a két helyen az IP cím
-
szaboi6512
őstag
válasz biznisz_man #134401 üzenetére
Linkeltem az oldalt, írd be a port számot, ellenőrzi és megmondja hogy nyitott vagy zárt...
ASUS RT-AX58U "Ez kizárt dolog,mert nem tudom!"
-
biznisz_man
tag
válasz szaboi6512 #134402 üzenetére
-
szaboi6512
őstag
válasz biznisz_man #134403 üzenetére
Ez rendben van.
Ha lesz letöltő, az adat is menni fog.ASUS RT-AX58U "Ez kizárt dolog,mert nem tudom!"
-
biznisz_man
tag
válasz szaboi6512 #134404 üzenetére
a torrent oldalon beállítottam ezt az IP címet és portot....
-
#46824192
törölt tag
válasz biznisz_man #134399 üzenetére
Ha erre nyitottad a portot ,akkor a routerban ezt fix ip-nek kell megadni. Magyarul a géped mindíg ezt a címet kapja majd vissza.
Értelemszerűen ha más lesz a gép belső ip címe, akkor a portnyitás nem ér semmit sem.
-
tylerddd
veterán
válasz Exelsior24 #134390 üzenetére
Szóval ... megint felbosszantott a dolog, hogy miért nem megy. Lementettem a router beállításait és nyomtam egy gyári visszaállítást az Asus-on. A Sagemcom-on ugye a PPPoE passtrough be van kapcsolva. Összedugtam, új kapcsolat beállítása, Automatikus IP-t állítottam és megy router módban, még a felhasználónevet és jelszót sem kellett megadnom.
Ezt azért nem is csináltam, mert akárhol állítottam be eddig egyébként routert, új net esetén soha nem kellett gyári visszaállítást csinálnom, még a legegyszerűbb TP-Link routereknél sem. Csak végigzongoráztam a gyorsbeállítást és kész.
Sebességben egyébként van eltérés: a Sagemcom 600-700Mbitet tud 5Ghz-en, ugyanezen az Asus 400-500 között. Vagy ez természetes?!
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
Obendi
csendes tag
válasz Roland-87 #134330 üzenetére
Hát, lehet, hogy lehet kérni a vowifi lekapcsolást, de én nem jártam sikerrel ma délelőtt.
Az első ügyfélszolgának fogalma sem volt, hogy mi az a vowifi, de azért lefuttatott egy mérést, hiába kértem, hogy inkább valaki hozzáértőbbhöz kapcsoljon.
Ezután hajlandó volt tovább kapcsolni, ahol is a hölgy mindenáron a mobil előfizetésemre volt kíváncsi, hiába mondtam, hogy az otthoni routerről beszélek. Végül konkrétan letagadta, hogy nálam be van kapcsolva, és közölte, hogy ők ilyet nem csinálnak, hogy szó nélkül bekapcsolnak nálam egy wifi hálózatot.
Wifi analyzer telefonon mutatja a Telekom-2NDSSID hálózatot, mely pontosan fedi a saját bekapcsolt wifit, jelerősség változásai mindkettőn szinkronban vannak, csatornaszám egyezik, saját wifi kikapcsoláskor sem szűnik meg, a router kikapcsolásakor pedig eltűnik.
Lehet, hogy én vagyok a hülye?
Ráment fél órám, eredmény nulla, csak a vérnyomásom ment fel. Holnap megint nekifutok, hátha lesz egy értelmesebb ember a vonalban.[ Szerkesztve ]
Minél többet tanulsz, annál inkább rájössz, hogy nem tudsz semmit.
-
tobias40
veterán
válasz tylerddd #134407 üzenetére
Az asus melyik routere van neked?
Ha nem ax-es akkor természetesen lassabb mint az ONT ha ax-es kliens-el kapcsolódsz!
Ha ac-s a kliensed akkor is,ezt azok mondják akik tesztelték,nem én..szerk:Hmm,ha nem adtál meg az asusban fn-et és jelszót akkor mi alapján kapcsolódik fel a router a netre?
[ Szerkesztve ]
-
szalai112
senior tag
Sziasztok
Bocsi a láma kérdésért. Milyen a Night Life csomag?
Tudom ott az internet. -
tylerddd
veterán
válasz Starchm #134413 üzenetére
@tobias40 Nem, most "vezeték nélküli router mód"-ban megy. Nem tudom mi az, hogy az ONT "modem" módban van. Ott csak a passtrough-t kapcsoltam be az eredeti állapothoz képest.
@Starchm Most PPPoE-re kapcsoltam, felhasználó/jelszó bent van, működik így is minden.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
Roland-87
aktív tag
válasz Obendi #134408 üzenetére
Mivel ez még nem egy hivatalosan bevezetett szolgáltatás így azt nem fogják tudni lekapcsolni, főleg ha úgy kéred hogy a wofifit szeretnéd. Ha a másodlagos SSID-t kéred akkor is erősen lutri hogy lesz-e olyan aki tudja miről van szó. Egyébként tapasztalsz problémákat amióta van ez a hálózat? Ha nem akkor ártalmatlan, és felesleges rajta idegeskedni, nem jelent többlet sugárzást se mert ugyanaz az adó adja, ez csak egy virtuális ssid amiből bármennyit létre lehet hozni.
-
Cry0
őstag
Sziasztok!
nem tudom volt e már róla szó, kb 2 hónapja vagyok telekomos otthoni szolgáltatások terén, és ez idő alatt heti rendszerességel előfordul hogy internet van viszont wifin nincs, lehet ezzel valamit kezdeni? elég zavaró tud lenni.Iphone 15 Pro Max Kék Titán
-
-
#46824192
törölt tag
ÁSZF 8. melléklet.
A Szolgáltató tulajdonában álló Wi-Fi képes Berendezés olyan meghibásodása minősül a Szolgáltató hibás
teljesítésének, amely miatt a Wi-Fi szolgáltatás nem érhető elHa bizonyíthatóan telekom eszközhiba akkor cserélniük kell.
Olyan nincs hogy ez csak egy extra és nem javítják/cserélik.Ha az eszköz hibátlan és más egyéb, rajtuk kívülálló ok miatt nem megy a wifi, akkor fizetheted a kiszállást és egyéb költségeket.
Úgyhogy csak okosan ,mert ebben a hibajelentésben a p..isz bármelyik végén lehet az előfizető vagy a szolgáltató is
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Obendi #134408 üzenetére
Ez nem VoWiFi. VoWiFi szolgáltatást mobilelőfizetéshez kapcsolnak be vagy ki, hogy a mobiltelefon bármilyen olyan WiFi hálózaton keresztül hívást tudjon bonyolítani, amihez épp csatlakozik (ezért volt az ügyintéző kíváncsi a mobilelőfizetésedre, mert a VoWiFi említésével félrevezetted). A VoWiFi szolgáltatásnak semmi köze ahhoz, hogy megjelent nálad egy Telekom-2NDSSID WiFi hálózat.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz #46824192 #134435 üzenetére
NMHH biztos jobban tudja, mint a szolgáltató .
Oka biztos van, hogy megjelent a második SSID, anno volt is a Telekom saját előfizetőinek WiFi hotspot szolgáltatása (FON), amihez kellett a második SSID. Ezt kivezették, de lehet újabb formában fel akarják éleszteni és ezt próbálgatják. Bármilyen netes forgalomra lehetett használni, ilyen szempontból a mobiltelefon VoWiFi funkciója sem különb.
Azonban semmiképp ne keverjük össze ezt a Telekom mobilszolgáltatásokhoz tartozó VoWiFi-vel, mert mint látjuk az ügyintézők sem fogják tudni, miről beszél az előfizető otthoni vezetékes előfizetéshez kapcsolódóan. Tehát az otthoni vezetékes előfizető szempontjából az a "probléma", hogy megjelent egy második WiFi hálózat a Telekom berendezésén.
-
Kekmen
senior tag
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz #46824192 #134435 üzenetére
Semmi érdekes nincs benne. Az a NMHH megmondta, hogy várhatóan milyen célt fog szolgálni az új 2nd SSID. Ettől még a a VoWIFI működhet és valóban a mobilszolgáltatáshoz kapcsolódik, semmi máshoz, ha így teszed fel a kérdést. Mert - az én ismereteim szerint - most is működik a VoWIFI, de csak olyan hálózatokon, ahol fel tud jelentkezni wi-fire. Az új hálózattal semmi más cél nincs, csak az, hogy ahol lehetséges ott "saját" wifi hálózattal tudjanak lefedettséget javítani. Ugyebár ez főleg beltérre vonatkozhat.
Mi alá kell írás?
-
AnonymusX
senior tag
válasz Kekmen #134437 üzenetére
A jelenlegi problémát tekintve irreleváns mit fognak vele kezdeni a T-nél. Mint látjuk ezt jelenleg az ügyfélszolgálaton sem tudják (majd ha élesben indul a szolgáltatás, talán kapnak róla valami tájékoztatást az ügyfélszolgálaton). Most viszont arra jó a VoWiFi emlegetése, hogy csak pislognak rá az ügyfélszolgálaton vezetékes előfizetéssel kapcsolatban.
-
#46824192
törölt tag
válasz AnonymusX #134436 üzenetére
Sajnos látszólag jobban tudja!
Az ügyfélszolgálatot felhívod , és fingjuk nincs mi ez a kavarás a wifivel.
Abba pedig bele se menjünk , hogy jajj de hát az ügyfélszolgálat nincs tájékoztatva...
(mert tudom , hogy néhany embertől most ez következne )Az ügyfélszolgálat az előfizető szemszögéből a céget képviseli.
Egyértelműan látszik hogy nem tudja a bal kéz, mit csinál a jobb.Felhívja az ember, hogy minden kétséget kizáróan és bizonyítottan miattuk esik szét ez ember wifije és néznek mint borjú az új kapura!
Nagyon szívesen felhívok én akármilyen számot , csak írják ki hogy ki és milyen számon képviseli úgy a céget , hogy közben az egyszerű kérdésekre érdemi választ képes adni.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
-
Christian79
tag
válasz Exelsior24 #134390 üzenetére
Szia! Azt szeretném megkérdezni, hogy ha a PPPoePassthrough be van kapcsolva, akkor mint csak modemként a "fölösleges" funkciókat autómatikusan kikapcsolja? Gondolok itt a 2.4-es, illetve az 5-ös Wi-Fi-re, vagy azokat nekem kell manuálisan lekapcsolni a beállításokban?
-
AnonymusX
senior tag
válasz #46824192 #134440 üzenetére
Felesleges ezt leírni, hiszen ezt bármelyik ügyfélszolgálatra el lehet mondani. Legtöbbször a fronton ülő ügyfélszolgálatoson át kell jutni, amikor az előfizetőnek nem megszokott kérése, kérdése van. Ez most egy ilyen. Nem várhatod el, hogy minden gondra tudja a fronton ülő ügyfélszolgálatos a megoldást.
Ebben az esetben meg az sem segített, hogy más helyről vett információval az előfizető félrevezette az ügyfélszolgálatot. Tényként le kell írni, mit tapasztal, mi változott, nem pedig a szolgáltatót megkerülve azt gondolni, hogy majd most jól beolvasok. Adott esetben pedig hibajegyet kell nyittatni, hogy legyen lehetősége a szakértőnek is válaszolni az előfizető bajára.
Fontos az előfizető együttműködése, hogy az ügyfélszolgálat normális hibajegyet tudjon készíteni. Most kapásból úgy gondolom, hogy ha lenne is erre hibajegy, az a VoWiFi emlegetése miatt simán rossz helyen köthetne ki.
Közvetlen számot meg hiába vársz, az ügyfelek kezelése az ügyélszolgálat feladata, a szakértők is csak rajtuk keresztül fognak kommunikálni az előfizetővel.
-
#46824192
törölt tag
válasz AnonymusX #134444 üzenetére
Ezzel nincs is gond, együtt kell működni és nem félrevezetni!
A gond akkor van ha nem akar a "szakértőhöz " kapcsolni, hanem saját hatáskörben fontoskodik de annyit sem ért hozzá mint egy mezei felhasználó. Őket kellene továbbképezni vagy kigyomlálni.
Igazából ha nevén nevezzük a gyereket, akkor adott esetben az üfsz vezeti félre a felhasználót.
Már akit félre lehet!ügyfélszolgálatoson át kell jutni
Főleg amikor droidvanda bármire is indit egy vonali mérést , majd nem tapasztal hibát és le...ssza a telefont a túloldalon . -
HTomee
tag
válasz #46824192 #134340 üzenetére
Voltam üzletben. Elálltam 14 napon belül.
Azért az elég gáz, hogy még ott sem tudták megmondani visszajár-e a spec kedvezmény, és hogy egyáltalán miért szűnt meg. A konkurens szolgáltató azóta is elérhető nálunk. Nem vonult ki a településről és a kábeleket sem bontották le az oszlopokról..
A jelenség nem volt ismeretlen számukra. A weboldalon sokszor mobil előfizut nem lehet módosítani vagy hosszabbítani önmagában mert az otthonit is rántani akarja magával.
Gyanítom ez nem bug, hanem szimplán átverés.
Szóval megvárom mi lesz ebből.[ Szerkesztve ]
-
Obendi
csendes tag
válasz Roland-87 #134429 üzenetére
Sajnálom, hogy nem vagyok szakember, de itt a fórumon közölt NMHH levélben is vowifit emlegetnek.
Ezzel együtt, mivel elég soká gyötörtük egymást, volt alkalmam megemlíteni a Telekom-2NDSSID hálózatot, amire konkrétan azt a választ kaptam, hogy nincs bekapcsolva.
A sugárzásról már sokan írtak itt pro és kontra, ártalmasságáról kár újra beszélni, mindenesetre nálam a wifi ki van kapcsolva, heti 1-2 órát használom mindössze, ehhez képest egy kikapcsolhatatlan wifi többlet sugárzást jelent, és elfogadhatatlan.
Ma viszont újra nekifutottam, tudatlanságom folytán ismét vowifiről beszéltem, és láss csodát, az üfsz. értette, amit makogtam, segíteni ugyan nem tudott, de továbbkapcsolt, ott megint értették, hogy mit akarok, és egy viszonylag hosszú zenehallgatás után kikapcsolták a második ssid-t.
Az egészre ráment kétszer félórám, de végül sikerült.Minél többet tanulsz, annál inkább rájössz, hogy nem tudsz semmit.
-
Zsolty20
senior tag
Sziasztok. A sztorim a következő: Ha minden jól megy hamarosan költözünk egy olyan helyre ahol bizonyíthatóan van Telekom szolgáltatás, azonban pont azon a címen(pl.: 156/A/2) nem elérhető, viszont a vele egy telken lévő címen(156/B) illetve a szomszédban (157) elérhető. Erre az a válasz, hogy az én címemen nem érhető el szolgáltatás, mert telítve vannak. Elvileg bővítést kezdeményeztek, viszont erről szeretnék tőletek érdeklődni, hogy van-e ezzel kapcsolatban infója valakinek, hogy egy ilyen bővítés mennyi időbe telhet, vagy hogy zajlik? Nagyszerű lenne ha mondjuk január elejére már tudnék telekomot intézni.
Köszi -
#46824192
törölt tag
válasz Zsolty20 #134448 üzenetére
Én ugyanígy jártam a /A címmel új bekötéssel.
Annyi hogy nem bővítésről volt szó , hanem csak szimplán "itt nem szolgáltatunk".
Tulajdonképpen a cím nem volt a rendszerükben.Legalább 5 embernek elmondtam telefonban , hogy mi a gondom, de látszólag semmi törekvés nem volt hogy történjen valami.
Poén az egészben , hogy egyszer elcsíptem egy szerelőt (az utcán valamit javítottak) és elmondtam a sztorit hátha tud segíteni. Csak annyit mondott , hogy "engedd el a dolgot , mert ................................ mindegyik, majd én elintézem"
Feljegyzetelte egy papírra az adatokat, 2 nap múlva jött bekötni.
Ha van akarat, akkor tud ez gördülékenyen is menni
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Politika
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Suzuki topik
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Formula-1
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hardcore café
- További aktív témák...
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.