- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vége: a kínai platformok nem adják vissza a pénzt visszaküldött áru nélkül
- Milyen routert?
- Linux kezdőknek
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- PHP programozás
- Windows 11
- Windows 10
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IPTV, xDSL / kábelnet / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
z0d1@Ku$
senior tag
-
norrberth
addikt
válasz
z0d1@Ku$ #147040 üzenetére
Önhordó?
Akkor ez jobban bírja a hajlítást?(#147042) z0d1@Ku$
Mikor telepítették kérdeztem is tőlük erős ez a kis vékony kábel?
Merevités nincs mellette?
Vihar nem fogja elszakítani?
Azt mondta, ha ezt elszakítja az egész dobot nekem adja.De akkor miért rakják ezeket a dobozokat a falra?
Valami oka csak van. -
z0d1@Ku$
senior tag
válasz
norrberth #147038 üzenetére
Hàt most ezt nem igazán tudom értelmezni
A digi kábele is direktben van kötve az ontba az oszlopról. Az a kábel még sérüléknyebb is, mert fémerevítővel van megoldva. 5 év alatt mégse tört meg. A telekom megoldása meg egy önhordó optikai szál, amit elvileg úgy csavarsz ahogy akarsz, mégse sérül. Ehhez képest toldozgatják,ami még igénytelenül is néz ki
molnarpeter: ezaz, én sem kapcsoltam sajnos... de megfogom kérni, hogy forrassza direktbe, mert ez így nagyon gány.
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz
snyper990 #147032 üzenetére
Megvolt minden ilyen fizikai ellenőrzés. Nyilván bejelenthetném a szolgáltatónak is, ha a szerelő nem mondta volna, hogyha egy héten belül hiba lép fel, akkor neki szóljak (alvállalkozó, nem a telekom szerelője). Maradjunk annyiban, hogy majd csütörtökön jön az ember, megnézi. Egyelőre még van mellette másik net is. Ha nem lenne, akkor kissé idegesebb lennék, mivel HO-ból dolgozunk mindketten..
Egyébként azon kívül hogy "a telekom hülye megoldása", miért van megtoldva a behúzott optika és az ont között a kábel? Miért nem mehet be egyből az ontba? Tök feleslegesnek érzem a plusz egy dobozt meg a kábel toldozgatását.
-
RVR400
veterán
válasz
polonic #147016 üzenetére
Sajnos én sem találtam egyiken sem, viszont a Chrome a Telekom által beírt jelszót (amit csak pöttyözve látsz), ha módosítasz mondjuk egy ALWAYSON-ról ONDEMAND-ra, majd elmented, akkor felajánlja a jelszó mentését, és nem kell ügyfélszolgálatozni.
Nyilván, ha már factory reset volt, akkor nem megy a dolog, de előtte jól jöhet.
-
snyper990
őstag
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz
snyper990 #147030 üzenetére
Bejön a kábel az utcáról, be egy fehér dobozba, onnan az ontba. A szerelő lerakta a dobozt, bedugta, ment a dolog. Majd elmentünk bevásárolni. Mire visszaértünk nem ment
Hozzá sem nyúltunk a dobozhoz, ergó szétcsúszni sem tudott a dolog.
De már írtam a szerelőnek. Szerencsére holnap munkaszüneti nap van, szóval majd csütörtökön kiderül mi a bánat van ezzel.
-
snyper990
őstag
válasz
z0d1@Ku$ #147029 üzenetére
Fölöslegesen csinálsz rajta bármit is. Nem az eszköz hibája, ha valahol megsérült az optikai szál. #147012-ben David2135 leírta, mit tudsz tenni.
Esetleg kötődobozt raktak a falra, vagy a kábel az utcáról közvetlenül a HGW-ig jön be? Ha van doboz, akkor azt még ellenőrizd, hogy nem ott csúszott-e ki a csatlakozó -
-
AnonymusX
őstag
válasz
laci laci #147018 üzenetére
Első hozzászólásomban lévő linken nincs olyan feltétel, hogy milyen módon kötötted a szerződést, viszont a minőségi panaszhoz jobban el kéne merülni a szerződésben, én ennyire nem ismerem.
A második hozzászólásom pedig értelmét vesztette, mert üzletben történt a szerződéskötésed.
-
laci laci
addikt
válasz
AnonymusX #147014 üzenetére
-"szolgáltatás minősége nem felel meg a szerződésben foglaltaknak"
Egy kép minőségét hogyan határozza meg a szolgáltató? Illetve a szerződés szemèlyesen köttetett meg,mivel számhordozás történt.Igy is el a 14 nap elállás?Mert most azt mondja,hogy megszünteti a tv szolgáltatást,de az internetet nem,de másik kábelt nem tudok behúzni,így... -
AnonymusX
őstag
válasz
AnonymusX #147014 üzenetére
Telekom ÁSZF-ben továbbá: (9.5.2-es pont)
"A távollévők között szóban és üzlethelyiségen kívül megkötött Előfizetői szerződés esetén az Előfizető az
Előfizetői szerződés megkötésétől számított 14 napon belül hátrányos jogkövetkezmények nélkül elállhat az
Előfizetői szerződéstől. Az Előfizető úgy állhat el az Előfizetői szerződéstől, hogy a Szolgáltató által erre a célra
rendszeresített nyomtatványát kitölti, és azt a Szolgáltató részére megküldi. Ha a Szolgáltató az Előfizetői
szerződésnek megfelelően a Szolgáltatás nyújtását megkezdte (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §), az
Előfizetőt az Előfizetői szerződés megkötésétől számított 14 napon belül indokolás nélküli, azonnali hatályú
felmondási jog illeti meg." -
AnonymusX
őstag
válasz
laci laci #147008 üzenetére
Sokat nem tudsz tenni. A Telekom TV-je a leggyengébb minőségűek közé tartozik.
Ha nem vagy elégedett a szolgáltatással, akkor én megpróbálnám a 14 napos elállást a vásárolt eszközre (így csak 1 év rabiga maradna), de a szolgáltatást is fel lehet mondani 14 napon belül: [link]
-
z0d1@Ku$
senior tag
-
DevKiller
senior tag
válasz
z0d1@Ku$ #147010 üzenetére
a PON led az optikai vonali kapcsolatot jelzi, hogy felépült a kapcsolat.
Világít, A modem kapcsolódott, létrejött a kapcsolat.
Villog: Próbál csatlakozni, csatlakozás folyamatban
Nem világít: Nincs érzékelhető optikai jel. Azaz valószínűleg az optikádnak van valahol baja(heggesztésnél, csatlakozónál gyakran). Lépcsőházas létesítésnél sajnos előfordul hogy a heggesztés pattan el. Ha Ellenőrizted, hogy rendesen bevan dugva, és megvolt az újraindítás, akkor szerelő tud segíteni, azaz be kell jelenteni. 1414, vagy chat. -
z0d1@Ku$
senior tag
Na nálam ma kötötték be az 1000-es netet. 5670v2-t hoztak. Az első 4 órában jól is teljesített. Most meg nem bírom életrekelteni a PON led nem hajlandó világítani.
Szerencsére csak másodlagos eszköz a digi mellett még, viszont nagyon bem lesz ez így jó, hogy már most szar.
Mi az amit lehet ilyenkor tenni gyorsan? újraindítás, áramtalanítás megvolt 2x is -
laci laci
addikt
Üdv mindenkinek.Sajnos bele estem egy rossz választásba szolgáltatóval kapcsolatban.A régi szolgáltató mobil halozatával nem voltam elégedett.24 év után eljöttem,de mindent elhoztam,tv,internet,mobil.Mikor bekötötték szembesültem vele,hogy eléggé rossz minőségű a műsor minősége és ezt jeleztem bekötés után 24 órán belül.Most ott tartunk,hogy sajnos nem "tudják" a szerződést felbontani.Most itt állok egy 2 éves szerződéssel és egy elég (saját és a feleségem véleménye) csúnya minőségű tv-vel.Ez már internet tv,de nem optikai.Mit tudok tenni annak érdekében,hogy szebb legyen a kép,volt kint szervizes,műszakilag" jó". Köszönöm a választ és a segítséget.
-
Micsurin
nagyúr
F@st 3896-os csodán lógunk két router lenne rajta (direkt) ebből az AC53U tud normális tempót de az AX53U-m 160Mbps-en ragadt Router módban (így nem fogom elét i azt ami az USB-jén lóg) ellenben AP módban megy a ~850-900Mbps.
Mi lehet a hasfájása?
Bridge-et én nem látom GUI-n vagy azt csak az üf tud nekem állítani? -
DevKiller
senior tag
válasz
Indiant #147005 üzenetére
Az 1SD1HD-val ugyanúgy nem mész semmire, hisz ugye az 1 HD mellett jelenleg is van 2SD-d.
A probléma oka, hogy a csatornakiosztás HD-val indul, így mind a két boxon HD-t néznétek egyszerre.
A problémára egyszerű megoldás h megkeresed a csatorna SD párját, pl M1 esetében M1 HD alapértelmezetten 1-es csatorna, SD változata: 999. Persze, ez így nem feltétlen kényelmes, ezért ajánlottam a fenti 2 megoldás egyikét. -
Kaba
veterán
válasz
Indiant #147002 üzenetére
Áramtalaníts mindent, ellenőrizd a csatlakozásokat. Először a modemet indítod, amikor az készenléti helyzetbe kerül, indítod a boxokat is, amennyiben nem működőképesek a boxok, akkor a hálózatod nem tudja és nem lesz mindkét boxon HD.
Próbálhatod az előző hsz-ben javasoltat is. -
DevKiller
senior tag
válasz
Indiant #147002 üzenetére
Rézkábelen annyi HD van adva a vonalra, amennyit az elbír(HD és SD stream.)
Megoldás: Ha a vonal bírja, feljebb emeltetni a streamkiosztást 1SD2HD-re, ha nem akkor levenni 2SD0HD-ra, és akkor automatán SD-ben jönnek a HD-k is, kicsivel butábban, de nem lesz hibaüzenet. -
Indiant
addikt
Bekötötték az IPTV M-et. (nem android) 2 boxra kértük, de csak az egyiken van adás. (egyszerre) Azt írja a másik, hogy az egyiket kapcsoljam ki, hogy a másikon legyen adás. Ez mi??? (HD, de már minden csatorna hd....) Erről nem beszélt senki. (ZTE HGW SE 2i 2019-es)
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
Jelszinteket ide írhatsz!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Villanyszerelés
- EA Sports WRC '23
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Futás, futópályák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bestbuy játékok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Felújított laptopok / PC-k Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost! 04.24
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G6 - i7-8GEN I 16GB I 512GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest