Hirdetés

2019. március 22., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-03-14 09:15:57

IT café

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13001) joecontra válasza Atomantiii (#13000) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

Szerintem nem.

Ezt próbáld még ki:

adsl --start --SNR 120

Üdv,
J

(#13002) Atomantiii válasza joecontra (#13001) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Pontosan ennyit írtam be neki, semmi mást.

(#13003) Atomantiii válasza Atomantiii (#13002) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Bocs, most nézem, hogy az SNR elé nem írtam kétszer a kötőjelet csak a start elé.

(#13004) skoos


skoos
(őstag)

Sziasztok!

Thomenál vagyok és kábeltv-n jön a Tv illetve a net is. Nem használok STB-t, conax kártya kódolja az adást a TVben. Csak ugye ehhez valami északi országot kellett megadnom régióként és sok adó nem magyar hanggal szólal meg. Elméletileg a digitális átállás előtt megcsinálják, hogy Magyarország működő régió legyen így, de nem tudom mikor lesz ez.

Valaki tud többet esetleg?

!Mede8er600X3D ELADÓ!

(#13005) napocska2 válasza skoos (#13004) üzenetére


napocska2
(senior tag)

A TV-n tudod beállítani a hangsávot hozzá. Csak sajna, ha elkapcsolsz, akkor jó eséllyel elfelejti...
Bár az én TV-men nem kellett más országot megadni, jó volt Magyarország is neki, de így is van két vagy három csatorna, amelyik nem magyarul szólal meg.
A digitális átállás a földi sugárzásra vonatkozik, nem a kábeltv-re.

(#13006) bnorbert989


bnorbert989
(kvázi-tag)

Valaki meg tudja mondani hogy ha lejárt hűségnyilatkozat után újra igénybe vettem illetve meg lett hosszabitva a szolgáltatás,akkor megint 2 vagy 1 év hűségidőt vettem a nyakamba?papírt nem írtam alá Telefonso egyezkedés volt hogy továbbra is igénylem a szolgáltatást,amit már bánok mivel nem vagyok megelégedve velük,nagyon nem,és szeretnék internet szolgáltatót változtatni,de mivel én semmiylen hosszabításról nem írtam alá papírt így sztem hűségidő sincs..vagy igen?

(#13007) C0d3r válasza bnorbert989 (#13006) üzenetére


C0d3r
(PH! addikt)

Mikor történt a hűséghosszabbítás? Küldenek postai úton szerződést, aminek egyik példányát aláírva kell visszajuttatnod.

(#13008) bnorbert989 válasza C0d3r (#13007) üzenetére


bnorbert989
(kvázi-tag)

2 hónapja volt a "Hűséghosszabítás" postán nem küldtek semmit az égvilágon,arról tudnák :)valószinűleg felhivom őket mert dokumentációk erről nincsenek sehol,náluk lehet nálam nem...

(#13009) eladohardver


eladohardver
(őstag)

15/1 es t-hóm netem van.. egyre jobb.... Létezik, hogy kezd elhalni a kábelmodem...??? Nyáron mikor hőség volt keményen melegedett... a router-el egyetemben, ami 20 percentként lefagyott, majd fogtam lecseréltem a routert 1 pc-re.

¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤ Használjatok DropBox-ot, mert nagyon jó (2Gb tárhely): http://db.tt/xYfvl0TD ¤

(#13010) pohár


pohár
(PH! félisten)

skacok, valaki tud valamit a sima kábelTV-ről? most nézegettük hogy az kéne-e vagy digitális, de valami hibára hivatkoznak a t-home-on és csak a digitális árlista van kint :U

GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel | By Kilian gyári illatminták eladók!

(#13011) spammer


spammer
(PH! kedvence)

Be szeretnék lépni a T-home oldalán, de nem tudom a jelszavam. Ott van olyan, hogy elfelejtett jelszó, kéri az MTID-t, beírom neki, erre kiírja, hogy menjek el egy T-pontba! :Y
Kipróbáltam, hogy ha beírok bármilyen hülye számsort MTID-nek, akkor is azt írja ki. Most akkor mi a francnak van ilyen jelszóemlékeztetős cucc, minek kéri az MTID-t, ha nem is csinál semmit? :F

Azt is írta az oldal a helpnél, hogy be lehet lépni az MTID-vel a jelszó meg az utolsó 5 számjegy. Nem jó neki az sem. Azt is írta valahol, hogy az internet előfizetéshez kapcsolódó e-mail / jelszó párossal is be lehet lépni. Az sem jó.

Nehogy már azért kelljen T-pontba futkosni, hogy egy nyamvadt jelszóemlékeztetőt kaphassak egy nyomorult e-mailre... 2011-et írunk lassan... :(((

„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."

(#13012) lacos001


lacos001
(senior tag)

Kis olvasnivaló !

Megtörtént,tanusithatom! :D
Lesz nemulass nekik,azt az igéretet adta a hivatalos szerv.

"Szeretnék panasszal élni a T-Home szolgáltatásával kapcsolatban. Az eset a következő:
2010. május hónapban felhívott telefonon egy t-home szerelő, miszerint leszereli az internet- illetve kábeltv szolgáltatásomat, mert számlaelmaradásom van. Kértem, hogy várjon 10 percet, és a hívása után rögtön bementem egy T-Pont üzletbe, ahol azonnal kiegyenlítettem a hátralékomat. A szerelő engem akkor ismét felhívott, jeleztem neki, hogy a tartozásom rendezésre került, így a lekötés az ő részéről tárgytalanná vált, ezáltal meg sem történt, és ebben a t-pont ügyintézője is megerősített. Augusztusban kaptam egy csekket, amin a szokásos havidíj mellett egy visszakapcsolási díj is szerepelt, bár lekötés nem történt. De mivel én hibáztam azzal, hogy később fizettem be a számlámat a határidőnél, ezért azt gondoltam, hogy kifizetem.
Mertem hinni, hogy ennyivel vége is lesz a dolognak.
Azonban 2010. november 13-án, szombaton fél 12-kor ismét felhívott egy t-home szerelő, aki már csak annyit közölt, hogy leszerelte a szolgáltatást, és mivel nem tartózkodtam Budapesten, nem tudott bejutni a lakásba, hogy elvigye a modemet. Értetlenül álltam a helyzet előtt, így azonnal hívtam a t-home ügyfélszolgálatát, akik elmondták, hogy tartozásom nincs, nem is értik, miért jött ki szerelő. Mivel én a szerelőtől kérdeztem a lekötés okát, majd mivel szám nélkül hívott, pár perccel későbbi visszahívást kérve, elmondtam neki, hogy az ügyfélszolgálat szerint nincs tartozásom, és téves a leszerelés. Ez a szerelő akkor azonnal vissza is kapcsolta a szolgáltatást, a Párom közben hazaért, és még egy papírt is aláírt azzal kapcsolatban, hogy a leszerelés téves volt.
Ezek után, 2010. november 18-án, csütörtökön ismételten kijött két szerelő, akik ismételten leszerelték az internet és kábeltv szolgáltatásomat.
Persze, azonnal hívtam a t-home ügyfélszolgálatát, ahol az ügyintéző elmondta, hogy nem érti a leszerelést, mivel minden rendben van. Javasolta, hogy küldjek panasz emailt, de internet nélkül ez nehéz lett volna. Így aznap este kocsiba kellett ülnöm, hogy el tudjak menni egy t-pont üzletbe, hogy a helyzetet valamilyen módon meg tudjam oldani. A hölgy, aki a segítségemre volt, küldött egy e-mailt a szerelőknek, hogy kössék vissza a szolgáltatást. Elköszöntünk egymástól, majd nagyjából 20 perc múlva felhívott, hogy válaszoltak a szerelők és november 19-én kijön valaki, aki visszaköti a szolgáltatást. Gondolom, említenem sem kell, hogy ez nem történt meg.
Nagyon sok ügyintézővel beszéltem a t-home telefonos ügyfélszolgálatánál. Egyező információt senkitől sem kaptam. November 20-án, szombaton, már azt mondta a hölgy, hogy a szolgáltatásom végleges leszerelésre került, ő csak annyit tud javasolni, hogy hétfőn telefonáljak, amikor tudnak egyeztetni, mert ő email íráson kívül mást már nem tud tenni. Hozzátette, hogy ha majd beszélek az ügyintézővel, csak kérjem meg, hogy hívják fel a szerelőket, és küldjenek valakit, aki visszaszerel.
Hétfőn, november 22-én ismét telefonáltam, azonban az ügyintéző azt mondta, hogy a jogviszonyom fel lett mondva, mert bár én májusban rendeztem a tartozásomat, de, idézem: „Nem frissült a rendszerünk, ezért történhetett az, hogy még mindig hátralékosnak érzékeli a rendszer.” Mondjuk ez számomra kicsit ellentmondásos, mert az összes ügyintéző, akikkel beszéltem, azt mondta, hogy nincs tartozásom. Az ügyintéző azt is mondta, hogy ezt már nem lehet megoldani, mert véglegesen le lett szerelve a szolgáltatás, és visszakötni soha nem fognak, függetlenül attól, hogy ez nem az én hibámból történt, és csak akkor tudok majd ismét netezni itthonról, ha új szerződést kötök. Persze nem lenne túl kedvező, mert nem számítanék új előfizetőnek, mivel az elmúlt fél évben volt a nevemen szolgáltatás.
40 perc beszélgetés és ide-oda kapcsolgatás után meguntam ezt az egész hercehurcát és letettem a telefont.
A Párom telefonált ezután, mivel én már képtelen voltam arra, hogy ismét elmondjam az egész helyzetet, majd ismét kivárjam, míg kapcsolnak, és továbbkapcsolnak, és továbbkapcsolnak, és sokadjára is továbbkapcsolnak. A Páromnak az ügyintéző azt mondta, hogy bár ez a két leszerelés tényleg nem az én hibámból történt, akkor is legalább 48 óra míg valaki rábólint a visszaszerelésre, és csak utána fognak jönni visszakötni a szolgáltatást. (ismét ellentmondásba ütköztünk, mert a korábbi ügyintéző szerint soha az életben nem kötik nekem vissza ezt a szolgáltatást). Még aznap, 22-én kaptam egy sms-t, miszerint az internet hibabejelentésemet el kezdték vizsgálni, még számot is kapott az eset. A mai nap folyamán, november 24-én, felhívott egy férfi a t-home-tól, aki érdeklődött, hogy hogyan áll most a szolgáltatásom, mert a hibabejelentésemnél azt látja, hogy indokolatlanul lett lezárva. Elmondtam neki, hogy továbbra sincs semmilyen szolgáltatásom, ezért ő azt ígérte, hogy még a mai nap folyamán küld egy szerelőt. És így lett az, hogy nagyjából 144 óra leforgása alatt visszakapcsolódott a szolgáltatásom.
A szerelő, aki kijött, még azt sem mondta, hogy elnézést kér a kellemetlenségekért, még egy papírt sem írtam alá, de még munkalapja sem volt, ami igazolná, hogy megjelent, bár a szolgáltatás megléte elegendő bizonyíték arra, hogy itt járt.
Szeretném elmondani, hogy legalább tv-t tudjak nézni, cirka 35.000 Ft-ot költöttem el. Ennyibe kerül ugyanis egy „MindigTV-s” matricával és kártyával ellátott dekóder, plusz egy szobaantenna, ami veszi az adást.
Továbbá elmondanám azt is, hogy a t-home ügyintézője szerint a rendszer automatikusan működik, így bár nem az én hibámból, de a két lekötés utáni két visszakötést a rendszer automatikusan ki fogja nekem számlázni, és mivel jogviszony felmondás lett kezdeményezve a hűségidő lejárta előtt, még nagy valószínűséggel egy borsos büntetésre is számíthatok, de reklamáljak nyugodtan.
Szeretném kérni, hogy ha egy mód van rá, vizsgálják meg, miként történhet ilyen a 21. században, és hogy lehet az, hogy egy cég alkalmazottai nem tudnak egységes információt nyújtani."

:)

[ Szerkesztve ]

(#13013) sainthun


sainthun
(újonc)

Sziasztok!

A következő a problémám!
Váltottam IP tv re ami modemcserével is járt, ez 2 hete történt meg. Előtte semmi gondom. Azóta időszakosan jelentkezik olyan probléma, h nem tudok weblapokat megnyitni csak többszöri próbálkozásra, ilyenkor pingelni sem tudom az oldalakat, ha nagy nehezen megnyílik egy akkor ott egy ideig tudok randalírozni amíg valami úgy nem gondolja, hogy állj és megint semmi nem elérhető. A legérdekesebb, hogy közben a torrentem max sebességgel képes dolgozni, vagy ha speedtest oldal éppen meg van nyitva akkor a sebességem hibátlan. Olyan mintha a modem bizonyos DNS átjárókat nem engedne aztán engedi, nem értem. Vag ynem lenne a modem kompatibilis :-) lol . Mind 2 gépem ugyan ezt csinálja, egyik XP wifivel csatlakozik a modemre, a másik win 7 kábellel. ( mind 2 ot már ujra is telepítettem tűzfal off nod 32 már off . A szolgáltató azt mondta náluk minden rendben 3x jelentettem hibát 3x megoldottak a hibát bár én nálam nem járt sennki, a szuperszervíz azt mondta 8k kiszállás + 3k 1/2 óránként de ha a probléma időszakos akkor tuti hogy a szolgáltatónál kopogtassak tovább.

ötleteket kérném mit tegyek, ha végleg nem tudok megoldást találni vagy biztosra menni h a szolgáltatónál van a gond akkor kihívom a szuperszervízt azt elfogadja a t-kabel, ha meg hülye vagyok es a géppel van a gond akkor kifizetem a lóvét

tx

(#13014) Agostino


Agostino
(PH! addikt)

Üdv.

Szolgáltatásfelmondással kapcsolatban lenne kérdésem. Másik szolgáltató fog ezután netet adni a lakásban, ezért semmi szükségem a rózsaszínek szolgáltatására. Hogyan lehet ezt megoldani. Kiesésmentes szolgáltatásváltást szeretnék, tehát amint megvan az időpont, hogy mikor jön az új társaság szerelni, azzal a nappal szeretném lemondani az ADSL előfizetésem. Mit kell tennem, milyen módon tegyem meg, hogy utána ne szívózzanak és hárítsanak, hogy, oh itt nem lett semmi lemondva stb. Kinézem belőlük.

                               if only you knew how bad things really are

(#13015) Speedo


Speedo
(kvázi-tag)

Üdv.

Mától régi szerződésünket újrakötöttük és 8M/512k helyett 15M/900k -s ADSL csomagunk lett. Jelenleg egy Dlink DSL-360T modem végzi a feladatát ami valószínűleg a régi firmware-el van, mert a legutolsó firmware-el már képes lenne adsl2+-os kapcsolatra is (ami szükséges ehhez a kapcsolathoz), ezért jelenleg nem jön át ez a sebesség. Mi ilyenkor a teendő ? Kapunk új modemet vagy frissítsem én a firmware-t vagy vigyem be valamelyik T-pontba hogy frissítsék ők ?

(#13016) C0d3r válasza Agostino (#13014) üzenetére


C0d3r
(PH! addikt)

Szia!

Konkrétan melyik szolgáltató és melyik szolgáltatás? ADSL? Ebben az esetben lehet igényelni szünetmentes szolgáltatóváltást, ezt a leendőnél kell kérvényezni, ők a többit intézik. 1-2 óra kimaradás várható.

(#13017) C0d3r válasza Speedo (#13015) üzenetére


C0d3r
(PH! addikt)

Hali!

Szerintem kérdezz rá az ügyfélszolgálaton, aztán legfeljebb megerősítenek abban hogy csere lesz (postai úton vagy személyesen T-Pontban).

(#13018) alit válasza sainthun (#13013) üzenetére


alit
(kvázi-tag)

Szia!
Milyen típusú HGW-t kaptál?

(#13019) henesa válasza Speedo (#13015) üzenetére


henesa
(senior tag)

Sztem hiába frissítesz a360 T-s modem nem jó csak a 360 R-es tudja a 2+-t és ezzel a 15 megát :B

Gamertag: CoverlessAtol72 By xbox one

(#13020) Speedo válasza henesa (#13019) üzenetére


Speedo
(kvázi-tag)

márpedig a 060220 firmware-el a 360T is tudja a adsl2+, de mind1 ügyfélszolgálat lesz bőle.

(#13021) Agostino válasza C0d3r (#13016) üzenetére


Agostino
(PH! addikt)

Üdv.

Most van T-Online ADSL 8Mbit.

Lesz: DIGI 40/20. Gondolom ez kábelnet vagy minek nevezik.

                               if only you knew how bad things really are

(#13022) Gabás válasza Agostino (#13021) üzenetére


Gabás
(PH! addikt)

nem kábelnet. Várd meg, amíg bekötik.

[ Szerkesztve ]

(#13023) Agostino


Agostino
(PH! addikt)

Üdv.

Igen, most nekünk is ezt mondták. Megvárom én, nem arról van szó, csak amikor lemondhatom, akkor hogyan tegyem meg. Írás? Akkor mit írjak, van nyomtatvány? Elég egy telefon? Személyesen?

                               if only you knew how bad things really are

(#13024) Gabás válasza Agostino (#13023) üzenetére


Gabás
(PH! addikt)

személyesen az ügyfélszolgálaton vagy telefonon jelezni – ez hosszabb, mert vissza kell küldeni aláírva azt a nyomtatványt, amit kiküldenek

[ Szerkesztve ]

(#13025) akos_1984 válasza sainthun (#13013) üzenetére


akos_1984
(kvázi-tag)

Nekem kabelnetem van. Okt eleje ota van ugyanez a problemam, elotte 10 honapig rendben volt. Folyamatosan veszem fel a hibajegyeket, ossze-vissza hazudnak az ugyfelszolgalaton, hogy hol all a hiba kijavitasa, meg hogy egyedi hiba, stb...

Hibajegy felvetelenel 72 oraig az ugyfelnek kuss van, mert a T szerint az rendben van, h 3 napig le sem sz...jak ot. Megcsinaltak olyat is, hogy a 3. napon lezartak a jegyet, a hiba persze nem oldodott meg, vehettem fel ujat, ujabb 72 oraig semmi. Lehet felvenni kompenzaciora panaszt, egyszer megcsinaltam, semmi visszajelzes rola. Mehet az ugyfel NHH-hoz, meg birosagra, vagy ahova akar, semmit sem tud tenni, mert a T rendszereben minden hibajegy uj problemakent jelentkezik es NEM lehet bebizonyitani, hogy 2 honapja nem tudjak ugyanazt megcsinalni.

A problema allitolag abbol van, hogy a T raengedte a kabelhalozatra az IPTV-t (korabban csak optikan volt elerheto) es az infrastruktura nem birja. Nemhogy ezt, meg azt sem ismerik el, hogy nem csak nalam van problema.

Egyszeruen szanalmas, hogy emnnyire semmibe veszik az ugyfelet.

En gyakran VPN-en keresztul dolgozok (dolgoznek) otthonrol, de ilyen szakadozo, hasznalhatatlan nettel ez lehetetlen, igy nekem konkret annyagi vesztesegem van ebbol.

Sorolhatnam meg hosszasan, hogy mit tapasztaltam az elmult 2 honapban a T oldalarol, de csak magamat idegesitem vele tovabb. Szolg. valtas lesz, csak meg azt nem tudom, h mire, mert egydul ADSL-re van lehetosegem mas szolgaltatotol igenyelni, de az is jobb, mint a hasznalhatatlan T-Home kabelnet...

(#13026) Atomantiii


Atomantiii
(őstag)

Sziasztok

Valami ötlet arra, hogy mit csináljak, hogy ne szakadjon a net? Dlink DSL 321-B modemem van, de az snr növelés valamiért nem igazán megy. Nem lehet valamit variálni a modemmel, hogy jó legyen?

(#13027) edeleny


edeleny
(őstag)

Sziasztok.

Volna egy problémám.
T-Home 15/1 netem van.
Régebben, (nyáron), volt olyan, hogy abszolút nem tudtam csatlakozni a netre.
Pár hiba bejelentés után kijött egy szerelő, és megállapította, hogy hibás a modem. AZt mondta, némi aprót adok (3000 Huf) akkor kicseréli, itt hagyja az övét.
Bele mentem, és utána meg is javult.
Viszont egy hónapja megint rosszalkodik. Most csak egyszerűen megszakad, és ujra kell indítani a rendszert.
Azóta vettem egy routert is, azzal is maradt a jelenség. Teljesen random mód megszakad a net, és van mikor 1-2 percen belül magától megjavul, van hogy rebootolni kell a routert.
A T-Home rosszalkodik, vagy ismét halálán van a modemem?

ASUS M5A97 EVO Rev 2.0 a Legujabb 2005-a BIOS-al, AMD FX-8320,Thermalright Macho120, 4 Gb Kingston 1600 Mhz,CHIEFTEC CTG-50080P, ATI HD-7850,128 G Kingstone 3DNow V300 SSD

(#13028) csoszboss


csoszboss
(újonc)

Hello.
Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e nagyobb vinyót belerakni a t-home HD-s set box-ába?
köszi

(#13029) janekom


janekom
(újonc)

nekem 2010-óta van adsl internetem eleinte még jól müködött de mostanában már szinte 10-percente kikapcsol pedig kicserélték a telefonkábelt alakásban és a számitógépben a hálózati-kártyát :W :W :

(#13030) Deadzone41


Deadzone41
(őstag)

Üdv!
Pilisvörösváron lakom T-online internetet használok. Egyik nap azt vettem észre hogy ha elkezdek torrentezni az internetes kapcsolat x időn belül megszakad és csak router menü reconnect-al lehet visszahozni. próbáltam másik torrent klienst használni, és másik gépen torrentezni de ugyan úgy lebontja a kapcsolatot kb fél órán belül de van hogy 2 perc sem kell neki. van esetleg valami javaslatotok vagy válthatok szolgáltatót? a t-online tilthatta be a torrentezést? :W

(#13031) kali válasza Deadzone41 (#13030) üzenetére


kali
(Jómunkásember)

a router nem dobhajta el magát a terheléstől?

(#13032) Deadzone41 válasza kali (#13031) üzenetére


Deadzone41
(őstag)

jókérdés, még annak a cseréjével megpróbálkozom bár eddig tökéletesen működött és nem hinném hogy gondot jelentene neki az a hatalmas 5megabites terhelés amit ez a szolgáltató nyújtani tud..

(#13033) kali válasza Deadzone41 (#13032) üzenetére


kali
(Jómunkásember)

nem csak a megabit számít, a rossz/húzós beállítás (túl sok szál...stb) képes terhelni úgy is!

[ Szerkesztve ]

(#13034) Deadzone41 válasza kali (#13033) üzenetére


Deadzone41
(őstag)

router kizárva. kipróbáltam anélkül, direktbe csatlakozva a modemhez úgyan úgy megszakadozik.

(#13035) kali válasza Deadzone41 (#13034) üzenetére


kali
(Jómunkásember)

ha másik géppel is szintén zenész - megfelelő beállítások mellett -, akkor még a modem lehet a probléma forrása - ha van -, és a sor végén a szolgáltató...
a upc esetében is írtak páran erről, hogy beállítás függvényében - x számú szál felett - szakadozott a kapcsolat, alatta meg tökéletesen ment!
(mondjuk olyan is volt, aki hosszú hozzászólásokon át szidta a szolgáltatót, hogy így korlátoz, meg úgy, aztán kiderült egy, hogy a hálókártya cseréje megoldotta a hibát, tehát saját hibás volt, de ha te több gépen, oda-vissza alapon is nézted, akkor nálad hátha nincs saját hiba...)
próbáltál visszavenni/finomítani a kliens beállításain?

[ Szerkesztve ]

(#13036) Deadzone41 válasza kali (#13035) üzenetére


Deadzone41
(őstag)

köszi a segítséget, megpróbálkozom vele. ha nem válik be elkezdem zaklatni a szolgáltatót :))

(#13037) kali válasza Deadzone41 (#13036) üzenetére


kali
(Jómunkásember)

sajnos nem kimondottan hatja meg egyik szolgáltatót sem, ha esetlegesen a torrent alatt/miatt adódnak kapcsolati problémák, de majd kiderül...
húzós "normál" letöltés alatt nincs probléma?

[ Szerkesztve ]

(#13038) Garold válasza csoszboss (#13028) üzenetére


Garold
(senior tag)

Hivatalosan nem lehet, mert a box a szolgáltató tulajdona és nem szedheted szét. Gyakorlatban ez megoldható, iptv-s boxnál már hallottam ilyenrôl.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#13039) Fooler89


Fooler89
(őstag)

Helloztok

Kérdésem a digitális tv-el kapcsolatban lenne. Lejárt a hűségidőnk és szeretnénk újra lekötni magunkat pár ezer forintért.

A digitális családi és a digitális alap csomagok között a különbség a csatornák számánál található.
Egyáltalán nem tévézek, szóval nem tudom, hogy ez a csatornaszám különbség csak arra a tvre érvényes, amelyikre rá van kötve ez a set up box vagy ez az összes tv-re?
Sajnos az interneten nem találok erről információt.

(#13040) Casoli


Casoli
(őstag)

Én pont tegnap rendeltem IPTV+OPTINET előfizetés a XXII-be. A kérdésem az lenne sima mezei HDMI-s monitorra kötném a beltérit. Lesz nekem így is kép? A másik, mennyire szokott stabil lenni a feltöltés? Igaz csak 2.5Mbit de az is jobb mint a régi :D

(#13041) Kiss70


Kiss70
(fanatikus tag)

Üdv!
Esetleg tanács mikor lesz kicsiny falunkban ads szolgáltatás. :C

Tel.: +36302856434 Ez valamivel gyorsabb :)Üzenetre illik válaszolni.Attól mert vidéki vagyok még tisztességes.Ha nincs Posta írd be a hirdetésedbe!Köszönöm.

(#13042) essexboy


essexboy
(HARDVERAPRÓD)

Csak nekem nem akar betöltődni a t-com oldalán, hogy milyen internetes csomagjaik vannak?

[ Szerkesztve ]

essexboy

(#13043) kali válasza essexboy (#13042) üzenetére


kali
(Jómunkásember)

nem csak neked... :(

(#13044) Tv


Tv
(senior tag)

Szervusztok!
A HUAWEI HG850a modemet rá lehet venni, hogy több portján is adjon netet? Van valami publikus konfigurációs felülete?

(#13045) SlayR


SlayR
(senior tag)

Én szeretem T-Homékat de azért ettől hülyét kapok... :((( :O :W [link]

[ Szerkesztve ]

(#13046) Zebu


Zebu
(PH! addikt)

Wayteq technisat conax cam kártyaolvasóval mik a tapasztalatok?

Most tervezek a TV-hez valamilyen olvasót venni, de nem tudom melyiket válasszam.
Vannak különbségek köztük? T-homenál melyik a legmegbízhatóbb?

(#13047) Zsina


Zsina
(újonc)

Sziasztok!
Problémám: bármilyen adatforgalom esetén szakadozik a net, akár egy videó megnézésénél, vagy 1-2 MB-s fájl küldésénél is. (Néha elég neki egy oldal betöltése is)
2 gép van, akármelyiknél van valami "nagyobb" forgalom, akkor elmegy a net. Ha a routert kiiktatom, akkor nincs semmi gond, nem szakad, minden jól megy.
Legtöbbször nem tart sokáig a kimaradás, csak egy pillanat, de éppen elég, hogy minden megszakadjon, ledobjon és megálljon. 15 megás netem van. Router: DSL-360R
Mi lehet a gond?

(#13048) masterful87


masterful87
(senior tag)

Egy 6,5et teljesítő 8Mb-es csomag után váltottunk 15Mb-es Családi csomagra idestova 1 éve. Engem lepett meg a leginkább, hogy 12,5-13Mb-et teljesített, 1,4MB-tal tölthettem, a feltöltés pedig 0,8Mb volt, vagyis ~ 100Kb.
Június óta van új routerem, és mindig feljegyzem a szakadásokat. A rekord egy 183 órán át tartó csatlakozás volt, különösebben nem szakadt, max pár naponta!

Aztán úgy november 18-a óta többször is előfordult, hogy megszakadt a net, és órákig nem tudtam csatlakozni, a router időtúllépést jelzett! Azóta naponta 4-5ször megszakad a net! A maximális sebesség 6-7Mb, a feltöltés maradt 0,8Mb.
Nem vártam tovább, hogy magától megoldódjon a probléma, december 6án hívtam a hibabejelentőt! Srác mondta, hogy ő is úgy látja hogy valami nem stimmel a vonallal. Ma kaptam sms-t hogy "megjavították", a letöltés ugyanannyi, 6-7Mb, viszont a feltöltés visszaesett, már csak 0,4Mb!
Újra hívom a hibabejelentőt: a központban javították a hibát, és vissza vették a sebességet, hogy ne szakadjak, és fogadjam el hogy ennyit bír a vonal!!! Egy világ omlott össze bennem, és győzködtem az ügyfélszolgálatost, hogy az nem lehet, ezen a vonalon eddig 13Mb volt, most meg 6 van, valamit csak bent b@szhattak el! Ő nem tud többet tenni, kér szakértői véleményt, ez eltart egy darabig, aztán megkeresnek hogy mit akarok, átkötök-e 5Mb-re!

Eddig voltam jó véleménnyel a T-fosról, eddig teljesen elégedett voltam a szolgáltatásaikkal. De hogy csökkentik a sebességet, mondván hogy "megjavítják" és erről engem elfelejtenek értesíteni... Az is vicc, hogy az eddig 13Mb-es vonalamból mégis hogy lett 3 héttel ezelőtt 6Mb-es???

Csak utólag jutott eszembe, hogy talán a modemet kéne kicserélni, mielőtt még valamit aláíratnak velem, ismerős hoz egy teszt modemet, de nem hiszem hogy egy mesterségesen lassított vonalon gyorsabb tudna lenni, még lassítás előtt kellett volna ezt meglépni.
Szerintetek mit tehetek, hogy a fejlesztések közepette legalább amit nem fejlesztenek, maradjon olyan gyors mint régen?!

(#13049) joecontra


joecontra
(PH! addikt)

Mondd meg a 1412-n, hogy modemhiba miatt bontogatott a vonalad. Próbáld meg rávenni őket, hogyha megvan az új modemed, akkor rakjanak vissza 15 megára, mondjuk 2 hétig próbából.

Én ezt a modemet javasolnám neked.

Üdv,
J

(#13050) joecontra válasza Zsina (#13047) üzenetére


joecontra
(PH! addikt)

A 360R az modem és nem router. ;)
Én így látatlanba modemhibára tippelnék. 360R nem igazán szereti a 15 megát.

Üdv,
J

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.