Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    Kicsit már teli a tö...m a T-vel...

    Átváltottunk online(e-számlára), ez működött is egy darabig. Majd vmilyen okból nem vonta le a számlát, határ időkor. És később sem. Így manuálisan lett befizetve, emiatt. Viszont a dolgok azóta sem rendeződtek, már legalább 2x volt így befizetés. Múlt hónapban is, jelezte "befizetetlen számla" 29.-én az online felület. Még kérdeztem is, itt is, de nem igen volt rá reakció, hogy másnál is. Másnap elmentem megnézni a bankautomatánál az egyenleget, és bőven pluszba volt még.

    Erre, a mostani számlánál kaptam egy 750 ft-os fizetési felszólítást, + késedelmi kamat. "Egyéb tételt"-t.
    Viszont semmilyen felszólítást nem kaptam 1.
    2. Be lett fizetve, mivel nem, vonta vmiért a rendszer - az akkori ügyintéző, pont mint elődje, szerint rendben leszünk... de már a 3. hónapja van vmi gubanc.

    Most viszont epack kedvezmény meg levonva (korábban nem volt, korábbi hónap). Azt mondta az ügyintéző, hogy a rendszerben volt vmi zavar... - na már most csoportos beszedéssel megy egyszerre két számla is, csak egyiknél van ilyen díj felszámolva.

    Most akkor ezt nem kellene korrigálniuk? Most már igazán befejezhetnék ezt a szórakozást... Így semmi értelme egy csoportos beszedésnek... főleg hogy előtte nem volt gond ezzel. (e számla előtt).

    Akkor mi a fene van azzal, aki tényleg késik a számlával? Más cég nem ennyire idegbajos...

    Másnak is volt hasonló gondja? Hogyan érdemes ezt jelezni, panasszal élni?

Új hozzászólás Aktív témák