Hirdetés
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
Mivel van más autómárkának is topikja itt, ezért gondoltam ez klassz autómárka is megérdemel egy ilyet.
Szóval a kedves tulajdonosok írásait várom ide, kinek milyen mióta....stb."egy bmw olyan mint egy jó nő, ha foglalkozol költesz rá meghálálja, ha elhanyagolod cserbenhagy, megcsal!!!"
Hivatalos magyar oldal:[link]
Pár tuningcég:
Ac Schnitzer [link]
Alpina [link]
Hamann [link]
Hartge [link][ Módosította: bnss ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
peterszky
őstag
Én örülök a topicnak, én is gondoltam már rá, hogy kéne nyitni, de mivel még nincs BMW-m nem akartam én lenni a topic nyitó
A nagy álmom egy 850-es, mindig is imádtam a bukólámpás autókat. Kép: [link]
A másik a 635 CSi, ez egy régebbi típus, de nagyon szép: [link]
Mindkettő elérhető áron kapható, pl. a használtautó.hu-n. 1-3 millió között mozognak.
Csak a költségekkel nem vagyok tisztában teljesen: a 850-es mennyit fogyaszt, nem igazán találtam róla adatokat. Csak egy 5000-es motor dübög benne Alkatrészek, javítás sem lehet olcsó.
'89-'90 között volt egy 318-asunk (az igazi BMW bordó), amit apukám hozott Németo.-ból, amikor Drezdában dolgozott. Nagyon szerettük, csak itthon a munkahelyük parkolójában havonta feltörték és valamit elvittek belőle. Az utolsónál a gyerekülésemet és a díszpárnát
Ezután eladtuk.What else you gonna do on a Saturday?
-
nagyúr
jajj, honnan tudtam látatlanban, hogy Te nyitottad?
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
dragonfx
veterán
Igen van eladó, nem drága, de lassan mindkető veterán lesz.
Fenntartás???.....ha nincs fanatizmusod, nem fogod megfizetni tuti.
Szeritnem alap bmw javítási költség *3...na persze ha nem akarsz valami sarki kis ízébe csináltatni egy ilyne autót.
A 850 tényleg nagyon szép, meg a 635 is.Mindkettő legenda.
Fogyasztás kb 15-20l...lényegtelen ebben a kategóriában, ha ilyet veszel úgysem mindennapi használatra szeretnéd gondolom.
u.i.:igen gondolkodtam hogy a hamann-t be e rakjam, mert sok a porsche meg minden.....de azért elég sok bmw-t is csinálnak.
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
eborn
csendes tag
Hi!
850re:
Hat, a szervizkoltsegeken tul (jogos a normal*3, raadasul mire ehhez alkatreszt szerez valaki...) a fenntartas nem semmi, foleg az uj adorendszer fenyeben, ugyhogy nem javasolnam, csak ha tenyleg van benned annyi fanatizmus, hogy ez lesz a mindened (es tenyleg ez lesz, mert ramegy a gatyad is... Raadasul a 8as beemer egy gyengus konstrukcio volt, anno a nemetek sem vettek kilora, egyszeruen ez a kocsi egy rossz otlet volt, nem jott be. Sok apró hiba, szerelnivaló, ráadásul tele van pakolva az akkoriban meg nem tul kiforrott elektronikai cuccossal, amik szinten egymas utan szenderulnek jobb letre... amugy en eleg nagy bmw fanatikus vagyok (~-nak tartom magam), sokat olvastam rola (8asrol, mert en is imadom!), meg 6ossal volt tapasztalat is (eventente 3-4kilot koltott ra az illeto, mondjuk ettol olyan volt, mint az uj - de csak 12 honapig), de errol a kocsirol lebeszelnelek Amugy a budai skala parkolojaban 2 eve all egyhelyben egy fekete, mar tettem az ablaktorlo moge arajanlatot is tartalmazo fecnit, de nem jeletnkezett az ember, lehet, hogy annak a peldanynak a multjahoz komoly buncselekmenyek kotodnek
no hat bocsanat hogy igy beleszoltam, csak gondoltam megproballak megmenteni a biztos anyagi csodtol (pedig tenyleg gyonyoru gep...) -
Gh0sT
addikt
Múlt hét óta egy két éves 320D Touring tulajdonosa vagyok:
[link]
[link]
Sokat még nem vezettem, hétvégén tettem bele 800 km-t, de valami iszonyat jó volt. Teljesen új dimenziókat fedeztem fel a vezetésben. Ááááá, ezt nem lehet elmondani. Érezni kell.
Nem rég volt egy balesetem a Fabiammal. Nem nagy, de mégis megviselt és nem mertem autóba ülni nagyon sokáig. Na, most már más a helyzet. Beültem ebbe, remegtem két napig a félelelmtől, aztán ki sem akartam szállni belőle.
Mivel sok tapasztalatom nincs vele, így csak néhány dolgot tudok megosztani veletek. Fogyasztását tekintve sztenderd 6 liter. Ebben volt autópálya, város, országút, egyszóval minden. A futómű nekem nagyon keménynek tűnt eleinte, de nem ehhez voltam szokva. Sokszor igen erősen kellett kapaszkodnom, hogy fékezéseknél a sávban tudjam tartani. Felszereltségét tekintve egyedül a bőr ülést említeném meg hiányként, ami annyira nem is hiány mint inkább extra. Negatívum még számomra, hogy nem nőttem túl nagyra, így nagyon elöl ülök és a jobb oldali tükröt nem bírom rendesen beállítani magamnak.
Szóval egyelőre nagyon pozitív véleményen vagyok. Szoknom kell még, de már most megszerettem.Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
-
dragonfx
veterán
Igen hát előre simán beül 2m-es ember is.Ülésmagasággal variálj, szerintem megoldható a dolog. Ha arra jársz ülj be az új ci-be.....nem is tudom az az első ülés 2 személynek van-e.....batár nagy, még én a 185 centimmel is olyna kicsinek éreztem magam benne
God:
Láttam Solton egy tiédhez nagyon hasonlót, csak neki gyári alufja volt, sárga tuskókkal, és nem volt sötétítése.Hirtelen majdnem mondtam volna....
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
peterszky
őstag
válasz God Vazzeg #12 üzenetére
Van egy bácsi a közelünkben (boros boltja van ), akinek van egy '86-os 318-asa 40 ezer kilóméterrel.
Megkérdeztük, hogy mennyiért adná el, azt válaszolta, hogy volt már 3 millás ajánlata is rá
Mondjuk tényleg szinte gyári álapotban van, semmi rohadás nincs a kocsin.What else you gonna do on a Saturday?
-
peterszky
őstag
-
venember83
nagyúr
válasz God Vazzeg #16 üzenetére
Szep autod van, tetszik, latszik, h jo allapotban van, csak ami szurja a szemem az a hatso dobfek Szerencsere mar leszoktak errol a BMW-nel is.
Kulonben ha nemet, akkor mindenkepp es kizarolag BMW, ez nem is kerdes, sorfozesen kivul csak ertenek ehhez is a bajorok
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #14 üzenetére
Pici kép nem figyeltema középső emblémát elnézést
Igen+angel eyes, ültetés, sperr.,szempilla...meg még jó pár dolog ha e30/e36ról van szó.
Majd igyekszek...
Amugy erről vélemények, elég ritkán megemlítendő példány pedig szerintem nagyon klassz
Alias bíemdábjúzíéjt [link]
AC Schnitzeréktől [link]
Hamannéktól [link]
Hartge Z8 [link]
És lehet lesz újra>>koncepció/tanulmány [link] [link] [link]
....ahogyan remélhetőleg lesz M1 és M10 is.
Egy feloptikázott [link]
Meg egy furi M6(nevében milyen) [link]
Meg az első hsz.ből a logo
Remélem mindennek elegettevő a hsz. lehet véleményezni, szemezgetni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Kicker
senior tag
na már bmw-s topic is van!
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
dragonfx
veterán
-
God Vazzeg
veterán
válasz God Vazzeg #20 üzenetére
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #24 üzenetére
Jó a reklám, de mindneki 345i turbonak emlegeti Turboá autóját. Ja meg mondjuk az a felni sem akármilyen felni.Azért a 12hengeres e30 se semmi.
Nekem sincs bajom a fékkel."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
peterszky
őstag
-
t1
addikt
válasz God Vazzeg #24 üzenetére
durva
-
venember83
nagyúr
-
dragonfx
veterán
válasz venember83 #28 üzenetére
Szebb, és a 320tól úgy is van, gondolták ekkora erőhöz elég ez is, és így is van.
Tudod te is hogy nem M3, nem kell gúnyólódni, 316.
De lehet még lesz motorcsere valamikor, vagy nagyobb tesó.
Amugy voltak már képek csak más topikba [link] [link] [link]
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
venember83
nagyúr
Tenyleg nem tudtam, h nem M3 S kepeket se nagyon lattam, ha lattam volna, akkor hidd el, h nem kerlek, h linkelj Esetleg majd vmi kep oldalrol, bar ha jol latom, akkor ez (meg) teljesen gyari. 1.6os hogy viselkedik? Tenyleg ramegy a gatyad is? Alkatreszekbol utangyartottak milyenek?
mod: ja, tenyleg jol nez ki, szine is okes, hatso lampa meg tenyleg illik ra
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
Köszi szépen, a lámpát és a fényezést már többen megjegyezték.
Igen átlag, gyárit gyakorlatilag enm kapsz csak Wallisba az meg ilyne korú gépnél felejtős, igaz van prá dolog ami nem beszerezhető csak tőlük, szerencsére ezeknek nem gáz az ára.
Írtam fogyi 10-11 körül, midnenkit ezt írja erre a típusra.
A fényképek már a tali után, ergo kb 400km autókázás után készültek, szal koszosodott bőven, és nem mosás utáni kép.
Teljes képes lesz de csak mosás után, és ha megfelelő, értsd dunapart, füves gyepes szép részt találók háttérnek.
Ez eben votl a lóerőbe linkeltem is abba a topik asszem avgy említettem, 810 ló V10 M5 btiburbó, kígyóbőr...71 milla.
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Dumb
senior tag
válasz venember83 #33 üzenetére
Attól, hogy a kipuff vége előtt, messze a motortól vannak a turbók, nem lesz nagyobb a turbójuk, vagy ilyesmi?
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
venember83
nagyúr
Hat mivel van 1 kis es 1 nagy turbo, szerintem nem lehet olyan nagy a turbolyuk (hala a kicsinek), de biztos van, 1 ilyen ereju kocsinal abszurd lenne ha nem lenne, szvsz.
Uher: Felsorolasbol csak a kovetkezo hianyzik Az mar 7es lesz? Csatlakozok t1-hez, az elso szebb, valahogy kivanatosabb, hiaba sor6 a masodik s elso csak 1.6os.
[Szerkesztve] -
Uher
aktív tag
Hát igen, a 316 egy kuriozum volt, 94000km-mel került hozzám, sérülésmentesen, a második tulaj gyakorlatilag nem használta, idös volt és miután meghalt, a lányátol vettem aki megörökölte. (ismerös volt, tényleg idös használta évente 2szer, majdnem 3 honapig tartott még sikerült átiratnom, mert vacakoltak az örökösödési papirokkal).
Egy évig volt nálam, mentem vele 30 000km-et, ezalatt elsö lengéscsillapítot kellett cserélni(még a gyáriak voltak, mielött eladtam a hátsók is megadták magukat).
Full fapad volt, 1989. márciusi volt, 1989 áprilisi elsö magyar forgalomba helyezéssel.
Az 5ösben van legalább 400k-450k km, 2 éve van meg, ezen több mindent kellett cserélni,
viszont tele van extrával amiröl már nem igen mondanék le(klima, aut. váltó srb.)
A következö vagy egy újabb 5ös, vagy egy 7es lenne, az álomnak csak a pénztárca szab határt -
dragonfx
veterán
Mindkettő szép, de nekem az elsőa szimpibb, igen feljebbléptél egy kategóriát és +2 hengert, vagyis ezek alapján következő egy 740, ebből az évjáratból.
Az azért tisztes ha annyi van az 5ösben auto váltóval."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
Igazad van, 345i, mert egy 745i motor van benne, turbózva, programozott elektronikával.. A sárvédőívet ki kellett teljesen hozni, hogy beférjenek ekkora kerekek, nekem a 16-os se fér be, max valami nagy perrel Amúgy eredetileg 325i vagy ix Turboá autója, most nem emléxem hirtelen
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #43 üzenetére
Tényleg ha ismered kérdezz már tőle egy LE számót, ha egyáltalán lemérték.
Azért Tibisz és Zeusz gépe sem votl semmi.
Én is szívók az ET-kel, pedig szeretnám már az ''elengedhetetlen'' kelléket az alufot beszerezni 16ba igen."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Nálam 2 színben jöhetne szóba sárga,(dakarsárga, az akkori e36 m3 színe) vagy a piros.
Fekete, szürke, metál nekem enm bejövős.
Esetleg királykék még ami talán.Vagy ami enm bmw szín egyedi fényezéssel világító uv zöld gyöngyház vagy narancssárga gyöngyház.(igaz God??..votl egy oylan e30 ott az eleje felé, t tudod miylen szírul mutata )...vagy még1 az alpina színe, az a kékes lilás...néáztem 1950 eurós felára van."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gézengúz
addikt
Sziasztok.......
De jó, hogy idetaláltam.....
Nekem egy E36 320IA-m van 94-es coupe nagyon szeretem............. Tavaly augusztus óta van nálam ami eddig volt akksi csere...egy hűtőtömítő folyadék, egy beázott motorvezérlő részben miattam eltömődtek a szélvédő előtti kifolyók.....persze nem nálam rakodhatott fullig.....+ egy lambdaszonda....
Sokan húzódoznak az automata váltótól ami ebben van az valami szuper.....gyorsításnál úgy visszadob akár 2 fokozatot is mint a sicc..........
BMW forever...........
Miatyánk ki vagy a mennyekben...
BMW-nk
Te aki az utcákon száguldassz
Szenteltessék meg a te veséd
Jöjjön el az M-Powered
Történjen meg a Burnoutod
Benzines és dízelként is
Mindennapi kék-fehérünket add meg nekünk ma
És bocsáss meg nekünk a büntetöcédulákért
Ahogy mi is megbocsátunk a KRESSZnek
Ne vezess minket Wolfsburgba
Hanem szabadíts meg a Mercedestöl
Mert tiéd a Speed
A lóerö és a fölény
Mindörökké
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen