Hirdetés
- Synology NAS
- Windows 11
- Facebook és Messenger
- AliExpress tapasztalatok
- 600 Mbps-os tempót ígér 2,4 GHz-en az ASUS RT-N18U High Power routere
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tovább nőtt a Netflix előnye, emelik az árakat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Crypto Trade
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Repsol600 #90340 üzenetére
Ha eszi az olajat, akkor azon nem fog segiteni vagy csak latszolag ideig oraig. Ha logikusan vegigolvasod a marketing szoveget, akkor rajossz, mennyire mese. Honnan "tudja" ez az adalek, hogy melyik fem feluletbe szabad beepulnie(csak a kopott felulethez). Tehat csak a kopott hengerfalhoz, de a veztengelybe ne "epuljon" be, se az olajozo jaratokba, se a hajtorud csapagyazasahoz se mashova stb.
Vannak hasonlo csodaszerek, amiket regen hasznaltak ilyen esetekben motorba/autoba, de maximum eladas elott, hogy ne tunjon fel a fustoles -
draco31
veterán
válasz Repsol600 #89277 üzenetére
3-4 bontónak írtam amit találtam, jófogáson, facen amit bontanak, kb mindet kérdeztem, csoportokba is írtam, 2 hete ezzel kelek fekszek.
Öcsém még mindig nem engedi, hogy felgyújtsam sajnosASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Repsol600 #86642 üzenetére
"Igaz nem egy tákolt, apám vette újan, nagyrészt még gyári minden rajt."
Ott a pont. De mára ez a ritka állapot, többség tákolt, kamaszok tanultak rajta motorozni, meg szerelni. Valamit iszonyatosan eltaláltak akkoriban ezekkel a "Szimókkal".
Eh, ha beleférek még a szerkesztésbe...Egy kis nosztalgia. Beszkennelt kép, 1985 vagy 86-ban készült. Első Simsonom.
Látszanak az akkori "kötelező" átalakítások: Oldalkitámasztó, hátsó sárvédő leffencs lecserélése, gumi porvédő a telszkópokra. Hátső teló is le lett cserélve MZ teleszkórra, itt még a gyári volt rajta....
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #86331 üzenetére
Kannában még a 95-nek sem lesz semmi baja 2-3 hónap elteltével.
Múlt héten vittem műszakira a 180 4T karburátoros runnerom. Százas benzin volt benne, viszont több mint egy éve nem volt beindítva. Szó szerint. Egészen pontosan valamikor tavaly áprilisban, vagy május elején mehettem vele. A karbiban valószínű, hogy már semmi benzin nem volt, több részletben, kb 10-15 másodperces indítózás után elkapta a fonalat. Számítottam rá, hogy a hosszú állás ellenére is be fog indulni, mert tavaly is valami 9-10 hónap állás után lett beindítva és akkor sem volt gond.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz Repsol600 #84855 üzenetére
Én ugyanúgy szoktam. Elzárom a benzincsapot, járó motornál, míg meg nem áll. Karbit sose kellett pucolnom, pedig már 35 éves. Nálam 20 éve van a motor, azóta így csinálom. Nálam a leállás időjárás függő, de ha előreláthatóan hosszabb ideig nem tudom majd használni, akkor így állok le.
-
KTMHobby3
tag
válasz Repsol600 #84851 üzenetére
Ez a motorbenzin kémiai összetétele:
MSZ EN 228
Jellemző Mérték-
egység Vizsgálati módszer Követelmény
Esz-95 Esz-98
Kísérleti oktánszám - MSZ EN ISO 5164 ≥ 95.0 ≥ 98.0
Motoroktánszám - MSZ EN ISO 5163 ≥ 85.0 ≥ 88.0
Etanoltartalom v/v% MSZ EN ISO 22854
Ólomtartalom mg/l MSZ EN 237 ≤ 5
Sűrűség 15 °C-on g/cm3 MSZ EN ISO 12185 0.720 - 0.775
Kéntartalom mg/kg MSZ EN ISO 20846 ≤ 10
Gyantatartalom,
oldószerrel mosott mg/100ml MSZ EN ISO 6246 ≤ 5
Korróziós fokozat,
3ó, 50°C - MSZ EN ISO 2160 1. osztály
Benzol %(V/V) MSZ EN 12177 ≤ 1.0
Oxigéntartalom %(m/m) MSZ EN ISO 22854
Aromástartalom %(V/V) MSZ EN ISO 22854 ≤ 35.0
Olefintartalom %(V/V) MSZ EN ISO 22854 ≤ 18.00
Külső megjelenés - Érzékszervi tiszta és átlátszó
Én a kéntartalomra gondolok, de lehet hogy tévedek. -
-
nagyúr
válasz Repsol600 #81138 üzenetére
Végül kicseréltem a Motul Transoil 10w40-re. Sajna meggyűlt a bajom a túlfolyó csavarral.
Leengedni sikerült (bemelegítés után - hú... majd lefagytam a motorról, de a lányomért mindent), megnéztem mennyi jött le (~6.5dl) - nem tudom mikor cserélhették, de szép szürke volt. A gépkönyv 750ml-t írt, kb. 7.25 ment vissza bele az újból, sajnos a csavart sehogy nem sikerült kiszedni, így maradt ez feltöltési verzió.
Hűtőfolyadék -17°C-ra beállítva.
Gyertyát is cseréltünk, mert a régivel megállt, aztán csak lehűlés, kiszedés, pucolás után után indult újra; az úgy gyertyával ilyen gond nincs.
Még a légszűrőre azért rásasolok, ha már egyszer foglalkozós a járgány.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Topikgazda
-
nagyúr
válasz Repsol600 #81105 üzenetére
Köszi, ez azért megnyugtató.
Azért szépen haladunk a rendberakással.
Hátsó fékpofát lecserélték a gyerekek (! tényleg ők, én ott sem voltam).
Igaz, közben elgörbítették a sztender rugóját, az én egyengettem vissza.
Lányom lerúgta a kipuffogót, egyszer feldöntötte a "mocit".
De mégmindig örül, folyamatosan vigyorog. És nem zavarja, hogy szerelni kell, meg mindenéle előjön... én meg ennek örülök.
Elmeséltem neki a legutóbbi használtautó vásárlás utáni (majdhogynem kötelező érvényű zonnali szervizt, és a hozzá tartozó költségvonzatot - mivel nem volt ismert előélete az autónak)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Repsol600 #81095 üzenetére
Hát most első csere már a 10w40-nel lesz.
("szomszéd" szintén am6-os MRX-be ezt használja, lehet, hogy a következőnél kipróbáljuk a 75w90-et)Viszont kapott egy hátsó defektet a leány... kerék kiszedés elég nehezen ment, gyakorlatilag nem nagyon volt kenőanyag a tengelyen.
Mivel kenjem meg?
Láncspray, vagy "kékzsír"? Vagy ez sem olyan egetverő kérdés? (Gondolom motorolajat azért ne)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Repsol600 #80796 üzenetére
Képzeld, közben néztünk motorokat, úgy tűnik, hogy a Motorhispania Furia teleszkópja állítható (csavaros rögzítésű, 2 lyuk), és az alacsonyabbik állásban lányom lába fizikailag leér - még terepgumikkal is! Vélhetően erre esik majd a választás, és átmenetei, fél-terep gumikkal lesz.
Jó volt ám nézelőrni... amikor már fizikailag is oda kerültünk, hogy megtapogassuk, ráüljünk...
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Repsol600 #80619 üzenetére
Neked is köszönöm!
Próbálkozok, próbálkozok.
Mivel a lányom nincs még 160cm magas, inkább az alacsonyabb motorokra próbálunk rákeresni. (Igaz, azért én is fogom használni , de még lehet hogy a bátyja meg az öccse is elkéri majd...)Szóval AM6-os blokks motort érdemes keresni, ha jól értem az eddigieket.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
norbert1998
nagyúr
válasz Repsol600 #78857 üzenetére
Úgy lesz. Még egy utolsó kérdés, miközben az eddigieket köszönöm.
Most 14/62 a fogak aránya. Így hátszéllel óra szerint 103 a vége. Érdemes lehet 15/62-re menni? Úgy érzem, a teljesítmény csúcs után van már bőven ez a 103. 15-os első kerékkel viszont lehet több lenne. De a nyomaték igény miatt lehet, hogy kevesebb. Alapjába véve 11:62-es szettet kapni hozzá (legalábbis abban az egy boltban, ahol néztem).
Mennyire "szabványos" a lánckerekek felforgatása? Mind a bordás tengelyre mind a hátsó kerékre. Ennek se néztem még utána, csak felirtam egy kódot a két lánc kerékről, amit le tudtam olvasni róluk. -
norbert1998
nagyúr
válasz Repsol600 #78815 üzenetére
Magas volt a szint
No, a szivatót szétszedtem, a linknek megfelelően, így most működik, indul is szépen, tettem bele nagyobb főfúvókát is, "tuning" címén. 76-os fúvókát tettem bele a 70-es helyére (gyári ajánlás 72.5), ezzel kicsit sokat kap, sebességben ledadog 10 ezer körül. Kapott vadiúj, belevaló gyertyát is.
Még egy kérdésem lenne:
A lánc nyúlik, mint a lónyál. Konkrétan meg lett húzva, amennyire kell, és 30 kilóméterrel később megint lóg, mint a fene, sőt, már a kerékre sem passzol rendesen. 6mm-t simán eltudom húzni a nagykeréken középen hátrafelé a láncot, tehát az kuka. A kérdés, hogy azon kívül, hogy az a lánc gagyi, okozhat más is idő előtti jelentős láncnyúlást? Elvileg szépen egyenesen állt akerék, nem oldalazott a lánc. -
norbert1998
nagyúr
válasz Repsol600 #78722 üzenetére
No, a szivatót nem szedtem még szét, mert azóta megemberelte magát, első rúgásra indul...
(aki nem tudja, AM6, CPI SM50)
Viszont az istenért sem akar kiforogni, 6-7 ezer fölé. Üresben sem, sebességben sem. Egyesben kb csak bólogatok, mintha kockás lenne a benzin, pedig új. Mikor beraktam ezt a BPR6ES gyertyát, egy darabig jó volt, aztán most megint nem jó.
Gond nélkül dagonyáztam vele a mai vihar után a földúton, 6000 alatt vígan közledik, és nem is érzek problémát abban, ahogy húz, viszont mégsem hajlandó fölé menni.
Előtte egy másik BPR6ES gyetya volt benne, azzal is ezt csinálta. Arra gyanakodtam, hogy beázott a gyújtás mosáskor, de nemhiszem.
Sőt, talán hidegen jó is, kiforog 12 ezerig (ami persze hidegen nem egészséges), melegen viszont biztosan nem hajlandó.
Most akkor lehet, hogy úgy halt meg a szivató, hogy "szivató" állásban ragadt?
Nem rendeltem hozzá kézit, mert hogy jól indul, kiváló. Ma vettem észre, hogy az utoljára berakott gyertyával is ledadog.Ez a ledadogás amúgy úgy néz ki üresben, hogy első gázadáskor kilő a fordulat 9000-re, visszaesik 4-re, és onnantól 6 és négy között pattog, mintha túráztatnám.
A benzinszint kicsit babrálva lett, a magas szint is okozhatja ezt? Vagy inkább a beragadt szivató? Gertya? Mert most ez használt gyertya, sőt, eddig az összes használt volt, bár a 3 pólusú az majdnem új.
Egy jó fél percig "pattogtattam" a fordulatot, utána a gertyát kivettem, az nedves volt és fekete, de nem korom szinten, de közel sem őzbarna.
1.50-es keverék van benne ugye, az indulás miatt a különolajzást kikötöttem.
-
norbert1998
nagyúr
válasz Repsol600 #78720 üzenetére
Kézi csapom van csak, így, ahogy mondod, nem megy sehova ez most. Ez azt jelenti, hogy kellene vakumcsap bele?
Lehet akkor az a gond, amit mondasz, mert valóban 12V-ra téve mozog rendesen a szivato, ki is és be is, de hogy mennyire kell visszahúznia, azt nem tudom.
Úgy mértem, hogy hidegen 10 mm-t lóg ki a dugó része, és 13-14 mm magasan fekszik fel a szivato a fészekhez képest, vagyis a dugó és a fészek közt 3-4 mm van hidegen. Meg mérem a másik szivato kilógását.Egyébként ezekben a tű mire szolgál? Mert szemezek kézi megoldással, mégiscsak az a tuti, de nem tudom, jó lenne-e az, mert azon csak dugó van, tű nincs.
+1 kérdés. Ha ugyanilyen karbid van, meg tudod mondani, milyen fúvóka kell bele? Kicsit játszanék vele, ha sikerül az indulást belőni, de ha nem muszáj, nem szedem le megnézni, mert tegnap is elfelejtettem
Karbit levenni nehéz, feltenni meg jó nehéz. A szivato ehhez képest gyerekjáték a karbirol. -
tothferenc
senior tag
válasz Repsol600 #75559 üzenetére
Koszi, siker. Btw az kicsit meglepo, hogy a 8 mm-es munkahenger bizonyos pozicioban szorul a huvelyben. Ez mitol lehet? elgondolkodtam a manualis, bowdenes kezi szivaton. Tudja valaki, milyen tipust tudnek felszerelni egy gyari motowell magnet rs-re?!
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
suste
veterán
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #73377 üzenetére
Egyébként viszonylag egyszerűen le lehet ellenőrizni az egészet. Ha már minden fenn van, akkor a külső tárcsa felrakása előtt a szíjat tedd fel a csapszegre ahogy azt egyébként is tenni kell. Koppanásig legyen minden hátratolva (vario, csapszeg, minden). A szíjat erősen nyomd neki a variátornak, természetesen úgy, hogy a csapszegen van. Ha pont a csapszeg vonalában van a szíj alsó részének a széle, akkor elméletileg optimális, nem kell semmi alátét. Ilyen esetben biztos, hogy összerakva nem fog a szíj a csapszegre lógni, mert a külső tárcsa is "elnyel" minimálisat a csapszeg hosszából. Ha túllóg a szíj a csapszegen, akkor kell játszadozni a különböző vastagságú hézagolókkal, hogy tökéletes legyen. Valaki nem teszi ezt meg, lehet így is menni vele, de ilyenkor nem tökéletes. Ugye ha túlzottan a csapszeg fölé kerül a szíj összeszerelve, akkor nagyon nagy lesz a motor induló áttétele, a dinamikus elindulást el lehet felejteni. Ha meg el van kopva a szíj vagy túlzottan ki lett hézagolva, akkor meg rá fog lógni a csapszegre ami még rosszabb. Elméletileg arra kell törekedni ha tökéletest akarunk, hogy összerakva minél jobban megközelítsük a szíjjal a csapszeget, de semmiképp se érjen hozzá. Ez ugye sok türelem és idő is egyben.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #73377 üzenetére
Igen, ahogy a kopik a szíj úgy kell vékonyabbra cserélni elméletileg a hézagolót vagy ha adja, akkor az egészet kivenni. De ugye én nem tudom innen, hogy mit mutat a jelenlegi szíjad fölrakva illetve azt sem, hogy új szíjjal milyen lenne. A típust sajnos hiába adod meg, azt látni kell. A gyári adatokból soha sem lehet ezen a téren kiindulni hogy mi a helyes beállítás.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Repsol600 #73186 üzenetére
Anyag függvényében egy hegesztés talán még érdekes lett volna, vagy valami csavaros megoldás, de azért a szilikon necces
Találtam egy threadet, óra kristályüveg és epoxy szerepel bevált alapanyagként [link]
Mindenki: köszönöm a biztosítás véleményeket, sikerült 3300-at kalkulálni, így már egész jól hangzik
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Repsol600 #73183 üzenetére
En a mihamarabbi cserejet javasolnam, nem menet kozben vizsgalnam a fekfolyadek erroziv hatasat a kulonfele szilikon tomitokre es ragasztokra.
A fekfolyadek egy eleg erdekes dolog, sokmindent meg tud marni, lehet nem talalkoztal meg megmart festeket ahova racsopogott. Van, hogy berohadt, rozsdas csavarokat azzal aztatok meg, es kijonnek mint a kisangyal.
(Dizelek tizeneves gyari izzitogyertyait beszakadas nelkul szedtem igy ki sokszor, fel nap "aztatas" utan)A DOT 3/4/5.1 glikol-eszter/polietilen-glikol bazisu, DOT 5 pedig szilikon(de ezt eleg keves helyen hasznalhato, nem lehet sem keverni, sem olyan helyen hasznalni ahol a tobbit.)
Ennek ellenere lattam mar bator embereket, akik 5 forintos vagy 100-ast ragasztottak epoxival az ablakocska helyere, viszont nem szeretnek a helyukben lenni, amikor kiderul, hogy a ragaszto megsincs baratsagban a fekfolyadekkal.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #72581 üzenetére
Simán használható olajok. Annyi, hogy fél szintetikusak. Simsonba és “mezei “ robogókba megteszi, minimális lerakódást okoznak a csőben. A harmadik, a manol a magyar leírás ellenére szintén csak félszintetikus, a hátoldalán a más nyelvű ismertetőkben már kitérnek rá, hogy vegyitett olaj. Manol-ba a teljesen szintetikus jóval többe kerül.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
SLYM
veterán
válasz Repsol600 #71471 üzenetére
Lol. Pofátlanok itt is ezek a kínai cégek, csodálkozom, hogy mégis forgalmazzák Európában a motorjaikat, nem tudom ez hogy jött össze nekik.
Mindenesetre nálam ez a befutó jelenleg: [link]. Bár kereskedő hirdeti és az ár sem olcsó a többi CPI SX-hez képest, de igényesnek tűnik az ember, az összes motorja tökéletesen van fényképezve és biztos rendbe rakta mielőtt eladja. Ercsi 50 km-es körzetében (BP belső részei kilőve, onnan haza nem jövök motorral) jelenleg ennél jobbat nem találtam hasonló pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
-
Telda
addikt
válasz Repsol600 #67744 üzenetére
Az is lehet hogy az állító csavar vége van deformálódva és szorul tőle a súber, anno volt nekem ilyen Simsonon .
Vedd le a levegőszűrőt, húzgáld meg a gázkart és meg fogod látni ha esetleg szorulna, vagy nem állna vissza alapjáratba. De az is lehet hogy csak a bovden szorul.
2200? Nekem kb 900-1000-ra van beállítva, vagy rossz a műszerem . -
Topikgazda
válasz Repsol600 #67747 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert a 4T karbiknál ha subert membránon van egy minimális kis szakadás, akkor az is tud ilyeneket produkálni. Sokan azt iszik, hogy csak a menetteljesítményre/dinamikára van hatással a sérült membrán, de nem.
De mindegy, nálad ezt ki lehet zárni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #67651 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy nem tudom. Ez egy teljesen más jellegű robogó mint amire cserélni akarod. Egyébként jó állapotban van az SR? A tied jó állapotban van? Mondjuk én talán már csak azért is elcserélném, mert nekem egyáltalán nem tetszik az ilyen fajta vonalú robogó mint ez a kymco, de ez csak az én véleményem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Repsol600 #67114 üzenetére
Jobb eshetőséget írták, a másik, a vashenger és dugattyú probléma lehet ... nem tudom miért de nálam most ez okoz még fejtörést. Még nem jöttem rá miért, de a dugattyú gyűrű befeszül és rá rozsdásodik a dugattyúra és így elveszti a kompressziót. Benzinen és olajon kívül nem kaphatna nedvességet de mégis valahogy, arra az egyre tudok még gondolni, hogy a membrán nem zár jól, és a levegőszűrőn és karburátoron át ill a kipufogón át nedves levegő kerül a hengerbe ami a rozsdásodást okozza. Meglátjuk.
Megjött az új Dellorto PHBN 17,5, új benzin és vákuum cső, új benzin szűrő, benzin csap, (új levegő szűrő ház és szivacs), új patentok kábelszorítók csövekre és karburátorra, komplett ellátó rendszer csere. A membrán ház, leömlő, 0km-s de az már korábban cserélve lett (karbon)
Vasárnap szét szerelés tisztítás össze szerelés, meglátjuk mit hoz.[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
gabe_
őstag
válasz Repsol600 #67114 üzenetére
Én megnézném először a csöveket és a csatlakozásukat, nincs-e tömítetlenség valahol, elöregedve, a vákuum cső, utána a szivattyúban a membrán ép-e, nincs-e kosz benne.
(Nekem a malagutiban a szivattyú membránja volt kirepedve, azt kicserélve hetek után is könnyen indul)Sovány szakácsban sose bízz!
-
Topikgazda
-
nagyúr
válasz Repsol600 #66140 üzenetére
Egy frankó cucc, külföldi fórumokon 7.5g-vel hajtó tulajból akad jópár.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #66140 üzenetére
Semennyivel sem szabad eltérni a gyáritól, hogy ha az egész motor tök gyári.
Max lefele szoktak 0,5-1 grammot, hogy kicsit jobban pörögjön. Fölfele semmiképp se menjél, mert annyi lesz a dinamikának, végsebességben meg kb 1-2 km/h-val lesz jobb.
Ezt el kéne már felejteni, hogy nehezebb görgő= kicsit rosszabb gyorsulás, de nagyobb végsebesség.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
freelanced
addikt
válasz Repsol600 #65900 üzenetére
Üdv !
Annyira nem vagyok válogatós igazából mindegyik forma tetszik szinte. Egy kettőt már ajánlottátok de azert kíváncsi lennék mik vannak még.
A vespán kivul amugy milyen robogó jöhet még szóba? Ezek az ötvenesek mennyit mennek amugy?
Koszi
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
freelanced
addikt
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #65430 üzenetére
Ha hozzáadták akkor valóban ajándékként kell kezelni.
Csak a miheztartás miatt írtam, hogy ez a szett valójában nem is számít tuning szettnek, mert kb semmivel sem tér el a gyáritól. A dugó kialakítása kb olyan mint a gyárié, és a henger vezérlése sem tér el attól.
Ennél a hengernél max csak a 70-es változatot lehetne valamilyen szinten tuningként megemlíteni, azt is csak a megnövekedett lökettérfogat miatt.
De még egyszer mondom, nem leszólni akarom, arra amire neked kell valószínűleg tökéletes lesz.(#65431) üszök Mid is van? Runner VXR 180? Az sracing-en néztem, de ott is csak valami hitvány univerzális van hozzá. Aztán lehet, hogy valami olyan típus is jó lenne rá ami a papírforma szerint nem. Én pont az sracing-on vettem egyszer olyan fékkarokat ami a gyári leírás szerint elméletileg nem lett volna jó az adott motorhoz, de a képeket tanulmányozva bekockáztattam a rendelést és sikerrel is jártam.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #65425 üzenetére
Én csak azt mondtam ami a leírásában szerepel. Nem egy kihegyezett hengerről van szó, ezért is ajánlják gyári rendszer mellé.
Leo Vince SP3? Hát tuning viszonylatban nem egy erős csőről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Telda
addikt
válasz Repsol600 #65418 üzenetére
Köszi!
Én is pont hengerszettet néztem fekvő minához 70es átalakításra.
Csak az a baj, hogy az előző alap szettet kb 2 éve vettem és van benne 12e km. Szóval lehet pocséklás lenne most cserélni. Ráadásul kellene másik főtengely, csapágyak, karbi, kb. 60e Ft. Nem olcsó a tunying . -
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
válasz Repsol600 #65407 üzenetére
Köszi szépen. Nem sokat használtam mert töltelékmotorként vettem de mikor beindítottam akkor nem csörgött. A csapágyakat és a szimeringeket már kukáztam bontásnál. Olvastam itt hogy azokat nem rakjuk vissza így meg is fogadtam. Köszönöm a válaszod.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen notebookot vegyek?
- Mobil flották
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- CPU léghűtés kibeszélő
- Fotók, videók mobillal
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest