-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
válasz Repsol600 #65407 üzenetére
Köszi szépen. Nem sokat használtam mert töltelékmotorként vettem de mikor beindítottam akkor nem csörgött. A csapágyakat és a szimeringeket már kukáztam bontásnál. Olvastam itt hogy azokat nem rakjuk vissza így meg is fogadtam. Köszönöm a válaszod.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Telda
addikt
válasz Repsol600 #65418 üzenetére
Köszi!
Én is pont hengerszettet néztem fekvő minához 70es átalakításra.
Csak az a baj, hogy az előző alap szettet kb 2 éve vettem és van benne 12e km. Szóval lehet pocséklás lenne most cserélni. Ráadásul kellene másik főtengely, csapágyak, karbi, kb. 60e Ft. Nem olcsó a tunying . -
Topikgazda
válasz Repsol600 #65425 üzenetére
Én csak azt mondtam ami a leírásában szerepel. Nem egy kihegyezett hengerről van szó, ezért is ajánlják gyári rendszer mellé.
Leo Vince SP3? Hát tuning viszonylatban nem egy erős csőről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #65430 üzenetére
Ha hozzáadták akkor valóban ajándékként kell kezelni.
Csak a miheztartás miatt írtam, hogy ez a szett valójában nem is számít tuning szettnek, mert kb semmivel sem tér el a gyáritól. A dugó kialakítása kb olyan mint a gyárié, és a henger vezérlése sem tér el attól.
Ennél a hengernél max csak a 70-es változatot lehetne valamilyen szinten tuningként megemlíteni, azt is csak a megnövekedett lökettérfogat miatt.
De még egyszer mondom, nem leszólni akarom, arra amire neked kell valószínűleg tökéletes lesz.(#65431) üszök Mid is van? Runner VXR 180? Az sracing-en néztem, de ott is csak valami hitvány univerzális van hozzá. Aztán lehet, hogy valami olyan típus is jó lenne rá ami a papírforma szerint nem. Én pont az sracing-on vettem egyszer olyan fékkarokat ami a gyári leírás szerint elméletileg nem lett volna jó az adott motorhoz, de a képeket tanulmányozva bekockáztattam a rendelést és sikerrel is jártam.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
freelanced
addikt
-
freelanced
addikt
válasz Repsol600 #65900 üzenetére
Üdv !
Annyira nem vagyok válogatós igazából mindegyik forma tetszik szinte. Egy kettőt már ajánlottátok de azert kíváncsi lennék mik vannak még.
A vespán kivul amugy milyen robogó jöhet még szóba? Ezek az ötvenesek mennyit mennek amugy?
Koszi
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #66140 üzenetére
Semennyivel sem szabad eltérni a gyáritól, hogy ha az egész motor tök gyári.
Max lefele szoktak 0,5-1 grammot, hogy kicsit jobban pörögjön. Fölfele semmiképp se menjél, mert annyi lesz a dinamikának, végsebességben meg kb 1-2 km/h-val lesz jobb.
Ezt el kéne már felejteni, hogy nehezebb görgő= kicsit rosszabb gyorsulás, de nagyobb végsebesség.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nagyúr
válasz Repsol600 #66140 üzenetére
Egy frankó cucc, külföldi fórumokon 7.5g-vel hajtó tulajból akad jópár.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Topikgazda
-
gabe_
őstag
válasz Repsol600 #67114 üzenetére
Én megnézném először a csöveket és a csatlakozásukat, nincs-e tömítetlenség valahol, elöregedve, a vákuum cső, utána a szivattyúban a membrán ép-e, nincs-e kosz benne.
(Nekem a malagutiban a szivattyú membránja volt kirepedve, azt kicserélve hetek után is könnyen indul)Sovány szakácsban sose bízz!
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Repsol600 #67114 üzenetére
Jobb eshetőséget írták, a másik, a vashenger és dugattyú probléma lehet ... nem tudom miért de nálam most ez okoz még fejtörést. Még nem jöttem rá miért, de a dugattyú gyűrű befeszül és rá rozsdásodik a dugattyúra és így elveszti a kompressziót. Benzinen és olajon kívül nem kaphatna nedvességet de mégis valahogy, arra az egyre tudok még gondolni, hogy a membrán nem zár jól, és a levegőszűrőn és karburátoron át ill a kipufogón át nedves levegő kerül a hengerbe ami a rozsdásodást okozza. Meglátjuk.
Megjött az új Dellorto PHBN 17,5, új benzin és vákuum cső, új benzin szűrő, benzin csap, (új levegő szűrő ház és szivacs), új patentok kábelszorítók csövekre és karburátorra, komplett ellátó rendszer csere. A membrán ház, leömlő, 0km-s de az már korábban cserélve lett (karbon)
Vasárnap szét szerelés tisztítás össze szerelés, meglátjuk mit hoz.[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #67651 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy nem tudom. Ez egy teljesen más jellegű robogó mint amire cserélni akarod. Egyébként jó állapotban van az SR? A tied jó állapotban van? Mondjuk én talán már csak azért is elcserélném, mert nekem egyáltalán nem tetszik az ilyen fajta vonalú robogó mint ez a kymco, de ez csak az én véleményem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #67747 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert a 4T karbiknál ha subert membránon van egy minimális kis szakadás, akkor az is tud ilyeneket produkálni. Sokan azt iszik, hogy csak a menetteljesítményre/dinamikára van hatással a sérült membrán, de nem.
De mindegy, nálad ezt ki lehet zárni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Telda
addikt
válasz Repsol600 #67744 üzenetére
Az is lehet hogy az állító csavar vége van deformálódva és szorul tőle a súber, anno volt nekem ilyen Simsonon .
Vedd le a levegőszűrőt, húzgáld meg a gázkart és meg fogod látni ha esetleg szorulna, vagy nem állna vissza alapjáratba. De az is lehet hogy csak a bovden szorul.
2200? Nekem kb 900-1000-ra van beállítva, vagy rossz a műszerem . -
Topikgazda
-
-
Topikgazda
-
-
SLYM
veterán
válasz Repsol600 #71471 üzenetére
Lol. Pofátlanok itt is ezek a kínai cégek, csodálkozom, hogy mégis forgalmazzák Európában a motorjaikat, nem tudom ez hogy jött össze nekik.
Mindenesetre nálam ez a befutó jelenleg: [link]. Bár kereskedő hirdeti és az ár sem olcsó a többi CPI SX-hez képest, de igényesnek tűnik az ember, az összes motorja tökéletesen van fényképezve és biztos rendbe rakta mielőtt eladja. Ercsi 50 km-es körzetében (BP belső részei kilőve, onnan haza nem jövök motorral) jelenleg ennél jobbat nem találtam hasonló pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #72581 üzenetére
Simán használható olajok. Annyi, hogy fél szintetikusak. Simsonba és “mezei “ robogókba megteszi, minimális lerakódást okoznak a csőben. A harmadik, a manol a magyar leírás ellenére szintén csak félszintetikus, a hátoldalán a más nyelvű ismertetőkben már kitérnek rá, hogy vegyitett olaj. Manol-ba a teljesen szintetikus jóval többe kerül.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Repsol600 #73183 üzenetére
En a mihamarabbi cserejet javasolnam, nem menet kozben vizsgalnam a fekfolyadek erroziv hatasat a kulonfele szilikon tomitokre es ragasztokra.
A fekfolyadek egy eleg erdekes dolog, sokmindent meg tud marni, lehet nem talalkoztal meg megmart festeket ahova racsopogott. Van, hogy berohadt, rozsdas csavarokat azzal aztatok meg, es kijonnek mint a kisangyal.
(Dizelek tizeneves gyari izzitogyertyait beszakadas nelkul szedtem igy ki sokszor, fel nap "aztatas" utan)A DOT 3/4/5.1 glikol-eszter/polietilen-glikol bazisu, DOT 5 pedig szilikon(de ezt eleg keves helyen hasznalhato, nem lehet sem keverni, sem olyan helyen hasznalni ahol a tobbit.)
Ennek ellenere lattam mar bator embereket, akik 5 forintos vagy 100-ast ragasztottak epoxival az ablakocska helyere, viszont nem szeretnek a helyukben lenni, amikor kiderul, hogy a ragaszto megsincs baratsagban a fekfolyadekkal.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Repsol600 #73186 üzenetére
Anyag függvényében egy hegesztés talán még érdekes lett volna, vagy valami csavaros megoldás, de azért a szilikon necces
Találtam egy threadet, óra kristályüveg és epoxy szerepel bevált alapanyagként [link]
Mindenki: köszönöm a biztosítás véleményeket, sikerült 3300-at kalkulálni, így már egész jól hangzik
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #73377 üzenetére
Igen, ahogy a kopik a szíj úgy kell vékonyabbra cserélni elméletileg a hézagolót vagy ha adja, akkor az egészet kivenni. De ugye én nem tudom innen, hogy mit mutat a jelenlegi szíjad fölrakva illetve azt sem, hogy új szíjjal milyen lenne. A típust sajnos hiába adod meg, azt látni kell. A gyári adatokból soha sem lehet ezen a téren kiindulni hogy mi a helyes beállítás.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #73377 üzenetére
Egyébként viszonylag egyszerűen le lehet ellenőrizni az egészet. Ha már minden fenn van, akkor a külső tárcsa felrakása előtt a szíjat tedd fel a csapszegre ahogy azt egyébként is tenni kell. Koppanásig legyen minden hátratolva (vario, csapszeg, minden). A szíjat erősen nyomd neki a variátornak, természetesen úgy, hogy a csapszegen van. Ha pont a csapszeg vonalában van a szíj alsó részének a széle, akkor elméletileg optimális, nem kell semmi alátét. Ilyen esetben biztos, hogy összerakva nem fog a szíj a csapszegre lógni, mert a külső tárcsa is "elnyel" minimálisat a csapszeg hosszából. Ha túllóg a szíj a csapszegen, akkor kell játszadozni a különböző vastagságú hézagolókkal, hogy tökéletes legyen. Valaki nem teszi ezt meg, lehet így is menni vele, de ilyenkor nem tökéletes. Ugye ha túlzottan a csapszeg fölé kerül a szíj összeszerelve, akkor nagyon nagy lesz a motor induló áttétele, a dinamikus elindulást el lehet felejteni. Ha meg el van kopva a szíj vagy túlzottan ki lett hézagolva, akkor meg rá fog lógni a csapszegre ami még rosszabb. Elméletileg arra kell törekedni ha tökéletest akarunk, hogy összerakva minél jobban megközelítsük a szíjjal a csapszeget, de semmiképp se érjen hozzá. Ez ugye sok türelem és idő is egyben.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest