- Ubiquiti hálózati eszközök
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Arch Linux
- Milyen routert?
- Kriptocég szállt be a Juventus futballklubba
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózatokról alaposan
- Internet és kábel TV hálózatokról kötetlenül
- XPEnology
- Még havi 6 dollárt kérhet a Spotify a plusz funkciókért
-
IT café
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cseneles
őstag
válasz
clyvejhamma #69741 üzenetére
Lehet de csak az 1080p-be.
-
totoka2
tag
...tudom, tudom OLED TV-ből meg a 85" a normál méret (nálam a hangfalaktól csak a 47" fért el, de nem is érzem hiányát nagyobbnak).
A 17 cm x 45 cm x 47 cm méret eléggé bumfurdi egy nappaliban a plafonról belógatva. Ha a konyhaszekrény tetejére tudnám tenni, akkor nem zavarna ez a méret (vagy lenne dedikált moziszoba), de az sajnos nem opció a páraelszívó/zsíros gőzök miatt.