Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
senior tag
válasz
JulesTS #2746 üzenetére
Ha valaki egyszer rámvillog, és elbaszom a féktávot, valószínű utána csak röhögnék magamon
Itt viszont 2-3 másodperc távolságból már kb 5-6 körön keresztül folyamatosan villogott. És a folyamatost úgy értem, hogy tényleg szinte végig. Először azt hittem nekem van valami meghülyülve, mert az előttem lévőn láttam a villogást, aztán láttam a tükörben, hogy valami speciális gyerek jön mögöttem.Amúgy a tegnapi versenyt nem értettem teljesen, tavaly év végén kezdtem újra iracingezni, és azóta ez volt az első olyan GTE verseny, ami ugye single class, hogy a verseny második felében folyamatosan lekörözött embereket kellett kerülgetni. Máskor van 1-1 ember, aki annyival lassabb a mezőnynél, de találkozik velük egyszer az ember, most meg folyamatosan ez ment. Elég szokatlan egy 45 perces versenyen.
'92 Honda VFR 750
-
JulesTS
addikt
Idegesítő, de hozzá lehet szokni. Onnantól meg csak mosolyogni lehet rajta. Amúgy meg le kell kapcsolni a tükröt...
Olyankor viszont én is szoktam villogni, amikor csak úgy tud megelőzni valaki, hogy kilök a pályáról.
Mondjuk egyszer Raceroom ranked versenyen előzésre is használtam, gyorsabb voltam az előttem lévőnél, de körökön keresztül beragadtam mögé, utolsó kör utolsó kanyar féktávjánál rávillogtattam, kicsit túlfutott és elmentem mellette. -
biker
nagyúr
pl multiclassban ha már mennek a lekörözések, akkor jól jön
gonosz (getzi?) dolog, de utolérsz valakit, rávillogsz, és ha nincs fejben egyben, símán elengedÉn kb annyival rendezem le az ilyet, hogy "mit villogsz te ghe..." és kész
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bardi
senior tag
válasz
Amantius #2743 üzenetére
Ha a corkscrewban nem gondolja egy lekörözött, hogy akkor kell visszajönnie a pályára keresztben, amikor éppen megyek lefelé, esélye sem lett volna, néha picit közel került, többnyire lekörözöttek miatt, aztán eltűnt. Utána a körönként 2 másodperc elég fájó volt a sérülés miatt az utolsó 5 körre...
A többi leírt dologgal semmi bajom, az a versenyzés része, de ez a villogás továbbra is csak szánalmas megoldásnak tűnik, amikor valaki vezetni nem tud, lassú, és arra vár, hogy a másik hibázzon. Lekörözöttnek jó jelezni, de nekem ennyi.'92 Honda VFR 750
-
Amantius
senior tag
Pont az a lényege, hogy idegesítsen és kibillentsen a komfortzónádból és ahogy írod, idegesítő. Tehát működik (persze, hogy működik, a profik is kíméletlenül használják). Ugyan ez, amikor jobbról, balról beszúr, vagy szinte lehetetlen helyen akar előzni, ami nem igaz, csak úgy tesz, mintha... Mindegyiknek a lényege, hogy megzavarjon, hibára kényszerítsen. A mentális stabilitás is része a versenyzésnek, ahogy az abból való kirántás is.
Lehet ezt utálni és én is ki szoktam bírni röhögés nélkül, amikor a sokkal gyorsabb versenyzők gyakran a szó szoros értelmében letolnak a pályáról, pedig akár meg is előzhetne tisztán, de azt mondja a mondóka is, hogy: "Aki bajnok akar lenni, keményen kell annak menni".Nagy gáz, kis szerencse!
-
biker
nagyúr
Van olyan bajnokság, ahol meg lehet, de én kiröhögöm az ilyen óvást, és nálunk nem lehet. A Simunation Seriesről beszélek
Szeretném megóvni hogy becsengetnek közben, vagy zümmögnek a legyek.Volt olyan akit strobinak neveztünk, és azon röhögtünk, ami végül állítólag igaz volt, hogy a fékre volt bindelve a flash, és minden féktávon villogott
Kb ilyen amikor olyan óvást kaptunk, hogy valaki ijesztésből beengedte féktávon a kocsit, és ő elrántotta a kormányt, kontakt nélkül kiesett, és megóvta.
Sok zavaró tényező van verseny közben... Ez is egy a sokbólElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bardi
senior tag
Amikor olyan ember, aki "versenyben" van velem, de igazából max megközelíteni tud csak, folyamatosan villogtatja a kibaszott fényszórót, azt meg lehet óvni? Egyszerre idegesítő, meg szánalmas, hogy ennyit tud, ahelyett, hogy gyorsabban vezetne.
'92 Honda VFR 750
-
biker
nagyúr
-
#214
aktív tag
Részemről így rendben van.
Ha esetleg nem kész dashboardon keresztül érdekel, akkor SimHubban a
[GameRawData.Telemetry.TrackWetness]
ad vissza egy 6-os skálát (1-száraz, 6- erősen vízáztatott), ezt esetleg lehet személyreszabni, tesztelni vele. Illetve még a[GameRawData.Telemetry.Precipitation]
tartozhat ide, de leírás alapján ez nem éppen logikusan működik. -
biker
nagyúr
7.4. BLUE FLAG
7.4.1. A blue flag with a diagonal yellow stripe indicates faster cars are approaching. This flag is informational only.
7.4.2. In all cases, it is the responsibility of the faster car to safely overtake the slower car. It is the responsibility of the slower car to maintain a consistent line. It is strongly recommended that a slower car being lapped makes every reasonable effort to facilitate a safe pass.az első pontra visszatérve, kifejezetten felháborít, mikor jön a gyorsabb osztály, és lesz...ja hogy előtte két autó versenyben van, csatázik, beba..a a kocsit harmadiknak a kanyar bejáraton, holott kijáraton elmehetne balhé nélkül
ha utána reklamál is, akkor meg szokta kapni a magáét[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
"Előzés: ezt én sem találtam a szabályzatban,"
Mivel az első mondat az, hogy az iracing sporting code van érvényben, és az eltéréseket taglaljuk (meg amikbe belekötnek ezután is) ezért nem írtuk ki
Abban pontosan le van írva, hogy az előzendő autó marad a választott íven, és az előző autó kerüli ki, hirtelen manőver tilos. lehúzódni csak akkor javasolt, ha jó előre le tud húzódni, vagy más körülmény ezt kívánja meg.ŰNálam a Dash szerint LIT vagyis light wet volt, majd greasy majd damp
"de valahogy SimHubra is fel lehet varázsolni."
Lovely dashboard tudja, lásd streamemen is, de a simhub adja a telemtriában, oda rakod ki ahova tetszik[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
asb88
tag
A GT3-as mezőny nagy része ment már nem egy multiclass-t, ez egyértelmű kell, hogy legyen. A lassabb class menjen versenytempóban és használja az íveket, a lekörözést a hátulról érkező gyorsabb mezőnynek kell abszolválnia, az ő felelőssége, hogy biztonságosan végre tudja hajtani. Saját class-nál azért illik elengedni azt aki leköröz.
-
#214
aktív tag
Látom akkor nem csak nekem nem egyértelmű ez az időjárás téma. asb88, a sárga foltos hintért köszi, már ez is valami. Elvileg az iRacing telemetrián kiadja viszonylag részletesebben hogy mennyire vizes a pálya (slightly/ moderately/ heavily), és pl. RaceLab ezt kezeli is, de valahogy SimHubra is fel lehet varázsolni. Ez még esetleg segítség lehet, hozok majd konkrétumot, ha találok bármit.
Eső: a végig esős versenynél tartok tőle (és asb88 meg is erősített), hogy 1 óra hosszú futamnál a vége átmenne csónakversenybe. Viszont egy-egy versenyen 1 darab átmenetben (bármilyen irányban) benne lennék, ha egyértelműen meghatározható az elején, hogy mivel is kellene felállni. Szavazatot leadom majd.
Előzés: ezt én sem találtam a szabályzatban, ha erről lenne közlemény, az nagy segítség lenne.
Ha nem az előzékenység mellett döntünk, akkor mindenképpen a GT3 kategóriának is tudnia kell, hogy erőből kell letudnia a GT4 mezőnyt. Illetve kategórián belüli körözés esetén is az FIA féle kötelezően elengedős megoldást vagy az IMSA féle (iRacing default) tempóból megoldós változat lesz érvényes?
-
#214
aktív tag
Megkövetem magam, ez nem így van:
Ha jól tudom ilyenkor már hiába lépek vissza a menübe és változtatok a setupon, az már nem aktiválódik.
Reddit népe szerint (több hsz-ben is megerősítve), rajtrácsra felállás után még ki lehet lépni a menübe, változtatni a setupon és ez érvényre is fog jutni. Azonban, ha eközben lejár az idő vagy minden más versenyző is felállt a rajtrácsa, te automatikusan a boxból fogsz indulni, így hordoz némi kockázatot. Tehát érdemes továbbra is elsőre eltalálni a setupot.
-
biker
nagyúr
Mindenképp olvasd el az imént kiküldött hírlevelem
az üzemanyag szabályon már gondolkoztam, mivel a kiírásban nem volt benne, így max szavazásra lehet feldobni, de azt is minimum 75% igenhez kötném, mert utána jönnek a pitelni képtelenek akik visszalépnek mert megváltoztak a szabályok.
Ja slickel pit limiterről 200m volt a féktáv a boxban
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
asb88
tag
A radaron sárga volt az eső, az azért elég komoly mennyiség még rövid időre is, így egyértelmű volt az esőgumi. Nálam egyértelmű volt a fail, előző nap hajnali 1-ig söröztem és csak pár kört készültem, ez pedig gyilkos kombó
Szvsz ebben a mezőnyben lehet jobb döntés lenne elengedni az esőt, az ilyen körülményeket pedig mindenképp. Ha már a futam alatti változtatás kell, akkor a szárazról menjünk az eső felé. Ha pedig végig esik, akkor számításba kell venni, hogy a light rain is igencsak nehéz feltételeket tud okozni a verseny második felére. Nem biztos, hogy ilyen plusz csavarokat bele kell vinni, néha a kevesebb több és jobb.
Ezen kívül:
-Mindenképp át kell beszélni a multiclass-ban való közlekedést, mert a túlzott előzékenység komoly gondokat fog még okozni.
-Max 75% üzemanyag, mert ez nem endu, hanem sprintfutam. -
biker
nagyúr
válasz
Amantius #2729 üzenetére
az időjárás fixre volt állítva, ami szerint a warmupon a leggyengébb szemerkélő eső, ami a rajt után 5 perccel ér véget. De az, hogy a szemerkélő eső ilyen összefüggő vizes pályát dob, hogy az utolsó 10percre szárad fel, az nem volt a pakliban
Az esőradar nekem is azt mutatta, elmegy az eső, én is slicken mentem ki
és kitartottam 3 kört, mert hiszen tudom mit állítottam de, de nem...#214: ezt a logikát én is szivesen megérteném, a forecast is hülye, a fix is. talán az az egy működik, hogy végig esik vagy végig nem
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Amantius
senior tag
A mai napon kipipálhatom a "Kiütök valakit a felvezető körön" achievementet. Na nem vagyok rá büszke, remélem nem is lesz ilyen soha többet, szerencsére teszt volt. Innen is bocsánat.
Péterrel egy szobában voltam a Discordon, aki nyugalomra intett minket, hogy nem lesz itt eső. Az volt a baj, hogy elhittem neki.Ezért nem álltam ki kereket cserélni az elején, aztán már mindegy volt.
Én szórakozásnak tekintem a szimulátor versenyzért, viszont az esőben esés-kelés nem szórakoztat (ráadásul hazai pálya ide, vagy oda, illetve rengeteg jó emlékem van a pályával kapcsolatban, de szimulátor versenyzőként nem az én pályám a Hungaroring (sem)), de azért végigmentem.
Érdekesség, még soha nem tapasztaltam ilyet: Sikerült az utolsó előtti körben odacsapnom, ki kellett állni a boxba. Az viszont a célvonal után volt, így a már célbaérők után mentem vissza a pályára. Furcsa volt kerülgetni a levezető körön lévőket, meg nézni, ahogy mindenki kilép egy ilyen rövid pályán, miközben nekem még csak fehérzászló volt.
Köszönöm a lehetőséget, már csak a pályát kellene jól begyakorolnom.[ Szerkesztve ]
Nagy gáz, kis szerencse!
-
JulesTS
addikt
Az előrejelzés alapján slick-kel mentem ki, mert azt gondoltam, hogy csepegő esőben simán ellavírozok a minta nélkül gumikkal pár kört. Persze tudhattam volna, hogy a csepegő eső ellenére teljesen elázott pálya fogad majd. Olyan volt mint a szalonnazsírral csúszásmentesített jégpálya.
Három kört mentem slick-en, majd cseréltem esőgumira, mert már 15 incidens pontom volt. Hamarosan sikerült összegyűjteni a DT-t is. Utána már csak arra gyúrtam, hogy nehogy kizáródjak 25 ponttal. Még egy 5 kör kellett volna, hogy utólérjelek... -
#214
aktív tag
biker, köszi a mai teszt versenyt, gratulálok a dobogóhoz, illetve minden túlélőnek.
A rajtrács papíron úgy látom most működött, a gyakorlatban eléggé szétestünk.
Én kicsit dühös vagyok magamra, a jó quali után teljesen megkevert az időjárás és a spotter/ overlay. Kimentem a futamra vizes gumikon, mire a Kappson azt látom, hogy a fél rajtrács szárazon van (gondolom a warmup alapján). Ha jól tudom ilyenkor már hiába lépek vissza a menübe és változtatok a setupon, az már nem aktiválódik. Hiba, de ennek ellenére megtettem, így előállt az, hogy az overlay mást mutatottam a nevem mellett, mint amit a spotter bemondott.
Mindemellett, mire visszaértem már nagyjából mindenki neve mellett esőgumi díszelgett. Ha van egy versenyzőnek komoly ellenfele, akkor az az, ha nem bízik az autójában, ezt 100%-ban elértem, ami mindjárt két megforgást is eredményezett 3 kanyar alatt. Utána körbegurultam, legalább gyakoroltam az esőt. JulesTS-sel vívtam az óra szerint, eléggé kezdett rám felérni a végére.
Nálam nagyobb esőmenők (sokakat ezzel nem zártam ki), leírnátok kérlek, hogy ti az iRacing UI-t hogy értelmezitek változó körülmények között? Weather mapet ismerem, az időbeli előrejelzést is, de sok tapasztalatom még nincs velük. Miből derült ki biztosan, hogy már az elején is esőgumi kellett? Láttátok-e előre, hogy a pálya nem fog felszáradni a végéig? Például kezdődő esőben tapasztalataim szerint bőven lehet még jó pár kört menni slickkel, ami józan ésszel nekem soknak tűnik, így itt lenne az ideje megérteni az iRacing logikáját. Szívesen meghallgatom azok tapasztalatát is, akik ezen a konkrét versenyen nem voltak, első körben ez jobban érdekelne, mint egy 25 perces videó bármelyik 5000+ IR-es youtubertől.
-
JulesTS
addikt
-
adrian360
őstag
válasz
JulesTS #2723 üzenetére
"Utolsó kör, utolsó kanyarjaiban "
vs
"ha egyértelműen vesztett pozícióban vagyok, akkor maradok külső íven, hagy menjen el a gyorsabb"
ráadásul első helyért, ilyen a világon nincs.
Arról nem is beszélve hogy végig belső íven volt az elöllévő, konkrétan csak akkor tudott volna Rolika elmenni belül, ha direkt félre áll előle. a fenti kép szerint, ha nem húzódik belülre, hanem csak marad a saját ívén a fekete kocsi, akkor is felökleli hátulról.
Igen szar íven van, lassú, de ő vezet elöl, joga van saját ívet választani, és nincs hirtelen éles kormánymozdulat, hanem kis korigáció még befelé.
-
JulesTS
addikt
válasz
-Rolika- #2722 üzenetére
Szerintem azért is alakult ki "vita" mert nem 100%-osan te, vagy a másik hibája.
A másik, miután elrontotta a kanyart és jóval lassabb volt a kelleténél, a jobb-bal kombinációban olyan ívet választott amivel se belső, se külső íven nem fértél volna el rendesen. Amikor a balosban berántottad a belső ívre, ő is szűkített az övén. Azt már nem fogjuk megtudni, hogy mi volt a szándéka:
- azt gondolta, hogy kívül maradsz és helyet szerezett volna hagyni neked
- látta, hogy belül mennél el és blokkolni szeretett volnaSzerintem is blokkolni akart. Én ha elrontok egy kanyart és lassabban érkezek a következő kanyarba, akkor ha van esélyem védekezésre, akkor védekező ívet választok, de hagyok helyet kívül előzésre, ha egyértelműen vesztett pozícióban vagyok, akkor maradok külső íven, hagy menjen el a gyorsabb.
Bár a hátulról jövőnek kell figyelnie, de ahhoz az elöl menő szándékának is egyértelműen látszania kell. A mozgásából meg annyi látszik, hogy nem akar elengedni... -
-Rolika-
senior tag
Srácok, nyugi, nem kell vitázni. Hibáztam ennyi.
Ettől függetlenül véleményem szerint Ő sem volt korrekt. Pont.
Ha megóvta és büntetést kapok, akkor elfogadom, pontosan azért mert én voltam hátul és nekem kellett volna jobban figyelnem.https://www.youtube.com/@Rolika82
-
v2
senior tag
Biker én nem akarok veled vitázni, de Rolika marad kívül és simán elmegy tempóból mert van elég egyenes. Ez qvára nem az elöl lévő hibája, Rolika nem volt mellette. Ráadásul mindig a hátrébb lévő figyel és vigyáz
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
biker
nagyúr
azért nem megy kívülre, mert oda fog érkezni az autó normális esetben, oda tart az ideális ív.
Azért kell belülre vágni, mert a következő kanyar, a sikán bejárata balra kezd, ergo alávág és övé a belső ív.
Ezt zárta le a másik amikor meglátta hogy roli bevág belülre.
ez egy tipikus előzési pont lemansban.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz
-Rolika- #2712 üzenetére
én hiába nézem többször, határozottan a te belső ívre váltásod után indul el ő is balra, ergo védekezés gyanánt behúzza eléd az autót, és már olyan közel, hogy nem tudsz reagálni. bement a f@szerdőbe.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
adrian360
őstag
válasz
-Rolika- #2712 üzenetére
én is v2-vel értek egyet, szerintem a részéről teljesen megérthető védekezés volt a belül tartás. nincs is részéről hirtelen bevágás, minimálisan jön beljebb, de mivel nem voltál még mellette, senki nem várhatja el tőle, hogy magától kinyitja neked a kaput hogy megelőzd.
-
-Rolika-
senior tag
Nekem akkor ott nagyon úgy tűnt, hogy az én mozgásomra reagált a balra húzódással.
Köszi, hogy megnézted.
v2: rossz volt a fogalmazás. Nem rám húzta, hanem elém. De persze, ezért tettem ide be, hogy más is lássa. Ma már valszeg nem így csinálnám. Eszembe sem volt amúgy kilökni.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@Rolika82
-
biker
nagyúr
válasz
-Rolika- #2709 üzenetére
szerintem is ő volt a hülye, és inkább blokkolásnak tűnik. De lehet arra számított, te rendesn szélesre fordulsz, ő meg belül szűken le az ívről, mert büntit kapott, te meg felöklelted.
De nem mindenki gondolatolvasó...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-Rolika-
senior tag
Elég kihalt mostanában a topik
Kiváncsi lennék a véleményetekre egy esettel kapcsolatban. [link]
Utolsó kör, utolsó kanyarjaiban a srác hibázott az első helyen és igy el akartam menni mellette, de rámhúzta. Ő kiesett, én megnyertem.
Akkor ott nagyon felcseszte az agyam. Lehet bele kellett volna emelnem, de olyan távolságból már nem volt mit tenni szerintem.
Szóval szerintetek én csesztem el, a srác vagy mindketten?
Egyenlőre nem kaptam értesítést óvásról.
Köszönöm ha megnézitek és leírjátok a véleményeteket.https://www.youtube.com/@Rolika82
-
bardi
senior tag
Szerintem amúgy pont ez lenne a lényege ennek a beállításnak.
Ha ugyan arra állítod be minden autónál, akkor kb azt a különbséget érzed, amit éreznél a valóságban két autó között.
Én mondjuk az auto módot használom, hogy ne legyen clipping, a 10Nm-es bázis nem olyan erős, hogy ne tudjam tekergetni 1 órát maxon.'92 Honda VFR 750
-
-
Laby
őstag
válasz
adrian360 #2705 üzenetére
Fél óra?
Bármilyen autóba ülök 3 és 8 érték között szokott változni nekem (Alpha 15Nm) és ha nem ugyan az a másik kocsiban, akkor is nagyjából 3 kanyar alatt odatekerem ami ugyan olyan érzés erősségre, mint a másik kocsiban.Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
Laby
őstag
Ennek az auto FFB erő beállításnak mi értelme amúgy, hogyha mindenki úgy használja, hogy "rakd auto-ra, aztán pár kör tanulás után tekerd arrébb ahol neked jó"?!
Akkor miért nem alapból ffb blackbox-ba állítjátok arra az erőre ami kényelmes?Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
biker
nagyúr
Köszi, örülök ha tetszett
Emlékeim szerint, és a jelek szerint is be volt kapcsolva a grid all cars together, de mivel 5-en futottak időt, jött két gt3, mjd 3 gt4, utána egyben az összes gt3 aki nem futott időt, majd az összes gt4 aki nem futott időt
lesz még teszt verseny, amin kiderülhet mi a hiba
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
#214
aktív tag
Szuper volt a futam, köszi a szervezést!
A rajt egészen érdekes volt, láttam a streamedben te is furcsálltad. Hagyományos multi class rajtot akartam, hagyva helyet a GT3 után, de amint lemaradtam a Tiergarten környékén, szólt a spotter, hogy érjem utol az előttem menőt.
Az sem segített, hogy belenézve a tükörbe mögöttem is volt GT3. Ha van rá opció megfontolnám a kategória bontást az éles versenyekre.
De új beállóként nem szeretném megmondani, na meg hagyományos pályákon már nem sokszor fogom szerintem a mezőnyt felvezetni. -
bence1885
tag
Sajnos nekem is olyan a munkahelyem, hogy nehéz fix napokra terveznem. Amúgy indulnék szìvesen ilyenen, viszont így lehet csak a felén tudok részt venni sajnos..
-
biker
nagyúr
válasz
Amantius #2698 üzenetére
a funrace ismeretlen, nyilván, a bajnokságra jelenleg 30 nevezőnél tartunk, 60 a limit. az előző szezonban 4 fős túljelentkezés volt, de utána a második futamra már csak 54-en maradtunk.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Amantius
senior tag
Köszönöm!
Még korán van, de van sejtés, hogy mennyi jelentkezőre lehet számítani? Azért kérdezem, mert pont úgy jön ki, hogy minden második futamon ügyeletes vagyok (mert négy hetente rám jut, pont most is), így előfordulhat olyan, hogy pont nem tudok elindulni, vagy félbe kell hagynom a futamot. Az esély kicsi, de volt már rá példa. Mástól nem akarom elvenni a helyet.[ Szerkesztve ]
Nagy gáz, kis szerencse!
-
biker
nagyúr
válasz
Amantius #2694 üzenetére
Holnapra nem kell raceapp, ellenben a simunation series ligára rá kell keress és dobnod kell egy jelentkezést, különben nem fogod látni
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Wunderbaum overlay :) kicsit feljavítva
[link]Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
asb88
tag
.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz
JulesTS #2685 üzenetére
szerintem megvan nekem is a kollekció, de nem rémlik hogy volt ilyen benne.
De a kormányvédőt nem mered feltenni igaz?
[link]
De lett ihletem, hogy lehet megcsinálni a hőn áhított wunderbaumos megoldástElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
addikt
24.7km-t mértem:
Ja és bólogató kutya, meg a plüss dobókockák gyorsabbá tesznek:
https://youtu.be/KpbpsO1h0NA[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
az iracing track map minden bizonnyal hibás, mert a 24h és a gesamtstrecke pályára is 25,94km-t ír, de hosszabb a gesamtstrecke
ebben benne van a mercedes arena is, a T1-ből nem azonnal balra, hanem a kis egyenes, két balkanyar majd jobbkanyar jönElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
#214
aktív tag
A stratégia része világos, persze.
A 7 körhöz meg felcsaptam a Garage61-et, megnéztem a top pilóták köreit (9 perc eleje). Átlag 13 literrel elmennek, van, hogy beleszalad 13,3 literbe, de nem nagyon láttam 13,5-nél nagyobb értéket. Az még a legrosszabb esetben is 94,5 literes fogyasztás 7 körre, a GT4 Mercinek meg 97 literes a tankja.
Amúgy ránéztem még pár korábbi futamra, voltak, akik 7 körös stinteket toltak pl. 6 óráson.
-
biker
nagyúr
hát a stratégiát te tudod
egyelőre a teszt futamon kiderül, mi mennyit bír. lehet hogy a bajnokságra bevezetünk 90% üzemanyag limitet. pl lemansban a gt3 és a gt4 se bír egy órátegyébként miből számolta ki a 7 kört? matematikus ön?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Sziasztok!
Örömmel mutatjuk be a 2025-ös év első Simunation Series bajnokságát, mely iRacing platformon kerül megrendezésre.
A tavalyi GT4 bajnokság sikerén felbuzdulva idén is GT autókkal indulunk, de szakítva a korábbi 2x30p futamokkal, 1x60perces multiclass futamok lesznek, GT3 és GT4 autókkal.
Az értékelés ismét PRO (GT3) és AM (GT4) kategóriában történik, és a Raceapp kötelező a nevezéshez. A trükk, hogy 1500ir alatt csak GT4, 2500ir felett csak GT3 autókkal lehet nevezni, a kettő közti sávban a nevező önismeretére bízzuk, melyik kategóriába nevez.
A szezon szokás szerint 8 fordulóból áll, melyből egy eldobós. Csapatokra lehetőség van, de csak azonos autóval hozható létre csapat.
Nevezési keret 60 főA versenyszabályzat megtalálható a Raceappon: https://www.raceapp.eu/rrhun/Series/6272Ehhez kapcsolódóan:
Jövő vasárnapra beterveztem egy gyakorló futamot a bajnokság záró, és egyben legnehezebb fordulójával, a Nürburgring combined long pályával. Gyertek, teszteljünk, gyakoroljunk!
A verseny nyitott, bárki jöhet, nem csak akik neveznek majd a bajnokságba!GT3 + GT4 multiclass, enyhén felhős szeptemberi idő. A bajnokságtól eltérően, hogy a kedv kitartson a funrace végéig, 35 incidens limit lesz (17 DT - 34 DT - 35DQ), és 2db fast repair, bár a vontatással már eleve nagy időveszteség várható.
A gyakorlás a bajnokság beállítások szerint 17 órakor indul, 18:30-tól 2kör vagy 25 perc kvali, 5p warmup, majd 1 óra futamElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
asb88
tag
Na szóval Daytona. A legfontosabb, hogy mindenki befejezte. GTP-ben lett egy 3., LMP2-ben egy 6., GT3-ban pedig egy 3., egy 4. és egy 14. helyünk.
A mi futamunk úgy alakult, hogy a tegnap este folyamán egymás után 4 stintet kellett sorozatosan mennem, majd 9 kör elteltével ismét vissza kellett ülnöm egy újabbra. A miérteket engedjük most el, de szerencsére sikerült abszolválni.
-
asb88
tag
A Spin'n'Tow Motorsporttal alaposan odacsapunk a lovak közé, hiszen 5 csapatot is indítunk Daytonában. Ebből 3 elindult reggel 8-kor, az egyik sajnos hamar kiállt, ők 13 órakor ismét próbálkoznak.
A csapat FB oldalát itt éritek el: [link]
-
adrian360
őstag
szerintem az alap oldalra nézés az gombszerű, ha megnyomod, akkor oldalra néz, ha elengeded, akkor vissza.
app.ini-ben lehet pár dolgot állítani pl :
[View]
cockpitLookAngle=40.000000 ennyit fordul a fejed
cockpitLookInstant=0 egyből forduljon, vagy legyen egy kis átmenet
cockpitLookSmoothingTime=0.100000 átmenet gyorsasága -
bardi
senior tag
A jobbra és balra nézést a kormányon lévő kuplung karokra raktam. Miért van az, hogy kb csak ilyen félig behúzás után kezdi el forgatni a fejet? Van erre valami beállítás?
A kuplungkaroknak amúgy a beállítások részen a teljes mozgását érzékeli.'92 Honda VFR 750
-
JulesTS
addikt
válasz
bence1885 #2660 üzenetére
F4 nagyon vicces jármű, elég erős és könnyű, de nem túlzottan, van aero is, gyorsan történnek a dolgok, de nem túlzottan, ha elindul a hátulja, ha gyors vagy, akkor meg is lehet fogni. És ha normális intelligenciákkal versenyzel, akkor nem akadnak össze a kerekek. Első futamon volt egy bevetődésem, de csak sikerült elfordulnunk. A második futamon, meg az okozta a galibát, hogy túl sokat csúszkáltam a 6. körben és elmelegedett a gumi, a sikán után amikor már egyenesbe jöttem teligázra dobtam egy 180 fokost és a mögöttem jövő átugratott rajtam. Javítás után viszont jót versenyeztünk...
-
JulesTS
addikt
válasz
bence1885 #2658 üzenetére
Pont most volt Oschersleben jó kis fun race:
https://youtu.be/hG0PyruHjO4
Driverben 150fps-re van korlátozva nekem, hogy ne fűtsön feleslegesen a 3080Ti...
Ez meg az első futam:
https://youtu.be/bGUB-WQFtyU -
bence1885
tag
Oschersleben is új úgy tudom nemrég lett újraszekennelve az még jobban eszi a gépet ott kevesenn az FPSem replayben
Na mindegy csak már nagyon unom, hogy már lassan egy lepkefing is befolyásolja a programot. A procim meg i9 9900k szerintem nem kéne akadály legyen neki.
Utoljára kb egy éve Donington Parknál volt hasonlóm fixen mindig a célegyenes végen megakadt a game de kb csak max fél másodpercre és ott a Frametime ugrott pirosba holott a CPU meg a GPU malmozott csak
[ Szerkesztve ]
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2655 üzenetére
Már csak azért is ajánlom így, mert simán előfordulhat, hogy valami ezer éves pályát próbálsz hasonlítani egy frissen szkennelttel. Lehet szemmel nem nagy a különbség, de utóbbi mégis jobban igénybe veheti a géped.
Plusz, bár ez már csak erősen tipp kategória, de lehet az elsőkerekes fizika számítása is játszhat, ugye iRacingben nincs sok ilyen autó. Elképzelhető, hogy ehhez képest az MX-5-é sokkal egyszerűbben van megoldva.
-
JulesTS
addikt
válasz
bence1885 #2653 üzenetére
USB eszközök le/felcsatlakozásakor pont így tud megakadni. Néha ha nincs bekapcsolva a műszerfalam (5db arduino vezérli), és felkapcsolom, akkor így megakad. Átalában, ha későn veszem észre, hogy nem megy, akkor úgy szoktam bekapcsolni, hogy ha nincs körülöttem senki és egyenesen megyek...
-
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2653 üzenetére
Akkor még annyit pontosítanék, hogyha most TCR-ben ezen a pályán jön a hiba, akkor ezt a setupot próbáld menni practice-be is (értem, hogy ott eddig nem jött). Legyenek a körülmények a legközelebb egymáshoz. Ha úgy sem jön, akkor egy AI session-re rápróbálhatsz és az ellenfelek számát vedd fel jó magasra.
-
bence1885
tag
Ez az, hogy ott sosem jött elő a hiba. Ez csak most ezem az új pályan és csak versenyen. És ráadasul most csak 6an voltunk a futamon.
Most lett vége a Mazdanak semmi probléma nem volt pedig voltunk egy páran a futamon. Minden vaj sima volt. Néztem CPU hőfokot 79 foknál nem volt több.
Olvasgattam gyorsan állítolag ha az eszközök rossz USB hubba vannak dugva okozhatnak problémát. Az egyetlen változás kb az volt, hogy a shakereket ádugtam a kormány USB hubba mellé, most az visszakerült az alaplapira. Hátha..
Még egy este megyek egy kettőt TCR ben aztán majd kiderül. -
#214
aktív tag
válasz
bence1885 #2651 üzenetére
Ameddig fennáll a hiba az IR veszteséget lehet mérsékelném practice session-ökkel. Ott is ki tudsz fogni olyat, ahol van a pályán egyszerre 20-30 autó és sok dolgot kell a gépnek számolnia. Ott jobban körbe lehetne határolni a hibát, akár 1-2 óra alatt is és elindulni a linken ajánlott dolgokkal.
-
bence1885
tag
Újra elkapott megint az ideg. Most többször jelentkezett egy hiba. TCR Thruxton persze mi más mint versenyen. Ráadasul most első helyről. A kép megfagyott kb 4-5 másodpercre aztán ment minden tovább persze gumifal lett a vége. Tegnap előtt is volt egy ilyenem szerencsére pont egyenesben utána tudtam folytatni, viszont én valószinűleg addig álltam vagy nem tudom, mert 3 autó is elment az egyenesben.
Előző pálya Oschersleben volt semmi gondom nem volt ott nyomtam vagy 7-8 futamot és semmi.
Szerintetek mi lehet már megint ? Ilyenkor kihajítanám az egészet az ablakon, mert a nagy nehezen összekapart iRatinget meg SR-t bukom az ilyen f*szságokon. Hirtelen komolyan elgondolkoztam, hogy lemondom az előfizut, nem értem mi van hajam kihullik az iR-től mióta Win11 van a gépen. Az előző hiba az állandó apró mikrolaggok voltak, amit az AIO hibája okozott 100fokos volt a proci. Most azt lecseréltem már azóta minden frankó is volt. Most itt Thruxtonban kezdte ezeket a 4-5 masodperces fagyásokat. Kipróbalok más pályá is este kiváncsi leszek.Ja és mikor ez az egész történt a C betű nem tudom mi pontosan nem értettem. Felugrott pirosba. Kábeles nettel vagyok a gépen egy 1Gbites.
[ Szerkesztve ]
-
bence1885
tag
válasz
-Rolika- #2645 üzenetére
Igen tudom használtam 1-2 hónapig talán. Tényleg frankó a cucc de időm nem volt használni tanulmányozni. Inkább csak jöjjön a Setup azt csókolom. Csak most a GnG-nél nagyon elkezdte piszkálni az agyam az AI Coach lehet majd kipróbálnám. Pl a TCR-nél előző héten Oschersleben volt nagy kedvencem. Nagyon érzem a pályát hoztam is 200 iR azon a héten. 1:33 eleje vagy 32 végébe már benéztem. Viszont voltak nagy Ufok 5-6-7ezer ratingesek 32 elejét inkább közepét is dobáltak persze fixeden tehát nem volt setup különbség kiváncsi lennék, hogy egy ilyen Virtual Coach mit tudott volna még mondani mit rontok el. Neztem róla videót Realtime mondja mit csinálj más hogy stb.
Na mindegy még nézelődöm egy kicsit azt meglátom.[ Szerkesztve ]
-
bence1885
tag
válasz
-Rolika- #2643 üzenetére
Én azt sokkalom havi 12$ igaz ott akkor minden autóhoz elérhető, és szerintem abban még nincs benne az áfa sem. GnG nél 10€ cakk pakk mindenhez. Hát nem tudom amúgy kb egy árnan dolgoznak ezek az oldalak mind ahogy néztem. Craiget azért szerettem mert mindenhez volt Setup kb ami fut széria, és csak 5$ volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
bence1885
tag
Hali ! Megszűnt a Craig Setup Shop. Kellene valami helyette. Ki mire esküszik ? Én most a Grid and Go-t néztem lehet egyelőre elég az 5Eurós egy autós megoldás az egész szezonra. Nagyrészt komolyabbam csak a TCR-t tolom , a többi szériát csak FUN kedvéért még csak. Lehet majd kipróbálnám a Virtual Coach-ot is.
-
adrian360
őstag
azért vicces, hogy tudják hogy ennyire szar az új BMW, de a sima GT4 szériában mégse nyúltak hozzá a BOP-hez erre a szezonra.
-
lukcsimre
csendes tag
Én biztos vagyok benne, hogy valami szoftveres problémám van, és leginkább a wmr-t hibáztatom, de fogalmam sincs, mihez kezdjek vele. Na meg persze az iRacing motorja se sokat segít a problémán. Nekem 90 fps után a 60 nagyon zavaró. De persze megszokás kérdése. Ha váltanék, nem a G2 miatt, hanem a szoftveres támogatás miatt. Stabil működést szeretnék élvezhető tartományban mindenféle trükközés nélkül. De tényleg szeretném hangsúlyozni, mikor jó minden, akkor nagyon jó és nagyon szép. Múltkor próbáltam a ps5 + vr + gran turismo kombót, és egy vicc ehhez képest.
-
v2
senior tag
-
lukcsimre
csendes tag
Sziasztok
Valamiért az előfizetésem utolsó hónapjában úgy döntöttem, hogy most már tényleg aktívan akarok menni. Most tartom is a kb 1 verseny per napot, bár bukni kellett egy kevés ratinget a már egyébként is megcsappant ratingből, hogy versenyképesnek érezzem magam, de most 1800 körül roadban tök jól elvagyok.
Viszont a kedves HP Reverb G2-m viselkedése nem túl stabil. Egyszer szuper smooth max fps-en, másszor ugyanott egészen botrányos, fps drop vagy stutterel. Nem tudom, miért, semmit sem változtatok rajta. Újraindítom a WMR-t és minden jó, de erre nem mindig van lehetőség.
Pl nevezek egy versenyre, nyomom a practicet, minden jó, behív versenyre, és meghülyül. Kezdem ezt picit unni.Van ötlet, hogy mi lehet a baj? Nincsenek extrém beállításaim, anno innen kaptam sok tippet a beállításokhoz, mikor jó, akkor nagyon jó, 90 fps, sima kép.
OpenXR-t használok, alacsony, de élvezhető beállításokkal, a hw monitor szerint a gépemet nagyon meg sem érinti a dolog.
i5-14600kf
32gb 6000mhz ddr5
4070
Nem ez a világ legjobb gépe, de nem hiszem, hogy most ez a szűk keresztmetszet. Arra is gondoltam már, hogy másik VR-ra kéne váltani, de nem tudom mire. Amúgy iRacingen kívül minden baromi jó rajta, de én iRacingezni szeretnék.[ Szerkesztve ]
-
-
biker
nagyúr
válasz
zsalesz #2630 üzenetére
ellenőrizd a beállításokat, mert működik.
nekem a féken ABS és loss of traction van, a gázon TC és loss of traction, különböző frekiken
a TC-t nem adja vissza az iracing, de a simhub tudja más értékből számítani
lehet játékfüggő értékeket is beállítani, illetve nézd meg, nem e az auto calibration szórakozik, és veszi le a jelszintet
azt is nézd meg, milyen jellegű effektet tennél ki, és az jelen van-e épp, a kis grafikonon lehet nézni menet közben hogy mit mutat, ha kirakod ablakba vagy másik monitorraElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
zsalesz
tag
Valaki, aki használ rezgő motorokat a pedálokon tudna segíteni?
Minden játékban (ACC, LMU, RR) frankón működik a pedálokra állított rezgés a Simhub-on keresztül, de valamiért itt az Iracing-ben nem az igazi. Persze érzek valamit, tehát a "reaktorok" működnek, viszont nem olyan jó a visszacsatolás mint az említett játékokban. Van erre valami külön beállítás esetleg? Vagy mit nézek be?
-
biker
nagyúr
#iracing #funrace
Sziasztok!
Várunk minden iRacing kedvelőt vasárnap egy funrace keretében köszönteni az évet.A lebonyolítás a szokásos, 18 órától indul a szerver, kb 18:40-től kvali, majd 2x30p verseny, a helyszín és az autó pedig:
Motorsport arena Oschersleben - FIA F4
bárki csatlakozhat, aki már belépett a Simunation series ligába (iRacing UI > Leagues keresőben keress rá és jelentkezz ha még nem tetted!)Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Laby
őstag
Király, kösz srácok!
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
#214
aktív tag
válasz
András12345 #2626 üzenetére
Így van. Ha pl. Ringmeisteren mész időmérőt is, az ott ugye egy 30 perces külön session :30-kor, akkor forfeit nélkül nem is tudsz menni a következő :00-s versenyre.
-
Laby
őstag
Így tiszta, köszönöm szépen!
Ez arra is igaz, hogyha pl. Nordschleife-n versenyzek, és verseny után kilépek, akkor van hogy 10-15 percig nem tudok nevezni sehova, mert még valaki nem ért célba, vagy nem könyvelődik el a verseny eredménye.Ha befejezem a futamot és kilépek a szerverről is, akkor is rányomhatok a withdraw/forfeit-re és nevezni egyből másikra és később megkapom majd a verseny eredményét?
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
Laby
őstag
Jaaa értem, tehát a lényeg hogy már fent legyek a verseny lobby-ba. És utána már tudok akkor átjelentkezni máshova is.
Ez azt jelenti, hogy nem csak a rajtrácsra gyülekező rövid ideje alatt kapkodva lehet megcsinálni, hanem a teljes időmérő alatt is van rá lehetőségem, ugye?Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
#214
aktív tag
A verseny session indítása előtti 2 percig tudsz withdrawolni, így azon a versenyen nem fogsz tudni indulni. Ezután forfeitelni tudsz, ezt keresed te. Lépj be a verseny(!) sessionbe, alt + tab és mehet a forfeit (pl. quali után jó vagy), illetve a regisztráció a következő versenyre. A forfeit lényegében csak annyit tesz, hogy nem tudsz már csatlakozni a szerverre, de ennek nincs jelentősége, ha már bent vagy.
[ Szerkesztve ]
-
Laby
őstag
Tudja valaki pontosan hogy lehet aktív verseny regisztráció alatt benevezni egy másik versenyre is?
Olvastam, hogy van valami olyasmi megoldás, hogy időmérő és futam között alt+tab, utána withdraw az aktuális futamról, beregisztrálni a másikra és így futamra visszalépve állítólag elkönyveli az aktuálisan megkezdett futamot is (hiába withdraw-olt közben), de mégis így oda lehet érni a másik futamra is.
(Ez persze akkor kell, hogyha neccesen indulnak egymás után a futamok, és nem lenne idő futam után benevezni a másikra.)Ezt a trükköt ismeri valaki?
Ha igen, akkor pontosan melyik szakaszokban lehet withdraw-ot nyomni?Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
biker
nagyúr
Masters of Endurance a VSR és az SNS szervezésében, fő támogatók a Széchenyi Egyetem és a DRX sport élményvezetések!
További infó és nevezés: [link]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
#214
aktív tag
Nézz rá Garage 61-re! Ingyenes telemetry tool, elég futtatni a háttérben a programot, utána pedig böngészőből (bármilyen eszközről) megnézhető az elemzésed, össze tudod hasonlítani mások körével, ha valaki megosztja, akkor setupokat is találhatsz. Én ennek alapján lövöm be mindig a szükséges üzemanyagot.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2616 üzenetére
Szuper, privátban megbeszélhetjük a részleteket! Jelentkezem!
I am iRacer
-
v2
senior tag
A GR86 hány litert fogyaszt 25 perc alatt, hol látom?
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
drsanya
aktív tag
Sziasztok!
Két fő csapattársat keresünk Laci barátommal Daytona24-re Ferrari 499P-vel. Rutinos összeszokott páros vagyunk, nem sok az irating 2700/3000, viszont okosan tudunk lassan gyorsan menni, szeretünk taktikázni, másképp gondolkodni, versenyezni. Sajnos a tavalyi csapat nem áll most össze, de kihagyni nem szeretnénk, főleg, hogy nekem ez mindig szülinapi elfoglaltság. Mindenképpen 2 fő kellene, mert a Majors24 Le Mans-t a nyáron hárman toltuk le és az borzasztó fárasztó volt. Kellett volna az a plusz egy fő, viszont így is dobogósak lettünk a végén. Gyertek gyertek
I am iRacer
-
bardi
senior tag
válasz
adrian360 #2611 üzenetére
Igen, csak így változik az időjárás, a pálya állapota, volt, nem igazán összehasonlíthatóak így a különböző idők, csak 1 sessionon belül.
Bathurston a skippyvel majdnem egy másodpercet buktam az egyenesben, csak a szél miatt hiába tudtam jobban kigyorsítani.'92 Honda VFR 750
-
bardi
senior tag
Setup készítéshez mi a legjobb pályabeállítás? A hőmérséklet látszik a scheduleban, viszont a track usage az mennyi szokott lenni általánosan? Állítsam 50-re? Nem tudom mennyire lineárisan viselkedik ez a része. A folyton változó időjárással nehéz összehasonlítani az időket.
'92 Honda VFR 750
-
Kommy
veterán
válasz
JulesTS #2606 üzenetére
Szerintem én kerülni fogom a hivatalos MX5-öt és a Toyota-t is, valahogy mosta az elmúlt két napban 1-1 versenyen buktam rajtuk 0.94SR-t nem esett jól.
Production-ban mivel mentél? Toyotát próbáltam ott de lehet inkább meg kellene venni a BMW-t
Amúgy két B-A szériából is összeszedhető a 10$ ? -
zsalesz
tag
Azt meg tudná mondani valaki, hogy a Porsche cup minden évadban elérhető? Bocsánat ha túl laikus a kérdés, de még csak október óta ismerkedek az Iracing-el.
-
bence1885
tag
Ha már eső tegnap olyat mentem TCRben esőben esküszöm toltam le mindenkit a pályáról, többiek valahogy pont nem érezték vagy féltek az esőtől. Nagyon észnél kell lenni az igaz egy rossz mozdulat és könnyen bukó van, menteni már nagyon nehéz ha felúszik valahol vagy elrontasz egy féktávot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest