-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diopapa
addikt
válasz zolee0307 #3294 üzenetére
Ugye a Freelancer készítője most a Star Citizent csinálja. Nagy a füstje, de nagyot is fog szólni. Mindkettőt beszereztem és egy percig sem bántam meg. Az SC nem tudjuk még mennyire adja az "űr feelinget", de az Elite olyan atmoszférát teremt amit már rég láttam. Mintha tényleg az űrben lennél.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
hát azért ha lehet hinni az infóknak, itt azért 1-200k+ ember lesz, amiből azért kétlem hogy a többség single-t tolna. Úgyhogy már csak az a kérdés, mit nevezel masszívnak.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
titán
válasz Menthirist #3295 üzenetére
Masszívnk tuti nem lesz masszív, amikor egyszerre egy helyen majd jó, ha 2-3 ember lesz. A nagy többség offlineban nyomja, majd néha felnéz onlinera.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Nosam
aktív tag
válasz Diopapa #3293 üzenetére
Rendszeres játékkal is elképesztően sokáig fog tartani elérni egy komolyabb szintet. Láttam már több tízezer frag-es screenshotot és szinte sehol nem volt még a rang.
Tehát ha havonta törölnék akkor soha nem lehetne elérni. Már rég mindenkinek több száz milliós nagy hajói lesznek fullra felszerelve mire el lehet majd érni az ELITE minősítést. Sokáig fog tartani.
-
veterán
válasz zolee0307 #3294 üzenetére
A kockázat mindig megvan hogy nem olyanra sikerül ahogy egyesek gondolják, de egyrészt folyamatosan kommunikálják hogy merre halad, másrészt azért figyelembe vannak véve az emberek véleményei is (nem véletlenül dolgoztak annyit most az irányításon, ami ég és föld az eddigihez képest joy-al), pedig hol van még a végleges. Na de ezt ha gondolod, privátban vagy az sc topicjában megbeszélhetjük
A dlc-k árait és rendszerességét még nem tudjuk. Én sem vettem meg a season pass-t, mert úgy voltam vele, hogy az még 40 euró lett volna, de ha a játék jó (és mondjuk félévente jön ki egy 10 eurós dlc), akkor 2 évig ugyanannyiba kerülne, de még ha 20 eurós is, akkor is egy évig. Aztán még ha utána is leköt, már nem zavar, ha esetleg többet költök mint az eredeti 60+40 euró lett volna (játék + pass). Mercenary editionnel ugye még olcsóbb is az a 60, szóval vagy egy évig egész biztosan nem fog az ember "rosszabbul" járni anyagilag, mint a pass-ot megvásárlók.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
azért tettem idézőjelbe, mert olyan szempontból értettem mmo-nak, hogy azért lesznek mások is multiban (sokan akár), és a gazdaságra is mindenképp hatással vannak az emberek. Tehát masszív online multiplayer a hatásokat figyelembevéve.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
zolee0307
őstag
válasz Menthirist #3289 üzenetére
Köszi a válasz, és neked is Bibgr0.
A Star Citizentől tartok, hogy nagyobb lesz a füstje mint a lángja. Ar űr és a repülőszimulátor, meg így egyben (főleg a sc-fi dolgok) érdekelnek, csak ugye nem nagyon vannak ilyen játékok (Anno a freelancerral játszottam, meg is van eredetiben). Ez a mercenary edition elfogadható árban van még nekem, a star citizen meg tényleg messze van még, meg ahogy nézem az drágább is. A dlck vajon milyen áron jönnek majd?
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
titán
válasz Menthirist #3289 üzenetére
De azt is tegyük hozzá, hogy az elite meg sosem lesz mmo, hanem egy online singleplayer, amiben sikerült ötvözni az egyjátékos játékok és az mmo-k hátrányait.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Bibgr0
aktív tag
válasz zolee0307 #3288 üzenetére
Sokan itt a fórumon mindkettőre beneveztünk :-)
Az elite-el hamarabb tudsz játszani. Nov 22-től korai hozzáféréssel játszunk majd vele és decemberben elvileg jön a végleges változat. A hálózati kommunikációban látunk még sokan problémát és szkeptikusak vagyunk annak tekintetében, hogy ez tényleg működni fog nov 22-től...
DLC-k fizetősek lesznek, de havidíj nem lesz. Régebben volt egy csomag, ami minden jövőbeli DLC-t tartalmazott, most ilyen már nincsen.
Most a béták alatt több hullámban tesztelnek különböző játékelemeket. Hol a kereskedelemre fókuszálnak és azzal lehet gyorsan pénzt csinálni, hogy a küldetések, stb. Szerintem kellőképpen összetett lesz a végeredmény.
Én megvenném most is a játékot a mercenary edition-nel :-)
-
veterán
válasz zolee0307 #3288 üzenetére
szerintem megéri mindkettőre, elsőnek erre amíg a pre-order van és olcsó, aztán majd később ha megint lesz keret, akkor az sc-re
mindkét játéknál, amit ígértek azt évek alatt fogják elérni, mindkét játékot folyamatosan fogják fejleszteni a következő években, függetlenül attól hogy mekkora részét adták már ki. Tehát egyiknél sem az van, hogy kiadják, aztán már készítik az elite 2-őt vagy a star citizen 2-őt.
Beruházni érdemes a pre-orderre, mert utána már drágább lesz, de valójában neked kell tudnod, mennyire vagy űrszim fan. Itt sokan mindkettőre befizettünk, mert mi azok vagyunk, de mások meg nem, azoknak egyikre sem éri meg
Tartalmasnak tartalmas már most is az elite (az sc is bővül, de más a részletességi szint). Az SC-ben nem lesznek dlc-k (jelenlegi állás szerint), de annak a rendes globális "mmo" része majd csak 2016 körül várható, míg az elite-nél a nagyobb feature bővítések már dlc-kként jönnek majd ki, amit meg kell venni (azoknak akik nem vettek még anno külön season pass-t rá hogy megkapják az összeset)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
zolee0307
őstag
Sziasztok! Gondolkozok, hogy megvenném a játékot. Szerintetek érdemes beruházni a pre orderes mercenary editionre? Egyáltalán mennyire várható, hogy olyan lesz a játék, mint amilyennek ígérték? Mennyire tartalmas? A későbbi dlc-k fizetősők lesznek, vagy ingyenesek.
(eközött a játék, meg a Star citizen között vacilálok)
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
-
[w]
őstag
hát, szerintem dugja fel a seggébe aki ezt az egészet kitalálta! 161 rugó bevétel helyett most 95 büntetést "nyertem", mert megint olyan állomásra kellett szállítani, ahol nem engedtek leszállni. ennek semmi értelme, kizártnak tartom, hogy ezt épeszű ember ne gondolta volna át.
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Nosam
aktív tag
válasz Rakamaz #3279 üzenetére
"Lakon type-6-al, vagy nagyobbal nem lehet leszállni."
Ez így nem igaz, mert van olyan outpost amelyiken még dropship-et is láttam leszállni, mégpedig úgy, hogy én épp előtte szálltam fel egy T6-al... Szóval vannak olyan outpostok is ahol vannak nagy leszálló pályák, és vannak tényleg olyanok is, ahol nem lehet nagyobb hajókkal már leszállni.
Jó lenne ha a system mapon jelezve lenne az állomásra kattintva mekkora a max hajó amit fogadni tud.
-
[w]
őstag
bammeg, már 3.05-nél tartunk...
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Nosam
aktív tag
válasz Nissifer #3276 üzenetére
Én lazán tudtam dokkolni kalóz bázisokon is. Lehet bizalomgerjesztő volt számukra a pofám?!
eCorsair: Nyisd ki a galaxy mapot és nézd meg mely rendszerekből exportálják más rendszerekben a planitumot, nyilván ott azokban a rendszerekben kellene keresni a bányászati lelőhelyet ahonnan exportálják.
-
eCorsair
csendes tag
Tudtok-e olyan helyet, ahol PLATINUM-ot lehet bányászni?
-
Nissifer
tag
amúgy próbáltam egy másik helyen, ahol ilyen kalózzászló volt kilógatva, oda azért nem engedtek leszállni?
Elfoglalták a station-t a kalózok. Elvileg vissza lehet majd később foglalni, ám amíg az ő kezükön van, nem engedélyezett a dokkolás. Valamelyik hírlevélben/nyilatkozatban volt erről bővebben szó. -
-
[w]
őstag
válasz Diopapa #3271 üzenetére
solo-ban volt és azért érint szarul, mert bőven megcsináltam volna, de még 10 perc várakozás után sem engedett leszállni, bezzeg miután túlléptem a határidőt kb. 2 perccel akkor meg már igen. közben folyamatosan ment a request landing, forgalom meg semmi, azért T6-tal az NPC-k sem sűrűn szaladgálnak, bőven befértem volna a sorba!
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Nosam
aktív tag
Amúgy meg szerintem is kicsit kemények a büntetések, akár egy perc késés esetén is. Inkább úgy kéne, hogy minimális vagy egy percen belüli késésnél csak a fele fuvardíjat kapod meg, két perc után a negyedét, három perc után meg buktad a szállítási díjat és le kell adnod az árút.
-
Nosam
aktív tag
Nekem is többször van, hogy nem ad leszállási engedélyt, olyankor mindig újra kell kérni amíg meg nem adja, mert az is előfordulhat főleg kisebb outpostokon, hogy éppen minden leszállópálya foglalt és nyilván addig amíg fel nem száll valamelyik hajó addig nem is adhat engedélyt másoknak a leszállásra.
Ja, és ilyenkor pedig a fekete piacon add el a lopottá vált árut, bár a büntetést nem fogja fedezni az értük kapott pénz!
[ Szerkesztve ]
-
[w]
őstag
nem, neutral vagyok, szóval elvileg nem vagyok persona non grata. de már mindegy, lejárt a küldetés határideje, úgyhogy jól megszivattak, rakás büntetés maradt a nyakamon eladhatatlan áruval együtt
amúgy próbáltam egy másik helyen, ahol ilyen kalózzászló volt kilógatva, oda azért nem engedtek leszállni?
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Nosam
aktív tag
Feltehetőleg ellenséges lettél a szövetségnek, nézd meg a jobb oldali menüben a statusznál, hogy mit ír?!
Zsooodammit: Én is bízom benne, hogy egy kellemes meglepetés vár ránk. Azért tényleg sokat fejlődött a játék, annak ellenére, hogy kétségtelenül vannak még gyenge pontjai.
[ Szerkesztve ]
-
[w]
őstag
mi a szart csináljak, ha a környező rendszerekben - így a küldetés célpontjában - nem adnak leszállási engedélyt? azt sem értem egyáltalán miért nem? ez bug vagy feature?
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Zsooodammit
csendes tag
Én a gammáig már nem nyúlok a játékhoz. Szólóban egy gyengécske kobrát összeraktam, de már igazából béta3hoz se volt túl nagy kedvem, mert az open play játszhatatlan, egymagamban meg nem akkora poén a felfedezősdi az EVE után. A felszerelés hajkurászását én se értem miért vitték el ennyire a lutri irányába. Remélem meghallgatják a sirámainkat, eddig mindig jó irányba léptek, a korai béta és a mostani is ég és föld, a gammától is hasonló ugrást várok, remélem elég szervert beizzítanak végre.
Rengeteg jó játék jön/jött ki mostanában, azt a kevés szabadidőt van mivel tölteni így is.
Battlelog: Zsooodammit Xbox360/Elite: Zsooo
-
duvi
nagyúr
É is pont erre gondoltam fentebb. Mindenre alkalmas hajót nem tudunk összeállítani. A moduláris szerkeszthetőségnek hála, van egy kis mozgásterünk a testreszabhatóság terén. Viszont ezzel nem tudjuk olyan mértékben átalakítani az adott hajót, hogy konkurálhasson, az eredetileg arra a célra szánt hajóval. Jelen esetben a Vipert, könnyű vadásznak szánták. Erőssége a fürgeség és jól manőverezhetőség. Főleg ezt a vonalat érdemes erősíteni, hogy kihozzuk belőle a maximumot. Elsődleges modulok Vipernél (szerintem):
- a lehető legerősebb fegyverzet
- shield generator + cell
- thruster
- armor
- Power Plant
- Power Distributor
Ezek után egy kill warrant scanner és FSD, amit még elbír a hajó.
Nagyobb hajóknál már nagyobb a mozgásterünk, de szerintem ott is érvényes az alapfelállás szerinti konfigurálás. -
Nosam
aktív tag
Na, totálisan feltornáztam mindent A-ra amit lehetett, a PowerP-t, ShieldG-t, FSD-t, Sensort, Thursterst, LifeS-t, PowerD-t, ShieldCB-t.
Ha mindenből A osztály van Viperen, akkor lehet még négy kis lézert rátenni meg fuel scoop-ot és egy E osztályú interdiction-t, viszont mást nem mert 12mw-ből így eszik 11.84-et. Viszont ha a Thurster-t leveszed kisebbre meg a life supportot és Sensort akkor még nyerhető egy kis extra energia, ami által még ráfér vagy erősebb fegyver vagy pluszban egy-egy kisebb G osztályú frameshift wake szkenner meg egy kill warrant szkenner. Ugrási távolság max 13ly úgy hogy van rajta egy 8 tonnás reactive surface composite shield is.
Számolgattam variáltam és arra jutottam, hogy pl explorer hajót nem is igazán volna érdemes Viperból csinálni, azt Cobrából volna érdemes a jóval nagyobb ugrási lehetőségek miatt, hogy könnyebben vissza lehessen jönni ha messzire elmész. Viper kisebb hajók ellen tökéletes illetve NPC Cobrákat is lazán leirtja, viszont egy fullra felszerelt Cobra és valódi user ellen már szerintem igen komoly gondok lehetnek. Persze "feladható" még az A-s FSD meg ShieldCellBank is, ezzel plusz energia nyerhető még erősebb fegyverekre, de akkor nagyon szűk lenne a mozgástér mert az erősebb fegyverek jóval nehezebbek és maximum 6.7ly-ért lehetne vele ugrani.
Igazából nem rossz ez, bár szerintem kicsit kevés az a 12Mw-os Power Plant erre a hajóra, a 14Mw sokkal jobb lenne, és még akkor sem lehetne kimaxolni a Vipert. Kíváncsi vagyok hogyan alakul majd a véglegesben.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Most dokkoltam be LHS 2936 / FERGUSON RELEY állomásra. Itt lehet kapni (Cobrával néztem) A4-es FSD-t , illetve szintén A4-es Power Plant is. Mindkettő ára 1.610.080 CR.
-
Nissifer
tag
Alapból nem "tökéletes" a netem. Van, hogy 20 percenként ledob 1 másodpercre. Solo-ban ettől még lehet majd játszani, vagy minden szakadásnál "visszateleportál" egy közeli station-re? Valakinek van tapasztalata erről? Kíváncsi vagyok, mire készülhetek..
-
Nosam
aktív tag
válasz Rakamaz #3253 üzenetére
De mondom az a legrosszabb ebben az egészben, hogy nem tudhatod, hogy most azért nincs ott valami mert abszolút nincs is azon a helyen, vagy csak pillanatnyilag nincs...
Úgy lenne logikus ha tudnád, hogy azokon a helyeken ahol árulnak Vipert és vagy bármilyen hajót, azokon a helyeken fordulhatna elő ahhoz a hajótípushoz árú..
Más: Már 468 tonna árut tud szállítani az Anaconda? Az viszont nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz tikshow #3249 üzenetére
Szerintem is ez lehet a válasz a problémára. A Viper egyszerűen nem képes ekkora tömeget cipelni. Nem lehet mindenből a legfejlettebb modult felpakolni, mert a súlyukat már nem bírná mozgatni a hajtómű. Már a Cobrán is azt néztem, hogy mindenre alkalmas hajót nem lehet összelegózni. Egy vagy max. két szempont alapján lehet csak kimaxolni. Pl. harcra tervezett Cobrán be kell áldozi a rakteret és az ugrótávolságot. Ezért is jó, hogy több hajónk lehet. Hogy egyszerűbb legyen az életünk, írjuk be ide a fórumba a jobb modul/hajó páros lelőhelyét.
-
Rakamaz
tag
Erről még szavazás is volt az FD fórumán. Per pillanat nem találom.
Nem hiszem, hogy ezt így hagynák, tényleg piszokul idegesítő.Asszem az lenne az ésszerű, ha fixálnák a felszerelések kínálatát minden állomáson, és emellett időnként megjelenne egy-egy exluzív darab is standard kínálat mellet. Teszem azt, ha adott állomáson 4B osztályú a kapható legjobb darab, időnként megjelenne a 4A osztályú is.
Más: Az ASP nagyon "ultimate" darab a mostani hajó választékban. Csodálkoznék, ha ez nem változna.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Viper26 #3250 üzenetére
De látsz te valami logikát abban, hogy pl az A3-as Thrusterseket és shield generátort egy random ipari rendszerben, az A3-as PP-t és FSD-t egy random Hi-tech rendszerben van elszórva?
Hol van ebben bármiféle logika?
Mert ha tudnád azt, hogy okés a Hi-tech rendszerekben vannak az A vagyis legjobb osztályú cuccok akkor még volna értelme, de konkrétan tudom, hogy a Thrustert és a shield generátort egy ipari rendszerben találtam mégpedig egy eldugott outposton. Már egyedül csak egy Power distributor kéne A3-as a B3-as helyére és fel is lenne szerelve. A probléma az, hogy nem tudni merre keresse az ember.
Nem tudom elképzelni, hogy ne probálták volna a játékot, ha igen akkor tudnák, hogy ez a tűt a cérnakazalban típusú keresgetés tönkre teszi a játékot és a játékélményt, vagyis ezért jutottam arra a következtetésre, hogy készakarva cseszik el. Tudniuk kell, hogy annak nincs értelme ha kétszer kell farmolni azért, hogy egy dolgot megszerezz.
Ilyen még egyetlen játékban sem volt, hogy kétszer kellene farmolni egy dologért.
-
Nosam
aktív tag
YANYAN - MORIN CITY
A3-as Power Plant és FSD is találtam ott végre.
-
Nosam
aktív tag
Köszi de hiába is lenne ott A3-as FSD mert előtte kellene A3-as power plant mert másként nem lenne hozzá elég áram.
Az 50-ik felesleges leszállás után majd meglátjátok ti is, hogy egy elmebeteg állat tudatosan készakarva cseszi el ezt a játékot és játékélményt. Konkrétan érzed majd, hogy az volt a célja valamelyik állatnak, hogy azért keljen grindelni ki tudja mennyi időt, hogy utána semmi hasznát ne vehesd annak a pénznek amit kerestél, és tovább tartson megtalálni az alkatrészeket amiket szeretnél mint egyáltalán megkeresni rá pénzt.
Nem elég hogy mindenféle logika nélkül random van elszórva minden alkatrész de ráadásként még random is jelenik meg, tehát közel sem biztos, hogy ott ahol elvileg lehetne pont akkor is lesz amikor leszállsz, így soha nem tudhatod, hogy egy helyen azért nincs mert alapból nincs is vagy csak azért mert éppen nincs.
Őrültség - elmebetegség, és komolyan mondom ha vagy annyira türelmes ember mint én akkor kb 50.-ik felesleges leszállás után agyon tudnád lőni az állatot aki ezt az elmebetegséget kitalálta, de egy türelmetlenebb ember már a 15.-ik felesleges leszállásnál abba fogja hagyni a játékot mert azt fogja mondani, minek grindeljen azért, hogy utána még kétszer annyit grindelhessen hogy elkezdhessen "játszani"?
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Na most megint eldurrant az agyam, gondoltam mivel 22-én úgy is full reset lesz ezért nem kereskedek és nem gyűjtök, hanem járőrködök - lövöldözök egy picit egy fullra felszerelt A osztályú Viperral.
Gondoltam én.
A helyzet azonban az, hogy hiába vannak millióim, hiába vehetnék meg akármit amit csak szeretnék ha nem lehet kapni. Gyerekek még a kommunizmusban sincs ilyen hiánygazdaság, tehát komolyan mondom 5 órán keresztül kizárólag abból állt ma a játékom, hogy leszálltam megnéztem van e A3-as FSD - PP - PD - S - SG... Nem tudok frusztrálóbb dolgot elképzelni annál, hogy kereskedtél napokat vagy akár heteket csak azért, hogy aztán ne költhesd el a pénzed felszerelésre mert a 400 milliárd naprendszert tartalmazó játékban ömlesztve vannak bedobálva a dolgok mindenféle konzekvens vagy kiszámítható logika nélkül.
A3-as Power Plant-ot és FSD-t égen földön nem találtam és 5 óra keresgélés után egész egyszerűen már nem is érdekel. Ennek nincs értelme, még úgy is nehéz volna megkeresni egy 400 milliárd naprendszert tartalmazó galaxisban az alkatrészeket, ha a galaxis mapról bemennél a system mapba és ott az állomáson írná, hogy mit lehet kapni. Na de hogy potyára elkeljen repkedni minden egyes állomásra, hogy van e olyan amit keresel, ott le kell szállni, aztán még le kell menned a hangárba és utána még konkrétan végigkattintgatni mindenen, hogy ugyan már mit lehet kapni. Hát ennek így ebben a formában nincs értelme. Sajnos.
Nem tudom, hogy ez így marad e vagy sem, de legalább lennének hajógyárak ahol tudná az ember, hogy bizonyos hajótípusokhoz biztos lehet kapni ezt vagy azt.
ÁÁÁ....Két napig tuti hozzá nem nyúlok a játékhoz megint.
-
[w]
őstag
srácok, ha veszek egy újabb hajót (az előzőt megtartom), akkor hogyan tudok váltani a kettő között? mindig ugyanarra az állomásra kell visszamennem, ahol letettem az előzőt? nekem így logikus
cmdr PETER W. VOLKOV
-
duvi
nagyúr
-Úgy látom, hogy a tegnapi hírlevél (megjelenési dátum) rendesen betett az ED közösségnek. Én összességében még mindig optimista vagyok. Szerintem nov. 22-én kapunk még plusz tartalmakat a jelenlegihez képest. Új hajókat, fejlesztett térképeket ... A bétázók kedvét kicsit feldobja majd a Mercenary Edition bónusztartalma is. A várható DLC pakkok (planetside, FPS, on board bejárhatóság...) pedig tovább javítanak az összképen. Sok fog múlni a balanszírozáson is. Megfelelő szintre kell belőniük a kereskedelem, bányászat, felfedezés, fejvadászat, küldetések javadalmazását. Ha ez sikerül, akkor nem lesz gond. A netkód érdekes probléma. Soloban egész stabil és játszható az ED. Open Playban viszont drasztikusan romlik a játékélmény. Sok a dc és a lag, amik miatt általában visszamegyek Soloba. Mindezt úgy, hogy ugyan azon a szerveren fut mindkét játékmód és ugyan azokat a tartalmakat látjuk/kapjuk Soloban és Openben is Laikusként ezért gondolom, hogy ha a jelenlegi szerverkapacitást megnövelik (feltételezem, hogy a béta alatt nincs teljes üzem), akkor lényegesen javulhat az Open Play minősége is.
- Nagyon jól néznek ki az új hajók. Méretük alapján az Anacondával vannak egy súlycsoportban, csak kicsit vaskosabbak. A méretarány a piros karikában látható eberek méretéből kalkulálható: -
Viper26
nagyúr
Én attól tartok, hogy ez 5 hét alatt nem lesz rendesen kikalapálva...mármint az open play szinte használhatatlan, mégis mennyi a reális esélye annak, hogy ez rendben legyen?
És ez csak egy dolog ugye.iPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
-
Nosam
aktív tag
Emellett viszont azzal is tisztában kell lenni, ahogy én tisztában is voltam vele mindig, hogy ez a játék a DLC-ben ígért funkciók és tartalmakkal együtt fog egy kerek egészet alkotni, illetve akkor lesz teljes funkcionalitású.
Azért lett leválasztva a planetary landing is egy külön dlc-re, hogy sokkal szebb több és jobb városokat lehessen csinálni, azért lett külön szedve a hajómászkálás, hogy azért ne csak mászkálni lehessen a hajón hanem komplett tartalmakat játékelemeket és egyéb dolgokat kaphassunk.
De az alapjátékba ígért funkciókat természetesen elvárom hogy benne legyenek az alap játékban. Abban bízom, hogy egy kellemes meglepetésben lesz részünk.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Terrorista #3233 üzenetére
Azt én teljességgel kizártnak tartom, hogy alig 11 hajóval akarnák eladni a játékot. Ez még a fele sincs annak amit ígértek és vállaltak az alap játékba. Emellett most még hiányoznak komplett eszközök is, pl sector és orrery view, amelyek alapvető és elengedhetetlen funkciókat tartalmaznak és amelyeket megjelenésre ígértek, na meg mint mondtam a további 14 hajó. Most nincs kedvem végigolvasni a goal-kat a design topikjaiban hogy miket ígértek még alap játékba mert reggel van még nem feküdtem le aludni, de 22.-én a pre-release napján úgy is mindenki elő fogja rángatni ezeket az ígéreteket és megnézni, mi az ami esetleg kimaradt, ha egyáltalán kimarad.
Kétlem, hogy ne egy nagy lépés jönne és egy teljes funkcionalitású játék. És ha benne lesz minden, akkor ez az egy hónap elégnek kell legyen az esetleges nagyobb hibák kiirtására és a netkód optimalizálására is.
Hamarosan meglátjuk.
-
Diopapa
addikt
válasz Terrorista #3233 üzenetére
Kizárt, hogy ezt hibátlanra összekalapálják idén ha még contentet is akarnak beletenni.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Terrorista
senior tag
1 hónap és 1 hét. Ennyi idejük van játszhatóbbá tenni a játékot és némi plusz tartalmat belerakni. A mostani tartalom nem elég, hogy eladják a játékot. Ha így marad akkor sokaknak nagy csalódás lesz. A fórumokon olvasott megoszlott közönséggel teljesen egyetértek.
Nem sok játékmechanikai változást/újítást kaptunk a béta 3-ban (fúrás, több hajó, inderdiction, frakciók). De nem is a lehetőségek számával van a legnagyobb baj, hanem azzal, hogy jelenleg nem áll össze az egész, egyikre se lehet azt mondani, hogy ez király.
1 hónap és 1 hét. Ennyi idő alatt vagy javítgatnak, hogy legalább az idegesítő hibákat eltüntessék (netkód nem okés) vagy tartalmat raknak bele, plusz meglévőket kipofozzák.
Esetleg megjelenik a jelenlegi tartalommal és megjelenés után jön 1-2 nagyobb patch (nem dlc) amibe berakják azokat a cuccokat amiket terveztek a véglegesre.
2 hét múlva, 22-én a kiderül mit tervez még Braben. Nagy titkolózásnak már nincs értelme.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Olvasgattam a különböző fórumokat és eléggé megosztotta a közönséget a megjelenés dátuma. Sokak szerint még nincs kész, mások szerint pedig amíg nem tudható pontosan, hogy mi van a gamma verzióban és az mit tud addig kár is volna előre aggódni.
Tény, hogy van nekem is ami egyenlőre nem tetszik, sok apró kis zavaró hiba meg egy két nagyobb is de én ettől függetlenül szeretem ezt a játékot. Szeretném ha nem baltáznák el sikeres lenne és hosszútávon lehetne fejleszteni az előre beígért addon-ok után is, mert hatalmas potenciál van abban, hogy az egész galaxist lemodellezték. Gyakorlatilag végtelenségig lenne bővíthető újabb tartalmakkal.
Eléggé izgatottan várom a 22.-ét remélem nem kell majd csalódni és nem foszlik szét egy álom a megjelenéssel ahelyett, hogy elkezdődne.
-
[w]
őstag
nincs véletlenül valamelyikőtöknek olyan ismerőse, akinek van 3D-s nyomtatója?
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Nosam
aktív tag
Igen, vagyis igazából nekünk bétásoknak már 15 nap múlva megjelenik a játék. Illetve 22.-én megtudhatunk majd egy sor egyéb dolgot a jövőről is.
Kíváncsi vagyok, hogy már most az 1.0-ba benne lesz e mind a 25 vezethető hajó amit ígértek, vagy esetleg egy pár hajóra még "kérnek majd haladékot"? Ha tippelnem kéne, szerintem visszatartottak sok mindent a bétáknál, hogy a megjelenésnél is lehessen kellő újdonságot találni.
-
Nosam
aktív tag
Vannak benne eddig nem látott részek is hajók belsejéből.
Az hagyján, hogy dec 16.-án megjelenik a játék. A megjelenés után kezd majd izgalmassá válni a dolog, mint a gyerekek várhatjuk hova fejlődik majd ez a játék. Remélem lesz DLC-ből is béta.
Amúgy ez eddig talán a legszebb hajó, milyen pici az ember mellette?
[ Szerkesztve ]
-
Bibgr0
aktív tag
Még ez érdekes belőle:
"Every Alpha and Beta backer will receive a pre-release ‘Preview’’ build (which we have called Gamma in development-speak in the past) on November 22nd, and can continue to play, receive updates, and help us verify it before the final game is released on December 16th."
Nov 22 és Dec 16 között preview build, vagyis gamma.
Bocs a dupláért.
-
Bibgr0
aktív tag
ÉS PEZSGŐ :-DDDDD + KARÁCSONYKOR NEM ALSZUNK :-D
Elite: Dangerous will be released on December 16th 2014!
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
-
Malachi
addikt
itt a fórumban is jelezzétek kérlek, hogy ha már lehet biztosat tudni a wipe-okról. amennyiben kibökik, hogy nem lesz több, újra felpakolom a játékot.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Úgy néz ki, hogy bővülni fog az online store kínálata is:
(#3212) Viper26
Reméljük, hogy megússzuk egy full wipe-al is. A gammát már nagyon nem kéne wipeolni, mert elvileg az már a teljes játék lesz. Stressz tesznek is jó lesz, hogy ne a tényleges megjelenésnél kelljen kapkodniuk, ha valami mégse okés. A gammát még nyugodtan patchelhetik a megjelenésig. Gammára én maximum két hetet tippelnék, de már ez is sok lehet, mert a bétások nagyon elhúzhatnak az új játékosokhoz képest.[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Szerintetek mi lesz ma a hírlevélben? Újabb hajót pillanthatunk meg, esetleg Braben comming out-ol, vagy bejelentik, hogy 22-én be fognak jelenteni valamit?
-
Nosam
aktív tag
-
Nosam
aktív tag
Nagyon faintos lett a chat is, valami autentical valamit irt nekem amikor válaszolni akartam most neked.
Tikshow: Farragut-ra gondolsz? Az benne van, de én a vezethető hajókról (no meg cirkálokról) beszélek, abból lesz 25 darab.
Tényleg és azt észrevettétek már, hogy a 2500 rendszerből egyetlen darab birodalmi rendszer sincs?
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
344.60 whql-t rakjátok fel, meglepően sok teljesítmény többletet ad.
-
Nosam
aktív tag
Én is erre számítok, de azért fogadni nem mernék rá. Gondolj bele még egyetlen cirkáló sincs a játékban csak a nagy szállítóhajók, valójában az anaconda is csak egy teherhajó, a cruiserek meg most jönnek majd a Fer De Lance, a Python, a Boa stbstb... 25 hajó lesz benne, ebből most 11 van a béta3-ban. Bár az tuti volt már béta1-nél is, hogy nem fogják odaadni mindet a megjelenésig, hogy a megjelenés is üssön a bétásoknak. Sok egyéb dolgot tartanak vissza, nehogy az legyen, hogy a megjelenésnél nem lesz meglepetés...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Mini-ITX
- CES 2025: közeleg az AMD és az NVIDIA CES előadása
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Path of Exile 2
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest