-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nosam
aktív tag
Szerintem nagyságrendekkel több lehetőség van ebben a játékban, mint bármelyik eddigi kereskedős űrszimulátorban. Az első és legfontosabb ami által igazán közel fogjuk tudjuk érezni magunkhoz az az, hogy nem egy elképzelt és kitalált világban játszódik, hanem abban a tejútrendszerben amelyben élünk.
Nem egyszerűen csak ott van a térképen egy hatalmas galaxis a tejútrendszer, de tudományos pontossággal a galaxist procedurálisan 1:01 arányban nem ismétlődő módon "építették fel." Tehát mindegyikben máshol lesznek a bolygók, a holdak stb. 100 milliárd naprendszer és 400 mintegy milliárd csillag lesz. És ha jól emlékszem, akkor ebben a procedurálisan generált galaxisban közel 160 ezer az éjszakai égboltról már ismert csillag helye valós adatokból van betáplálva. Tehát tényleg ugy érezhetjük majd, mintha mi valódi tejút rendszerünkben lennénk. Sokkalta közelebb hozva azt az élményt, hogy mi emberek már valóban kijutottunk és meghódítottuk az űrt. Emellett természetesen bolygók holdak és gyakorlatilag majd minden ismert
kozmikus jelenség helyett kap a játékban kezdve a fekete lyukaktól egészen a szupernóvákon át az aktív kettős csillagokig.Szerintem ez lesz az évtized legjobb játéka, de itt is érdemes szerintem megvárni míg megjelenik az alap játék, és akkor elkezdeni vele játszani, miközben majd dolgoznak a többin. A bolygó leszálláson a légkörön keresztül stbstbstb.
-
Nosam
aktív tag
Az okos játéktervezés nem csak a gépigényben fog megmutatkozni, hanem a további lehetőségeken is. Nem az a jó modell, amelyet izomból modelleznek, hanem az amit átgondoltan. Ha megnézitek a linkelt cockpiteket, akkor pl ott 45. másodpercnél szerintem az a háromszemélyes hajóhíd sokkal szebb mint a constellation cocpitje...
Ez:
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Ja meg itt egy 13 perces videó arról, hogy kb mekkora is a galaxis.
[Elite Dangerous - Galaxy map - Well how big can it be?]
Mindenképp nézzétek meg "mi van ott" már a galaxis közepe fele.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Jól mondod, már csak azért sem érdemes, mert nem bétát kapnál hanem béta demót. Ez nagyon fontos különbség. Ugye a hivatalos béták azok teljes értékűek, nincsenek benne korlátozások, ebben viszont van. Egy viszonylag szűk területre van korlátozva egyenlőre, nem engedik ki a galaxisba csak egy kb 20x20 fényévnyi gömbbe. A fizetett és nem a fizetős béta teszterek azok akik megkapják a mindig aktuális verziót... Egyébként csak érdekességként a galaxis egésze ami a játékban van úgy kb 200 köbfényév.
Felfoghatatlanul nagy.
Amúgy 2014Q4-re igérik, szóval az mindjárt itt van.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #27 üzenetére
A procedurális modellezés abban a különbözik a handmade modellezéstől, hogy bizonyos előre meghatározott értékek között különböző feltételek alapján generálhatsz valós és kitűnő minőségű tartalmat. Egy teljesen procedurális programban dolgozok, tehát van fogalmam róla.
Nem arról szól a procedurális modellezés, hogy azzal gyengébb tartalmakat lehetne készíteni, hanem éppen ellenkezőleg, azzal lehet csak igazán durva dolgokat csinálni. Nehogy az legyen, hogy megint csak beszélünk, itt van pl egy procedurálisan generált űrhajó:
Tudod mikor lehetne ennyi részletet "handmade" lemodellezni és mennyi ideig tartana?! Pont addig tartana ezt kézzel lemodellezni, mint bejárni a galaxist az ELITE-ben...
Szóval de, tartalmat fogunk kapni a procedurális galaxisnak köszönhetően, mégpedig olyat, amit egyik másikban sem az eddigi játéktörténelem folyamán.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #31 üzenetére
De mi köze a monitor színtartományának ehhez?
"Jelen esetben pedig a sallang a sok sok sok sok random bolygó, aminek semmi valós célja sincs."
Tehát azt akarod mondani, hogy a tejút rendszerben a közel 100 milliárd naprendszer csak sallang és semmi célja nincs? Azt hiszed, hogy a valóságban minden egyes bolygónak más a színe és az anyaga? Nyilván van a valódi univerzumban is vannak a bolygók meg csillagok között egy bizonyos szintű hasonlóság, mégis tátott szájjal nézi az ember. Na most, hogy oda ki is lehet menni szerintem annál jobb dolog nincs is. Oda akarunk menni a valóságban is, egyenlőre nagyon messze vagyunk attól, de az ELITE-nek köszönhetően legalább virtuálisan megtehetjük.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #35 üzenetére
Olyan ez a játék mint egy virtuális planetárium, amelyben lövöldözni meg kereskedni is lehet. 160 ezer csillag amelyet az ha felnézel az égre és a földről látsz, azok valós adatok alapján vannak betáplálva, benne van rengeteg nemrég a valóságban felfedezett bolygó is. Ez a játéktér tényleg infinite.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #39 üzenetére
Senki nem mondta, hogy az egész valós lenne. Nem is az a feladata. Szerintem nem unalmas még nézni sem a csillagokat akár egy távcsővel, hát még utazgatni köztük.
Aki meg kisebb terepen vágyik megtömött tartalomra, az játsszon az XR-el, én még soha a büdös életben nem láttam akkora és olyan minőségű űrvárosokat mint abban és sokáig nem is fogunk.
Figy ez full felbontáson elképesztően döbbenetes, itt nem csak kereskedhetsz hanem birodalmat is építhetsz saját hatalmas űrállomásokkal, telepekkel stbstb. Igaz, hogy erős gép kell hozzá, de nekem az megvan, csak a videokártyámon kétszer annyi vram van mint mások gépében, és mellette még van 32 giga ram is...
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #44 üzenetére
Jó hát nem tömegjáték, már csak a gépigénye miatt sem. De ez akkor is német termék, és 2.20-al nem sok gond van, na addig amíg nem kezdik el mindenféle botcsinálta modder ilyen olyan mod-ját felzúzni rá.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #46 üzenetére
Neked szelektív a látásod, mert nem vetted és máig nem is veszed észre, hogy mi a legfőbb bajom azzal a játékkal, Magyar vagyok nem majom, és pláne nem fejős tehén. Ennyi. De hagyjuk is az SC témát mert abban ugy sem tudunk mi ketten zöld ágra vergődni. Akkor meg minek öljük egymást?
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #50 üzenetére
Nézd ami a támogatást illeti, én egyik játéknál sem vagyok ennek híve. Pláne ha ilyen nagy nevekről van szó, ezeknek így meg úgy is "zsebpénz" lesz belőle. Viszont ha megnézed, Brabennél a legtöbbet fizetők azt kapták, hogy a nevükről lesz elnevezve vagy egy rendszer, egy bolygó vagy egy állomás... Nem arról van szó, hogy nem köti az orrára az embereknek hol tart a fejlesztés, hanem a duma helyett dolgozik, a csapattal együtt. Úgy nem lehet fejleszteni, ha hetente két nap azzal megy el, hogy kamerák előtt ugrándozzanak.
De mondom kár is volna ezen vitatkozni, amúgy meg így is úgy is el fognak készülni ezek a játékok, a kiadók sem hülyék, hatalmas üzlet a játékkészítés...
-
Nosam
aktív tag
"A légköri repülésről és a bolygóra szállásról még annyit, hogy szvsz itt több esélyt látok, hogy ez megvalósul, mint SC-ben, lévén saját engine-t használ és DB-nek a Frontier miatt már van ebben tapasztalata."
DB már megcsinálta egyszer a bolygó leszállást, neki az már nem lesz kihívás ahogy egyébként a hajó bejárása sem. És ahogy mondod bizony az is nagyon sokat számít, hogy kívülről belülről ismerik a játékmotort, hát ők írták persze, hogy ismerik. Ami a hajókat illeti, megmondta, hogy a koncepción nem szabad változtatni, bár most lesz tíz új hajó is a régi elithez képest, mert ez benne volt az ígéretben ha elérik a célt ks-en, márpedig elérték. Szóval tíz újabb hajó is lesz.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #68 üzenetére
"csak a közösségi finanszírozásnak hála tudta ő is és cr is elindítani az éles fejlesztést"
Ez csak duma, a befektetőkkel meg van beszélve, hogy legyen mellette "közösségi finanszírozás" is (ami egyébként nem az), mert azzal akármilyen mértékben is, de máris vannak bevételek mégpedig a játék végleges árának többszöröse. Cserébe meg demó bétákat adnak... Szóval ez már lassan szervesen az üzlet része, ki ne akarna még alfát meg bétát is pénzért eladni a programjából egy egész játék áráért vagy annak duplájáért, ha van rá lehetősége?!
Ki van ez találva rendesen...
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #72 üzenetére
Mivel itt az arányok nagyjából megegyeznek a valódi galaxis méretével, szóval itt a bolygók is valóban hatalmasak és majdhogynem tudományos pontosságú méretekkel rendelkeznek , ezért itt a leszállást úgy képzelem el ahogy pl a dokkolást, hogy fog legalább annyi ideig tartani a légkörön való átjutás mint amikor már közelíted meg az állomást.
Akárhogy is oldják meg, iszonyatosan kíváncsian várom.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Ez nem az sg szerencsére, hogy mint ott benyalnak egy egy moderátornak aztán az alapján lesz moderálva... Erre fele és a külföldi fórumokon is nem trollkodásnak hívják amit én csinálok hanem fórumozásnak, ellenben Cyberbullying-nek nevezik azt, amit ti csináltok. Mert az is. Embereket kiszemeltek és zaklatjátok trollnak nevezne azt is, ami nem trollkodás.
Szóval nyugodtan nézd meg a PH fórumszabályait, szerencsére itt ismerik és kellőképpen honorálják is a csoportos bullying-et...
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #76 üzenetére
Semmiféle tévedésemet nem igazítottad ki, se más, sokan sajnos nem a valóságban élnek hanem egy álomvilágban, amelyben a nagy vezér vagyis az elnök bármelyik nap átírhatja a szabályoktól kezdve a dátumokon át bármi egyebet... Egy jó példa erre, hogy az általatok üzemeltetett magyar SC oldalon máig megtalálható olyan leírás, amely szerint akár 20 meg 50 fős személyzete is lehet egy űrhajónak, ezzel szemben a valóság az, hogy maximum szimultán 50-70 játszhat majd egyszerre, persze az elején nem ezt mondták, de nálatok nem számít, hogy mit ígértek nektek a múlt héten mindig az aktuális ígérethez igazodtok és nem kéritek számon a régebbieket.
-
Nosam
aktív tag
De szerintem fejezzük is be, mert nincs értelme beszéljünk ebben a topikban az ED-ről, mert abban legalább ha mindenben nem is, de sok dologban egyetértünk.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #79 üzenetére
Nézd mondom, ne is pörgessük tovább mert felesleges, itt beszéljünk ED-ről. A többi privátba megbeszéljük.
-
Nosam
aktív tag
Szerintem anyagilag jól fogsz járni a exppack-al mert igencsak kétséges, hogy 20-20 euróért lehetne majd megvenni, az 40-40 euró lesz, a végleges alapjáték meg szerintem vagy 49 vagy 59 euró lesz. Viszont én meg úgy vagyok ezzel, ha egy játék jó és szeretem, akkor jó szívvel adok ki a játékért és a kiegészítőkért is pénzt. Sőt, én legjobban dobozos kiadásokban szeretem ezeket megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #99 üzenetére
Elővételben annyi, de a megjelenéskor már drágább lesz és pláne a dobozos.
-
Nosam
aktív tag
Ezt jó volna tudni, mert ha nyitott lesz már az univerzum a standard bétánál, akkor én is megveszem, egye fene ha 20 euróval több, viszont ha nem lesz nyitott hanem abban a kis bubiban lehet továbbra is akkor eszem ágában nincs 20 eurót fizetni egy demóért, akkor megvárom amíg megjelenik.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #137 üzenetére
Lesz tíz új hajó is a régi elitekhez képest.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #139 üzenetére
Persze a legjobb az volna, a prelud játékelemeit ötvöznék a rebirth űrvárosaival hajóival és grafikájával egy ekkora végtelen univerzumban multiban.
De arra még sajnos várni kell...
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #142 üzenetére
Lesz itt elég variáció, mondom a régi hajókon kívül lesz még tíz plusz új hajó.
Aztán, hogy a későbbiekben még lesz e majd, azt ki tudja. De amúgy pedig a klasszikus elit játék lesz itt mai köntösbe bujtatva, ez volt az eredeti cél is. Meg is lett mondva már az elején.
Ilyenek lesznek a capital hajók és néhány szállító
És kb ilyenek lesznek a fighterek, persze még mind nincs készen:
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #144 üzenetére
Nem tudom, hogy mi a bajod ezekkel a hajókkal. Nekem nagyon bejönnek.
Komolyan mondom, hogy nekem nagyon bejönnek de ez biztos stílus kérdése is, és nyilván a te stílusodat vagy te ízlésedet akkor sem lehet megváltoztatni (és nem is kéne) ha akármit mondok.
-
Nosam
aktív tag
ED-ben az egész tejútrendszer benne lesz, egy része valós adatokból betáplálva... Ezzel szemben SC egy kitalált univerzumban játszódik kb 99.9999952413%-al kisebb területen.
Mind a kettőben lesz kereskedés és bolygóleszállás is ED-ben egy DLC formájában. FPS lövöldözés viszont tuti nem lesz ED-ben, legalábbis erősen kétlem. SC-nek meg fontos része az is.
Igazából ha jól utána olvasol, akkor te is meglátod majd, hogy közel sem biztos, hogy egyik vagy másikról ki lehetne jelenteni, hogy jobb lesz a másiknál, a legjobb az lenne, ha mind a kettő jó lenne de én egyébként sokkalta inkább ED felé hajlok több ok miatt is, pl én FPS játékokat nem szeretem nem vagyok oda értük.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #147 üzenetére
De nézd meg itt van megen a cockpit belsők:
https://www.youtube.com/watch?v=OiTRJpvbmhU
Szerintem ez nagyon szép, és hatalmasak is jó lesz járkálni ezekben a cockpitekben, anaconda egyébként kb az idrisnek méretének felel meg, 180 méter hosszú, persze idris hosszabb. Viszont itt a capital hajók kétszer akkorák lesznek mint a Bengal, van amelyik két kilométeres.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #151 üzenetére
Egyébként olvastam, hogy a valós adatokból betáplált csillagokon kívül, tudományos minták vagyis sample-k alapján van a többi is generálva, nem pedig simán random... Ami azt jelenti, hogy nagy valószínűség szerint ott vannak azok a csillagok is a tejútban mint a játékban, csak nem olyan pontossággal mint amit a valós adatokból tápláltak be. Egyébként Braben tudós, igazi tudós az ember, a londoni királyi akadémia rendes tagja is.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #154 üzenetére
Az igazi interaktivitást ebben a játékban a nagy számú emberi ellenfél és a harc fogja biztosítani a többi elite- játékkal szemben. Itt nem lesz elég, ha csak simán lövöldözik az ember, mert minden hajónak saját rendszere hőkibocsátása stb van, ami nagyban befolyásolni fogja a hajót teljesítményét és sok más dolgot is. Pl csempészésnél nem mindegy hol zárod le a hűtőket és elektromosságot, mivel nem túl elmés ötlet zajosan végighaladni egy rendszeren ha olyan dolgot szállítasz, a hő akár a hajódban is kárt tehet, sokkal bonyolultabb lesz az a játék mint azt így gondolnád.
Persze a régi elitekben nem voltak csak gépek, itt viszont már emberek tízezreivel akadhatsz majd össze és harcolhatsz velük. Itt nincs biztosítás sem, ha itt lekapták képszer-háromszor a jól felszerelt géped, akkor leapad a gyűjtött lóvé és mehetsz vissza "kapálni". Sok érdekességet tartogat ez a játék.
Ehhez adja meg a keretet ez a végtelen univerzum. Nekem kell, ez fog meg benne igazából, ez a végtelen "újrajátszás" része a játéknak, hogy bármikor újra kezdheted a játékot és olyan helyeken telepedhetsz meg, ahol akár tíz évi játék ellenére sem jártál.
SpaceEngine-ben nincs sem lövöldözés sem kereskedés, mégis hatalmas felhasználó tábora van...
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #157 üzenetére
Azt most felejtsd el, hogy minden város másként fog kinézni SC-ben, azt maximum csak jól megtervezett procedurális modellekkel lehetne elérni, de kézzel 111 rendszerben egyedi városokat tervezni ha csak rendszerenként egy bolygóra is lehet leszállni, hát akkor tényleg soha nem készülnének el...
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #160 üzenetére
Kicsit off, ezt kb két éve csináltam persze nem űrváros hanem hagyományos, de procedurális és gyakorlatilag nincs két egyforma épület a városban, persze textúra van, de nem lehet észrevenni:
(Egyébként ezt utána még le is romboltam egy atombombával , minden épület tört. Van itt négyezer épület, ha ezt nem procedurálisan csináltam volna soha nem végeztem volna vele. De ez már egy másik történtet.)
Akár egymillió várost csinálok neked úgy procedurálisan, hogy mindegyik másként fog kinézni, szóval a procedurálisnál akár elérhető az is, hogy mind a négymilliárd másként nézzen ki. Persze hasonlók lesznek, de attól még mindegyik más és más. A procedurális modellezésnél érhető a legkönnyebben az el, hogy minden város másként nézzen ki.
De persze a kézzel készített aprólékosan kidolgozott viszont szebb lesz, ez tény, csak tízszer annyi idő és nem igazán lehet újra felhasználni...
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #163 üzenetére
Ja hát az már egy másik kérdés, hogy milyen agya van az embernek, nyilván 100 várost látványról megnevezni még úgy is nehéz, ha valódi városokról van szó.
Egyébként értem amit mondasz, de más beállítottságú vagy mint én. Mondom nézd meg a spaceengine-t, hogy mekkora rajongótábora van, pedig ott aztán gyakorlatilag az égvilágon semmit nem lehet csinálni azon kívül, hogy elrepülhetsz egy-egy bolygóhoz, meg nézegetheted.
Szóval hangyásnak is kell lenni egy picit, de igen, én akarom mind a négyszáz milliárd csillagrendszert.
Fejemre veszem majd a VR szemcsit és már maga az a tudat is boldoggá tud tenni, hogy ha több százezren játszanak majd a játékban, akkor is lesz benne olyan rész, amit csak én láttam, ahol csak én voltam.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #165 üzenetére
Hát hogy te mit akarsz az egy dolog, én viszont az tervezem, hogy mindegyiket meglátogatom.
Aztán 954823453 éves koromban meghalok. Ne akarja a tudatomat korlátozni egyetlen játék sem azzal, hogy a galaxisban ahol élek, ne mehetnék el akár bárhova!
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
De amúgy meg igen, őrültségnek hangozhat, hogy ennyi rendszer legyen egy játékban, de én az ilyen őrültségeket szeretem. Olyan ez mint a csillagászati programok és planetáriumok, mi a francnak bele annyi csillag meg rendszer, ha úgy sem nézi meg mindegyiket egy kutató, meg nem vizsgálják meg mindent egyenként? Azért van benne, hogy legyen.
Nyilván azért lesz egy központi hely a játékban, ez pedig az ami be lett lőve kezdőpontként. Ha az embernek kedve van elmegy a picsába felfedezni, aztán ha megunta akkor visszamegy hentelni vagy akár csak beszélgetni másokkal arról, hogy merre járt vagy mittomén.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #171 üzenetére
Pedig de, az ED-ben 1:1 arányú lesz.
-
Nosam
aktív tag
Így akarom én is nyomni.
https://www.youtube.com/watch?v=wWPUuVntq9I
Mondjuk az nem biztos, hogy veszek warthog hotast is régi ffb-joyom helyett, de lehet. Jól mutatna a fém BRD cockpitemen. Az a bajom, hogy hiába fém maga a warthog, a belseje plasztik amit nem is igazán értek. Azért 120 ezer forintért igazán elvárható volna, hogy fémből legyen a belseje is, sőt akár még kikapcsolható ffb-sem ártott volna bele ennyi lóvéért.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Egyébként ilyen a cockpitem, máig teljesen újszerű állapotban van és csak két fém tartót kell majd felszerelnem a hotasnak:
Ez pedig egy régi majd tíz éves rövid interjú velem a motorsports.hu
Persze a gépem azóta már kétszer is komplett cserélődött, mostani elképesztő brutális.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
Saitek-ben nekem az x55 rhino tetszik nagyon, elég jónak tűnik és attól függetlenül, hogy plasztik, nagyon szépen van kidolgozva. Szemezgetek még a g940-el meg a TM warthog-al is is, persze még van időm bőven dönteni amíg megjelenik a játék. Nem vagyok benne biztos, hogy megér plusz 70 ezret az, hogy fémből van a TM warthog külseje, mert a belseje az viszont annak is plasztik. És amennyi fém azon van, az képtelenség, hogy 70 ezer pluszt jelentsen. Elég gyenge a felhozatal joystick tekintetében, kormányoknál olyan dögök vannak már, hogy döbbenet. Persze abból is kell majd vennem újat ha meglesz Oculus rift végleges, de ott nem lesz kérdés melyiket válasszam.
Joystickoknál sajnos nagyon le vannak maradva technológia szintjén az autószimes cuccokhoz képest.
Vagyis a kérdésedre válaszolva ahogy nézem Saitek-nél x55 és xf65 a csúcs, de annál nem mozgatható a joy az nem tetszik annyira.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Elemlámpa, zseblámpa
- Honda topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Mobilinternet
- Star Citizen
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- GAMER PC : i5 10400f /// 32 GB DDR4 /// RTX 2080 8GB /// 256 NVME + 1 TB
- G.Skill Trident Z Neo 2x16GB 3600MHz DDR4 ÚJ
- GAMER PC : i5 10400f /// 16 GB DDR4 /// RTX 3060 Ti 8GB /// 500 GB SSD
- GAMER PC : i5 10400f /// 32 GB DDR4 /// RTX 3060 Ti 8GB /// 512 GB NVME
- DELL PowerEdge PERC H330 Mini mono RAID vezérlő