- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vacs
veterán
Senkinek nincs ötlete, [link] ??
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Ali-n vásárláskor hol/hogyan lehet színt választani??
Ezt szeretném megvenni fehér/piros színben.[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Vasárnap meg akartam rendelni valamit, de aztán meggondoltam magam és a rendelés elküldése előtt töröltem.
Aludtam rá pár napot és úgy döntöttem, hogy mégis csak kell nekem a cucc, ezért megrendelném.
A rendelés résznél látszik a cucc, amit végül nem rendeltem meg, de szeretném.
Most ilyenkor hogyan/hol kell megrendelnem??
Innét a rendelés résznél, vagy újra a termék oldaláról ??
Bocs a keverésért!(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
2015 március közepén rendeltem egy bluetooth hangszórót: [link].
Pár napja vettem észre, hogy az egyik hangszórója sistereg, nem feltűnően, de azért hallani.
Milyen lehetőségeim vannak, cseréltetni stb??(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Sok hónappal ezelőtt rendeltem egy bluetooth hangszórót: [link].
Pár hete tapasztaltam, hogy az egyik hangszóró elkezdett recsegni.
Írtam az eladónak:
Én: Hy, the left speaker little bad (crackles/sizzle)! What are my options?
Eladó: hi dear, Always have this sound?
Én: unfortunately yes
Eladó: hi dear
can u send me a video?
my email ~ tuanjiezly04@126.comUtolsó válaszként küldtem neki videókat, de nem erre az érdekes címre (tuanjiezly04@126.com), hanem az ali-n: (I)Hy, difficult to reproduce the problem, but you might be heard (I)
Video 1:
https://goo.gl/photos/ybbB8v13WWPZiSat5
Video 2:
https://goo.gl/photos/SA7rdcVUrTTrUf5t7Lassan egy hete kapta meg a videó linkeket, de semmilyen válasz nem érkezett.
Mit csináljak?[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
A rúdtáncos csaj-t szeretném fehérben megrendelni, ezért írtam az eladónak, aki ezt válaszolta:
"pat us extra 2usd, we will do a white one for u".
Ha jól értem, akkor plusz 2 dollárért küldd fehéret, megkérdeztem hogyan kell fizetnem, ezt válaszolta:
"1.place an un-paid order in this link and tell me order NO.
2.pay it after i adjusted price do you understand?"
Ez mit is jelent?[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Rendeltem egy ilyen bluetooth hangszórót, de szerintem gyári hibásan érkezett.
Nem működik, bekapcsolás után egy darab led világít, ki kapcsolva is világít, ha töltőre dugom, akkor is világít.
A lényeg, hogy mindig világít, kép itt.
Az eladónak még nem jeleztem vissza, hogy megjött a termék.
Mi a teendő ilyenkor, küldd másikat, vagy visszaadja a pénzem?[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Rendeltem egy ilyen bluetooth hangszórót, de szerintem gyári hibásan érkezett.
Nem működik, bekapcsolás után egy darab led világít, ki kapcsolva is világít, ha töltőre dugom, akkor is világít.
A lényeg, hogy mindig világít, kép itt.
Azóta lemerült teljesen, így kialudt a led. Feltöltöttem sikerült bekapcsolnom, de mikor betettem az sd kártyát, akkor kikapcsolt, azóta pedig bekapcsolni se tudom, a töltést se veszi fel, tehát tutira hibás.
Az eladónak még nem jeleztem vissza, hogy megjött a termék, de írtam neki, hogy mi a helyzet és ezeket a képeket csatoltam hozzá.
Eddig 4 nap alatt nem érkezett semmilyen válasz, mit csináljak?
Rányomjak az Open Dispute gombra, vagy bármi ötlet?[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Ali-ról jött egy nem működő bluetooth hangszóró, itt írtam róla.
Nyitottam reklamációt, csatoltam ezeket a fényképeket és videót, de semmi visszajelzés már egy hete.
Mennyi idő szokott lenne mire reagálnak?
Így néz ki most a dolog, kell kattintanom valamire!?[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
(#9788) Turbobacsi: igen túl vagyok a saját kábeles töltésen is.
Van már nekem egy ilyen hangszóróm, tudom hogyan működik, de ez nem csinál semmit.A baj az, hogy ezt ismerősnek rendeltem és neki már nagyon kellene!
Rányomtam az Escalate dispute-ra, most csak várnom kell?
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Már lassan két hete próbálom visszaszerezni a pénzem egy gyárilag hibás bt hangszóró miatt, előzmény itt.
Itt megnézhető az összes bizonyítékom.
Az angol tudom nem az igazi!
Most mit írtak, milyen lehetőségem van, kérlek segítsetek!(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Alin-n néhány eladónál vannak 1-2 dolláros kuponok.
Első képen rákattinok, kiírja, hogy enyém az 1 dolláros kupon.
Második képen a kosaramnál már nincs meg, nem tudom kiválasztani.
Harmadik képen a fizetésnél sincs meg az 1 dolláros kupon.
Ha a kupon oldalamra megyek, ott sincs meg.Hogy is van ez?
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
-
vacs
veterán
Játszik valaki androidos app-al??
Ez a mai 30 talléros feladat, de nem teljesen értem, [link].
Váltsam be a pontjaimat kuponra és akkor adja meg a 30 tallért (de a legolcsóbb kupon is 50 tallérba kerül, szóval ha beváltom, akkor 20 mínuszba leszek!)??Illetve némi bundát érzek a kuponos játékban:
Az elmúlt napokban 3-szor majdnem sikerült $10-os kupont "vennem", azért csak majdnem, mert mikor az 1000 tallért be akarom váltani a $10-os kuponra, akkor hibát ír ki az app (tudom, hogy $69 felett tudom csak beváltani)!
Kép1 + kép2 + kép3.(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
válasz LaCupacabra #13815 üzenetére
Akinek nem fogadja el a Maestro kártyáját, az telefonos app-ból fizessen (nekem csak így sikerült):
Gépen tedd a kosárba a cuccokat > telefonon app-ból belépsz a kosárba (jobb felül), kiválasztod a terméket (akár többet is) > Buy felirat > Use another payment method > Place order > és ebben az ablakban már elfogadja a Maestro kártyát is, bár be kell írni újra a kártya adatait (kép is van, hogy milyen kártyákat fogad el)!!V/: weben is kerestem, de ott sehogy nem tudtam fizetni Maestro-val!!
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Szeretnék reklamációt nyitni, mert a termék hibásan érkezett meg.
A baj az, hogy se Firefox, se Chrome, se Edge böngészővel nem sikerül.
Szeretnék videót csatolni, de egyik böngésző se hajlandó feltölteni (firefox-al sikerült, de hiába kattintottam a Submit gombra, mert inaktív volt)!Ötlet?
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Kaptam egy gyári hibás órát.
Már egy hete levelezünk a kis kínaival, de még nem nyitottam vitát.
Most (látszólag) végre felfogta, hogy hibás a cucc, viszont azt kéri hogy adjam meg a PayPal címemet, hogy vissza tudja küldeni a pénzt.
Mivel nem nyitottam dispute-ot, gondolom ezért kéri a paypal címem.
Normális ez, megadhatom?(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Rendeltem egy IP camerát (25K volt), kipróbáltam, működött, ezért visszaigazoltam.
A kamera tud sd kártyára is rögzíteni, én direkt emiatt vettem.
Kipróbáláskor az sd kártyás dolgot nem néztem meg, és hát természetesen NEM működik.
Elvittem egy helyi üzletben, próbálták ők is beállítani, de nem sikerült, azt mondták, hogy valszeg hibás a kamera.
Dispute-ot már nem tudok nyitni, ilyenkor mit tudok csinálni!?
Van valami központi oldal, ahova ilyenkor is fordulhatok?(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Ismerem a srácot, a környéken rengeteg helyre ő telepített kamerákat.
Ha hálózatra van kötve a kamera, akkor tökéletesen rögzít.
A kamera 4 különböző sd kártyával lett próbálva, egyikkel se működött. Annyira nem, hogy mikor a kamerával formáztuk a kártyát, akkor valójában teleírta ismeretlen fájlokkal a kártyát!
Írtam már az eladónak, azt mondta, hogy másik szoftvert nem tud adni, küldjem vissza a kamerát (saját költségen) és ha nekik se működne, akkor visszakapom az árát.
De mi van, ha (visszaküldés után) azt mondják, hogy náluk jó a kamera!?
Ilyenkor kamerám se lesz, és a szállítást is én fizettem!(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Mobil app-ban Coins részen belül (Aliexpress mobil app > Coins & Coupons > Exchange Coins for Coupons > kicsit lejjebb kell görgetni) a BlitzWolf store-ban van $2-os kupon ($6-tól), illetve a pár napja ajánlott Tecknet egérhez is van $1-os kupon ($1.01-tól)!
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Új bankkártyát kaptam és ezt szeretném hozzáadni az Ali-s fiókomhoz.
Mobil appban a My wallett résznél sikerült törölni a régit, de itt nem tudom hozzáadni az újat!Az összefoglalóban olvastam a leírást, de ... a megerősítő email után alipay jelszót kér, de ez csak 6 karakter lehet, meg utána is ezt/azt kérdez, szóval ez így nemgyerebe!
Másképpen el tudom menteni az új kártyám adatait (mobil app vagy pc böngésző is lehet, mindegy)?
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Közben eszembe jutott, hogy egy Refund-t miatt lenne sürgős hozzáadni a kártyát!
Eddig Visa kártyával történt a vásárlás, most egy Maestro van használva fizetésre.Tehát a kérdés, hogy csak vásárlással lehet hozzáadni a kártyát?
Vagy Alipay-en állítsam be pc-n?
Ha sikerül hozzáadni, akkor a Refund pénz megkapom erre?(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Egyik rendelésem hibás, megbeszéltem az eladóval, hogy vissza adja az árát!
Vitát nem nyitottam, csak privátban beszélünk.
Ő PayPal-ra akarja vissza adni a pénzem, ami nem is lenne probléma, de onnét valami kamu indokkal vissza tudja a PayPal-tól kérni, vagy nem?(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Rendeltem egy autós mobil tartót, de hibás, nem használható.
Először próbáltam privátban megegyezni vele, de csak húzta az időt, ezért vitát nyitottam!
Leírtam, hogy a termék hibás, nem használható és egy videót is csatoltam!
Az eladó ezt reagálta:
Dear friend, could you pls change the dispute reason to logistics reason ??
You can reopen the dispute and choose the logistics reason(choose "i do not receive the item", then choose the logistics reason, such as" Purchase Protection is running out, but package is still in transit") .
Then we will accept your request and the Aliexppress will return your money in 10 working days
hope you can understand.Azt kéri, hogy módosítsam a vitát (tudok egyáltalán ilyet)?
Vagy mit javasoltok?(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Helló.
Ha egy Dispute-nál azt írják, hogy ... akkor visszakapom a pénzem?
Status:
Dispute Finished
Refund Only US $ ...Reminder:
You and the seller did not reach an agreement. The refund amount will be based on the previous solution.(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Egyik ismerősöm kérésére rendeltem egy terméket.
Az eladó másik nap írt, hogy nincs neki.
Válasszam a Cancel order > Egyéb lehetőséget és visszakapom a pénzem.
Én rányomtam a Cancel-re, de az egyéb helyett azt választottam, hogy nem tudja küldeni, mert nincs neki!
Úgy látom ez neki nem tetszett, visszadobta, írt újra, hogy az egyéb lehetőséget válasszam!
Most mi van, muszáj az egyébre, nem választhatom a tényleges okot?(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Egyik ismerősöm kérésére rendeltem egy terméket.
Az eladó másik nap írt, hogy nincs neki.
Válasszam a Cancel order > Egyéb lehetőséget és visszakapom a pénzem.
Én rányomtam a Cancel-re, de az egyéb helyett azt választottam, hogy nem tudja küldeni, mert nincs neki!
Úgy látom ez neki nem tetszett, visszadobta, írt újra, hogy az egyéb lehetőséget válasszam!
Most mi van, muszáj az egyébre, nem választhatom a tényleges okot?(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Tegnap este próbáltam rendelni, de nem sikerült kifizetni, kiírta az ali, hogy Error!
Megpróbálnám másik kártyával, de jelenleg nem engedi, mit tudok csinálni?
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
03.28-án rendeltem Ugreen storból, a terméket még NEM kaptam meg.
Az ali (vagy a Store) automatikusan lezárta a rendelést (Status: Finished)!
Év elején (de tavaly tutira) mindig kaptam értesítést/emailt, hogy hamarosan lejár a 60 nap, de most semmi nem jött (és az utóbbi pár hónap rendeléseinél sem)!
99%, hogy idővel meg fogom kapni, de addig is tudok bármit csinálni?(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Ismerős 50/25-ös kuponnal vett egy drónt (EACHINE Official Store), de az eladó azt írta, hogy ilyen olcsón nem fogja kiküldeni, ezért töröljük a rendelést!
Hol és hogyan lehet az ilyen csaló bandát felnyomni az Alinál?
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Tippetek esetleg?
Ismerős 50/25-ös kuponnal vett egy drónt (EACHINE Official Store), de az eladó azt írta, hogy ilyen olcsón nem fogja kiküldeni, ezért töröljük a rendelést!
Hol és hogyan lehet az ilyen csaló bandát felnyomni az Alinál?
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
08.24-i rendelésem még sehol, 9 nap múlva jár le a várható szállítási idő.
AliExpress Standard Shipping-el jön, ehhez járna valós tracking, de amit kaptam az nem működik (ezt kaptam: RB002567757SG)
Írhatok már neki, hogy merre jár a csomag és miért nem kaptam trackinget?
Vagy mit írjak?[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Kis tanácsot kérnék.
Rendeltem ezt a fülest Aliexpress Standard Shipping-el < ehhez járna valós tracking!
Lejárt a 90 nap, de nem érkezett meg, a tracking nem működik: RB002567757SG
Írtam az eladónak, szerinte a szállító cég a hibás, hogy a tracking nem frissül, nyissak vitát és válasszam, hogy szállítás közben eltűnt, akkor visszaadja a pénzem ... szerintem ez a kis kínai el se küldte, csak arra játszott, hogy hátha elfelejtem vissza kérni a pénzt!
Megpróbál átverni?
Dispute-nál mit válasszak szerintetek?
Mit tanácsoltok?[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...