Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz kadesA #25311 üzenetére

    1. A szállítási védelem 60 nap. Valójában nincs jelentősége hogy nem 5 munkanapon belül adták fel.
    Mivel nem egészen úgy működik, hogy be megy postára és odaadja a postásnak vannak csúszások.
    Legigényli a nszállítást, kap nyomkövetési számot és azután megy érte valamelyik logisztikai cégtől. Az eladó "feladta".
    Miért lényegtelen? 14 nap múlva látsz megérkezett a postázóba szöveget 14 nap múlva megkapod, ez 28 nap a 60-ból. Vagy vásárlástól számított 2 nap elindul a csomag, megérkezik 47 nap-ra ez 49 nap a 60-ból. Még mindig jó.
    Nincs erre különösebb reklamálási lehetőség, auóz értékelésnél írhatod hogy lassú vagy gyors folt a szállítás.
    2.Nem gyárt vagy már nem gyárt ez két kategória. Nem létező dolgot nem lehet küldeni. :)
    Nem küldheted vissza ilyen okkal. Az Összefoglalóban a 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás résznél meg tudod nézni az opciókat a leírásban.
    De biztos találsz ezeken kívül valami okot ami alapján vissza lehet küldeni.
    3. Az áfát visszaigényelhetem? Nem adják vissza, de lehet próbálkozni. Elméletben ha igazolva van hogy a termék elhagyta az országot, van rá lehetőség, de én nem halottam olyanról akinek ez bejött volna.
    A vámeljárás költségeit kérhetem az eladótól? Mivel előre tudtad, hogy lesz ilyen és az eladónak ehhez nincs köze, nem. Az hogy te meggondold magad (nem felel meg amit kaptál) és visszaküldöd az sem ok.

    De annyira azért nem értem ezt az előrerohanást a dolgokban. Termék kell vagy az lényeg hogy az X gyártó éppen gyártás alatt lévő termékét vedd meg és ami csak kereskedői árúkészlet az már nem kell.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák