- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PNP
őstag
Sziasztok!
Mi számít jó feedbacknek ali-n? Még sosem rendeltem onnan, ebayen próbálok nem menni 99% alá, de ahogy nézem, itt alacsonyabbak valamivel ezek az értékek. Konkrét esetben van egy jellemzően 17-18 dolláros termék egyetlen eladónál 14,5 dollárért - 6648 értékelés és 95,7%. Kerüljem, vagy védve vagyok úgyis? Ebayen paypallal vissza szoktam szerezni a pénzem vitás esetekben, nem tudom, hogy ez itt is így működik-e.
Köszönöm. -
PNP
őstag
Sziasztok!
Jun. 23-án, tehát kicsivel több, mint 2 hónapja rendeltem több tételt egy eladótól, ami nem jött meg. Első körben hamis trackinget adott (olyat, amit már májusban kézbesítettek), mikor kértem, hogy korrigálja, küldött egy másikat, amire az utolsó bejegyzés 07.11-i, eszerint még Kínában van, azóta semmi mozgás, a Magyar Posta nyomkövető rendszere egyáltalán nem látja, pedig CN végű, azzal nem szokott gond lenni. Az eladó természetesen terel, mellébeszél, pedig amúgy 99%-os a visszajelzése.
- A problémám az, hogy aliexpress szerint 2 nap és 21 óra múlva lejár a rendelésem (így gyondolom a védelmem is). Ha rámegyek az Open Dispute-ra, akkor azt mondja, hogy akkor kérhetek refundot, ha 08.27-ig nem jön meg a csomag (annak ellenére, hogy 30-50 napot ír szállításra). Hogyan lehetséges, hogy a védelem lejárta és a vitaindítás időpontja egybeesik? Vagy előbb is el lehet indítani a Dispute-ot, de csak menet közben leszek jogosult visszatérítésre? Ha így van, akkor is belefutok a következő problémába:
- 10 különböző terméket tartalmaz a rendelésem, és mindegyikhez külön dispute gomb van. Nem látom módot arra, hogy összevontan kezelje a panaszomat a rendszer, ebből következően ha rámegyek az egyikre, hiába kérek teljes visszatérítést, az a teljes rendelési értéknek csak a töredéke. Gondolom nem az a megoldás, hogy akkor indítsak 10 dispute-ot, de akkor mi?
Köszönöm!
-
PNP
őstag
Sziasztok,
EE végű (észt) trackinggel még nem volt dolgom: végig, azaz kézbesítésig követhető? (Az, hogy Kínában mit csinál a csomag, nem érdekel, csak ne tudjon eltűnni itthon)
-
PNP
őstag
válasz pulutodurumo #25326 üzenetére
Kösz a linket! RO, szóval elvileg rendben van.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!