-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomazin
veterán
válasz timolya #21286 üzenetére
Igen, daily taskkal, illetve most a nyilas játékkal. (rámész 11.11 Homenál egy kategóriára->kicsit lentebb tekersz és rákattintasz egy boltnak a logójára->a bolton belül ott lesz, hogy play games to win coupons és ott nyilazol)
A Select kupon csak 11.11-én használható fel? igen, oda van írva. de nyilván ez csak az üvöltéssel nyert kuponra igaz.
Beváltottam 20 coinst egy ilyen kuponra, ez van ráírva:Validity period: 29 Oct,2017 14:34:50 PDT ~ 05 Nov,2017 14:34:50 PDT , akkor ezt el fogom veszteni? Mert nem tudtam beváltani a rendelésnél, pedig megvan az összeghatár. Akkor mi értelme most beváltani?
Akkor tudsz select kupont beváltani, ha írja, hogy lehet select kupont beváltani. Pl. ennél ott az a szaloncukor jel, itt lehet.Nem tudjuk milyen kuponod van, azt sem látjuk, hogy lesz-e a jövőben neki kuponja.
-
Topikgazda
válasz timolya #21292 üzenetére
Szeretnélek megkérni, hogy használd a Link gombot, hogy szebb legyen a hozzászólásod
Kijelölve a szöveg majd a beíró ablak alatt a Link gomb és oda megadva a link.Tudom nem ilyen komoly műszaki cuccos fórumba illő, de thomas fa mozdonyokat szeretnék a kisfiamnak venni ebből a boltból:
Akkor esetleg abban még tudsz segíteni, hogy egyáltalán ......[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz timolya #21436 üzenetére
Legfeljebb megnézik a kézbesítő körzet dobozában, ládájában hogy van-e a nevére valami, már nem írják külön kézbesítő listára ezeket. De segítenek, csak ne a csúcsidőben menjen, 8-9 és 16-18 mert akkor némi lassulás tapasztalható a rendszerben.
De ha megérkezik és belefér a postaládába akkor kiviszik, ha nem akkor meg megy az értesítő. Tényleg előfordulhat, hogy nincs itt és a Sanghaj-Pudong indulás esetén nagyon 60 nap körüli a befutás most.Ma két nyomkövetős küldeményemnél sem volt lekönyvelve az postai adatbázisban a Belföldi feldolgozásra továbbítva pedig már itt volt és át is vettem, így még az is pontatlannak tekinthető, még szerencse, hogy a megérkezést beírták és tudtam róla.
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz timolya #21436 üzenetére
Sajna semmit, elég sokan vagyunk így h nem igazán jönnek a csomagok. Refundot azt lehet indítani, ha lejárt a vásárlói védelem de Én attól tartok, hogy idén nagyon nagy csúszások lesznek aztán az eladók 1x csak beintenek nekünk. Persze ne hagyjátok veszni a pénzt de a határidő kitolását is lehet kérni.
-
Topikgazda
válasz timolya #21754 üzenetére
Vagy így: Megérkezett a postázóba Shanghai Pudong (20000062)
Egy normál nyomkövetés innen:
25.09.2017 07:20 Elhagyta a repteret Shanghai Pudong (20000062)09.11.2017 08:12 Belföldi feldolgozásra továbbítva / Forwarded for domestic sorting
Ne kérdezd közben hol volt.
Sarokba szorítottam a csomagot, kukoricát szórtam a térde alá, de nem volt hajlandó elárulni[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz timolya #23071 üzenetére
Itt egy keresési lista a megfelelő fényerő és fogyasztás miatt 5630-as ledekben gondolkozz. Nem kell egy helyről megvenni, a távirányításra többféle lehetőség áll rendelkezésre és simán összeépíthető.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz timolya #25094 üzenetére
Nem tudom mire gondolsz nincs semmi, egyébként is 24 órát írnak a fizetés feldolgozásra. Az hogy bankod mikor zárolja azt náluk is befolyásolhatja valami.
Te tudod hogy mennyit fizettél,így nem költekezel túl, leadtad a rendelést, hogy mikor megy el tőled a pénz az nem annyira lényeges. -
Topikgazda
válasz timolya #25262 üzenetére
Hát nem is tudom Rotterdam szokott lenni a Sanghajból jövő dolog kikötési helye és onnan 4-5 nap mire Budapestre ér. Légi szállítással is 47-55 nap a Pudong reptérről, de Athénból ha oda 2018-08-02 08:58 megérkezett, nem 21 nap az ide szállítás.
Egyébként ha kikőtőből indítják az is olvasóható, ami bejegyzés van aaz csak aNemzeközi Kicserélő Központjukra mutat, onna bármely úton jöhet, egyikre sincs utalás.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz timolya #25398 üzenetére
Értem. Köszönöm!
Ha Cancelem a rendelést mert még mindig azt írja ki,hogy
"Awaiting Shipment
Processing Time remaining: 3 days 13 hours 53 minutes"Úgy ,hogy Order time & date: 12:53 Aug. 23 2018 akkor mennyi idő alatt kapom vissza a pénzt? Illetve ez normális ,hogy ennyi idő alatt nem tudták feladni?? Jah az eladóra 2x ráírtam már.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ANT
őstag
válasz timolya #25555 üzenetére
Én 1 nap 15 óránál és két válasz nélküli üzenetnél tartok. Csak az a furcsa, hogy ha a DHL már felvette a küldeményt, mit tököl vele kb. 5 napja? Mert már ennyi ideje ugyanaz a státusz, amit korábban írtam. A processing time elvileg 7 napról indult. Vagy az eladó tud trükközni a rendelés státuszával?
Nekem azért kellene mindenképpen a termék, mert ajándéknak szánom.
Amúgy neked is DHL-es a szállítás?''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
Topikgazda
válasz timolya #25559 üzenetére
még csak azt a trükközést tapasztaltam, hogy már ki van kérve a track szám, azzal ugye már indul a szálíltás, de ténylegesen feladva csak jóval később van,
Nem trükközés.
A szállítás az Interneten megrendelhető, rögtön lesz nyomkövetési szám, ami beírható az AliExpress felületén, de magáért a küldeményért nem azonnal mennek vagy nem azonnal viszik a postára.
Pl péntek délután feldolgozzák a rendelést és igényelnek szállítást, akkor hétfőnél korábban nem fog elindulni a csomag és általában akkor éled fel a nyomkövetés ha konkrétan bekerül a szállító céghez. Ez több nap is lehet.
Külföldön nem egészen úgy működnek a posták, futárcégek mint nálunk.[ Szerkesztve ]
-
ANT
őstag
válasz timolya #25559 üzenetére
A státusz a rendelés adatainál szerepel.
Ezt konkrétan át tudja állítani az eladó? Erre gondoltam trükközés alatt.
Olyan szempontból élő a rendelés, hogy visszaigazolták a sikeres fizetést.
supplier=szállító, ebből azt bogoztam ki, hogy már náluk a csomag.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
Topikgazda
válasz timolya #25569 üzenetére
Nem látható a teljes szállítási folyamat, van amit a könyvelt küldeményeknél sem írnak, pedig mozog a csomag, aztán továbbításra vár mert átrakják, de ott esetleg gyűjtés van, hogy megteljen a konténer. Vagy a kifele vámolásra vár.
Az hogy te azt látod hogy csak 2 hét mire elindul nem mindig van úgy szállítási folyamat az megy.
Egyedül a futár céges szállítás az ami egyértelműen követhető, számonkérhető. -
Topikgazda
válasz timolya #25850 üzenetére
Ezt nem írta itt senki sem: Azért nem minden eladó szent, mint ahogy itt mindig írjátok
Részemről még az értelmét sem látom, senki sem dicsőíti az eladókat, mi értelme lenne? Amikor türelmet javaslunk az sem az.
De persze vannak eladók akiktől érdemes vásárolni, mert megbízhatóak, de ezek mégsem szentek.Amíg nem igazolod le a megérkezést és le nem telik a 15 nap végső dispute indítási idő addig az AliExpressnél van az általad kifizetett pénz. Ők küldik vissza, nem az eladó, csak a pontosság miatt. És a pontokat meg az érméket az AliExpress adja, az hogy egy nem teljesült vásárlásnál nem adják vissza az nem az eladó hibája, az Aliexpress szerződési feltétele zárja ki, ami szerintem sem logikus.
Ha több ezer pozitív értékelése van pont nálad találja ki hogy csinál valamit amire te negatív értékelést fogsz adni?
Az ingyenes DHL számok nem érnek ide annyi idő alatt, mint a fizetős DHL számok. Mert DHL kétféle van, a posta és a futár. Bár néha kavarják az eladók is dolgokat.Viszont nem egészen értem hogy ahhoz, hogy miért lehet a szállítás megszakított, ez a dolog amit írtál miként kapcsolódik, mert én néhány olyan lehetőséget írtam a hozzászólásomba, ami előfordulhat.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz timolya #26438 üzenetére
Hogy érted azt hogy piros? Belépsz az AliExpressre, a menüben My Coupons és megnézed hogy mi a Coupon status: Ha érvényes akkor felhasználod az hogy az Aliexpresstől kaptad és tegnap vagy tegnapelőtt lényegtelen. Vegyél meg egy 70 $ értékű valamit és a rendszer levon belőle 10 $-t, ha valid az állapot és 10 Nov,2018 05:00:00 PST ~ 12 Nov,2018 05:00:00 PST fizetsz.
De a kérdésedre válaszoltam, nem tudom máshogy leírni[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz timolya #26442 üzenetére
Most tényleg nem értelek. Akkor leírom még egyszer: Vegyél meg egy 70 $ értékű valamit és a rendszer levon belőle 10 $-t,
Arra adták hogy vásárolj 69 $ felett és levonnak 10 $-t. Ha megtetted volna amit az előzőleg írtam, akkor látnád ezt: Can be used on: all items in AliExpressPélda a felhasználásra, csak ez 35 után 5.
Már nem kapsz többet.
-
Topikgazda
válasz timolya #26444 üzenetére
Tegnap nem volt ott, ma látod = ma kaptad.
A My Coupons, AliExpress Coupons-nál van nem a Seller Coupon-nál = AliExpresstől kaptad.
Ajándék, nem kellett csinálni semmit sem, csak regisztrált AliExpress felhasználónak lenni.
Amit itt rászántunk időt, az alatt bőven el lehet volna költeni, mert az idő az ketyeg.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!