- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Videó stream letöltése
- Windows 11
- SkyShowtime
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz #70869248 #4416 üzenetére
mit vársz egy mcpherson első, lovaskocsi rúd hátsó butafutóműtől? én nem sokat... hol vannak már a régi szép idők, ahol egy civicben is a legjobb dw futomű volt elöl-hátul.... és most ebbe az autóba raknak turbo motort fwd-hez... inkább adják nekem a motort és a váltót, oszt bepattintom az intimbe, legalább jó kasztniban lenne.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz #70869248 #4528 üzenetére
Ez az igazi probléma a privát autóval, ha mellette van gyári csapat is. Az utolsó lépcsőhöz nem elég a privát autó, nekik kellene építeni az autót, amihez egy gyár adna autót, motort és pénzt, akinek Zengőék és Norbi lenne a prioritás. Vagy Norbinak kellene bekerülnie gyári csapatba, de úgy, hogy ő legyen az első számú, és Zengőék meg folytathatnák egy másik magyarral, amolyan utánpótlást létrehozva.
Nem tudom, hogy miért a JAS-t nyomatják, és miért nem nyomnak bele a WTCC-be dupla ennyi lét. 10.000km-t kellett volna nekik is tesztelni, már rég minden létező állítási lehetőséget ki kellett volna próbálni még az első futam előtt.
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #5074 üzenetére
Nem emlékszem pontosan, hogy most a WTCC-re, vagy az F1-re van a Hondának 3 éves programja és pénze?
Mert ha előbbire, és így verve lesznek jövőre is, akkor felesleges Norbinak felmenni gyári pilótának ha úgyis kiszállnak 1-2 éven belül.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #5095 üzenetére
Pedig Norbi tényszerűen mondta hogy megkínálták a gyáriak.
Nem is arra gondoltam hogy Tarkány van Monti helyére, hanem 3. gyári pilótának.
Vagy nem arról szólt eddig a fáma hogy kell nekik a harmadik emberStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz #70869248 #5097 üzenetére
Szerintem is az lenne a legjobb, ha nem is gyári, de legalább normális félgyári és két autós csapattá tenné a Zengőéket a Honda. És akkor hozhatnák Ficza Ferit Norbi mellé. Vagy Kiss Norbit, látván hogy lerendezte a népet a lesajnált Alfával az ETCCben év elején. De erre vajmi kevés esély lenne.
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
Integra
titán
válasz #70869248 #5097 üzenetére
van hát, és ezt a honda is látja, tudja. de zengőék nem terveznek és építenek autót sajnos. tehát csak kaphatnak mindent készen, ami meg a jastól jön és ez a jas számára bizony nagy fegyvertény. így lehet egy csapat gyári csapat? és bizony nincsenek millio eurós pénzek mögöttük. csak akkor lehetne, ha a honda is támogatná őket.
azért megnézném, hogy ha zengőék építhetnének egy autót, akkor az milyen lenne. azt nem hiszem, hogy ebben az országban ne tudnának összeszedni egy komoly, ütőképes szakértelmmel rendelkező gárdát hozzá. persze ez megint hosszabb történet. de autót építeni a semmiből..
ez van basszus, a szív mond valamit, az ész, a realitás meg tök mást[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #5101 üzenetére
ugyanezt tenném, még ha ennek van a legkisebb esélye is.
norbi a zengőékkel nőtte ki magát, és fordítva. együtt ilyen jók, együtt ilyen ügyesek, ez adja az erőt és a szenvedélyt. tartok tőle, hogy sem norbi, sem zengőék külön-külön nem lennének ilyen teljesítményre képesek, azonnal semmi képpen sem. és ha a honda megérti, hogy hogyan működik egy család és milyen potenciál van bennük, és mernek olyan merészek lenni, vakmerőek, mint régen, akkor talán megtolhatnák zengőék szekerét. nem hiszem el, hogy a tények és az év ismeretében ne bólintanának elismerően mélyet zárt ajtók mögött feléjük.
de a nap végén a pénz dönt, úgyis. szeretném hinni, hogy van még, hogy nem így van mindenhol és van közös nevező....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ventur@
senior tag
válasz #70869248 #5105 üzenetére
Új felfüggesztés! Na most én csak egyre lennék kíváncsi, hogy ez az-e amit már korábban is bevetett a Honda - és nem működött - vagy valami új cucc. Mert ha ez az - és ugye Zengőék nem kapták meg - akkor ez az összetett 4. hely még nagyobbat szól a gyári csapattal szemben .
Nagyon várom már az új híreket, de Isten lássa lelkem a legjobban egy félgyári Zengő Motorsportnak örülnék 2015-ben . 2 autóval: Michelisz - Ficza kettőssel .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
Ventur@
senior tag
válasz #70869248 #5276 üzenetére
Na csak miattad utána néztem és a Top Gear-ben ment (season 6, episode 7) egy dízel Transit-al és a cél 10 perc alá menni vele Nord-on. 9:59 lett .
Plato: Jó hogy írtad. De megszívta múlthéten hétvégén Brands Hatch-ben a 2. futamon .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
válasz #70869248 #5711 üzenetére
Mindkettő futam faszán sikerült! Ezt jó volt nézni. A tabella elég komoly így. Következő versenyre meg +60kg megint....
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Enzolord
addikt
válasz #70869248 #6214 üzenetére
De ,ha külföldi jön, lehet, hogy elesnének állami pénzektől.. És vesztene a csapat nem kicsit a népszerűségéből.. Itthon biztos
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
A Zéé
addikt
válasz #70869248 #6217 üzenetére
pedig szerintem az megy sajnos. Van valamicske nevük a versenysportban, de ott van a ROAL, a Bamboo, az Engstler Motorsport, a Campos és még ki tudja hány csapat, akinek nagyobb nevük van, mégis a pilótáik szponzori lehetőségeitől függnek.
Komoly szponzor nélkül senkinek nem megy, és ebbe mi nem látunk bele. Én mindenesetre örülök annak, hogy magyar versenyzőt akarnak maguknak. M4-es riportot nem láttam, most olvasom csak, de egyértelmű, hogy megvan az új pilóta (pilóták), a kérdés csak az, hogy ki mögött van komolyabb háttér, vagy a főszponzor (marad a MOL?) ki mögé áll be.Just a simple Lineman...
-
a_tesz
Korrektor
válasz #70869248 #6256 üzenetére
Hát nekünk mesélte a teszt után, hogy másfél kör annyit kivett belőle, mint kétszáz egy akármilyen kasznis autóval. Egyszerűen más kategória, más terhelés, erre csak úgy lehet készülni, ahogy végigjárják az utat, gokart, szárny nélküli formula, aztán szárnyas, aztán nagyobb motor, stb... most neked magyarázzam? Hát ő nagyon nem ezt az utat járta, de ahhoz képest szerintem bárhol indult, megállta a helyét. Én csak azt sajnálom, hogy mindenhol arra megy ki a játék, hogy hogyan lehet még több pénzt kivenni egységnyi befektetésből...
Azt már szinte félve teszem hozzá, hogy nyilván jobb Michelisznél, minden megmérettetésen előtte végzett. Michelisz Norbi ellen se szeretnék beszélni, hiszen csak "ponzorpézekből" nem lehet eddig jutni, de én már akkor se értettem, hogy miért nem Kiss Norbival csinálja Zengő a WTCC projektet, és ha most nem őt választja, akkor biztos vagyok benne, hogy olyanok tolják pénzzel hátulról, akiknek nem az eredmény számít...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz #70869248 #6532 üzenetére
egy kellően gyors, és tapasztalt versenyző+ mellette egy tehetséges Magyar lett volna az a lap amit én jó húzásnak tartanék.
Csak ezzel meg az lett volna a baj, hogy nem tudott volna annyi pénzt magával hozni senki, hogy ebből a bizonytalan helyzetből kirántotta volna a csapatot, így viszont nyilván nem is volt opció senkinek (pl. Coronel, aki mindig mondta, hogy ő szívesen jönne, de neki is voltak bizonytalanságok még így is az indulásában, nem hogy ha még úgymond egy csapattársat is "el kellett volna tartania"). Legalábbis szerintem ezért lett így, bár ezt a két autóval indulást így két újonc magyarral nagyon nem értem...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
guftabi96
addikt
válasz #70869248 #6532 üzenetére
Az a kellően gyors és tapasztalt versenyző jelezte is Zengőnek, hogy jönne, de ahogy ő fogalmazott: "nem tartott igényt a szolgálataimra"
Két tapasztalatlan versenyzővel nem hiszem, hogy többre fog menni.
Ficza nem fakezű, újoncnak én is őt választottam volna, mert ment már legalább erősebb túraautóval.
Nagy Daninak viszont lényegében egy 100 lovas Suzukiból kemény lesz átülni. Tudom, hogy ment TCR-ben is, de azért nincs akkora tapasztalata[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
bajnokpityu
félisten
válasz #70869248 #7464 üzenetére
igen, sztem is ezt kellett volna tennie. sőt még a 2. helyet is be kellett volna áldozni, ha még ő is gyorsabb. kajak gyorsan fel kellett volna mérnie, hogy ki lesz golyózva. oké, tudom, ő nem látja a helyzetet kivülről, nomeg vezetésre is figyelni kellett, de ezért ül Norbi ott, ahol, és nem én.
és sztem a honda a 3. helynek is örült volna, látva az erőviszonyokat.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ruti
Közösségépítő
válasz #70869248 #7693 üzenetére
ebből látszik, de durván öregszünk...
Panisnak ekkora fia vanhát ez egy érdekes húzás, de ugyanakkor teljesen logikus Zengőtől
[ Szerkesztve ]
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
DS39
nagyúr
válasz #70869248 #7864 üzenetére
bár túraautóban nem vagyok otthon csak ezeket a futamokat nézem, de F1-ben ezen a pályán belülről ott nem nagyon szoktak előzni, inkább kívülről körbeautózás a jellemző, ha nagy a tempókülönbség, itt is ezt lehetett volna, ha már... de felesleges volt, no, a célegyes végén tisztábban lehet próbálkozni, vagy a következő sikán előtt.
-
biker
nagyúr
válasz #70869248 #7872 üzenetére
nem láttam élőben, most visszanéztem, angol kommentárral, ott is Bennanira kenték, nem csak mi látjuk így, magyarok.
Ott rohadtul meg volt csinálva az előzés, bennani meg ráhúzta a kocsit.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bajnokpityu
félisten
válasz #70869248 #7872 üzenetére
meg lehetett volna, ha banán tudna legalább minimális mértékben kocsit vezetni.
előző szezonban már bizonyította, hogy nincs helye ebben a sportágban. tudnia kellene, hogy akár belső akár külső iven más autó is lehet a pályán a kanyarban. ha szándékos lett volna, megérteném, de azt nyilatkozta, hogy nem látta! nem látta, hogy már mellette, előtte volt másik versenyző? fél szemére vak ez a majom?
magam részéről páros lábbal rúgnám ki a francba, annyi hülyeséget csinált, és csinál.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Male
nagyúr
válasz #70869248 #7864 üzenetére
Szerintem erős menekülés volt ez a részéről... az előző körben mögötte még bőven volt hely a köv. autóig ( sajnos nem emlékszem most, hogy ki ment mögötte ), aztán hirtelen megérkeztek rá, így ha nem próbálja meg minél előbb az előzést, akkor hamar, talán már az egyenesben bukott volna 2 pozíciót.
Sajnos ezeken megy el idén a VB
-
[CS]Blade2
addikt
válasz #70869248 #7877 üzenetére
Az a gond, hogy a Monteiro sem lesz lassú a ringen, sőt. Szerintem hiányozni fog az a 2. hely, amit kényelmesen behúzhatott volna. Félő, hogy már ezen elment. Ez már nem csak rajta múlik, ide kell egy Monteiro hiba vagy egy technikai hiba.
A legnagyobb gond viszont:, hogy ez a cím már majdnem sz*rt sem ér, mert olyan gyenge fos a széria. * Ha meglesz, ha nem, a lényeg az, hogy hova tovább. Hova tudnának átmenni? Monteiro, Huff, Norbi, és még 1-2 tag.
Innen menni kell, utána pedig, ha fent marad a sorozat, akkor a Coronel megnyerheti a VB-t a fordított rajtráccsal. Lesz kb 8-10 autó az egész szériában, abból is némelyik old-timer.* Én láttam, amikor összeértek, hogy vége, nem fordul, és ki is nyomtam a tv-t. Csak a Norbi miatt nézzük, ez az igazság. Ha nem itt menne, akkor kizárt, hogy 1 futamot megnéznék. A Zengő is ultra sz*r, nem érdekel, hogy hányan esnek ki előlük.
[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz #70869248 #7980 üzenetére
Kar a rajtert, bar amekkorat ment Catsburg, valoszinu ot nem tudta volna tartani.
De legalabb motorero van.Nagy Dani meg osszecsukta
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
válasz #70869248 #8084 üzenetére
Nézd el "Fecókának", nem volt ott fejben. Lehet fejben má' ő is az áfát számolta. (Apja fia )
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz #70869248 #8241 üzenetére
Hát, de nem, micsoda megfogalmazás ez. Mintha ő lenne egyedül a bolygón, aki ennyi idősen ilyen teljesítményű autókat képes lenne elvezetni.
Ennyi erővel mondhatnám én is, hogy amikor vezettem a 430 lovas Panamera-t "huzamosabb ideig nagy tempóban", akkor most királynak kellene lennem, vagy nem értem, mert micsoda teljesítmény?! Kb. "20 ezer" más pilótát tudnék mondani, aki ilyen autót elvezet!
De, hogy ne menjünk túl messzire, szerintem itt bármelyikünk eltudná vezetni ezt az R8 LMS autót pár körös bemelegítő után!
Néha, azért sajnálom, hogy nem adatott meg az, hogy apám kőgazdag legyen és finanszírozza az autókázós hóbortomat, mint a magyar autósportban sokaknak!
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
-
-Mike-
addikt
-
N€T0X|N
őstag
válasz #70869248 #8329 üzenetére
Meg. Az valami irgalmatlan mennydörgést művel. Nem is volt egy súlycsoportban a többivel (bár sajnos elég kevesen voltak, a második vagy harmadik körben meg elfüstölt az egyik 962 a célegyenes végén). Elképesztő egy dög.
De megvolt a 935 simi is, meg a Lancia Beta Montecarlo turbo. Nekem ez a három (az M1-gyel együtt) volt a legnagyobb dolog kint. Azért a Batmobilok se voltak rosszak, meg a többi. Nem pláne a GT40. Alig várom, hogy versenyezzenek holnap.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
Male
nagyúr
válasz #70869248 #9206 üzenetére
SPOILER:
Hm, 4. helyről 3.... reggelihez elkezdtem nézni, próbálkozott egy előzéssel többször, azt hittem legalább így lett harmadik, de nem, az első defektet kapott, és elment mellette a mezőny.... aztán elfogyott a reggeli, így a végére ugrottam, a sorrend az elejében megegyezett az akkorival, szóval gondolom nem volt előzés. -
Ventur@
senior tag
válasz #70869248 #9887 üzenetére
Visszasírom a régi TC korszakot, még a BMW-vel, Leon-nal, Chevy-vel, Volvo-val, Lada-val. Emlékszem, hogy milyen jó versenyt mentek Donington-ban. Ribero azt nyilatkozta, hogy azért nem mennek az angol földre, mert hogy így is rengeteg túraautó verseny van ott. De könyörgöm van a mezőnyben egy Shedden, Huff, Muller, Tarquini, akit az angolok ismernek és lenne néző is. Nem az üres lelátókat látná az ember, mint ebben a két csodás kínai fordulóban.
Amilyen jónak ígérkezett a szezon, annyira mélyrepülés lett és gyenge is. Közvetítés is a nevetséges szinten van, büntetésekről ne is beszéljünk. Ma is vége lett a versenynek és Guerrieri-t utólag büntették meg, mert kiugrott a rajtnál. 20 kör nem volt elég erre, hogy eldöntsék. Komolyan a TCR International alatt azonnal tudtak dönteni, mióta az FIA is belépet, csak szerencsétlenkednek. Tény, hogy az International alatt is születtek érdekes döntések, de volt azonnali döntés, nem az hogy a futam után majd lesz valami.
Áh...mindegy. Megint csak kipuffogtam magam .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
feri1014
senior tag
válasz #70869248 #10095 üzenetére
Most a sárga zászlók indokoltságáról lehet vitatkozni, de ez a piros zászló teljesen érthető. Több helyen is már nagyon komoly mennyiségű víz van.
erahurka: Ovál versenyeken sokkal nagyobb a tempó és az autók jelentősebb kisebb leszorítóerővel mennek. Vizes pályán 1 kör alatt eltűnne a mezőny.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...