- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- OpenMediaVault
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Google Chrome
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows Insider Program
- Windows 11
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
-
peti85
senior tag
válasz
peti85 #133310 üzenetére
Ma ismét erőt gyűjtöttem hogy felhívjam az ügyfélszolgálatot. Előadtam a problémát (csomagveszétsek, magas válaszidők, lassan betöltő oldalak,...). Mondom hogy Arris modemet kérek, amilyet mások is kaptak erre a problémára és utána megoldódott. Hát akkor ő kapcsol valami másik részlegre, ahol segítenek.
Felvette ott is egy kedves hölgy. Ismét be kellett azonosítani magam a személyes adataim megadásával. De végül ismét elmondtam elölről az egészet. megértette, azt mondta hogy beírja a kollégának és kapcsolja is, mert technikust ő fog tudni kiküldeni.
Át is kapcsolt, majd az új kolléga ismét azzal indított, hogy be kéne azonosítania. Elmondtam ugyan azokat a személye adatokat, amivel ugyan abban a hívásban már kétszer megugrottuk ezt, erre ő azt mondja hogy nem tud beazonosítani. De várjak, újra kapcsol (reméli hogy ismét hozzá kerülök) és akkor talán menni fog. Na erre visszadobott a rendszer az automata főmenüjébe.
Közben meg jött egy másik bejövő hívásom a Vodafone-tól. Hát mondom biztos visszahívnak mert nem sikerült a kapcsolás, ezért átvettem a bejövő hívást. Mondja hogy a lakossági szolgáltatással kapcsolatban hív. Mondom gondolom azért mert nem sikerült a kapcsolás a hibabejelentéssel kapcsolatban. Mondja hogy nem, Ő szerződéshosszabbítás miatt hív. Mondom neki hogy arról szó sem lehet, mert 3 hónapja nem oldják meg a hibát, előbb mondom le az egészet mint hogy hosszabbítanék.
Erre a válasz: "Akkor kapcsolom a probléma megoldó csapatot, mert elhangzott a lemondás szó". Probléma megoldó csapat? Akkor a hibabejelentés mire van
Minden esetre egy nagyon kedves hölggyel beszéltem. "Természetesen" ismét beazonosítással kezdtünk és hogy mégis mit akarok. A lényeg, hogy Ő kiírta cserére a modemet Arrisra, kedden jön a szerelő. Majd beszámolok róla hogy azzal hogy muzsikál. Annyit kért a hölgy, hogy majd jelezzek vissza nekik, hogy megoldódott-e a probléma.
Háááát ezek után nem tudom hogy akarok-e beszélni velük még. De kíváncsi vagyok mit reagál egy ügyintéző arra, hogy azért telefonálok hogy megoldódott a probléma. Mégis mit kezd az infóval? Nem hiszem hogy küld egy köremailt hogy "emberek itt a megoldás a csomagveszétsekre, cseréljetek az ügyfeleknél Arris modemre ha ez a gond".
-
csubuka
addikt
válasz
cocka #133394 üzenetére
Köszönöm, rendben, marad akkor ahogy van. Nagyon nem alkudozós a telekom, egy éve nem volt az...
Árban amúgy okés ez. Csak sajnos a társasházban nem megbízhatóak és hiűba ígérkik a kijavítást nem nagyon haladnak vele.
Egyrészt rossz a túzjelző rendszer és bejelez mindenre is
Másrészt olyan közösségi villamos körökre kötötte a voda a cuccait szünetmentes nélkül, amiktől elveszi a rendszer a feszt tázjelzéskor (nem biztonsági céllal, hanem, hogy 50A-el kevesebb betáp is elég legyen az épületnek
)
A telekomnál ilyen gond nincs... csak drágák.
Köszönöm, egy olyat mindneképpen megejtünk majd akkor.
-
cocka
veterán
válasz
csubuka #133377 üzenetére
Jelenleg 5090 HUF/hó a TV HD Alap + Net M
Az szép ár! Nálunk ugyanez a sztori, csak régebbi csomagban: 5680 Ft/hó (igaz, hogy még telefon is van mellé, amit ebbe az árba nem számoltam bele!)
De valahogy már 21-ben is éreztem, hogy 6000 alá az istennek se akarnak menni.
Mindenesetre szépen vissza fogják tornázni az árat a 3 évvel ezelőtti szintre.
ez leginkább lelki terror és totális nonszensz lenne aláírni újabb évre
Így van! Legokosabb, ha NEM fogadsz hűséget újabb egy évre!
-
xDiESEL92
tag
válasz
madmedic15 #133379 üzenetére
Ha használsz torrentklienst, akkor kapcsold ki.
Drasztikusan javul a pingelés, ha ki van lőve. Ha nincs feltöltés, csak 100-200kb/s akkor is már ugrál a ping 8 és 80 között
A pirosnál lőttem el a klienst. -
xDiESEL92
tag
válasz
kabelmania27 #133378 üzenetére
Te milyen DNS szervereket használsz?
Többiek?
-
boborján2
aktív tag
válasz
csubuka #133388 üzenetére
Ez a tájékoztatás (amennyire tudom) jogszabályi kötelezettség.
Ha egyben nézzük a dolgokat , kap valaki egy drágább ajánlatot , mellé előzetesen egy világosan érthető (még csak nem is jogász nyelvezetű) írást ,hogy mi lesz ha lejár a hűség.
Na most ha valaki a régi árat szeretné , de ennek ellenére is alír és utána rácsodálkozik ,hogy többet fizet , az mondhatni önként és dalolva letolt gatyával beszaladt a f...erdőbe.
-
-
csubuka
addikt
válasz
MiZo1990 #133380 üzenetére
Gondolom azért küldik, mert az emberek 20-30%-át simán a reflexből letudás vezeti és ezzel elég sok pénzt tudnak hozni, hogy rosszabb ajánlatot adnak, mint ami van.
Természetesen szándékosan túlzót írtam
#133381 boborján2 :
A trükk felteszem az, hogy ezzel simán le tudnak több tízezer embert húzni, akik bármit megtesznek csak ne is kelljen a szolgáltatókkal semmit sem intézni.
Elsőre persze ezt számomra is nehéz volt feldolgozni, hogy mi ezen az "ajánlat". Az általában olyan ami megfontolásra érdemes. Ez csak zavar szotty.
#133383 glaci:
Köszi, szuper. Megnézem hátha a telekom tud valami hasonlót, mert elég megbízhatatlan a szolgáltatás sajnos. *Ez éves áremeléssel természetesen tudnak teljesen azonosat
-
-
glaci
őstag
válasz
Intruder2k5 #133369 üzenetére
A Horizon box kétségtelen, hogy nagy csalódás volt és kicsit becsapva éreztük magunkat, hogy nálunk nem ugyanaz, mint máshol. (Valamiért ezen a piacon ebben a témában spórolni akartak. Tényleg tetű lassú volt, ez kétségtelen.) Ugyanakkor a Puma6 nem az UPC sara, hanem az Intelé. Azok a Compal modemek abban az időben, amikor bejöttek egy nagyon komoly cuccnak számítottak volna, csak hát később, ahogy világszerte elterjedtek a Puma6 -os cuccok kiderült, hogy az Intel elb@xta kicsit, így van némi (javíthatatlan) hibája ...
Ez sajnos a már csak fikció, de szerintem ha maradt volna a Liberty Global, akkor most már biztosan nem Puma6 -os modemeket (HGW -ket) osztogatnának az ügyfeleknek, mint ahogyan azt a Voda (4IG) teszi azt a mai napig.
Sajnos soha nem fog kiderülni, hogy mi lett volna ...
Amíg voltak jó (de legalább is jobb) volt. Pl. a WiFree, az UPCPhone, a bármennyi eszközre telepíthető (és párhuzamosan 5 db. -on használható) HorizonGo sajnos már mind csak szép emlékek, pedig milyen jók voltak azok úgy, ahogyan voltak. -
MiZo1990
aktív tag
válasz
csubuka #133377 üzenetére
Elképesztő a lelki terorr, főleg ezzel a mondattal:
"A határozott időtartamú előfizetői szerződésed helyébe lépő új, határozatlan idejű szerződés feltételei, így annak tartalmi elemei is – a szolgáltatás típusától függően különösen az alapvető díjszabás, az adatforgalmi korlátozás, az adatátviteli sebességek, a lefedettség, a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetétele – megegyeznek, a korábbi határozott idejű szerződésedben szereplő szerződési feltételekkel."
Kötelezően ki kell küldjék ezeket, elfogadni nem kell.
Mi is kaptunk, pedig egy éve nincs hűségünk. -
madmedic15
újonc
válasz
kabelmania27 #133378 üzenetére
Rendben, holnap az lesz az első hogy ezt kipróbálom.
Amikor a modemet vagy a routert restartolom akkor az első 1 órában megjavul, utána megint elkezdi eldobni az internetet. -
kabelmania27
félisten
válasz
madmedic15 #133376 üzenetére
Saját router wan kapcsolat beállításánál próbáld meg dns szerverekhez beírni az 1.1.1.1/1.0.0.1 vagy a 8.8.8.8/8.8.4.4 párost.
Modem és router újraindítás után sem javul a helyzet? -
csubuka
addikt
Sziasztok!
Egy apró segítséget kérnék tőletek. Jól gondolom, hogy egy ilyen levél pusztán arra épít, hogy az ember megfélemlítődik (mitől, random emeléstől? ez is az...) vagy reflexből elfogad és az éppen lejáró hűsége után köt újabb hűséget annak reményében, hogy így legalább "befagy" a havidíja.
Jelenleg 5090 HUF/hó a TV HD Alap + Net M
A csodás trükkös levél:
A határozott idejű szerződésed a táblázatban jelölt napon lejár, és az ezt követő naptól előfizetésed elkötelezettség nélkül, határozatlan időtartamú szerződés keretében folytatódik tovább. A határozott időtartamú előfizetői szerződésed helyébe lépő új, határozatlan idejű szerződés feltételei, így annak tartalmi elemei is – a szolgáltatás típusától függően különösen az alapvető díjszabás, az adatforgalmi korlátozás, az adatátviteli sebességek, a lefedettség, a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetétele – megegyeznek, a korábbi határozott idejű szerződésedben szereplő szerződési feltételekkel.
Lejáró határozott idejű szerződésedHatározott idejű szerződésed lejáratának dátuma XY
Amit kínálnak az a 6590/hó lenne újabb egy év hűséggel.
Ha jól értettem a hasonló hozzászólásokat, akkor ez leginkább lelki terror és totális nonszensz lenne aláírni újabb évre, mert az ember egyelőre folytathatná a korábbi havidíjával, aztán ha nagyon beemelnek lehet errébb állni a telekomhoz... vagy tévedek?
Sajnos az épületnek külön "üzletkötője" van és nincs benne a hivatalos voda adatbázisban, így kissé nehézkes a helyzet.
-
madmedic15
újonc
válasz
kabelmania27 #133375 üzenetére
Nincs kilazulva, egyből megnéztem
Modem üzemmódban van, mert tavaly februárban vettem egy routert. -
kabelmania27
félisten
válasz
madmedic15 #133374 üzenetére
Nézd meg, hogy a modemnél, toldásnál nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Esetleg próbáld meg modem üzemmódban megnézni, hogy stabilabb-e az internetkapcsolat, úgy az újraindulás után első három vezetékes eszköz kap ipcímet, modem oldala 192.168.100.1 címen érhető el. -
madmedic15
újonc
válasz
kabelmania27 #133373 üzenetére
Nincs elosztva, egyből a modembe megy.
-
kabelmania27
félisten
válasz
madmedic15 #133372 üzenetére
Köszi az értékeket.
Feltöltés 50 alatt jó, letöltés is jónak tűnik mert pozitívak az értékek és nincs sok javíthatatlan csomag. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
madmedic15
újonc
válasz
kabelmania27 #133371 üzenetére
Őszintén szólva nem tudom mit jelentenek a számok (még ilyen fehér UPC-s modem van itthon, nem tudom mennyire befolyásolja az internet minőségét, 6 éve van meg, de csak az utóbbi 1-2 hónapban van baj a nettel)
vagy 20 percbe telt mire megnyitotta a modem weboldalát. -
kabelmania27
félisten
válasz
madmedic15 #133364 üzenetére
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Milyenek a modem jelszint értékek? -
kabelmania27
félisten
válasz
LurkerSheik #133363 üzenetére
Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
válasz
glaci #133367 üzenetére
Amit írsz az kétségtelenül így van, de azért azt hozzátenném, hogy a lejtmenet már igenis megindult a UPC idejében, amiben nagy része volt a Puma6-os ConnectBox-oknak, és a butított Horizon boxoknak is. Emlékszem milyen csodavárás volt itt annak idején, linkelgettek mindenféle 5-6 tuneres svájci Horizon boxokat, aztán helyette jött az ami, ami még a rajta futó szoftverrel is alig bírt el, nem még 6 tunerrel.
-
glaci
őstag
válasz
Nikaré #133362 üzenetére
Hát igen.
Jó volt annak idején az UPC -nek dolgozni és még annál is jobb volt az ügyfelüknek lenni. Nyilván ők sem voltak szentek, de éreztem ügyfélként, hogy fontos vagyok és nagyon tetszett, hogy a szolgáltató kifejezetten innovatív fejlesztésekkel igyekezett egyre jobbá és jobbá tenni a szolgáltatását. Ezzel szembe a Vodafone csak megszüntetett vagy szigorított szinte mindent, ami az UPC idejében kifejezetten jó volt. Az innováció és a fejlődés / fejlesztés pedig sajnos a közelében sincsen a régi UPC -s szintnek. Kicsit úgy érzem sajnos, mintha csak lerabolni kellett volna nekik ez a vezetékes üzletág. -
xDiESEL92
tag
válasz
madmedic15 #133364 üzenetére
Tegnap volt szerelő.
Resetelte a router és úgy tűnik megoldódott, de szerintem még mindig nem hibátlan.
Tényleg ez volt, itthon távmunkában távoli asztalos elérésnél 2-3 percenként volt egy 5mp-es fagyás, valamint 5-10 percenként le is dobott a távmunka. Ez tegnap szerelő után már nem tapasztalható, de a ping ilyen tök random. pingelek az index.hu felé és ilyen random lag spikeok (9ms-12ms-23ms-12ms-80ms-180ms-200ms-240ms-27ms-14ms stb stb...) Gondolkodom én is az 1000megabites neten, de kicsit tartok tőle, hogy ami eddig 3 évig lényegiben hibátlanul ment, azt érdemes-e megborítani. A +20 megabitért kellene, ami szeirntem nevetséges 2024-ben -
szasza_1
senior tag
válasz
LurkerSheik #133363 üzenetére
Visszaolvasol 4-5 oldalt, akkor látod, hogy sokunknak ugyan ez a problémája. Szerencsére az enyém részben megoldódott...
-
Sziasztok!
Voda connect boxunk van (a fehér álló box) ez a D3.0 Wifi high modem
500/22 net
régi Net L + TV HD családi csomagtavaly rendszeres problémánk volt vele, folyamatos net eldobás volt.
megnyitottam a prohardvert es connection lost.
majd ujra frissitem es betolt az oldal.
ezt csinalta minden oldalnal szinte.nos erre ipv6-rol ipv4-re allitotta az ugyfelszolgalat a protokollt es ugy tunik megoldodott.
Par hete viszont mintha folyamat terhelve lenne a halozat.
speedtesten a ping alacsony, sebesseg megvan, megis alig akar betolteni valami, plex stream 10 percenkent leall mert elerhetetlen a szerver…. (Notirol megy)
wifirol leugorva, mobilneten minden pikkpakk mukodik telefonon ahogy kell.Mar tobbszor reseteltem a routert de ugyanolyan szar.
Érdemes lehet a D3.1 routerükre váltani?
Ahogy látom a készülékek menüben ingyenes a csere de 12 hó rablánc… -
glaci
őstag
Ha bele gondolok, hogy annak idejében, amikor még én is ezt csináltam megesett olyan eset is, hogy - az ügyfél beleegyezésével és kifejezett kérésére - még este 11 -kor értem ki az utolsó címemre ...
Durván el vannak kanászodve ezek a mostani technikusok.(Persze annak idején az még az UPC volt, amikor még jó volt ügyfélnek lenni is ...)
-
mcll
senior tag
válasz
gduck #133357 üzenetére
Hát ez így nagyon aljas volt részéről. Amúgy ilyenkor ügyfélszolgálaton jelezni kell hogy mi történt, legyen nyoma. Az valóban előfordulhat hogy a teki kicsúszik az időből, de ilyen esetben mindenképp fel kell hívnia az ügyfelet hogy késni fog vagy áttegye másik napra.
-
kenwood
veterán
válasz
boborján2 #133348 üzenetére
A forumok pedig arra vannak, hogy segitseget tudjon kerni az ember, ha nem ert valamihez. Ha neked mast jelent egy szakmai forum, akkor nyugodtan kereshetsz magadnak olyat, ahol az ilyen rosszindulatu commentekre van igeny, mint a tied.
A nem primitiv tagoktol kerdezem :
Nektek volt olyan, hogy az 5Ghz kepes eszkozotok 2.4-en csatlakozott, es ha igen, hogyan oldottatok meg ? Egyelore maradnek az egy SSID felallasnal, hiszen ez a default. A notebookomnak ez nem okozott problemat, csak a tvnek es a mobilnak.
Korabban probaltam 2 ssid-vel, de azt nem is latta a tv es a mobil. A tv 2-3 meterre van a modemtol, fal nincs koztuk. -
miszabot
csendes tag
válasz
kabelmania27 #133353 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a tanácsot. Írhattam volna, hogy ipv4-en vagyok és modem üzemódban használom a modemet, mert a WiFi-je borzasztó volt (most is kirázott a hideg ettől a modemtől ). Tudsz nekem ajánlani csillapítót, hogy bemegyek a boltba megvenném és én szerelném be? Van egy olyan érzésem, hogy az ügyéntéző ránéz és azt mondja minden rendben.
-
kabelmania27
félisten
válasz
miszabot #133349 üzenetére
Erős a bejövő jel, viszont kevés a javíthatatlan hibás csomag.
1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot, ha nem javul próbáld meg modem üzemmódban, ilyenkor az újraindulás után első három vezetékesen csatlakoztatott eszköz kap ipcímet és a modem a 192.168.100.1 címen érhető el, ha modem üzemmódban stabilabb és szükséged van vezeték nélküli átvitelre vegyél gigabites router, amennyiben ettől nem javul megpróbálhatsz egy 3dB-s csillapítót a modem elé betenni, úgy max 15 lesz a letöltési érték a feltöltési érték pedig 46 lesz, de nagyobb csillapítónál tavasszal/nyáron 50 felett lesz a feltöltés amivel már akadhat a netkapcsolat.
Lehet, hogy a heldesk ügyintéző technikust fog küldeni (ez esetben megemlítheted, hogy nincs osztó és csillapító a modem előtt) a magas letöltési értékek miatt, aki ha indokoltnak látja külső hálózati javítást fog kérni. -
miszabot
csendes tag
válasz
kabelmania27 #133335 üzenetére
Nincs osztóm egyből a bejövő kábelra van szerelve a modem. Nincs tv a lakásban.
#133319 Maradék adatai:
Illetve ezek az értékek újraindítás után:
-
-
Toth_Jani
őstag
válasz
kenwood #133342 üzenetére
Mivel sok eszköz van ami nem feltétlen a router közelében van, (pl kazán, légkondi) ezért a 2,4-en is fog maradni, hiszen nagyobb a hatótávolság.
Viszont örvendetes hogy néhány gyártó eszközét már nem zavarja az 5 Ghz, megtalálja a saját frekvenciáját beállításkor is.
Filmet én közönséges háló kábellel streamelek, a csatlakozóm csak 100-as de a 4K Dolby Vision filmek is akadás nélkül mennek. -
válasz
kenwood #133342 üzenetére
A modemen semmit, kép alapján mindkét frekvencia engedélyezve van. A következő "Biztonság" menüpontban nézd meg, hogy mi a WiFi hálózati név (SSID) az 5GHz mellett és arra csatlakozz a TV-vel és a mobillal. Ha esetleg mindkét frekvenciának ugyanaz a neve, akkor nevezd át őket beszédesebbre (pl.: home_2.4 és home_5), akkor tudod, hogy az ötös az 5GHz.
-
ledgeri
nagyúr
válasz
kenwood #133342 üzenetére
Bocs, de kérdés nemigen volt jelezve. (ezzel illik: ? )
A "kérdésnek" konkrét alanya nem volt (x eszkoz említése), emellett vágy kifejeződést sem tapasztaltam az 5GHz irányába.
Annyi infót hordoz a hsz, hogy:
- csináltál valamit
- ez ezen van, azok azon
- kell-e csinálni valamit
- ez ált be magától.
Ha volt korábbi hsz az ügyben még az sem volt említve, és nem arra megy válaszként az aktuális.Rosszul feltett segítség-kérésre ne várj poroblémát pontosan megoldó választ!
-
xDiESEL92
tag
válasz
kabelmania27 #133343 üzenetére
Szia!
Igen, és sikerült is átrakni bridge-be, de ipv6-ot láttam.Érdekes módon a vodafone-t felhívva, hiába raktam bridge-re és tűnt el az üzemmódváltásos fül, mégis maradt router módban. Ezt elvileg most pár hónapja csak ők tudják megint váltogatni. Most átraktak és ipv4-et kapok. Kíváncsi leszek.
Köszi a segítséget! -
kabelmania27
félisten
válasz
xDiESEL92 #133339 üzenetére
Modem értékek rendben vannak, jó a bejövő jelerősség. Ellenőrizd, hogy az osztónál és a modemnél nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Ha modem üzemmódban van a cb ki van kapcsolva az ipv6.
Kapcsoltasd ki az ipv6-ot, ha utána sem javul próbáld meg modem üzemmódban, ilyenkor az első három vezetéken csatlakoztatott eszköz kap ipcímet, modem oldala 192.168.100.1 címen érhető el. -
kenwood
veterán
-
-
gduck
addikt
Kolléga 16-20 (16-ig dolgozik) között kapott beüzemelésre időpontot. 12:30-kor hívta a szerelő, mehet-e, mert Ők délután már nem nagyon dolgoznak
Lebeszélték a 16:15-öt, persze szerelő azóta is "jön". Mint kiderült, lezárta sikertelen szerelésnek!
Szörnyű milyen alja szerelők vannak! (Tisztelet a kivételnek
)
-
xDiESEL92
tag
válasz
kabelmania27 #133338 üzenetére
Szia!
Most volt kint a szerelő, mert napok óta random 2-3mp-es kiesések vannak pár percenként. A routert nem tudtam már semmilyen úton módon elérni. Azt mondta, hogy elvileg minden érték rendben van, próbáljuk meg a router resetet, mert nagyon vacak a firmware rajtuk és szétesnek. Megcsinálta, utána egész gyorsan betöltött az admin része. Átraktam modem módba és megpróbáltam egy 20-30 perc múlva elérni a modemet és már rohadt lassú, be sem tölt a loginig. (Ezt még akkor csináltam, mint az előző képeket).
Ötleted van, hogy mi lehet a baj? - Most is érezni távoli asztalos home office munkán, hogy vannak random 1-2mp-es fagyások 5-10 percenként.
A Router reset miatt ipv6-ban vagyok most jelenleg, érdemes visszarakatni magam ipv4-be?
Válaszodat előre is köszönöm!
-
xDiESEL92
tag
válasz
kabelmania27 #133335 üzenetére
Szia!
Megnézed az enyéimet is kérlek? Válaszodat előre is köszönöm! -
-
kabelmania27
félisten
válasz
miszabot #133334 üzenetére
A letöltési értékeknél húzd el a gördítősávot, hogy látszódjanak a hibás csomagok számai.
Modem áramtalanítás után is ezeket az értékeket írja ki a modem?
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. -
miszabot
csendes tag
válasz
kabelmania27 #133319 üzenetére
Megszeretném kérdezni, hogy a modemem adatai milyenek szerinted? A probléma, ha ment a rasberrypi, akkor a céges VPN-em állandóan megszakadt, és egyből újratárcsázott. A modem oldalát is nehezen hozta be, hogy lementsem ezt a két képet.
-
kenwood
veterán
Csinaltam egy factory restoret a Compalon.
Wifire a notebookom 5 ghz-en csatlakozik, a tv (TCL C715) es a telo (S21 FE) csak 2.4-en.
Mit kene atallitani.
Ezt talalta ki o maganak defaultban :
-
mcll
senior tag
válasz
cintula187 #133330 üzenetére
A leírás szerint van benne CI+ szóval elvileg működhet. Beszélj Voda ügyfélszolgálattal és kérd a bocs cserét CI+ modulra.
-
szasza_1
senior tag
válasz
kabelmania27 #133324 üzenetére
A jelszintek rendben vannak. 15-20 évvel ezelőtt még el is fogadtam volna, hogy a modem és router külön stabilabb... de 2024 van...
Tegnap csináltam egy hard resetet a modemen, és ezen is eltűnt a távoli hozzáférés. Szerintem jött ki egy szoftverfrissítés, ami elcseszte ezeket az eszközöket, és hard reset kell nekik. Nekem előtte semmilyen hálózati eszköz nem volt újraindítva (az áramszüneteket kivéve) sok-sok éve. -
pjen
félisten
válasz
cintula187 #133328 üzenetére
Ha alkalmas a tv d akkor jó lesz az.
-
miszabot
csendes tag
válasz
xDiESEL92 #133313 üzenetére
Szia! Nekem fehér CB-m van és legszívesebben nem használnám. Ugyan ez a jelenség volt nálam is. Fogtam reset-eltem a routert. Majd 2x újraindítottam és most jól működik. Előtte megkellet húznom az F csatlakozót egy kulccsal, mert laza volt. De most úgy tűnik működik.
-
cocka
veterán
válasz
cintula187 #133321 üzenetére
Ha nincs CI+ kártyád és közvetlenül a TV-be megy az antennakábel, akkor az az így jártál kategória. Lesznek közmédia csatornák meg helyik TV-k, promós baromságok, meg az éppen aktuálisan 2 havonta nyitott 1-2 csatorna. Slussz. Ha van 15 összesen, sokat mondok. Abból nézhető kb. 2-3.
-
pjen
félisten
válasz
cintula187 #133323 üzenetére
Ha a Tv d tud fogadni CI kártyát és PVR képes akkor nincs gond. Kártyát kérsz a vodától és a Tv USB kimenetére kötsz egy HDD t meg is van oldva. Igaz felvenni csak azt tudod amit nézel.
-
kabelmania27
félisten
válasz
szasza_1 #133320 üzenetére
Jobban jársz ha veszel gigabites routert (ha több mint három vezetékes eszközön használod az internet kapcsolatot illetve vezeték nélküli átvitelre is szükséged van) az Arris modemet pedig átállíttatod modem üzemmódra mert úgy stabilabb lesz.
Milyenek a modem jelszint értékek? -
mcll
senior tag
válasz
cintula187 #133321 üzenetére
Az új Kaonba nem kell kártya, bele van integrálva a boxba, így nyitni fogja azt amire elő vagy fizetve.
-
cintula187
addikt
Sziasztok!
Vodafone Kaon mediabox esetében amibel már nincs dekóder kártya. TV be bekötve az antenna kábelt mi a helyzet a kódolt adásokkal ha nincs már kártyám? Azokat bukom és csak mediabox esetében érhető el? Vagy kérnem kell mediacardot?
-
szasza_1
senior tag
Na, korai volt az öröm a modem csere után. A net megy rendesen, de egy tavaly novemberi hiba jött elő, mégpedig az, hogy párnaponta leáll a port forwarding. Simán, használat közben is megszakad a kapcsolat az otthoni eszközzel. Vagy modem újraindítása után, vagy a port forwarding résznél a módosítások alkalmazása gombra kattintva (mindenféle változtatás nélkül) jön helyre. Az előzőnél egy hard reset megoldotta ezt a problémát sokévnyi használat után, de az új modem még csak 1 napos... hihetetlen...
Más találkozott ezzel a problémával? -
-
Adams84
aktív tag
válasz
peti85 #133314 üzenetére
“De a teszteket úgy végeztem, hogy csak egy gép csatlakozott kábellel a modemhez.”
És semmilyen egyéb eszköz nem csatlakozott a modemhez wifi-n keresztül sem? Ha egy másik eszköz wifi-n terheli a modemet, akkor az a kábeles netnél is bezavar(hat), ugyanúgy meghal a szolgáltatói eszköz… -
peti85
senior tag
válasz
Adams84 #133311 üzenetére
Természetesen más is használja a netet. De a teszteket úgy végeztem, hogy csak egy gép csatlakozott kábellel a modemhez.
Transmission fut a NASon pont úgy ahogy eddig is. Csak pár torrent van betöltve, 2-3 naponta egy letöltéssel.
De mivel többen megerősítették hogy modem csere (Arrisra) után megoldódik ez a hiba, így nem hiszem hogy nálam van a hiba. A magas válaszidő és a csomagvesztések a router saját felületén végzett tesztek során is jelentkezik.
-
xDiESEL92
tag
válasz
kabelmania27 #133309 üzenetére
Még egy kérdés feléd, mint tapasztaltabb.
Jelenleg a fekete CB-m van és nem tudom elérni az admin felületet. a 192.168.100.1 címen. Tölt, de nem sikerül behoznia a logint.
Régebben is volt ilyen, hogy nagyon lassú volt, vagy be sem töltött. Ilyenkor egy modem restart megoldotta. De most már az sem segít. A netem random fagy. Nyomok egy speedtestet és olyan, mint a másodpercekre fullra elmenne, aztán vissza. Nincs ötleted, hogy mi lehet? -
petike222
csendes tag
Hi!
Akinek MV1830 hibaüzenetet dob a Vodafone TV app (nekem android van), nézze meg a routerén a WAN DNS beállításait.
Pár hete átálltam Google Dns-ről Quad9-re és azóta nekem nem indult egyetlen videó sem.
Google DNS-el 8.8.8.8 ;8.8.4.4 minden ok. -
Adams84
aktív tag
válasz
peti85 #133310 üzenetére
Nem fut semmilyen torrent kliens vagy egyéb program, ami folyamatosan terheli a szolgáltatói modemet? A lakáson belül csak te használod a netet vagy van más személy is, aki esetleg a tevékenységével (pl. torrent) folyamatosan “megfekteti” a modemet?
Windows “csökkentett módban” és/vagy másik gépen próbáltad már tesztelni a kapcsolatot? (Ezekkel ki lehetne zárni a te oldaladon fennálló hibát.)
-
peti85
senior tag
válasz
peti85 #133300 üzenetére
Na felhívtam az ügyfélszolgálatot. Bekérte a hölgy az ügyfélbiztonsági kódomat. Mondom micsodát? Ilyet még soha sem kértek és nem is tudom, hogy mi az. Céges mobilelőfizetésnél van ilyenem, de az más tészta. Mindegy, akkor mondjam az adataimat a beazonosításhoz. Visszakérdeztem, hogy az enyémet (kapcsolattartó vagyok, nem előfizető), vagy az előfizetőét? Nagy csend, majd majd azt mondta, hogy mondjam az enyémet. Na mindegy, ezen túllendültünk. Aztán előadtam hogy Arris modemet szeretnék, biztos látja hogy már ötször bejelentettem, négyszer voltak is kint, többször cseréltek modemet, de a hiba még mindig itt van. Azt mondja várjak. Majd szól a zene egy darabig, ami után visszakapcsolt hozzá a rendszer. Azt mondja hogy a "megrendelés csoportot" szerette volna kapcsolni (ezt persze nem mondta előre hogy le akar passzolni), de csak 8-ig voltak. Mondtam neki, hogy én nem akarok semmiféle szolgáltatást rendelni, azt a csomagot szolgáltassák rendesen amiért fizetek! Ő ugyan nem tud nekem Arris modemet adni, azt csak a megrendelés csoport, holnap próbáljam meg újra. Mondom akkor hívjanak vissza holnap. Hát Ő ilyet nem tud rögzíteni. Vicc ez az egész Vodafone ügyfélszolgálat. Eddig is tudtam, céges mobilflotta ott van évek óta és vannak igen cifra dolgok. Ha egy két fős családi vállalkozás lenne papírral és ceruzával, informatikai rendszer nélkül, akkor is magasabb színvonalat ütnének meg
.
-
kabelmania27
félisten
válasz
xDiESEL92 #133308 üzenetére
Amennyibe szükséged van nagyobb feltöltésre akkor megéri, amennyiben nem felel meg a szolgáltatás elállási jogra hivatkozva visszakérheted a régi csomagot.
Ping nem lesz rosszabb, ezres csomagnál annyi hátrány van, hogy a d3.1-es csatorna érzékenyebb a zajbetörésre, arrafelé viszonylag új a hálózat ezért elvileg nem lesz gond. -
xDiESEL92
tag
válasz
kabelmania27 #133307 üzenetére
Mit gondolsz? Megéri váltani? tényleg a +20megabit miatt, meg olcsóbb, mint a most jelenlegi.
Persze ott a B lehetőség, hogy 500as netre kötöm ugyan úgy, akkor még olcsóbban jön ki. -
kabelmania27
félisten
válasz
xDiESEL92 #133306 üzenetére
Üdv!
Arris modem d3.1-es letöltési csatornát is használ, a cb csak 3.0-ást.
Gigabites lan kapcsolaton max kb 940Mbitet tudsz mérni.
Feltöltési sebesség általában rendben szokott lenni, a letöltési sebességnél fordulhat elő, hogy csúcsidőben nincs meg a kínált sebesség, mivel jól van szegmentálva a hálózat általában nincs gond a sebességgel. -
xDiESEL92
tag
Sziasztok!
Én is érdeklődnék szolgáltatásváltással kapcsolatosan.
Jelenleg 500-as netem van fekete CB-vel. Letöltési sebességben 495-513mbit , ping 9-13ms jellemzően, belföldre pingelve.
1000mbit-es neten gondolkodom. Én is ezzel kapcsolatban kérdeznék, hogy:
- Arris modemnek vannak-e problémái, vagy előnyei a fekete CB-vel szemben? (fekete CB-vel a 3 év alatt sose volt bajom, bár most 1-2 napja ugrál picit a net)
- 1000mbit az mennyire 1000mbit? (Ügyfélszolgálaton 700-at mondtak átlagnak)
- ping tekintetében van-e változás, vagy marad hasonló?
- Feltöltési sebesség miatt lenne az egyik indok. Tudják tartani a 40 mbit-et?Megéri belemenni a csomagcserébe csak a +20 megabites feltöltésért?
Budapest XVI. kerület (zugló)
Válaszotokat előre is nagyon köszönöm!
Marci -
-
{Zodiac}
senior tag
válasz
szabogabor10 #133302 üzenetére
Hali, nekem kb 2 hónapja van Arris, lekopogom nagyságrendekkel jobb, mint az előző Compal trágya. Azt hetente kétszer kellett újraindítani, 3x cserélték. Az Arris óta nincs ilyen gondom, pedig nem változtattam semmin.
Más: ennél az Arrisnál az USB csatit lehet használni valami értelmesre? pl nyomtatómegosztás?
-
Sziasztok, gondolkodtam gigabites netre váltáson, akiknek Arris-a van, mostanában nincs említésre méltó probléma vele? Modem módban használnám.
-
szasza_1
senior tag
válasz
kabelmania27 #133299 üzenetére
Szia! Az IPv6 ki van kapcsolva. Nem az a gond. IPv6-al a port átirányítás sem működik.
Nekem most volt kint a szerelő, a fehér CH7465VF kicserélte feketére. Készültem arra, hogy a szerelőnek mindent ledokumentáljak, de nem kellett volna ennyit készülnöm. Az első mérésnél már mondta, hogy itt valami teljesen rossz. Amúgy megerősítette, amit peti85 írt, hogy ha a munkalapján rajta van, hogy Arrist tegyen be, akkor azt tesz be, de csak úgy nem teheti be. Kérni kell az ügyfélszolgálaton.
Az első dolog, amit kérdezett, hogy a speedtesten mindjárt felugrott a maxra, mert ha csak "lassan" emelkedve érte el, az nem jó. Most ezzel a modemmel mindjárt a max sebességel megy, kb fél másodpercen belül.
Közben beszéltünk a Mikrotik eszközökről is, és azt mondta, amit tapasztaltam a melóhelyen is, hogy egy idő után azok is lelassulnak, behalnak. Hiába tűnnek úgy, hogy működnek...érdekes...
Most ezzel a modemmel jónak tűnik minden, remélem így is marad.
Amúgy mesélt érdekes történeteket, amiket hónapok alatt sem tudtak megoldani, pedig már mindent kicseréltek többször is, és látszólag minden jó. Hiába adja tovább az ügyet a központnak, onnét nem nagyon érkezik semmiféle segítség....
Aktív témák
- Monster Hunter (gyűjtő topik) - PC/PS/XBOX/SWITCH
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tudományos Pandémia Klub
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest