Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Facebook és Messenger
- TP-Link WR1043ND router
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Vivaldi (böngésző)
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MiZo1990
aktív tag
-
Voice24
őstag
Hali!
Tegnap este kiszámoltattam az ügyfélszolgálattal, mennyi kötbért kellene fizetnem, ha felmondanám a hűségidős szerződésemet internet és tévé vonatkozásában. Gigabit Net Vario és Családi Tévé csomagom van, tavaly májustól idén májusig tartó hűséggel. Hát dobtam egy hátast, a hölgy 68 ezer forintot számolt ki. Reális lehet ez?
Másik téma (bár összefügg a felmondás lebegtetésével): tavaly szeptember óta volt egy nyitott hibajegyem a tévéadás fagyásai miatt. Mint tegnap kiderült, december 20-án lezárták a hibajegyet, amiről értesítettek is, csak még a korábbi email címemre, így nyilván nem kaptam meg. Itt elmondta a srác (aki tök normális volt), hogy meghatározott sorrendű újraindítás szükséges az eszközöknél. Aztán, mivel mondtam, hogy a lezárás után semmilyen kötbérrel kapcsolatos eljárásról nem tudok, felvett ezzel kapcsolatban egy panaszt is. Este megcsináltam az eszközök újraindítását, most tesztelem, hogy megvannak-e még a fagyások.
Aki még járt hasonló cipőben (telekomos területen tévéadások fagyogatása), annál fennáll még a hiba? -
Toth_Jani
őstag
Mivel a hiba állítólag a Telekomtól indult ki, ezért biztosan ott is kompenzálnak, akinek olyan előfizetése is van beírhatná hogy ott hány ezer forint a kompenzáció.
-
boborján2
aktív tag
válasz kezo0 #132993 üzenetére
Tehát akiket nem értesítenek, azokat nem érintette a hiba?
Gondolom hogy így van, hiszen akinek nem volt hiba azokat nincs miről értesíteni.
Ezek szerint nem kap kompenzációt minden vezetékes tévé- és internet-előfizető?
Akinél nem volt hiba ,az miért is kapna!?
Ez nem a máltai szeretetszolgálat.Ha így van, miért nem lehet konkretizálni, hogy kik kapják majd a szóban forgó 1000 Ft-os engedményt?
Konkretizálva van, oda van írva hogy akiket érintett a hiba.
[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
kezo0
addikt
válasz boborján2 #132992 üzenetére
Nincs itt semmi beleképzelés, csak nyitott egy kérdés. Tehát akiket nem értesítenek, azokat nem érintette a hiba? Ezek szerint nem kap kompenzációt minden vezetékes tévé- és internet-előfizető? Ha így van, miért nem lehet konkretizálni, hogy kik kapják majd a szóban forgó 1000 Ft-os engedményt? Nyilván egy - területileg, a szolgáltatás igénybevételi módja és/vagy más szempont szerint (?) - jól körülhatárolható előfizetői körröl van szó.
(Mielőtt bárki félreértené: én pont lesz*rom ezt az ezer forintot, ellenben zavar a kommunikációban nem kellőképp konkrétan megfogalmazott üzenet. És igenis vélelmezek benne némi szándékosságot.)
Mindegy, hamarosan meglátjuk, hogyan fognak eljárni.[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #132990 üzenetére
Az EPG is egy trágya volt, állítólag 7 napra visszamenőleg lehet elérni, de még ennél korábbi időpontokat is mutatott és néztem, hogy mi a rákért nem indul a papíron még 9 óráig visszanézhető adás. Elindult és fekete kép. De az is sokára jött be. Mondom ja már rég le is járt az idő, hát a keresőbe eleve olyan adást miért kínál még fel, ami már kifutott a 7 napos határidőből?
Csak én érzem úgy, hogy ebben a tájékoztatásban (is) valamiféle mismásolás rejlik?
Nem csak te.
Csoportos beszedéssel fizetek, azóta sem emelték le az összeget.
Mindig késnek vagy 3 munkanapot. Szóval 8-ai levonás szerintem még belefér. De máskor késtek már többet is és a végén már nem is volt türelmem nézegetni, mondom majd levonják. Csak ugye ilyenkor kicsesznek az ügyfelekkel, mert időnként a túlzott késlekedésük miatt egyszerűen nem is vonják már le, aztán amikor a következő aktuálissá válik, akkor kettőt vonnak le egybe. Ami nem éppen fair!
Egyébként a nagy hiba úgy mond 2-án keletkezett, de ha emlékszel én már 2-án alig éjfél után egy órával írtam, hogy valami "tegnap" nem stimmelt a vezetékes telefonnal. Szóval a netkiesést és a vezetékes telefon kiesését mi is érzékeltük, csak nem egyszerre. A koaxos TV-vel viszont nem volt gond, a VTV-t meg nem is néztük se aznap, se másnap, mondván úgy is rendszerhiba van, minek idegesítsem magam.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
Ennyit fizet a Vodafone ügyfeleinek a gigaleállásért
„A január 2-3. közötti időszakban a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából 1000 Ft-ot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít.”
Már csak az a kérdés, hogy kit tekintenek érintett ügyfélnek. Ha minden TV-előfizetőt és/vagy vezetékes internet-előfizetőt, akkor miért nem azt írják? Vagy csak azokat, akik a Telekomos területen veszik igénybe a szolgáltatást? Vagy? És milyen alapon kaptak erről páran SMS-ben értesítést, mások meg nem?
„Az érintett ügyfeleket sms-ben és számlalevelekben tájékoztatják a jóváírás részleteiről.” – vagyis értsük ezt úgy, hogy csak azokat tekintik „érintettnek”, akiket a fenti módo(ko)n értesítenek a jóváírásról…?Csak én érzem úgy, hogy ebben a tájékoztatásban (is) valamiféle mismásolás rejlik?
————————————
Más.
Nekem január 2. volt a legutolsó számlájuk fizetési határideje. Csoportos beszedéssel fizetek, azóta sem emelték le az összeget. Ugyanez van anyám számlájával is. Az áramszünet a pénzügyi osztály működésében is ekkora zavarokat okozott? Költői kérdés…Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
hape60
aktív tag
válasz cocka #132988 üzenetére
Köszönöm, megoldottad a problémát. A negyedik, UPC digitális kábel tv-ben van leírva a programozás. Bár a médiaboxok nem Kaon boxok, de működik, újra programozás után jó a kikapcs-bekapcs. Valószínűleg a távirányító azonos.
Ez a programozás csak a régi fajta távirányítóval működik, az újabb, lekerekített távirányítókat már nem lehet így beprogramozni.
Kösz még egyszer a segítséget! -
hape60
aktív tag
Szevasztok! A volt UPC-s KAON KCF SA900 médiabox-al küzdök. Lehetséges, hogy a Vodafone egy sw módosítással megszüntette a TV ki-be kapcsolását? Egy ideje nem tudom a médiabox távirányítóval a TV-t kapcsolni. Előtte évek óta ment- először bekapcs a TV-t, majd az UPC gombbal a médiaboxot. Most csak két távirányítóval lehetséges...
Külön programozással volt ez lehetséges, sajnos, a médiabox kis füzete (amiben le volt írva) eltűnt. A hangerő szabályozás működik a médiabox távirányítóról.[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
veterán
Üdv,
Gigabites net, a D3.1-es modemhez adott Super WiFi jelerősítő az MESH-szerű cucc, vagy lesz neki külön SSID?"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Dave567
addikt
válasz kabelmania27 #132696 üzenetére
Rendben, Köszönöm!!
Most adtam el a Routert, Switchet vettem helyette, kellenek a portok, és kevés volt.
Sokat nem Wifizek, azért se kellett a router. -
akaido
addikt
válasz kabelmania27 #132979 üzenetére
Az ipv6-os tippet köszönöm szépen!
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz akaido #132978 üzenetére
Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Elvileg a pre a javított csomagok száma, a post pedig a javíthatatlan, elvileg ez is rendben van mert a javított sokkal több, post oszlopban két 100Mhz-es csatornánál van több szám, ez lehet beázás vagy zajbetörés. Esetleg megpróbálhatod kicserélni az osztót újra de nem biztos hogy az osztóval van gond vagy ha nincs kedved kísérletezni jelentsd be a problémát.[ Szerkesztve ]
-
akaido
addikt
válasz kabelmania27 #132971 üzenetére
Köszönöm szépen az eddigieket
A csatlakozókat ellenőriztem, rendben vannak.
A mellékelt képen a hibák értelmezése meghaladja a tudásomat.
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
zannor
tag
Sziasztok!
Mit és hogyan kell beállítani ahhoz, hogy bridge módban tudjam használni a Vodafone-os routert (Arris TG3442DE)?
Felhívtam a 1270-et kértem, hogy kapcsolják át bridge módba. Azt mondták OK, 5 perc és jó lesz. Kb. 20 perc múlva ránéztem, eltűntek az eddigi opciók a beállítások közül és bridge módot sem látok. (Nem tudom, hogy ez most IPv4 vagy v6. Hogy tudom csekkolni?)
Rádugtam a routerem (Asus AX88U RT), Automatikus IP beállításokat választok és.... semmi. Mármint van, hogy a router látja, hogy az Internet állapota: "Csatlakoztatva 192.168.100.120" majd " A hálózati kábel nincs bedugva". Ezt játsza felváltva és semmi sem tölt be.
A Vodafone-os routeren az internet fehéren villog, de néha dob 15-20 pirosat, majd újra fehéren villog.
Mi lehet a megoldás?
-
G48
senior tag
válasz kabelmania27 #132971 üzenetére
Nézd meg a letöltési értékeknél a gördítősáv elmozdítása után nézd meg, hogy milyenek a hibás csomagok számai.
A Post RS hibák?
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz akaido #132970 üzenetére
Köszi a képet, ez egy jófajta osztó, rendben van a bejövő jelerősség. Ha a lakásba bejövő kábel vagy az in bemenetben, rendben van a bekötés. Ellenőrizd, hogy az osztónál és a modemnél (és ha van toldás akkor ott is) nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Nézd meg a letöltési értékeknél a gördítősáv elmozdítása után nézd meg, hogy milyenek a hibás csomagok számai.[ Szerkesztve ]
-
akaido
addikt
válasz kabelmania27 #132965 üzenetére
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
NB2
aktív tag
Tegnap megnéztem, csak azok a műsorok visszanézhetőek, amik a leállás után (meg gondolom előtt) voltak, hétfőit nekem nem sikerült, ugyanúgy hibaüzenettel feketeképernyő fogad.
-
pdr755
tag
Jelenthetem hogy mi is kaptunk ilyen SMS-t hogy 1000 Ft jóvá lesz írva a következő számlából.
Mivel 2-n a Vodafone ufsz -t képtelenség volt telefonon elérni ezért mi sem tudtunk hibabejelentést tenni. Úgyhogy ez valami (legalább az ügyfelek egy részére kiterjedő) automata dolog lehet. -
akaido
addikt
válasz kabelmania27 #132953 üzenetére
Nem tudok bejelentkezni a CB-ba , így nem tudok adatokkal szolgálni, mert csak szürke a Tovább gomb.
Nagy nehezen sikerült:
[ Szerkesztve ]
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
akaido
addikt
válasz boborján2 #132939 üzenetére
...és G48
Kerepesen élek, ott sajnos nem ennyire stabil a helyzet....
Mára mintha rendeződött volna a történet. Remélem a darts VB döntő végéig kitart. Mert hosszú távra már nem tervezek.Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
Carline
őstag
Most jött SMS-ben, hogy 1000 Ft jóváírás lesz a VTV kiesés miatt a következő számlánál.
˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI
-
MiZo1990
aktív tag
válasz golfvariant #132946 üzenetére
ÁSZF 8.2.2.2
-
golfvariant
aktív tag
Hűségidő alatti felmondási kötbérszámítás az hogyan működik?
minden héten 2x hívom őket internet kimaradás miatt…[ Szerkesztve ]
-
pdr755
tag
Na nagy kegyesen visszajött ma reggel a Voda TV is. Telekom terület Bp.
-
Curtain
senior tag
Na a műsor visszanézés úgy néz ki helyreállt. Legalábbis az éppen futó műsort újra lehet kezdeni.
"Ne legyetek bátortalanok, bátorak legyetek!”
-
#42308056
törölt tag
Másnak se működik a vonalas telefon? Box azt írja a telefonnál hogy (Nincs kész)
-
akaido
addikt
válasz boborján2 #132935 üzenetére
Köszönöm figyelmeztetést!
Ezek szerint csodaszámba megy, hogy egyáltalán működik a TV és a net.
Sajna elég sűrűn bosszankodok a szolgáltatás minősége miatt. Random elmegy a hang, megszakad a teljes TV adás néhány másodpercre, nem is sorolom. Nem volt olyan hónap, hogy hibátlan lett volna minden.Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
akaido
addikt
Üdv!
Az új év "jól" kezdődik:
- Nem működik a TV nézés közbeni visszatekerés egyik csatornán sem.
- Az online VodafoneTV nézést sem engedi lejátszani egyik TV adásnál sem:
Gyanús, hogy ez valami központi hiba, nem?Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
Moleman
addikt
válasz Csabi1984 #132927 üzenetére
Nekem kártyás a tévé, és pont a koax elosztó fáradt el, a tévé működött, de a modembe már túl gyenge jel jutott, ezért szakadozott a net. Kivettem az elosztót, a net jobb lett, cserébe akkor sem tudok tévét nézni, ha szeretnék.
De köszi, hogy emlékeztettél rá, kb 1 éve le akarom mondani a tévét, mert minek fizetek így érte? -
Csabi1984
addikt
Egy olyan kérdésem lenne az kivitelezhető, müködhet-e az, hogy a vodafone box elé berakok egy koax elosztót és elostóból menne a boxba, és elosztó másik ágából meg a TV-be? Így egy TV készüléken ha becarik a vodafone tv szolgáltatás (box bolondozik) akkor TV kábeltv része menjen
-
-
hargitomi
tag
Szerkesztés: látom közben a néhány órával ezelőtti válaszokat, akkor valószínűleg azóta sem sikerült megoldani a hibát.
Vodafone TV nektek sem műkődik továbbra sem? Jelenleg a WT1806, nagyon bőbeszédő hibakódot kapom, akármit is próbálok ki.
Kritikán aluli ez az egész vodafone TV szolgáltatás a mágikus hibakódjaikkal együtt.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi Note 5 - Whyred 4/64
-
Submarine
senior tag
Na mi lett ezekkel, a takarítónő rossz dugót húzott ki az elosztóból?
Vagy már itt is pakisztáni vendégmunkások vannak?
Szolgáltatáskimaradásért lehet valamit követelni?
Vagy pont ezt a részt húzták ki az utóbbi aszf módosításkor? -
Curtain
senior tag
A műsor visszanézés még nem jó nálam. Még az éppen futó műsort sem lehet az elejétől megnézni. Remélem hamarosan megoldják majd.
[ Szerkesztve ]
"Ne legyetek bátortalanok, bátorak legyetek!”
-
ddany7
csendes tag
Sziasztok,
Laptop pár napig nem volt használva, a mai Vodafone lehalás után felnyitottam, és azóta nem találja az időt. 2021 novembert mutat, amikor automatikusra van beállítva. Hiába jó a time zone, és van automatára állítva, 2021-et ír, és így nem is tudok netezni se, mert mindenhol clock issue-t kapok. (Először 2023.12.23-at írt, akkor használtam utoljára, utána meg beállt 2021 novemberre)
Ez nálam lehet gond, vagy a Vodánál nem áll össze még mindig valami?
Saját routerrel van wifim, eddig minden rendben ment.
köszi -
pjen
félisten
Nálam a netes, visszanézes, felvétel szolgáltatások még nem mennek.
-
kekedi
senior tag
válasz kekedi #132891 üzenetére
Tud valaki valami okosságot mondani erre?
Létezik hogy a mostani kimaradás miatt nem jönnek be bizonyos oldalak wifin (vodafone vezetékes net) ? eddig nem volt gond vele.(a Vodafone oldala is csak mobilneten jön be (Yetteles) , vezetékes interneten már nem.... Nem értem)
-
Nikaré
őstag
"Ott vagyunk már?"
-
A saját optikai elosztóhálózatukon megy a települések között, az internet, és egyéb digitális szolgáltatásoktól függetlenül. Vagyis a "szerver"központi leállása az élő adásokat nem érintette.
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest