Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Facebook és Messenger
- TP-Link WR1043ND router
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Vivaldi (böngésző)
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #133197 üzenetére
Ahh, értem. Köszönöm az infót! Habár a szolgáltató mindig mondja, hogy a kábeles mérés számít közvetlen a számítógép és a készülékbe csatlakoztatva, mindenfajta router használata nélkül.
A Compal HGW-t modem üzemmódba helyezve lesz olyannyira stabil, mint az egykori cisco?
-
kabelmania27
Topikgazda
-
BaLee
addikt
válasz kabelmania27 #133180 üzenetére
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #133194 üzenetére
és ez stabilabb működést eredményezett?
Miért engedélyezett most olyan eszköz, ami kevésbé megbízható? -
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133159 üzenetére
Miben nyilvánult meg, hogy a legjobbak voltak?
A mostani compal ch7465vf nem megbízható ezekhez a típusokhoz képest?Ez a kérdés minden szakmabelihez szól. Kíváncsi vagyok minden véleményre.
Nekem nem volt szerencsém ezekhez, mivel kimaradt az életemből. Fibernetesként volt egy Motorola modemünk, aztán pedig Telekom rézen voltunk több, mint 12 évig, az ADSL sajátos korlátait kiélvezve. -
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133188 üzenetére
Igen!
Pont megtaláltam az egykori bejegyzésed ezzel kapcsolatosan.
Valamint rá a választ is.
Sajnos a weboldal már nem működik, amivel lehetett volna regisztrálni a kábelmodemet.
Amikor hozzánk 2022 végén bekötötték a szolgáltatást, akkor kaptam már egy olyan doksit, ahol az szerepelt, hogy a kábelmodemek regisztrációja a hálózatra automatikusan történik és további teendő nincs. Úgy vélem addigra megszűntethették a meglévő portált.
Valahol olvastam erről egy doksit, de sehol nem találom már meg.
Úgyhogy ez a módszer sajnos nem működhet a továbbiakban. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz PandaMonium #133190 üzenetére
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy kell-e szakadástól tartanod.
-
PandaMonium
őstag
válasz kabelmania27 #133189 üzenetére
Ehh, ezt jó lett volna tudni. Mindegy akkor futok velük mégegy kört. Köszi.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz PandaMonium #133187 üzenetére
Arris modemet csak az ügyfélszolgálat tudja átállítani modem üzemmódra.
-
MODERÁTOR
De ezek a szolgáltatótól származtak, csak hát innen-onnan kikerültek a piacra, pl. albérlők otthagyták valahol és a főbérlő eladta, vagy egyéb más okokból. Ahogyan írtam is, egy Telekomtól vagy más egyéb forrásból származó eszközzel ez nem működött, csak olyannal, amit valamikor valakinek a UPC adott ki. Csak mint utólag kiderült, ezeket soha senki nem törölte a szolgáltató oldali adatbázisból, így használhatók maradtak, és bárki be tudta magának regisztrálni. Nem csak én használtam így, 5-10 évvel ezelőttről innen is több fórumtagot is tudok, akik hasonló módon használtak CISCO modemet pl. az Ubee helyett. De ha valaki ért hozzá annyira, hogy a MAC címét módosítsa egy regisztrált MAC címre, akkor bármilyen eredetű modemmel megoldható volt ez.
[ Szerkesztve ]
-
PandaMonium
őstag
1270-en kikapcsoltattam az ipv6-ot, port forwardingot látom is a modem oldalán, illetve ipv4 WAN címem van, de mód váltást bridge üzemmódra továbbra sem látok a modem oldalán. :/ Nálam így néz ki a modem oldala, nem hasonlít a többiek által posztolt screenshotokra: [Link]
Van valami tippeket hol tudom átkapcsolni bridge módba? Az összes létező fült átnéztem, de sehol nem találom.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
mcll
senior tag
válasz Intruder2k5 #133169 üzenetére
Hát nem tudom ezt te hogy csináltad, mert tudtommal erre sosem volt mód, lévén az az eszköz nem a szolgáltató tulajdona, így az nem regisztrálható a hálózaton, mivel bármi probléma lenne, akkor így a szolgáltató semmilyen garanciát nem tud vállalni. És mivel régebben UPC technikus voltam, így tudom hogy semmilyen módon nem lehetett saját eszközt betetetni a hálózatukba mint fő modemet/routert amire a szolgáltató felrakja az efi adatokat.
"Microsoft gives you Windows... Linux gives you the whole house."
-
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133178 üzenetére
Köszönöm szépen a tippet!
Amint ismét működne a modem regisztrációs oldalat valamelyike, ránézek majd és a biztonságképp beszerzek egyet.[ Szerkesztve ]
-
BaLee
addikt
válasz SzGee #133181 üzenetére
De azt használom, de wifi-n használt mobilok is ki szokták írni ilyenkor időnként, hogy nincs a wifi hálózaton internet váltsanak-e mobil adatforgalomra.
Mindenesetre köszi a tippet megpróbálok másik torrent klienst vagy megnézem ha bezárom változik-e valamit.
#133180 kabelmania27: ipv4-en vagyok az biztos, hazaérek megnézem a jelszint értékeket
-
roger92
tag
válasz freelancer68 #133176 üzenetére
Köszönöm szépen a linket, azonban az útmutatóban megadott mindkét webcím egyike sem működik...
-
BaLee
addikt
Új szelek fújnak a vodánál?
Eddig ha nyitottam egy hibajegyet legalább történt is valami, amikor lezárták (másodikra legalább). Most már semmit nem csinálnak, bejelentettem szombaton, hétfőn lezárták szabvány szöveggel, hogy távdiagnosztikai eszközökkel a hiba nem tapasztalható, wifire nincs garancia blabla, meg reseteljem a modemet.
Hazamegyek tegnap, ugyanúgy fos, újranyitom a hibajegyet, most megint lezárják ugyanazzal a szöveggel.A hiba amúgy annyi, hogy az oldalak elérése iszonyú nehézkes, 12-15mp miután beírtam a címet a böngészőbe amíg megjelenik az oldal. Ha épp nem dobja el hibával.
1-2 havonta előjön ugyanez a gond aztán mikor nyitok rá hibajegyet általában pár nap alatt megoldódik. -
MODERÁTOR
válasz roger92 #133175 üzenetére
Na persze, az ügyfélszolgálat mindig is ezt mondta, ez nem volt másképp a UPC-s időkben se. Mellesleg részben igazuk is van, mert a modem regisztráció két szintes, tehát az előfizetők csak azokat az eszközöket tudják maguk is beregisztrálni a fentebb linkelt oldalon, amiknek a MAC címe már benne van egy szolgáltatói adatbázisban. Ezért is kezdtem azzal fentebb, hogy egy exUPS-s eszköz kell, tehát mondjuk Telekom-os nem jó.
Mondom, anno én is vettem itt az aprón, meg piacon is, majd később el is adtam. Volt vagy 3-4 ilyen CISCO-m, amit innen-onnan szedtem össze, nem a szolgáltatótól kaptam.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz roger92 #133175 üzenetére
Majdnem leköptem a monitort, megfelelő szolgáltatás fenntartásának érdeke
Én most tartok ott, hogy a vezetékes szolgáltatásokért felelős valami főmuki ma fogja személyesen átnézni a dolgokat, hogy mi a helyzet, mert még a saját szutykukat se tudták üzemeltetni, de lebontani se
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133172 üzenetére
Beszéltem az ügyfélszolgálattal. Az ügyfél saját eszközét nem áll módjukban regisztrálni, mivel csak a szolgáltatói berendezés engedélyezett, a megfelelő szolgáltatás fentartása érdekében.
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #133171 üzenetére
Köszönöm szépen a tippet!
-
afarsang
újonc
válasz gduck #133160 üzenetére
Hát én 2 és fél hónapig "harcoltam" velük, de semmi nem segített... Próbáltunk mindent (Hard Resetet) is... Az értékek rendben voltak, ők csomagveszteséget nem láttak, mégis volt
Esetleg meg lehet próbálni, hogy az 500-as csomaghoz Arris modemet kérsz, de nekem nem adtak! -
MODERÁTOR
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz roger92 #133170 üzenetére
Rendben vannak az értékek, kevés a javíthatatlan csomag, nem kell szakadástól tartanod. Ellenőrizd, hogy az osztónál és a modemnél nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
CB modemnél a modem oldalán át tudod állítani az üzemmód menüpontnál, ha nincs ilyen menüpont 1270-es számon ki kell kapcsoltatni az ipv6-ot.[ Szerkesztve ]
-
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133169 üzenetére
Köszönöm a tippet!
Ezeket, hol lehet beregisztrálni, az ügyfélszolgálaton? -
MODERÁTOR
válasz roger92 #133164 üzenetére
Nem kell a konfig adatokhoz hozzáférni, azokat az előfizetésedhez regisztrált modem automatikusan kapja meg, a MAC címe alapján. Anno amikor még én is UPC-s voltam, én is vettem a piacon és az aprón is modemet, és mind működtek, használhatók voltak, csak be kellett regisztrálni.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #133166 üzenetére
-
mcll
senior tag
válasz roger92 #133163 üzenetére
Ha jól értem akkor a Vodás modem után van még egy saját routered is, és a Vodás modem még mindig router módban van. Ha így van, akkor mielőbb kapcsoltasd át azt modem módba, mert így csak feleslegesen generálod a problémákat magadnak. 2 router nem igazán jó egymás után kötve.
"Microsoft gives you Windows... Linux gives you the whole house."
-
roger92
tag
válasz kabelmania27 #131947 üzenetére
Kedves Kábelmánia27!
Már két hete aktív a kábelmodem. Tudom, a router üzemmód még aktív. Érdemes kikapcsoltatni, de miért pontosan?
IPv6 DS-Lite ki van kapcsoltatva.
Arra lennék kíváncsi, hogy mitől van az, hogy a kábelmodemhez csatlakoztatott router-nél szakadások vannak. Tehát az eszköz nem a kábelmodem wifijéhez csatlakozik, hanem egy ahhoz csatlakoztatott router-hez. Azonban a kábelmodem wifijéhez csatlakozva is tapasztalható ez a hibajelenség. Nem mindig, időszakosan.
Olyan, hogy van net, folyamatosan és gyors, azonban elmegy olyan 20 mp-re aztán vissza.
Szeretném tudni, hogy a hálózatnak van-e hibája, vagy esetleg az eszköznek?
Így érted a kábelmodem instabilitását és ezért javaslod, hogy váltson át az ember modem üzemmódra?Itt vannak a modem értékek:
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]Várom a válaszod!
Köszönöm előre is!Üdv,
Tibor -
mcll
senior tag
válasz roger92 #133161 üzenetére
Te magad nem tudsz szerezni. Pontosabban ha valahonnan veszel is egy ilyet, az sose fog menni a Voda hálózaton, be se fog loggolni bármit is csinálsz vele. Egyetlen esélyed, ha a Vodát kérdezed meg ők tudnak-e neked egy ilyen routert adni. De erre az esély kb 1%.
"Microsoft gives you Windows... Linux gives you the whole house."
-
roger92
tag
válasz Intruder2k5 #133159 üzenetére
Ez nem hangzik rosszul, de ha még be is tudunk szerezni olyan modemet, hogy tudom rárakni a netet és a vezetékes telefont?
Úgy tudom azok az értékek modembe vannak betáplálva és egy ugyanazon hálózati azonosítón belül hurcolászva, fel tud onnan csatlakozni a modem. Még akár másik településről is, feltéve ha az a meglélvő hálózati azonosítóhoz tartozik. -
-
MODERÁTOR
Biztos hülyén hangzik, de akinek elég a 250-es csomag, az próbáljon meg szerezni egy működő exUPC-s CISCO eszközt, mint pl. EPC3208, EPC3212, EPC3925. Azt a csomagot még elbírja, és szerintem a legjobb modemek voltak. De 500Mpbs-re sajnos ez már kevés. Illetve hát azoknak is megvan a gyengéje, mert csak 8+4 csatornásak, ami nagyon zsúfolt területen lehet probléma (sebességcsökkenés), de csomagvesztés azoknál nem volt jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
afarsang
újonc
Sziasztok!
Akinek csomagveszteség és/vagy ping problémája van...
Nekem több modem csere után sem oldódott meg (500/22), az egyetlen megoldás az volt, hogy váltottam a GBit-es csomagra, Arris modemmel és azóta semmi probléma...!
Talán a Voda is rájön, ha többen leszünk és kijavítja a CBS modemben a (szoftveres) bugot! -
NoOne1976
őstag
Tegnap este gondom volt egy online játékba történő bejelentkezéskor. Platform Xbox Series X.
Lefuttattam a network testet.
Download 606.58 Mbps
Upload 20.86 Mbps
Pocket loss 100%
MTU 1460
Latency 48 ms.
Azzal én is gyakran szembesülök, hogy weboldalak lassan töltődnek be, vagy frissítésre kell nyomni stb. (Koaxos terület. Fehér CB. Ipv4.)Mi okozhatja a 100%-os pocket losst? Mert a sebességgel soha nem volt gondom, mindig megy a maximum, de ahogy fentebb írtam, néha weboldalak betöltődésére is várni kell.
Mit és hol kellene tesztelnem?[ Szerkesztve ]
-
safike
csendes tag
válasz kabelmania27 #133105 üzenetére
Szia
A szerelők javaslatára kértem egy arris touchstone tg3442de modemet.
Ezzel végre majdnem egy év után rendben van a net.
Szerintem ez volt a problémám: https://m.logout.hu/bejegyzes/watercolour/upc_connect_box_compal_ch7465lg_problemai.html -
Toth_Jani
őstag
-
ledgeri
nagyúr
válasz ledgeri #133079 üzenetére
^-a mellé még kérdezném:
Aki ügyfélmegtartós, annak van esélye újbólira, vagy "egyszer kapott, legyen boldog" a hozzáállás?// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
-
Remekelek28
őstag
Üdv Az szerintetek a Tv,vagy a modem hibája,hogy pár napja bekapcsolom a tv-t és az okosmenü jön be,nem rögtön a legutóbb nézett tv műsor. Roppant idegesítő,mert több lépcső mire ellépegetek a tv csatornára.
-
G48
senior tag
Mitől lehet hogy D3.0 koax hálózaton nem megy egyszerre a letöltés és a feltöltés (torrent). Külön, külön ok. Modem, router van. A portfward portchecker-el ok.
-
vlevi
nagyúr
válasz Voice24 #133142 üzenetére
Így van, már csak azok vannak még külön hd és sd csatornán, aminek a hd változata egy drágább csomagban van benne.
RTL az nem ilyen.
De ennek is van hátránya. Régebben az RTL sd adása (az is elfogadható minőségű volt) nézhető volt kodolatlanul. Pl amikor ci+ kártyával vettem fel valamit, addig az rtl-t lehetett nézni, de a hd-t azt nem. -
Voice24
őstag
Hali!
Pár napja kellett csinálnom egy gyári visszaállítást a tévéboxon, ami miatt újból be kellett állítanom a saját csatorna sorrendemet. Meglepve tapasztaltam, hogy csak olyan RTL-t találtam a listában, aminél nincs ott a HD kiegészítő, pedig eddig emlékeim szerint ott volt.
Másnál is így van, és akkor ez most Rtl HD vagy sima Rtl? Mert a többi HD adónál ugyanúgy megvan a jelölés a névben. -
gduck
addikt
Tudom nem leszek népszerű, de!
Még mindig az áraknál tartunk... Korábban linkeltem, hogy 2009-ben nagyobb volt a havidíj, mint a mostani hivatalos webes akciós. Ergo, most sokkal olcsóbban kapunk mindent.
Arról nem is beszélve, hogy most egy év alatt az alapvető dolgok ára ( élelmiszer, gyógyszer(?) ) a duplájára emelkedett.Szóval értem én, hogy mindenki spórolni akar, de ha "extra" szolgáltatásokat szeretnétek (pl. TV, Internet), akkor annak is meg kell fizetni az árát. Még mindig az a "divat", hogy ezeket "ingyen" kellene adni.
A hűségidő, mint olyan, szerintem már értemét vesztette, nem érdemes rabláncot viselni.
UI: Volt egy cég (Digi), aki nem csak a profitot tartotta szem előtt, de azt sajnos államilag tönkretették
[ Szerkesztve ]
-
ballazol
senior tag
válasz cocka #133139 üzenetére
áprilisban jár le az egyéves hűségem
a szálláson csak ezt a szolgáltatót engedték választani, de nem kötekedtem
hívogatnak másfél hónapja, de nem vettem fel senkinek
elvileg párszáz forintot fognak emelni a Net L + HD Tv Alap csomagomon (most 6890Ft vtv box-szal), az alapján, amit az oldalukon megadott szerződésmódosítós oldalakon olvastam...
hűség alatt talán nem piszkálják...
be kéne mennem az üzletbe..."A könnyű is súlyos, ha jó és értékes." C.G. Jung
-
nicu71
addikt
válasz Toth_Jani #133135 üzenetére
Nem is kell velük foglalkozni, hűséget meg egyenesen tilos,föleg amilyen horrortörténeteket hallani erröl a borzalmas ,már csak nevében Vodafone nevű NERképződmènyről.
Engem amúgy nem szeretnek,tavaly màjusban lejárt a hűség,néha néha egy-egy kóbor email valami nevetséges ajánlattal,de ez minden.
Nem tudom persze meddig tart ez az idilli állapot,de egyáltalán nincs ellenemre."-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
-
Toth_Jani
őstag
válasz imref #133134 üzenetére
+1 csatorna +16 HD, persze nem korrekt, de legalább valami pluszt ígértek.
Persze nem kell vele foglalkozni hiszen ezt évente eljátsszák aztán jön az üzletkötő hogy marad minden a régiben, de legyen hűségszerződés, és akkor is inflációkövető árat fognak emelni, csak úgy már nem lehet lelépni. -
akaido
addikt
Amennyiben úgy érted, hogy a másik szobában egyáltalán elindul-e a visszanéző, akkor nálam kövi felállással megy:
Földszinti helyzetű ConnectBox-ból egy wifi repeaterhez lövöm fel az emeletre a jelet, ami az ottani médiaboxhoz UTP Cat5e kábellel szolgáltatja az IP címet. Van egy fali koax, amit megetetek a mediaboxszal.
Ha nincs Voda adáshiba(sajnos előferdul) a Connect boxnál, akkor az emeleten is simán működik a visszanézés, még a lent elindított műsort az emeletin is tudom folytatni.Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
garga01
őstag
válasz kabelmania27 #133131 üzenetére
Köszi az infót, akkor megmarad
Nincs support privátban! Írj a megfelelő topikba!
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz garga01 #133130 üzenetére
Üdv! Ex Fibernet és Rubicom területen használták ezt az osztót amikor csak analóg tv adás és d2 modem volt. Tévés ágon galvanikus leválasztóként lehet használni, modem előtt ha nagyon erős a bejövő jel, mert jelenlegi modemeknél előfordul, hogy nem szeretik a galvanikus leválasztást, még abban az esetben jó ez az osztó ha osztó nélkül magas (18-22) a letöltési érték de a feltöltés is 50 körül van, de ez ritkán fordul elő.
[ Szerkesztve ]
-
garga01
őstag
válasz kabelmania27 #133129 üzenetére
Szia! Habár nincs kábelnetem, de van elfekvőben 2 ilyen Tratec TRIS-210E, ez használható még vagy már felejtős?
Nincs support privátban! Írj a megfelelő topikba!
-
G48
senior tag
válasz kabelmania27 #133127 üzenetére
Köszi.
-
G48
senior tag
válasz kabelmania27 #133125 üzenetére
Ja. Azzal kezdtem reset után. Modem üzemmódban van a Compal.
-
G48
senior tag
válasz kabelmania27 #133123 üzenetére
IPv4-en vagyok. Igen, Archer C6-ot.
-
G48
senior tag
válasz kabelmania27 #133121 üzenetére
OK, kint van. Letöltés: 3dBmV, SNR:40dB lett.
Feltöltés: 35 dBmV
Modem reset után miért lett más a router IP címe? Modem oszt neki címet? -
G48
senior tag
Compal modem újraindul magától, olyan heti egyszer.
Jelszint rendbe téve, szerelő által, kb 1 hónapja.
1270-en azt mondják hátul lévő gombal reset. Megtörtént.
Letöltés: Jelszint: -1; -3 dBmV, SNR: 38dB, 256 QAM
Feltöltés: Jelszint: 42; 43 dBmV, Jelsebesség: 5.120 ksps, 64 QAM
Rendben vannak a jelszintek, most is? -
Toth_Jani
őstag
válasz imref #133118 üzenetére
Ez teljesen korrekt hiszen nálad még bővül is a kínálat.
De nálam ez ajánlat, a lejáró csomag TV HD Extra HBO Pak (3820), az új ajánlott csomag TV HD Extra HBO Pak 10 380 Ft/hó.
Mert lehet 250% emelés nem is lenne rossz, ha a munkahelyen mondanák.
(Természetesen elfogadom,... az inflációkövető díjemelést, ami úgy 4500-ra emeli, és remélem nem variálnak vele.)[ Szerkesztve ]
-
imref
csendes tag
Sziasztok!
A voda újévi vicce?"Az általad jelenleg határozatlan idejű szerződéssel igénybe vett szolgáltatás, melyre ajánlatunk vonatkozik:
Határozatlan idejű szerződésed: TV Premium (az én megjegyzésem: 110 (46 HD) csatorna 3790Ft)
ajánlatunk az alábbi:
1 év határozott idejű szerződéssel TV HD Családi, 111 (62 HD) csatorna 7 890 Ft/hó"elfogadjam bocs!
-
boborján2
aktív tag
válasz tuto558 #133115 üzenetére
Én trékom tv-ről váltottam voda tv OTT-re.
Érezhetően jobb a minőség és ahogy ezt a fórumot olvasgattam a dvb-c is rendben van.Kíváncsi vagyok mikor rontják le ezt is úgy mint a digi dvb-c -t.
Pedig milyen jó is volt a jó kis "román bitrate"-el.ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
tuto558
aktív tag
Sziasztok,
Vodafone TV-n elérhető minden csatorna DVB-C-n is CI+ modullal? (Saját koax hálózaton szolgáltat a voda itt.)
A csatornák minősége milyen? Interaktív funkciók nem érdekelnek ezért nem akarok box-ot, nekem csak nyűg.
Telekom optika, Digi optika és Voda koax van az utcában.
Net telekomtól van, azon nem akarok változtatni.
Jelenleg a TV is Telekomtól van, képminőségre nincs panaszom, csak a boxra, emiatt gondolkodok váltáson, mert Telekomnál nincs box nélküli opció jelenleg.
Voda DVB-C eléri azt a kép/hang minőséget, mint a Telekom TV?Diginél is lenne DVB-C lehetőség, de azt az ötletet elvetettem, digis topic szerint a képminőség nagyon gyatra, agyontömörítve jön minden.
Kipróbáltam még rövidebb időre a Yettel TV-t, sok csatorna jó, de sajnos sok sportcsatorna ott 25 fps, és szemmel láthatóan jóval rosszabb a minőség, mint a Telekom TV-vel.
Így került képbe a voda DVB-C.
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
PyroS
senior tag
válasz kabelmania27 #133110 üzenetére
Köszönöm szépen az infókat .
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz PyroS #133109 üzenetére
Köszi a képet. Ellenőrizd le, hogy a lakásba bejövő kábel legyen az in bemeneten.
Ha megírod, hogy melyik osztóba van kötve a modem kitudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. A feltöltési értékek közel vannak az 50-hez ezért kérd meg a technikust, hogy a két osztó helyett tegyen be egy ilyet, hogy javuljanak a feltöltési értékek.[ Szerkesztve ]
-
PyroS
senior tag
válasz kabelmania27 #133108 üzenetére
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz PyroS #133107 üzenetére
Üdv!
Arris modemet is lehet bridge módban használni viszont azt a tipust csak az ügyfélszolgálat tudja átállítani modem üzemmódra.
Az új modem érzékenyebb a jelre ezért ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy az új csomagnál kell-e tartanod szakadástól. Amennyiben megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. Új modem beüzemelésétől számítva 14 napon belül elállási jogra hivatkozva visszakérheted a régi csomagot.[ Szerkesztve ]
-
PyroS
senior tag
Sziasztok.
Jelenleg 500/22-es netes előfizetésem van és szeretném bővíteni gigabitesre. Most bridge módban használom a Vodafone-os modemet (COMPAL CH7465VF) és két saját Asus RT-AX1800u routerrel mesh hálózatban. A gigabites nethez járó Arris is lehet bridge módban használni? -
kiraly011
csendes újonc
válasz peti85 #133103 üzenetére
Szia!
Friss a dolog. Nemrég ment el a technikus. A modemek szoftverproblémai miatt van ez ami nálad és nálam meg még nagyon sokaknál. A kolléga elmondása szerint volt ahol ezt távolról tudták javítani vagy mint nálam is kicserélték a gigás csomaghoz járó modemre amivel tökéletesen megy most. Ezzel elvileg nem lehet probléma. Most tesztelem. Egyelőre a Tv-n visszajátszás is gördülékenyebb, nem szakad meg a hálózat. Meglátjuk hosszú távon mit hoz.
Én már mondtam, hogy mivel nincs hűségem sem, fel fogom mondani a szerződést ha nem csinálnak valamit. Nagyon bosszantó hiba -
peti85
senior tag
válasz kiraly011 #133044 üzenetére
Szia!
Nálad hogy áll a probléma megoldása? Nálam ismét előjött a hiba: #132704Nem tudom mit csináljak. Forduljak NMHH-hoz? Már kétszer cseréltek modemet, plusz még egyszer kint voltak átnézni a házon belül a koax vezetékeket, osztókat. Mindent rendben találtak. Ezen felül két online bejelentésemre (ahova csatoltam a ping és traceroute logokat) úgy reagáltak hogy "a hiba már nem áll fenn".
Nem igazán értem mi lehet, mert másoknál is jelentkezik (volt aki privátban írt rám hogy ugyan ez van Nála is, illetve itt a fórumban is olvastam hasonlót) mégis úgy tűnik hogy nem mindenkinél.HP Elitebook 8560w DreamColor | Pixel 8 | Samsung Watch 5 Pro LTE | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
safike
csendes tag
@kabelmania27
SziaLáttál már ilyet? Sok szerelő volt már nálam és mióta ide költöztem ez ilyen.
-
AtHoS
nagyúr
azigen...szép egy baleset volt nálad is
nálam box -> CI+ kártya cserénél valamiért egyszer csak az igényléshez képest több hónap után (le is adtam a személyesen a BOXot és tartozékait) értesítettek email-ben, hogy a szerződésemhez tartozó dokumentumokat hol tudom megnézni. Semmi értelmes tárgy, csak, hogy hol lehet megnézni a doksikat. Szemöldököm kicsit összegubancolva gondolkodtam, hogy ezt a levelet mi a rákért küldték nekem.
Szerencsére volt annyi eszem, hogy ránézzek az írt/linkelt oldalra, ahol találtam egy aktuális dátumú doksit, amiben arról tájékoztatnak, hogy az ÉN kérésemre megszüntették a BOX -> CI+ kártya csere intézését.Hát bakker...szemem felakadt és megpróbáltam kérdőre vonni őket telefonon ez ügyben, hogy ugyan kijafene kérte az ügymenet leállítását mert én nem az hótziher? 10+ ügyintézőhöz lettem kapcsolva, mert senki nem tudott érdemben semmit mondani számomra és amúgy sem ők voltak az illetékesek
Később (hónapokkal) egyébként email-ben tájékoztattak, hogy mivel elakadt az ügymenet egy belső hiba miatt, ez a szokásos eljárás náluk ilyen jellegű esetekre, ezért szakították meg az ügyet az én kérésemre.
Hát nekem meg úgy tűnik, hogy ezzel kerülik ki a hatósági büntetést, ha az ügyfélre hivatkozva állítják le a kért a módosítást....eltelt még pár hónap és BOX leadástól számítva úgy 8 hónap után az nmhh és egyéb illetékes hatóságok felé küldött levelekkel (másolatban voda ügyfélszolgálatnak is küldve) soron kívül felhívtak, küldtek ki kollégát CI+ kártyával aki be is üzemelte. plusz a 8 havi befizetett TV díjat jóváírták. Csak azt nem értettem, hogy ehhez miért kellett 8 hónapJa igen, a hatóságok amúgy szartak a fejemre, gyakorlatilag azt írták oldjam meg ahogy tudom lóvét beszedni azért biztos tudnak
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest