Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szasza_1

    senior tag

    válasz kabelmania27 #133299 üzenetére

    Szia! Az IPv6 ki van kapcsolva. Nem az a gond. IPv6-al a port átirányítás sem működik.
    Nekem most volt kint a szerelő, a fehér CH7465VF kicserélte feketére. Készültem arra, hogy a szerelőnek mindent ledokumentáljak, de nem kellett volna ennyit készülnöm. Az első mérésnél már mondta, hogy itt valami teljesen rossz. Amúgy megerősítette, amit peti85 írt, hogy ha a munkalapján rajta van, hogy Arrist tegyen be, akkor azt tesz be, de csak úgy nem teheti be. Kérni kell az ügyfélszolgálaton.
    Az első dolog, amit kérdezett, hogy a speedtesten mindjárt felugrott a maxra, mert ha csak "lassan" emelkedve érte el, az nem jó. Most ezzel a modemmel mindjárt a max sebességel megy, kb fél másodpercen belül.
    Közben beszéltünk a Mikrotik eszközökről is, és azt mondta, amit tapasztaltam a melóhelyen is, hogy egy idő után azok is lelassulnak, behalnak. Hiába tűnnek úgy, hogy működnek...érdekes...
    Most ezzel a modemmel jónak tűnik minden, remélem így is marad.
    Amúgy mesélt érdekes történeteket, amiket hónapok alatt sem tudtak megoldani, pedig már mindent kicseréltek többször is, és látszólag minden jó. Hiába adja tovább az ügyet a központnak, onnét nem nagyon érkezik semmiféle segítség....

Új hozzászólás Aktív témák