-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
válasz T-online #1767 üzenetére
I]A telefonálással, csak az a probléma, hogy az embernek rengeteg szabadidővel kell rendelkezni.
A konkrét hibabejelentésem során, többszöri telefonálás után sikerült eljutnom, előszőr egy ügyintézőhöz, majd ezután átkapcsolt a műszakis kollégájához, ahol 25 perc után, a vonal megszakadt.
Azóta is várom a visszahivást.
Megjegyzem a márka,arculat váltás előtt egy picit probléma mentesebb volt, a hibabejelentés.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.