- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- ASUS routerek
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
okib4100
aktív tag
Üdv,
Te a nemzetközire írtad ezt vagy a belföldire?
petne: mindjárt kezdődik a szezon, akkor majd fogok újakat, de amik eddig problémásak voltak akár többször is, így kapásból:
-sourceforge.net
-fxstreet.com
-news.bbc.co.uk
-iwpr.net2009. március 8.-án 0.00 órakor a fórum használatát befejeztem.
-
catty21
tag
Kedves Petne, a szélessávú internetkapcsolattal tisztában vagyok, ugyanis volt előtte már kábelnetem is!
Amikor bekötötték a netet rögtön felhivtuk a 1412-őt, technikai segítségnyújtás miatt mivel semmit sem bízok a véletlenre és egy ideje már nem állítottam be internetkapcsolatot.
A HÁLÓZATI KAPCSOLAT beállítását a TI ügyintézőtök diktálta telefonon! Majd közölte, hogy vagy a vonal rossz, vagy az én gépem hálókártyája szar.
Pont ezért nem hagytam annyiban a dolgot és űztem tovább az ügyfélszolgálatot, mert nem értettem, hogy a kettő hogy jön egymáshoz.
Baromira tudtam ám kavarni. Két hónapja kértünk egy egyszerű sima vonalátvitelt, ez nem sikerült hat hét alatt. Majd az ügyintézőtök tanácsára felmondtam a telefont, vele a netet. Mert ugye szerinte az új bekötés előnyt élvez.
Először szó nélkül törölték a megrendelést, amire egy hét után jöttünk rá! (a levelet, hogy nem sikerül a bekötés, azt az új megrendelés szerződésével együtt kaptam meg e hét szerdán!) ami ugye még két hét veszteség lett volna, ha nem megyek utána.
Végül a félretájékoztatnak, mert az ügyintézőnek fingja sincs arról, hogy a csomaghoz mi tartozik (pl. annak ellenére azt mondta, hogy jár a digitális elosztó, hogy nem kellett a Dsl telefon, ami ugye nem igaz) majd bekötnek egy netet, ami nem működik, majd nem vesznek fel hibabejentést a 1412-őn, mert hogy nincs vonalas telefonom (elvben nem az a lényege a DSL Solonak, hogy nincs aktív vonal?), végül a 1722-őn vettek fel szívességből hibabejelentést.
Majd szintén a 1722 szívességből távsegítségben beállította a netet, amit a sima szervizesnek kellett volna (nem pedig hálózati kapcsolatot beállíttatni!), és ami ugye az előfizetett 8 mega helyett jön 1,5 megával.Tehát ne mondjad itt nekem, hogy nálatok minden full a helyén van, mert rohadtul nincs! És az ügyfél sokszor már azért k.o. mert össze vissza kapcsolgatják, össze vissza magyaráznak neki, két ügyintéző egyformát sose mond!
Rohadt idegesítő, amikor egymás után négy embernek adnak tovább és mondod el a problémád, majd a negyedik visszakapcsol az elsőhöz!Félreérti, naná!
[ Szerkesztve ]
-
okib4100
aktív tag
Megnéztem ezeket, a hírkereső elég gyorsan bepattan, freemail szintén, a teszt boxom annyi idő alatt töltődik be mint egy gmail box, a benti lassúságot meg inkább az agyon hirdetésezett ajaxos csoda rendszernek tulajdonítom.
Index bannolva van nálam, ergo nem próbáltam, viszont a startlap csinálja ugyanazt mint a prohardver: kb 10 másodpercig gondolkodik, "waiting for...." felirattal a státuszsorban, csak aztán jön be. Én ezért kérdeztem, h nem e DNS gond.Böngető: FF 3.0.4 és IE 7.0.5730.13
[ Szerkesztve ]
2009. március 8.-án 0.00 órakor a fórum használatát befejeztem.
-
Allien
veterán
Viszont, amikor "bekapcsolják" a TV oldalt, azonnal megugranak a sebességek. Ha abban a hálózatban túl sok a zavaró jel, azaz a nagysebességü adatátvitel, előfordulhat, hogy le-le dobálja a mellette lévőt, vagy legalábbis erőssen hat rá.
Ami pedig az üvegszálat illeti, annak kiépitése is lassu lesz, és tuti, hogy NEM probléma mentes, SŐT! Az első, legfőbb hiba, hogy alulméreteznek mindent, hogy spúroljanak a költségeken, és a megspúrolt pénzt kifizetik majd jutalom formájában (már egy bizonyos "magasságban". Aztán, amikor kiderül, hogy alulméretezett, majd okolják az Önkormányzatokat, mert NEM adnak 2 havonta bontási engedéjt. Az első körbe azt fogják mondani, hogy MOST indulunk (ez rendszerint január eleje), "ebben az évben mindenütt meglesznek a fejlesztések", ehelyett év végéig max pár helyre húzzák meg, ahol valami fejes van, hadd tesztelje. A munkákat kiadják külsősnek, és aki átveszi majd, az a kocsmában veszi át, a boritékot (me ez jellemző minden épitőipari tevékenységre, lásd útépítés). Természetessen, alvállalkozónak az alvállalkzója csinálja meg, olcsón, de trehányul (mert a pénz útközbe elfogy a sok-sok "vállakozó" kezei közt). Pedig a műszaki ellenőr a jó munkáért is megkaphatná a lét. Természetessen, páran ebből is halálra tömik zsebüket, mert kapzsik, ahelyett, hogy a megfelelő pénzt fizetnék a megfelelő munkásoknak, inkább összegányoltatják hozzá nem értőkkel. Mellékessen, az esetek 90%-ban elvileg, ha nagyon szigorúan nézzük, nem lehetne IPTV-t bekötni, mert pl a CAT5-s vezetékek kiépítésének is vannak szabványai, nem lehet szögelni a vezetéket, megtörni se, persze, elvileg. Az más kérdés, hogy ez nem annyira számít, mint az, hogy a végpontig milyen úton-módon jut el a jel (már a hgw-ig). Sok helyen pl készülékzsinórral megy, hosszu-hosszu métereken, ami nagyon lerontja a jelátvitelt.Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
ForRedGlory
félisten
válasz #00809728 #2698 üzenetére
Üdv!
Huh, mire végigolvastam és értelmeztem, hogy mit szeretnél...
Szóval sodexho-s fizetés. Ha jól olvasom váltottál csomagot 4-ről 8 mbit-re. Ebben az esetben a régi ügyfélazonosítódon lévő számlát már nem fogod tudni kifizetni az utalvánnyal, azt csak egyéb úton (utalás, t-pont, stb...) tudod kiegyenlíteni.
Ha a My T-Home-ban nem tudsz fizetni az ÚJ csomagodra, akkor ott az a link, amit bepötyögtél előbb. Azt kell kitölteni. Valószínűleg a 9 jegyű folyószámla számod nem tudod, ami nélkül nem lehet fizetni, mert nem fogadja el a rendszer. Szóval ahhoz a 9 jegyű folyószámla számhoz is az ÚJ MT-azonosítódat írd be és rendben is van a dolog.
Hidd el, az hogy a T-Pontban nem tudják mi van, nem egyedi, a t-pontosok eléggé buták sajnos. Nem győzzük javítani a hülyeségeiket.Ha félreértettem valamit szólj és korrigálok
-
petne
őstag
válasz #72042496 #2686 üzenetére
Ez a típus azért nem jó Magyar Telekom, mivel Annex A-s szabványú (Invitel és Monortel területen tudod csak használni) és Ők meg Annex B-t használnak. Így a modem részét nem fogod tudni használni... VOIP telefonod van a neted mellé? Mert ha kiveszed a Speedtouchot, akkor nem fogod tudni használni a voip telefont.
-
petne
őstag
válasz catty21 #2708 üzenetére
Aki kimegy hozzád a dsl szolgáltatást bekötni nem köteles a számítógépedet beállítani, Ő csak a dsl modemet köti be. Leellenőrzi a saját laptopján, hogy valóban működik-e és kész. Onnantól a Te dolgod beállítani a továbbiakat.
Egyébként kíváncsi lennék, hogy pontosan hogy is zajlott a beszélgetés, de inkább hagyjuk a témát már... az a lényeg, hogy működik. -
petne
őstag
válasz ForRedGlory #2712 üzenetére
Nem az MT azonosítót keresi, hanem a kifizetni kívánt számla számát, azt a 24 karakterű befizetőazonosítót, ami a számlán szerepel. Viszont jelen esetben még nagy valószínűséggel még nem készült számla az új csomagjához, így nincs mit befizetni se...
Vagyis én így értelmeztem.[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz catty21 #2708 üzenetére
Egyébként mint láthatod itt és más fórumokon is próbálnak a T-s emberek segíteni (én nem vagyok az hozzáteszem), tehát éppen az a cél, hogy a váltás minél kevesebb zökkenővel járjon. Sajnos az tény, hogy a belső rendszerek átalakítása hosszabb időt vesz ígénybe és azért vannak fennakadások például a my t-home-mal is, de ez folyamatosan azon dolgoznak, hogy ez minél hamarabb elháruljon.
-
Allien
veterán
válasz ForRedGlory #2712 üzenetére
Lehettne lassan egy "T-pont TOP lista", hova NE menjen az ember, és esettleg hova fordulhatna. Csak ezzel az a baj, hogy akkor előfordulhat, hogy ha ezt a fórumot, a toplistával sokan olvassnák, mindenki oda irányulna, aránytalanul leterhelve az adott dolgozókat. De, amit tudok, hogy pl Aréna plaza, gyorsan sorra lehet kerülni, mert szinte alig-alig van valaki bent (legalábbis hétköznap, "munkaidőben"), viszont nekem NEM ajánlott kategória. "Ismerős" bement, mert vannak anomáliák a hálózatba. Adsl modemet vitte vissza, mert az az Ő vonalán NEM működik, a szerelő bebizonyította neki. Dlink csak pislogott, de a Dialcom egyből felcuppant. Erre okos, nagy tudásu, és tapasztalatu üfis lehülyézte a szerelőt. Az ismerős meg azt mondta erre, hogy jobban hisz a szerelőnek, mert a saját szemivel látta, a saját gépén.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
#00809728
törölt tag
válasz ForRedGlory #2712 üzenetére
Hy!
Vágom én és értettelek is.Iagzából ők meg titeket fikáznak.Szóval ez a másikra való mutogatás miért kell a vevőn csattania.
Amikor bementem másodjára és mondtam nekik ,hogy fel szeretném adni a csekkeket kb olyant kértem volna mintha a Himaláját kéne neki megmásznia.Aztán csak ennyit mondot.Ők nem tehetnek róla ha a netes rész nem mükődik biztosan ők elcsesztek valamit.Igazából ők durvábban fogalmaztak csak gondoltam 14éven alluliak is járnak ide.
Értem én ki vagyok laffantva mint szaros Pista Jézus napján -mükőrőm ezerrel+tükőr a szgép előtt és ha kérdeznek az a hülye aki kérdezMeg szerződést kitőltőm majd aláiratom és kész.Ha kérdezel akkor hülye vagy.
Na ezzel lett bajom odabent semmiféle támppntot nem adtak meg se azt,hogy mid változott és mid nem+sodexesel mi a "probléma" + ha lejár akkor még sem jár le+számládat később kapod kézhez.4* voltam náluk egy hanygafasznyit sem tudtam meg érdemben tőlük.
Itt mindent értelmesen leírtatok ill elmagyaráztatok amit értek is,De azt nem értem nem ez lenne legalább az alap felállás a szolgáltatoknál?Én legalább is igy csinálnám....Köszönök mindent ForRedGlory ,petne ,Kew segitségét.
Van frankó házipáleszem szilva,sárga,körte ha gondoljátok és erre jártok,,,
-
GuB3Ra
aktív tag
Helló!
Az lehet,hogy korlátozzák a torrentet?
Rendes oldalról 840-850 között szedek, torrentről max 460-470 ha 1 torrent megy akkor is ha 5 akkor is
Ja és ha torrent megy a feltöltést mindíg 1-re korlátozom és a ping 120-130kb/s-nál már 200+os ha nem torrnetről töltök akkor 840-nél kb 75-s a ping.
ThxDaark minimalism
-
linus89
tag
esetleg arra nem gondoltál hogy 1re korlátozott feltöltésed miatt lassú a torrent? egyébként aki ennyire nem akar feltölteni az inkább ne is torrentezzen
egyébként vazz, nyilván nem lesz olyan jó a ping torrent esetén mint sima egyszáles letöltés esetén. a torrent sok sok (többszáz,ezer) kapcsolatot bonyolít le egyszerre.
-
ForRedGlory
félisten
válasz okib4100 #2702 üzenetére
Ez csak félig-meddig igaz. A számlák egy részét a mai napon állítják ki, de még a régi ciklus szerint, azaz előre számlázással.
Mivel ma lesznek kiállítva, így valóban decemberben kapjátok meg, de ez nem azért van, mert már utólag számlázunk, hanem mert késve lett kiállítva.
Az utólagos számlázás és az "egy számlára" még a rendszer nincs felkészítve és ha valaki már egy számlát vár, de többet kap, akkor az ezért van/lesz. -
ForRedGlory
félisten
Nem tagadom, telefonban is mondanak hülyeséget és csinálnak hülyeséget, de T-Pontban ez hatványozottan igaz, azon egyszerű oknál fogva, hogy amit a T-Pontban mondanak, nincs nyoma, mert az élő beszélgetést nem rögzítik, így nagyban lesz*rák az ügyfelet, sokszor meg lerázzák azzal hogy hívja a 1412-t.
Telefonban azért más a helyzet a beszélgetések rögzítése végett, de itt is akad "bibi", amit helyre rakni sokszor nem egyszerű dolog.
Nagyon vad t-pontos sztorik vannak -
Allien
veterán
Ez NEM ilyen 1xű. Feleségem ügyfélszolgálatos volt 2 évig. Nem bírta tovább (a lába), mert a kecsegek miatt végig állnia kellett (a kecseg NEM az ügyfél volt, ebben az esetben, hanem a "vezetők"). Tehát, nagyon NEM emberi körülményeik vannak. Részben ez változott, de mivel kiszervezték őket, ott is erőssen pénz kérdése is, hogy ott maradnak-e az emberek, akik esettleg megfelelően értenének is hozzá. Egyszeűen, NEM fizetik meg a dolgozókat (ez persze nem egyedi eset). Vissza térve asszonkámra, lazán készülékzsinórokat készitett, megtanulta, mit-, hogyan. Jelenleg is, ahol most van, az egyik legjobban leterhelt emberke, mert "érti", mit csinál. Persze, szokott hibázni, de nagyságrendel kisebbeket, kevesebbet, mint jópár kolleganője. Vannak ismerősök is tpontyba, és vannak ott is, akik értenek hozzá. Tehát, mondjuk már láttak HGW/SETUPBOX-t. Ráadásul, nem akarnak agy nélkül az efi-re rásózni minden olyat, amit az efi vonala nem bír el. Ilyen rendszeressen a 8megás net felajánlása. Az efik készpénznek veszik, ha megemlítik nekik, nem is sejtik, hogy csak pár ezer forint reményében szórakoznak velük. De, van amikor kiemelt ügyfelekre is rásózzák a hülyeséget.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
okib4100
aktív tag
válasz ForRedGlory #2724 üzenetére
OK, rendben, ilyen mélységben nem tudom, nekem azt mondták polifórumon, h decemberben fog jönni mindkét hónapról, ez nekem elég volt. Köszönöm a kiegészítést.
2009. március 8.-án 0.00 órakor a fórum használatát befejeztem.
-
catty21
tag
Igen, itt vannak segítőkész emberek!
Ez mit sem von le abból, hogy sértőn reagáltál, egyből feltételezve, hogy én vagyok hülye és pusztán ideggyengeségből vagyok kiborulva a hülyeségeiken.Dolgozom, nekem is van felelőségem, én nem egy "szőke nő" kategória vagyok. Viszont a munkámban csak arról adok információt, amiben biztos vagyok, nem hülyítem az ügyfelet.
Talán ha ennyit nyávognak az ügyfelek, annak alapja van, kb. négy-öt éve sem volt full a T-online, de kaliberekkel jobb volt, mint most a telefonos ügyfélszolgálat, felkészültebbek voltak.
Én türelmes ember vagyok, egy darabig, utána viszont nem tűröm a sorozatos hibát, ami ráadásul az én zsebemre megy.
A bejelentett sebesség problémát, hogy 1,5 megával jön a nyolc megás net még mindég nem orvosolták, helyette tegnap felhívták a férjem (aki nem volt otthon, fogalma sem volt róla, hogy mi van, ráadásul az én számom volt megadva, nem értem engem miért nem hívtak...) és közölték: látják a probléma megoldódott.
Ettől nekem még mindig csak másféllel jön a net...De a számlázás már szerda óta ketyeg!
-
catty21
tag
Petne, nem volt nála laptop, nem ellenőrizte le, ezt mondom, nem pedig azt, hogy be kellett volna állítania!
És pont a 1412-ön mondták, hogy hibázott a szerelő, hogy nem ellenőrizte le, hogy működik-e a net.Igen, hagyjuk abba, főleg a célozgatást, miszerint csakis én lehettem a hunyó...
-
GuB3Ra
aktív tag
válasz linus89 #2723 üzenetére
Miután letöltöttem utána kezdem el feltölteni.
Idáig jött a torrent is 840el most még 500-al sem megy se bh-ről, se nc-ról
Ja és ha már elindítom a letöltést és megy 100kb/s el az oldalak kb fél perc alatt jönnek be
és speedtest szerint kb 300-400 kb a letöltés a feltöltés 18-20kb/s.
Bezárom a torrent klienst és egybőll 6900/420Daark minimalism
-
GuB3Ra
aktív tag
Na megoldódott a problémám...
Visszaraktam az1.7.7-es utorrentet és müxik normálisanDaark minimalism
-
Allien
veterán
válasz catty21 #2729 üzenetére
Ez elég sarkalatos pont. Elvi szinten, ha az ADSL összeáll, onnan igaziból a szerelőnek SEMMI dolga nem lenne, az efi gépéhez meg nem szabadna nyúlnia (főleg, ha ügyvédnél van ). Hiszen adsl esetében (sem) ő állitja be a sebességet, hanem a központ. Természetessen, a "normálisabb" szerelő ettől függetlenül az efi gépén (is) kipróbálja, hogy megy-e a net. Viszont, a sebességet már nem biztos. Legalábbis 1-2 megásnál felesleges (szerintem) sebességet méricskélni. 8 megásnál viszont ott nem árthat, és esettleg rá is kérdezhet(ne) a központ oldalon jól van-e felhúzva. IPTV-nél más a helyzet, ott a HGW-t mindenképp be kell állitania, ha net megrendelés is van, meg asszem voip-nál is. A 1412 meg ugye előszeretettel hülézi le a szerelőt (rendszerint valszeg alaptlanul). Sajnos, jelenleg a rendszer NEM kedvez az előfizetők megfelelő szinvonalu, teljeskörü kiszolgálásához. A felsőbb szinteken foggalmuk sincs az egészről, mert el vannak foglalva a saját pecsenyéjükkel. (ráadásul főleg NEM műszaki beállitottságuak vannak ott, valszeg, hanem managerek)
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
catty21
tag
Egy percig sem mondtam, hogy be kellett volna állítania a netet a gépemet, vagy az enyémmel ellenőriznie.
Csak hogy a Hál-épesnél nem volt laptop, ezt ő maga mondta, ráadásul lerakta a modemet, lerakta a kábeleket és ennyi.
Nem nézte, hogy van-e működő internet kapcsolat. Pl. a dsl led villog, ha baj van a vonallal, viszont folyamatosan világít ha rendben van a vonal. Ezt a műszakis kollégáitok mondták.
A szerelő szerint a villogás az jó, mert keresi a számítógépet ... a műszakis nem ért hozzá, vagy a szerelő?
A Hál-ép amúgy is külsős szerelőbrigád, ha jól tudom.A sebesség, hát nem tudom, hogy mi lesz, mert gáz, hogy ilyen gyenge.
Amúgy lehet hogy ez a hiba? : nem új vezetéket húztak a doboztól a lakásig, hanem egy évekkel ezelőtt elvágott vezetékhez toldottak hozzá itt az ablakom alatt a falonKöszi, hogy normálisan válaszoltál! Kicsit több hozzád hasonló ember kéne a T-hez!
-
catty21
tag
Tegnap a Hál-épes szerelő azt mondta, hogy ők sosem ellenőrzik le, nincs hozzá laptopjuk, és nem is értenek hozzá, ők csak behúzzák a vezetéket és kihozzák a modemet.
Lehet valóban, hogy nem értenek hozzá. De az is tény, hogy miközben a T szervizesei megcsinálták a központot a Hál-épes szerelők kijöttek hozzám és bambultak, hogy miért jó most a vonal
Talán az lehet, hogy a munkalapokat keverik, nem tudom.
Én csak annyit kérek már, hogy legyen meg a nyolc megás szélessávomból legalább hat és fél, és legyen meg a digitális elosztó. Csak ennyit. Ezért már imádkozni is hajlandó vagyok :d
-
senior tag
Sziasztok!
A helyzetem: jelenleg Interware-nél vagyok 8 megabites tisztaADSL csomagban (telefonelőfizetés nélküli), T-COM területen. A hűségszerződésem most járt le, és váltani szeretnék, mert a T-Home-nál most az ennek megfelelő csomag (DSL Solo medium) 8400 Ft, ez havi 3000 Ft-tal olcsóbb lenne, mint a mostani.
Lényeg a lényeg, szolgáltatóváltást szeretnék eszközölni. Felhívtam a T-Home ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták hogy először le kell mondanom az Interware-nél a szolgáltatást, aztán rendelhetem meg a DSL Solo medium csomagot náluk, de a szünetmentes szolgáltatóváltást esetemben nem tudják biztosítani, mert nincs telefonelőfizetésem (és ugyebár a továbbiakban sem szeretnék):
1. Ez miért zárja ki a szünetmentes szolgáltatóváltást? (elég fontos a napi munkámhoz a net)
2. Ha már kizárja a szünetmentes váltást, akkor viszont szolgáltatóváltóként vagy új előfizetőként kell megrendelnem a csomagot, ha már lemondtam a régit?
3. Ha kizárja a szünetmentes váltást, hogyan lehetne minimálisra csökkenteni a kieső időt?Előre is köszönöm a válaszokat!
Forza Ferrari!
-
petne
őstag
-
catty21
tag
Oké, akkor ezt majd a férjem
Amúgy baromi morcos leszek, ha ennyit bír a vonal! Komolyan!
Az már tényleg átcseszés, ha hússzor mondják, hogy bírja a vonal a nyolc megát, a valóság viszont, az hogy nem bírja...
A szerződést még nem írtam alá, ha kiderül hogy nem bírja a nyolcat, hát a Solo mediumra nem is fogom az tuti! Max. az easyre, nem vagyok hajlandó a nagyobb csomagért fizetni, ha nem is megyMost látom hogy az előző hszed törölted :d
[ Szerkesztve ]
-
Allien
veterán
válasz catty21 #2736 üzenetére
A Hál-ép-nek valszeg CSAK a vezetékhúzás volt kiadva (normál eset, ha jól tudom). Ezek után jönnie kellene egy T-s emberkének, aki "beüzemeli". De, soxor kavarodás van, főleg, ha az ügyfél utólag módosítgat a megrendelésen. Ez néha azzal jár, hogy pl törlik az egyik megrendelést, de ha az már mondjuk ki van adva, akkor jöhetnek a kavarodások. Amúgy, az, hogy hogyan lett össze tákolva a "vonalad", egy dolog. Ha az a vezeték több eres, sodrott érpárakból ál, netalántán árnyékolt is, akkor no problemo. Ha viszont régi szürke, és jó vékony, esettleg több kötés van benne, ami mondjuk ki van téve az időjárás viszontagságainak, ÉS egy határérték közelébe vannak az értékeid, akkor már számíthatnak ezek az amúgy nem apróságok. Nálam pl bőven van tartalék a hálózatba, jó közel vagyok a központ oldalhoz. Bérházban lakom, a vezeték régi, bár nem a legvékonyabb, de nem sodrott érpáru, ráadásul, össze van tákolva, mert tőbe el vágták, és utólag bele kellett kötni, majd ebbe lett bele toldva készülékzsinór (ami jelentőssen rontja az értékeket), és mégis, lazán megy az itv-m, meg a netem is. Van, ahol meg már ettől behalna. Tehát, néha az is megoldás lehet a problémáka, ha a hgw/adsl modemet minnél közelebb helyezik a konnektorhoz. Csak, akkor esettleg sokkal hoszabb UTP CAT5-s kábelt kell huzogatni, és asszem ez pl az adsl-nél az ügyfelet terhelné talán, nem tudom (szereldmagad adsl-nél tutira). De az iptv/vdsl-nél is vannak hasonló távolsági megkötések, és a sattv-nél is lesznek. Ja, amúgy raktak fel szűrőt? (kis szürke doboz)
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
petne
őstag
válasz catty21 #2745 üzenetére
Azért töröltem, mert először meg kéne nézni a tesztszerveres mérést... ha ott is kevés a sebesség, akkor érdemes megnézni a modemből, hogy mennyit is bír valójában a vonal. Mert az is lehetséges, hogy ennyit bír, mivel messze vagy a központtól vagy pedig valamilyen zavaró körülmény van a vezetékeknél. Ehhez el kell érni a modem admin felületét.
A modem ip-je: 192.168.1.1 alhálózati maszk: 255.255.255.0 felhasználói név: admin jelszó: admin
Először át kell állítani a hálókártya ip címét 192.168.1.2 IP-re, és 255.255.255.0 alhálózati maszkra, majd a böngészőben meg kell adni a modem IP címét, majd a felhasználói nevet és a jelszót. És itt meg kell keresni az snr margin, meg attenuation értékeket. -
catty21
tag
A telefon megrendelést már azután adtam le, hogy kijöttek beszerelni a netet. Tehát az egy külön megrendelés volt, nem módosítás.
Az első megrendelést ami az Extra csomagra szólt, azt pedig jóval korábban kivitelezhetetlenség miatt törölték.Amúgy az sem derült ki nekem, hogy ez szereld magad csomag vagy sem
Van szűrő felszerelve.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke