- Programozás topic
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- Teljes stratégiaváltással megy neki az európai piacnak a BYD
- Proxmox VE
- Mobilinternet
- Vége: a kínai platformok nem adják vissza a pénzt visszaküldött áru nélkül
- Adobe Lightroom topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IPTV, xDSL / kábelnet / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem avattak be, hogy pontosan mi volt a probléma. A legtöbbet az interware-es fickó tudott mondani, pedig nem is az ő feladata volt. Ő azt mondta, hogy a legközelebbi központban elromlott valami, amit végül megjavítottak.
Ennyit tudok.
Egyébként nem állítom, hogy mindenhol ez okozza ezt a hibát, de azért valószínűnek tartom. Hasonló szakadásokat produkálhat egy rosszul beállított, vagy hibás router is. Ezt egyik régi kollégámtól tudom, akivel a probléma kapcsán sokat beszélgettünk. Az én routerem annak idején még a boltban volt, így ez nem lehetett a probléma.Egyébként nekünk is csak azután oldották meg a problémát, hogy sokan anyáztunk a lakók közül és a szolgáltatók is verték a T fejét.
Jó ideig csak annyit hajtogattak, hogy biztos, hogy a lakóknál van a hiba, nem náluk.
Egyébként az volt a nagyon érdekes tanulság, hogy az összes szolgáltató nagyon készséges volt (interware, silicium-net, stb.), kivéve a Tré. Persze, az ügyfélszolgálatos ott is kedves volt, de semmi értelmeset nem tudott mondani, csak a szokásosat, amit megszabtak neki. -
Gambit
őstag
És mondták neked esetleg, hogy mi volt a konkrét hiba a szakadásoknál? Vagy esetleg azt, hogy hogy oldódott meg? Mert akkor megpróbálnám én is kisírni, hogy emeljék meg a seggüket, és dolgozzanak kicsit. Mert az azért röhej, hogy egy modemcserénél nem futja többre nekik. Főleg, hogy ezek szerint nem egyedi a probléma.
Tréonlány, gratulálok...
-
gzoli
csendes tag
Én is kíváncsi vagyok a VDSL előfizetők véleményére, és hogy melyik viszonteladó hogyan fogja korlátozni a szabad sávkihasználást.
Lap.hu oldal:
http://vdsl.lap.hu -
dareee
tag
sziasztok!
T-online kábel netet használok 4 Mbit-et,de ez megszünt,helyette 8 Mbit van,a hűségnyilatkozatom 2009-be jár le,árba szerintem ugyan annyi a kettő,át tudom valahogy tetetni 8 Mbitre?
-
valakinek az elmúlt két napban sikerült elérnie a T-home-t mert nekem nem
még mindig nem.... Továbbra is csak annyit tudok mondani hogy igazán mókás a dolog , kezd felmenni bennem egyre jobban a pumpa
2008 at írunk és itt tartunk .....szeretek itt lakni
-
válasz
rollins #1681 üzenetére
Köszi szépen!
(#1682) Gambit: Én is szívok az átállással (nálam fordított az irány), de ez nem a "balkán" hibája, hanem a Trékomé, mert - mint kiderült - elfelejtettek szólni a régi szolgáltatómnak, hogy váltás lesz/lenne...
Érdekes módon a többi helyen még sosem volt ilyen adminisztrációs hiba...(#1683) Ebit: Köszi szépen a tippet!!!
(#1690) Snoop-y: Ok, köszi! Megnyugodtam, a TV nem érint.
-
Kobe
veterán
első tapasztalatok: zsír....600al tudok tölteni kereken, mellette megy az IPTV
ha tv kilőve akkor emg 830 körül simán, a régebbi 700 helyett
-
Kobe
veterán
no, megcsinálták netet is
8000/512 ből átjön 7000/430, jobb mint régen
Tv mellett is van 4,5 mega netem
-
most 15 percig próbálkoztam és nem vették fel....
Elmehet a jó k#rv@ ......
-
Tegnap este 10 ig probáltam hívni 6tól őket és nem értem el senkit
senki nem vette fel a telefont ekkora szart
Kezdem újra hátha ma felveszik...
-
Kobe
veterán
no, annyit tudtam emg h délelőtt kijön a szaki valami "specialistával" és a routerben kell beállítani valamit, utána már jó lesz....és állítólag ez valami platformváltás miatt öbbenél előforduló jelenség...ha valóban meglesz maholnap, egy rossz szavam nincs rájuk.
-
Kobe
veterán
no, lassan 48 órája tettem a hibabejelentést, semmi változás. Kolléga elmondása szerint sanszos h nem is lesz
Megjegyzem, ha felhívtam őket VOIP telefonnal kapcsolatban, és telefonon arra hivatkoztam, a szerelőnek szerelés alatt azt mondták, h pillanatok alatt kész van, csak profilt kell beállítani, akkor miért hivatkoznak a hívásom esetén 30 napos határidőre ha kérdezem őket h mivanmár ?
Ez így kicsit fura, kijönnek, beszerelik, van szerelési munkakönyv is a fószernál, direkt előtte már beállították a vonal profilt erre is és akkor még nem tom hány kört kell futni, csak hogy működjön valami ? tudom, hogy annyi időn belül kötelesek megcsinálni csak vicces, hogy a szerelőnek azt mondják, pár perc míg "lefut a policy" és már működik is, bármit is jelentsen ez, aztán 48 óra múlva még mindig semmi, azt hittem a szerelés nem olyan h még 8x kell hívni őket meg reklamálni mert semmi nem megy.
Eddig 3 ból 1 szolgáltatás működik rendesen, ez elég rossz arány T-sektől, teintve h eddig semmi gondom nem volt velükAmúgy ha 72 órán belül sem kerül elhárításra a hiba akkor mivan ? Onnantól kezdve nem vagyok köteles fizetni a szolgáltatásért, vagy csak arányosan ? Mert pl 8mbites csomag van a rendszerben, kolléga azt mondta esélyes szívnak vele még jópár napot, akkor azt mondhatom h köszi de én csak a nyújtott 1,7et vagyok hajlandó kifizetni ?
-
Gambit
őstag
Hát ez kurva jó, de tényleg. Sejtettem, hogy ezek az idióták vannak a háttérben.
Arra amúgy már magam is rájöttem, hogy a kézzel bontás után valamivel könnyebb visszamászni, bár azért így is szokott izzadni a router.
Mindegy, mindenképpen váltok, rohadjon meg a tréonline. Inkább hisztizek az új szolgáltatónál, hátha akkor hamarabb megy a dolog. Eddig állati rendesek voltak. Igaz, még most folyik az átállás, mert ugye az miért lenne egyszerű itt a balkánon.
Amúgy lesz új telefonvonal is, úgyhogy talán megoldódhat a gond.
-
rollins
őstag
Áá, bocs, neked D-Link DSL-360R B3 modemed van, nem tudom honnét szedtem, hogy neked Dialcom van. Sajnos annak az ipcímét és a user-jelszó párost sem tudom mi lehet, amivel elérhető lenne az admin része, de általában 192.168.1.1. címet használnak (előtte persze be kell állítani az ethernet vezérlőét is) Ha meg van a füzete, akkor ott biztos le van írva.
-
rollins
őstag
Nem 80% sajnos, még ha annyi lenne, most kb a fele van meg. Nem akarok már ezzel untatni senkit, csak nem értem miért nem tudnak ezen kicsit javítani. Ki tudja, lehet a későbbi fejlesztésekből is kamarad ez a környék, mert nekik nem éri meg. 8mb/s -ra váltás után szembesültem azzal, hogy max csak 4400kb/s -ot tud a vonal és az a vicc, hogy nem is lakok messze a dslam-tól, ami kb 1.3km lehet térkép szerint. Nem tudom merre bolyong a vezeték, hogy ilyen 9dB jel/zaj arány van most, ami meg nem jó. Ráadásul a vasútállomás is közel van. Ha legrövidebb úton menne a telefonvezeték, a sínek alatt vagy fölött kéne mennie a nagyfeszültségű vezetékeket átszelve, amit kétlek. Majd ha lesz időm, kinyomozom merre is kígyózik tovább, feltéve ha látható.
Neked meg sok sikert! -
válasz
Snoop-y #1676 üzenetére
Ez mind szép és jó, de az ilyen halott ügyfélszolgálattal tuti nem mostok le sok port.
Nem megoldható, hogy ideiglenesen sokkal több ember üljön a telcsik végén? Egy ilyen átállás sztem megér ennyi erőre tervezést.
Ez a VDSL mi is pontosan? Gondolom, nálunk Keszifalván az erdő szélén ez sem lesz, de azért érdekel, hogy mi ez. Vagyis azt tudom, hogy gyors net, de aki netet akar csak telefon mellé, annak lesz valami előnye ebből?
A meglepiről lehet tudni valamit? Tv-vel, netten kapcsolatos, vagy árakkal?
Köszi! -
Snoop-y
veterán
A kis cégek pont nincsenek elhavazva. Az Invitelnek van kb 1 millió ügyfele többi dsl szolgáltatónak meg 100K alatt vagy még lejjebb.
Nekünk összességében Telekom szinten kb 6 millió (mobil,kábelnet,telefon,dsl,dial up,Bérelt vonal,Kábeltv stb stb).
Na most ezt a töménytelen sok ügyfelet kb 5 telephelyen pár száz ember szolgálja ki ( Front ). Gondolhatod, hogy nem unatkoznak
Amúgy meg akkora pénzek vannak elköltve az ügyfélszolgálati fejlesztésekre is, hogy ha halomba rakod akkor nagy távolságból is szabad szemmel jól látható kupacot képeznek 20K-s címletekben is.Most little bit meg van borulva az ügyfélszolgálat. Új ügyfélszolgálati rendszerek lettek bevezetve, teljesen átalakult a termékstruktúra változtak a számlázórendszerek. Szóval kell egy kis idő míg helyrerázódik minden. ( okoskodni könnyű, hogy miért nem vártak stb.) Azért nem vártunk mert a piaci helyzet azt követeli, hogy most lépjük meg azt amit megléptük és ez folytatódni is fog. Okt 8-án is lesznek meglepik és akciók nem sokat kell már aludni és lesz VDSL meg HD nagyon jó piacképes konstrukcióban. Decemberben meg jön a másik meglepi
( ha inkább még 2 évig rendszereket mindent csiszolunk akkor most nem lenne semmi akció se kedvezmény ) Azon vagyunk, hogy jó legyen az ügyfeleinknek és végre lemossuk magunkról a t-com és matáv porát.
-
Most olvastam én is a hozzászólásodat.
Nálunk is pont ez volt egy jó ideig.
A hiba a Trékom központjában volt a mi esetünkben.
Egészen pontosan az, hogy a T bizonyos szabályok alapján néha szakítja a vonalat, ami normális. Ha viszont rossz a központban valami, akkor előfordul, hogy nem ad új IP-t, vagyis nem építi fel a vonalat újra.
Én nem nagyon értek hozzá, ezt az interware-es faszi mondta.
Sokan reklamáltunk a körzetből, és egy idő után felhívott a szolgáltatóm, hogy a Trékom kijavította a hibát, utána semmi baj nem volt, de állati sokat kellett hisztizni érte (több hónapot).
Addig is, amikor ilyen szakadást tapasztalsz, érdemes kézzel szakítani a vonalat, mert így az újracsatlakozás pár másodperc után menni fog.A szolgáltatóváltás pedig felesleges, mert ugyanazokat a kábeleket, és központokat fogja használni a másik szolgáltató is. Kivéve, ha kábelre, vagy másra váltasz.
-
válasz
rollins #1671 üzenetére
Ha a vonalsebességed 8096kbit/sec, akkor max. 90-92%-a lehet meg.
A 80%-on ne örlődj, nekem 4,6 a max, bár lehet, hogy valamelyest javul majd modemcsere után, és a házunkban lévő alu kábelt is rézre cserélem.
Így is legfeljebb 5Mbit/sec-re számítok, mert 2,5 km-re vagyok a legközelebbi központtól. -
rollins
őstag
Fogalmam sincs hány ügyintézőjük ill. callceneteresük van és hogy naponta hányan hívják őket. Az igaz, hogy nagyon sok ügyfelük van. Callcenteresekkel nincs is bajom, kedvesek és ezidáig a hibaelhárítással sem volt gond. De most két hete kissé mérges vagyok, hogy nem megy a 8mb/s 60%-a sem, a régi szar vonal miatt. Még hogy adsl2+, vdsl, meg optikai kábel..., ez is csak ott lesz szerintem, ahol egymás hegyén laknak az emberek, aki meg messzebb lakik az le van *rva. Azt vettem észre, ha nem tudnak valamit megoldani, akkor előfordulhat hogy nem is értesítenek, hogy mi a bánat is van ilyenkor.
-
válasz
rollins #1669 üzenetére
Nálunk van egy emelet a telcsi és a gép között.
Életemben először hívom a trékomot, de már most idegesít. Egy árva szót sem szólnék, ha egy kis cégről lenne szó, akik nagyon jó áron biztosítanak szolgáltatást nem túl régóta. Egy ilyen cégnél érthető lenne, hogy el vannak havazva, mert sokan lettek az ügyfelek, és még nem jött vissza sok pénz az alacsony árrés miatt, és egy ideig nem tudnak több embert felvenni.
De egy Tékom??? Ezer éves mammutcég, ahol annyi a pénz, hogy trilliárdokban mondva is sok... Miért pont náluk ilyen kaka az ügyfélszoli? A régi szolgáltatómnál nem is volt gép a vonal végén, hanem egyből felvette a kagylót egy ügyintéző. Persze, ebben az is benne van, hogy hozzájuk nem kellett szinte soha telefonálni, mert nem volt miért. -
rollins
őstag
És szól a zene közben.
Nekem mostanában kb 15 perc volt a leghosszabb várakozás. Tavalyi 35 perc eddig a csúcs. Ilyenkor lerakom a kagylót a közelembe, addig netezek és ha nem hallom a zenét, akkor gyorsan felveszem, hátha már az ügyintéző hallgatózik.
Juteszembe, csomagváltás intézésekor ígérte, hogy küldik postával az új 1 évre szóló (hűség) szerződést, de eddig nem jött. Tavaly sem jött, úgy kellett bemenni érte t-pontba. Aszem nem fogok bemenni, ha nekik nem sűrgős, akkor nekem sem. Főleg hogy 8 mb/s helyett 4 mb/s van. (*nyátok, már elnézést) -
kb 10 perce nekem is rajta van a fülemen a tel és még mindig nem vették fel
mokás
-
Véleményekre lennék kíváncsi :
Ha 3 hete és 2 napja megkötöttem a t-home triplát és még nem hívtak és nem kötötték be kezdjem el verni az asztalt vagy várjam meg a 30 napot mindenféleképp... ?
-
Sziasztok!
Okt 23.-án intéztem el a szolgáltatóváltást a Tékomnál, mert az előző szolgáltatóm befejezi a működést.
Most hívtak, hogy a Tré még nem kezdeményezte náluk a váltást, és sok más ügyfélnek azt mondták, hogy az elengető szolgáltatónak kell kezdeményezni ezt.Ez ügyben szeretnék felvilágosítást kérni a Trétől, de nem tudom elérni őket sehogy. A kérdésem az lenne, hogy a szerződéskötés és a teljesítés között 8 nap, vagy 8 munkanapnak kell eltelnie? Továbbá, hogy azért nem jelentkezett eddig a T sem nálam, sem az előző szolgáltatónál, mert még nem telt le a 8 nap, vagy arra várnak, hogy az elengedő szolgáltató kezdeményezzen?
A 1412-t hívtam, de megváltozott a menürendszer, és a weboldalukon még a régi menütérkép található.
Az ügyfélazonosítómmal való ügyintézén nem működik, nem reagál rá az ügyfélszolgálat.
Van valami szám, ahol ember veszi fel, és nem egy géppel beszélek? Már vagy 3szor nekifutottam a menünek, de nem találom ami nekem kell. Kezdek agyvérzést kapni... -
Snoop-y
veterán
-
Snoop-y
veterán
A vonali azonosítás bevezetése már megtörtént. Adatbázis anomáliák miatt előfordulhat, hogy nem történik tiltás. Pl hiányzik az AD ( vonali azonosító ) szám vagy nem lett updatelve melyik ISP-hez tartozik az ügyfél. Ilyenkor az ügyfél javára tévedünk mert ha meg jogos a dolog az azért picit gáz.
Amúgy nemsokára bevezetésre kerül a végponti azonosítás is és akkor mindenki csak ott jelentkezhet majd fel ahová megrendelte a szolgáltatást. -
Kobe
veterán
az STB n nem találtam, ezért kérdezem hogy elalvás funkció egyáltalán nincs benne ? Hogy mittomén fél óra óra mulva kikapcsoljon az STB
-
wagi
senior tag
Baján mikor várható IPTV?
-
rii
nagyúr
válasz
T-online #1652 üzenetére
Nekem egészen pontosan T-Home Dupla Optimum-om van, szinte pont egx éve.
ami a leglassabb NET, adatforgalom korlátozás nélkül.ez nekem most kb 3990 + telefon, így fizetek 6.990-et
ha most vennék ugyanígy 3.990-ért internetet és hozzá telefont, akkor kétszer olyan gyors internetem lehetne mint most.
akkor 1024/128
most meg 2048/192-es internetet lehet kapni 3.990-ért.a kérdésem z lett volna, ha egy új előfizető 2 Mbit-es vonalat kap, akkor én 1 éves ügyfél, miért kell hogy kisebb szolgáltatást kapok ugyanazért a pénzért? illetve, nem tudom-e megkapni, és is azt a nagyobb sávszélt.
-
T-online
tag
-=Libria=-: Dinamikus a sávszélesség kiosztás, ezért is mondtam, hogy hívd a 1412-t és jelentsd be hibára(akár most), mert ha nem megy egyik STB sem, akkor 8Mbit/0.5Mbit-el kell mennie a netnek. Ha megy mindkét STB és közben nyomkodod a pip-et is, akkor kb 2.5Mbit-ed marad.
rii: Lehet nem teljesen értem amit írsz, de most a Voip-os dsl telefon + korlátlan 2Mbit-es internet(DSL Solo Happy) 5.490Ft/hó, jelenleg 3.990Ft-ot fizetsz? Light-od van?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
Jelszinteket ide írhatsz!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SörcsaPH!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- KIÁRUSÍTÁS! Utolsó darabok - 40AC Lenovo ThinkPad Thunderbolt 3 dokkoló + 135W AC + TB3 kábel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool CC560 Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! 64GB (2x32) G.Skill Trident Z RGB 3600MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest