Új hozzászólás Aktív témák

  • priti

    addikt

    válasz cszn #3908 üzenetére

    Feltelepíted a 3D drivert és az összes játék 3D-s lesz, max lesz olyan ahol semmi nem látszik a 3D-ből és lesz olyan ahol meg beszarsz olyan jól néz ki, számos lista kategorizálta már a játékokat, hogy melyikben mennyire látszik. Az NV-nek is van ilyen listája, az iz3D-nek is, mindkettőben több száz játék van kategorizálva látvány szerint, de legalább 100-ban már nem csak egy picit, hanem jelentősen megdobja a látványt, százszor jobban növelve a vizuális élményt mint egy 16x AA meg a hasonló finomítások. Ez bőven elég szoftveres támogatottság, ha azt veszem, hogy hány dx11-es játék van, vagy hány physx-es.
    A rendszerek meg egy nyugati közalkalmazott egyszeri jutalmának az ötödéért elérhetők. Az hogy itt a balkánon csóróság van csak egy dolog. Ha tetszik ha nem a grafikai fejlesztések nem a 2D-re fognak fókuszálni, megjegyzem szerintem nem is kell, egy crysis már bőven jó, ebben a túlnyomó többség egyetért. Elviekben el lehet érni a teljes élethűséget, minden fejlesztésnek valahol az a célja, hogy közelebb kerüljünk ehhez a célhoz, de 2D-ben csak egy jó kamera által rögzített képig lehet eljutni, tovább nem. Nézz meg egy kamera által rögzített képet és ugyanazt digitálisan megrajzolva, egyszerűen már elértük, tovább kell lépni. Fel lehet fedezni különbségeket a fények vetődésén stb, de az már ilyen lófing. Most az, hogy egy játék mögött mennyi aknamunka van szinte már csak pénz kérdés, hidd el, hogy ha gazdaságilag megérné egy játék elkészítésére tízszerannyi pénzt áldozni és ugyanúgy használnának hozzá profi színészeket stb. stb. úgy nézne ki, mint egy film. Nem a grafikus korlátok miatt marad el, hanem a munka ára miatt.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

Új hozzászólás Aktív témák