Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #24123 üzenetére

    Én nem akarom ezért őket elítélni. Abból főznek amijük van.

    Én csak azt hiányolom az RT kapcsán, hogy nem mutatták meg legalább egy rendelt játékon, hogy ez az RT mire is jó úgy istenigazából. Mert nem csak ilyen fis-fos effektekre használható ám.

    Mint írtam én se költenék erre az AMD helyében, de ők úgy gondolják, hogy megéri és kész. Felőlem pénzelhetik, én csak nyerek rajta, mert ha veszek jobb VGA-t, akkor megnyílik egy új textúraminőség. :))

    A Metro sem lesz más. Te még nem láttad, de van egy brosúra a DXR-ről, és ki van jelölve, hogy melyik kép a szebb. :D Ez nem véletlen, mert meg lett kérdezve az MS által egy rakás user, és sokan a DXR offot mondták szebbnek. Igazából alig látszik a hatása. Inkább úgy fogalmaznák, hogy a DXR on/off más, de egyik sem szebb a másiknál. Ezért is döntött sokszor az ízlés.

    Az UE4 egyhamar semmit. 2021-et fogunk írni mire ez final formában bele lesz integrálva a motorba. A probléma az, hogy az Epic átrakta a fókuszt a Vulkan API-ra, így a DirectX 12 leképező fejlesztéseire kevés erőforrás megy. Na és ide tartozik a DXR is. Ők inkább arra fókuszálnak, hogy majd a Vulkan RT verziójához legyen meg a támogatás, de az még sokára jön. Addig alpha szinten egy alternatív branchben elérhető akinek kell, de nem egy életbiztosítás a kód minősége.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák