- Hálózatokról alaposan
- TP-Link WR1043ND router
- XPEnology
- Még havi 6 dollárt kérhet a Spotify a plusz funkciókért
- Mesterséges intelligencia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A német hatóság szerint visszaélt erőfölényével az Apple
- Ubiquiti hálózati eszközök
- OpenMediaVault
- Windows 11
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
joshua7 #66202 üzenetére
Érdekes kérdés, mert egyrészt OE-vel jelölve (original equipment) csak a TCR és R esetében hozza a 19-est, akkor pedig 235/35-tel és 8" széles felnivel.
Másrészt pedig 225/35-öt javasol a 7,5" széleshez. És gyári a felnid. Érdemes lenne megnézni a COC-ját az autónak, az mit ír.Az összefoglalóban található link szerint a 235/35 R19-hez 8 J - 9½ J széles való, azaz a 7,5 kevés lenne.
[ Szerkesztve ]
-
joshua7
veterán
-
SeatZola
őstag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni!
Most vettem egy Ford Kuga 2.5 PHEV plug-in hybrid autót (1769 kg önsúly, 225 Le).
Erre szeretnék nyári gumikat beszerezni, mert szerencsémre egy garnitura 225/60R18-as Goodyear UltraGrip Performance+ SUV téli garnitúrával vettem át a kocsit.
Éves szintem kb 15-16.000 km-t megyek kb 7 hónapot a nyárival és 5-öt a télivel. Normálisan, közepesen tempósan vezetek.
Amiket eddig kinéztem:
1. Goodyear EfficientGrip 2 SUV 225/55 R19
2. Continental 225/55R19 103V PremiumContact6 XL FR
3. Bridgestone Alenza 001 225/55 R19
Ezek elméletileg mind ajánlottak SUV-ra. A legfontosabb a jó tapadás szárazon és vizes úton is és az élettartam, mert nem szeretnék 2 évente cserélni. Nincs szükségem sport gumira!
Szerintetek ebből a trióból mit érdemes leginkább? Most az ár tényezőt hagyjuk ki! -
tboldi
nagyúr
válasz
tasiadam #66198 üzenetére
Nem annyira, mint a MiTóé.
szerk.: Jé! Már van Quatrac Pro+ 215/45R17-ben! Persze nem fogom eldobni még az alig 2 éves CC2-ket, de örülök, hogy választhatok nem V mintás abroncsot is már.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Éppen ezért soroltam nyárikat is.
És nem én, hanem apám járná le.És itt ez a Falken is, annyira nem tűnik gyászosnak - mármint azok között, ami kapható ebben a méretben.
Ebben az esetben viszont kelleni fog majd téli is előbb-utóbb, de abban nincs kérdés, hogy újra Hankuki.
tasiadam: Meglehet.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
és Qru:
Nem volna jobb a frissebb fejlesztésű Hankook 4S2? Talán hamarabb öregszik, de ~3 év múlva úgy is elkopna. Vagy talán még hamarabb is, mivel pici a kerék, km-enként többet fordul, mint egy nagyobb kerületű.
Egyébként a szám nélküli Quatrac-kel (-kal, -cal?) én is elégedett vagyok az Ypsilonon.
És a cserélgetés nem megterhelő, egyrészt 2 garnitúra lemezfelni van, másrészt elöl-hátul is van emelési pont a Suzukin, egyszerre egy tengelyen lehet cserélni, és a Parkside ütvecsavarozó is jelentősen meggyorsítja a folyamatot.
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
válasz
tboldi #66187 üzenetére
A Quatrac 5 nekem eddig nagyon bejön, kb. 10ezer van benne, május óta használom. Inkább nyárias minta, a teszteken is szárazon a legjobbak között volt, de amennyi csapadék esik mostanában, így ideális is. A fogyasztás is nagyon jó vele. 175/65R14 méretben és egy Colton van.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Ha már marad a WagonR...
...Milyen gumit vegyünk rá? A nyári (Hankook Kinergy Eco 2) elkopott, a téli (i*cept RS2) bár 6-7 éves, de még vállalható állapotú, szóval tavasszal vagy nyári, vagy 4S kellene.
Az éves futás ~20k km, napi 2x40 km autópályán 110-zel, a méret pedig a nem túl gyakori 165/60R14. Nemigen van értelmes választék, éppen ezért vagyok bajban, a Sailunt, Leaót és társait kihagynám, de a nevesebb gyártók abroncsai is általában régiek, szeretném a legkisebb rosszat választani.Yokohama BluEarth ES, Vredestein Sportrac 5, vagy újra Kinergy Eco 2?
Van még Conti UltraContact és GY Efficientgrip Compact 2 is, de ezek majd" dupla annyiba kerülnek. Bár ha annyival jobbak is, akkor nem számít a felár.4S vonalon a Kinergy 4S2, a Quatrac 5, a GY Vector Gen-2, illetve az első Nexen N'Blue, amik szóba jöhetnek.
[ Szerkesztve ]
-
joshua7
veterán
válasz
focvis #66181 üzenetére
Igen. Nem pályanapoznék, átlagos fölhasználásra lenne.
225-öst nem látok a PS5-ből egyelőre, de 235-ből valóban van.brumi1024: ilyen szinten nem mentem bele a témába, csak az árakat nézem, mint látható. De hasznos info.
Urak, köszönöm mindenkinek a reakciókat!
A PS4 S lesz a befutó.[ Szerkesztve ]
-
válasz
joshua7 #66178 üzenetére
Bridgestone S005-tel jött, mindössze 5 km-t gurultam vele hazáig, így nem tudok véleményt formálni róla. Úgy néztem, ez is "OEM only", de pl. a Maxiguminál lehet rendelni, ahogy PS5-öt is.
Michelin PS5, Goodyear A6 (nem szép), Continental SC7 (nem a barátom), Falken FK520, esetleg ha jó áron akad, PZero közül választanék. Szvsz Te se pályanapozni tervezel vele.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
joshua7 #66178 üzenetére
PS4S-nek az utódja a PS S5, de jelenleg csak OEM-ek kapják. PS5 a sima PS4-nek utódja, egy sportosabb túragumi, míg PS4S-t korlátozottan, de lehet vinni pályára is (UUHP kategória).
PS4/5 - F1 Assymetric 6
PS4S/PS S5 - F1 SuperSportÉn a 4S-t venném, meglepően komfortos főleg a tudásához képest.
[ Szerkesztve ]
-
joshua7
veterán
Golf 7.5 GTI-re új nyári gumit keresek. Jelenleg egy Hankook Ventus V12 Evo2 szettem van, amivel elégedett vagyok , de mindenképp peremvédőset akarok utódaként (ez nem az).
Árban belefér ,szinte' minden. A Michelin PS4 S a kinézett (ebben a méretben - 225/35 R19 - nem látok PS5-öt). A GoodYear Asymmetric 6 a másik. Az előző kocsimon Asymmetric 2 volt, elégedett voltam vele. Árban kb 35-40e a különbség, ennyi beleférne (a linkek alapján 297e kontra 260e). Vélemények?focvis: a 8.5 GTI CS-re mit raktak a gyáriak?
-
den89
tag
Igen, más világ volt. Az autók sem voltak ekkora teljesítményűek és súlyúak, a forgalom is ha negyede volt, azzal még lehet sokat is mondok. Nem siettek ennyire az emberek, stb. Meg ahogy mondod, valószínűleg inkább köztes megoldásúak voltak akkoriban a gumik.
Így van, az a gumi, amit ajánlottál is.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Óvatosan el lehet vele karistolni. Régen egyáltalán nem volt téli gumi pedig akkor még tél is volt aztán még sem halt meg mindenki.
Bár ehhez hozzá tartozik, hogy az akkori gumik keverékükben a mai 4 évszakosokhoz álltak közel pont a jobb téli használhatóság miatt.
Winter Sport 5? Az jó választás volt.
-
den89
tag
Tegnap nyári gumival voltam kénytelen hazajönni 180 km-ről. Nem volt gond, de ésszel jöttem. 1-2 fok eső, havas-eső, köd... Ma már felkerültek ebédidőben a Dunlop-ok.
(2 webshop-ból és 2 kisebb helyi gumistól sikertelenül akartam beszerezni a héten a téli gumikat, pedig Hankook is jó lett volna). 3. gumis tudta 4 nap alatt beszerezni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
BaLee
addikt
válasz
BossBoss #66154 üzenetére
Németh Guminál én is voltam egyszer, korrektek voltak, mondták, hogy szarok a kerékcsavarok (ford betegség) viszont jó 2 év múlva mikor meg akartam cseréltetni egy másik helyen az első-hátsó tengelyeken az abroncsokat akkor kalapáccsal alig tudták leverni a kerékagyról. Nem hiszem, hogy ne fért volna bele egy kis rézpaszta az árba (vagy ha nem legalább szólhattak volna) amivel az új helyen könnyen leszedték volna. Illetve egy defektnél is meg lettem volna lőve aztán fizethettem volna egy tréleresnek egy vagyont...
Gumis szerint nem sokat változott volna a dolog ha 2 év helyett 1 év után viszem, annyi idő alatt is összegyógyul ha nem pasztázzák.
Magyar Gumiszerviz ha már szóba került, 2x voltam ott 2x akartak átverni. Régen apámnak nem akartak felszerelni egy vadi új Matador gumit, mert nem náluk vette és az egy fos. Végül feltették. Anno velem vetettek feleslegesen 16db kerékcsavart az új felnihez (ugyanolyan volt mint a másik) egy vagyonért, végül egy defekt miatt mentem hozzájuk, defektjavítás meg kerékagy kefélés és befújása valami spray-el és 1-2 varázslat és pontosan annyit fizettem a defektjavításért mint 1 új gumi lett volna...
[ Szerkesztve ]
-
#214
aktív tag
Az mindenképpen bátrabb, de nem mondom, hogyha tudod a határaid és nem racsézol, akkor nem élhető szükséges esetben, főleg a mostani magyar teleken. De ajánlottnak semmiképp sem ajánlott.
Ja igen, az LC közben kapott 275/60-as téliket, már fel is kerültek, mindenki boldog.
-
#214
aktív tag
Nem nagy eltérés, meg alapból prémium szegmens, de pár telet lehúztam hajtott (és kormányzott) keréken Conti TS860-akkal, úgy, hogy hátul TS850-ek voltak. Amikor cserélnem kellett a párt, akkor a TS850-et már kivonták, maximum valami raktár mélyéről lett volna újonnan, régi dottal, így inkább elérhető, új dot számos TS860-at vettem. Nem bántam meg, nem is vettem észre semmi hátrányát.
-
Mi a vélemény a tengelyenként eltérő évjáratú gumikról? - esetleg eltérő típusról, utóbbit nem erőltetném igazán, de ez is felmerült bennem, a miért a következő:
Még csak opció, de továbbra se tettem le egy garnitúra felniről (20" 9J elöl ez gyári méret, kivéve, hogy más ET-vel venném, illetve hátra egy 10 vagy 10,5/11J széles szintén más ET-vel a gyárihoz képest), viszont van 4 db 235/35R20 gumim, ami az első tengelyre igazából megfelelő, ugyan nem az amit igazán vennék (245mm széleset vennék), de még profilban évjáratban és típusban sem rossz. Így a 4 felni mellé, csak 2 db hátsó gumit (275 vagy 285/30R20) kellene vennem, ami anyagilag nem mindegy.
Pirelli P Zero van elöl (2021-es gyártás), ez menne hátra is márkát illetően, most matekozom, keresem a forrásokat, ha sok a keret, akkor még opció, hogy bevállalnék egy olcsóbb gumit hátra, ez további -100-e Ft-ot jelentene. (kerékszenzor, szerelés, futómű állítás ezekkel nincs mit tenni szükséges így is úgy is ebben az esetben) -
svedmalac
tag
-
-
svedmalac
tag
válasz
grizlisandor #66151 üzenetére
Igen, ugyanaz ment fel épp azért, mert teljesen korrektül kiszolgált.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #66148 üzenetére
Vredestein Qautrac.
-
svedmalac
tag
Na felkerültek a C5-re az új Quatrac-ok futómű beállítással egybekötve.
Szerelés mindennel 18, futómű 17 ezer Szhelyen.
A levetett gumikat jobban megnéztem, a kopásjelzőhöz még volt kb. fél mm.
Az egyik pár kicsit félre volt kopva a cserélgetés ellenére, de azt már tavaly nyáron tudtam, így nem foglalkoztam vele túlzottan a csere előtt.
Hajszál pontosan 66109km van a gumikban, a jelzőig szerintem elment volna 70-ig.
Repedezés, hatalmas felületi hiányosságok semmi, csak apróbb kicsik, de az sem vészes.
Egy nagyon jól eltalált széria volt szerintem, talán a legjobb érzésre, ami valaha volt alattam.
Remélem ez így is marad... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
tasiadam #66142 üzenetére
Attól még elállítódhat. Akár csak egy nagyobb kátyúba csattanás vagy sok kisebb ütés hatására is elmászhat a geometria. Szóval érdemes időnként ránézetni.
Legkésőbb még ha nem is kellett hozzányúlni a futóműhöz de új gumit kerül fel én mindig beállítatom.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
Ha már téma, hogy a jobbik oldala legyen kívül, nézem a kis méretű 4évszakosakat, és látom, hogy pl a quatrac 5-nél egyik oldala téli, másik meg kevésbé télies mintával van. Ha jól gondolom, akkor forgásirányos is a gumi. Ilyenkor asszimatrikusan minden gumi egyik oldala lesz jobb valamiben? Vagy ilyenkor mi volt az elgondolás? A v mintánál érthető a dolog.
-
tasiadam
veterán
no, belőtték a futóművet, az elülső kicsit kopottabb szélű téliek mehetnek majd a kövi szezonra a hátsó tengelyre?
-
Zsolt802
csendes tag
Sziasztok help pls. Totál amatőr vagyok felni kérdésben és szeretnék venni Kia Vengára alufelni.
A wheelsize.com szerint 6J 15" ET48 az OG felni méret.
Helyette fel lehet tenni 6,5J 15" ET45 -ös felnit?
Ha kicsit is problémás lehet akkor már nem érdekes. Akkor inkább keresek tovább jobban illőt.
-
svedmalac
tag
Értelmes, kultúrált és fejlett társadalom kellene ahhoz, amit leírtál.
A hatalom nagyon is jól tudja, hogy mire képes a társadalom.
Próbálják is lejjebb vinni a mértéket (pl. oktatás átszervezése), mert politikailag ez a kifizetődő.
A népnek meg nagyon nem!
Egy elbutított társadalomnak nincsenek ilyen igényei és elvárásai, mint neked...
A rendszer elvezőinek és azok gyerekeinek meg nyilván adott minden, amit fizetni kell.Ezt kell legközelebb eldönteni, ez kell vagy más.
Az arányokon és a pénzen múlik minden sajnos, az intellektuell nem sokat ér... -
Qru
MODERÁTOR
Sarazáshoz milyen négyévszakost válasszak?
Minél nyitottabb, szélesebb mintaárkokkal gazdagon szabdalt mintázatot választ, elméletileg az annál jobban viselkedik saras földutakon.
A Michelin CC egész jó sárban, a telken teszteltem már. -
No.01
őstag
Szerintem is verlazito ez az egesz. Nincs osszehang meg varoson belul sem holott ennek orszagra kiterjedonek kellene lennie.
Ezert van az is, h meg itt videken is van olyan ahol gond nelkul mennek at a vilagito csekendzsines, rohado vagy epp TPMS-t megsporolni akaro autok, hogy a repedt szelvedorol ne is beszeljek.
Azt meg dontse el mindenki maga, h az vizsgaallomas fele meg mukodo fenyszoro pont a vizsgan nem kapcsol fol (Murphey) akkor az alapbol bukas, de ha kijavitod akkor ujabb vizsgadij utan johetsz ujbol 1 oran belul mennyire mozog egy szinten a fentebb emlitettekkel.
Sajnalom, h itt tartunk. Tudom jol, h itt videken az autoallomany fele siman elhasalna egy szigorubb vizsgan, de ugy meg oda a penz mert ugye kozlekedni csak kell... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Motion_Blur #66130 üzenetére
Reméljük az új kreszben ezen szigorítanak picit.
-
Motion_Blur
félisten
"A végrehajtási rendelet amiatt tud ilyen megengedő lenni, hogy az 50 éves KRESZ felnőttként kezeli az autósokat ebben a témában" - az emberek (minimum) kétharmada szöveget se tud értelmezni, a világát nem tudja, nemhogy a DOT számot meg hogy milyen gumi van az autóján..
"Előre tehát mehet egy nyári szett országúti mintával, hátra pedig mehet egy pár téli terepgumi is, a műszaki vizsgabiztos ebbe nem köthet bele.
A 10 éves életkori határról pedig még csak említést sem tesz a jogszabály"Magyarisztán, trógerország...
-
Qru
MODERÁTOR
A gumis már fel a sem merte szerelni, olvasónk mégis bevállalta a műszakit
A műszaki vizsgán konkrétan észre sem vették, hogy elöl tízéves, 205/60R16-os nyári, hátul pedig ötéves, 215/55R16-os téli abroncsok forognak az autó alatt. Vagy észrevették, de szóvá egyáltalán nem tették. Mi alapján tették volna?
Oké, hogy nem ütközik szabályba de azért ezt nem kéne propagálni... -
svedmalac
tag
Én épp ezért inkább leadom a hulladék udvarban...
Volt ma sztorim a 8-as úton este.
Jöttem hazafelé, egy fehér Skoda ment előttem (utólag esett le az RBM rendszám), ment elég jól, 110 helyett 125. Gondoltam én mennék még jobban is, de csak nem akart lehúzódni.
Erre kirakta két villanásnyi időre a kék/piros villogót a hátsó ablakban.
Na fasza, gondoltam magamban, mára ennyi.
Egy darabig mentem utána mértékkel, mivel csak nyugalomra intett tulajdonképpen.
Aztán mikor később lefordult másik útra, akkor lettem nyugodt.
Már vasárnap este üres úton is ilyeneket kell nézni bakker...[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #66118 üzenetére
Én ott hagytam a gumisnál a régi CC+-okat, és nem kaptam értük semmit.
-
válasz
szabonagyur #66123 üzenetére
Egész jó voltam, akkor 20-at ér annak, aki ilyent keres.
-
den89
tag
Maradok téli-nyári kombónál. Viszont 225/45 R17 méretben, jobban elérhető és kicsit épeszűbb az árazása, mint a 205/50 R17-nek. Milyen télit ajánlanátok, ami belefér kb 45-50k/db árba? Ezt a kettőt néztem: Hankook Winter Icept RS3, Dunlop Winter Sport 5. Szívesen fogadok ezekről véleményt, illetve más ajánlást is. Köszönöm!
Qru: gyors volt, köszi!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szabonagyur #66118 üzenetére
Hirdesd meg 20-ért, csak egyben vihető.
-
t1
veterán
válasz
szabonagyur #66118 üzenetére
Szerintem nagyjából 0.
-
szabonagyur
félisten
Mennyit erhet vajon 4 db, 32e km-t futott 185/55/15 meretben Conti ASC1?
Egy oldalan pici serules, de csak feluleti.
Szeptemberben lenne 5. eves, de mar le lett veve.
-
8
senior tag
Tudja valak azt a gumikeresőnek a nevét, ahol a mintázat bemutatásának éve alapján (is) lehet keresni?
régebben megvolt, de elfelejtettem a nevét, és sehogy sem találom meg. -
deny330
aktív tag
Hát legközelebb ha ilyen van, akkor hamarabb döntök, nem húzom a végső pillanatig. Bár a téli GY gumik után várható volt ugyan ez a történet, mert ott is ahogy megrendeltem a gumikat, rá 2-3 hétre majdnem 6k-val ment fel az áruk/db.
Esetleg 215/40 R17 méretben vagy esetleg /45 méretben van valami ajánlott sportosabb abroncs 35k alatt? Vredestein Ultracot váltana továbbra is. Ha nincs más, akkor másnem a /45 FK520-at bevállalom picit drágábban. -
sagesz93
addikt
válasz
rbalint88 #66108 üzenetére
Nálam most 6 éves a csajszi, nekem meg azt mondja: apa, miért vagyunk gyorsabbak mindenkinél?
De tervezem elvinni idén olyan helyekre, ahol más is halad, nem csak a hétvégi suzukisok tötyörögnek
A GY-re állítottam be figyelőt, ott ha jön be valami értelmes webshopnál 40 alatt, azonnal rámegyek.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #66107 üzenetére
A mocskok, hogy raadasul a mintaja elegge egy pzero nero evolucionak tunik…
sagesz93: akkor gy vagy ps5, eladasnal is sztem segit a minosegi gumi (legalabbis bennem noveli a bizalmat, hogy minosegi alkatreszekkel volt karbantartva)
nalam a kabrio a gyerekkel van a leginkabb kihasznalva (apa, elozzuk meg, mindenkit elozzunk meg! Mindezt Dobogokon)
-
sagesz93
addikt
válasz
rbalint88 #66103 üzenetére
Van pár reakcióm FB csoportokból is, ott a Powergy-t nagyon leszólják(főleg hogy a gyári szerelése P Zero Nero), a Hankook V12-t nem ajánlják erre a kocsira, elvileg rendellenesen tud kopni, Yoko mintája nagyon hasonló ehhez. A GY-t nem írta senki, az szerintem nem lenne rossz, főleg 40 alatt ha el lehetne csípni.
Az autó képességeit 98%-ban abszolút nem használom ki, jó időben a gyerekkel mászkálunk nyitott tetővel, ott eleve nem nagyon lehet száguldozni, egy hasonló felhasználású tulajtól érkezett válasz, aki Matadort vett az autójára és meg van vele elégedve. Úgy érzem kicsit a pénztárcámnak is akarok dolgozni valami olcsó megoldássalDe valahogy az alternatívák nem győznek meg, lehet ilyenkor jobb maradni az eredeti PS5 elképzelésnél.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz
sagesz93 #66101 üzenetére
Ezt talaltam, ami nem ps5 ar es tapados lehet: [link]
Erdekes modon automaxnal es itt is inkabb eco vagy turagumik vannak ebben a meretben.
Egyeb otletek:
Hankookbol V12 evo2-t lattam, az egy eleg regi gumi, DOT-ra kerdezz ra rendeles elott
Yokohama V701
Goodyear Assy 6 [link]Nankang NS2R-t en nem eroltetnem, ha utcara kell a gumi. Esoben eletveszely, szarazon is bemelegitest igenyel, leven ez inkabb mar palyagumi.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Van valami értelmes opció közötte? Hankook S1 Evo?
#66098cOxeR : ránézek erre is, megmondom őszintén a márkásabb gumikon kívül más még nem nagyon fordult meg nálam(így hiába hallottam a Nankangról már sokat, kicsit idegenkedek tőle), így nehéz lépés lenne alább adni, főleg erre az autóra. Egyedül a kihasználtság hiánya, illetve a kevés idő (2 szezon) ami gondolkodásra késztet most.
Előző nyáron még a gyárilag szerelt 10 éves pirellikkel nyomultam és nem éreztem magam veszélyben[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Elden Ring Nightreign - beszámoló
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megmosolyogtató tárterülettel indít az iPhone SE
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...