Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- DIGI internet
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Bittorrent topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PR-Telecom
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hülyegyerek
addikt
-
demars
addikt
Futómű állítás szerintem sem kell, "csak" kerék mérettel variál. Akkor kellene méretni, állítani ha olyan alkatrészt cseréltet ami a dőlésszögbe beleszól (kormány összekötő).
De persze egy állítás pár ezer forint, nem árt vele.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BigBlackDog #41593 üzenetére
8 gen sedan minden üvege hővédős. Sőt, ha jól látom hátul egy árnyalattal sötétebbek gyárilag. Ahogy Qru írta kissé zöldes sárgásnak látszik.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
Nem kell állítás.
Nyárim et45, télim et55, ugyanazok az értékek teljesen...
Rendellenes kopása az életben nem lesz egy egy centis et szám eltérés miatt.
Kopás kb 3.000 negatív kerékdőléstől kezdődik, nekem vételkor a hátsók 2.1 és 2.6 értéken voltak, tök ferdék voltak a kerekek, nulla kopása volt a guminak, gumis azt mondta, 3 feletti értéken kezd a gumi belső fele kopni csak.Ráadásul nekem eibach rugók is vannak, ment a szett német beállítással több, mint 150e km-t, gyári minden az autómon, még a kormányösszekötők is, hibátlan minden, egyedül a hátsó felső lengőkarokat cseréltettem, de azok accord típushibák hátul.
10-es et a megengedett eltérés, vagyis 1 centi, utána már kap a kerékcsapágy rendesen.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #41593 üzenetére
Ufóban már biztos, hogy uv szűrős az ablak alapból (mk1 Jazzben is szériában adták már). Kicsit húzd le, nézz át az üvegen aztán meg fölötte és látni fogod, hogy zöldes színe van nem víztiszta.
A fekete szín ilyen, nem az üveg miatt van. Nem ver vissza fényt (ezért látod feketének), hanem elneyli az összeset.
#nincsbennetarcsi
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #41593 üzenetére
Nálunk az ezüst színű Punyesz jobban felmelegszik a napon, mint a kicsit kékes ezüst Civic...franc tudja, mi lehet az oka. Ha tippelnem kellene, azt mondanám, hogy minél jobb az ajtók szigetelése, annál jobban bent marad a szauna.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
BigBlackDog
veterán
UFO Civicnél szerintetek gyárilag van valami UV-, vagy hővédelem az ablaküvegekben (nem sötétített egyik ablak sem)? Vagy natúr üveglap, azt kész.
Egy ezüstmetál Zafira (igaz a hátsó rész gyárilag sötétített üvegezésű) kint áll egész nap a napon ugyanolyan körülmények között mint a fekete Civic és a Zafirában kicsit meleg van, a Civic ajtaját kinyitva meg konkrétan ömlik ki a forró levegő. Zafirában indulás után 2-3 perccel már kellemesebb a levegő, a Civicnek meg kell egy 15-20 perc, igaz onnantól kezdve viszont sokkal kellemesebb lesz a hőmérséklet, nem kell folyamatosan csavargatni a hőfokot, hogy napon jobban hűtsön. És nem tudom elhinni, hogy csak a szín miatt van ekkora különbség.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #41588 üzenetére
Felni szelessegtol is fugg. Ahogy Qru irta, azonos szelessegu felninel ez 11mm-t jelent.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #41588 üzenetére
11 mm-el lesz így közelebb a felfügesztésedhez és a fékhez a felni... elvileg van ott annyi hely.
Futómű állítás az biztos, hogy kell utána, mert ez -11 mm-es dölésszöget jelent az OEM (gyári) méretedhez képest. Ha nem állítod akkor rendellenes kopása lesz a guminak és a futóműnek is (erősen idő előtt megy mind a kettő a kukába).
#nincsbennetarcsi
-
Aladdin
aktív tag
válasz yodamester10 #41587 üzenetére
Azért a féklámpa LED-esítésnél vigyázz.
Én az Accordomban elöl kicseréltem az irányjelző izzót egy Osram LED-re, arra a fajtára amelyik hátrafelé sugároz, de hangyafasznyit kisebb a fényerő, mint az izzónál. Namost az első index nem egy kategória a biztonság terén a féklámpával. Tehát nézd össze az izzóval, h megkapod-e a kelló fényt.
És azt se felejtsd, h ezek nem szabályosak, tehát egy ráfutásnál rád verhetik a balhét a nem megfelelő fényforrás miatt. -
hülyegyerek
addikt
Felninél a gyári et számhoz képest mennyit lehet eltérni ? A gyári felnié 55, de ami nekem tetszik, csak 44-es.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
yodamester10
őstag
válasz BigBlackDog #41585 üzenetére
Ha ilyen kis bedugós akkor hajlítsd el oldalra kicsit a két vezetéket és jó lesz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #41583 üzenetére
Hehe, akkor siker lett a vége.
Nálam a Civicnél csak annyi a probléma, hogy a hátsó rendszámvilágítás egyik izzója kicsit szeszélyes. Nincs kiégve, nincs oxidálódva, rendesen meg is szorul a foglalatban. Viszont minden egyes út után azt látom, hogy nem ég. Tenyérrel ráverek egy kisebbet a fölötte lévő műanyag lámpaburkolatra, akkor kigyullad rendesen. Aztán hiába csukom le a csomagtartó, kocogtatom, mozgatom a környékét, nem alszik el. Persze, ha megyek vele 5-10 kilométert, utána már megint nem ég. Nincs valakinek hasonló problémája?
[ Szerkesztve ]
-
Aladdin
aktív tag
válasz yodamester10 #41583 üzenetére
Azert ha erre azt mondom, h: na bravo, akkor ugye nem sertodsz meg )
-
yodamester10
őstag
válasz BigBlackDog #41580 üzenetére
Na nem hagyott a dolog nyugodni és kis mazsolaság is volt a dologban mert mind kettő ki volt égve.Most kapott ledet mindegyik hátsó fény.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #41579 üzenetére
Milyen olaj volt benne? LM ezelőtt is?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #41579 üzenetére
4. perctől kezdődően nézz rá! Ugyan sedan, de nála világít.
-
demars
addikt
válasz BigBlackDog #41571 üzenetére
Ez jó! Ezt még nem hallottam "cicaszem". Aranyos
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Winner_hun
titán
Át is lett írva, végre úgy van leírva ahogy annak rendeltetésszerűen lennie kell, nem pedig amit néhányan kitaláltak és erőltetni próbálnak.
Egy hozzászólásra mindig a Válasz linkkel írj, hogy mindenki láthassa mire és kinek válaszoltál.
A felesleges sallang meg kikerült:Ha 1-2 szavas választ szeretnél adni több hozzászólásra is, akkor próbáld meg egy hozzászólásba összegyűjteni a mondanivalódat.Ennek őszintén örülök.
[ Módosította: Qru ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
hdanesz
őstag
válasz BigBlackDog #41566 üzenetére
Van benne izzó egyáltalán?
De igaza lehet Aladdinnak a helyzetjelzővel:http://www.picautos.com/images/honda-accord-2.2i-ctdi-07.jpg
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Aladdin
aktív tag
válasz yodamester10 #41563 üzenetére
Mondom helyzetjelző.
Ezen is, mint a szedánon 4 világít hátul.
Egy kis W5W van benne. -
rbence
senior tag
-
rbence
senior tag
válasz BigBlackDog #41566 üzenetére
Az nem lent van, a vonóhorogtól balra?
"...Life is too short to remove USB safely..."
-
yodamester10
őstag
válasz BigBlackDog #41566 üzenetére
Így van,és azt a lámpát senki nem tudja
-
hdanesz
őstag
válasz yodamester10 #41563 üzenetére
Hátsó ködlámpa?
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #41563 üzenetére
Esetleg nem parkolófény?
-
Aladdin
aktív tag
válasz yodamester10 #41561 üzenetére
A kerek pirosat? Az helyzetjelzo.
-
Kobe
veterán
válasz z123456789 #41554 üzenetére
Mai napig áldom az eszem hogy nem ültem a dízeles szopórollerre ....ugyanilyen évjáratos 2006 os ford dízelen gondolkozunk hogy lassan inkább bontóba adjuk le....nem tudom a honda milyen ehhez képest
-
Kobe
veterán
válasz yodamester10 #41552 üzenetére
Ha jol emlékszem neked is 2.0 accord van
Ott hogy jött ki az 5.7 liter ? Csak mert nekem egy 5 literes motul ment bele és még felet vissza is kaptam palackostul, szintjelzo pedig mernoki precizitassal a max vonalan mutat
-
nagyúr
válasz Snoop-y #41550 üzenetére
Nem tudom meseltem-e mar itt, hogy haverhoz multkor vittek egy celicat, hogy fura hangja van. Haver kerdi, olaj van benne? Párszeee, hát "nem reg" volt cserelve. Haver megnezte a szintet, nem erte el a minimumot elkuldte a sracot a bardiba olajert, ratoltes utan kiderult hogy 7(!)dl volt a motorban! Viszont ratoltes utan ujra szep hangja lett. Ebbol lesz a megkimelt celica hahu-n
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz tboy93 #41549 üzenetére
Atlagjozsi meg nem fogja totogetni iszen a gyarto is megmondta meg a szalonban is ezzel huztak be hogy 20K-ig nem ko felnyitni a motron a tetot. Szoval igy nyirodnak ki a TFSI-k
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
1l/10000km-el csak az a baj, hogy az uj autok olajcsere periodusa eleve 20-30k km ennyi ido alatt elfogy az olaj a motorbol
-
zolynet
veterán
válasz EQMontoya #41543 üzenetére
Öööö, melyik irányba?
100.000km / 1 liter
1.000km / 1liter
10.000km / 10liter
Most ezt ígynem értem, de a lényege az lett volna hogy kb 10.000km alatt 1liter csíp el.
Ami szernitem még a bőven belefér kategória.
Most olvasom egyik 8genes üzijében 4deci / 10.000km.
Tulajdonképp nem is csipegeti.#41542 Qru: másodjra ugrott be hogy miaza 7G meg 8G, mondom subaru gc8 vagy miii....csak mert nem úgy szokás írni hanem így: 7gen accord, 8gen ats, 6gen atr,...
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zolynet #41539 üzenetére
Igazából a G7 jobban tetszik nekem is mint a G8. Az nekem már túl pufók(ás) csak azért került be a látómezőmbe, hogy ha műszakilag sokkal jobb akkor egy olyanba is el tudnám képzelni magam. De ezek szerint nem az.
Olaj fogyit megszoktam a G Astra is ette anno meg B5.5 1.8T Passatunk is. Rutinból ment minden tankoláskor az olajszint ellenőrzés.
#nincsbennetarcsi
-
yodamester10
őstag
válasz z123456789 #41540 üzenetére
Én nem vagyok vállalkozó de jobban tetszik a kombi,azért is ezt vettem.Full extra és még nagy is
Ez vajon hátra irányjelzőbe jó lehet?[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz yodamester10 #41526 üzenetére
Hééééé! Lehet abba pakolni, nyilván aki építési vállalkozó, az kombit fog venni.
-
zolynet
veterán
Ha nem zavar a 8gen accord esetében a hf és a szívósor egyben van és hogy ez a konstrukció már csipegeti az olajat, akkor nyugodtan vedd! 10ekm/1literről tudok. (bár ez az öszzes vetéjtársnál megvan)
Én a kücsíny miatt vettem 7gent, jobban tetszett. Illetve az sem mindegy hogy a 8gen 1misivel lett volna drágább, annyit meg már nem akartam kocsiban parkoltatni.
Már a 8gent is tudják flashelni.Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz yodamester10 #41529 üzenetére
Nekem a civicbe is befer a bringa...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Akos1994
aktív tag
válasz BigBlackDog #41534 üzenetére
Én is csak pislogtam, aztán rákerestem és tényleg van ilyen, nagyrésze szerintem osztrák/német behozott autó lehet, nem is tudom, hogy árulták-e itthon.. Jazz/Fit elődjének mondható kb, európában kemény 3 évig volt kapható.. Fodrászom autója egyébként, csak most hátulról belementek, lökös kicsit megtört + kiderült, hogy alul igencsak rohad és ő azt mondta,hogy beadná a bontóba azt' kész.. amúgy megy meg minden jó, csak állítólag már nem csusszanna át a vizsgán a rohadás miatt.. Pénteken majd alá tudok nézni, aztán meglátjuk, hogy mennyire vészes, meg megérné-e, de azt mondta, hogy nekem üzembentartóival is odaadja, át se kéne iratnom..
-
Akos1994
aktív tag
Sziasztok!
Lehetséges, hogy lesz lehetőségem egy Honda Logo 1.3 vételére, eléggé nyomott áron..
Viszont meglepődve láttam,hogy az az 1.3-as benne nem 75 vagy 80 lovas hanem 65.. Most hogy is van ez? A 65 lóerős motor D13B7 és wikipedia szerint ez csak a Logoban volt. Youtube-on viszont kijön csomó találat d13b7-re 5 gen-es civic-el.. Ami meg 1.3 volt 5/6 genben az meg tudomásom szerint nem 16v se nem DOHC, és azt meg kétlem,hogy azok is 65 lovasak lennének.. Mondjuk nem lenne trauma Pug 106 1.5 szívódé után.. csak furcsállom a dolgot.. -
DeathAdder
veterán
válasz yodamester10 #41526 üzenetére
szedán szép forma, de haszontalan.
Keskeny a szája így szinte semmit nem bírsz belepakolni ami nagy.Haver épp tegnap vett egy bojlert és nem tudtuk betenni az is200-ba, végül az mx5 -tel oldottuk meg...
[ Szerkesztve ]
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz yodamester10 #41529 üzenetére
6gen 4D Civicben vittem már két országúti bringát egyszerre a beltérben lehajtott hátsó ülésekkel (54-es vázméretű Focus és 56-os Trek).
Més que un club!
-
nagyúr
válasz yodamester10 #41529 üzenetére
Gyorszaras a bringam, lekapom az elso kereket, lehajtom a hatso ulest es befer Gerenda mehet a tetocsomira vagy elkerem apos Renault masteret egy korre.
Gazpalackot nem vittem lengyelbe Sok mast viszont igen.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz yodamester10 #41526 üzenetére
Kerlek meselj meg Nem egyszer mentem mar 4-5 fovel 500-1000-2000km-es utra 5-7 napra es mindig be tudtunk pakolni mindent a szar sedan 460L-es csomagtartojaba Nyilvan matracot meg betonkeverot nem ezzel szallitok, de kis legozassal szinte minden befer.
-
-
-
Snoop-y
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #41520 üzenetére
De egy ilyen se lenne rossz: [link]
Szóval keresem a következő autót amibe már a család is befér. Ne értsd félre nagyon szeretem Bubit de a 301 literes csomija az vicc kategória... Konkrétan a Jazz-be sokkal jobban beférünk. Legutóbb nyaralni is azzal mentünk. Nincs ezzel gond csak abba se tartalék, se tempomat, se biztonságérzet nincs.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #41517 üzenetére
Általánosságban érdekel műszakilag (típus betegségek pl), nem konkrétan ez a példány. Ez egy F&F-os boyracer autó azt látom magam is.
Mondjuk ez már döfi (ennek ismerem is az eladóját): [link]
mod:
EQMontoya: Jah, rá is kívántam az ATS-re.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mennyire roller egy ilyen? [link]
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz DeathAdder #41514 üzenetére
De hát facebook egy szartenger. Régen az internetre hitem azt, de a facebook felülmúlta. Tartalmilag foshányadék, információ megtartó ereje pedig (szerencsére) nulla. Mindig is mondtam, hogy a fórumozáshoz kell egy bizonyos intelligencia szint, a facebookhoz csak egy netes telefon. Melyik ez a csoport má'?
-
DeathAdder
veterán
-
bbubby00
őstag
válasz zolynet #41511 üzenetére
Vitz az a csoport, mindenki szerelő és megmondóember.
Legjobban azon szoktam röhögni és egyben szánalmat érezni, hogy azt is kiposztolják, amikor olajcserénél vesz eneos 10w40et meg filtron szűrőt h jajj ők az élet császárai Plussz kombó ha már üzemanyagszűrőt is lecserélikEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
zolynet
veterán
Egyre jobban és jobban úúúúútálom a honda fb csoportot.Érik a dolog, hogy kilépek. Ennyi gyökeret egy helyen, fájdalmas.
Segítő szándékkal írok és állítja rögtön az ellenkezőjét. Áááááááá. Fááááj!
Bocsánat, ki kellett írnom magamból.Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #41509 üzenetére
Lehet a vevőegység hibás (gondolom a blokkolást ne vegyük számításba most ). Ugrókódos, csúszhat a szinkron az adó és a vevő között. Tehát nem a jó kóddal próbálkozik időnként és akkor persze hogy nem indít. Egy újratanítás szokott segíteni ilyenkor általában. Menjen el egy riasztóshoz, az megcsinálja seperc alatt.
#nincsbennetarcsi
-
DeathAdder
veterán
Volt itt szó régebben kulcs(immo) anomáliákról ha jól rémlik.
Haverom békája (amihez csak 1 kulcsot kapott ) néha nem akar elindulni amikor a kulcsot elfordítja.
Csináltatott egy másik kulcsot (nem hondánál), lemásolták a csippet etc.. de azzal is ugyanilyen kiszámíthatatlan.
Azt mondja tegnap reggel nyolcadszori próbálkozás után sikerült elindítani a motort.Milyen hiba lehet ez? Mik lehetnek az alternatívák? valaki járt már így?
-
Peter.70
addikt
válasz z123456789 #41505 üzenetére
Egy velős csont aztán kalap kabát
-
Graphics
Jómunkásember
-
LógaGéza
veterán
-
Peter.70
addikt
Én egy cerberos rendszert tennék bele. De mivel gondolom nem új autó az drága lenne. Egy mechanikus védelem meg valami elektronikus trükk, az jó lehet. Mély garázsban hiába szól a riasztó, vagy nem hallod, vagy már késő, mire le érsz
-
Fkris
őstag
válasz BigBlackDog #41501 üzenetére
MB3 as civic, mélygarázsban parkolok.néha napján suliba és melóba is járok vele, érthetö módon inkább ott féltem.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
BigBlackDog
veterán
Valami normálisabb rablásgátlót választanék inkább (központi zár és indításgátló mellé). Amit el akarnak vinni, azt úgy elviszik -max daruzzák-, de legalább nem menjen túl gyorsan és feltűnés nélkül. A riasztóra mifelénk már Immúnis az emberek többsége.
Milyen kocsiról lenne szó és milyen helyen tárolnád (utca, udvar, panelrengeteg parkolója, stb.)?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Peugeot, Citroën topik
- EA Sports WRC '23
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- PlayStation 5
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest