- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jelszókezelők
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Microsoft Excel topic
- Proxmox VE
- Milyen routert?
- ASUS routerek
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
Hát ha nem akarsz szétrugottat, akkor inkább 1.4-est nézegess, és nyugodtabb leszel. Nem tudom mennyire lehet még találni jó állapotú 6gen 1.6VTi-t az országban, főleg ennyiért...
Kis értékű autót nem éri meg kintről venni szvsz, ugyanis elég sok a lepapírozás, és az fogja vinni a pénz nagy részét.
De én hallgatok, elmondtam már a véleményem odaátAztán ki ne nyírd ez a topikot is!
bbubby00
Sajna így van, egyik ismerősöm vett nemrég autót, kérdeztem tőle, hogy vezérléscsere mennyibe volt? Mondja, hogy minek, csak 130k van benne... Oké, majd rájössz..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Fkris
őstag
Most nézem, nem frissült az oldal, többen is válaszoltak.
Köszönöm nektek is, illetve 1.5 böl vtec volt .
De ha ennyire siralmas a helyzet,akkor lehet jegelem az egész projektet, annyira nem égető a dolog..."...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Fkris
őstag
Utána gondoltam, a cég ahol melózok ( jó, nem irányadó, mert azok dízelek), a teherautók 7-800 ezres futással vannak, és nagyon nincsenek kímélve, foglalkozni meg csak ha muszáj, akkor rendes olajcserével a kiszemelt 1.5ils, 310000 kme se annyira sok....
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
z123456789
addikt
(#39321) Fkris
Terveben van egy vétel? Próbáld megelőlegezni, ha tetszik.(#39323) bbubby00
Ezt mire írtad? Tiéd a piroska?(#39326) Qru
Mit kell nézni a képen?
Az komoly. Lehet hogy félreolvastam volna? Pedig megesküdnék rá, hogy az enyémbe 95-öt ír minimumnak. :S[ Szerkesztve ]
-
wierra
senior tag
Arra azért készülj fel lelkileg és anyagilag, hogy bár kiváló Honda minőség a 6gen civic, de korának megfelelően folyamatosan fáradni fognak az alkatrészek.
Úgy tudom, hogy 1.5 ils fogyasztásban és dinamikában is paskolja az 1.4-eket.
Nem véletlenül nincs belőle sok eladó."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
NoLF
addikt
En kormere neznek annak a nagy hondas ismerosnek, aki azt allitja hogy az 1.5iLS-el pariban van az 1.4iS. Nem is a 24 loero kulonbseg miatt, hanem a az akkori szupersztar vtec-e motor miatt egyszeruen fenyevekkel jobb az 1.5, csak olyat vennek ha tehetnem. Jobban megy es kevesebbet eszik, erthetetlen hogy lehet valakinel a ket auo egy szinten.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
-
nagyúr
-
-
nagyúr
100k-tol indul. A ket iv fenyezve kb annyi. A baj ott kezdodik majd, amikor leveszitek az ivet, korbenezitek a kocsit es rajottok a karosszeriassal, hogy bizony ez nem csak ott rohad. A kuszobok, belso ivek, az alja mind rohadhat. Siman el lehet kolteni 2-300k-t mire rozsdamentes lesz a gep. Szerintem mondtuk mar itt is, 4-500 kozott 100% hogy nem kapsz panaszmentes 6gen-t. Meg 700-ert sem, el van ezeknek szallva az ara, az ilyen 400 koruli gepek foskupacok mind.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Vasarlas utan a vezerles, olajak, szurok, folyadekok csereje siman elvisz egy szazast. Atiras biztositassal siman 70k. 200k tartalek kb eleg is erre, de ha mar kuplung, fek, gumi vagy esetleg valami futomu alkatreszt kell cserelni gondba leszel. A rozsda tenyleg irgalmatlan penzt tud kihuzni az ember zsebebol, nekem csak par folt volt az auto aljan + ivben belul, illetve az ajtomat meg egy meghuzast hoztak rendbe, aztan kapott egy alvaz + uregvedelmet es hopsz 170k. De mondhatnam a futomuvet is, vasarlaskor kopogott egy kicsit, szerelonel + muszakin kiderult hogy cseres mind a 4 gatlo, stabpalca, stabszilent, anyagok, munkadij, futomu allitas 160k. Bele lehet am nyulni a szarba rendesen, egy motor vagy egy valto felujitas se 5ft es az ilyen 400k-s gepeknel eleg nagy a rizikofaktor. Lehet persze szerencsed, sok ember alapoz erre, de 10/9-nek nem lesz es utana perkalhatsz a szakinak kemeny penzeket
Tenyleg nem tudom mennyi a kereted, nem akarok en turkalni a penztarcadban, de 4-500 + kis tartalekkal nem feltetlen civicet neznek.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Remélem nem köveznek meg, de esetleg egy 8 szelepes, 1.6 benzinmotoros Astra (inkább F-ből fogsz normálisat kapni ennyi pénzért) nem jöhet szóba?
Vagy kitartóan keresel és egy tényleg hibátlannak tűnő Civicet hozol el. Ott is lehet bőven meglepi szerintem a korból adódóan, de ha látszik, hogy törődtek vele és nem zörög, csattog, föttög menet közben, szépen jár a motor és kívülről is csak apróbb kőfelverődések vannak, akkor valószínűleg nagyobb baj talán nem lesz.
Esetleg ezeket szerintem érdemes lehetne megtekinteni, ha nincsenek messze. Talán alkuval beleférnek még a keretbe.
Egy
Kettő[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Szerintem F Astránál maradj ekkora keretből. Abból is az 1.6-os, 8 szelepes motort tudom ajánlani, keveset eszik, nyomatékos alacsony fordulaton és a váltója is viszonylag hosszú, pályán sem hangos.
G Astránál több a hibalehetőség és annyi pénzért szintén a kínálat alját kapod el, ami tele van szeméttel nagy eséllyel.
Most mentem én is keresztül nemrég az Astra nézegetésen, F Astrából 500-600e Hufért már kapsz olyat, aminek nem véres a torka, G Astrából normálisabb példány 1m Huf környékén kezdődik, H-nák 1.5m Huf a határ a saját tapasztalataim alapján. Kvára elszálltak az árak.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
G astra 800k alatt nincs normális.
Az jók még millió felett mennek bőven.
Persze ugye szubjektív, kinek mi a jó...Más:
Tesztelgettem most, és valóban ahogy Tsebacsi mondta, 1900-2000 rpm korul mintha berezonalna valami, oke, hogy ez ilyen, de eddig mintha nem hallottam volna szelephezag állítás előtt.
Létezik,hogy osszefugg, vagy szokás szerint csak tulkombinalom?
Asszony nem is hallja, hogy miről beszélek.
Talán akna alatt lenne érdemes megnézni, gazadasra hol mi réteghez, vagy az összes hovedot és tartót végignézni...
Csak se akna, se semmi hozzá. -
-
LógaGéza
addikt
Tarts egy sima plédet a csomagtartóban, és ha meló után koszos ruhával ülsz be, akkor terítsd rá. A jók sajnos elég drágán vannak, pl.: [link]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
z123456789
addikt
Ahogy Honda23 írja. A papírokkal az ő biztosítójához bemész, és leadod. De lehet hogy neten is találsz infót. Semmi köze a te biztosítódnak ehhez. Természetesen, amire megkapod az ajánlott összeget, addigra tudakold ki a szerelőtől/szerviztől, hogy mennyibe fog fájni. Mert ha az ajánlott összeg alá ígérnek, akkor cseszheted. Persze a biztosítónak nem kell tudni, hogy melyik szervizbe viszed, ergo azt sem kell tudniuk, hogy mennyit ajánlottak neked javításra.
Magyarul, ha jön a levél 200 000 Ft-ról, akkor megmondod, hogy az ki van zárva, neked ezt a kocsit 300 000-ból tudják úgy helyre állítani, hogy olyan legyen, mint a törés előtti állapotban. Ne hagyd magad, hogy holmi tax árakkal jöjjenek, erőltesd csak az igazad, hogy most volt szervizen, és ezt, meg azt cseréltetted ki rajta, amik futottak kb 1000 Km-t, és természetesen mind gyári alkatrész.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Hát azért Hondába nem a high-tech cuccokat pakolják az látszik. A programozás amúgy sem az erősségük... Elég ha csak arra a bizonyos CR-V tesztre gondolunk amiben az 4WD rendszerük csúfosan megbukott. Maga a technika nem gyengébb pedig mint a konkurenseknél csak egyszerűen a vezérlőszoftver rossz.
#nincsbennetarcsi
-
-
LógaGéza
addikt
Az MX165 egy nagyon jó kis szett kezdetnek, fejegységről hajtáshoz. Ha feljebb mennél, akkor ajtószigetelés, esetleg egy erősítő az első szettnek, normális kábelezés, és a legvégül egy sub láda.
bbubby00
Szép gép, sose láttam még ilyet Jó türelmet hozzá, és mutasd meg ha erre jársz[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
Általában a Hanno PF830 a minimum ami ajánlott.
Simán megoldható, én is otthon csináltam, valami jó mosószer, hőlégfúvó, sniccer, és nagy adag türelem kell hozzákornelka
A menetzaj csökkentése nehéz probléma, az főleg nem az ajtó felöl jön, hanem a motortér, és a kerekek felöl. A tűzfal általában szigetelve van, azon nagyon nehéz, és költséges bármit is javítani. Te házilag esetleg a hátsó kerekek felett tudsz szigetelni, a csomagtérben, az valami pluszt hoz.[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Qru
MODERÁTOR
Nem tudom így fejből de ha teljesítménycsúcson váltasz (illetve utána egy nagyon picivel de ha padlózod mire felfogod, hogy ott vagy és elkezded kinyomni a kuplungot teljesítménycsúcsnál már utána vagy mert az rpm közben nő, tehát nem késő ott indítani a váltást) az a legideálisabb elvileg.
A Jazz-nél pl 5700-nál van, így 6000 alatt picivel el is váltok, a nagy gépnél ez 6000 ott meg 6000-nél indítom a váltást.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Sosem hittem ezekben. Többször próbáltam Shell vépówer vs sima olcsókutas benzint és elég nagy volt a szórás. Hol jól evett a Shell-ből hol meg baromi rosszul (+/- 1 literes kilengés az marha sok). Pedig ugyanazon az úton járok kb ugyanakkora tempóval. Nyilván nem autentikus teszt... De engem nem győzött meg, hogy annyival jobb lenne a prémium benyó, a felárat beleszámolva meg pláne nem.
Ami miatt megérheti az az injektor, mert az adalékolt jobb kenést ad neki de ez is inkább csak a cr tdi-knél fontos.
Ami viszont csalhatatlanul látványosan jó az a nyugati benzin. Abból 0,5 literrel kevesebbet kér a gép. Sőt már a Horvátoknál tankolt benyóból is láthatóan kevesebbet evett nem csak az Osztrák/Német benyóból.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest