Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
válasz dgyuri0123 #72049 üzenetére
Lehet rohogsz, de igen, inkabb eladnam ahogy van, bontasra vagy arkedvezmennyel minthogy szivjak vele. A lampat is max biztonsagtechnikai szempontok miatt cserelem, nem esztetikai.
Az auto nalam kb vegnapjait eli, szeptemberben mar leszerzodes elott voltam az ujra, csak elmentem egy hosszabb nyaralasra es menet kozben lezarult az adott konstrukcio a kereskedesnel.
Ha jon egy hasonlo ev vegi / ev eleji setup, akkor berendelesre kerul az uj -
Kobe
veterán
utángyártott lámpabúrákkal kapcsoaltban van valakinek tapasztalata ?
Accord 7gen, faceliftes
valahogy nem akaródzik a gyárit megvenni minimum 120-150K/db áronTYC, Johns márkákat találtam 50-80K körül, kérdés jó alternatíva e
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
Hat igen.... Csak eppen eleg nagy szopast tud okozni, igy felek azoktol a markaktol amik allva hagyjak az autot
Teremgarazsban allok vele, egyiranyu, szukitett utcaban, a garazs bejarataval szemben egy jardasziget / viragagyas, en is forgolodok mire raallok.. .. trailer a garazsba beallni nem tud (kimenni az emelkedon plane nem), rafordulni nem tud hogy horoggal kihuzza, szoval ha egy zarlatos akksi vosz valamit az elektronikabol es epp a garazsban van a kocsi amikor megmakkan akkor a 20ezres alkatresz csak a specko mentessel / trailerezessel okoz egy laza 60-70K-s extra dijat.....
Ha autovillanyost hazhoz hivok javitani, az sem olcsobb :) -
Kobe
veterán
Valszeg zarlatos ez a xar
Este feltoltottem, 12.1V volt benne toltes utan
Reggelre - nem volt kocsiban - 11.8
Akksi beszerel, fenyek felvillannak, jol indul a dolog, muszerfal vilagit
Adnam ra a gyujtast, csak teker mintha a szenkefe erolkodne, kovetkezore gyujtasnal mar villodzik az egesz muszerfal, mintha ingadozna az aramerosseg, akksi meg 1-2 proba utan lemegy 10.7V re....Biztositektablaban nem lattam semmit h leegett volna
-
Kobe
veterán
válasz sugarforce #62454 üzenetére
Sztem az akksi halott
Zarlatos, hibasKomolyabb toltore rakva is eleg erdekesen viselkedik
Multimeter hol 6, hol 7.5 voltot miert rajta, a tolto meg 0.0-t es nem tudott csatlakozni ra, viszont "Charged" nak mutatja....
Nagynehezen sikerult toltenem, raolvasassal es esotanccal talaltam egy pontot a sarunk ahol a toltovel is kimertem a 7.5et, viszint ugyanugy teljesen toltottnek jelezte... -
Kobe
veterán
Na, fel van adva a lecke
Allva maradt az accord...
Vadiuj rocket akksi, megyek a garazsba, mar az ajtonyito / riaszto sem pittyen
Gyujtast adnam ra ha lenne, semmi. Full halott az auto.Akksi kiszerel, lakasba felvisz, toltore rarak, 100% / 13-13.5V kozotti ertek ingadozik
Toltes 2 perc alatt megall, hogy teli az akksi
De akkor mi a raktol nincs gyujtas sem? -
Kobe
veterán
válasz sugarforce #60972 üzenetére
A feher, 14 pines (ameltiknek asszimetrikusan vannak elosztva a pinjei,felul 4 + befogato pocok + 2 pin, also sorban meg 3+5)
-
Kobe
veterán
válasz sugarforce #60965 üzenetére
Mindegyik 2003-2008as fejegysegben ugyanolyan a csatlakozo tipusa. Csak mindenhol a fenti linken talalhato 2008-2013as tipushoz talalhatot aruljak, amit mindenhol ugy reklamozzak hogy 2006-2013-as accordokba jo, ami nem igaz mert csak a 8genhez stimmel ez a csatlakozo
En ugyanilyen kabelt keresek 7genbe -
Kobe
veterán
válasz sugarforce #60958 üzenetére
Koszi a tippet
szerinted ha google nem hozna fel 24 fele varianst, 4pinestol 12pinesig terjedo 8 fele kabelveggel, megkerdeztem volna? -
Kobe
veterán
Valaki tudna mutatni, linkelni, egz 2003-2008as accordhoz valo sima aux kabelt (ebay, webshop, akarmi), vagy egy kapcsolasi rajzot a kabelhez?
Yatouros bacodas nem kell, cd tar, track leptetes nem kell, siman egy bluetooth erositot akarnek rakotni az auxra amirol megy a spotify telorol. Emiatt a 800 ftos kabel helyett nem fizetnek 15-20ezret a yatourra
-
Kobe
veterán
Van egy bluetoothos fejhallgato erositom (fiio btr3) ami tud LDAC t is bluetoothon keresztul es hasznalhato autos transmitterkent is
Viszont a kocsiban nincs a fejegysegen aux csati. Milyen motyot kene beszereltetni hozza? Accord 2006 FL, ez a fajta fejegyseg van benn [link]
Igazabol nekem csak aux kell, yatour meg hasonlo cd taras moka nem szukseges (a fiio btr3nak jobb minosegu bt kodekje van mint a yatournak)
-
Kobe
veterán
Accord 2006 2.0 FL, akksit kene vennem hozza
Exide Premium EA456 ot neztem ki, de nem volt keszleten
Mi mas johet szoba?Koszi
-
Kobe
veterán
válasz nandow #60593 üzenetére
En nem azt mondom, hogy lehetetlen, de ahhoz olyan patika auto kene, ami mara a tipus 15 eves atlagkorabol fakadoan nem letezik
Imiet elhiszem hogy elvittek annyiert, egyik legismertebb szerelo pesten, arrol legalabb bizonyitottan tudtak milyen allapotban van, de sajna altalanossagban nincs olyan hogy egy autot 0 amortizacioval adsz elErdemes visszaolvasni itt a topikban es a milyen autot vegyek topikban is, amikor vasaroltam sokat erdeklodtem
Mindenki sokallta mar 2.3ert akkor is a 2.0t, pedig FL
Az elado sajat maga vitte le utana az arat es rakta fel 2.3rol 2M ert a kocsit mert o is eszrevette hogy tularazta, mar akkor is 15%kal dragabbsn hirdette mint az atlag (pedig akkor volt merites, nem 1-2 db volt hirdetve hanem 6-7 csak pesten)Sajna ha hirdetnek 20 db autot, abbol 18db 1.8 korul megy el es akad 1-2 palimadar aki 2M+ t ad erte, attol az stlag meg nem a 2M+ lesz....
Ezt nem a tipus ellen mondom, csak jobb ha valaki inkabb realisan van tisztaban az ertekevel, semmint keson lepodne meg
-
Kobe
veterán
válasz tboy93 #60589 üzenetére
En ezelott 3 eve vettem kereken 2M ert a hasznalatanak megfelelo (boven atlag feletti) allapotu FL MySport valtozatot, km leigazolva, szerviz elozmeny meg 2006bol is megvan hozza, azota alkatreszbol csak gyarival, folyadekokbol egyebekbol pedig premiummal volt kenyeztetve
Eredetileg 2.3-ert arulta a srac, de egy ilyen autoert mar ezelott 3 eve soknak szamitott a 2.3 (volt jo allapotu type s mar akkor is 2.4-2.5-ert)ezekszerint 3 ev + belerakott 50e km utan lerhetnek erte legalabb 2M-et? Aligha hiszem....
Multkor accord csoportban hirdetett valaki facebookon, popec allapotu 2.0 MySportot, az enyemnel kevesebbet futott kmrel, es 1.9ert nem akart elmenni, asszem 1.7lett a vege
De Imi is nemreg adta el a 2.0-jat, akar nala is ra lehet kerdezni mennyi volt az annyi, pedig az ove meg fiatalabbacska is volt, 2007 vegi
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz tboy93 #60581 üzenetére
A 7genek ara eleg szepen bezuhant, 1.6-1.8ert lehet normalisat talalni, 2.0 MySport-ot, vagy exec ot
Van 1-2 orult aki 2.6 ert meg 2.9ert hirdeti a type s-t vsgy full extras exec. ot de hat oket tudjuk hogy csak arulni szeretnek, eladni nem
Sajnos alkatresz ugyileg kezd ar/ertek vesztes lenni a 7es szeria, a gyari cuccok heroin arban vannak, az erteke meg csokken
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
Az accorddal erdemes vigyazni, a 2009eseket sok helyen hasznaltak ceges autonak is, a 2.5M koruli savban azert benne van hogy egy ilyet fogsz ki (atlagban a normalis darabok inkabb 3M+ kerulnek). Igy minimum egy helyszini adatlekerdezes a futott km-re + alvazszam alapjan honda kiadja a gyari eloeletrt a kocsinak, erdemes azt is bekerni
Ha megvan benne a 240K akkor nem art ha a benzinszuro mar cserelve volt, egy 120-240es nagyszerviz azert nem olcso, ne a vevon sporolja meg az elado
270K kmnel mar erdemes megnezetni a lancot is, elvileg 300 korul kellene csak, de ha epp olyanja van, 270nel is megnyulhat
Motortarto bakok nem art ha nem repedtek, szakadtak, nem nagy tetel de originalba az is 40K korul van, lengokarok, foleg a hatso szokta elobb megadni magat
Kipufogo egybe van epitve a hotarto szoknyaval, igaz tobbretegu de ha a kulso mar szakadt akkor az is lassan csereerett (vagy bilihangu marad), nagydumas eladok es markaszervizesek is allitjak hogy ugyanmar nem trtel az, 7-8k az almatresz es 1 ora munkadij, nem felulni neki, egybe van epitve a kipufogoval, 70-80K a teljes cucc
Katalizator hotarto lemez nem art ha nem csorompol, csavarok tartjak meg, nem kritikus hiba, de gyaribol az a 20x45os femlap is 40ezer korul van -
Kobe
veterán
sziasztok
kapott a kocsi egy ajtócserét, a múltkor belementek a bal hátsóba és behorpadt a régi, jobbnak láttam egyben cserélni az egészet, így kapott egy bontottat
Színkód azonos, viszont leheletnyit elüt a 2 árnyalat, ezt polírozással vajon össze lehetne hozni (akár kézi polírral, saját kezűleg)?
Mannol polírszettem van itthon, amúgyis át kéne mennem rajta kicsit, vagy ennél több kellhet ? -
Kobe
veterán
válasz uriember #59345 üzenetére
Felnyitod a motorhazat, a toltoszelepet tudod ellenorizni, csavarhuzoval kicsit benyomod a szelepet, ha szisszen van benne gaz. Civicben nem tudom milyen a csovezes de nekem az accordban van kis olajkijelzo uveg is benne, abban latszania kene hogy levegomentes-e a rendszer. Ha ezek okesak akkor lehet csak a klimarele ment el (hangra katta e a motorterben valami bekapcsolas utan), ha az is ok, akkor lehet halott a kompresszor
-
Kobe
veterán
válasz tboy93 #59344 üzenetére
Nekem azert lenne erdemes megtalalnom, mert ez megint olyan setules ami a casco onresz kuszoben tancol, igy illene mondjuk a masik kgfb jebol fedezni, mert mar a fakkom kivan azzal hogy harmadszor rantanak be 100-150K-s serulesre
casco is 80-90K a kocsira 100ezres onresz mellett, es mindig ilyen 90-110ezres karokat csinalnak benne.... Meg vagy love, mert 100+90et befizetni egy evre nem igazan erdemes, ugyis legombolnak 100at, akkor mar zsebbol megcsinaltatod 100ert es beljebb vagy a casc dijaval
Csak ha kiszamolom, eddig 400-500K ba lesz zsebbol az olyan serulesek javitasa, amiert ha nem ketfilleres hulladek ember csinalja, egy forintba sem kerult volna....
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz Manitou #59335 üzenetére
Az mellekes info hogy kozlekedesi szabalysertes is egyben, mivel egyiranyu uton sikerult kotelezo haladasi irannyal szemben mennie (akar beallt, akar kiallt a parkolobol, csak balra mehetett volna, o a jobb elejevel rakta keresztbe)
A kornyeken (kb 20-30mes tavolsagban) van ket darab terfigyelo kamera is ket iranyban, mindketto ugy elhelyezve, hogy nagytotalban veszi a serult jobb lokost ha arra megy el az illeto (masfele amugy nem tud, egy darab fo utca van es csa), de a rendor szerint 'nemvaloszinu hogy meglesz' (ismert a kocsi szine, magassaga alapjan valami wagonr+ szeru magasabb elsofelepitmenyu cucc illetve a baleset ideje, kivancsi lennek 20 ezres varosban hany ilyen auto furikazik X es Y ora kozott azon a reszen)....
-
Kobe
veterán
Nemhiszem el bzmg mekkora fereg emberek rohangalnak az orszagban... Ma az egyik IQ blasternek sikerult a bal hatso ajtomat es a bal hatso kerekivet gallyra vagnia, parkolasi 'serules' de ugy hogy a fel ajto behorpadt es persze 'nemvette eszre' (szoszerint a fel ajto festekes volt)
Elerhetoseg persze nuku.... Lassan tenyleg eladom a kocsit a pcsaba, ez a harmadik alkalom hogy gallyra rakjak, 3bol eddig 0 ember hagyott barmi elerhetoseget
-
Kobe
veterán
válasz tboldi #58952 üzenetére
Hat meg korbenezek mert motul egyik sincs raktaron, berendelos. Ami epp akad. De nem igazan most akarok kiserletezni, lassan jon a nyaralos szezon, inkabb olyat aksrok belerakni amivel tudok kalkulalni / tudom hogy nincs macera. Van mas gondom ami miatt eleg lesz utanajarni
lesz egy korom autovillanyosnal valami zarlatos.... Egyreszt az utasteri hofokszabalyzo sztem elment, a klima picsafust maxra tekerve is (relecsere megvolt, gaz teli van, kompresszor okes), multkor meg a getto kozepen ejszaka valahogy leengedett az anyosulesen az ablak.... Szakado eso, szarra azott a belter.... Mondjuk makom volt hogy nem vittek el semmit a kocsibol -
-
Kobe
veterán
nemsokára viszem a kocsit olajcserére. Régebben motul x-cess 8100 5w30 at pakoltam bele, de sehol nem találok mostnaában ilyet.....8100 x-clean 5w30 mehet helyette ?
accord 2.0i benya -
Kobe
veterán
Valaki normalis karpitost pesten tudna ajanlani?
Borules, konyoklo szivacs vegett -
Kobe
veterán
Vslski felhomalypsitana, CL7 accordba, 2006os xenonos valtozat 2.0 sport, milyen akku passzol po tosan?
Exide premium EA456ot neztem de fekmesteren eleg horror aron van mashol meg nem igazan hozza ezt a tipust
-
Kobe
veterán
Udv
Alacsiny fordulaton, pl teremgarazsban parkirozasnal koppanasig tekert kormanynal femesen csuszo hang mire utalhat? (kell egyaltalan foglalkpzni vele?)
Olyan mintha femes lapok csusznanak egymason, nem ligtos "vizcsobogasszeru halk hanggal kiserve, de csak tokig tekert kormany + csusztatott kuplung kombinacional hallatszik, maskor nem
En szervoszivattyura gondolok h szelso allasban jobban dolgozik, nem tom masnal is van e hangja
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz hülyegyerek #55338 üzenetére
Klimaval en is szopok rendesen.... Eredetileg nem is kapcsolt a kompresszor, kicsereltuk a relet, akkor mukodott, viszont valami vezerleses gond az fennallhat, vagy a hofokszabalyzo vagy nem tudom.... Maga a kompresszor mukodik, kapcsol, huteni is tud de a szabalyozassal nem kerek valami.
Legalacsonyabb hofokon suvit, megy mint allat, kapcsol automatikusan is a keveres stb, de ha 2fokkal feljebb rakod, vagy 20-21 foknal mar csak "csordogal" belole a kozepes levego, semmi legkeveres.
Ha meg rarakod a ventillatort akkor meg "keveredik" a kinti meleggelNah, update: voltam szerelonel, valoszinu hofok szabalyzo, erzekelo vagy klima vezerlo (ez nem a rele lenne?)
Klima elektromossagra valami szakit tudtok aki ezekre ra tud nezni?
-
Kobe
veterán
Nah, kezdek a klimaba is belebolondulni kicsit.... Nagyon troger kerdes, de a klimanak hogyan is kene pontosan a ventillatorral mukodnie?
Nemreg teljesen elszallt a klima, egyaltalan nem hutott semmit, a ventillator is eleg gyeren csak a meleg fujta be.
Kiderult a klimarele a ludas, szarul zart, hol kapcsolt, hol nem a kompresszor
Rele cserelve. Utana ket napig istenesen megy, varosban szoszerint jeges kavalkad jon belole, ha a ventillatort is felraktam ra magas fordulatra, akkor is. Le balcsira palyan szinten huvos jeges levegot fuj, 21 fokra belove kbVisszafele balcsirol a palyan meg mar megint csak ilyen picsafust kategoriaju langyos levego jott belole, akarhogy allitgattam, auto modba, kezi modba, ventillstor ki
Letezik hogy ket napig birta egy gyari rele?
-
Kobe
veterán
válasz ---Lasali--- #55303 üzenetére
Mivel valami idiota szarra karcolta a burat, ezert elotte el kene tuntetnem valahogy
-
Kobe
veterán
Tudtok ajanlani lampa polirozasra profi embert? Aki normalis vedoreteggel latja el utana
Valami (bar sztem inkabb valaki) osszekaristolta sajna az egyik burat
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz demars #54285 üzenetére
Okmanyirodaba kell megadnod a gepjarmu nyilvantartasba az elerhetosegedet, telefonszam, email, stb. Onnantol kezdve orszagos adatbazisba kerulsz szoval ha videken akarjak radrakni a szadomazo bilincset akkor a videki kozteresnek is fel kell hivnia
Emailt nem erdemes megadnimert akkor azon keresnek, inkabb csak a telefonszamot
-
Kobe
veterán
válasz JoolsNOS #54282 üzenetére
Nagyon konnyen kikuszobolheto a bilincs.... Be kell regisztraltatnod a telefonszamod a polgarjenonel a hivatalba, es bilincseles elott kotelesek egyszer felhivni + 15perc turelmi idot adni az elallasra.... Birsagot meg adhatnak, de bilincset nem rakhatnak fel enelkul
-
Kobe
veterán
válasz yodamester10 #54128 üzenetére
Nyilvan egy ujat en is
A kovi valoszinu civic lesz, nekem az accord magaba nagy, asszonynak meg kene valami funyiromotorral szerelt varosi cruizer, pl yaris
Amugy a fogyi miatt nincs okom panaszra, az auto szoszerint termeli a jovedelmet, meg 10-12 literes fogyinal is erosen pluszos lenne a tortenet, szerencse a korrekt elszamolasnak es tamogatasnak
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz yodamester10 #54119 üzenetére
Az ok..... Ettol meg no offense, de elobb lovom fejbe magam (haromszor), minthogy dizelt vegyek
-
Kobe
veterán
válasz TaylorPro #54115 üzenetére
8.297 most 18000 regisztrált km után a fogyi. Mondjuk ez accord 2.0
a pálya sokat elvisz meg a belváros nálam.....de a legbarátibb amikor otthon megtankolok és a régi 6-oson dörgölök végig a pályáig, akkor azon a szakaszon 5.9 megvan 90-110-es tempó között
ha nem lenne szekszárd után brutál szar, néha pénztárcabarát lenne azon menni végig
-
Kobe
veterán
Bocs, elore is szolok offtopik lesz: valakinek kocsi oroklessel kapcsolatban vsn tapasztalata?
A csaladi jargany nalam fog "landolni" hagyateki utan, de en egybol el akarom adni, nem akarok ra kolteni es hasznalni sem fogomSajna pont most jar le a muszakija, de ilyeneket targyalas elott mar nem koltenek ra.... Illetve atvetelkor kgfb-t sem akarnek kotni ra, arra a par napra-hetre
Forgalombol ideiglenes kivonas, vagy mi a legjobb modszer ilyenkor?
-
Kobe
veterán
Olajcsere lesz, de valoszinu valtok motulrol (7-8000nel elkezdi enni rendesen)
Castrol., Mobil1be gondolkoztam meg helyette, castrolt azt mondjak nem eszi ha az ajanlasnak megfeleloVelemenyek?
-
Kobe
veterán
Nah, elertem egy sztem megoszthato, hosszu tavon is relevans fogyi adathoz
22k km, ebbol 16k fuelioval vezetve: 8.36L atlag (2006 accord 2.0 sport)
Havi kb 1000km, palya 800, bpest varos 200-250kmAmi erdekes hogy a fogyi-barat motul olajjal - bar tudom nem kene - de 0.4-el tobbet eszik, korabban olajcsere elott volt 7.9 stabilan az atlag, "sima" x-cess 8100-al
Sztem visszavaltok -
Kobe
veterán
válasz Winner_hun #53244 üzenetére
Nemmondod?
Az aktualis legfrisebb listajat nem talalom, nem a usert....
-
Kobe
veterán
TypeV Lacitol rendelt valaki mostanaban? Vagy tudna kuldeni egy aktualis listat tole?
Az istennek sem talalom crx forumon -
Kobe
veterán
-
Kobe
veterán
7gen honda accordban elegge kifényesedett a könyöklőm, illetve a vezetőoldalon az ajtón levő kartámasz része a belső ajtóborításnak.
Tippek, hogy honnan lehetne jó minőségű könyöklőt,kartámaszt beszerezni (újonnan mondjuk, bontottal ami szintén fényes, nem vagyok előrébb) ?
+amit keresek az belső ajtóborítás, illetve annak a műanyag elemei, pl a nyitófogantyú, amin ez a szénszálas hatású ezüst mintézat van, nem tudom ezt lehet e külön beszerzeni vagy csak egyben a telejs borítással...
Csepeli bontóban kárpitos egységek nincsenek, már próbáltam
-
Kobe
veterán
válasz TaylorPro #51800 üzenetére
Azt hagyjatok ki a tortenetbol, hogy a kocsi szine es lakkozasa az evek multan valtozik, fakul, mattul, ugyanugy ahpgy a nap kiszivja a muszerfalat, ugy a festest is csak levesbe latvanyosan.
Jo a gyari festek, csak eppenseggel a decire kevert boltit ugy keszitik, hogy szinmerovel bemerik az arnyalatot &egy kisebb darabrol (pl tankfedorol) es ahhoz keverik hozza.
A gyari meg siman elterhet 1-2 arnyalstnyit mire felpingalod
Ilyen szempontbol, javitoleszletek teren a carcolor a legjobb, naluk nem csak a festelet kapod es gyufaszallal felkaparod, vagy vakolokanallal, hanem adnak mindent, csiszolot, rongyokat, mindent a javotashoz. 11K korul van egy profi csomag es az kb 1 elemre (vagy 15000 kavicsfelverodesre ) eleg
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz pitama #51787 üzenetére
2006os atlagos esztetikai allapotu, de jo motorikus allapotu accordot, 2.0 benzinest nem lehetetlen kikapni 1.8-1.9 korul, 200e km alatt
Cssk egy pelda, en 2 eve vettem 2M ert a 2lityos sportvaltozatot, ugyanazok mozognak most 1.8 korul, de volt 2.35-2.4ert executive akkor is - azota eltelt 2ev ugye
Nekem ahhoz hogy +5-600at kifizessek, rohadt sok plusz es hasznos extra kene bele, hiaba executive (az h mi hadznos egy 2006os autonal mar cinkes hogy mennyire hasznalhato, navi, stb... Nekem egy ulesfutes nem er fel misit)
En 2.1-2.2t mondanek, de inkabb 2.1 korul, 2.15, meg akkor is ha kavet foz es bemondja a pontos idot mikozben az ulrs masszirozza a hatam...
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
Ge**jol, a kiscsaj siman lepadlozta neki pesterzsebet kozepen nem mert megallni, vagy sietett haza a safe housr ba utana nem tom
Viszont a belter elegge le volt lakva, a bor jobban berepedezve, a radio tekerogombja kozepen kitorve, ezust gombok megsargult feherre kopva.... Hiaba na, az a rohadt kopogos muanyag belso ami a 2003-2008as focusban meg mondiban van.... Az accord azert szolidabb, sehol egy kopas meg... Es 40cmrel rovidebb igy is...[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
erről a kocsivásárlás jut eszembe, anno amikor néztük a kocsikat, haverral találtunk egy 3.2-es biturbo 2006-os mondeot.....esélyesebb volt már az accord, de egy majd 300 lovas kocsit muszáj megnézni....
Elgurultunk megnézni, egy kb 160 cm magas szolid törékeny leányzó mutatta meg, ő volt otthon az ember helyett....haver kb 100-110 kg között, én 120, 2m körüliek vagyunk, elég morbid humorral.Nézegetjük az ótót, haver a csomagtartót csekkolja, majd viccesen elkiáltja magát: te, hallod, ebbe három halott k****a is simán elfér. Na azt az arcot kellett volna látni amit a csajon, amikor ezt meghallotta, majd mondtuk hogy akkor mennénk egy próbakört is.....
-
Kobe
veterán
válasz BigBlackDog #51777 üzenetére
Eggyel korabbi, de majdnem ugyanilyen motoros az enyem, a computer is majdnem tok ugy mukodik.... Nalam is szokott ugralni pl tankolaskor, de ahhoz hogy 15nel tobbet mutasson mar meg kene eroltetnem magam (pedig tankolas utan altalaban 1-es 2-esbe cammogok haza a lampak miatt) vagy allohelyzetbe uresen porgetni (minek?)
Inkabb arra tippelnek hogy a 370K alatt a benzinszuro es egyebek nem surun voltak cserelve, elvegre cegesoto lehetett
-
Kobe
veterán
Nevermind, megtalaltam hahun. Tenyleg szep, csak szerintem draga egy kicsit
Viszont hahun talaltam egy feher 2008as accordot 2.4ert meg is lepodtem hogy na milyen jo vetel.... Aztan nezem a kepet, 370K km es computer szerint 30L-es atlagfogyasztas.... Cseppet sem lehetett akkor szarra hajtva
-
Kobe
veterán
Accordnal is lehet erezni az utat rendesen.... Ezt az egyet nem szeretem benne, hogy gyakorlatilag meg a repedeseket is visszaadja amikor atmesz rajtuk, a nyomvajuk, kisebb godrok meg egyenesen remalom
Pont most viszem Imihez meg utana muszakira, kivancsi vagyok a rugok milyen allapotban vannak.... De tudtommal ezek gyarilag is ilyen kemenyek
Nincs valami "budapest edition" vagy "budapest recommended" szett amivel kevesbe veserazos a varosi furikazas?
-
Kobe
veterán
válasz pitama #51758 üzenetére
Azert ne hagyatkozz ennyire az eladora meg a papirjaira.... Foleg ha 10-13 eves autorol van szo, szerinted a kotelezo markaszervizes ido utan hany percet fordult meg markaszervizben a kocsi, 2* akkora alkatresz es munkadijert? Nem sokszor.... Annyi ido alatt mrg sokminden tortenhet a szervizkonyvvel ugye...
Lattam mar en is karon varjut, az elado megkonnyezte az autot amikor mondtam hogy vinnem, mert akkora hondas markabuzi es ugy imadja, es hat a csalad tagjat keszulnek eladni aztan kesobb derult ki hogy arrol sincs fogalma milyen olaj van a kocsiban vagy mikor lett cserelve.... De persze papir akadt mindenrol, meg arrol is ami nem is ugy volt
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
Meg annyi ha markaszervizbe gurultok a tulaj jelenleteben mindenkepp kerd el a kocsi teljes markaszerviz elozmenytortenetet kinyomtatva.
Ha a tulaj nem megy bele, lehet valami mismasolas a hatterben.Mondjuk ezt raer utolag is ha az allapotfelmeres eredmenye jo, de ha mondjuk karervenyesiteni akarsz (pl rejtett hiba vagy nem kozolt, eltitkolt serules miatti arleszallitast kersz) azt utolag mar macerasabb mert jogi uton tudod csak ervenyesiteni
-
Kobe
veterán
válasz pitama #51751 üzenetére
Kulsosegekre tudsz csak, ha kivulrol belulrol nincs lelakva akkor joesellyel motorikusan sem.
Sajat szemlere elviszed az okostelod es a helyszinen lekered a kocsi adatait az autoszkop alkalmazassal.
Ha stimmelnek az adatok, futasteljesitmeny stb akkor a tulajjal megegyeztek, hogy az altalad kijelolt szervizbe elgurultok egy allapotfelmeresre. Szakszerviz kb, 10-11e huf, egyeb szinten normalis szerviznel 7-8e huf kb.Ezt mondjuk eleg az 1-2 tenyleg eselyes darabbal eljatszani csak
-
Kobe
veterán
2006 FL benzines accordhoz a gyari fekeket ki gyartja? Illetve ugyanaz a tipus, vagy hasonlo melyik lehet pl fekmesternel vagy egyeb shopokban?
Mondjuk csak kivancsisagkepp erdekel, mar megrendeltem elore a gyarit, egesz jo aron volt csak kivancsi lennek az atpapirozas mennyit dobbaz arcimken ha HOP os csomagolast kap
-
Kobe
veterán
a beltéri és csomagtartó izzókat gondoltam lecserélem ledesre. Lumenetnél van egy rakat elszórható ajándékpontom, gondoltam ilyesmikre beváltom, viszont beltéri izzókat nem találtam sem az autóizzó, sem a járműtípus szerinti kategóriánál
A beltérbe milyen típus való pontosan ?
-
Kobe
veterán
Meghozta a jezuska az ajandekot nalam is...bar nem ezt kertem karacsonyra. De lehet a mikulas volt inkabb, merthogy piros volt a kocsi ami meghuzta a hatso lokost a parkoloban, es persze semmi cetlit nem hagyott az istenganeja...
-
Kobe
veterán
válasz Horel77 #51531 üzenetére
Nalam is most halt meg az egyik kulcs, es a csavar is megszakadt benne.... Szerencse van full gyari tartalek, de kell majd egyet csinaltatnom, a masik mar maugy is szarra fenyesre kopott
Hondanal egy zarcsere amugy mi penzbe fajhat, illetve tudnak csak 1db zarat cserelni?
Multkor nekem valaki valami 400K t mondott kompletten szettbeValakinek megtetszhetett az oto, es megbuheralta a zarat, csak keson vettem eszre, taviranyitoval nyitom...
Casco persze csak rendorsegi bejelentes utan fizetne ra, de a valahol, valamikor, valaki, az elmult 1 honapban barhol barmikor megkiserelhette a lopast nem eleg egzakt egy bejelenteshez.... -
Kobe
veterán
válasz nandow #51492 üzenetére
Elarulom neked ugyanott, alleenal az aluljaro kihajton szivtam meg anno en is kezifekessel, annyival tetezve h en sotetbe haromba kapcsoltam balfax modon es ugy probaltam lejton felfele a vadiuj kuplunggal elindulni
Irdatlan ferodol szag, fust, de amugy semmi baja, a tarcsanak 2-3 hasonlo leegest siman birnia kellA kezifekkel nem nagyon tudsz mit csinalni (nekem is ilyen, nem fogja lejton a kocsit), max rafesziteni a bovdenre - lehet mar megnyult az evek alatt, es azert nem fogja, vagy ki van vallasodva a hato fektarcsad es nem a teljes feluleten fogja pl a betet, emiatt is csokkenhet a fekhatas hatul valamelyest
Nezesd meg mindkettot, en emiatt nem rohannek hatra betetet meg tarcsat cserelni, egy bovden csere, feszites meg beleferhet[ Szerkesztve ]
-
-
Kobe
veterán
válasz yodamester10 #51473 üzenetére
Lehet en emlekszem nagyon rosszul de volt hogy autopalyan mentem, pont semmilyen pozicioba nem kattintott kallantyuval es amikor izombol elkapott egy nyari zapor akkor ugyis elkezdte maganak torolni.
De majd atnyalazom a manualt en is -
Kobe
veterán
válasz Horel77 #51468 üzenetére
Nalam az accordban ugy van, hogy tudod kapcsolgatni a kallantyut fel, illetve 2 fokozatban le+ kallantyun van egy csavarokapcsolo, azon van az intenzitas szabalyozas. Az auto mod az ezen a korkapcsolon van, viszont ha a kallantyut nem kapcsolom egyet le akkor hiaba szakad az eso akkor srm kapcdol be magatol
Nincs elottem a manual hogy ez igy normalis e de nekem ugy remlik esore kene a szenzornak is kapcsolni
-
Kobe
veterán
Az esőszenzor ellenorzesere van valami tuti modszer?
Lehet en hulyultem meg de nekem ugy remlik a lapatok kapcsoltak maguktol amikor elkezdett esni az eso, ablaktorlo kallantyu allasstol fuggetlenul, mostanaban viszont erosebb veretes kozben sem indul be
Erzekelni erzekel valamit, mert auto allapotban hagyva valtozo idokozonkent torol amikor eleg viz osszegyulik, de ugy tunik a bekapcsolas nem megy vmiert -
Kobe
veterán
válasz yodamester10 #51096 üzenetére
En ezt pakoltam ma be [link]
A parameterei alapjan es 4350K vs 5000K,szoval hidegebb fenyunek kellene lennie. Nem is a hatotavolsag, inkabb a szinho erdekelne, hogy az hogy a verbe lehet
Kedden megyek gumizni, majd csinaltatok egy merest hozza, kivancsisagbol.
Viszont kellene majd burat is takaritanom valahogyan, kezd belul latszani a por. Nem tudom hogy valahol magasnyomasuval kifujjak e, vagy hazilag pl szivargyujtos kis kompresszorral
-
Kobe
veterán
na bedobtam az új xenont a tütübe
Bevallom 30 gurigáért nem esett le az állam. Lehet majd csinálok fotót, de úgy írták ez a fajta Osram a forgalomban kapható leghidegebb színárnyalatú égő....ehhez képest elég sárgás, még így is.Csak tudnám akkor azokba a szép bömösökbe meg ódikba mit pakolnak hogy olyan szép kékes fénye lesz, illetveaz hogy a rákba lesz akkor forgalomengedélyes
-
Kobe
veterán
kicsit fel van adva a lecke xenon ügyben
Osram Xenarc Cool Blue Intense 66240CBI-HCB 5000K D2S
Osram Xenarc Ultra Life 66240ULT-HCB D2S
Kb egy árban vannak, elsőre 1 év, utóbbira 10 év a garancia. Viszont már refiből is egy ideje az osram cool bluet használom, nekem jobban jeött ez a kicsit hidegebb színhőmérséklet.....de 1 év garival nem tudom merjem e bevállalni
-
Kobe
veterán
válasz yodamester10 #50930 üzenetére
hát házilag tuti nem állok neki lökhárítót bontogatni egy nyamvadt izzó miatt
amúgy ez a 2-3 cmes szintkülönbség mennyire normális ? láttam már képeken, hogy többeknél ilyen, gondolom az automata szintező állítja így
-
Kobe
veterán
nah, esedékes lett volna lassan az égőcsere, tegnap megadta magát az egyik xenon....csak hogy ráerősítsen
accordban ha xenon izzót cserélem, kell valamit külön szintezni, beállítani?
A mostani ami benne volt, az mindig úgy világított, leglaábbis én vezető oldalról mindig úgy láttam, hogy falra vetítve a jobb oldali izzó fényvonala kb 2-3 cmrel lejjebb volt a vezetőoldalitól, volt egy kis törés benne -
Kobe
veterán
Ma sikerult majdnem frontalisan totalkarra torni az accordot
Ezuton is gratulalok annak a videki istenbarmanak, aki falubol kijove a tereloszigetet es tablat epphogy elhagyva a fouton csak azertis kiugrik az IFA mogul kb 30-cal elozni, miutan kinezett es latja hogy szabalyosan kozleledve jovok szembe, de o azert is meg probal a 30 eves szakadt, telipakolt opeljevel kigyorsitani 200m-en....
Rogton satufek, kozben lattam csak meg hogy a nyomorek meg utanfutoval is van, of course... na ott mar csak az imara es az abs-re hagyatkoztam, kb 5 centin mulott hogy nem viszem el az elejevel az utanfutot 90es le duletbol...
A legszebb az egeszben, hogy idiotankkal persze az egesz csalad ott volt a kocsiban, ha en elcsapom az utanfuto veget, akkorat lendit rajtuk oldalra hogy az IFA ala kerulnek es szoszerint ledaralja az egesz familiatNem tudom emberem hogy ertekelte utana a szitut, nekem 5 percre felre kellett allnom a murvaba, annyira remegtem az idegtol.... Kivanok neki meg sok szep hasonloan kivitelezett manovert, lehetoleg a komplett familiaval, mint most...
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
7gen accordhoz lattam mostanaban tobbfsjta fejegyseget, csak olyat nem amivel en szemezek
Kocsiban spotifyrol szoktam zenet, es wazerol a navit (vagy neha guglirol)
Vam mar olyan fejegyseg ami neadjisten ezt tudja, valami android alapu, amihez mondjuk eleg telorol megosztani a mobilnetet?Az egyetlen dolog a jelenlegi felallasban ami zavar, az h ket kulon cucc kell, telefon tarto es fm transmitter, no meg az h utobbi mono ugye...
-
Kobe
veterán
válasz orbitalion #49268 üzenetére
Just fyi, a hondak nagytobbsegebe a 0w20 tol 5w40ig gyakorlatilag barmi jo, meg mezikonyv szerint is, abban is igy specifikaljak. Szoval olyan nagyon nagyon nem lehet melleloni, ha egy picit madikst vesz, mert azzal is ajanlason belul marad
Mas lesz ott a gond ha ennyire eszi -
Kobe
veterán
Nah, az auto (a. k. a 'Tibi) kezd megbaratkozni az uj olajjal
Lejottunk horvatba, sikerult egy personal best fogyit osszehozni, 6.4L.... 300 km utan mev haromnegyedig a tank ... Nem is rossz ahhoz kepest h koppanasig teli a kocsi cuccokkal -
Kobe
veterán
válasz yodamester10 #49139 üzenetére
Nekem pl folyton kint van a kormany mellett a telo es megy rajta waze es spotify arrol megy igy nem gond zenet leptetni maugy se szoktam, spotify eleg okos mar a valogatasaival.... hivast kezelni viszont ez is tud
-
Kobe
veterán
válasz yodamester10 #49136 üzenetére
Kicsit szolidsbb kinezetu mint ezek a csapos ize fajtak, es ugyanugy popec [link]
-
Kobe
veterán
válasz z123456789 #49115 üzenetére
Kint vagyok pont osztrakoknal, tegnap pl tojasjeg esett.... Mak h a cegessel, nem sajattal
-
Kobe
veterán
Ez egy altalanosabb megkozelitese volt a dolognak, lehet olcso volt, de biztos nem haveri alapon kalkulalta azt sem...vagy ha igen, akkor rossz gazdalkodo nem szeretnek tetelesen belemenni hogy melyik varosban melyik szerelo hogyan kalkulalgatja az arait, de ha nem akar csodbe menni vagy ehen halni, akkor mindegyiknek szamolni kell egyeb kotelezoen fix koltsegekkel....igy van ez mar par ezer eve, amiota piac letezik, nem tudom, nem igazan ertem ebben mi a meglepo, es miert rancoljak sokan a honds dzervizes arakra a szemuket
Nyilvan kis muhelyben ahol nem kell recepciot, nagymellu recepciost, csarnokot, tobb szerelot fenntartani, alacsonyabb lesz az ar, ennyi -
Kobe
veterán
válasz -cobra- #49031 üzenetére
lehet nonsense, de elárulom neked, mindegyik szolgáltató, ipartól függetlenül így működik.....a Honda márkaszervízben kialakított referencia időadatok az egyes műveletekre szerinted hogy vannak kalkulálva? bőven benne van a hűlési idő is muszáj belevenniük, máskülönben csődbe mennének 2 hét alatt, főleg mivel a költségek nagyrésze a fix üzemeltetési költség, nem az élőmunka....attól, hogy a motor hűl pár percet és a szaki nem a te kocsidon dolgozik, attól még a bak amin van, áramot használ, a csarnokot világítani kell, ha meg a jómunkás elmegy közben budira, vizet használ.....stb stb
ha ettől függetlenül tudtok olyan szakit aki stopeprral méri mennyi volt a hűlés és menyni az aktív munka, szóljatok, legközelebb én is doa viszem
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- RING Video Doorbell 3 - Okoscsengő
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
- Delonghi Nespresso lattissima touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest