Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- JavaScript topic
- OpenMediaVault
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PR-Telecom
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #00809728 #43294 üzenetére
Én itthon egy bicklit sem bíznék a márkaszervízre nem hogy egy autót. Egy olajcserét még talán meg tudnak csinálni (leszámtva, hogy sok helyen játszanak az olajjal). Olyan gány munkákat láttam tőlük... A leghülyébb szerelőket alkalmazzák többnyire sajnos.
#nincsbennetarcsi
-
demars
addikt
válasz Buster17 #43295 üzenetére
Én még nem kerekeztem át. Jövő héten jó idő ( jobb idő) lesz, lassan esedékessé válik. ( sógoréknál úgy is nov. 1 től kötelező a téli gumm, ha jól emlékszek )
Én is szépen lemosom, lekezelem a gumit és waxolom a felnit. Így tavasszal csak fel kell pattintani és szépAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
#00809728
törölt tag
válasz Bandi18 #43227 üzenetére
Szia...
Kicsit belemerültem a totyikban és megakadt emme hsz-n a szemem.
ja meg a külföldről behozottak tabuk.Kint melozom elég sűrűn Ausztriában és autokozmetikázás,fényezés,kerámiázás a szakterületem márkaszervizeknek (Honda,toyota,nissan,mazda márkaszervizekben)
Sajnos azzal egyet értek ,hogy sok kereskedő eljátszotta már a lehetőségeit és a bizalmát a totalcar csak az óra tekergetésről+2-3autóból 1-et varázsolnak stb...és még folytathatnám de kérlek NE vedd egy kalap alá azt aki mondjuk lehet korrekt is.(ez ritkább)
Szoktam én is behozni autót ami jó és tuti fix De Ausztriában és Német országban még van arra pénz,hogy márkaszervizben csináltassa meg az autóját és kifizeti a 100-300euró/óra díjat+a többi cuccot.
De valjuk be itthon egy 1.4benzines jazzt vagy esetleg civiket ki visz be a márkaszervizbe pld egy sima olajcserére ami 40.000ft.Nem álltalánosítok csak leírom...Biztosan akad de 20% voksolom.
Audi 4-em van Magyarországi első 3évbe mig garis volt oda vittem 50.000ft alatt sosem álltam meg vele.
Elvittem egy korrekt olajcserés céghez ott öntik be előttem sőt még jobbak szakmailag és 25.000ft meguszom.
Azért leírom az én oldalamról is: Hírdetek egy civicet és jönnek is a hívások rendesen.2007-es 1.9misi
-Be sem mutatkozik el sem jön 1.7ért kp viheti,na ebből úgy 3-4van.
-autószerelő: egy nagyon jó barátjának a feleségének a civicje már nagyon öreg és az ön autóját szemelték ki.1.7én megvenném de ha elmegyünk magához ott 1.8-ról beszéljen .
-Eljőtt majd minden tetszik,probakör stb...és elmegy vesz le pénzt és lefoglalja..Nos azóta is jön.
-oda jönnek megnézik tetszik minden klafa de megnéz még egy olasz alfát is.
-tényleg ennyi km van benne?Na erre már nem is válaszolok hanem leteszem.Mint írtam kint melozok elég joban vagyok már a kinti fönökőkkel elfogadtak megszerettek hívnak is rendesen.Ök szokták azt mondani amit a Józef nem vesz meg azt a Magyar autókereskedő megveszi.
Hírdettek egy mazdát 2006-os 159.000km-rel tudtam,hogy 220.000 felett volt benne mert nálunk volt leadva.
+ nagyon szét volt rohadva.Magyar kereskedő megvette kipurhabozta és lett bellőlle egy frissen festett 159.000km autó.
1.4-ért árulták.Ugyanolyan felszereltségü autót árultam én is csak az enyében valós 105.000km volt és nem volt festegetve igaz nem 1.4ért hanem 1.5ért.Hiába volt szervizszámlám meg mi egymás szerinted melyiket vették meg?
Most meg felkerestek,hogy 1év után az autójuk sajnos el kezdett rozsdásodni és tudnék -e valamit kezdeni vele.Nem hajtottam el de mondtam nekik nem lesz 2ft...Írhatnák még de ...nem teszem.További jó autóvásárlást és remélem mihamarább megtalálod a neked megfelelőt.
Remélem nem bántottam meg ezzel senkit sem nem azzal a szándékkal írtam.
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Igy jó?
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Tsebacsi #43288 üzenetére
O annyit kerdezett mi a gyari meret. Erre ketten is linkeltetek hogy 16 akarmi.
Erre en batorkodtam megirni hogy ez modellfuggo es lehet 17 is
Ha veletlenul EX-e van es nem figyel es mondjuk miattatok megrendeli a 16-os teli szettet biztosan csuklani fogtok egy ideig[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz Snoop-y #43286 üzenetére
Jogos, nem figyeltem, 17es felnire szeretne gumit? Azt hittem téligumit keres aztán vesz rá vasfelnit
Jól láttam, ne tessék kötekedni, ha vényóc ha nem(#43287) -=Libria=-:
Nemár ez komoly? Eszméletlen ez az ország...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kobe
veterán
Kozutkezelos sztori
Nyilatkozatba utasitottak el a karteritest mondvan van tabla kihelyezve. Majd indoklaskent becsatoltak az utolag kihrlyezett tabla kepet. Zsenialis. Kar h van aznapi helyszini fotom, exif bol datum kiolvashato
Jogasszal folytatom, rohadjanak meg
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43267 üzenetére
Műhelyt nem mondok, nem is tudok. Én magam csinálom az ilyen dolgokat. Illetve van karosszériás ismerősöm, aki munka után foglalkozik ilyen javításokkal. Lassú, de alapos. Mondjuk ő pont feleslegesnek tartja az alváz fújást. Azt mondta a gyári festésre hiába fúj rá az ember, nem ér semmit se. Inkább üreg védelmet ajánlja ő is.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Bandi18
tag
Sziasztok
8gen Civic-re (ufó) mekkora téli/nyári gumi kell ?
[ Szerkesztve ]
-
-
Snoop-y
veterán
válasz z123456789 #43264 üzenetére
Amugy ha valaki tutira akar menni akkor nem ilyen trutyikat hasznal.
Subaru forumon jelen van a Plastidip forgalmazoja. Onnan jott az otlet hogy erre is lehet hasznalni (versenyautokat szoktak vele alvazvedozni) Mivel a PlastiDip-et ketfele modszerrel lehet felvinni (egyik a sima felfujod elokezeles nelkul ekkor le lehet huzni szaradas utan mint egy gumi-bort) masik verzio (elokezelik ) ekkor kb eltavolithatatlan!
Es nem kerul tobbe mint egy alvazvedos trutyizas.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
z123456789
addikt
válasz Jaffa75 #43265 üzenetére
(#43265) Jaffa75
Hát meg az is meggyőző számomra, hogy márciusban csak jövő év januárra tudnak időt adni.
Bemész, semmi cicoma, csak ezzel foglalkoznak, ott a főnök is esőkabátban, és nyomja a melót.
Boyzinak a Gustavsson csinálta, tavasszal még adtak ajánlatot nekem is. De valóban, ahogy elnézem inkább restaurálással foglalkoznak, szóval ott vannak a szeren.
Igazán nincs mit. Sok sikert, ha rászánod magad!(#43266) demars
Dehogy írom le. Csak ezt a speciális feladatot nekem nem tudták megcsinálni, és másokat akiket ajánlottak, azoknak sem láttam referencia munkájukat, szóval nem akartam kockáztatni.
Te tudnál mondani műhelyet amúgy a megyében, ahova elvinnéd? (Mondjuk Sporon Csontosautón kívül.)
És szerinted ki fogja nekem ezt leszedni? Kompletten lebontani mindent, átcsiszolni...fuu. Szerintem senki
Ezért kell elmennem évente vizsgálatra. -
demars
addikt
válasz z123456789 #43264 üzenetére
Azért ne írd le GYMS Megyét! Itt is vannak jó szakik, csak te pont belehúztál.
Amit én tanácsolok még neked, ha gond lehet azzal amit felkentek neked múltkor, akkor azt szedesd le mielőtt felhordják az újat! Másképp nincs sok értelme ismét lefújni az alját.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Jaffa75
őstag
válasz z123456789 #43264 üzenetére
én is olvastam a cikket a TC-on, elég meggyőzőnek tűnt, és a további találatok is erősítették csak a Dinitrollal kapcsolatos bizalmam! (remélem Tboynak is átment a válaszommal kapcsolatos korrigálásom )!
Sajnálom hogy így jártál, baromi gáz, hogy ilyen kis hazánk...Ha jó munkát végeznek, akkor emberi árat hajlandó vagyok kifizetni - legalább gyűlnek a tapasztalatok, és az ajánlások itt a topicban!
Köszönöm hogy megosztottad a tapasztalataidat!
-
z123456789
addikt
(#43252) -=Libria=-
(#43262) SzalaiG
Na, akkor egy kicsit had szálljak be én is az alváz/üregvédelem témába.
Hozzáteszem nekem még nincs, de márciusban kaptam 2017 januári 27.-i időpontot a Rusztika BT.-hez.Hogy miért akarok hozzászólni? Mert ha nem szánod rá a pénzt, akkor tuti, hogy egy nagy kalap szart csinálnak az autóddal. Jól mondja Tboy, 60-70-80e egy ilyen művelet, ami jónak ígérkezik. És kérj számlát, és kérj fotós dokumentációt! És kérdezd meg, hogy melyik művelet mit jelent? Részletezzék mind az üreg, és mind az alvázvédelmet! Nem vicc, mai világban nem egyértelmű mindenkinek. Nekem csináltak móváron a route 1 szervízben "üreg és alvázvédelmet" (amiről még mindig nem írtam blogot, pedig már ideje lenne) 50e Ft-ért nettó, számla nélkül...
A többit mondják el a hsz-ek, és a képek!
HSZ-ek itt kezdődnek.
[link]
[link]
Képek.Szívesen válaszolok bárkinek, hogy hogyan NE csináltasson üreg és alvázvédelmet! Egyébként Sunny84 kolléga megvolt elégedve az ugyan itt készült alvázvédelemmel.
Illetve nekem is azt mondták Rusztikánál, hogy felteszik az alvázvédelmet, de évente vissza kell mennem megnézetni, mert sajna ami most fent van cucc, nem tudni mennyire volt előkészítve, és nem esik-e majd le. Szóval több kárt mint hasznot. Ja és ha visszaolvastok, láthatjátok, hogy nem az olcsót kerestem, hanem a jót. Annyi volt a bűnöm, hogy nem akartam BP-re elutazni. Bíztam abban, hogy GYMS megyében is megoldható. Tévedtem. -
tonyi
tag
Sziasztok!
Lengéscsillapítóból ki mit ajánl 7g5d 1.6-hoz, ha Eibach pro kit-et is raknék be. Persze a gyárin kívül. Nálam a Bilstein B4, Koni Strt, Kayaba, Sachs a sorrend. Monroe-t nem akarok, Sachs-ot nem ismerem, de sok német márkánál gyári beszállító."Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
Fkris
őstag
Nekem sikerült drágára kihozni a kerékcserét, úgy látszik...
A nyári szettet elrakás előtt mindig lepucolom, eddig nem is volt gond, mert sima acélfelni volt az előző autón.
Viszont most, hogy először nyúltam alufelnihez (ami saját, bezzeg amikor faterét csináltam, semmi nem történt), sikerült megsérülnie.
Nekitámasztottam a falnak, jött egy nagyobb széllökés, erre nem fellökte és mivel a felni része kijjebb van, mint az abroncs, ezért ráesett, és felsértették az apró kavicsok a fényezést.Mennyibe javítanak alufelni fényezést normális minőségben?
Lehet, hogy hagyom a francba, csak mivel friss a sztori, még perpill nagyon zavar.
Aztán ha tavasszal előkerül, lehet csak legyintek, és marad későbbre ez a projekt (pl alvázvédelem után, van pár hely, ahol épphogy elindult)...Ui: Ezért én is kiváncsi lennék, mibe csinálnak normális alváz/üregvédelmet.
Tboy neked csinált egy fura nevű cég, nem?[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
nagyúr
Változó. A munka minőségétől is függ, az autó használatától (hol és mennyit áll, garázs etc.). Ha fos a műhely akkor akár egy év után se ér semmit vagy több kárt okoznak mint hasznot. Jobb esetben, korrektül megcsinálva (nincs rozsdaátalakító, helyette drótkefe, aztán 3-4 réteg alapozó, karosszéria tömítő ahova kell, rücsis jó fajta alvázvédő, üregvédelem) akár kitarthat 5+ évig is... cserébe egy ilyen művelet simán 60-80k is lehet.
-
Kobe
veterán
alvázvédelem meddig tarthat? hány évet bírhat ki?
lekértem a teljes szervíztörténetet, 2006-2010 között több alkalommal is kapott alvázvédelmet márkaszervízben a kocsi, ez gondolom 3-4 év alatt elavul, vagy tévednék? -
Horel77
tag
válasz z123456789 #43248 üzenetére
Az ügyvéd szempontjából mindenképp.
-
Jaffa75
őstag
válasz z123456789 #43246 üzenetére
az ügyvéd 5 perces munkadíjára elég is lenne ... a 4-es szett ára!
-
vbbb
addikt
Elég réginek meg viharvertnek tűnik ez a civic amiben elkapták a robbantgatót, valaki ismeri a kocsit? A hátsó szélvédő felfogatása borzalom.
[ Szerkesztve ]
-
Horel77
tag
Na kipróbáltam a rádiót ablakfűtéssel, nekem egyáltalán nem zavarja.
-
Aladdin
aktív tag
válasz kabalapasika #43234 üzenetére
Nincs eltomodve a a napfenyteto vizlevezetoja az A oszlopban?
-
Horel77
tag
válasz kabalapasika #43239 üzenetére
Vizelettartási problémák nincsenek?
Lehet, alá kellene nézni a szőnyegnek, hátha látszik, hgy honnan jön. Szerintem attól még jöhet a doblemeznél, csak lefolyik a szőnyeg alatt, és ott gyűlik össze,ahol átáztatja a szőnyeget. -
kabalapasika
tag
Koszi! De a pedal alatti resz nem vizes... akkor alul van valami rohadas?
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz kabalapasika #43234 üzenetére
Doblemez tűzfalnál szokott szétrohadni a 6 gen accord.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #43231 üzenetére
Ahogy Horel is írta az jó cucc. Nem olvad olyan könnyen, és igen cipzárhoz én is azt használom. ( most vettem motoros bőr ruhát és mellé egy tégely méhviaszt, na az is jó anyag, nem folyik, nem ragad)
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
kabalapasika
tag
Sziasztok! 99es évjáratú accordomnak vizes a vezető előtti szőnyeg. Napfenytetős! Hol ázhat be? Koszonom aki válaszol!
-
válasz Bandi18 #43202 üzenetére
1.4 iszonyatosan gyenge és az autópálya tempó már közel a véglet számára.
Nekünk is 1.4 van, kizárólag városi rohangálós 2. autóként van használva, ezért nem akkora hátrány az 1.4.Továbbá +800EUR a biztosítás és +450EUR a járműadó évente a különbség az 1.4 és 1.8 között, így nem volt kérdéses, hogy második autónak jó a kisebbik.
Otthon csak 2.2 dízel vagy 1.8 benzin, más szóba se kerülhetne számomra.
I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯
-
Horel77
tag
válasz Bandi18 #43225 üzenetére
Nekem néha nyiszorgott a műszerfal kerete, levettem, az illesztési felületnél van rá ragasztva egy vékony szalag, hogy ne a műanyag érintkezzen a műanyaggal, az el volt csúszva. Megigazítottam, plusz átdörzsöltem gyertyaviasszal (nem röhög, nagyon jól működik ), azóta csendben van. A rádió/klíma kijelző a nyáron kezdett szórakozni, csak át kellett forrasztgatni. Ezek szerintem apróságok, emiatt nem érdemes eltántorodni.
-
-
válasz Bandi18 #43225 üzenetére
Mi nemrég vettünk egy 2007-eset 210.000km-rel, nem zörög és működik mindene. Még.
Én is azt olvastam, hogy az angol melósok elég lazán vették a szerelési előírásokat és szigórúan a teaidőt eleinte, emiatt néhány csavar nem lett meghúzva, kábeleket csíptek be az elemek illesztésekor, stb...Pár dolgot kellett javítani: az ajtót folyamatosan nyitottnak érzékelte a vezető oldalán. Az előző tulaj odacsukta a biztonsági öv csatját és megütötte a kapcsolót, csak ki kellett húzni kézzel a deformálódott műanyagot amiben a mikrokapcsoló ül.
Nem ment a szivargyújtó, biztositó csere megoldotta.
VSA és ABS hiba random felvillant, a fékkapcsolót kellett kicserélni.
Nem kimondottan hiba, de a váltógomb már egészen fiatal példányokon is csúnyán le van harcolva, egyszerűen undorító, ezen nem kell meglepődni, ilyen. Cserélni kell.
Ezenfelül kopó alkatrészeket cseréltettünk vásárlás után (kopogott a bal első futómű pl, stabilizátort kellett cserélni).Ja, a hátsó ablakfűtés olyan zajt generál, hogy azonnal elmegy a rádióadás, ha bekapcsoljuk, ugyanis az antenna mellette fut az ablakban.
[ Szerkesztve ]
I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯
-
Bandi18
tag
válasz BigBlackDog #43226 üzenetére
Köszi a választ Megnézünk párat és meglássuk. Átvizsgálva mindenképpen át lesz, így talán kisebb a lutri faktor, ja meg a külföldről behozottak tabuk.
-
Bandi18
tag
A népítélet olvasgatása kissé elbizonytalanított, mert mi a 2008-2009-es facelift előtti Civic-ek eléggé betegesek voltak. Írtak zörgő beltérről, elromló kijelzőről.
Van valakinek személyes tapasztalata hogy ezekkel kapcsolatban ?
-
Kobe
veterán
válasz csabi94 #43214 üzenetére
En 3 jol kinezo civicet hagytam ott az egyik honda kereskedesben, hasonlo okok miatt. Mint kiderult nemetbol behozott kocsik, csutkara kiflancolva, meg a kipufogobol is a motorterbe folyt szilikon folyt kb, de azert voltak ketseget ebreszto dolgok....osszevissza voltak gumizva, parasodott belul tobb elem, erdekesen kitoltott szervizkonyv (pont tudtunk nemetul)
En inkabb az egeszsegesen hasznalt autonak hiszek, amin latszik, legyen benne tobb, de tudjam hogy valos, meg lekerdezheto, ha meg van rajta 1-2 hasznalati nyom -
csabi94
őstag
Tegnap néztünk egy osztrák import autót (Civic), és a ködlámpa volt a nappali menetfény. Kérdeztem a kereskedőt, hogy az hogy, meg miért, azt mondta, hogy kint ezt így szokás. Hát nem tudom, nekem furcsa, elvégre elég erős ahhoz, hogy tiszta időben vakító legyen.
Azért érdekelne, mert amit vettünk az is xenonos, és jó lenne rá nappali menetfény, hogy ne kelljen nappal kapcsolgatni a xenont. Gondolom akkor tovább fog tartani a trafó, illetve az izzó is. Van arra esély, hogy tényleg a ködlámpa megfelel erre a célra, vagy valami utólag beépíthető megoldás kéne? Vagy hagyjam az egészet a fenébe?
-
csabi94
őstag
válasz BigBlackDog #43215 üzenetére
Elvittük, szépen ment, nem zörgött, jól működött. A fékeket nem találtam kopottnak. A hangja nagyon szép volt, gyönyörűen jár a motorja, és alig van meleg alapjáratnál hangja... Meg nem mondanám hang alapján hogy 1.8-as.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz csabi94 #43214 üzenetére
Ugyan már, erre manapság már sohasem lehet mérget venni (pl. 0pel márkakereskedésnél már láttam hasonlót)! Mondjuk, ha állapotát tekintve is lehetett látni, hogy jobb, mint a 82e km-es másik példány, akkor azért már erős ok van a bizalomra.
Gondolom azért egy tesztkörre elvittétek, nem?
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
Hivatalos Honda szervizek nem tekergetik az órákat, ugye? Tegnap foglalóztunk egy kocsit a Honda RM-Royal Motornál, és volt egyfajta bizalmunk, az autó gyönyörű, ezért aztán úgy döntöttünk, hogy mindenféle állapotfelmérés nélkül hozzuk el. 110.000 km-es, végig ott szervizelt, első tulajos autóról van szó. Fél év garanciával. Felelőtlenség, avagy jó döntés?
(Mindezt az után, hogy megnéztünk egy másik autót, és 82.000 km-esen mindene el volt belül kopva, karcos volt, pedig a kinti szerviz alapján is annyi volt benne amikor behozták).
-
Aladdin
aktív tag
válasz Kikiri7 #43212 üzenetére
Az első lökhárító alatt van a hőmérséklet jeladó.
Nekem is csinálta, h mosás után megragadt egy fix hőmérsékleten, mert a csatlakozóba beszivárgott a víz, de múltkor pont leszedtem a lököst és kapott egy kis szilikonzsírt.
Namost ha szerencsés vagy, akkor a csati a gond, ha nem akkor az érzékelő. -
Kikiri7
tag
Sziasztok,
Arra ötlet, hogy melyik résszel lehet gond amikor a műszerfalon lévő hőmérséklet jelző fixen 28 fokot mutat?
2006-s AccordElőre is köszi
Kikiri[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Bandi18 #43208 üzenetére
Az 5. huroknál újralinkelem
Vezérlés csere emiatt nagyon nem indokolt 300 000 km alatt, szerintem.
Olajcsere pedig függ attól, hogy milyen olajat tetetsz bele, 2800/l-től 3500/l-ig kb, és emlékeim szerint 4 liter alatt valamivel kell bele. Munkadíj meg amennyit a szerelő nem szégyell elkérni
0W20, 0W30, 0W40, 5W30 mehet bele, és A1B1/A3B3, illetve SM, SN.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Bandi18
tag
Annyit még tudtok nekem segíteni, hogy az 1.8-as motor láncos vagy szíjas ? Illetve a vezérlés/olaj csere kb mennyit kóstál ?
-
Horel77
tag
válasz Tsebacsi #43201 üzenetére
Nekem még 6.1 alá sosem sikerült országúton vinni, városban meg egyáltalán nem okoz gondot 10 folé vinnem. Mondjuk sokat vezetek bakancsban. Én asszem genetikailag alkalmatlan vagyok a fogyasztásra figyelve vezetni. Amúgy meg ez így is baráti fogyasztás az előző géphez képest (88-as 3.gen 2.0EX Accord) -
Bandi18
tag
Van szerencsére 1.4 és 1.8 is a hirdetések között. Az 1.4 mennyire élhető (1.8 felé tendálok csak kérdés hogy melyik jobb állapotú)
A szerelőhöz visszatérve az Imihez részt ki tudná nekem valaki fejteni ?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest