Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hülyegyerek
addikt
10 év Hondázás után búcsút intek a márkának, köszi mindenkinek az eddigi segítséget. Qru, légyszi vegyél ki az összefoglalóból, nem akarom elvenni a lehetőséget az új tulajtól.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
A 8.gen Accordnak gyárilag ilyen kemény a futóműve, vagy sikerült egy hibás példányt vezetnem ? Mazda 6-ból átülve olyan kemény volt, mintha egy f1autót vezetnék, de még a saját Civicemhez képest is brutális volt.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
A múlt kedden végre átvehettem az autót zsír új motorral és vezérléssel. Kiderült, hogy a klímahűtő is cserés, azt is megrendelték.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #69031 üzenetére
Angliában gyártották egészen tavaly júli 30.-ig. Akkor volt a gyárbezárás. Még a márkaszerviz számára is rejtély, hogy azóta hol készülnek, de tuti hogy nem Japánban. Én Törökországra tippelek.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #69028 üzenetére
Kölcsönautóval nyomom egyelőre. A tavaly októberben motorcserére bevitt autóhoz most kaptak alkatrészt, szóval semmi jóban nem reménykedek, bár a használtpiaci árakat elnézve lehet, hogy fél év múlva párszázerrel többért elmegy majd.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
2005-ös 300 ezret futott 2.2-es dízel Accordnál milyen hibákra lehet számítani a turbón, porlasztókon és a rohadáson kívül ?
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Üdv. A fórumtársak közül volt már valakinek motorcserés az 1.0 t-je ?
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz darthzannah #68258 üzenetére
Köszi, király vagy
boogie84: igen, én voltam
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #68255 üzenetére
Ragasztva volt, gondolom a műszak vége felé készült, és nem jutott rá elég anyag.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz Carvus #68065 üzenetére
Tudom, hogy későn, de szerintem bőven megéri. Egy olajcsere 70 körül van, engem az autó kb. 15 ezrenként küld olajat cserélni. Ha többet használod városban, akkor még többször is. Ha akármi más is becsúszik mellé ( légszűrő, pollenszűrő, stb), akkor több lesz, mint 70.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz Aladdin #67851 üzenetére
Pont ma vezettem egy 2.5-ös összkerekes RAV4-et, elég meggyőző gép. A fogyasztása pályán viszont majdnem koppra ugyanannyi, mint az enyém. Az ára meg két és félszerese....
FollowTheORI : autópályán pont ezért irreleváns, hogy hibrid e vagy sem. Akkor gyorsítok nagyot, amikor felhajtok, és ennyi.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz szabonagyur #67848 üzenetére
Kapásból a Hyundai / Kia páros ugrott be, náluk ott van az 1, az 1.5, meg az 1.6 turbó is hibrid nélkül. Szerintem azok a márkák, amik sikeresek tudnak lenni az elektromos autóikkal, simán megengedhetik maguknak a sima benzines/dízeles autók árusítását is.
Aladdin : értem én, hogy jól tud fogyasztani egy nagyköbcentis hibrid az autópályán, de abból a 2 l különbségből 10 év alatt sem hozza vissza a felárát egy nem hibridhez képest.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz tboy93 #67846 üzenetére
Akkor innentől kezdve nem olyan autót választok, ami a felhasználási szokásaimhoz passzol, hanem olyat, amilyet az EU rámerőltet. Értem én, de valahogy más márkák meg tudják oldani, hogy ne csak hibridet lehessen náluk venni.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz tboy93 #67838 üzenetére
Remek dolog, hogy ránkerőltetik a hibridet... 99%-ban pályán használom az autót, mi az isten haragját kezdjek a hibriddel ? Sose hittem, hogy ezt mondom egyszer, de asszem a következő új autóm nem Honda lesz.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Húz az, csak baromi hirtelen kell váltani. Nekem a 2-es rövidsége a nagy szívfájdalmam, ebben 70-nél már kapcsolni kell a hármast, az 1.8-ban 96-nál fogyott el.
Mondjuk pont, hogy autópályán nem szoktam vigéckedni, 5. , 6. bőven elég a dinamikus közlekedésre. Mondjuk az enyém manuális, cvt-vel nincs tapasztalatom.BigBlackDog: na ott aztán volt kolinmekrézés a váltóval rendesen. 120-nál vissza 3, aztán gyorsan 4.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz nandow #67682 üzenetére
Szerencsére én kimaradtam ezekből. Lehet, hogy le se cserélem
Már a 2.4 is ennyire háklis volt az olajra Azt hittem, hogy csak az újabb konstrukcióknál (plusz vw, bmw, ford) számít ennyire.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
-
hülyegyerek
addikt
válasz dellfanboy #67676 üzenetére
10. genem van.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Sziasztok. Lassan eljön a 120 ezres nagyszervizem, ami egy kisebb vagyonba fog kerülni (3-400 Mátyás), ezért elgondolkoztam, hogy mi lenne, ha lecserélném a Civicet egy 8.gen Accordra. Kizárólag 2.4-esben gondolkozok, tudom, hogy lusta disznó vagyok, és ki is kereshetném, de van valami nyűgje annak a motornak ? Van olyan sportos futóműve meg direkt kormányzása, mint egy újabb Civicnek ?
tboy93: Annyira bajos, hogy nekem eddig 95 ezer km alatt már hátsó fékbetétet is kellett cserélni Ismerek olyat, aki már 300 ezer környékén jár, de semmilyen gondja nem volt vele. A cvt-ről nem tudok nyilatkozni, de 4-en járunk vele dolgozni, egyikünk sincs 180 centi alatt, de mindenki bőven elfér. Mindenki meglepődik, hogy milyen tágas belülről. A feleségem Ceedjébe csak keresztbe fér be a babakocsi, a Civicbe viszont hosszába is. Az baromi nagy különbség.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz FollowTheORI #62331 üzenetére
Hona Hungary : "Igen, Az 1980-as évek végétől már ez a rendszer van a Honda Civicben."
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
-
hülyegyerek
addikt
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #60119 üzenetére
Én azért bevállalnám, kár, hogy véges volt a keret, mikor megvettük.
Na jó, ha végtelen lett volna, akkor Ctr-t veszek, és azon sincs. Bájdövéj még mindig jobb a zörgő tetőablak, mint a kigyulladó motor ( bocs Tse )hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #60117 üzenetére
Zörgés, valamint a tetőkárpit ragasztása megadja magát a tolótető környékén.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz boogie84 #60111 üzenetére
Láttam, hogy az fb csopiban is feltetted a kérdést
44k km alatt semmi baja az 1.0-nak, a klímát meg se érzi. 129 ló / 200 nyúlmókus azért egyáltalán nem kevés.
Szopni valszeg a tolótetővel fogsz, arról láttam már másokat panaszkodni.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Semmi esélyed sincs rá, mint ahogy az előttem szólók is írták. Ilyenkor a szerviz kötelessége megsemmisíteni a sérült alkatrészt, pont a csalások elkerülése miatt. Egy részről érthető, más részről akkora hatalmas pazarlás, mint'állat.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz tboy93 #59621 üzenetére
Az illető 1 év alatt rakta bele a 240-et, szóval ha cégautó-policy miatt 5 évig lesz nála, akkor 1.200.000-ről lesz majd 200-ra visszaokosítva
Addigra lehet, hogy a kezelőszervek is széthullanak rajta, lehet majd azt is fikázni.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Nekem is volt már első lökös cserém (fél éves volt az autó), színrefújva érkezett az új, és semmi színeltérést nem látok. Ha nem a te hibád volt, akkor egyértelműen az okozó kötelezőjére kell megcsináltatni, mivel ellenkező esetben önrészt kell fizetned. Garanciális autónál szóba se jöhet a sarki Feribá, még olajcserénél sem, különben ugrik a gari.
Más : aki eddig kételkedett a P10A2 (1.0 t) megbízhatóságában, az ne tegye tovább. 40 ezres szervizen volt az autóm (10 hónap alatt ment bele), én meg kérdeztem a szervizvezetőt, hogy volt e már nála nagyobb futású új Civic. Erre behívott a műhelybe, ahol egy másik 1.0-án éppen a 240 ezres kötelezőt csinálták. 240 ezer alatt a kötelező dolgokon kívül nem cseréltek benne semmit....
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz sugarforce #58716 üzenetére
A világ normálisabbik felén tök természetes, hogy az ajtó előtt hagyják a csomagot.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Ma végigmérettem a festést a 10.genen, az összes elem 135 és 150 mikron között van
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz tboy93 #57864 üzenetére
Az eléggé bejönne.... Így viszont könnyebb lesz meggyőznöm, hogy adjuk el a Ceedet, helyette meg veszünk egy 1.5-öt nekem
zolynet: Ő se azért szereti ennyire, mert versenyző típus, szimplán csak baromi kényelmesek a segédletek benne (auto kézifék, adaptív tempomat, sávtartó, etc..). Amúgy nagyon jól vezet, a munkája miatt simán megy ő is évi 50-60k-t.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Nagy a baj: Az elmúlt két hétben a feleségem vezette a Civicet, és nem akar belőle kiszállni. Valaki segítsen
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
-
hülyegyerek
addikt
válasz sasa134 #57476 üzenetére
A 10.gennek literre majdnem pontosan u.a. a csomija, mint a 8.gennek volt, csak kicsit mélyebb, ellenben laposabb. Szerintem jobban pakolható, egy babakocsit simán benyel.
(#57461) realist: így konkrétan a listát nem olvastam, a kereskedő mondta, hogy ők gyakorlatilag mindent garanciálisnak tekintenek a plusz 5 évben is, kivéve a hifit és a navit.
Igazából nekem mindegy lesz, mert évi 40-50 ezres futással 3-4 év alatt meglesz nálam a 150e.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #57367 üzenetére
1.0-ban nincs, 1.5-ben van. Tudtommal.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #56759 üzenetére
Gyere el, próbáld ki a varrógépet, aztán tuti nem akarsz majd mást
A kis kék led amúgy az új Civicben is benne van, csak itt a váltógomb tetején tükröződik vissza.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz tikshow #56683 üzenetére
Évjáratot nem írtál, de 2006-2008 körüliek 300k felett 1.5-1.8 között mozognak. Téligarnitúra hozzátehet az árhoz.
120 ezres szervíz: váltóolaj, fékfolyadék, ac pumpa, benzinszűrőcsere, szelephézagállítás. 240-nél és 360-nál ugyanez.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz tikshow #56681 üzenetére
Ha nincs nagy baja és olcsón adják, akkor simán bevállalnám. Szélvédőcsere 20-30 között lesz.
Arra figyelj, hogy az időszakos nagyszervizek meg lettek e csinálva (120 ezrenként), valamint az olajcsere gyakorisága, és a beletöltött olaj minősége nem mindegy.
+1: a 8.genben borzasztó gagyi a klíma, nekem 2 is volt, de mindkettőben cserélni/javítani kellett. Próbáld ki, hogy hideget fúj e.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz JoolsNOS #56451 üzenetére
Idáig is festett fekete alufelnin volt a téliszettem, most is így lesz. Viszonylag olcsó felniket vettem idáig is, egyiket se marta meg a só. Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy szinte csak pályázok, ott meg nem sokszor van latyak.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz Quqesz #56421 üzenetére
Hál'istennek egy kicsit gyorsra sikerült kanyar után én már megpadkáztam a bal első felnit, szóval már mindegy hogy sérül e kerékcserekor
Amúgy nekem annyira nem jön be a gyári felni, szóval én arra fogom felrakatni az előző Civicről megmaradt téligumit, a nyárihoz meg veszek valami jófélét. O.Z.-ket nézegetem, szerintem jól néznének ki rajta.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Valamire csak jók a faszbuk csoportok is :
[Új civic gyártósor]
Gyutub alert !hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Olaj : Az ufoban anno 10w40 volt, mikor megvettem, abból 1l-t simán megevett 10k alatt, a következő olajcserekor viszont már Eneos 5w30 ment bele, amiből már csak kb. 4 decit evett. Eladásig az ment bele, a 4-5 deci szerintem simán egészséges fogyás.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
3-as a kormányzásra, meg az 1.5 gyenge ????
Innentől kezdve az egész oldal komolytalan. Az új Civic 2 dologban fejlődött sokat : futómű és kormányzás. Az összes többi tesztben ezeket emelték ki, meg azt, hogy mennyire állat lett az 1.5.....hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Nálam 4db 180 feletti megtermett jómunkásember kényelmesen elfér a hatchbackben. Szerintem teljesen élhető. A kupé már más tészta, mivel ott kevesebb a fejtér hátul, szóval én a gyerekülés ( meg a jobb pakolhatóság) miatt maradnék a csapottnál.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz runner 125 #55905 üzenetére
Már vagy 2 éve ez a főállása.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz tboy93 #55870 üzenetére
A munkahelyem 130 km-re van, tehát pörög az a számláló rendesen.
A motorkopást, turbóhalált megelőzendően a 10k-s olajcserén kívül ha tehetem, akkor osztrák benyát tankolok, vagy ha csak itthon tudok, akkor kb. minden harmadik tankoláskor prémium nyálat kap.
Lehet hogy kicsit paranoiás vagyok, mivel csak hosszú távokat megyek (50km az a sarki bolt kategória ), de jobb lenne még a gyári turbóval eladni 200k múlva.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Ha jól olvasom, akkor 3 emberről van szó, az USA-ban meg párszázezer autót simán eladnak egy évben. Szerintem ez nem rossz arány.
Az autó amúgy zseniális (bár nekem csak 1.0 van), sehogy nem tudok belekötni még 2 hónap / 13.000 km után sem.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Teljesen meg vagyok vele elégedve. A kemény könyöklő az egyetlen idegesítő dolog benne, de ha lesz egy kis időm, tuti elviszem megcsináltatni.
Én soha nem éreztem izzasztónak a kárpitot, pedig mentem vele sokat tűző napon is. Hibajel eddig egyszer volt, az is a guminyomás-szenzor. Benzinkúton megnéztem, és az egyik gumiban tényleg 2 bar volt 2.2 helyett, szóval az sem volt fals riasztás.
Csomagtér-takarón az elhúzható rolót érted ? Ha azt, akkor passzolok, ugyanis soha nem volt még elhúzva, anélkül sem látni be kívülről.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest