- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz Graphics #38358 üzenetére
Szia
Én is jazzt keresek majd, többet voltam megnézni, a helyzet siralmas, két része van a történetnek:
-vagy osztrákoktól behozott xarrá rohadt jazzek vannak
-vagy magyar női sofőrök által xarrá ütött kopott jazzek vannak1 milláig néztem.
Amit linkeltél, azt meg sem néztem, itt vagyok Fehérváron, lehet komolyabb a baja.
Ebben a motorban nem 4 gyertya van, hanem nyolc. Ezért sokkal jobb a gyújtás, sokkal szebb az alapjárat, nálam egyik jazznél sem volt alapjárati probléma, gyönyörűen jártak. Lehet, nem igazán cserélték, és egy rossz gyertya miatt is lehet gond a hengernél. Trafó simán elmegy hondákban 300e km-t.
Lehet gyertya, trafó, gyújtás, de akár hengerfej probléma is. Meg kell nézni a olajszintet, vízszintet, levegő nem dolgozik-e bele a vízrendszerbe(letekert hűtővízsapkánál indítás után levegős), hidegen füstöl-e fehéren(víz), kékesen(olaj), feketén(üzemanyag).
Szóval szinte minden jazz törött 1 misiig, ajtók alul szinte mind rohad, hátsó ívek mindegyiken rohadtak, vagy rosszul javítottak, alja az osztrák behozott jazzeknek szétrohadva, az első kerékjárati ív alja, ahonnan indul az első ajtó, rohad, motortér több helyen olajpárásak voltak, mondom ez valami vicc, olajszintek mindenhol minimumon vagy alatta.
Szal szerintem jazzt venni nem lesz egyszerű, ilyen volt az accordos vásárlásom is, egy kettőt megnéztem, és szörnyülködtem.
Nem elakarom venni a kedved, de készülj fel, hogy lehet nem lesz egyszerű a történet, sajnos.Ha nagyon olcsót akarsz venni, azzal meg tuti, hogy foglalkozni kell.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Graphics #38373 üzenetére
Ha nem kereskedésnél nézed, hanem magánszemélytől, akkor nagyon jót is kifoghatsz.
Én most két közeli kereskedésbe mentem be, mint accordoknál is, magánszemélytől sokkal jobbat lehet venni.
Én pl kimondottan utálom az igniseket és a golfokat is. Jazzből ha veszel egy jót, évente olajcsere, pollenszűrő csere és kész. Csak ki kell fogni azt a jót. És az ár sem mindegy, olcsón jót nem biztos, hogy fogsz kapni.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-
z123456789
addikt
válasz Graphics #38428 üzenetére
Az lehetetlen szerintem. Legalább is kétlem hogy menne. Csak azért is mert, nem kulcsos a sapka. Bár a fedél belülről nyílik, de azt ki is lehet feszíteni valahogyan, ergo egy benzinlopó előtt csak kb ennyi akadály lenne. Kétlem, hogy a csőrendszer kompatibilis egy sima lefejéshez. Nem próbáltam, meg fogom, de valami szakszerűbb megoldásra gondoltam.
-
JoolsNOS
veterán
válasz Graphics #38422 üzenetére
Szia!
Hátsó sárvédőív rozsda, hólyagosodás elég soknál előfordult amiket néztem. Külsőre más hibát ami többnél is előfordult nem láttam.
Amik típushibák elvileg:
Ablakemelőket ellenőrizd ha elektromosat nézel.
Alapjáratnál van-e furcsa hang amikor kinyomod a kuplungot. Kinyomócsapágy hibára utalhat.
A többit nem tudod sajnos ellenőrizni:
ABS jeladó, egr szelep, gyujtótrafók. Ezekkel elvileg lehet gond.
A többi meg szokásos amit minden autónál nézni kell.
Ha teheted 2003as utánit vegyél: jobb a futómű.I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
honda23
aktív tag
válasz Graphics #38446 üzenetére
Gratula
Én is ma néztem meg egy pirosat 1,2 milláért, kritikán aluli, osztrák behozatal, tele kisebb hibákkal, rossz javítással(3 elem fújva, rosszul visszarakva), 30e-t enged az árból. Plusz ez volt a második, ami hátul a pótkeréknél beázik. Ez is rozsdásodott ajtók alján.
780 az teljesen jó ár. Rozsda nincs az ajtók alján?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Graphics #38499 üzenetére
Cserélnék a helyedben motorolajat, levegőszűrőt, pollenszűrőt, gyári olajszűrőt alátéttel, mtf3 gyári váltóolajat, dot 5.1 motul folyadékot kuplungba és fékbe, megnézni a 8 gyertyát még, ha nem ok-s, csere. Futómű ellenőrzés beállítással azt had szóljon.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Graphics #38538 üzenetére
Amiatt az enyémet is visszahívták. Csak a patront cserélik, nem kapsz új légzsákot, meg van pikk-pakk.
Enyémet fényszórókábel csere miatt hívták vissza (ha a gyárinál erősebb izzót tettél be akkor a szigetelés megolvadt), azt cserélték. Meg tudok egy váltójavítási visszahívásról (az az enyémet nem érintette) de az a hengerfejesedés nekem is új.
Ha egyelőre nincs tünet akkor no para. Váltót meg a sok nebuló úgyis gyorsan lenullázza azt bele kell kalkulálnod a
km díjjadbaórabéredbe.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Graphics #38548 üzenetére
Persze az ideg bennem van, hogy mi van ha a kereskedő is megvezetett.blablabla..
Szóval mindenre kiterjedően nem lehet átnézni egy autót.. Ez biztos
Reggel azért meghallgattam, semmi ilyen hanghatás nincs, maximálisan csendes a motor.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Fkris
őstag
válasz Graphics #38608 üzenetére
Ebben is van valami, de nem tudhatom, hogyan bántak vele(vagy akármelyik másikkal)
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Graphics #40296 üzenetére
Megválaszolom magamnak a felét:
Elvittem egy helye autóelektronikáshoz, aki nem pöcsölt, levette az ajtópanelt, lehúzott egy csatlakozót, és azóta nem zár le a kocsi magától.
Hiba is megvan, zárszerkezet elfáradt. Erre az egy mondatra vártam Pesten heteket... Néha jobb körbenézni a környezetemben, mert úgy néz ki, ahova vittem volna az autót hát ott nincsenek képbe.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
nagyúr
-
wierra
senior tag
válasz Graphics #40477 üzenetére
Én megmondtam...
Ha tudnád hány esetről hallottam, hogy más szerelőhöz csábultak az emberek...aztán amikor a magukat Honda szerelőnek valló "szakik" bizonyos megoldandó, ámde tapasztalataikat és kompetenciájukat meghaladó problémákkal szembesülve csak a fejüket vakargatták, néztek mint hal a szatyorban, vagy megoldásnak látszó intézkedés(eke)t foganatosítottak, amikről kiderült természetesen, hogy nem megoldás az adott problémára.
Ezek után valahogy mindig visszataláltak az emberek hozzá.[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
JoolsNOS
veterán
válasz Graphics #40475 üzenetére
Azért nem szeretik ha te viszed az alkatrészt, mert akkor elesnek nem kevés pénztől. Ő megkapja kb fél áron. Neked ugyanannyiért adja mintha te vetted volna. Neki haszon van az alkatrészen is. Neked mind1, neki nem. Persze ha van lehetőséged neked is olcsóbban venni akkor már más a helyzet.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Graphics #42144 üzenetére
Gyertyából NGK (40k km a csere ciklusa).
Olajból Castrol, Mannol is jó bele, ez a motor nem egy ördöglakat felesleges bele top olaj. Fontosabb hogy 10k nagyon max 15 km után lecseréld mint, hogy közép vagy felső kategóriásat teszel bele.
mod:
yodamester10: Az i-DSI 8 szelepes dupla gyertyás. Múltor nekem is a 8-ból 4-et sikerült kicserélniük. Még jó, hogy a számlán kiszúrtam, hogy csak 4 gyertyát számláztak ki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Fkris
őstag
válasz Graphics #42209 üzenetére
Tudtommal Suzukiba az a gyári, legalábbis Swiftes haver ezt mondja.
Gyorsulni is akar velem az 1.3as gyári sedan swifttel, egyedül a 810kilo miatt vannak fenntartásaim, mert +300kilom van.
Mondtam neki állok elébe, csak legyen kuplungom.....
Amúgy úgy néz ki, kuplung munkahenger lehet, legalábbis faterral erre jutottunk.Aztán meglátjuk.Vasárnapi program a hungárián való vontatás, csak előtte a mélygarázsból kéne kihozni a bestiát.
Zolynet
Nagyon jó képek!
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
honda23
aktív tag
válasz Graphics #42207 üzenetére
Igazából nagy tapasztalatom van a céggel kapcsolatban, mindennel, amit az autóiparban gyárt. Többit inkább priviben. Nem véletlenül veszi most már a toyota a bmw-től a dízel motort, ami bosch rendszerű.
Szondából inkább utángyártott ngk ntk, vagy gyári ngk, gyertyából pedig ngk.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
spiritex
veterán
válasz Graphics #42237 üzenetére
Nem lehet rajta semmit sem állítani, csak vagy benyomja az ember az AC gombot (bekapcs.) vagy nem (kikapcs.). Azt meg hogy hol jöjjön a levegő azt végigpróbáltuk.
Hangszóró: végülis lehet, hogy csak a kerek fém rács van a hátsó ajtókba szerelve és mögötte semmi? Lehet..[ Szerkesztve ]
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- SSD kibeszélő
- Dark Souls sorozat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- SkyShowtime
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest