Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Windows 11
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PR-Telecom
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- DIGI internet
- Videó stream letöltése
- YouTube
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz zolynet #42494 üzenetére
Most szerviz miatt 2x is voltam Honda szalonban, hát a CR-V nem kéne, belül nem tetszik, és a csomagtartója bár magas, mélységben az E-merci veri. Nekem kombi kő, a Civicbe meg nincs dízel automatával. Jó lesz az a Hunyadi
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zolynet
veterán
Előtte Crv mk3 2.0 awd benzinese volt, 10-11liter konstans, de inkább 12-13l városban.
Nem is értem miért tarotta meg majd 10évig, úgy hogy 35-40ekm-eket megy egy évben.
Eladás előtt meg még vett bele 4gátlót+rugót 300ezerért és csak utána adta el, ahhh mondom de jól jár valaki.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
Vasárnap kölcsönkaptuk após Crv-jét. (1.6dízel) Régebben írtam hogy egész kis fürge meg vállalható, hát most az ats után annyira nem, hogy az nem igaz. Pedig párom megjegyezte, h milyen nagy kontraszt van autó és autó között. A civic az már vállalhatatlan, az accord ahhoz képest kánaán ,de hogy még fent is ülsz és plussz biztonság érezetet ad és még komfortosabb a rugózás miatt a crv.
Mondom babám, tegyél az ats vételárához még 3misit és már beszélhetünk is apáddal, úgyis awd crv-takar. Gyorsan rávágta, hogy az még korai lenne nekem. Nagyon igaza van, pedig jól jön a rakodó része, nagyon jó kis suv. Egy távoli jövőben lehet hogy egy ilyen autó lesz a családi utazó.
Már most van vagy 2-3 jelentkező az ats-re. Jó tudni.Life is too short to stay stock!
-
Fkris
őstag
Én sajnos nem tudtam elmenni, egész héten suli, meg mellette Borfesztiválon meló volt, pedig szívesen mentem volna!
Ilyen TypeR be énis szívesen ülnék nagyon bejön a motyó.
Néztem viszont a legnagyobb riválisát, a Focus RSt, az annyival jobb lenne nála, mint mondják?"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Idén végre ismét tudtam Velencei Honda talira menni, a ragyogó napsütéses évadzáróra, vasárnap volt. Mit ne mondjak, igencsak megérte, hiszen beszélgettem élőben olyan emberekkel akikkel max facen szoktam vagy 1 évben egyszer, ilyenkor. A tókör eléggé autógyilkos volt, azt legközelebb kihagyom, nem beszélve a fogyasztás hazavágásáról (13.8 liter/100km lett úgy, hogy hazafelé nem siettem, tehát M7-esen 130, főúton 90). Viszont volt élménykörben is utána részem, ezen Type R Civicek egyikében.
Gyorsulásra azt mondom nem annyira nagy szám, persze jól megy, ahogy az enyém is, de annál szerintem nem jobban, hiába van 400Nm, a kocsi nehéz, ha be van kapcsolva a kipörgésgátló meg a kitörésgátló akkor nem szedi annyira a lábát, ha kikapcsolod akkor már kezdi rázni magát meg kipörögni 1-2-ben. Ami brutális rajta az a fék, ennyire erős fékezést még nem éltem meg, konkrétan örültem, hogy hátul ülve be voltam kötve, mert először nekivágott volna az első ülés háttámlájának, utána meg beestem volna az ülés elé. 175-ről 80-ra kb. 1.5 másodperc volt, iszonyat, tényleg nem kell félni, hogy nem tudsz száraz úton megállni és nem melegedett el, pedig forróság volt és többször is fékezett felgyorsítás után, nagyon bejött ez a része. Na meg a gyári digitális kijelző, rajta olajhő, olajnyomás, turbonyomás, vízhő, ha benyomod az R gombot akkor pedig G-mérő és gyorsulás mérés különböző távokra és sebességekre. Összességében nekem kellene, bár az ufó Type-R tetszik külsőre a legjobban, azért ez na, szerintem kényelmesebb is, főleg hátul, volt hely nekem.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #42481 üzenetére
Nincs sok fogyasztó, nem kell izzítani sem, elég bele ekkora is. A nagy vasban nekem is 48Ah-s van gyárilag, pedig az 2,5 literes...
Elég sok súlyt megspórolnak a kis akkuval. Ezért van, az hogy sok dízelbe ahova nagy-nehéz akksi kell inkább hátra teszik a jobb súlyeloszlás miatt.
Most cseréltünk Haver S60 D5-jében 72Ah-s akksinak már elég komoly súlya van, ott is hátul van a gyérilag kialakított helye (elöl csak bikázási pont van).
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Köszi srácok, meg lesz néve akkor szemmel, mérőszalaggal, aztán lehet hogy Exide premium lesz, a Bárdi 45Ah-nak mondja és jobb+-nak.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
demars
addikt
válasz Tsebacsi #42477 üzenetére
Nézd meg mekkora van benne!
Én le is szoktam mérni a méreteit, hogy tuti beleférjen a helyére. A kapacitását is nézd meg, illetve ahogy tboy írta azt, hogy jobbos vagy balos (polaritás, kábelek nem érnek el, ha rosszat kérsz).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
Hali Urak!
Civic-be kéne akksi, mert a szervíz szerint is meg fog lassan makkanni 8 gen 1.8 sport 5 ajtó
Tök kuka vagyok, mi kell bele, hányamper, mennyi volt, milyen gyártó, vagy ha esetleg van rá fórum, ha odadobtok, azért is hálás lennék Köszibocsi
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz spiritex #42453 üzenetére
Nem lehet tesztelni. Vagyis lehet ha kinyitják de akkor meg kuka.
Amúgy van szavatossági ideje (ha jól emlékszem ez 10 év). A lejárat után cserélni kellene elvileg. Na most ez elég horror ár, főleg egy 6-8 légzsákos gépnél könnyen lehet már gazdasági totálkár...
Közkedvelt biztosítási csalás, hogy a kisebb koccanásos balesetes autóból utólag kiszedik a nem kinyílt jó légzsákot és egy már kinyíltat szerelnek be a helyére, hogy azt is fizesse ki a biztosító.
mod:
BigBlackDog: Külön egység maga a légzsák ami egy hintőporral (hogy ne ragadjon össze és könnyen/gyorsan felfújódjon) kezelt műanyag zsák. Ezt egy egyfokozatú pirotechnikai patron (SRS légzsák esetében 2 vagy több fokozatú) felrobbanásával töltik meg levegővel. Zárt utastérben elég hangos, sokszor okoz kisebb fokú halláskárosodást.
A Takata-nál az volt a baj, hogy a levegő nedvesség tartalma miatt a pirotechnikai cucc - ha robbant mert nyitni kellett a légzsákot - túl nagyot robbant és a kormányból fém alkatrészeket lőhetett ki (ebbe haltak bele többen, ezért volt a visszahívás). A visszahívás keretében csak a patront cserélik/cserélték, magát a (szintén szavatossági idővel rendelkező) zsákot nem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sunny84
senior tag
nem azt mondtam ez a kókányolás a helyes út , hanem azt hogy sokan így oldják meg
-----------------------------------------------
#42472 PRESSLABOY : katiért meg nyitottért igen morcosak szoktak lenni ahogy halottam ...
---------------------------------------------------
más: 4-1 es leömlőért mennyire tudnak piszkálni ? kösz[ Szerkesztve ]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
HELLAFLUSH
őstag
sziasztok! katalizátor nélkül mennyire bukta a műszaki? D15b2-ről lenne szó.
esetleg októberben tudna valaki intézni nekem dél pest illetve észak Bács-Kiskun megyben valahol? (no kati, 6cm ültetés, nyitott rendszer) köszönöm[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #42470 üzenetére
Igen, esélyes az emelkedőn előjövő probléma, a Civicem előző tulaja is pont egy dombosabb részt hozott fel példaképpen az 1.4 alacsony teljesítményének alátámasztásaként.
De a próba lesz a biztos, vigyél el egy körre egy 1.4-et, meg egy 1.8-at is!
Ami többeknél gond szokott lenni még az UFO Civic kialakításával kapcsolatban, az a hátralátás kérdése. Viszonylag vaskosak a C oszlopok, illetve az osztott hátsó üvegezés sem könnyíti meg a hátralátást feltétlen (ráadásul még ablaktörlő sincs). Szerintem nem annyira zavaró, bár a tolatóradar jól jön, de simán megszokható a dolog. Mindenesetre ilyen szempontból is érdemes majd felmérned a helyzetet véleményem szerint, ha még nem ültél UFO Civicben. -
Segnior_Barthez
senior tag
válasz BigBlackDog #42469 üzenetére
Tehát az emelkedők kifognak rajta. Tapasztaltm ilyet, az céges 1.4 és J Astra csinálja ezt. Úgy lassult az emelkedőn mint ha fekeznék. Az enyém ugyanez de turbós. Az elég jól megy. Legjobb lesz ha kiprobálom azt a kisebb Civicet, mert ha megtapasztalom a fentieket akkor elkerulom a nagy pofára esést. Kösz az ismereteket!
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #42468 üzenetére
Ne tedd! Az első tulaja a Civicemnek is 1.4-et választott újonnan. Csak agglomerációban (Törökbálint-Budaörs) használta, településen belül. Fél éven belül cserélték az 1.8-asra, mert nem ment az 1.4.
Egyébként meg:
Nyugi, az 1.8-assal is lehet nyugdíjas stílusban vezetni. Annyi a lényeg, hogy válts úgy, mintha egy átlagos 15 éves szívóbenzinben lennél és ne menjen a fordulat 2500 fölé!
[ Szerkesztve ]
-
Segnior_Barthez
senior tag
válasz tboy93 #42466 üzenetére
Értem a tapasztalataitokat. De jellemzően Miskolc és a környező vidéki nagymamák, valamint 1000 km pálya az éves futasunk. A Focusnak 10.8 a Civicnek talán 12 a gyorsulása 100on. Ezek miatt választanám az 1.4et. Meg már 40 felett ezt benyelem... No akkor most jön a dilemma
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
Jaffa75
őstag
válasz Segnior_Barthez #42456 üzenetére
Hagyd a tdci-t... Most menekültem el a Fordtól (109 le) egy 2007-es 1.8-as Civichez... Nyomaték alul jó, bár nem megy... Ha tolni akarod 4000 fölé kell húzni, ott jobb, viszont ha alul jársz vele, akkor 6-7l között megáll! 100-110-es tempónál meg 6 alatt! Hagyd az 1.4-est, azt erőltetni kell, pont semmivel nem fog kevesebbet kérni, és még pörgetni is kell!
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #42464 üzenetére
Nehogy 1.4 ufo civicet vegyél De komolyan, NE! Baromi brutál lomha lesz, egy ezres swift körbe fog autózni. Nagyon nehéz ez a bódé ilyen "pici" motorhoz. Az előző 2 generációban még elmegy az 1.4, de a 8genbe már semmiképp
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #42463 üzenetére
Mágus amúgy is megmondta mán hogy egy ilyen öreg autó totális gtk, cserélni kell a lámpákat, üléseket, összes gumi alkatrészt, újra kell fényezni stb stb
-
Segnior_Barthez
senior tag
válasz BigBlackDog #42461 üzenetére
2.7M, visitva 3M van kocsira. Tudom hogy az 1.8 diesel (Focus) vs. 1.4 benzin (Civic) között lesz nyomaték különbség, de ezt be kell nyelnem ha ezt akarom. De százzal csak tud menni ez is...
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #42455 üzenetére
Hallottam már többször autós topikban, hogy X év után elvileg illene légzsákokat cserélni
Innen idézve:
"A szavatossági dátumot a kezelési könyvben találjuk vagy közvetlenül a gyártótól kérdezhetjük meg. A lejárt légzsák lehetséges, hogy nem nyílik ki balesetkor. Ezzel nőhet a súlyos sérülések kockázata. A csere költsége a légzsákok számától, a modelltől és a jármű korától függően 150-500 ezer forint között van." -
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #42460 üzenetére
Azzal inkább ne vegyél UFO Civicet, 1.8 alá ne add szerintem! 1.8 is eléggé vérszegény alacsony fordulatszám tartományban (2500 alatt), az 1.4-re viszont még rosszabb véleményeket hallottam. Nem hiába mennek érezhetően magasabb árkategóriában az 1.8-as UFO-k, mint az 1.4-esek.
[ Szerkesztve ]
-
Segnior_Barthez
senior tag
válasz BigBlackDog #42459 üzenetére
Értem. Akkor a 17es abroncs és az ültetés miatt tűnik nagyobbnak a kötény. Terveimben az 1.4 es szerepel.
https://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #42458 üzenetére
Szerintem a Typeoknak sincs nagyobb "szoknyájuk", mint a többinek, legfeljebb jobban vannak ültetve (illetve más a lökös formája, de szerintem ugyanannyira ér le). Mindenesetre én a Sport változatnál is már szívok egy-egy magasabb padka esetén, mert elől a gumis koptató ér le, hátul meg a vonószem.
[ Szerkesztve ]
-
Segnior_Barthez
senior tag
válasz BigBlackDog #42457 üzenetére
Kösz, ez a pontos leírás. Jól gondolom hogy a type-ok rendelkeznek vadas kötényekkel? Kösz
https://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #42456 üzenetére
Normál kivitel szerintem nincs, ha jól tudom, akkor van Comfort, Sport, Executive meg a Type-S, Type-R.
-
Segnior_Barthez
senior tag
Üdv Urak!
Ha a próféta is úgy akarja akkor végre japán autó tulajdonos leszek! Az elmúlt 20 évben Corsa, Calibra, Focus, Mondeo, Focus vonalon mozogtam. Az utóbbi két autói TDCI volt. És mind a kettőben megnyertem a lendkerék cserét is Nagyon szerettem a nyomatékot de családi vagyon oltárán fel kell áldoznom ezt az igényt.
Terveimben a 2009-2012-es ufó Civikek szerepelnek. Ennek formája,az ülések variálhatósága és a csomagtér mérete döntő a választásban.
A kasznival kapcsolatban lenne kérdésem hozzátok. Élőben még hátra van, hogy alaposan szemügyre vegyem a következőket: A normál, a sport és a type-s kiviteleknél a két utóbbinak vannak le és túl nyúló kötényei? Vagy csak a type-nek? Ez fontos kritérium számomra mert a vikend házhoz vezető murván nem akarom leszaggatni a kötényt. Köszönömhttps://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #42451 üzenetére
Helyes, nem is neked címeztem csak úgy általánosságban. Az ilyeneken nagyon ki tudok akadni...
Másik kedvencem, mikor vki úgy utazik az anyósülésen, hogy felrakja a lábát a műszerfalra. Volt kolléganőm is bepróbálta, kis kocc nyílt a légzsák és a bokacsontját a medencéjéből kellet kioperálni konkréten.
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
nem preferálom én sem ezt a gányolást... most van időm, nekiugrok hátha találok ennél lényegesen korrektebb megoldást!
Itt látszik hogy a gyári nem ragasztott..
[ Szerkesztve ]
-
Dashes
őstag
Honda NSX - Chris Harris , de inkább a GT3.
-
sunny84
senior tag
elég sokan így orvosolják ezt a kormány embléma hibát ...
[link]" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
Jaffa75
őstag
A kormányon a Honda jelet lehet valahogy cserélni? Illetve merre keressek? E-bay nem hozott sikert...
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #42434 üzenetére
Gondoltam, hogy te másikat láttál, mert ez nekem sem tetszik így. Hsz-ek alapján jobb ízlésed van. A giccs szóval egyet értünk, és a felnikkel kapcsolatban is, de valóban az a legkevesebb.
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #42432 üzenetére
Nem erre gondoltam, hasonlóan alacsonyabb futással (már ami az órát illeti, bár az látszólag is patika volt) hirdettek egyet korábban, de azon ízléses gyári kerekek voltak, nem ilyen giccses szekrékerekek. (Bár a feketén is okádék a felni, de ez a legkevesebb.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Machos
tag
Sziasztok!
7. Generációs Honda Civic 1.6 távirányítójában elem lett cserélve, hogy lehet újra tanítani a távirányítót?
Köszi előre is!
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #42431 üzenetére
Lehet nem egyre gondolunk. Acura TL fehér.
[link] -
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #42430 üzenetére
Komoly? Nem találtam, pedig rákerestem, muta már.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #42426 üzenetére
A fehér is fent van amúgy még mindig. Ebből is egyedül az AWD hiányzik, de ennyire közel még sosem álltam a tökéletes autóhoz. V6, kormányváltó, tetőablak, fekete...tyűűűű.
-
zolynet
veterán
Lehet követési távolságot kellett volna tartani.
Jó fék van azon az accordon, két dugós nyereg 320as tácsa.Apropo fék, épp most jött meg a 282-es féknyergem (ek9-ről)
Fém fékcsővel küldte, már szinte nincs is meg mert eladtam. (nekem már van fém fékcsöveim)
Life is too short to stay stock!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #42426 üzenetére
Sajnos a DSG okosabb akar lenni nálad, N-ben pl 3200 rpm a max és hiába teszed manuális módba a rev. limitnél felvált magától, meg ha túl alacsonynak ítéli a fordulatot akkor visszavált magától.
Nem is használom úgy, max ha motorfék kell.
#nincsbennetarcsi
-
Z0mbi
senior tag
M7 en most... szegeny accord
-
runner 125
nagyúr
Szerintem itt is megvan az a mód, mint az Accord-nál. Miszerint ki tudod húzatni a fokozatokat és csak pöccintésre váltja el magát. Az már nem rossz, na.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #42422 üzenetére
Ha F1 váltó akkor már inkább ez: [link]
Ennek legalább a hangja is ok.
Nekem vhogy a sportosság meg az automata nem jön össze. Ott van Kormi néha elrugja neki az ember jópofa de ennyi, egy utazó autó semmi más. Bezzeg a nagyvasban állandóan a rosszalkodáson jár az eszem..
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
runner 125
nagyúr
válasz Snoop-y #42419 üzenetére
Jó fél éve volt fent hasonló futással egy gyöngyházfehér. Nah az mindent vitt.
De ez nem AWD? Mintha emlékeim szerint Legend hajtás lenne alatta, ugyanazzal a motorral.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Snoop-y
veterán
válasz z123456789 #42418 üzenetére
USA modell es igen letezik
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
z123456789
addikt
Hogy mi? Ilyen létezik? Szerelmes vagyok.
Ha volt már, akkor sorry.[ Szerkesztve ]
-
spiritex
veterán
válasz runner 125 #42415 üzenetére
Köszi! Némilieg megnyugtató a válasz, hogy nem kell azonnal rohanni a szerelőhöz.
Még annyi, hogy a 2. képen a híd előtti lemez függőleges oldalán levő korrózió nem vezethet a lemez kilukadásához, ezáltal víz bejutásához és a belső alkatrészek tönkremeneteléhez?Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
Qru
MODERÁTOR
Leginkább semennyire sem legális. Mivel a teljesítmény alapján fizeted a gépjármű adót azért ha erősebb az autód de te kevesebb után fizetsz az nem más mint adócsalás*. Ennek minimális az esélye, hogy kiderüljön. Műszakin sem nézik csak a KPM-es ellenőrzéskor (ott szoktak teljesítményt mérni padon, ha gyári +10% fölött van akkor már jön is a bünti) de azok meg 99%-ban csak a kamionosokat vegzálják. Max ha ilyen nagyon boyracer - tuner Jóska autót kapnak ki amiről ordít, hogy nem gyári akkor néznek rá.
Szóval illegális de a lebukás esélye annyira minimális...
*: A legális teljesítménynövelés ami bejegyeznek a forgalmidba az meg a hivatali útvesztőben kb lehetetlen. Erősebb féket, futóművet stb követelnek mellé amit be kell vizsgáltatnod, szigorított műszakit kell tenni, stb. Szóval egy valag pénz, idő és idegeskedés ami egyszerűen nem éri meg. Akkor már vegyél egy élből erősebb autót.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz spiritex #42412 üzenetére
Az a hátsó híd azért nem rohad el olyan könnyen, h komoly baleseti forrás legyen. Nem tűnik túl szépnek a korróziómennyiség a kerekek tövében, de ha a kérdésed erre vonatkozik, akkor szvsz még bőven használható. Statikai pontokat biztosan nem érint, felületinek gondolom mindenhol. Ettől függetlenül érdemes átnézetni valamikor és a szükséges helyeken csiszolni, alapozni, fújni. Hátsó stab. pálcák pl. nem tudom voltak-e cserélve, de ennyi idősen már szinte biztosan azok is cserések.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jaffa75
őstag
válasz Azúr77 #42411 üzenetére
Nem tudom mióta vannak ott, de már 6-7 hete nézegettem őket. Nem próbáltam ki, inkább kíváncsi voltam hogy ennyiért mit adnak - útbaesett hazafelé, így összehasonlítási alapnak használtam...
Én nem egy évre vettem autót, így inkább vártam kicsit, látod Z0mbie kolléga is belefutott abba a szép B.E-ba!
Az biztos hogy az ezüst áráért lassan egy 8 genbe is benevezhetsz! Túlárazott az na! -
spiritex
veterán
Megtennétek, hogy véleményezitek ezt a 4 képet a 13 éves Honda Jazz-ünkről? Szorul-e szervizre vagy még kibírja ezt a telet és elég lesz jövő tavasszal megcsináltatni, mert nagyon kiköltekeztünk a kocsira. Van tippetek, hogy a javítás kb. mennyibe fájna? Előre is köszi!
A képek a bal hátsó keréktől indulnak a jobb hátsó kerékig.
1 2 3 4A kocsi kívülről amúgy nagyon szép állapotban van:
5[ Szerkesztve ]
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
audi100td
nagyúr
válasz tboy93 #42404 üzenetére
Nem lehetetlen a 150e km, de azért az csak feltűnő, hogy 2 ilyen civic áll a kereskedőnél és ugyannyit futottak. Persze, hogy nem km-t néz az ember, de akkor ne kerüljön ennyibe, szervizkönyvet meg már olyat hamisítanak hozzá amilyet szeretnél.
Azúr77: Civic bar
[ Szerkesztve ]
-
Azúr77
tag
válasz audi100td #42403 üzenetére
És miben jobb a bar kivitel ?Miben+ felszereltség vagy motorban esetleg?
Nekem még ami "gyanús",hogy amiért megkapom itt , kb behoznom is annyi kintről.Akkor neki mi a bolt ebben?
tboy93:Megnéztem az autókat ,a fekete kicsit leharcoltabb,kiégetve az ülés, kikopott váltó,az ezüst jobb egy kicsit,többre sajnos nemvolt időm.Mondjuk azt írja, szervizkönyv az van ."videokártya 1789 megabite haipejtréninges,+512 piszaieres ddr 3-as ,abszolut mindent visz"
-
nagyúr
válasz audi100td #42403 üzenetére
Enyem a 7genek kozul abszolut elso korben gurult le a gyartosorrol es most lesz benne 170k km. 140-el vettem, vegig markaszerviz, szamlakkal igazolva, szerviztörténet lekerve a hondatol, szoval jo esellyel valos km allas. Nem lehetetlen az a 150k km sem
Viszont nem a km-t kene figyelni, hanem az allapotot. Ha jo gazdija volt a 200k km se okoz neki problemat, ha meg fos, akkor 100k km alatt is meg lehet dogleszteni a gepet
Autoszerelomnel jart olyan matiz, amiben 10 ev alatt egy olajcsere volt. Nyugdijas tulaj, 37k-t futott auto. Vitte a szerelomhoz hogy hat vmi gaz van, nem megy a verda... Teljesen beallt a motor.
-
audi100td
nagyúr
válasz Azúr77 #42400 üzenetére
Hi,
Szerintem gyanús a km, nézd meg a kereskedő többi hirdetését, tizenéves kocsik és mindegyikben 135-170e van. A két 7g civic-ben meg 150-150, esélyes, hogy tekert az órájuk. Másrészt oké, hogy bar kivitel, de az ára is húzós, mire lepapírozod benne van 1,5-1,7-be és még nem költöttél rá semmit.
-
nagyúr
válasz HELLAFLUSH #42398 üzenetére
Dontsd el magadnak, hogy neked meger-e ennyit En mar eleve egy vasat nem adnek 5gen civicert, tul vannak arazva, 20+ eves autok.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Macska topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Gitáros topic
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest