-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz BlacKSouL #9008 üzenetére
új lancer 1.8-as pl alternatíva
corollából nincsen
nissannál sincsen
emil frey-ben asszem van ilyen tesztautó, menj vele egy kört.frankiákat hagyjuk
németeknél?
van jetta, de nemtom milyen motorokkal, most csak méretet szem előtt tartva mondom
focus sedan (ez elég jó azért)
astra sedanamúgy meg a hajtásláncnál, váltónál, úgyis mindegyik elvérzik.
kérdezd meg pompit, neki is 1.8as sedan civicje van...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz BlacKSouL #9011 üzenetére
szerintem nincsen jobb a kategóriában, jók az olaszok is amúgy, egész fejlődnek, de váltóban kapásból buknak ők is. én is sedant vennék, nem ufot. ezt bármikor bevállalnám. nem hinném hogy nagy baja lenne mert szalonban áll, hondához nem járnak 24/7 beülni tekergetni. ha pedig mégis, a garancia ugyanúgy érvényes az autóra.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #9071 üzenetére
Fényszóró xenonos lett és kapott mosót, ködlámpa kerek lett, hátsó lámpa betételeme kör alakúból nyolcszögletű lett, hűtőmaszk krómdíszítése kissé megváltozott, lökhárító alakja kismértékben változott. 1.6 ES VSA-t kapott, és szürke helyett fekete a beltér.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #9410 üzenetére
És amit még elfelejtettem
A képen nem látszik, de a slusszkulcs előtt "kimélyített" részben van egy picike rácsos rész. Az mi akar lenni? Klímához van köze? Továbbfejlesztem a kérdést, a napsütésérzékelőn kívül hol és milyen szenzorok vannak még amik az automata klímához kapcsolódnak?
Másik, az előbbi képen a vészvillogó gombja fölött van az a téglalap alakú bemélyedés. Annak mi a szerepe?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Winner_hun
félisten
válasz BlacKSouL #9449 üzenetére
Meg kell hagyni hogy lehet nekem nem is kell kerékőr (jelenleg egy kerékőröm sincs mert elhagytam a leszedőfejet aztán csőkulccsal kellett leszednem a csavart, nem volt egyszerű de legalább lejött. Meg tönkre is ment) mert leginkább az udvaron van a kocsi, utcán meg ha van akkor mozgásban leginkább vagy csak keveset hagyva őrizetlenül (éjszaka meg csak udvar)
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
-
VTI-Totya
tag
válasz BlacKSouL #9463 üzenetére
Én sem tudom mi a különbség a tesco-s villáskulcs és mondjuk egy BETA között.
Nah, ennyi.
Tény, márkaszervízben tuti 4-5rongyal drágább, de lehetőleg ne 2ezerért akarj venni kerékőrt. (majd másodszori kitekerés után viszed szerelőhöz, hogy ugyan operálja már le, megtudod mi a különbség 2ezer és 12ezer forintos között)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
NoLF
addikt
válasz BlacKSouL #9520 üzenetére
kecskeméten az egyik kanyarban ahol kb 20al lehet menni, szinte minden egyes autó gumija csikorog. ott nincs csúszás, nincs ez, nincs az, csak úgy dőlnek az autók és annyira kell elfordítani a kormányt, hogy az átlag gumi elkezd sivítani.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #9758 üzenetére
Gyárilag nem szenes a pollenszűrő a Hondákban. Egyikben sem. Van gyári szenes pollenszűrő, de elég húzós áron (~16 ezer), csak külön kérésre raknak ilyet a szervizben.
Utángyártottból pár (2-3) ezer forintért kapható bele, mondjuk itt.A klímát ha foglalkozik vele a márkaszerviz ilyennel (van rá berendezésük), akkor akár ott, vagy bármelyik klímásnál.
Feel Good Inc.
-
-
Integra
titán
válasz BlacKSouL #10035 üzenetére
jól van ez, talán én egy picit alacsonyabb rpm-mel kezdtem volna és picit hosszabb intervallumokkal.
legalábbis a mitsu bejáratásánál így csináltam/tuk.
úgy tűnik bevált, átlag fogyasztása jelenlegi használat mellett 10 liter alatt van ami kurva jó, főleg a népítéleteket olvasva részben..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
orbano
félisten
válasz BlacKSouL #10056 üzenetére
3500-ös fordulaton pontosan 1.75-ször jobban kopik a motor, mint 2000-esen Hogy néha felpörgeted a motort, annak sok kára nincs, de haszna sem. Szerintem valahol itt kezdődik a vajákolás része a motorbejáratásnak.
A kövér gáz (nem eszetlen padló, de azért egy dinamikusabb vezetési stílus, nem az alapjáraton felgyorsítós) pedig azért kell, hogy jobb legyen a motor kenése (dúsabb keverék)." a mai motoroknál meglévő gyártási technológia miatt is "
ma úgyanúgy marnak a marógépek, mint 20 éve. esetleg még szarabbul is, mert ugye a költségcsökkentés...Az áltagos vezetést meg addig tartaném, amíg az első olajat le nem cserélik (ez nem tudom ?e km, gondolom nem sok). Az elsőben azért még rengeteg a szmötyi, amit nem biztos, hogy a szűrő megfog, én tuti nem erőltetném vele a száguldozást. Még ha túlzás is, baja tuti nem lesz tőle a kocsinak, ha kíméled
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz BlacKSouL #10061 üzenetére
"Ha annak a motorját is ugyanúgy marták volna mint a mostaniakét, akkor a mai motorok is kb úgy fogyasztanának, annyit teljesítenének, és annyira lennének környezetkímélőek mint azok voltak"
Semmi köze a megmunkáláshoz, a keverékképzés és a szelepvezérlés javult azóta jelentősen. A henger, a dugattyúk kialakítása nem változott szinte semmit. leszámítva a tsparkok, mert az korszakalkotó esetleg egy-két újabb, ellenállóbb ötvözetet kitalálhattak a hengerfalhoz és a gyűrűhöz, de hogy egy mostani eszterga, vagy maró ugyanúgy vágja a fémet, mint a 20 évvel ezelőtti párja, az hót biztosÉn 1500-ra váltok vissza (1.5 ils), onnantól ad elfogadható nyomatákot a motor, az alá, ilyen 1200 köré csak akkor váltok, ha araszolás van. ezalatt már nem fogyaszt jól, csak erőlködik.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
!Overdose!
őstag
válasz BlacKSouL #10228 üzenetére
Accordnál bonyolultabb egy kicsit. Ahhoz, hogy kivedd a kesztyűtartót le kéne venni a műszerfalat, ami órák kérdése. Viszont ha nem veszed le, akkor nagyon nehezen férsz hozzá a csavarokhoz és a pepecselés telik órákba. '93-ban még vagy nem gondolták át ennyire a dolgokat vagy a Rover tervezte azt a részt. Igazából teljesen mindegy. 240e km-nél ki lett cserélve, szerintem többet nem lesz.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz BlacKSouL #10281 üzenetére
emlékszem mikor a mitsut elhoztuk a vámszabad területről, ahol 2 évet állt..
5e km után egyszerűen leszakadtak az ablaktörlő gumik
mondja a márkaszervíz, hogy ok, kicserélik, de ez nem lenne garanciális csere..
hát mi más, hanem garanciális csere a qvanyádat.. hihetetlen micsoda szarrágás megy azért, miközben egy olajcsere 36e ft.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz BlacKSouL #10336 üzenetére
HI!
a kemiahoz annyi tennek hozza hogy a katalizatorban lezajo fojjamatokat se hagyd ki
ahol NOx+O2>NO, CO+O2>CO2, CnHm+O2>H2O+CO2 /sematikusak akepletek ugyansi a mennyisegek nincsennek feltuntetve!/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #11338 üzenetére
I-VTEC-ben még nem ültem de azokban hang alapján nem feltétlenül mondod meg, hogy hol nyit. A 3500 az elég alacsonynak tűnik nekem ( milyen autóról is beszélünk pontosan ? )
Lehet, hogy tök felesleges kihúzatni 7K-ig ha mondjuk a teljesítmény maxot leadja 6800-on
Amúgy valószínűleg igen már ki lehet. ( ha mondjuk ott kezdődik a piros akkor majdnem biztos , hogy semmi értelme )New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
VTI-Totya
tag
válasz BlacKSouL #11338 üzenetére
Az új hondákon már nincs igazán vtec váltás.
3500körül érzel olyat mint anno a 4 gennél amikor 3500-nél sűríti a levegőt pl a 90-lovasom.Ennyi és ne is várj többet. Ezek már inkább folyamatos nyomatékra vannak ráállítva.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik