- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.T.
aktív tag
Ezt nem tudtam. Olyanokat nézek most amik teljesen szét szedhetők. Wallbox Pulsar milyen szerinted? Árban csak a 7.4kw az elfogadható számomra sajnos .
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
Az jó nagyon, csak jóval drágább mint a terhelés megosztós beny, ami 169+áfa, ez terhelésmegosztó nélkül 174+áfa
1x32A legalja 120e+ fa ahonnan indul, ha nagyon árat nézelElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
V.T.
aktív tag
Beny tetszene de áfa nélkül 🤭
Apron van most egy wallbox zsír új ami nem rossz áron van.
Applikacio mindenképp kellene mert szeretném tudni hogy egy hónapban mennyi kw megy bele az autóba. Most a töltőt egy olyan konnektorba dugom amin van egy kw számláló és így nézem kb 250kw megy el egy hónapban töltésre. -
PeterPH
senior tag
A leírása szerint sem egyértelmű. A MODEL REFERENCES táblázat szerint nem lehet egy fázissal bekötni. Később a bekötési ábráknál szerepel egyfázisú bekötés is, de annak a kép szerint más a bekötő sorkapcsa is. Ebből azt szűrtem le, hogy csak 3 fázissal lehet bekötni.
Mivel nálad ez rendelkezésre áll, ezért nincs gond.
Persze tölteni lehet vele egyfázisút is mindenképp. -
biker
nagyúr
a síma wallbox pulsarban sincs wifi tudtommal, a vestelhez van, de nem a 249+áfás alapáron hanem +62.000Ft, miközben a beny 22kW mobilappos terhelésmegosztós 219+áfa
Amúgy ezek mind a névben hasonló versenytársunk termékei, nem a mienk.Ha egy fázis elég, de wifis kell, akkor a beny ilyen kialakítású modellje 179e nettó, 3x32A esetén 219e nettó
A vestel okos+dlb-s 307e nettó, a pulsar plus ami wifis és dlb-s 364e nettó
a zeus nem okos nem terhelés megosztósDe most felmerült többféle kivitelű és töltési módú töltő, és már nem tudom, mi a cél, milyen kell és mire? A legtöbb töltő ami 3 fázisú, be lehet kötni egy fázisra, de nekünk is van olyan, amit nem, mert letilt fázishiányra. Ezt meg kell nézni a leírásában.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
V.T.
aktív tag
Igen tudom hogy ez drágább. Ezt a Vestelt Most találtam egy újat Facebookon 200ba oda adják teljesen új. 22kw-os wifis 7meter kábellel.
Csak azért szeretnék olyat hogy pár év múlva ne kelljen újat venni. Ioniq 28kw csak 7.4kwal tud tölteni úgy tudom az 1x32amper ez is van oda húzva direktbe. Úgy voltam vele hogy ha lehet minél jobbat vegyek ha már ennyit elköltök rá. Beny jó lenne de áfával már nagyon durván drága nekem nem tudom az asszonynak beadni és az áfát nem tudom vissza igényelni sem.
Ezt küldték hogy itt lehet állítani a fazisokat[ Szerkesztve ]
-
V.T.
aktív tag
válasz tuzpenge #3872 üzenetére
Igen Ac sima otthoni fali töltő. 1es 3 fázis 22kw max. 4g wifi mindenféle digitális kijelzős almérőt meg Ávkt kaptam hozzá 7 méter type 2 fix kábellel. Ez ebből a verzióból a legfullosabb a leírásában lévő táblázat alapján. Magyar telepítési és beállítási útmutatóval. 200ba megkaptam. Ha valakit érdekel csinálok róla képet miket kaptam hozzá.
-
V.T.
aktív tag
válasz wassermann #3874 üzenetére
Mellékelem a képeket.
Esetleg ha valaki tudja hogy mik a plusz dolgok és kellenek e egyáltalán azt megköszönöm
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
két FI relé, nem tudom miért, meg két fogyasztásmérő, lehet hogy az egyik terhelésmegosztó miatt van, leírásban benne kell legyen
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
kiserik
senior tag
Ez a terhelésmegosztós rendszer hogy működik? Nálam az órától 4-5 méterre van egy elosztó szekrény, innen megy az áram a házba, illetve a 3 fázis a garázsba, ami kb 40 méterre van. Ha jól gondolom akkor az óra és az elosztó közé kellene beszerelni valami mérőt ami kommunikál a töltővel? Illetve napelemmel működik ez a dolog, ha már nem lesz szaldo és a többletet akarom tankolni?
-
biker
nagyúr
válasz kiserik #3877 üzenetére
"Ha jól gondolom akkor az óra és az elosztó közé kellene beszerelni valami mérőt ami kommunikál a töltővel? Illetve napelemmel működik ez a dolog, ha már nem lesz szaldo és a többletet akarom tankolni?"
Igen, és ki kel húzni egy adatkábelt is.
A mi terhelés megosztónk tud napelemmel is együttműködniElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
robi-k
őstag
A terhelésszabályozók nem Powerware kommunikációt használnak a töltővel való kapcsolathoz? Kell külön UTP vagy RS485 kábel?
Azért kérdezem, mert most tervezek kiépíteni egy töltő pontot a nyitott kocsibeállóba, és ha már ki kell húznom az 5x6 mm2 tápkábelt a villanyórától, kell-e még külön kihúznom egy UTP kábelt is?
[ Szerkesztve ]
-
-
cOxeR
Ármester
Meg vagyok lőve én is, a napelem teljesen elfoglalta a sor kapocs utolsó kötési lehetőségeit… kb az a lehetőség van, hogy az egészet szét kellene borítani és újrakötni egy nagyobb szekrénybe. Vagy az új napelemes AC dobozt kell kiiktatni és abból csinálni egy nagyobbat, de azt szeretném ha önálló egységet képviselne.
-
V.T.
aktív tag
Ma be lett üzemelve a töltő. Nem jól emlékeztem és csak 25 amper van direkt a töltőnek nem 32. Így csak 4.3 és 5.2kw között tölti az Ioniqot 1 fázison. Sebaj így is gyorsabb mint a gyári töltő.
Viszik az Applikációval nem tudom össze hozni. Green Drive app kell hozzá de nem találja a töltőt pedig a WiFi megy. BLUETOOTH-T keres de az nincs a töltő beállításai között így nem értem. -
titán
Megérkezett a 2022.24.x a Model 3-ra. Ezzel eljött a radarmentes korszak. Első tapasztalatok:
1. Az automata távolsági fényszórót ("reflektor") az update bekapcsolta, de ki lehet kapcsolni, és nem kapcsolódik be többet magától az Autopilot bekapcsolására.
2. Az automata törlő viszont kötelező maradt. Azzal nincs is semmi gond, nálam amúgyis mindig automatán volt.
3. A dugóban araszolás sokkal jobb lett. Eddig elég darabos érzés volt a nagyon lassú dugó (gáz-fék-gáz-fék), ez most végre megszűnt.
Egyelőre ennyi.evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #3887 üzenetére
Ránézek majd, viszont vannak olyan helyek - pl. M0 M6 felé, Duna-híd előtt - ahol valamiért a 110 helyett 90-et vízionál, bele is fékez, de csak a híd után van 90-es korlátozás egy darabig.
Van még pár ilyen hely, ahol fantom sebesség korlátozást vél az autó, ha lesz táblafelismerés és az EU is úgy akarja majd javul ez is.
-
joghurt
addikt
válasz Balázzs #3892 üzenetére
Vááá. Mész egy autóúton, ahol alap a 110. Kint van egy 90-es tábla ... ami a következő kereszteződésig érvényes - na, erről a felhajtóról beszélek. Te láttad a felhajtót, így tudod, hogy már újra mehetsz 110-zel, ő meg nem.
Ugyanez vonatkozik arra is, ha egy feloldó táblát nem vesz észre.A kamionos meg 70 felett bárminek örülhet, hiszen ő annál többel úgysem mehet.
A tej élet, erő, egészség.
-
Balázzs
senior tag
válasz joghurt #3893 üzenetére
Nem így volt .
Megyek az autóúton 100-al, 110 a megengedett. Még a 90-es korlátozás előtt fantom fékez egy pillanatra, mintha lenne ott valami, de nem jelzi a korlátozást se. Így már érted?
Kamionos - vagy bárki aki előtt csinál egy ilyen random fékezést meg nem örül, mert veszélyes. -
Balázzs
senior tag
válasz wassermann #3895 üzenetére
Én úgy tudom, táblákat felismeri - már amelyiket - de még nem használja, kizárólag a saját térképes adatbázisból veszi a sebességkorlátozási adatokat. Ezért is fura, hogy vannak olyan helyek - pl. amiről írtam is - ahol se tábla, se saját térkép szerinti korlátozás és mégis berad valamilyen sebesség korlátozást.
-
joghurt
addikt
válasz Balázzs #3894 üzenetére
Tipp: Elavult térképes adatbázisból dolgozik. Pl. a felújításkor 60/80-as korlátozás volt errefelé, egy darabka meg így maradt. Amihez én hozzáférek, ott az 51-es csomóponttól nyugatra maradt fent egy-egy 60-as darab mindkét irányban. Az OpenStreetMapen javítottam, talán valamikor majd hozzád is átszivárog.
A tej élet, erő, egészség.
-
WiZARD
addikt
válasz Balázzs #3889 üzenetére
Ne is mondd, ezek az elavult térkép adatbázisból szedett korlátozások totális baromságok.
Idén örültem, amikor jött térkép frissítés, mert rohadtul bosszantott, hogy amerre lakok mindennap végigmegyek egy pár km-es országút szakaszon, ahova korábban 60as korlátozást fantáziált.
Na a frissítés óta úgy gondolja hogy 40es korlátozás vanA táblafelismerőről ne is beszéljünk, mert teljesen rossz irányba viszi a dolgokat azzal ahogy most működik. Tök jó hogy felismeri a korlátozást, de csak bosszantó és használhatatlan anélkül hogy tudná meddig tart.
De legalább a pályán kevesebbet fog fogyasztani a mostani frissítés után, mert 150 helyett 140-nel fogok menni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Balázzs
senior tag
WIZARD, joghurt: én is erre tippeltem, korábbi korlátozások "ragadtak" a térképbe, talán a tavalyi M0 felújítás? Erre egyszer majd jó lesz a kamerás tábla felismerés, persze ha a feloldó táblát is felismeri rendesen.
Azért jó irányba halad a dolog, videómegosztón van fenn rengeteg USA tapasztalat az FSD-ről, öröm nézni, hogy milyen kényelmes is lehetne az EU szigor megszűnésével.
Pl.: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen