- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen routert?
- Google Chrome
- Windows 11
- YouTube
- Windows Insider Program
- AutoCAD
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.T.
aktív tag
Sziasztok.
Eladtam a 2021-es Kia Proceedemet és szeretnék vásárolni egy Nissan Leaf vagy Hyundai Ioniqot. Nissan felé hajlok a fiatalabb és kevesebb futás miatt. Tekna felszereltségűt szeretnék vagy legalább olyat amibe LED a tompított fényszóró. Szerintetek milyen árral kalkuláljak?
Illetve mennyibe kerül egy elektromos autó átírása?
Köszi
-
V.T.
aktív tag
válasz Tiédetis #2458 üzenetére
8 felett nem szeretnék fizetni érte. De ha kell akkor max 8.5 viszont tényleges Prémium felszereltséggel szeretném az ülés szellőztetés miatt 🤣
Csak szarul mutat hogy eladok egy autót 15 ezerrel és veszek helyette egy 150 ezret futottat. Ezt itthon nehezen tudom beadni.Meg jó lenne ha itthon élne a garancia az aksira.
EV Oasis Jimmyvel már felvettem a kapcsolatot. De most Ioniq nincs csak Leaf az is marha drágán 😅
[ Szerkesztve ]
-
V.T.
aktív tag
Megnéztem egy Leafet ma 8.5 millió Tekna felszereltség. Tető javítva de csak vihar káros. Körbe mértem minden oszlopnál vastag a fényezés. A oszlopnál lehet is szemmel látni a ragasztást.... El se vittem próba körre. 35 ezer km 2019.
Hyundai Ioniq 28 hibátlan 8.8 millió. 2017es 61ezer km. Elmentem körbe mértem bal hátsó sárvédő és a bal hátsó ajtó javítva volt kb 5-600 mikron...azt mondja az ember ők biztos nem jól mérték bocsi..... Mondom jó azért próbáljuk ki. Elvileg garis szervizkönyv van tényleg. De már ez miatt nem volt szimpatikus. Egyébként tetszett tök jól ment. Minden működött ülés szellőztetés marha jó.
Tök jó hogy 9 millióért is rakás szar mindegyik pedig 8 volt a határ.Leaf jobban tetszik egyébként. De egyikből se találni megfelelő példányt sajnos. Kicsit el vagyok keseredve.....
-
V.T.
aktív tag
Pénteken sikerült találni 2 nagyon szép és törés mentes Ioniqot. Ev-Fan.hu-nak köszönhetően, illetve Tiédetis kolléga ajánlására.
Lejjebb adtam az igényeket. Style felszereltség de LED lámpával. vezetett szervizkönyv 52 ezer km. Kék szín.
Hétfőn fogom tudni átvenni. Így is marha drága de olcsóbb mint a Prémium 700 ezerrel
Már nagyon várom. -
V.T.
aktív tag
Sziasztok.
Szeretnék venni fali töltőt az Ioniq 28-ashoz. A Tesla töltőket nézegetem egész jó áron van tud 1 és 3 fázist is elvileg. Ez működik más autóval is vagy csak a Teslaval?
Vagy ti melyiket ajánlanátok? Tudom hogy határ a csillagos ég de én a a földön szeretnék maradni. -
V.T.
aktív tag
Akit kérdeztem eladót ő azt mondta nem megy csak Teslaval.
Akkor nyugodtan vehetek egy olyat? Jó lenne a jövőre gondolva tudná a 22kwot is hogy töltőt ne kelljen cserélni ha rám szakad a bank. 180ezerig nézegetek töltőket.Amúgy ez az áram megoszto vagy micsoda nálam szerintem nem mérvadó mert egyik fázis 32Amper direkt a kocsinak lett külön meghagyva és onnan csak a garazsba megy a töltőhöz egy elég vastag kábelen. Ehhez nem értek após meg sógor regszerelő ők csinálták. Így gondolom mindegy hogy tudja e.
[ Szerkesztve ]
-
V.T.
aktív tag
válasz tibcsi0407 #3808 üzenetére
Ezt néztem én is. Nem tudom mennyire jó ez a márka, de kedvencekhez már elmentettem 2 hete kb. Van róla valami tapasztalat vagy hogyhogy ezt választottad?
-
V.T.
aktív tag
válasz tibcsi0407 #3811 üzenetére
Ez is smart?
Illetve akkor állítható hogy 1 vagy 3 fázis és hány kw legyen a töltés?
Milyen autóval fogod használni? Nekem is elég lassú volt az Eon amikor a 3 fázisra bővítettem. Most a napelem telepítésre várok épp mert az engedély is lassan jött meg. -
V.T.
aktív tag
Igen ezt tudom. De az Ioniq 1 fázist támogat csak ezért van 1x32A direkt a töltőnek. Ha egyszer rám szakad a bank és lesz egy EV6 vagy Ioniq 5 az azt hiszem már tudja a 3 fázist akkor lenne értelme és akkor nem kéne töltőt is cserélni. De úgy vagyok vele hogy ez nem mostanában lesz így elég lenne a Tesla töltő 2.6meteres kábellel ha tuti jó lenne a kocsihoz. Igazából a költséghatékony megoldás lenne a jó de úgy hogy gyorsabb legyen mint ha sima 220rol tölteném.
Nem tudtam hogy van olyan tesla töltő ami tényleg csak azzal megy akkor inkább meg kérdem azokat akik árulnak hogy melyik milyen az a biztos.
Az IHunt toltorol majd tapasztalatot szívesen olvasnék amúgy.
Köszi mindenkinek
-
V.T.
aktív tag
Ezt nem tudtam. Olyanokat nézek most amik teljesen szét szedhetők. Wallbox Pulsar milyen szerinted? Árban csak a 7.4kw az elfogadható számomra sajnos .
[ Szerkesztve ]
-
V.T.
aktív tag
Beny tetszene de áfa nélkül 🤭
Apron van most egy wallbox zsír új ami nem rossz áron van.
Applikacio mindenképp kellene mert szeretném tudni hogy egy hónapban mennyi kw megy bele az autóba. Most a töltőt egy olyan konnektorba dugom amin van egy kw számláló és így nézem kb 250kw megy el egy hónapban töltésre. -
V.T.
aktív tag
Igen tudom hogy ez drágább. Ezt a Vestelt Most találtam egy újat Facebookon 200ba oda adják teljesen új. 22kw-os wifis 7meter kábellel.
Csak azért szeretnék olyat hogy pár év múlva ne kelljen újat venni. Ioniq 28kw csak 7.4kwal tud tölteni úgy tudom az 1x32amper ez is van oda húzva direktbe. Úgy voltam vele hogy ha lehet minél jobbat vegyek ha már ennyit elköltök rá. Beny jó lenne de áfával már nagyon durván drága nekem nem tudom az asszonynak beadni és az áfát nem tudom vissza igényelni sem.
Ezt küldték hogy itt lehet állítani a fazisokat[ Szerkesztve ]
-
V.T.
aktív tag
válasz tuzpenge #3872 üzenetére
Igen Ac sima otthoni fali töltő. 1es 3 fázis 22kw max. 4g wifi mindenféle digitális kijelzős almérőt meg Ávkt kaptam hozzá 7 méter type 2 fix kábellel. Ez ebből a verzióból a legfullosabb a leírásában lévő táblázat alapján. Magyar telepítési és beállítási útmutatóval. 200ba megkaptam. Ha valakit érdekel csinálok róla képet miket kaptam hozzá.
-
V.T.
aktív tag
válasz wassermann #3874 üzenetére
Mellékelem a képeket.
Esetleg ha valaki tudja hogy mik a plusz dolgok és kellenek e egyáltalán azt megköszönöm
[ Szerkesztve ]
-
V.T.
aktív tag
Ma be lett üzemelve a töltő. Nem jól emlékeztem és csak 25 amper van direkt a töltőnek nem 32. Így csak 4.3 és 5.2kw között tölti az Ioniqot 1 fázison. Sebaj így is gyorsabb mint a gyári töltő.
Viszik az Applikációval nem tudom össze hozni. Green Drive app kell hozzá de nem találja a töltőt pedig a WiFi megy. BLUETOOTH-T keres de az nincs a töltő beállításai között így nem értem. -
V.T.
aktív tag
válasz wassermann #4121 üzenetére
Egy boltot hívtam csak az eautotoltokabel.hu-t pénteken azt ígérték utána néznek és vissza hívnak az nap. Nem hívtak. Elvileg az Eon árulja külföldön mert Eon feliratok is vannak rajta de itthon nem hiszem hogy tudnak segíteni.
-
V.T.
aktív tag
válasz wassermann #4123 üzenetére
Nem boltban vettem de új volt. Ez a pár kártya viszont nem volt a dobozában és az eladó azt mondja csak ennyi volt hozzá oda adta volna ha lenne. Ezért szeretnék külön beszerezni. Működik így is de jó lenne appban monitorozni
-
V.T.
aktív tag
válasz wassermann #4141 üzenetére
Holnap délelőtt lesz időm megpróbálkozom az Eonnal hátha segítenek. Köszi
-
V.T.
aktív tag
Sziasztok.
22kw-os oszlopnál szeretnék majd tölteni egy Ioniq 28ast. De csak narancssárga spirál kábelem van ami ha jól tudom 20 amperes.
Ez kw-ban illetve időben mennyit jelenthet? Köszi -
V.T.
aktív tag
Sziasztok.
Kaptam egy régebben vásárolt fali töltő mellé egy két teljesen új alkatrészt amit azt se tudom mi micsoda. Segítenétek beazonosítani illetve beárazni esetleg mert el szeretném adni őket?
Illetve majd a töltőt is el adom szerintem mert a Smart részét sehogy sem tudom használatra bírni és ez nekem berogződés 😂Van meg 2 db év relé is amit felismerek de nem tudom mennyit érhetnek.
Köszönöm a segítséget
-
V.T.
aktív tag
válasz stickrs #5829 üzenetére
Nekem most lesz áprilisban 6 éves az Ioniq 72 ezer km van benne. Én gondolkodom hogy nem viszem el kötelező szerzvizre viszont eddig érvényes normálisan vezetett a szervizkönyve. Szerintetek lenne értelme mégis elvinni? Mert ugye az Ioniq aksija elég megbízható. Tavaly volt fék olaj is cserélve igazából most egy pollen szűrőn kívül nem hiszem hogy bármit is cserélnének 45 ezer forintért.
-
V.T.
aktív tag
válasz Shadowbull #5842 üzenetére
Ja az lesz kérek pár helyről árat és a legolcsóbbra elviszem.
-
V.T.
aktív tag
Sziasztok!
Ioniq 28kw-al melyik érheti meg jobban?
50kw DC töltő oszlopon a fix kw alapú töltés vagy a perc alapú? Még nem használtam perc alapút így nem tudom hogy mennyit vesz fel egy perc alatt. Mennék Kecskemétre dél körül és mindenképpen kell töltenem.Köszönöm a választ.
-
V.T.
aktív tag
Köszönöm én is így voltam vele hogy inkább az. Mondjuk Kecskeméten nem tudtam éppen tölteni a Molon mert a KFC futár ott hagyta az autót a Dc töltőn az autót. Beszéltem vele azt mondta hogy 1 órája tölt és még egy óráig. Szerintem nem korrekt ez gondolom le volt korlátozva a kocsiban a villám töltés de akkor nem értem miért nem az Ac-t használta. Most kereshetek másik töltőt ami gyorsan tolt 🤣
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Óra topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPhone topik
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen